Udbudsjuridisk medarbejder

Brænder du for at arbejde med udbudsret herunder udbudsprocesser og har du lyst til at sætte dit præg på Aalborg Kommunes udbud, så er du måske vores nye kollega.
 
Aalborg Kommune har pr. 1. januar 2018 omorganiseret indkøbsområdet og i den forbindelse er der lagt op til en mere strategisk tilgang til udbudsområdet. Med den øgede fokus på den udbudsjuridiske rådgivning og processtøtte til både egen og de øvrige forvaltninger, er der behov for yderligere ressourcer på området.

Om os
Vi er i dag 9 medarbejdere, der med energi, humor og høj faglighed brænder for udbuds- og indkøbsområdet. AK Indkøb er sammen med IT-Centret og Løn, Personale & HR en del af Koncernservice, der har til hovedformål at levere fællesadministrativ service og løsninger i tæt dialog med forvaltningerne, herunder bidrage til løbende optimering og effektivisering af de interne, administrative processer. Koncernservice er organisatorisk placeret i Borgmesterens Forvaltning
Vi gennemfører egne udbud, udbud gennem SKI samt yder rådgivning i forbindelse med udbud, der gennemføres i de øvrige forvaltninger. Derudover varetager vi en række andre opgaver som kontraktstyring, administration af kommunens ehandelssystem med mere.

Om jobbet
Udbudsopgaverne er meget forskelligartet, hvor der er følgende hovedopgaver:

  • Udbudsjuridisk støtte til alle forvaltninger bl.a. gennem åben dialog og godt samarbejde
  • Processtøtte til alle forvaltninger
  • I samarbejde med Udbudskoordinatoren igangsætte og deltage i udviklingsprojekter på udbudsområdet
  • Gennemfører egne udbud
Du vil komme til at referere til Indkøbschefen.

Om dig
Vi forventer, at du
  • Har en relevant uddannelse fx cand. merc. (jur.), cand. jur., eller lign.
  • Har minimum et par års erfaring fra en lignende/tilsvarende stilling.
  • Evner at være faglig sparringspartner for både kollegaer og ledelse
  • Kan arbejde struktureret i en travl hverdag
  • Navigere sikkert i de gældende udbudsregler både inden for varekøb og tjenesteydelser.
  • Har lyst til at tilegne dig ny viden på området
  • Har humor og trives i et uhøjtideligt miljø
Som person befinder du dig godt som selvstændig projektleder, hvor målet er at kombinere faglige behov med det udbudsjuridiske regelsæt. Du vil få kompetente og samarbejdsvillige kollegaer – og sammen arbejdes der på, at levere de bedste løsninger til forvaltningerne og kommunen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter den gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Der er mulighed for at forhandle individuel løn på baggrund af kvalifikationer.

Vil du vide mere:
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Henvendelse kan rettes til Indkøbschef Jan V. Nielsen på 2520 4574 og mail jan.v@aalborg.dk eller Udbudskoordinator Hanne K. Hansen 2520 4569 og mail hanne.hansen@aalborg.dk

Det praktiske
Ansøgningsfrist er 26. april 2018
Samtaler forventes afholdt 7. maj 2018
Der er tale om fast stilling på fuldtid. Tiltrædelse snarest muligt. Arbejdssted: Rantzausgade 4, 2 sal 9000 Aalborg

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder søges til køkken

BIERSTED KRO V/ELSE MARIE NIELSEN

Brønderslev
Ansvarsbevidst medarbejder søges til fast stilling i vores travle køkken. Du skal kunne drive køkkenet, når jeg ikke er der. Jeg forventer at du tager ansvar og har det fornødne overblik. Din baggrund er mindre vigtig - du skal kunne lave mad og dri...
Indrykket:28. marts 2018
Udløbsdato:23. maj 2018

Field Assistent

Jysk Vikarservice Hobro ApS

Rebild
On behalf of our client in Bjerringbro we re recruiting for short-term positions. The job is outdoors. There are jobs in different places, fx. Viborg and Randers Required Skills: Must be in good physical shape Must be able to follow directions and w...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Kontorelev til vores administration

Hviid & Larsen

Aalborg
Hydrema er en international koncern, som udvikler, producerer og markedsfører højteknologiske entreprenørmaskiner og -materiel. Koncernens hovedmål er at kunne tilbyde udstyr, som imødekommer det enkelte markeds behov. Hovedsædet ligger i Støvring s...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:12. maj 2018

Ledelsessupporter til BRT Sekretariatet

By- og Landskabsforvaltningen

Aalborg
Aalborg Kommunes BRT Sekretariat søger hurtigst muligt en administrativ ledelsessupporter. Ledelssupporteren har direkte reference til projektchefen (Helle Bøhl-Møller). Stillingen er tidsbegrænset med udløb d. 31.12.2021.Du har ansvaret for projekt...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:23. april 2018

Administrative medarbejdere til Nordjyllands Politi

Nordjyllands Politi

Aalborg
Aalborg, Nordjyllands PolitiNordjyllands Politi søger administrative medarbejdere.Vi søger bredt i organisationen og kan derfor ikke på nuværende tidspunkt komme nærmere ind på det endelige antal samt i hvilke afdelinger, der er behov for nye medarb...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018