Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Troværdig, tillidsvækkende og selvstændig mødebooker søges.

Har du en behagelig stemme og elsker du at tale i telefon, så kunne dette job være noget for dig.

  1. Du har gå-på-mod og lader dig ikke slå ud af afslag.
  2. Du er hurtig til at formidle et budskab.
  3. Du har respekt for kundes tid.
  4. Du er ikke den smarte sælger type.
  5. Du føler dig godt tilpas med at ringe hjemme fra og har det godt med at styre din egen tid.
  6. Du vil gerne være selvstændig med de fordele og ulemper dette måtte have.

 

Er du personen ovenfor kan vi tilbyde en meget attraktiv afregnings model, total frie hænder med hensyn til antal timer m.m.

Du vil skulle arbejde som selvstændig erhvervesdrivende.

Alder er ingen hendring.

Du vil naturligvis blive ”klædt på” så du er klar til opgaven, med spørgsmål og med indsigt i firmaet.

 

Vi er et lille firma der i samarbejde med et mellem stort, top professionelt advokat firma, holder møder med kunder der måtte have behov for inkasso eller advokat løsninger.

 

Skriv lidt om dig selv og mail til mt@universinkasso.dk.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329988330Phoenix-ce628d3512019-04-01T00:00:00Troværdig, tillidsvækkende og selvstændig mødebooker søges.

Har du en behagelig stemme og elsker du at tale i telefon, så kunne dette job være noget for dig.

  1. Du har gå-på-mod og lader dig ikke slå ud af afslag.
  2. Du er hurtig til at formidle et budskab.
  3. Du har respekt for kundes tid.
  4. Du er ikke den smarte sælger type.
  5. Du føler dig godt tilpas med at ringe hjemme fra og har det godt med at styre din egen tid.
  6. Du vil gerne være selvstændig med de fordele og ulemper dette måtte have.

 

Er du personen ovenfor kan vi tilbyde en meget attraktiv afregnings model, total frie hænder med hensyn til antal timer m.m.

Du vil skulle arbejde som selvstændig erhvervesdrivende.

Alder er ingen hendring.

Du vil naturligvis blive ”klædt på” så du er klar til opgaven, med spørgsmål og med indsigt i firmaet.

 

Vi er et lille firma der i samarbejde med et mellem stort, top professionelt advokat firma, holder møder med kunder der måtte have behov for inkasso eller advokat løsninger.

 

Skriv lidt om dig selv og mail til mt@universinkasso.dk.

 

 

2019-05-28T00:51:23.893 Har du en behagelig stemme og elsker du at tale i telefon, så kunne dette job være noget for dig. Du har gå-på-mod og lader dig ikke slå ud af afslag. Du er hurtig til at formidle et budskab. Du har respekt for kundes tid. Du er ikke den smarte sælger type. Du føler dig godt tilpas med at ringe hjemme fra og har det godt med at styre din egen tid. Du vil gerne være selvstændig med de fordele og ulemper dette måtte have. Er du personen ovenfor kan vi tilbyde en meget attraktiv afregnings model, total frie hænder med hensyn til antal timer m.m. Du vil skulle arbejde som selvstændig erhvervesdrivende. Alder er ingen hendring. Du vil naturligvis blive klædt på så du er klar til opgaven, med spørgsmål og med indsigt i firmaet. Vi er et lille firma der i samarbejde med et mellem stort, top professionelt advokat firma, holder møder med kunder der måtte have behov for inkasso eller advokat løsninger. Skriv lidt om dig selv og mail til mt@universinkasso.dk.11jobnetce628d35100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3499050mt salg11Vinkelvej 85A8800ViborgDKDanmark0
mt@universinkasso.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent737419JobNet4968089496808910001-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce628d35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce628d35https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce628d35&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce628d35&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgTroværdig, tillidsvækkende og selvstændig mødebooker søges.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361251951Mogens Tougaardmt@universinkasso.dkDanmarkDanmark330086272Medarbejder til online marketing bureau i Viborg søgesRobot Stillingen kan både være deltid og fuldtid. Du behøver ikke have mange års erfaring, eller være Danmarks bedste (så meget kan vi heller ikke betale i løn). Men du skal være klar på at lære. Så kan vi tilgengæld oplære dig til at blive super god til online marketing. Vi søger både folk der kan arbejde med SEO, Google Ads, Facebook annoncering, webanalyse, sociale medier og content marketing. Men vi søger også folk der kan holde styr på et projekt, eller som kan hjælpe med basale kontoropgaver. Løn vil afhænge af hvilken værdi du kan bringe selv. En kontormedarbejder kan bringe ligeså meget værdi for os, eller mere, som en online marketing medarbejder. Så bare kontakt os hvis du kan, og vil, noget af det her. Pt søger vi kun medarbejdere i Viborg, men det er ikke usandsynligt at vi snart søger i København og Århus. Se vores hjemmeside her

Stillingen kan både være deltid og fuldtid. Du behøver ikke have mange års erfaring, eller være Danmarks bedste (så meget kan vi heller ikke betale i løn).

Men du skal være klar på at lære. Så kan vi tilgengæld oplære dig til at blive super god til online marketing.

Vi søger både folk der kan arbejde med SEO, Google Ads, Facebook annoncering, webanalyse, sociale medier og content marketing. Men vi søger også folk der kan holde styr på et projekt, eller som kan hjælpe med basale kontoropgaver.

Løn vil afhænge af hvilken værdi du kan bringe selv. En kontormedarbejder kan bringe ligeså meget værdi for os, eller mere, som en online marketing medarbejder. Så bare kontakt os hvis du kan, og vil, noget af det her.

Pt søger vi kun medarbejdere i Viborg, men det er ikke usandsynligt at vi snart søger i København og Århus.

Se vores hjemmeside her

 

Jimi Hove IVSViborg2019-09-09T00:00:002019-10-31T00:00:00
330065984SoMe social media assistentRobot https: inca.dk wp-content uploads 2019 07 SoMe.pdf

https://inca.dk/wp-content/uploads/2019/07/SoMe.pdf

INCA Ejendomsservice IVSRanders C2019-07-31T00:00:002019-09-22T00:00:00
330087277Commercial Innovation Manager - AarhusRobot In Arla Foods Denmark s commercial innovation team in Aarhus, we identify new growth opportunities and turn them into big business. Seeking inspiration from a variety of sources and driven by consumer insight, we are focused on making innovation happen and helping to develop better food habits. Make innovation happen and drive revenue growth for Arla Foods Denmark As Commercial Innovation Manager you ll be responsible for driving selected projects as well as developing long-term pipelines. You will anticipate consumers current and future needs and operate with agility to create new value for consumers, shoppers, customers and Arla Foods. You will collaborate with other innovation colleagues and in our category teams to jointly prioritise projects. And you will engage with and influence various stakeholders to drive development through a structured innovation process that results in new products on Danish retail shelves. Your strong commercial mindset will help you make decisions that drive maximum value for all key stakeholders. Ideas are important, but it s delivery that counts As someone motivated by the importance of innovation to drive business growth, we expect that you have a naturally creative gene. If you enjoy the thrill of starting with the unknown and working tirelessly to turn ideas into reality you will probably thrive in our team. If you re naturally curious about why people behave the way they do and understand how to get beyond what people say and beneath what they actually do, you will succeed in this role. If you understand that innovation is less about ideas and more about influencing key internal and external stakeholders then you re the right fit. Ultimately, if you have the desire and drive to make innovation happen, and wish to see the fruits of your labour on retails shelves, this is the perfect job for you. You have a university degree, and you understand consumer insights and know how to uncover them. You have vision and drive, project management experience and are able to move projects through a large corporate system. You have a strong commercial mindset and are able to use crucial marketing and financial levers to drive maximum value for business growth. Application and contact Please apply as soon as possible. We will review all incoming applications on an ongoing basis.

In Arla Foods Denmark’s commercial innovation team in Aarhus, we identify new growth opportunities and turn them into big business. Seeking inspiration from a variety of sources and driven by consumer insight, we are focused on making innovation happen and helping to develop better food habits.

Make innovation happen and drive revenue growth for Arla Foods Denmark

As Commercial Innovation Manager you’ll be responsible for driving selected projects as well as developing long-term pipelines. You will anticipate consumers’ current and future needs and operate with agility to create new value for consumers, shoppers, customers and Arla Foods. You will collaborate with other innovation colleagues and in our category teams to jointly prioritise projects. And you will engage with and influence various stakeholders to drive development through a structured innovation process that results in new products on Danish retail shelves. Your strong commercial mindset will help you make decisions that drive maximum value for all key stakeholders.

Ideas are important, but it’s delivery that counts

As someone motivated by the importance of innovation to drive business growth, we expect that you have a naturally creative gene. If you enjoy the thrill of starting with the unknown and working tirelessly to turn ideas into reality you will probably thrive in our team. If you’re naturally curious about why people behave the way they do and understand how to get beyond what people say and beneath what they actually do, you will succeed in this role. If you understand that innovation is less about ideas and more about influencing key internal and external stakeholders then you’re the right fit. Ultimately, if you have the desire and drive to make innovation happen, and wish to see the fruits of your labour on retails shelves, this is the perfect job for you.

You have a university degree, and you understand consumer insights and know how to uncover them. You have vision and drive, project management experience and are able to move projects through a large corporate system. You have a strong commercial mindset and are able to use crucial marketing and financial levers to drive maximum value for business growth.

Application and contact

Please apply as soon as possible. We will review all incoming applications on an ongoing basis. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
330079621Digital annonceringsekspertRobot Er du en en haj til annoncering på både Google Ads, Bing og Facebook Instagram? Så er det dig vi netop nu søger til en stilling hos Anodyne . Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklædning der er beregnet til at reducere smerter og spændinger og forbedre folks kropsholdning. Vi sælger vores produkter i pt. 16 lande og vi servicerer hver dag hundredevis af kunder på tværs af Europa på 9 forskellige sprog. Vi er en international arbejdsplads med højt til loftet og tæller pt. 16 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Schweiz og UK. Stillingen som digital annonceringsekspert: Du bliver en del af vores marketing team, hvor du i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere skal hjælpe med at opsætte og vedligeholde annoncer på både Google Ads, Bing og Facebook Instagram. Hvem er du? Du er flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale. Du har erfaring fra lignende stilling og kunne fremvise positive resultater på kampagner du har lavet Du er god til at arbejde selvstændigt, systematisk og kan håndtere flere opgaver på samme tid Du trives godt i et travlt og til tider hektisk iværksættermiljø Du har erfaring med at håndtere store marketingbudgetter Du er en åben person, som passer godt ind i et ungt og internationalt team Har du kendskab til flere sprog er det kun en fordel Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads, hvor tonen er uformel og dine kolleger er ambitiøse, søde og imødekommende. Stillingen er fuldtids uden tidsbegrænsning og arbejdsstedet er på vores hovedkontor, som ligger i Aarhus N. Kan du se dig selv i stillingen? Så send allerede nu din ansøgning og CV til kenneth@anodyne.dk. Vi afholder løbende samtaler, som vi modtager ansøgninger, men venter gerne på den rigtige medarbejder.

Er du en en haj til annoncering på både Google Ads, Bing og Facebook/Instagram? Så er det dig vi netop nu søger til en stilling hos Anodyne®.

Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklædning der er beregnet til at reducere smerter og spændinger og forbedre folks kropsholdning. Vi sælger vores produkter i pt. 16 lande og vi servicerer hver dag hundredevis af kunder på tværs af Europa på 9 forskellige sprog. Vi er en international arbejdsplads med højt til loftet og tæller pt. 16 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Schweiz og UK.

Stillingen som digital annonceringsekspert:
Du bliver en del af vores marketing team, hvor du i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere skal hjælpe med at opsætte og vedligeholde annoncer på både Google Ads, Bing og Facebook/Instagram.

Hvem er du?
Du er flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale.

  • Du har erfaring fra lignende stilling og kunne fremvise positive resultater på kampagner du har lavet
  • Du er god til at arbejde selvstændigt, systematisk og kan håndtere flere opgaver på samme tid
  • Du trives godt i et travlt og til tider hektisk iværksættermiljø
  • Du har erfaring med at håndtere store marketingbudgetter
  • Du er en åben person, som passer godt ind i et ungt og internationalt team
  • Har du kendskab til flere sprog er det kun en fordel

Vi tilbyder:
En spændende arbejdsplads, hvor tonen er uformel og dine kolleger er ambitiøse, søde og imødekommende.

Stillingen er fuldtids uden tidsbegrænsning og arbejdsstedet er på vores hovedkontor, som ligger i Aarhus N.

Kan du se dig selv i stillingen? Så send allerede nu din ansøgning og CV til kenneth@anodyne.dk. Vi afholder løbende samtaler, som vi modtager ansøgninger, men venter gerne på den rigtige medarbejder.

Anodyne ApSAarhus N2019-08-28T00:00:002019-09-22T00:00:00
330075855Global Junior Brand Manager - AarhusRobot Do you want to develop and execute strong global marketing plans? And do you want to gain a strong experience with several different key marketing disciplines? Come join our team in Aarhus and help realize the strong growth ambitions for the Apetina brand! A broad range of tasks strengthening you for your future career within marketing As the Global Junior Brand Manager for Apetina, you will have the unique opportunity to work with most facets of the marketing discipline: From marketing plan and campaign development through execution to post-evaluation. You will be given extensive and diverse responsibilities and will play a key role in supporting the Global Senior Brand Manager in the execution of the Apetina brand strategy. Simultaneously, you will work closely together with our core markets, innovation, product management and our agencies, where you will be instrumental in coordinating activities and securing timely executions. In overview, your primary tasks will be to: Contribute to the global marketing plan, development and execution Drive the Global ALWON content and digital content calendar Lead select innovation projects Lead Visual Identity implementation across product portfolio Track and analyse performance Assist local markets with brand marketing activities and support Coordinate select brand projects and liaise across functions and various stakeholders You need to be able to work independently, have a strong drive, and possess the determination to become a specialist on certain processes and tasks in order to proactively keep an overview of the many marketing projects. You will participate in projects of varying sizes and complexities and you thrive in a role where you must juggle many tasks simultaneously, so good project management skills are an advantage. A can-do-attitude and positive spirit are natural personal traits. Meticulous with good collaboration skills You hold a marketing or business-oriented degree at master s level. This is topped with 1 to 3 years of experience either within brand management or digital communication. Here it is important that you have a strong track record on project leadership skills. As most of your successes presuppose buy-in from your stakeholders, you must excel at structuring your communication in a logical and convincing way. Regardless of your background, you are meticulous, have an eye for detail and approach work in a very structured way. Your ability to make the right priorities is excellent, and you never compromise on quality and timely delivery, even when the pace is high and deadlines are tight. English proficiency is a must as well as good cooperation skills. We look forward to receive your application Please apply as soon as possible. We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

Do you want to develop and execute strong global marketing plans? And do you want to gain a strong experience with several different key marketing disciplines? Come join our team in Aarhus and help realize the strong growth ambitions for the Apetina brand!

A broad range of tasks strengthening you for your future career within marketing

As the Global Junior Brand Manager for Apetina, you will have the unique opportunity to work with most facets of the marketing discipline: From marketing plan and campaign development – through execution – to post-evaluation. You will be given extensive and diverse responsibilities and will play a key role in supporting the Global Senior Brand Manager in the execution of the Apetina brand strategy. Simultaneously, you will work closely together with our core markets, innovation, product management and our agencies, where you will be instrumental in coordinating activities and securing timely executions.

In overview, your primary tasks will be to:

  • Contribute to the global marketing plan, development and execution
  • Drive the Global “ALWON content” and digital content calendar
  • Lead select innovation projects
  • Lead Visual Identity implementation across product portfolio
  • Track and analyse performance
  • Assist local markets with brand marketing activities and support
  • Coordinate select brand projects and liaise across functions and various stakeholders

You need to be able to work independently, have a strong drive, and possess the determination to become a specialist on certain processes and tasks in order to proactively keep an overview of the many marketing projects. You will participate in projects of varying sizes and complexities – and you thrive in a role where you must juggle many tasks simultaneously, so good project management skills are an advantage. A can-do-attitude and positive spirit are natural personal traits.

Meticulous with good collaboration skills

You hold a marketing or business-oriented degree at master’s level. This is topped with 1 to 3 years of experience either within brand management or digital communication. Here it is important that you have a strong track record on project leadership skills. As most of your successes presuppose buy-in from your stakeholders, you must excel at structuring your communication in a logical and convincing way.

Regardless of your background, you are meticulous, have an eye for detail and approach work in a very structured way. Your ability to make the right priorities is excellent, and you never compromise on quality and timely delivery, even when the pace is high and deadlines are tight. English proficiency is a must as well as good cooperation skills.

We look forward to receive your application

Please apply as soon as possible. We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-08-20T00:00:002019-10-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til online marketing bureau i Viborg søges

Jimi Hove IVS

Viborg
Stillingen kan både være deltid og fuldtid. Du behøver ikke have mange års erfaring, eller være Danmarks bedste (så meget kan vi heller ikke betale i løn). Men du skal være klar på at lære. Så kan vi tilgengæld oplære dig til at blive super god til ...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

SoMe social media assistent

INCA Ejendomsservice IVS

Randers C
https: inca.dk wp-content uploads 2019 07 SoMe.pdf
Indrykket:31. juli 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Commercial Innovation Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
In Arla Foods Denmark s commercial innovation team in Aarhus, we identify new growth opportunities and turn them into big business. Seeking inspiration from a variety of sources and driven by consumer insight, we are focused on making innovation hap...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019

Digital annonceringsekspert

Anodyne ApS

Aarhus N
Er du en en haj til annoncering på både Google Ads, Bing og Facebook Instagram? Så er det dig vi netop nu søger til en stilling hos Anodyne . Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklæ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Global Junior Brand Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to develop and execute strong global marketing plans? And do you want to gain a strong experience with several different key marketing disciplines? Come join our team in Aarhus and help realize the strong growth ambitions for the Apetina...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019