Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbuds- og entreprisejurist til Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb

Vil du lave udbud, som sikrer besparelser til Københavns Kommunes institutioner, samtidigt med at der bliver indgået brugervenlige aftaler? Vil du bistå med at sikre, at Københavns Ejendomme og Indkøbs (KEIDs) projektledere på entrepriseområdet har optimale forhold til at kunne udbyde og indgå entrepriseaftaler?  
 
I Københavns Kommune foretages der hvert år indkøb for ca. 6 mia. kr. fordelt over hele kommunen. I Center for Indkøb og Forsikring (CFI), der er placeret i Økonomiforvaltningen, er missionen at sikre, at institutionerne i Københavns Kommune har adgang til de rigtige varer og ydelser til den rette pris. Dette sikres hovedsageligt gennem dialog med nøgleinteressenter, herunder kommunens egne brugere og leverandørerne på markedet.  
 
I KEID indkøbes hvert år mange rådgivnings- og entrepriseopgaver til vedligeholdelse af kommunens mere end 2 mio. kvm. Opgaverne omhandler primært vedligeholdelsesopgaver på kommunens mange ejendomme, herunder også helhedsrenoveringer.  
 
CFI består af 45 medarbejdere fordelt på kontorerne Strategisk Indkøb, Indkøbsanalyse og -support, CSR og Forsikring og risikostyring.  
 
Som udbuds- og entreprisejurist i Strategisk Indkøb vil du være en del af et kontor med ni andre udbudskonsulenter, som hovedsageligt er ansvarlige for at udbyde kommunens rammeaftaler, og otte contract managers, der arbejder med løbende formidling, understøttelse og optimering af aftalerne samt en studentermedhjælper. Aftalerne spænder bredt lige fra befordring til håndværkerydelser, forbrugsartikler, tolke, servere, konsulentydelser mv.  
 
Strategisk Indkøb skal gennem professionelt analyse-, dialog- og udbudsarbejde sikre, at de aftaler, der indgås 
  • matcher kommunens behov  
  • har konkurrencedygtige priser  
  • har høj anvendelsesgrad (compliance)  
Om jobbet  
Som udbuds- og entreprisejurist i CFI skal du i tæt samarbejde med en contract manager medvirke til at gennemføre udbud af rammeaftaler indenfor entreprise- og hard facility management området.  
 
Udbudsopgaverne er organiserede som selvstændige projekter, hvor du som udbudsjurist er projektleder og samarbejder med ressourcepersoner både internt i KEID, men også med inddragelse af arbejdsgrupper bestående af medarbejdere fra kommunens fagforvaltninger, herunder også og i særlig grad KEID. Du er ansvarlig for samtlige faser i udbudsprocessen.  
 
Opgaverne er bl.a.:  
  • gennemførelse af behovs- og markedsanalyser og dialog med markedsaktører  
  • planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af EU-udbud  
  • indgåelse af aftaler og rammeaftaler  
  • gennemførelse af tilbudsindhentninger  
  • rådgive i juridiske spørgsmål indenfor udbud, kontraktindgåelse og fortolkning af kontrakters vilkår  
Vi anvender e-handelssystemet Mercell til gennemførelse af udbud.  
 
Herudover skal du rådgive projektledere både i brug af rammeaftaler samt i gennemførelse af udbud og tilbudsindhentninger i relation til entrepriseområdet, herunder også i forhold til tvistforebyggende indsatser og tvisthåndtering. Implementering af ABR18 og AB18, udarbejdelse og vedligeholdelse af skabeloner, vejledninger mv. vil ligeledes indgå i opgaven, og du kan via din viden og erfaring på området hjælpe med at sætte retning herfor samt for den faglige udvikling hos de to øvrige kollegaer i afdelingen, der beskæftiger sig med entrepriseområdet.  
 
Om dig  
Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Du er en netværker og kan skabe personlige relationer blandt dine samarbejdspartnere.
 
Du har erfaring med gennemførelse af udbud på entrepriseområdet og besidder solid erfaring med både det nye og det gamle AB- og ABR-system. Du er endvidere dygtig til og kan lide at lære fra dig indenfor dit felt til kollegaer og andre.  
 
Du har en videregående uddannelse inden for jura, økonomi, handel eller indkøb og/eller har opnået relevant erfaring fra tidligere lignende beskæftigelse.  
 
Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø.  
 
Om os  
For stillingen gælder, at du tilbydes et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil blive en del af et godt og engageret fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling, arbejdstiden er fleksibel, ligesom arbejdspladsen er placeret centralt i København.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer, inklusiv frokost, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Tiltrædelse den 15. august 2019 eller efter aftale.  
 
Vil du vide mere?  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Kristina Witt Vejle på 4042 6522.  
 
Vedhæft motiveret ansøgning, CV, evt. relevante eksamensbeviser og referencer.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 21. maj 2019  
Vi forventer at holde samtaler i uge 22/23.  
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre det udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008226Phoenix-551145f812019-04-16T11:00:29.600Udbuds- og entreprisejurist til Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb
Vil du lave udbud, som sikrer besparelser til Københavns Kommunes institutioner, samtidigt med at der bliver indgået brugervenlige aftaler? Vil du bistå med at sikre, at Københavns Ejendomme og Indkøbs (KEIDs) projektledere på entrepriseområdet har optimale forhold til at kunne udbyde og indgå entrepriseaftaler?  
 
I Københavns Kommune foretages der hvert år indkøb for ca. 6 mia. kr. fordelt over hele kommunen. I Center for Indkøb og Forsikring (CFI), der er placeret i Økonomiforvaltningen, er missionen at sikre, at institutionerne i Københavns Kommune har adgang til de rigtige varer og ydelser til den rette pris. Dette sikres hovedsageligt gennem dialog med nøgleinteressenter, herunder kommunens egne brugere og leverandørerne på markedet.  
 
I KEID indkøbes hvert år mange rådgivnings- og entrepriseopgaver til vedligeholdelse af kommunens mere end 2 mio. kvm. Opgaverne omhandler primært vedligeholdelsesopgaver på kommunens mange ejendomme, herunder også helhedsrenoveringer.  
 
CFI består af 45 medarbejdere fordelt på kontorerne Strategisk Indkøb, Indkøbsanalyse og -support, CSR og Forsikring og risikostyring.  
 
Som udbuds- og entreprisejurist i Strategisk Indkøb vil du være en del af et kontor med ni andre udbudskonsulenter, som hovedsageligt er ansvarlige for at udbyde kommunens rammeaftaler, og otte contract managers, der arbejder med løbende formidling, understøttelse og optimering af aftalerne samt en studentermedhjælper. Aftalerne spænder bredt lige fra befordring til håndværkerydelser, forbrugsartikler, tolke, servere, konsulentydelser mv.  
 
Strategisk Indkøb skal gennem professionelt analyse-, dialog- og udbudsarbejde sikre, at de aftaler, der indgås 
  • matcher kommunens behov  
  • har konkurrencedygtige priser  
  • har høj anvendelsesgrad (compliance)  
Om jobbet  
Som udbuds- og entreprisejurist i CFI skal du i tæt samarbejde med en contract manager medvirke til at gennemføre udbud af rammeaftaler indenfor entreprise- og hard facility management området.  
 
Udbudsopgaverne er organiserede som selvstændige projekter, hvor du som udbudsjurist er projektleder og samarbejder med ressourcepersoner både internt i KEID, men også med inddragelse af arbejdsgrupper bestående af medarbejdere fra kommunens fagforvaltninger, herunder også og i særlig grad KEID. Du er ansvarlig for samtlige faser i udbudsprocessen.  
 
Opgaverne er bl.a.:  
  • gennemførelse af behovs- og markedsanalyser og dialog med markedsaktører  
  • planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af EU-udbud  
  • indgåelse af aftaler og rammeaftaler  
  • gennemførelse af tilbudsindhentninger  
  • rådgive i juridiske spørgsmål indenfor udbud, kontraktindgåelse og fortolkning af kontrakters vilkår  
Vi anvender e-handelssystemet Mercell til gennemførelse af udbud.  
 
Herudover skal du rådgive projektledere både i brug af rammeaftaler samt i gennemførelse af udbud og tilbudsindhentninger i relation til entrepriseområdet, herunder også i forhold til tvistforebyggende indsatser og tvisthåndtering. Implementering af ABR18 og AB18, udarbejdelse og vedligeholdelse af skabeloner, vejledninger mv. vil ligeledes indgå i opgaven, og du kan via din viden og erfaring på området hjælpe med at sætte retning herfor samt for den faglige udvikling hos de to øvrige kollegaer i afdelingen, der beskæftiger sig med entrepriseområdet.  
 
Om dig  
Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Du er en netværker og kan skabe personlige relationer blandt dine samarbejdspartnere.
 
Du har erfaring med gennemførelse af udbud på entrepriseområdet og besidder solid erfaring med både det nye og det gamle AB- og ABR-system. Du er endvidere dygtig til og kan lide at lære fra dig indenfor dit felt til kollegaer og andre.  
 
Du har en videregående uddannelse inden for jura, økonomi, handel eller indkøb og/eller har opnået relevant erfaring fra tidligere lignende beskæftigelse.  
 
Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø.  
 
Om os  
For stillingen gælder, at du tilbydes et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil blive en del af et godt og engageret fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling, arbejdstiden er fleksibel, ligesom arbejdspladsen er placeret centralt i København.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer, inklusiv frokost, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Tiltrædelse den 15. august 2019 eller efter aftale.  
 
Vil du vide mere?  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Kristina Witt Vejle på 4042 6522.  
 
Vedhæft motiveret ansøgning, CV, evt. relevante eksamensbeviser og referencer.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 21. maj 2019  
Vi forventer at holde samtaler i uge 22/23.  
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre det udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.  
 
2019-05-22T00:50:32.847 Vil du lave udbud, som sikrer besparelser til Københavns Kommunes institutioner, samtidigt med at der bliver indgået brugervenlige aftaler? Vil du bistå med at sikre, at Københavns Ejendomme og Indkøbs (KEIDs) projektledere på entrepriseområdet har optimale forhold til at kunne udbyde og indgå entrepriseaftaler? I Københavns Kommune foretages der hvert år indkøb for ca. 6 mia. kr. fordelt over hele kommunen. I Center for Indkøb og Forsikring (CFI), der er placeret i Økonomiforvaltningen, er missionen at sikre, at institutionerne i Københavns Kommune har adgang til de rigtige varer og ydelser til den rette pris. Dette sikres hovedsageligt gennem dialog med nøgleinteressenter, herunder kommunens egne brugere og leverandørerne på markedet. I KEID indkøbes hvert år mange rådgivnings- og entrepriseopgaver til vedligeholdelse af kommunens mere end 2 mio. kvm. Opgaverne omhandler primært vedligeholdelsesopgaver på kommunens mange ejendomme, herunder også helhedsrenoveringer. CFI består af 45 medarbejdere fordelt på kontorerne Strategisk Indkøb, Indkøbsanalyse og -support, CSR og Forsikring og risikostyring. Som udbuds- og entreprisejurist i Strategisk Indkøb vil du være en del af et kontor med ni andre udbudskonsulenter, som hovedsageligt er ansvarlige for at udbyde kommunens rammeaftaler, og otte contract managers, der arbejder med løbende formidling, understøttelse og optimering af aftalerne samt en studentermedhjælper. Aftalerne spænder bredt lige fra befordring til håndværkerydelser, forbrugsartikler, tolke, servere, konsulentydelser mv. Strategisk Indkøb skal gennem professionelt analyse-, dialog- og udbudsarbejde sikre, at de aftaler, der indgås matcher kommunens behov har konkurrencedygtige priser har høj anvendelsesgrad (compliance) Om jobbet Som udbuds- og entreprisejurist i CFI skal du i tæt samarbejde med en contract manager medvirke til at gennemføre udbud af rammeaftaler indenfor entreprise- og hard facility management området. Udbudsopgaverne er organiserede som selvstændige projekter, hvor du som udbudsjurist er projektleder og samarbejder med ressourcepersoner både internt i KEID, men også med inddragelse af arbejdsgrupper bestående af medarbejdere fra kommunens fagforvaltninger, herunder også og i særlig grad KEID. Du er ansvarlig for samtlige faser i udbudsprocessen. Opgaverne er bl.a.: gennemførelse af behovs- og markedsanalyser og dialog med markedsaktører planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af EU-udbud indgåelse af aftaler og rammeaftaler gennemførelse af tilbudsindhentninger rådgive i juridiske spørgsmål indenfor udbud, kontraktindgåelse og fortolkning af kontrakters vilkår Vi anvender e-handelssystemet Mercell til gennemførelse af udbud. Herudover skal du rådgive projektledere både i brug af rammeaftaler samt i gennemførelse af udbud og tilbudsindhentninger i relation til entrepriseområdet, herunder også i forhold til tvistforebyggende indsatser og tvisthåndtering. Implementering af ABR18 og AB18, udarbejdelse og vedligeholdelse af skabeloner, vejledninger mv. vil ligeledes indgå i opgaven, og du kan via din viden og erfaring på området hjælpe med at sætte retning herfor samt for den faglige udvikling hos de to øvrige kollegaer i afdelingen, der beskæftiger sig med entrepriseområdet. Om dig Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Du er en netværker og kan skabe personlige relationer blandt dine samarbejdspartnere. Du har erfaring med gennemførelse af udbud på entrepriseområdet og besidder solid erfaring med både det nye og det gamle AB- og ABR-system. Du er endvidere dygtig til og kan lide at lære fra dig indenfor dit felt til kollegaer og andre. Du har en videregående uddannelse inden for jura, økonomi, handel eller indkøb og eller har opnået relevant erfaring fra tidligere lignende beskæftigelse. Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø. Om os For stillingen gælder, at du tilbydes et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil blive en del af et godt og engageret fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling, arbejdstiden er fleksibel, ligesom arbejdspladsen er placeret centralt i København. Løn- og ansættelsesvilkår Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer, inklusiv frokost, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Tiltrædelse den 15. august 2019 eller efter aftale. Vil du vide mere? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Kristina Witt Vejle på 4042 6522. Vedhæft motiveret ansøgning, CV, evt. relevante eksamensbeviser og referencer. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 21. maj 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 22 23. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre det udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.10Phoenix551145f8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=157714&DepartmentId=19730&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3509589Strategisk Indkøb11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent746505KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15771400016-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=551145f8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=551145f8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=551145f8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=551145f8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgUdbuds- og entreprisejurist til Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb12007971Dansk3Læse/ tale242910Jurist5Kontor og administration361492661mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK