Tysktalende kundeservicemedarbejder, der yder service med hjertet

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet?

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ”ansigt” udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne; Pluus, Savye & Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer
  • Mersalg over telefonen

Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder.

Egenskaber

  • Du taler dansk, men taler og skriver også tysk på et niveau, så det ikke står i vejen for dog kundeservice
  • Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidligt 
  • Du kan lige at arbejde på en arbejdsplads med fart på
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Du har erfaring med telefonisk kundeservice
  • Du har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale. 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 25. juni 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330037483Phoenix-6d79314b12019-06-06T00:00:00Tysktalende kundeservicemedarbejder, der yder service med hjertet

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet?

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ”ansigt” udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne; Pluus, Savye & Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer
  • Mersalg over telefonen

Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder.

Egenskaber

  • Du taler dansk, men taler og skriver også tysk på et niveau, så det ikke står i vejen for dog kundeservice
  • Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidligt 
  • Du kan lige at arbejde på en arbejdsplads med fart på
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Du har erfaring med telefonisk kundeservice
  • Du har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale. 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 25. juni 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

 

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne Pluus, Savye Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer Mersalg over telefonen Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder. Egenskaber Du taler dansk, men taler og skriver også tysk på et niveau, så det ikke står i vejen for dog kundeservice Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidligt Du kan lige at arbejde på en arbejdsplads med fart på Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Du har erfaring med telefonisk kundeservice Du har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 25. juni 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk11jobnet6d79314b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://www.reqruiting.com/Pages/Application/Apply.aspx?id=67860EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønStevnsEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3541337Voksewerk11Kornmarksvej 22605BrøndbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent772936JobNet4999639499963910004-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d79314bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d79314bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d79314b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d79314b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos Voksewerk tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362011538noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330047987Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)Robot Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening. Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig Om dig: Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte. Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement. Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort. Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog. Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme. Arbejdsopgaver ansvarsområder:Håndtering af telefonopkald og viderestilling.Håndtering af online henvendelserProduktopfølgningRapportering af aktiviteterVi forventer, at du med dine kvalifikationer:Er kunde- og serviceorienteretHar en god telefonstemmeKan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højtDu har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioderLøser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivselDu er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverneEr erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigtOm jobbet, som vi tilbyder:En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udviklingEt stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højtEn arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandlerOplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmulighederTiltrædelse Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende. Arbejdstider Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00 Send ansøgning Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV. Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: Ren Nørring - Job.Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:
  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.

Andersen & Martini A/SGreve2019-06-22T00:00:002019-07-31T00:00:00
330047106Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - RoskildeRobot Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Finnish and Swedish speaking customer service representative Sales Supporter who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish and Swedish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish and Swedish. The position: You will become part of a Nordic customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in Scandinavia. Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach. High level of service: As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery. Primary tasks: Order management and telephone service to customers, resellers and business partners Complaints, including returned goods Calculation of offers and follow-up Merchant sales through good service and technical advice Ongoing optimisation of work processes Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad Various ad hoc tasks About you: You have experience with customer service from a similar position. You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity. Your profile: You speak and write fluent Finnish and Swedish You have a good knowledge of SAP You know that the customer is the primary asset You can smile on the phone You are responsive and have a good diplomatic sense You are detail oriented and focus on deadlines You can keep an overview even when you are very busy You have good merchant ship You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue. Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled Nordic Sales . We keep in mind that there are ongoing interviews, so the position may be occupied before the ad expires. Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. 45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde

For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Finnish and Swedish speaking customer service representative/Sales Supporter who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish and Swedish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish and Swedish.

The position:

You will become part of a Nordic customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in Scandinavia.

Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach.

 

High level of service:

As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery.

Primary tasks:

  • Order management and telephone service to customers, resellers and business partners
  • Complaints, including returned goods
  • Calculation of offers and follow-up
  • Merchant sales through good service and technical advice
  • Ongoing optimisation of work processes
  • Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad
  • Various ad hoc tasks

About you:

You have experience with customer service from a similar position.

You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity.

Your profile:

  • You speak and write fluent Finnish and Swedish
  • You have a good knowledge of SAP 
  • You know that the customer is the primary asset
  • You can smile on the phone
  • You are responsive and have a good diplomatic sense
  • You are detail oriented and focus on deadlines
  • You can keep an overview even when you are very busy
  • You have good merchant ship

You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue.

Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled "Nordic Sales".

We keep in mind that there are ongoing interviews, so the position may be occupied before the ad expires.

Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. +45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

PEEQ ApSRoskilde2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
330047082Norwegian and Danish speaking Sales Supporter - RoskildeRobot Norwegian and Danish speaking Sales Supporter - Roskilde For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Danish and Norwegian speaking customer service representative Sales Supporter who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish and Swedish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish and Swedish. The position: You will become part of a Nordic customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in the Scandinavia and Finland. Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach. High level of service: As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery. Primary tasks: Order management and telephone service to customers, resellers and business partners Complaints, including returned goods Calculation of offers and follow-up Merchant sales through good service and technical advice Ongoing optimisation of work processes Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad Various ad hoc tasks About you: You have experience with customer service from a similar position. You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity. Your profile: You speak and write fluent Danish and Norwegia You have a good knowledge of SAP You know that the customer is the primary asset You can smile on the phone You are responsive and have a good diplomatic sense You are detail oriented and focus on deadlines You can keep an overview even when you are very busy You have good merchant ship You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue. Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled Nordic Sales . We keep in mind that there are ongoing interviews, so the position may be occupied before the ad expires. Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. 45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

Norwegian and Danish speaking Sales Supporter - Roskilde

For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Danish and Norwegian speaking customer service representative/Sales Supporter who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish and Swedish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish and Swedish.

The position:

You will become part of a Nordic customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in the Scandinavia and Finland.

Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach.

High level of service:

As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery.

Primary tasks:

  • Order management and telephone service to customers, resellers and business partners
  • Complaints, including returned goods
  • Calculation of offers and follow-up
  • Merchant sales through good service and technical advice
  • Ongoing optimisation of work processes
  • Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad
  • Various ad hoc tasks

About you:

You have experience with customer service from a similar position.

You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity.

Your profile:

  • You speak and write fluent Danish and Norwegia
  • You have a good knowledge of SAP 
  • You know that the customer is the primary asset
  • You can smile on the phone
  • You are responsive and have a good diplomatic sense
  • You are detail oriented and focus on deadlines
  • You can keep an overview even when you are very busy
  • You have good merchant ship

You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue.

Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled "Nordic Sales".

We keep in mind that there are ongoing interviews, so the position may be occupied before the ad expires.

Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. +45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

PEEQ ApSRoskilde2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
330040109Intern Sælger - BrøndbyRobot Intern Sælger For vores gode kunde i Brøndby søger Peeq nu en dygtig kollega til deres dedikerede og velfungerende salgsteam. Dine primære arbejdsopgaver: Elektronisk og telefonisk kundebetjening. Ordrebehandling, indtastning af ordrer og oprettelse af varenumre. Udarbejde dokumentationspakker i forbindelse med ordrerne. Koordinering og opfølgning på igangsatte ordrer. Vedligeholdelse af samhandelsaftaler og opdatering af prisaftaler. Administrativ håndtering af reklamationer. Udarbejdelse af tilbud. Kontakt med underleverandører og indhentning af priser. Dine kvalifikationer: Du kan med fordel have en teknisk uddannelse som Teknisk assistent eller lign., men dette er ikke et krav. Erfaring med intern salgssupport, gerne fra en teknisk virksomhed. Har siddet med ordrehåndtering, koordinering og dokumentation. Gerne med erfaring i udarbejdelse af tilbud og kontakt til underleverandører. Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk. Et godt kendskab til Excel og Office pakken. Som person trives du i en alsidig og dynamisk hverdag, med fokus på den gode kundeservice. Du har en positiv tilgang til tingene og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, men forstår også at bidrage til teamet. Du er struktureret og kan bevare overblikket, uden af miste sansen for detaljen. Virksomheden tilbyder: Et spændende job i en handelsvirksomhed med en bred portefølje af produkter og en flad organisation, hvor der er god mulighed for at vokse med opgaverne. Omgangstonen er uformel, og frihed under ansvar er en naturlig del af hverdagen. Du kan se frem til et samarbejde med gode kolleger, der brænder for arbejdet og gerne fungerer som dine sparringspartnere. Søg jobbet: Ansøgningsprocessen håndteres af Peeq, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Word format til Partner Helle Dybdahl-Eriksen på mail helle@peeq.dk. Din e-mail skal være mærket Intern sælger - Brøndby . Der holdes samtaler løbende og stillingen besættes når den rette kandidat er fundet. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?Opret dit CV i vores emnebank på www.peeq.dk. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

Intern Sælger

For vores gode kunde i Brøndby søger Peeq nu en dygtig kollega til deres dedikerede og velfungerende salgsteam.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Elektronisk og telefonisk kundebetjening.
  • Ordrebehandling, indtastning af ordrer og oprettelse af varenumre.
  • Udarbejde dokumentationspakker i forbindelse med ordrerne.
  • Koordinering og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Vedligeholdelse af samhandelsaftaler og opdatering af prisaftaler.
  • Administrativ håndtering af reklamationer.
  • Udarbejdelse af tilbud.
  • Kontakt med underleverandører og indhentning af priser.

Dine kvalifikationer:

  • Du kan med fordel have en teknisk uddannelse som Teknisk assistent eller lign., men dette er ikke et krav.
  • Erfaring med intern salgssupport, gerne fra en teknisk virksomhed.
  • Har siddet med ordrehåndtering, koordinering og dokumentation.
  • Gerne med erfaring i udarbejdelse af tilbud og kontakt til underleverandører.
  • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
  • Et godt kendskab til Excel og Office pakken.

Som person trives du i en alsidig og dynamisk hverdag, med fokus på den gode kundeservice. Du har en positiv tilgang til tingene og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, men forstår også at bidrage til teamet. Du er struktureret og kan bevare overblikket, uden af miste sansen for detaljen.

Virksomheden tilbyder:

Et spændende job i en handelsvirksomhed med en bred portefølje af produkter og en flad organisation, hvor der er god mulighed for at vokse med opgaverne. Omgangstonen er uformel, og frihed under ansvar er en naturlig del af hverdagen.

Du kan se frem til et samarbejde med gode kolleger, der brænder for arbejdet og gerne fungerer som dine sparringspartnere.

Søg jobbet:

Ansøgningsprocessen håndteres af Peeq, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Word format til Partner Helle Dybdahl-Eriksen på mail helle@peeq.dk. Din e-mail skal være mærket "Intern sælger - Brøndby".

Der holdes samtaler løbende og stillingen besættes når den rette kandidat er fundet.

Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
Opret dit CV i vores emnebank på www.peeq.dk. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

PEEQ ApSBrøndby2019-06-11T00:00:002019-08-02T00:00:00
330058222Kundeservice medarbejder hos GuldcenterRobot Kundeservice medarbejder Vi leder efter en motiveret og struktureret kundeservice back-end medarbejder, som kan yde en sublim service til Guldcenter.dk s online kunder fra efteråret 2019. Interessere du dig for smykkebranchen og hvad der rør sig indenfor onlinehandel er vi stedet for dig. Det vigtigste for os er, at du er i besiddelse af et stort servicegen og samtidig er stærk inden for tekstformidling og til at danne smukke og sælgende billeder med ord. Du er struktureret og kan holde overblikket i travle perioder. Du vil naturligvis blive sat grundigt ind i vores kerneværdier og arbejdsgange i en poplæringsperiode og får herefter rig mulighed for, i samarbejde med resten af teamet, at sætte dit præg og tage ejerskab over din del af guldcenter. Dine primære ansvarsområder: Kundeservice via telefon, mail og chat med ansvar for både ind- og udland. Ordrehåndtering og opfølgning af webordre. Pakning af webordre. Håndtering og rådgivning ved returvarer og reklamationer. Bestilling af lagervarer. Oprettelse af varer på webshoppen SEO tekster til de enkelte varer numre. Ansvarlig for lagerstyring. Din profil: Brancherelevant uddannelse og minimum 1-2 års erfaring fra en lignende stilling. Service-og salgsmindet med interesse for smykker. Du er struktureret, udadvendt og en udpræget team-player. Ordenssans og overblik - også i travle perioder. Gode IT-kundskaber. Erfaring med webhandel Flydende i dansk og engelsk, gerne tysk - både skrift og tale. Vi er: En familie drevet virksomhed med både fysisk butik og webshop En af Danmarks største online guldsmede og forhandler af flere af tidens største smykkebrands Gode kolleger der sætter trivsel højt Arbejdspladsen ligger i 4040 Jyllinge Vi søger at ansætte pr. 01 09-2019 Stillingen kan enten besættes som 1 fuldtidsstilling eller 2 deltidsstillinger. Arbejdstid 10-17 Har du yderligere spørgsmål Du er meget velkommen til at kontakte Ejer Christian Birch på mail christian@guldcenter.dk Når du søger: Ansøgning og CV sendes på mail til kontakt@guldcenter.dk i emnefeltet skriver du kundeservice medarbejder Send din ansøgning hurtigst muligt, vi indkalder løbende til samtaler.

Kundeservice medarbejder

Vi leder efter en motiveret og struktureret kundeservice / back-end medarbejder, som kan yde en sublim service til Guldcenter.dk´s online kunder fra efteråret 2019.

Interessere du dig for smykkebranchen og hvad der rør sig indenfor onlinehandel er vi stedet for dig. Det vigtigste for os er, at du er i besiddelse af et stort servicegen og samtidig er stærk inden for tekstformidling og til at danne smukke og sælgende billeder med ord. Du er struktureret og kan holde overblikket i travle perioder. Du vil naturligvis blive sat grundigt ind i vores kerneværdier og arbejdsgange i en poplæringsperiode og får herefter rig mulighed for, i samarbejde med resten af teamet, at sætte dit præg og tage ejerskab over din del af guldcenter.

Dine primære ansvarsområder:

  • Kundeservice via telefon, mail og chat med ansvar for både ind- og udland.
  • Ordrehåndtering og opfølgning af webordre.
  • Pakning af webordre.
  • Håndtering og rådgivning ved returvarer og reklamationer.
  • Bestilling af lagervarer.
  • Oprettelse af varer på webshoppen/SEO tekster til de enkelte varer numre.
  • Ansvarlig for lagerstyring.

Din profil:

  • Brancherelevant uddannelse og minimum 1-2 års erfaring fra en lignende stilling.
  • Service-og salgsmindet med interesse for smykker.
  • Du er struktureret, udadvendt og en udpræget team-player.
  • Ordenssans og overblik - også i travle perioder.
  • Gode IT-kundskaber.
  • Erfaring med webhandel
  • Flydende i dansk og engelsk, gerne tysk - både skrift og tale.

 

Vi er:

  • En familie drevet virksomhed med både fysisk butik og webshop
  • En af Danmarks største online guldsmede og forhandler af flere af tidens største smykkebrands
  • Gode kolleger der sætter trivsel højt
  • Arbejdspladsen ligger i 4040 Jyllinge
  • Vi søger at ansætte pr. 01/09-2019
  • Stillingen kan enten besættes som 1 fuldtidsstilling eller 2 deltidsstillinger.
  • Arbejdstid 10-17

 

Har du yderligere spørgsmål
Du er meget velkommen til at kontakte Ejer Christian Birch på mail christian@guldcenter.dk

 

Når du søger:
Ansøgning og CV sendes på mail til kontakt@guldcenter.dk i emnefeltet skriver du ’kundeservice medarbejder

Send din ansøgning hurtigst muligt, vi indkalder løbende til samtaler.

 

JYLLINGE UR- & GULDCENTER ApSJyllinge2019-07-11T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)

Andersen & Martini A/S

Greve
Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening. Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø så tøv ikke med at sen...
Indrykket:22. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde

PEEQ ApS

Roskilde
Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Finnish and Swedish speaking customer service representative Sales Supporter who can and will provide first-rate customer serv...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Norwegian and Danish speaking Sales Supporter - Roskilde

PEEQ ApS

Roskilde
Norwegian and Danish speaking Sales Supporter - Roskilde For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Danish and Norwegian speaking customer service representative Sales Supporter who can and will provide first-rate customer se...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Intern Sælger - Brøndby

PEEQ ApS

Brøndby
Intern Sælger For vores gode kunde i Brøndby søger Peeq nu en dygtig kollega til deres dedikerede og velfungerende salgsteam. Dine primære arbejdsopgaver: Elektronisk og telefonisk kundebetjening. Ordrebehandling, indtastning af ordrer og oprettelse...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Kundeservice medarbejder hos Guldcenter

JYLLINGE UR- & GULDCENTER ApS

Jyllinge
Kundeservice medarbejder Vi leder efter en motiveret og struktureret kundeservice back-end medarbejder, som kan yde en sublim service til Guldcenter.dk s online kunder fra efteråret 2019. Interessere du dig for smykkebranchen og hvad der rør sig ind...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019