Tyskkyndig projektkoordinator til CCC, Changing Cancer Care. SUH Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder, Næstved Sygehus

Afdelingsledelsen Sjællands Universitetshospital, Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder i Næstved søger en projektkoordinator med godt kendskab til tysk kultur.

Gode kommunikative evner og samarbejsevne vil være vigtigt, ligesom erfaring med rapportskrivning i forhold til projekter tillige væsentligt. Kendskab til værktøjet ELMOS vil være en fordel.

Tiltrædelse 1. november 2019 eller efter aftale.

Vedkommende skal bistå specialansvarlig overlæge med koordineringen af projektet: Changing Cancer Care.EU, som er et stort grænseoverskridende mangeårigt samarbejde med bla. kræftafdelinger i Lübeck og Kiel.

Kvalifikationer:

  • Akademisk baggrund
  • Kendskab til at gennemføre EU-Interreg-projekter
  • IT kendskab på højt brugerniveau
  • Struktureret og god ordenssans
  • Omstillingsparat og udviklingsorienteret
  • Gode samarbejdsevner med et tværfagligt og internationalt aspekt
  • Gode tyskkundskaber såvel skriftligt som sprogligt

Projektet er et grænseoverskridende klinisk kræftforskningssamarbejde i regionen

Regionen består af Region Sjælland, Region Syddanmark og Nordtyske kredse.

Specialeansvarlig overlæge Niels Henrik Holländer samt professor Julie Gehl varetager Leadpartnerfunktionen.

Lead partner

01

Sjællands Universitetshosptial (SUH), Klinisk onkologisk afdeling og pall. enheder

Projekt partnere

02

Region Sjælland, Produktion, Forskning og Innovation (PFI)

03

University College Absalon (UCA)

04

Odense Universitetshospital (OUH), Onkologisk Afdeling

05

Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Onkologisk Afdeling

06

Kræftens Bekæmpelse (KB)

07

Universität zu Lübeck, Klinik für Strahlentherapie

08

Universität Lübeck, Klinik für Frauenheilkunde und Geburtshilfe (Gynäkologie)

09

Institut für Krebsepidemiologie e.V., Universität zu Lübeck, Krebsregister Schleswig-Holstein (IKE)

10

Universität zu Lübeck, Sektion für Forschung und Lehre in der Pflege am Institut für Sozialmedizin und Epidemiologie

11

Universitätsklinikum Schleswig-Holstein, Campus Kiel, Institut für Klinische Molekularbiologie (IKMB)

12

Ärztezentrum Büsum gGmbH

Organisering af sundhedsydelser og uddannelse af lægepersonale og andre sundhedsfaglige grupper adskiller sig fra hinanden. Inden for rammerne af dette nye samarbejdsfællesskab vil der blive afprøvet nye behandlinger af de hyppigste kræftsygdomme og dermed bidrage til, at Femern Belt regionens patienter hurtigt og effektivt kan drage nytte af resultaterne i det daglige.

Partnerne vil inspirere og læren af hinandens behandlingstilrettelæggelse "bedste fælles praksis" med henblik på at fordele i tilrettelæggelsen af sundhedsydelserne kan overføres til den anden region.

På lang sigt skal det kooperative fællesskab opbygge og åbne et dynamisk grænseoverskridende marked for sundhedsydelser, hvor innovationer hurtigt og effektivt kan indføres i den kliniske behandling og pleje.

Inden for projektperiode skal projektet varetage følgende tre arbejdsfelter:

  • Afprøvning af nye behandlinger Grænseoverskridende dokumentation af behandlingsresultater
  • Partnerne planlægger fælles uddannelsesseminarer for sundhedspersonale

Det samlede budget er 4.168.771 Euro hvoraf 2.500.848 udgør EU tilskud. Projektperioden 1. januar 2019 til 31.12.2021.

Ansvar og kompetence:

Daglig leder og koordinator af ovenstående projekt samt udfører koordinerende og delvist administrative arbejdsopgaver, uddelegeret af Leadpartner i forbindelse med, den daglige drift af projektet

Opgaver:

  • Koordinere projektet
  • Sikre afrapportering
  • Kontaktperson til Interreg sekretariatet
  • Kontaktperson til de stabsfunktioner i Sjællands Universitets Hospital. som er tilknyttet projektet
  • Planlægge og deltage i relevante møder og skrive referat her af

Yderligere oplysninger kan fås hos specialeansvarlig overlæge Niels Henrik Holländer tlf. 56 51 39 12 eller mobil 40 29 11 86.

Ansøgningsfrist mandag d. 19. oktober 2019

Ansøgningen sendes til ledende overlæge Niels Henrik Holländer, nhho@regionsjaelland.dk, Sjællands Universitetshospital, Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder.

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091535Phoenix-f43b458e12019-09-17T00:00:00Tyskkyndig projektkoordinator til CCC, Changing Cancer Care. SUH Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder, Næstved Sygehus

Afdelingsledelsen Sjællands Universitetshospital, Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder i Næstved søger en projektkoordinator med godt kendskab til tysk kultur.

Gode kommunikative evner og samarbejsevne vil være vigtigt, ligesom erfaring med rapportskrivning i forhold til projekter tillige væsentligt. Kendskab til værktøjet ELMOS vil være en fordel.

Tiltrædelse 1. november 2019 eller efter aftale.

Vedkommende skal bistå specialansvarlig overlæge med koordineringen af projektet: Changing Cancer Care.EU, som er et stort grænseoverskridende mangeårigt samarbejde med bla. kræftafdelinger i Lübeck og Kiel.

Kvalifikationer:

  • Akademisk baggrund
  • Kendskab til at gennemføre EU-Interreg-projekter
  • IT kendskab på højt brugerniveau
  • Struktureret og god ordenssans
  • Omstillingsparat og udviklingsorienteret
  • Gode samarbejdsevner med et tværfagligt og internationalt aspekt
  • Gode tyskkundskaber såvel skriftligt som sprogligt

Projektet er et grænseoverskridende klinisk kræftforskningssamarbejde i regionen

Regionen består af Region Sjælland, Region Syddanmark og Nordtyske kredse.

Specialeansvarlig overlæge Niels Henrik Holländer samt professor Julie Gehl varetager Leadpartnerfunktionen.

Lead partner

01

Sjællands Universitetshosptial (SUH), Klinisk onkologisk afdeling og pall. enheder

Projekt partnere

02

Region Sjælland, Produktion, Forskning og Innovation (PFI)

03

University College Absalon (UCA)

04

Odense Universitetshospital (OUH), Onkologisk Afdeling

05

Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Onkologisk Afdeling

06

Kræftens Bekæmpelse (KB)

07

Universität zu Lübeck, Klinik für Strahlentherapie

08

Universität Lübeck, Klinik für Frauenheilkunde und Geburtshilfe (Gynäkologie)

09

Institut für Krebsepidemiologie e.V., Universität zu Lübeck, Krebsregister Schleswig-Holstein (IKE)

10

Universität zu Lübeck, Sektion für Forschung und Lehre in der Pflege am Institut für Sozialmedizin und Epidemiologie

11

Universitätsklinikum Schleswig-Holstein, Campus Kiel, Institut für Klinische Molekularbiologie (IKMB)

12

Ärztezentrum Büsum gGmbH

Organisering af sundhedsydelser og uddannelse af lægepersonale og andre sundhedsfaglige grupper adskiller sig fra hinanden. Inden for rammerne af dette nye samarbejdsfællesskab vil der blive afprøvet nye behandlinger af de hyppigste kræftsygdomme og dermed bidrage til, at Femern Belt regionens patienter hurtigt og effektivt kan drage nytte af resultaterne i det daglige.

Partnerne vil inspirere og læren af hinandens behandlingstilrettelæggelse "bedste fælles praksis" med henblik på at fordele i tilrettelæggelsen af sundhedsydelserne kan overføres til den anden region.

På lang sigt skal det kooperative fællesskab opbygge og åbne et dynamisk grænseoverskridende marked for sundhedsydelser, hvor innovationer hurtigt og effektivt kan indføres i den kliniske behandling og pleje.

Inden for projektperiode skal projektet varetage følgende tre arbejdsfelter:

  • Afprøvning af nye behandlinger Grænseoverskridende dokumentation af behandlingsresultater
  • Partnerne planlægger fælles uddannelsesseminarer for sundhedspersonale

Det samlede budget er 4.168.771 Euro hvoraf 2.500.848 udgør EU tilskud. Projektperioden 1. januar 2019 til 31.12.2021.

Ansvar og kompetence:

Daglig leder og koordinator af ovenstående projekt samt udfører koordinerende og delvist administrative arbejdsopgaver, uddelegeret af Leadpartner i forbindelse med, den daglige drift af projektet

Opgaver:

  • Koordinere projektet
  • Sikre afrapportering
  • Kontaktperson til Interreg sekretariatet
  • Kontaktperson til de stabsfunktioner i Sjællands Universitets Hospital. som er tilknyttet projektet
  • Planlægge og deltage i relevante møder og skrive referat her af

Yderligere oplysninger kan fås hos specialeansvarlig overlæge Niels Henrik Holländer tlf. 56 51 39 12 eller mobil 40 29 11 86.

Ansøgningsfrist mandag d. 19. oktober 2019

Ansøgningen sendes til ledende overlæge Niels Henrik Holländer, nhho@regionsjaelland.dk, Sjællands Universitetshospital, Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder.

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Afdelingsledelsen Sjællands Universitetshospital, Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder i Næstved søger en projektkoordinator med godt kendskab til tysk kultur. Gode kommunikative evner og samarbejsevne vil være vigtigt, ligesom erfaring med rapportskrivning i forhold til projekter tillige væsentligt. Kendskab til værktøjet ELMOS vil være en fordel. Tiltrædelse 1. november 2019 eller efter aftale. Vedkommende skal bistå specialansvarlig overlæge med koordineringen af projektet: Changing Cancer Care.EU, som er et stort grænseoverskridende mangeårigt samarbejde med bla. kræftafdelinger i L beck og Kiel. Kvalifikationer: Akademisk baggrund Kendskab til at gennemføre EU-Interreg-projekter IT kendskab på højt brugerniveau Struktureret og god ordenssans Omstillingsparat og udviklingsorienteret Gode samarbejdsevner med et tværfagligt og internationalt aspekt Gode tyskkundskaber såvel skriftligt som sprogligt Projektet er et grænseoverskridende klinisk kræftforskningssamarbejde i regionen Regionen består af Region Sjælland, Region Syddanmark og Nordtyske kredse. Specialeansvarlig overlæge Niels Henrik Holl nder samt professor Julie Gehl varetager Leadpartnerfunktionen. Lead partner 01 Sjællands Universitetshosptial (SUH), Klinisk onkologisk afdeling og pall. enheder Projekt partnere 02 Region Sjælland, Produktion, Forskning og Innovation (PFI) 03 University College Absalon (UCA) 04 Odense Universitetshospital (OUH), Onkologisk Afdeling 05 Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Onkologisk Afdeling 06 Kræftens Bekæmpelse (KB) 07 Universit t zu L beck, Klinik f r Strahlentherapie 08 Universit t L beck, Klinik f r Frauenheilkunde und Geburtshilfe (Gyn kologie) 09 Institut f r Krebsepidemiologie e.V., Universit t zu L beck, Krebsregister Schleswig-Holstein (IKE) 10 Universit t zu L beck, Sektion f r Forschung und Lehre in der Pflege am Institut f r Sozialmedizin und Epidemiologie 11 Universit tsklinikum Schleswig-Holstein, Campus Kiel, Institut f r Klinische Molekularbiologie (IKMB) 12 rztezentrum B sum gGmbH Organisering af sundhedsydelser og uddannelse af lægepersonale og andre sundhedsfaglige grupper adskiller sig fra hinanden. Inden for rammerne af dette nye samarbejdsfællesskab vil der blive afprøvet nye behandlinger af de hyppigste kræftsygdomme og dermed bidrage til, at Femern Belt regionens patienter hurtigt og effektivt kan drage nytte af resultaterne i det daglige. Partnerne vil inspirere og læren af hinandens behandlingstilrettelæggelse bedste fælles praksis med henblik på at fordele i tilrettelæggelsen af sundhedsydelserne kan overføres til den anden region. På lang sigt skal det kooperative fællesskab opbygge og åbne et dynamisk grænseoverskridende marked for sundhedsydelser, hvor innovationer hurtigt og effektivt kan indføres i den kliniske behandling og pleje. Inden for projektperiode skal projektet varetage følgende tre arbejdsfelter: Afprøvning af nye behandlinger Grænseoverskridende dokumentation af behandlingsresultater Partnerne planlægger fælles uddannelsesseminarer for sundhedspersonale Det samlede budget er 4.168.771 Euro hvoraf 2.500.848 udgør EU tilskud. Projektperioden 1. januar 2019 til 31.12.2021. Ansvar og kompetence: Daglig leder og koordinator af ovenstående projekt samt udfører koordinerende og delvist administrative arbejdsopgaver, uddelegeret af Leadpartner i forbindelse med, den daglige drift af projektet Opgaver: Koordinere projektet Sikre afrapportering Kontaktperson til Interreg sekretariatet Kontaktperson til de stabsfunktioner i Sjællands Universitets Hospital. som er tilknyttet projektet Planlægge og deltage i relevante møder og skrive referat her af Yderligere oplysninger kan fås hos specialeansvarlig overlæge Niels Henrik Holl nder tlf. 56 51 39 12 eller mobil 40 29 11 86. Ansøgningsfrist mandag d. 19. oktober 2019 Ansøgningen sendes til ledende overlæge Niels Henrik Holl nder, nhho@regionsjaelland.dk, Sjællands Universitetshospital, Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder. Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh11jobnetf43b458e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-19T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=154470EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3613853Region Sjælland11Rådmandsengen 54700NæstvedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent825160JobNet5046168504616810017-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f43b458ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f43b458ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f43b458e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f43b458e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgTyskkyndig projektkoordinator til CCC, Changing Cancer Care. SUH Onkologisk Afdeling og Palliative Enheder, Næstved Sygehus12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362748000noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330095134Frivilligkoordinator til PsykInfoRobot I PsykInfo arbejder vi hver dag for at nedbryde tavshed, tvivl og tabu omkring psykisk sygdom i det arbejde er de frivillige EN AF OS ambassadører vores centrale samarbejdspartnere vil du koordinere og understøtte deres frivillige arbejde? Bliver du motiveret af at facilitere fællesskab for frivillige? Trives du med hver dag at koordinere og strukturere en lang række opgaver? Så er det dig vi søger! Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå i: Ledelse og organisering af frivillige Koordinering af indkommende opgaver Udvikling af frivilliggruppen og deres opgaver, herunder rekruttering, kursusaktiviteter og opsøgende arbejde Praktiske opgaver i forbindelse med frivillighed fx gennemførsel af events Vi forventer, at du har: Relevant mellemlang eller videregående uddannelse og eller erfaring fra lignende stilling. Lyst til driftsopgaver og overblikket til at balancere dem med at udvikle og gennemføre events Evnen til at skabe gode relationer med frivillige. En positiv tilgang til opgaverne og en udadvendt personlighed, der godt kan lide opsøgende arbejde Det kan være en fordel, hvis du har erfaring med undervisning eller kursusaktiviteter Om os PsykInfo er en rådgivnings- og udviklingsenhed i Psykiatrien Region Sjælland, som arbejder med at styrke viden, afstigmatisering, brugerinddragelse og recovery indenfor og udenfor psykiatrien i et brobyggende samarbejde imellem mennesker og sektorer. PsykInfo er koordinator for landskampagnen EN AF OS i Region Sjælland og for frivillighed i Psykiatrien. PsykInfo står desuden bag sundhedsfaglig rådgivning om psykisk sygdom og psykiatrien, gratis arrangementer rundt om i regionens større byer og en række udviklingsprojekter i psykiatrien, herunder implementering af recovery strategi og peers. Læs meget mere om PsykInfo på www.regionsjaelland.dk psykinfo Stillingen som frivilligkoordinator er på 25-37 timer afhængig af kompetencer og indebærer en del kørsel, hvorfor kørekort er en forudsætning. Ansøgningsfrist er 16. oktober. Første samtaler foregår 24. oktober. Anden samtaler 29. oktober. Hvis du vil vide mere Kontakt konsulent Sisse Rask Ditlev 40 48 49 89 eller leder Anne Mette Billekop 40 36 53 78 Om Psykiatrien Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere. Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen. Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning.

I PsykInfo arbejder vi hver dag for at nedbryde tavshed, tvivl og tabu omkring psykisk sygdom – i det arbejde er de frivillige EN AF OS ambassadører vores centrale samarbejdspartnere – vil du koordinere og understøtte deres frivillige arbejde? Bliver du motiveret af at facilitere fællesskab for frivillige? Trives du med hver dag at koordinere og strukturere en lang række opgaver?

Så er det dig vi søger!

Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå i:

  • Ledelse og organisering af frivillige
  • Koordinering af indkommende opgaver
  • Udvikling af frivilliggruppen og deres opgaver, herunder rekruttering, kursusaktiviteter og opsøgende arbejde
  • Praktiske opgaver i forbindelse med frivillighed fx gennemførsel af events
Vi forventer, at du har:
  • Relevant mellemlang eller videregående uddannelse og/eller erfaring fra lignende stilling.

  • Lyst til driftsopgaver og overblikket til at balancere dem med at udvikle og gennemføre events

  • Evnen til at skabe gode relationer med frivillige.

  • En positiv tilgang til opgaverne og en udadvendt personlighed, der godt kan lide opsøgende arbejde

  • Det kan være en fordel, hvis du har erfaring med undervisning eller kursusaktiviteter

  • Om os

    PsykInfo er en rådgivnings- og udviklingsenhed i Psykiatrien Region Sjælland, som arbejder med at styrke viden, afstigmatisering, brugerinddragelse og recovery indenfor og udenfor psykiatrien i et brobyggende samarbejde imellem mennesker og sektorer.

    PsykInfo er koordinator for landskampagnen EN AF OS i Region Sjælland og for frivillighed i Psykiatrien.

    PsykInfo står desuden bag sundhedsfaglig rådgivning om psykisk sygdom og psykiatrien, gratis arrangementer rundt om i regionens større byer og en række udviklingsprojekter i psykiatrien, herunder implementering af recovery strategi og peers.

    Læs meget mere om PsykInfo på www.regionsjaelland.dk/psykinfo

    Stillingen som frivilligkoordinator er på 25-37 timer afhængig af kompetencer og indebærer en del kørsel, hvorfor kørekort er en forudsætning.

    Ansøgningsfrist er 16. oktober. Første samtaler foregår 24. oktober. Anden samtaler 29. oktober.

    Hvis du vil vide mere…

  • Kontakt konsulent Sisse Rask Ditlev 40 48 49 89 eller leder Anne Mette Billekop 40 36 53 78

Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere.

Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen.

Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning. 

Region SjællandNæstved2019-09-24T00:00:002019-10-16T00:00:00
330099061VIRKSOMHEDSKOORDINATOR - med salgstalentRobot Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Næstved, Jobbet vil være på 37 timer om ugen. HVEM ER VI? Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats arbejder vi ud fra 4 hjørnesten beskæftigelse, nærvær, kompetencer og nytænkning. De fire hjørnesten danner vores bagvedliggende manifest. Kernen i manifestet og hver eneste borgerindsats er den enkeltes tilbagevenden til arbejdsmarkedet. HVAD TILBYDER VI ? Vi tilbyder en grundig oplæring i vores manifest, indsatser, arbejdsmetoder og borgertilgang. Du vil blive en del af et professionelt og engageret hold med 25 andre kollegaer, som vil hjælpe og støtte dig i din oplæring samt i dit daglige arbejde i Indsats. Du vil trives hos os, hvis du vægter stor indflydelse på din egen hverdag og den fremtidige udvikling af din arbejdsplads. Vi tilbyder et arbejde, hvor du sammen med resten af holdet i Indsats gør en forskel for mange mennesker hver dag. DIN PROFIL ? Vi forstiller os, at du kommer med erfaring fra beskæftigelsesbranchen og eller vikar- og rekrutteringsbranchen, samt at du brænder for at hjælpe mennesker i eller tilbage til ordinært arbejde. Du mestrer kunsten at sælge Du mestre kundepleje Du besidder et stort administrativt talent Du mestrer at kommunikere på skrift såvel som mundtligt med både sagsbehandlere, borgere og virksomheder Du formår at træffe en selvstændig beslutning Du lader dig styre af sund fornuft Du kan navigere i mange opgaver på engang Du formår at styre din egen tid og prioritere dine arbejdsopgaver Du er en holdspiller Du har kørekort og egen bil JOBBET ? Din overordnede arbejdsopgave som virksomhedskoordinator bliver at matche kontanthjælpsmodtagere med virksomheder i Næstved kommune samt i de omkringliggende kommuner. Din hverdag vil primært bestå af følgende opgaver: Finde praktikpladser arbejdspladser Interview med borgere Udarbejdelse af cv er Indhentning af referencer Matchning med virksomheder Løbende dialog med virksomheder og samarbejdspartnere Besøg på virksomheder Dialog med jobcentres sagsbehandlere Udfærdigelse af progressionsrapporter Hvis du ønsker at blive en del af holdet i indsats skal du sende din ansøgning til kgb@indsats.nu. Der vil blive løbende blive afholdt jobsamtaler med henblik på opstart i jobbet hurtigst muligt. Hvis du har uddybende spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til adm. direktør Kim Georg Brynningsen på tlf. 60177110. Du kan også hente yderligere info på vores LinkedIn profil. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Mvh. Kim Georg Brynningsen Adm. direktør Indsats

Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Næstved, Jobbet vil være på 37 timer om ugen.    

HVEM ER VI?  

Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats arbejder vi ud fra 4 hjørnesten; beskæftigelse, nærvær, kompetencer og nytænkning. De fire hjørnesten danner vores bagvedliggende manifest. Kernen i manifestet og hver eneste borgerindsats er den enkeltes tilbagevenden til arbejdsmarkedet.    

HVAD TILBYDER VI ?  

Vi tilbyder en grundig oplæring i vores manifest, indsatser, arbejdsmetoder og borgertilgang. Du vil blive en del af et professionelt og engageret hold med 25 andre kollegaer, som vil hjælpe og støtte dig i din oplæring samt i dit daglige arbejde i Indsats. Du vil trives hos os, hvis du vægter stor indflydelse på din egen hverdag og den fremtidige udvikling af din arbejdsplads. Vi tilbyder et arbejde, hvor du sammen med resten af holdet i Indsats gør en forskel for mange mennesker hver dag.    

DIN PROFIL ?  

Vi forstiller os, at du kommer med erfaring fra beskæftigelsesbranchen og/eller vikar- og rekrutteringsbranchen, samt at du brænder for at hjælpe mennesker i eller tilbage til ordinært arbejde.

  • Du mestrer kunsten at sælge
  • Du mestre kundepleje
  • Du besidder et stort administrativt talent
  • Du mestrer at kommunikere på skrift såvel som mundtligt med både sagsbehandlere, borgere og virksomheder
  • Du formår at træffe en selvstændig beslutning
  • Du lader dig styre af sund fornuft
  • Du kan navigere i mange opgaver på engang
  • Du formår at styre din egen tid og prioritere dine arbejdsopgaver
  • Du er en holdspiller     
  • Du har kørekort og egen bil     

JOBBET  ?  

Din overordnede arbejdsopgave som virksomhedskoordinator bliver at matche   kontanthjælpsmodtagere med virksomheder i Næstved kommune samt i de omkringliggende kommuner. Din hverdag vil primært bestå af følgende opgaver:  

  • Finde praktikpladser / arbejdspladser
  • Interview med borgere
  • Udarbejdelse af cv’er
  • Indhentning af referencer
  • Matchning med virksomheder
  • Løbende dialog med virksomheder og samarbejdspartnere 
  • Besøg på virksomheder
  • Dialog med jobcentres sagsbehandlere
  • Udfærdigelse af progressionsrapporter    

 

Hvis du ønsker at blive en del af holdet i indsats skal du sende din ansøgning til kgb@indsats.nu. Der vil blive løbende blive afholdt jobsamtaler med henblik på opstart i jobbet hurtigst muligt. Hvis du har uddybende spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til adm. direktør Kim Georg Brynningsen på tlf. 60177110. Du kan også hente yderligere info på vores LinkedIn profil.  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.  

Mvh. 

Kim Georg Brynningsen  

Adm. direktør

Indsats                                               

indsats ApSNæstved2019-10-02T00:00:002019-10-20T00:00:00
330105735Barselsvikar for kvalitetskoordinator, Afdeling for Retspsykiatri, Psykiatrisygehuset SlagelseRobot Afdeling for Retspsykiatri i Region Sjælland søger kvalitetskoordinator i barselsvikar Vi søger en barselsvikar for vores kvalitetskoordinator til varetagelse af kvalitets- og udviklingsopgaver i Afdeling for Retspsykiatri. Stillingen er i fælles funktion og refererer til afdelingsledelsen. Afdeling for Retspsykiatri Afdeling for Retspsykiatri består af den højt specialiserede Sikringsafdeling med 3 afsnit 10 senge samt 4 lukkede regionale afsnit med i alt 50 pladser samt Retspsykiatrisk Opsøgende Team, hvor der er tilknyttet 90 patienter. Retspsykiatri er en del af Psykiatrien i Region Sjælland, hvor kompleksiteten og udfordringerne gør afsnittene til noget særligt. Der er særlig bevågenhed i forhold til at opkvalificere personalet og derfor også gode muligheder for efter- og videreuddannelse. Sikkerheden vægtes højt det er fundamentet for det videre relationsarbejde, der er det bærende element i behandlingen. Vi stiler mod mere Mentaliseringsbaseret Miljøterapi således, at referencerammen er og bliver et naturligt værktøj i hverdagen. Vi arbejder værdibaseret hvilket betyder, at alle medarbejdere skal have den samme forståelse for værdierne og håndtering af disse. Nogle af disse værdier er Høj faglighed En bred tilgang til psykisk sygdom Brugerindflydelse i behandlingsforløb Afdeling for Retspsykiatri modtager patienter, der har en anbringelses- behandlingsdom, en kendelse om mentalobservation under indlæggelse eller er anbragt i varetægtssurrogat. Dine funktioner som kvalitetskoordinator: Planlægning og koordinering i tæt samarbejde med afdelingsledelsen og afsnitsledelserne Sparring med afsnittenes udviklingssygeplejersker til forståelse af analysearbejdet og udvikling af data Tovholder for nedbringelse af tvang Tovholder for afdelingens kvalitetsteam og deltagelse i Psykiatriens kvalitetsnetværk UTH sagsbehandler Sundhedsplatformen-superbrugeransvarlig Koordinering af projekter i afdelingen f.eks. Recovery-strategi Vi søger en sygeplejerske, der er: Autorisation som sygeplejerske En relevant akademisk videreuddannelse eller relevant sundhedsfaglig uddannelse inden for området Erfaring med udviklings- og implementeringsopgaver Kan arbejde struktureret og systematisk og har gode formidlingsevner Rammer for stillingen Ansættelse er pr. 01.01.20 til 30.11.20 i barselsvikariat. Ansættelse er 30 timer ugentligt. Ansættelse efter gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af modtagelse af tilfredsstillende straffeattest til offentligt brug. Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Pia Stranges, tlf. 29 16 04 38 eller kvalitetskoordinator Tenna Teegen, tlf. 93 57 65 79. Ansøgningsfrist 10. november 2019 Ansættelsessamtaler afholdes formentlig i uge 47 Om Psykiatrien Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere. Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen. Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning.

Afdeling for Retspsykiatri i Region Sjælland søger kvalitetskoordinator i barselsvikar
Vi søger en barselsvikar for vores kvalitetskoordinator til varetagelse af kvalitets- og udviklingsopgaver i Afdeling for Retspsykiatri. Stillingen er i fælles funktion og refererer til afdelingsledelsen.
Afdeling for Retspsykiatri
Afdeling for Retspsykiatri består af den højt specialiserede Sikringsafdeling med 3 afsnit á 10 senge samt 4 lukkede regionale afsnit med i alt 50 pladser samt Retspsykiatrisk Opsøgende Team, hvor der er tilknyttet 90 patienter.

Retspsykiatri er en del af Psykiatrien i Region Sjælland, hvor kompleksiteten og udfordringerne gør afsnittene til noget særligt. Der er særlig bevågenhed i forhold til at opkvalificere personalet og derfor også gode muligheder for efter- og videreuddannelse. Sikkerheden vægtes højt – det er fundamentet for det videre relationsarbejde, der er det bærende element i behandlingen. Vi stiler mod mere Mentaliseringsbaseret Miljøterapi således, at referencerammen er og bliver et naturligt værktøj i hverdagen.

Vi arbejder værdibaseret – hvilket betyder, at alle medarbejdere skal have den samme forståelse for værdierne og håndtering af disse. Nogle af disse værdier er
• Høj faglighed
• En bred tilgang til psykisk sygdom
• Brugerindflydelse i behandlingsforløb

Afdeling for Retspsykiatri modtager patienter, der har en anbringelses-/behandlingsdom, en kendelse om mentalobservation under indlæggelse eller er anbragt i varetægtssurrogat.

Dine funktioner som kvalitetskoordinator:
• Planlægning og koordinering i tæt samarbejde med afdelingsledelsen og afsnitsledelserne
• Sparring med afsnittenes udviklingssygeplejersker til forståelse af analysearbejdet og udvikling af data
• Tovholder for nedbringelse af tvang
• Tovholder for afdelingens kvalitetsteam og deltagelse i Psykiatriens kvalitetsnetværk
• UTH sagsbehandler
• Sundhedsplatformen-superbrugeransvarlig
• Koordinering af projekter i afdelingen f.eks. Recovery-strategi

Vi søger en sygeplejerske, der er:
• Autorisation som sygeplejerske
• En relevant akademisk videreuddannelse eller relevant sundhedsfaglig uddannelse inden for området
• Erfaring med udviklings- og implementeringsopgaver
• Kan arbejde struktureret og systematisk og har gode formidlingsevner

Rammer for stillingen
Ansættelse er pr. 01.01.20 til 30.11.20 i barselsvikariat. Ansættelse er 30 timer ugentligt. Ansættelse efter gældende overenskomst.
Ansættelsen er betinget af modtagelse af tilfredsstillende straffeattest til offentligt brug.

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Pia Stranges, tlf. 29 16 04 38 eller kvalitetskoordinator Tenna Teegen, tlf. 93 57 65 79.

Ansøgningsfrist 10. november 2019
Ansættelsessamtaler afholdes formentlig i uge 47

Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere.

Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen.

Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning. 

Region SjællandSlagelse2019-10-11T00:00:002019-11-10T00:00:00
330098970VIRKSOMHEDSKOORDINATOR - med salgstalentRobot Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Vordingborg, Jobbet vil være på 37 timer om ugen. HVEM ER VI? Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats arbejder vi ud fra 4 hjørnesten beskæftigelse, nærvær, kompetencer og nytænkning. De fire hjørnesten danner vores bagvedliggende manifest. Kernen i manifestet og hver eneste borgerindsats er den enkeltes tilbagevenden til arbejdsmarkedet. HVAD TILBYDER VI ? Vi tilbyder en grundig oplæring i vores manifest, indsatser, arbejdsmetoder og borgertilgang. Du vil blive en del af et professionelt og engageret hold med 25 andre kollegaer, som vil hjælpe og støtte dig i din oplæring samt i dit daglige arbejde i Indsats. Du vil trives hos os, hvis du vægter stor indflydelse på din egen hverdag og den fremtidige udvikling af din arbejdsplads. Vi tilbyder et arbejde, hvor du sammen med resten af holdet i Indsats gør en forskel for mange mennesker hver dag. DIN PROFIL ? Vi forstiller os, at du kommer med erfaring fra beskæftigelsesbranchen og eller vikar- og rekrutteringsbranchen, samt at du brænder for at hjælpe mennesker i eller tilbage til ordinært arbejde. Du mestrer kunsten at sælge Du mestre kundepleje Du besidder et stort administrativt talent Du mestrer at kommunikere på skrift såvel som mundtligt med både sagsbehandlere, borgere og virksomheder Du formår at træffe en selvstændig beslutning Du lader dig styre af sund fornuft Du kan navigere i mange opgaver på engang Du formår at styre din egen tid og prioritere dine arbejdsopgaver Du er en holdspiller Du har kørekort og egen bil JOBBET ? Din overordnede arbejdsopgave som virksomhedskoordinator bliver at matche kontanthjælpsmodtagere med virksomheder i Vordingborg kommune samt i de omkringliggende kommuner. Din hverdag vil primært bestå af følgende opgaver: Finde praktikpladser arbejdspladser Interview med borgere Udarbejdelse af cv er Indhentning af referencer Matchning med virksomheder Løbende dialog med virksomheder og samarbejdspartnere Besøg på virksomheder Dialog med jobcentres sagsbehandlere Udfærdigelse af progressionsrapporter Hvis du ønsker at blive en del af holdet i indsats skal du sende din ansøgning til kgb@indsats.nu. Der vil blive løbende blive afholdt jobsamtaler med henblik på opstart i jobbet hurtigst muligt. Hvis du har uddybende spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til adm. direktør Kim Georg Brynningsen på tlf. 60177110. Du kan også hente yderligere info på vores LinkedIn profil. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Mvh. Kim Georg Brynningsen Adm. direktør Indsats

Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Vordingborg, Jobbet vil være på 37 timer om ugen.    

HVEM ER VI?  

Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats arbejder vi ud fra 4 hjørnesten; beskæftigelse, nærvær, kompetencer og nytænkning. De fire hjørnesten danner vores bagvedliggende manifest. Kernen i manifestet og hver eneste borgerindsats er den enkeltes tilbagevenden til arbejdsmarkedet.    

HVAD TILBYDER VI ?  

Vi tilbyder en grundig oplæring i vores manifest, indsatser, arbejdsmetoder og borgertilgang. Du vil blive en del af et professionelt og engageret hold med 25 andre kollegaer, som vil hjælpe og støtte dig i din oplæring samt i dit daglige arbejde i Indsats. Du vil trives hos os, hvis du vægter stor indflydelse på din egen hverdag og den fremtidige udvikling af din arbejdsplads. Vi tilbyder et arbejde, hvor du sammen med resten af holdet i Indsats gør en forskel for mange mennesker hver dag.    

DIN PROFIL ?  

Vi forstiller os, at du kommer med erfaring fra beskæftigelsesbranchen og/eller vikar- og rekrutteringsbranchen, samt at du brænder for at hjælpe mennesker i eller tilbage til ordinært arbejde.

  • Du mestrer kunsten at sælge
  • Du mestre kundepleje
  • Du besidder et stort administrativt talent
  • Du mestrer at kommunikere på skrift såvel som mundtligt med både sagsbehandlere, borgere og virksomheder
  • Du formår at træffe en selvstændig beslutning
  • Du lader dig styre af sund fornuft
  • Du kan navigere i mange opgaver på engang
  • Du formår at styre din egen tid og prioritere dine arbejdsopgaver
  • Du er en holdspiller     
  • Du har kørekort og egen bil     

JOBBET  ?  

Din overordnede arbejdsopgave som virksomhedskoordinator bliver at matche   kontanthjælpsmodtagere med virksomheder i Vordingborg kommune samt i de omkringliggende kommuner. Din hverdag vil primært bestå af følgende opgaver:  

  • Finde praktikpladser / arbejdspladser
  • Interview med borgere
  • Udarbejdelse af cv’er
  • Indhentning af referencer
  • Matchning med virksomheder
  • Løbende dialog med virksomheder og samarbejdspartnere 
  • Besøg på virksomheder
  • Dialog med jobcentres sagsbehandlere
  • Udfærdigelse af progressionsrapporter    

 

Hvis du ønsker at blive en del af holdet i indsats skal du sende din ansøgning til kgb@indsats.nu. Der vil blive løbende blive afholdt jobsamtaler med henblik på opstart i jobbet hurtigst muligt. Hvis du har uddybende spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til adm. direktør Kim Georg Brynningsen på tlf. 60177110. Du kan også hente yderligere info på vores LinkedIn profil.  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.  

Mvh. 

Kim Georg Brynningsen  

Adm. direktør

Indsats                                               

indsats ApSVordingborg2019-10-02T00:00:002019-10-20T00:00:00
330105795DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscyklingBasic DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscyklingVil du være med til administrere og koordinere DGI Midt- og Vestsjællands aktiviteter og arrangementer inden for løb og landevejscykling i samarbejde med to dygtige konsulenter på kontoret i Roskilde? Som koordinator skal du understøtte de to idrætter ved at oprette, vedligeholde og afslutte arrangementer i vores administrative systemer. Du skal også hjælpe med at markedsføre arrangementerne bl.a. på sociale medierI DGI Løb og Landevejscykling arbejder vi med kurser, uddannelser, skoler, events og foreningsudvikling med fokus på at få flere børn, unge, voksne og senior til at være aktive. Du skal være en person, der trives med at være i tæt dialog med foreningerne, en stærk sparringspartner for konsulenterne og kan arbejde struktureret i systemer og databaser på kontoret. Det er vigtigt, at du også har flair for både økonomi og praktik. Du kan læse mere om DGI Løb og DGI Cykling. Din profil God koordinator og teamplayer Gerne kendskab til løb og landevejscykling Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner Har erfaring med at arbejde med markedsføring bl.a. på sociale medier Sikker bruger af administrative systemer Udadvendt, serviceminded og humørfyldt Vi tilbyderDu træder ind i et spændende miljø med kompetente medarbejdere og stærke samarbejdspartnere. Derudover tilbydes du gode personaleforhold med pensionsordning, medarbejdermotion og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med en fri og ligefremomgangsform blandt gode kolleger, hvor værdierne styrke, gejst, målrettethed og samfundssind er helt centrale. Praktiske oplysningerVi kan tilbyde en fast stilling på 30 timer ugentligt med start 1. december 2019 eller hurtigst muligt.Dit skrivebord står på DGI Midt- og Vestsjællands kontor, Helligkorsvej 3, 4000 Roskilde.Søg jobbetDu er velkommen til at kontakte direktør Nicolai Winther-Stokholm for flere oplysninger: 25 11 06 09.Ansøgningsfristen er torsdag den 24. oktober 2019. Første samtalerunde holdes i uge 44. Der ydes løn efter kvalifikationer, og vi beder dig derfor oplyse din lønforventning. Ud over lønnen tilbydes du pensionsordning, gode personaleforhold og udviklingsmuligheder blandt kolleger, der både kan udfordre og udvikle dig. DGI betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning inkl. alle relevante bilag ved at klikke på Send ansøgning knappen nederst i jobannoncen. Læs mere om DGI på www.dgi.dkDGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscykling

Vil du være med til administrere og koordinere DGI Midt- og Vestsjællands aktiviteter og arrangementer inden for løb og landevejscykling i samarbejde med to dygtige konsulenter på kontoret i Roskilde?
 
Som koordinator skal du understøtte de to idrætter ved at oprette, vedligeholde og afslutte arrangementer i vores administrative systemer. Du skal også hjælpe med at markedsføre arrangementerne bl.a. på sociale medier
I DGI Løb og Landevejscykling arbejder vi med kurser, uddannelser, skoler, events og foreningsudvikling med fokus på at få flere børn, unge, voksne og senior til at være aktive.
 
Du skal være en person, der trives med at være i tæt dialog med foreningerne, en stærk sparringspartner for konsulenterne og kan arbejde struktureret i systemer og databaser på kontoret. Det er vigtigt, at du også har flair for både økonomi og praktik. Du kan læse mere om DGI Løb og DGI Cykling.
 
 
Din profil
  • God koordinator og teamplayer
  • Gerne kendskab til løb og landevejscykling
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
  • Har erfaring med at arbejde med markedsføring bl.a. på sociale medier
  • Sikker bruger af administrative systemer
Udadvendt, serviceminded og humørfyldt
 
Vi tilbyder
Du træder ind i et spændende miljø med kompetente medarbejdere og stærke samarbejdspartnere. Derudover tilbydes du gode personaleforhold med pensionsordning, medarbejdermotion og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med en fri og ligefremomgangsform blandt gode kolleger, hvor værdierne styrke, gejst, målrettethed og samfundssind er helt centrale.
 
Praktiske oplysninger
Vi kan tilbyde en fast stilling på 30 timer ugentligt med start 1. december 2019 eller hurtigst muligt.
Dit skrivebord står på DGI Midt- og Vestsjællands kontor, Helligkorsvej 3, 4000 Roskilde.

Søg jobbet
Du er velkommen til at kontakte direktør Nicolai Winther-Stokholm for flere oplysninger: 25 11 06 09.
Ansøgningsfristen er torsdag den 24. oktober 2019.  
 
Første samtalerunde holdes i uge 44.
 
Der ydes løn efter kvalifikationer, og vi beder dig derfor oplyse din lønforventning. Ud over lønnen tilbydes du pensionsordning, gode personaleforhold og udviklingsmuligheder blandt kolleger, der både kan udfordre og udvikle dig.
 
DGI betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning inkl. alle relevante bilag ved at klikke på ”Send ansøgning” knappen nederst i jobannoncen.
 
Læs mere om DGI på www.dgi.dk
 

DGI Midt- og VestsjællandRoskilde2019-10-11T16:08:17.0602019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Frivilligkoordinator til PsykInfo

Region Sjælland

Næstved
I PsykInfo arbejder vi hver dag for at nedbryde tavshed, tvivl og tabu omkring psykisk sygdom i det arbejde er de frivillige EN AF OS ambassadører vores centrale samarbejdspartnere vil du koordinere og understøtte deres frivillige arbejde? Bliver du...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

VIRKSOMHEDSKOORDINATOR - med salgstalent

indsats ApS

Næstved
Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Næstved, Jobbet vil være på 37 timer om ugen. HVEM ER VI? Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsats ar...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Barselsvikar for kvalitetskoordinator, Afdeling for Retspsykiatri, Psykiatrisygehuset Slagelse

Region Sjælland

Slagelse
Afdeling for Retspsykiatri i Region Sjælland søger kvalitetskoordinator i barselsvikar Vi søger en barselsvikar for vores kvalitetskoordinator til varetagelse af kvalitets- og udviklingsopgaver i Afdeling for Retspsykiatri. Stillingen er i fælles fu...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:10. november 2019

VIRKSOMHEDSKOORDINATOR - med salgstalent

indsats ApS

Vordingborg
Vi søger en virksomhedskoordinator til vores afdeling i Vordingborg, Jobbet vil være på 37 timer om ugen. HVEM ER VI? Indsats er en tværfaglig anden aktør med 100 procents fokus på at få borgere tilbage på arbejdsmarkedet og i ordinært job. I Indsat...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscykling

DGI Midt- og Vestsjælland

Roskilde
DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscyklingVil du være med til administrere og koordinere DGI Midt- og Vestsjællands aktiviteter og arrangementer inden for løb og landevejscykling i samarbejde med to dygtige konsulenter p...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019