Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Truckførere til dag- og aftenhold

Truckførere søges til fast dag- eller aftenhold i Langeskov

Ib Andresen Industri A/S er en virksomhed, der i mere end 50 år har været underleverandør med speciale i bearbejdning af stål og metaller i fortrinsvis coils og plader.


Vi søger medarbejdere til i alt 4 fuldtidsstillinger i truckteamet i vores forretningsområde Steel Solutions:

1 medarbejder til fast daghold i Pladeafdelingen med mødetider i tidsrummet 06.00-16.00 hovedsageligt til læsning/losning af transporter.

1 medarbejder til fast daghold i Pladeafdelingen i tidsrummet 06.54-15.00 hovedsageligt til hovedsageligt til servicering af produktionsmakskinerne.

1 medarbejder til fast aftenhold i Pladeafdelingen i tidsrummet 15.00-23.00 hovedsageligt til servicering af produktionsmakskinerne.

1 medarbejder til fast daghold i Profilafdelingen i tidsrummet 10.00-18.00 hovedsageligt til servicering af produktionsmaskinerne.


Om jobbet

Du bliver en del af et team på ca. 20 kolleger, der til daglig servicerer vores produktionsområder med truckopgaver på tværs af produktionshallerne i Langeskov.

Dine opgaver vil være mangeartede. I afdelingen for pladebearbejdning vil dine opgaver bl.a. bestå i at køre materialer til og fra maskinerne, så de undgår maskinstop og lange ventetider, samt sikre korrekt emballering og transport, så materialer ikke bliver beskadiget.

I vores profilvalseafdeling vil dine opgaver bl.a. bestå i at modtage og registrere indkomne materialer, forberede forsendelser iht. pluklister og holde orden på lagre og udenomsarealer.



Vi forventer, at du:
  • har truckcertifikat samt kørekort til alm. personbil
  • har arbejdet i en produktionsvirksomhed, hvor krav til kvalitet og produktivitet har været en fast del af det daglige arbejde
  • kan læse, tale og forstå dansk, da vores arbejdsinstruktioner er på dansk
  • har arbejdet med lean

Derudover er du bruger af gængse it-værktøjer, såsom Microsoft Office, og har nemt ved at lære nye it-programmer.


Det er en fordel, men ikke et krav, at du:

  • har certifikat til travers- og portalkraner

Som person er du:
  • selvstændig og en fleksibel teamspiller
  • initiativrig og fleksibel
  • motiveret for løbende at lære nye ting
  • god til at prioritere ift. den daglige produktionsplan


Vores medarbejdere sætter hver dag en ære i at levere et godt stykke håndværk til rette tid og i rette kvalitet. Med en stærk teamånd og et blik for smarte løsninger har vi opnået den succes, virksomheden hviler på – en succes, du skal være med til at føre videre.

Vi tilbyder dig en fast stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du vil møde en uformel samarbejdskultur baseret på vores værdier. Vi går op i at have en god hverdag kombineret med seriøsitet omkring opgaverne.

Du får løn efter overenskomst/kvalifikationer og der er tilknyttet en bonusordning. Der er mulighed for at deltage i forskellige sociale arrangementer gennem personale- og idrætsforeninger. Vi har egen kantine med sund og varieret mad til billige priser.

Vi tilrettelægger en grundig introduktion, så du står godt rustet til jobbet.


Vedr. beskyttelse af persondata (GPDR)

Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Så send os din ansøgning via knappen ”Søg stillingen” nedenfor.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.