Gem job

Tysktalende kundeservice- og salgssupporter

Die Deutsche Version finden Sie unten

NATURES Collection søger lige nu en struktureret og engageret salgs- og kundeservicemedarbejder til varetagelse af telefon og e-mail samt diverse backup-opgaver i vores salgsafdeling.

Vi søger en kollega, som kan yde den bedste service med et smil på læben, hvad enten det er gennem telefon eller e-mail. Du bliver vores ansigt udadtil og vil have daglig kontakt til kunder i både ind- og udland. Du er udadvendt, serviceorienteret og trives i en til tider travl hverdag med mange skiftende arbejdsopgaver.

Om os

NATURES Collection er et dansk livsstilsbrand, som designer og producerer naturlige interiør- og fashion produkter til det globale marked. Vi er et passioneret og dedikeret team og med seks Gazelle-priser i rygsækken, fortsætter vi ekspansionen med rivende hast. Du bliver en del af en uformel, hyggelig og åben arbejdsplads, hvor det sociale vægtes højt.  

Dine ansvarsområder:

  • Supportfunktion i forhold til kunder, agenter og sælgere (interne såvel som eksterne).
  • Daglig telefonbetjening og besvarelse af alle indgående opkald, samt ansvar for at løse daglige relaterede
  • ’straks-opgaver’
  • Ordretastning samt opfølgning
  • Administrere og besvare alle e-mail henvendelser fra kunder samt interessenter
  • Ad hoc opgaver

Dine kompetencer og kvalifikationer:

  • Erfaring med kundeservice fra butik eller anden form for detailvirksomhed - kendskab til branchen
  • er en fordel
  • Gode kommunikationsevner og formår at skabe gode relationer
  • Tysk og engelsk mundtligt og skriftligt er et krav
  • Du er udadvendt, nysgerrig og kvalitetsbevidst
  • Bruger i Microsoft Office-pakken og specielt Excel

Om dig – Du:

  • ELSKER pels, skind og fashion og interiør
  • Har en udpræget serviceorienteret profil
  • Har gode kommunikations- og sprogevner
  • Er udadvendt, fleksibel og har godt humør samt sans for humor
  • Er ambitiøs, ansvarsbevidst og tager ejerskab over dine ansvarsområder
  • Er som person nede på jorden, har gode relationer med dine kolleger, uanset hvad, og vil være med til at
  • skabe endnu bedre teamspirit og sammenhold på kryds og tværs af NC.
  • Trives i en stilling med mange forskellige opgaver, hvor du selv strukturere din dag

Arbejdstid: 37 timer pr. uge

Løn forhandles efter kvalifikationer

Har ovennævnte fanget din interesse, så skynd dig at sende en ansøgning, samt dit CV og referencer, til heidi@naturescollection.dk. Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Heidi Bregendahl på 53881419.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

 

Deutschsprachige/r Kundenservice Mitarbeiter/in

NATURES Collection sucht derzeit nach einem/einer strukturierten und engagierten Vertriebs- und Kundendienstmitarbeiter/in für Telefon und E-Mail sowie für verschiedene Back-up Aufgaben in unserer Vertriebsabteilung.

Wir suchen eine/n Kollegin/en, die/der den besten Service mit einem Lächeln auf den Lippen bietet, sei es per Telefon oder E-Mail. Sie sind unser Gesicht nach außen und haben täglich Kontakt zu Kunden im In- und Ausland. Sie sind kontaktfreudig und serviceorientiet.

Über uns

NATURES Collection ist eine dänische Lifestyle-Marke, die natürliche Interieur- und Modeprodukte für den globalen Markt entwirft und produziert. Wir sind ein leidenschaftliches und engagiertes Team und mit sechs Gazelle-Auszeichnungen und setzen unsere Expansion mit rasender Geschwindigkeit fort. Sie werden Teil eines informellen, gemütlichen und offenen Arbeitsplatzes sein. Besonders das soziale Kilma innerhalb der Firma schätzen wir sehr.

Ihre Verantwortungen:

  • Support-Funktion in Bezug auf Kunden, Agenten und Verkäufer (sowohl intern als auch extern).
  • Täglicher Telefondienst und Beantwortung aller eingehenden Anrufe sowie Verantwortung für die Lösung der täglichen Probleme
  • Auftragserfassung und Nachverfolgung
  • Verwalten und beantworten Sie alle E-Mail-Anfragen von Kunden und Stakeholdern
  • Ad-hoc-Aufgaben

Ihre Kompetenzen und Qualifikationen:

  • Erfahrung mit dem Kundenservice eines Geschäfts oder eines anderen Einzelhandelsunternehmens – Branchenkenntnisse ist ein Vorteil
  • Gute Kommunikationsfähigkeiten und gute Beziehungen zu Kunden
  • Deutsch und Englisch mündlich und schriftlich sind Voraussetzung
  • Sie sind kontaktfreudig, neugierig und qualitätsbewusst
  • Selbstbewusst in Microsoft Office und insbesondere in Excel

Über Sie – Sie:

  • LIEBEN Pelz, Felle, Mode und Interieur
  • Sie haben serviceorientiertes Profil
  • gute Kommunikations- und Sprachkenntnisse
  • sind kontaktfreudig, flexibel, haben gute Laune und Sinn für Humor
  • sind ehrgeizig, verantwortungsbewusst und übernehmen Verantwortung
  • Als bodenständige Person haben Sie gute Beziehungen zu Ihren Kollegen und sind hilfsbereit
  • Tragen zu einem guten Teamgeist zu
  • Sind gerne in einer Position mit vielen verschiedenen Aufgaben, in der Sie Ihren Tag selbst strukturieren können

Arbeitszeit: 37 Stunden pro. Woche

Das Gehalt wird nach Qualifikation ausgehandelt

Wenn das oben Genannte Ihr Interesse geweckt hat, beeilen Sie sich und senden Sie eine Bewerbung sowie Ihren Lebenslauf und Ihre Referenzen an heidi@naturescollection.dk. Die Interviews werden fortlaufend geführt.

Wenn Sie Fragen zur Position haben, wenden Sie sich bitte an Heidi Bregendahl unter der Nummer +45 53 88 14 19. 

Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung!

 

NATURES Collection A/S

Troldhøjvej 7 - 8722 Hedensted


Gem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Receptionist og servicemedarbejder søges til LOOP Horsens

LOOP HORSENS ApS

Horsens
Er du vores nye medarbejder i LOOP Horsens? Vi mangler dig nu, så tiltrædelse er fra så snart som muligt.Vi søger en ny sød medarbejder til 3-6 timer pr. uge, med vagter primært i weekender. Mulighed for flere timer ved afløsning, travle perioder, f...
Indrykket:30. april 2021

Salgs-/indkøbs assistent til vores kundeservice-team

LINDLARSEN A/S

Herning
Vores kundeservice-team skal sikre høj kundetilfredshed og en effektiv afvikling af vores opgaver. Efter en omorganisering med øget kunde-fokus, har vi brug for en dygtig kollega til varetagelse af opgaver til indkøb, leverancer, ordreafvikling, pla...
Indrykket:27. marts 2021

Fransktalende Kunde- og Salgsmedarbejder til virksomhed i Kjellerup

PersonaleBørsen

Aarhus V
For producerende virksomhed i Kjellerup søger vi en fransktalende medarbejder til kunde- og salgsafdelingen til snarlig tiltrædelse. Der er tale om et vikariat i en 3 måneders periode, med mulighed for fastansættelse. Til virksomhedens Kunde- og sal...
Indrykket:23. april 2021

Kundeservicemedarbejder søges til tiltrædelse hurtigst muligt

Håndværkstid ApS

Silkeborg
Hos Håndværkstid ApS har vi travlt. Vi er en unik og nichepræget virksomhed og har specialiseret os i at udvikle digitale løsninger til byggebranchen i Danmark. Vores absolutte fokus er at skabe værdi og vækst for vores kunder, og vi går altid den e...
Indrykket:5. maj 2021

Kundeorienteret servicekoordinator

SILHORKO-EUROWATER A/S

Skanderborg
Silhorko-Eurowater A S behandler vand. Vand, som vi alle drikker. Vand, der opvarmer vores huse. Vand, som indgår som hovedingrediens i mange af de fødevarer vi indtager, herunder øl. Vand, som bliver til damp. Vand, som anvendes til rengøring osv. ...
Indrykket:6. maj 2021
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Receptionist og servicemedarbejder søges til LOOP Horsens

LOOP HORSENS ApS

Horsens
Er du vores nye medarbejder i LOOP Horsens? Vi mangler dig nu, så tiltrædelse er fra så snart som muligt.Vi søger en ny sød medarbejder til 3-6 timer pr. uge, med vagter primært i weekender. Mulighed for flere timer ved afløsning, travle perioder, f...
Indrykket:30. april 2021

Salgs-/indkøbs assistent til vores kundeservice-team

LINDLARSEN A/S

Herning
Vores kundeservice-team skal sikre høj kundetilfredshed og en effektiv afvikling af vores opgaver. Efter en omorganisering med øget kunde-fokus, har vi brug for en dygtig kollega til varetagelse af opgaver til indkøb, leverancer, ordreafvikling, pla...
Indrykket:27. marts 2021

Fransktalende Kunde- og Salgsmedarbejder til virksomhed i Kjellerup

PersonaleBørsen

Aarhus V
For producerende virksomhed i Kjellerup søger vi en fransktalende medarbejder til kunde- og salgsafdelingen til snarlig tiltrædelse. Der er tale om et vikariat i en 3 måneders periode, med mulighed for fastansættelse. Til virksomhedens Kunde- og sal...
Indrykket:23. april 2021

Kundeservicemedarbejder søges til tiltrædelse hurtigst muligt

Håndværkstid ApS

Silkeborg
Hos Håndværkstid ApS har vi travlt. Vi er en unik og nichepræget virksomhed og har specialiseret os i at udvikle digitale løsninger til byggebranchen i Danmark. Vores absolutte fokus er at skabe værdi og vækst for vores kunder, og vi går altid den e...
Indrykket:5. maj 2021

Kundeorienteret servicekoordinator

SILHORKO-EUROWATER A/S

Skanderborg
Silhorko-Eurowater A S behandler vand. Vand, som vi alle drikker. Vand, der opvarmer vores huse. Vand, som indgår som hovedingrediens i mange af de fødevarer vi indtager, herunder øl. Vand, som bliver til damp. Vand, som anvendes til rengøring osv. ...
Indrykket:6. maj 2021