Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

UCN Kommunikation søger 2 studentermedhjælpere til redaktørarbejde og support

Har du lyst til at komme helt ind i maskinrummet i en kommunikationsafdeling? Og vil du gerne have værdifuld erfaring til dit CV?

Så er et studiejob i UCN Kommunikation måske lige sagen for dig.

Kommunikationsafdelingen har det samlede ansvar for drift og udvikling af flere store kommunikationsplatforme i Professionshøjskolen UCN. Det er en stor opgave, og vi har brug for selvstændige, dygtige og ansvarsfulde studentermedhjælpere, der kan give en hånd med.

Vi søger studentermedhjælp per 17. juni eller snarest derefter. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være 8 timer om ugen – eventuelt med mulighed for flere timer i udvalgte perioder.

Opgaven
Din opgave vil først og fremmest handle om at supportere vores hjemmeside, medarbejderintranet og studieportal. Der vil være tale om både vedligeholdelsesopgaver og mindre udviklingsopgaver.

Du skal blandt andet:

  • Arbejde med opdatering af tekst og billeder på web, studieportal og intranet
  • Besvare henvendelser til UCN Kommunikations centrale mail
  • Kvalitetssikre indhold, så det lever op til vores retningslinjer
  • Bistå projektgrupper ved implementering af nye tiltag
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores web manager, intranet manager og tekniske konsulent, men du får også arbejdsperioder, hvor du skal kunne arbejde selvstændigt.

Dine forudsætninger
For os er det afgørende, at opgaverne bliver løst ordentligt. Uanset om de er store eller små. Vi har derfor en række forventninger til vores nye studentermedhjælp.

Fagligt:
  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, undervisning eller it
  • Du har fuldstændig styr på dansk retskrivning og kan skrive korrekt og præcist
  • Du skal være – eller hurtigt kunne blive – en dygtig online-redaktør. Du har muligvis forudgående erfaring med redaktørarbejde på web (vi bruger CMS-systemet Dynamicweb til vores hjemmesider og SharePoint til vores intranet)
  • Det er en fordel, hvis du er god til skriftligt engelsk
Personligt:
  • Du sætter en ære i at være serviceminded, at svare alle henvendelser omhyggeligt og følge op på dine opgaver
  • Du tager ansvar for dine opgaver, strukturerer dit arbejde og holder deadlines og aftaler
  • Du er grundig og kvalitetsbevidst, også i løsningen af rutineprægede opgaver
  • Du er imødekommende og åben
Om afdelingen
UCN Kommunikation er UCN’s fælles kommunikationsafdeling. Vi er 14 medarbejdere i afdelingen og vi arbejder med alle former for kommunikationsopgaver fx presse, pr, markedsføring og intern kommunikation.

Vi sætter pris på en god og afslappet tone, hvor dit input også vil bidrage til det faglige fællesskab.

Ansættelsesvilkår
Din ansættelse vil være på 8 timer ugentligt fordelt på en eller flere vagter, og du bliver ansat efter gældende overenskomst.

Du vil få arbejdsadresse på Selma Lagerløfs Vej 2, Aalborg Øst.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er den 31. maj 2019. Vi holder samtaler den 7. juni 2019.

Ansøgning skal ske via link (HR-manager).

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til specialkonsulent Lise Elgård Rasmussen på tlf. 7269 0305 eller mail: ler@ucn.dk.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015507Phoenix-d375b8c612019-05-02T00:00:00UCN Kommunikation søger 2 studentermedhjælpere til redaktørarbejde og supportHar du lyst til at komme helt ind i maskinrummet i en kommunikationsafdeling? Og vil du gerne have værdifuld erfaring til dit CV?

Så er et studiejob i UCN Kommunikation måske lige sagen for dig.

Kommunikationsafdelingen har det samlede ansvar for drift og udvikling af flere store kommunikationsplatforme i Professionshøjskolen UCN. Det er en stor opgave, og vi har brug for selvstændige, dygtige og ansvarsfulde studentermedhjælpere, der kan give en hånd med.

Vi søger studentermedhjælp per 17. juni eller snarest derefter. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være 8 timer om ugen – eventuelt med mulighed for flere timer i udvalgte perioder.

Opgaven
Din opgave vil først og fremmest handle om at supportere vores hjemmeside, medarbejderintranet og studieportal. Der vil være tale om både vedligeholdelsesopgaver og mindre udviklingsopgaver.

Du skal blandt andet:
  • Arbejde med opdatering af tekst og billeder på web, studieportal og intranet
  • Besvare henvendelser til UCN Kommunikations centrale mail
  • Kvalitetssikre indhold, så det lever op til vores retningslinjer
  • Bistå projektgrupper ved implementering af nye tiltag
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores web manager, intranet manager og tekniske konsulent, men du får også arbejdsperioder, hvor du skal kunne arbejde selvstændigt.

Dine forudsætninger
For os er det afgørende, at opgaverne bliver løst ordentligt. Uanset om de er store eller små. Vi har derfor en række forventninger til vores nye studentermedhjælp.

Fagligt:
  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, undervisning eller it
  • Du har fuldstændig styr på dansk retskrivning og kan skrive korrekt og præcist
  • Du skal være – eller hurtigt kunne blive – en dygtig online-redaktør. Du har muligvis forudgående erfaring med redaktørarbejde på web (vi bruger CMS-systemet Dynamicweb til vores hjemmesider og SharePoint til vores intranet)
  • Det er en fordel, hvis du er god til skriftligt engelsk
Personligt:
  • Du sætter en ære i at være serviceminded, at svare alle henvendelser omhyggeligt og følge op på dine opgaver
  • Du tager ansvar for dine opgaver, strukturerer dit arbejde og holder deadlines og aftaler
  • Du er grundig og kvalitetsbevidst, også i løsningen af rutineprægede opgaver
  • Du er imødekommende og åben
Om afdelingen
UCN Kommunikation er UCN’s fælles kommunikationsafdeling. Vi er 14 medarbejdere i afdelingen og vi arbejder med alle former for kommunikationsopgaver fx presse, pr, markedsføring og intern kommunikation.

Vi sætter pris på en god og afslappet tone, hvor dit input også vil bidrage til det faglige fællesskab.

Ansættelsesvilkår
Din ansættelse vil være på 8 timer ugentligt fordelt på en eller flere vagter, og du bliver ansat efter gældende overenskomst.

Du vil få arbejdsadresse på Selma Lagerløfs Vej 2, Aalborg Øst.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er den 31. maj 2019. Vi holder samtaler den 7. juni 2019.

Ansøgning skal ske via link (HR-manager).

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til specialkonsulent Lise Elgård Rasmussen på tlf. 7269 0305 eller mail: ler@ucn.dk.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.


2019-06-01T00:51:58.460 Har du lyst til at komme helt ind i maskinrummet i en kommunikationsafdeling? Og vil du gerne have værdifuld erfaring til dit CV? Så er et studiejob i UCN Kommunikation måske lige sagen for dig. Kommunikationsafdelingen har det samlede ansvar for drift og udvikling af flere store kommunikationsplatforme i Professionshøjskolen UCN. Det er en stor opgave, og vi har brug for selvstændige, dygtige og ansvarsfulde studentermedhjælpere, der kan give en hånd med. Vi søger studentermedhjælp per 17. juni eller snarest derefter. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være 8 timer om ugen eventuelt med mulighed for flere timer i udvalgte perioder. Opgaven Din opgave vil først og fremmest handle om at supportere vores hjemmeside, medarbejderintranet og studieportal. Der vil være tale om både vedligeholdelsesopgaver og mindre udviklingsopgaver. Du skal blandt andet: Arbejde med opdatering af tekst og billeder på web, studieportal og intranet Besvare henvendelser til UCN Kommunikations centrale mail Kvalitetssikre indhold, så det lever op til vores retningslinjer Bistå projektgrupper ved implementering af nye tiltag Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores web manager, intranet manager og tekniske konsulent, men du får også arbejdsperioder, hvor du skal kunne arbejde selvstændigt. Dine forudsætninger For os er det afgørende, at opgaverne bliver løst ordentligt. Uanset om de er store eller små. Vi har derfor en række forventninger til vores nye studentermedhjælp. Fagligt: Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, undervisning eller it Du har fuldstændig styr på dansk retskrivning og kan skrive korrekt og præcist Du skal være eller hurtigt kunne blive en dygtig online-redaktør. Du har muligvis forudgående erfaring med redaktørarbejde på web (vi bruger CMS-systemet Dynamicweb til vores hjemmesider og SharePoint til vores intranet) Det er en fordel, hvis du er god til skriftligt engelsk Personligt: Du sætter en ære i at være serviceminded, at svare alle henvendelser omhyggeligt og følge op på dine opgaver Du tager ansvar for dine opgaver, strukturerer dit arbejde og holder deadlines og aftaler Du er grundig og kvalitetsbevidst, også i løsningen af rutineprægede opgaver Du er imødekommende og åben Om afdelingen UCN Kommunikation er UCN s fælles kommunikationsafdeling. Vi er 14 medarbejdere i afdelingen og vi arbejder med alle former for kommunikationsopgaver fx presse, pr, markedsføring og intern kommunikation. Vi sætter pris på en god og afslappet tone, hvor dit input også vil bidrage til det faglige fællesskab. Ansættelsesvilkår Din ansættelse vil være på 8 timer ugentligt fordelt på en eller flere vagter, og du bliver ansat efter gældende overenskomst. Du vil få arbejdsadresse på Selma Lagerløfs Vej 2, Aalborg Øst. Yderligere oplysninger Ansøgningsfrist er den 31. maj 2019. Vi holder samtaler den 7. juni 2019. Ansøgning skal ske via link (HR-manager). Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til specialkonsulent Lise Elgård Rasmussen på tlf. 7269 0305 eller mail: ler@ucn.dk. Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.11jobnetd375b8c6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122376&DepartmentId=8134&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3518497University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej11Selma Lagerløfs Vej 29220Aalborg ØstDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset752882JobNet4981862498186210002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d375b8c6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job som Studentermedhjælper? Hos University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361658976Erik Hagennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330044768Er du Bodylabs nye studentermedhjælper?Robot Vi leder med lys og lygte efter en engageret og ambitiøs studentermedhjælper til vores marketingteam i København. Når vi skriver vi , mener vi det bogstaveligt. Bodylab er en holdsport. Hvem er du? Vi forestiller os, at du læser kommunikation, digitale medier, multimediedesign eller anden relevant uddannelse. Du er udadvendt og opsøgende, og du er ikke bange for at blive smidt ud på dybt vand. Det gør bestemt heller ikke noget, hvis du har en oprigtig interesse i sport og sund livsstil. Hvis det lyder som noget for dig, står der et ungt og sammentømret team klar med åbne arme og håber, at DU vil være med til at drive Bodylab-brandet fremad. Hvad er det så, du skal lave? Som studentermedhjælper får du en bred berøringsflade med vekslende opgaver og mulighed for bidrage til udvikling af kampagner. Det er en fordel, hvis du har basisforståelse for html og kendskab til Adobe Creative Suite. Du assisterer vores shopmanager med vedligeholdelse af produkter, content og opsætning af artikler på Bodylab.dk. Du laver produkt- og kategoribilleder i tæt samarbejde med vores grafiker. Du er med til at indsamle, udvikle og opsætte opskrifter til nyhedsbreve og sociale medier. Du korrekturlæser kampagnetekster, nyhedsbreve, produkttekster og opslag til sociale medier. Du har løbende kontakt med influencers og udtrækker vindere af konkurrencer. Du hjælper til ved offline-events og produktsamplings. Vi forventer selvfølgelig ikke, at du er flyvende fra dag ét, men du får rig mulighed for at udvikle dine marketingkompetencer og teste dig selv i et åbent og kreativt miljø. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til norsk svensk. Vi kan tilbyde en af Nordhavns bedste placeringer med udsigt til vandet, frokost fra Meyers og professionel espressomaskine, så du kan vise os dine barista-skills. Om Bodylab Bodylab er i dag ejet af den norske koncern Scandza, som ejer og driver en lang række fødevarevirksomheder og brands. Bodylab er frontrunnere inden for udvikling og produktion af velsmagende, funktionelle sportsprodukter og kosttilskud. Virksomheden blev grundlagt i 2003 og har hovedkontor ved havnen i Hadsund ved Mariager Fjord. Alle produkter kan bestilles på Bodylab.dk, og dele af sortimentet er tilgængeligt i Matas, Salling Group samt en lang række fitnesscentre og specialbutikker landet over. Bodylab eksporterer ligeledes Bodylab-brandet til en lang række lande i Europa, Mellemøsten og Asien. Bodylab har de seneste år haft en kraftig årlig vækst i både antallet af produkter, omsætning og personale. Bodylab beskæftiger pt. ca. 50 fuldtidsansatte spredt på forskellige lokationer i Danmark. Virksomheden forventer yderligere ansættelser i løbet af de næste år i forbindelse med vækst og generel udbygning af organisationen. Er du stadig med? Ansøg hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Kristian Deiborg Head of E-commerce kd@bodylab.dk Tlf.: 45 61 30 75 60 Arbejdstid: 15-20 timer om ugen Ansøgningsfrist: 28 06 Tiltrædelse: Snarest muligt

Vi leder med lys og lygte efter en engageret og ambitiøs studentermedhjælper til vores marketingteam i København. Når vi skriver ”vi”, mener vi det bogstaveligt. Bodylab er en holdsport.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du læser kommunikation, digitale medier, multimediedesign eller anden relevant uddannelse. Du er udadvendt og opsøgende, og du er ikke bange for at blive smidt ud på dybt vand. Det gør bestemt heller ikke noget, hvis du har en oprigtig interesse i sport og sund livsstil.

Hvis det lyder som noget for dig, står der et ungt og sammentømret team klar med åbne arme og håber, at DU vil være med til at drive Bodylab-brandet fremad.

Hvad er det så, du skal lave?

Som studentermedhjælper får du en bred berøringsflade med vekslende opgaver og mulighed for bidrage til udvikling af kampagner. Det er en fordel, hvis du har basisforståelse for html og kendskab til Adobe Creative Suite.

  • Du assisterer vores shopmanager med vedligeholdelse af produkter, content og opsætning af artikler på Bodylab.dk.
  • Du laver produkt- og kategoribilleder i tæt samarbejde med vores grafiker.
  • Du er med til at indsamle, udvikle og opsætte opskrifter til nyhedsbreve og sociale medier.
  • Du korrekturlæser kampagnetekster, nyhedsbreve, produkttekster og opslag til sociale medier.
  • Du har løbende kontakt med influencers og udtrækker vindere af konkurrencer.
  • Du hjælper til ved offline-events og produktsamplings.

 

Vi forventer selvfølgelig ikke, at du er flyvende fra dag ét, men du får rig mulighed for at udvikle dine marketingkompetencer og teste dig selv i et åbent og kreativt miljø.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til norsk/svensk.

Vi kan tilbyde en af Nordhavns bedste placeringer med udsigt til vandet, frokost fra Meyers og professionel espressomaskine, så du kan vise os dine barista-skills.

Om Bodylab

Bodylab er i dag ejet af den norske koncern Scandza, som ejer og driver en lang række fødevarevirksomheder og brands. Bodylab er frontrunnere inden for udvikling og produktion af velsmagende, funktionelle sportsprodukter og kosttilskud. Virksomheden blev grundlagt i 2003 og har hovedkontor ved havnen i Hadsund ved Mariager Fjord. Alle produkter kan bestilles på Bodylab.dk, og dele af sortimentet er tilgængeligt i Matas, Salling Group samt en lang række fitnesscentre og specialbutikker landet over. Bodylab eksporterer ligeledes Bodylab-brandet til en lang række lande i Europa, Mellemøsten og Asien.

Bodylab har de seneste år haft en kraftig årlig vækst i både antallet af produkter, omsætning og personale.

Bodylab beskæftiger pt. ca. 50 fuldtidsansatte spredt på forskellige lokationer i Danmark. Virksomheden forventer yderligere ansættelser i løbet af de næste år i forbindelse med vækst og generel udbygning af organisationen.

Er du stadig med?

Ansøg hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Kristian Deiborg

Head of E-commerce

kd@bodylab.dk

Tlf.: +45 61 30 75 60


Arbejdstid: 15-20 timer om ugen

Ansøgningsfrist: 28/06

Tiltrædelse: Snarest muligt

NutriNord ApSNordhavn2019-06-19T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du Bodylabs nye studentermedhjælper?

NutriNord ApS

Nordhavn
Vi leder med lys og lygte efter en engageret og ambitiøs studentermedhjælper til vores marketingteam i København. Når vi skriver vi , mener vi det bogstaveligt. Bodylab er en holdsport. Hvem er du? Vi forestiller os, at du læser kommunikation, digit...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019