Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Turbo Field Service Specialist (Elcykel Specialist)

Udvikling af markedets bedste service og efteruddannelse for Specialized Turbo forhandlere

Som Field Service Specialist er din opgave at sørge for, at Specialized er ledende på markedet, når det gælder After Sales support af elcykler. Din opgave er at løfte vores forhandlere, så de kan levere en verdensklasse serviceoplevelse til alle vores ryttere. Du kommer til at arbejde tæt sammen med butiksindehaveren og personalet, så de altid har den nyeste viden om vores produkter, teknologier og service processer. Du driver, måler og udvikler servicestandarten i tæt samarbejde med vores forhandler.

HVORDAN DU SKAL GØRE EN FORSKEL:

  • Repræsentere Specialized med entusiasme i butikkerne overfor medarbejderne.
  • Udvikle Key Account fortrolighed med Turbo produkter og teknologi igennem besøg og uddannelse af forhandlerne.
  • Undervise i Specialized servicesprogrammer som Turbo Studio, Mission Control og B2B service portal.
  • Opdatér manglende viden, kendskab og professionalisme ved hands-on produkt og system træning.
  • Hjælpe med opbygning af arbejdsplads og reservedels håndtering.
  • Løse de serviceopgaver ude ved forhandlere, som ikke løses normale diagnose processer eller fejlfinding.
  • Vedligeholde servicebil – og sørge for, at der altid er reservedele, værktøj, test/demo cykler.
  • Samarbejde med Account Managers for at udvikle og styrke forhandler netværk.
  • Samarbejde med Interne Rider Care og SBCU-teams for at forbedre kvaliteten af service og support.
  • Give feedback til interne teams omkring forhandler behov vedr. service og kvalitets spørgsmål.
  • DIN BAGGRUND:

  • to års forbruger-service erfaring og en-to år med teknisk service i en cykelbutik.
  • God til at kommunikere på skrift såvel som på tale. Komfortabel i møde og samspil med nye mennesker.
  • Erfaren med teknisk undervisning – både med præsentationer og praktisk undervisning.
  • Kan arbejde selvstændigt, planlægge tiden, er løsningsorienteret og effektiv.
  • Du skal selvstændigt kunne identificere systemfejl, finde årsager og løsninger.
  • Trives ved at arbejde ude ved kunderne – Rejseaktivitet er ca.10-14 dage pr mdr.
  • Kommerciel forståelse, visioner om at øge forhandlerens indtjening med udvidet service.
  • God computer forståelse, færdigheder i Microsoft Word, Excel og Powerpoint.
  • KVALIFIKATIONER:

  • 5+ års erfaring som cykel mekaniker.
  • Dybdegående viden om elcykler, passioneret omkring elcykler.
  • Aktiv rytter i forskellige discipliner. (landevej, DH, MTB, BMX, XC)
  • Gyldigt kørekort.
  • VI TILBYDER

  • Bliv en del af et af verdens førende cykel mærker hvor innovation & udvikling er fokus
  • Spændende job med store muligheder for udvikling
  • Høj grad af frihed
  • Personalegoder
  • Løn efter kvalifikationer
  • Om Specialized.

    Først og fremmest er vi ryttere. Vi er rundet af den grundlæggende tro, at cykler og cykling generelt hjælper med at gøre verden til et bedre sted. Fra produktudvikling og produktion, til finans og marketing – alle roller i Specialized bidrager til en kultur om bæredygtighed, global vækst og innovation. Over hele verden arbejder vi for at rekruttere kandidater, der er passioneret, nysgerrige, og som alle ønsker at udvikle vores brand.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.