Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudsjurister til Koncern ITs kontor for Udbud og Kontraktstyring

Kunne du tænke dig at arbejde med udbud, forhandling og styring af IT-kontrakter i landets største kommune? Vil du være en del af et ambitiøst og engageret team?

Om stillingerne
Stillingerne er forankret i Koncern IT’s kontor for Udbud og Kontraktstyring, som har en rådgivende funktion i alle juridiske aspekter i forbindelse med udbud og bistår kommunens forvaltninger med en efterfølgende kontrakt- og licensstyring.
Koncern IT er i en rivende udvikling og har kategoriansvaret for it-anskaffelser, som vurderes at udgøre et årligt spend på 547 mio. kr. Vi oplever stor efterspørgsel på vores serviceydelser, og der investeres nu i at få en professionaliseret tilgang til IT-indkøb yderligere.

Vi søger derfor to jurister, som skal tilknyttes både tværgående it-udbud, som gennemføres centralt i Koncern IT, og decentrale projekter initieret af kommunes syv forvaltninger. Som udbudsjurist i kontoret får du dermed en bred palet af opgaver, som enten løses i Koncern IT eller hos en af kommunens forvaltninger.

Trives du i en delvist udfarende rolle hvor du skal være faglig ambassadør for udbudsreglerne og sikre, at it-anskaffelserne bliver foretaget professionelt og effektivt, så besparelserne kan bruges til mere borgerrettede aktiviteter? Så er du måske den, vi lige står og mangler.

Som jurist i Koncern IT vil du få mulighed for at fremme din karriere i en stilling, hvor du vil blive udfordret på dine juridiske og økonomiske evner for håndtering og optimering af leverancer til en af landets største organisationer. Du vil blive en del af et fagligt stærkt team, der arbejder tæt på de politiske beslutningsprocesser, og kan få bestemmende indflydelse på de interne processer for kontrakt-, risiko- og leverandørstyring.

Opgaver

  • Gennemføre EU-udbud af IT-anskaffelser
  • Yde juridisk bistand i forbindelse med tildelinger på rammeaftaler
  • Varetage en selvstændig kontraktportefølje
  • Kontraktstyre og håndtere kommunens relation til leverandørerne
  • Bistå forretningen med juridisk rådgivning i forbindelse med nye og eksisterende IT-kontrakter
  • Sikre at nye IT-kontrakter fremadrettet kan styres agilt og effektivt
  • Udarbejde ændringer og tillæg til kontrakterne, herunder juridisk og kommerciel håndtering af ændringer
  • Sikre, at kontraktens parter overholder juridiske forpligtelser
  • Identificere besparelser i kommunens IT-kontraktportefølje og varetager den efterfølgende effektivisering
  • Købe ind ud fra statens og kommunernes indkøbsaftaler
  • Yde juridisk bistand i forbindelse med tvisthåndtering og forhandlinger
  • Profiler

De ideelle kandidater har erfaring med varetagelse af kontraktstyring og udbud i en større offentlig organisation eller virksomhed. Relevant erhvervserfaring vil således være en fordel, men nyuddannede vil også kunne komme i betragtning.

Derudover forventer vi, at du

  • har en videregående juridisk uddannelse, fx cand.merc.(jur.), cand.jur.
  • har lyst til at arbejde med komplekse IT-kontrakter samt kommerciel og juridisk rådgivning
  • er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • er serviceminded og evner at sætte dig ind i forretningens behov
  • er struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • er god til at samarbejde på tværs, men også kan arbejde selvstændigt, når det er påkrævet

Om os
Udbud og Kontraktstyring er placeret i Koncern IT, som er en enhed under Københavns Kommunes Økonomiforvaltning. Koncern IT bistår kommunens syv forvaltninger med at anskaffe, lede og implementere IT-projekter.

Afdelingen består af 12 medarbejdere, som har fokus på henholdsvis udbud og kontraktstyring. Aldersmæssigt spænder vi bredt, lige fra nyuddannede til mere erfarne medarbejdere. Stemningen i afdelingen er præget af en uformel omgangstone.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingerne ønskes besat snarest muligt og aflønnes i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil være mulighed for at blive ansat som special- eller chefkonsulent, såfremt du fra et tidligere virke kan dokumentere en tilstrækkeligt stor erhvervserfaring. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og kantineordning.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte kontorchef Katrine Lammers på 5173 4557.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 29. september 2019
Ansættelsesudvalget afholder 1. samtaler i uge 40-41. Eventuelle 2. samtaler koordineres med de udvalgte kandidater.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330086577Phoenix-93b9e7fd12019-09-09T14:01:39.247Udbudsjurister til Koncern ITs kontor for Udbud og Kontraktstyring

Kunne du tænke dig at arbejde med udbud, forhandling og styring af IT-kontrakter i landets største kommune? Vil du være en del af et ambitiøst og engageret team?

Om stillingerne
Stillingerne er forankret i Koncern IT’s kontor for Udbud og Kontraktstyring, som har en rådgivende funktion i alle juridiske aspekter i forbindelse med udbud og bistår kommunens forvaltninger med en efterfølgende kontrakt- og licensstyring.
Koncern IT er i en rivende udvikling og har kategoriansvaret for it-anskaffelser, som vurderes at udgøre et årligt spend på 547 mio. kr. Vi oplever stor efterspørgsel på vores serviceydelser, og der investeres nu i at få en professionaliseret tilgang til IT-indkøb yderligere.

Vi søger derfor to jurister, som skal tilknyttes både tværgående it-udbud, som gennemføres centralt i Koncern IT, og decentrale projekter initieret af kommunes syv forvaltninger. Som udbudsjurist i kontoret får du dermed en bred palet af opgaver, som enten løses i Koncern IT eller hos en af kommunens forvaltninger.

Trives du i en delvist udfarende rolle hvor du skal være faglig ambassadør for udbudsreglerne og sikre, at it-anskaffelserne bliver foretaget professionelt og effektivt, så besparelserne kan bruges til mere borgerrettede aktiviteter? Så er du måske den, vi lige står og mangler.

Som jurist i Koncern IT vil du få mulighed for at fremme din karriere i en stilling, hvor du vil blive udfordret på dine juridiske og økonomiske evner for håndtering og optimering af leverancer til en af landets største organisationer. Du vil blive en del af et fagligt stærkt team, der arbejder tæt på de politiske beslutningsprocesser, og kan få bestemmende indflydelse på de interne processer for kontrakt-, risiko- og leverandørstyring.

Opgaver

  • Gennemføre EU-udbud af IT-anskaffelser
  • Yde juridisk bistand i forbindelse med tildelinger på rammeaftaler
  • Varetage en selvstændig kontraktportefølje
  • Kontraktstyre og håndtere kommunens relation til leverandørerne
  • Bistå forretningen med juridisk rådgivning i forbindelse med nye og eksisterende IT-kontrakter
  • Sikre at nye IT-kontrakter fremadrettet kan styres agilt og effektivt
  • Udarbejde ændringer og tillæg til kontrakterne, herunder juridisk og kommerciel håndtering af ændringer
  • Sikre, at kontraktens parter overholder juridiske forpligtelser
  • Identificere besparelser i kommunens IT-kontraktportefølje og varetager den efterfølgende effektivisering
  • Købe ind ud fra statens og kommunernes indkøbsaftaler
  • Yde juridisk bistand i forbindelse med tvisthåndtering og forhandlinger
  • Profiler

De ideelle kandidater har erfaring med varetagelse af kontraktstyring og udbud i en større offentlig organisation eller virksomhed. Relevant erhvervserfaring vil således være en fordel, men nyuddannede vil også kunne komme i betragtning.

Derudover forventer vi, at du

  • har en videregående juridisk uddannelse, fx cand.merc.(jur.), cand.jur.
  • har lyst til at arbejde med komplekse IT-kontrakter samt kommerciel og juridisk rådgivning
  • er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • er serviceminded og evner at sætte dig ind i forretningens behov
  • er struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • er god til at samarbejde på tværs, men også kan arbejde selvstændigt, når det er påkrævet

Om os
Udbud og Kontraktstyring er placeret i Koncern IT, som er en enhed under Københavns Kommunes Økonomiforvaltning. Koncern IT bistår kommunens syv forvaltninger med at anskaffe, lede og implementere IT-projekter.

Afdelingen består af 12 medarbejdere, som har fokus på henholdsvis udbud og kontraktstyring. Aldersmæssigt spænder vi bredt, lige fra nyuddannede til mere erfarne medarbejdere. Stemningen i afdelingen er præget af en uformel omgangstone.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingerne ønskes besat snarest muligt og aflønnes i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil være mulighed for at blive ansat som special- eller chefkonsulent, såfremt du fra et tidligere virke kan dokumentere en tilstrækkeligt stor erhvervserfaring. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og kantineordning.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte kontorchef Katrine Lammers på 5173 4557.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 29. september 2019
Ansættelsesudvalget afholder 1. samtaler i uge 40-41. Eventuelle 2. samtaler koordineres med de udvalgte kandidater.

2019-09-30T00:52:38.717 Kunne du tænke dig at arbejde med udbud, forhandling og styring af IT-kontrakter i landets største kommune? Vil du være en del af et ambitiøst og engageret team? Om stillingerne Stillingerne er forankret i Koncern IT s kontor for Udbud og Kontraktstyring, som har en rådgivende funktion i alle juridiske aspekter i forbindelse med udbud og bistår kommunens forvaltninger med en efterfølgende kontrakt- og licensstyring. Koncern IT er i en rivende udvikling og har kategoriansvaret for it-anskaffelser, som vurderes at udgøre et årligt spend på 547 mio. kr. Vi oplever stor efterspørgsel på vores serviceydelser, og der investeres nu i at få en professionaliseret tilgang til IT-indkøb yderligere. Vi søger derfor to jurister, som skal tilknyttes både tværgående it-udbud, som gennemføres centralt i Koncern IT, og decentrale projekter initieret af kommunes syv forvaltninger. Som udbudsjurist i kontoret får du dermed en bred palet af opgaver, som enten løses i Koncern IT eller hos en af kommunens forvaltninger. Trives du i en delvist udfarende rolle hvor du skal være faglig ambassadør for udbudsreglerne og sikre, at it-anskaffelserne bliver foretaget professionelt og effektivt, så besparelserne kan bruges til mere borgerrettede aktiviteter? Så er du måske den, vi lige står og mangler. Som jurist i Koncern IT vil du få mulighed for at fremme din karriere i en stilling, hvor du vil blive udfordret på dine juridiske og økonomiske evner for håndtering og optimering af leverancer til en af landets største organisationer. Du vil blive en del af et fagligt stærkt team, der arbejder tæt på de politiske beslutningsprocesser, og kan få bestemmende indflydelse på de interne processer for kontrakt-, risiko- og leverandørstyring. Opgaver Gennemføre EU-udbud af IT-anskaffelser Yde juridisk bistand i forbindelse med tildelinger på rammeaftaler Varetage en selvstændig kontraktportefølje Kontraktstyre og håndtere kommunens relation til leverandørerne Bistå forretningen med juridisk rådgivning i forbindelse med nye og eksisterende IT-kontrakter Sikre at nye IT-kontrakter fremadrettet kan styres agilt og effektivt Udarbejde ændringer og tillæg til kontrakterne, herunder juridisk og kommerciel håndtering af ændringer Sikre, at kontraktens parter overholder juridiske forpligtelser Identificere besparelser i kommunens IT-kontraktportefølje og varetager den efterfølgende effektivisering Købe ind ud fra statens og kommunernes indkøbsaftaler Yde juridisk bistand i forbindelse med tvisthåndtering og forhandlinger Profiler De ideelle kandidater har erfaring med varetagelse af kontraktstyring og udbud i en større offentlig organisation eller virksomhed. Relevant erhvervserfaring vil således være en fordel, men nyuddannede vil også kunne komme i betragtning. Derudover forventer vi, at du har en videregående juridisk uddannelse, fx cand.merc.(jur.), cand.jur. har lyst til at arbejde med komplekse IT-kontrakter samt kommerciel og juridisk rådgivning er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende er serviceminded og evner at sætte dig ind i forretningens behov er struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen er god til at samarbejde på tværs, men også kan arbejde selvstændigt, når det er påkrævet Om os Udbud og Kontraktstyring er placeret i Koncern IT, som er en enhed under Københavns Kommunes Økonomiforvaltning. Koncern IT bistår kommunens syv forvaltninger med at anskaffe, lede og implementere IT-projekter. Afdelingen består af 12 medarbejdere, som har fokus på henholdsvis udbud og kontraktstyring. Aldersmæssigt spænder vi bredt, lige fra nyuddannede til mere erfarne medarbejdere. Stemningen i afdelingen er præget af en uformel omgangstone. Løn- og ansættelsesforhold Stillingerne ønskes besat snarest muligt og aflønnes i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Der vil være mulighed for at blive ansat som special- eller chefkonsulent, såfremt du fra et tidligere virke kan dokumentere en tilstrækkeligt stor erhvervserfaring. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og kantineordning. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte kontorchef Katrine Lammers på 5173 4557. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 29. september 2019 Ansættelsesudvalget afholder 1. samtaler i uge 40-41. Eventuelle 2. samtaler koordineres med de udvalgte kandidater.10Phoenix93b9e7fd101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160743&DepartmentId=19441&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3604330Udbud og Kontraktstyring11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent820551KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16074300009-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93b9e7fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93b9e7fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93b9e7fd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93b9e7fd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgUdbudsjurister til Koncern ITs kontor for Udbud og Kontraktstyring12008001Dansk3Læse/ tale242910Jurist5Kontor og administration362643790mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330099548Jurist til byplanlægning i KøbenhavnBasic Vil du være med til at udvikle en levende, sammenhængende og mangfoldig by? Center for Byplanlægning søger en jurist, der skal deltage i arbejdet med lokalplaner. I Center for Byplanlægning arbejder vi for at skabe mest mulig kvalitet i den fremtidige byudvikling af København inden for de vedtagne politiske og juridiske rammer. Det gør vi bl.a. gennem udvikling af lokalplaner. Vi skaber rammerne for byens udvikling i dialog med bygherrer, rådgivere, udviklingsselskaber og en lang række andre interessenter samt borgere i byen. Om opgaverne Vi søger en jurist til Center for Byplanlægning, hvor vi primært laver lokalplanlægning i København. Du vil indgå i et team på otte jurister, som er organiseret i projekter, hvor alle relevante faggrupper deltager. Det betyder, at du både får mulighed for at gå i dybden med juraen og for at udvikle dine evner indenfor tværfagligt samarbejde og projektledelse. Opgaverne er alsidige og vil også afhænge af dine kompetencer. Du vil fungere som rådgiver, men skal også udarbejde egne notater og indstillinger til ledelse og politikere. Udover en stærk faglighed er det derfor nødvendigt, at du har politisk forståelse, og at du er interesseret i udviklingen af København. Vi vægter et godt sammenhold højt, og vi har en uformel omgangstone i vores team. Den gør det både sjovere at møde på arbejde, og den kan få vejen til sparring og vidensdeling til at føles kortere. Hvem er du? Du er uddannet cand.jur. og derudover lægger vi vægt på, at du: har styr på forvaltningsretten giver svar, der holder til et eftersyn lægger vægt på at finde de gode og rigtige løsninger har lyst til at arbejde i en offentlig politisk styret organisation er god til at samarbejde Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring, gerne med miljø- og planret, men det er ikke et krav. Generelt til stillingen Vi kan tilbyde dig en række spændende projekter og opgaver i Center for Byplanlægning på en dynamisk arbejdsplads med skiftende dagsordener. Du kommer til at arbejde i et tværfagligt miljø med fokus på faglig vidensdeling og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er efter forhandling og i øvrigt i henhold til gældende overenskomst. Spørgsmål? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Marie Kirkebæk på 2011 0179. Vedhæft dit CV og bevis for din uddannelse. Øvrige relevante dokumenter fx anbefalinger eller lignende bedes du vente med at medbringe til en evt. ansættelsessamtale. Søg via nedenstående link senest søndag den 20. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler med udvalgte kandidater i ugerne 43 og 44. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at udvikle en levende, sammenhængende og mangfoldig by? Center for Byplanlægning søger en jurist, der skal deltage i arbejdet med lokalplaner.

I Center for Byplanlægning arbejder vi for at skabe mest mulig kvalitet i den fremtidige byudvikling af København inden for de vedtagne politiske og juridiske rammer. Det gør vi bl.a. gennem udvikling af lokalplaner. Vi skaber rammerne for byens udvikling i dialog med bygherrer, rådgivere, udviklingsselskaber og en lang række andre interessenter samt borgere i byen.

Om opgaverne
Vi søger en jurist til Center for Byplanlægning, hvor vi primært laver lokalplanlægning i København.

Du vil indgå i et team på otte jurister, som er organiseret i projekter, hvor alle relevante faggrupper deltager. Det betyder, at du både får mulighed for at gå i dybden med juraen og for at udvikle dine evner indenfor tværfagligt samarbejde og projektledelse. Opgaverne er alsidige og vil også afhænge af dine kompetencer.

Du vil fungere som rådgiver, men skal også udarbejde egne notater og indstillinger til ledelse og politikere. Udover en stærk faglighed er det derfor nødvendigt, at du har politisk forståelse, og at du er interesseret i udviklingen af København.

Vi vægter et godt sammenhold højt, og vi har en uformel omgangstone i vores team. Den gør det både sjovere at møde på arbejde, og den kan få vejen til sparring og vidensdeling til at føles kortere.

Hvem er du?
Du er uddannet cand.jur. og derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har styr på forvaltningsretten
  • giver svar, der holder til et eftersyn
  • lægger vægt på at finde de gode og rigtige løsninger
  • har lyst til at arbejde i en offentlig politisk styret organisation
  • er god til at samarbejde

Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring, gerne med miljø- og planret, men det er ikke et krav.

Generelt til stillingen
Vi kan tilbyde dig en række spændende projekter og opgaver i Center for Byplanlægning på en dynamisk arbejdsplads med skiftende dagsordener. Du kommer til at arbejde i et tværfagligt miljø med fokus på faglig vidensdeling og gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er efter forhandling og i øvrigt i henhold til gældende overenskomst.

Spørgsmål?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Marie Kirkebæk på 2011 0179.

Vedhæft dit CV og bevis for din uddannelse. Øvrige relevante dokumenter fx anbefalinger eller lignende bedes du vente med at medbringe til en evt. ansættelsessamtale.

Søg via nedenstående link senest søndag den 20. oktober 2019.
Vi forventer at holde samtaler med udvalgte kandidater i ugerne 43 og 44.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngByplan SydKøbenhavn S2019-10-02T17:03:11.5402019-10-20T00:00:00
330096871Jurist med kompetencer inden for ejendomsjura til Københavns Ejendomme og IndkøbBasic Brænder du for fast ejendom, så har du muligheden for at få en spændende og udfordrende stilling i Københavns Kommunes afdeling for Køb, Salg og Leje under Københavns Ejendomme og Indkøb. Afdelingen for Køb, Salg og Leje har karakter af et internt advokatkontor i Økonomiforvaltningen, hvis primære arbejdsområde er privatretlige og kommercielle problemstillinger vedrørende fast ejendom, herunder sager om kommunens køb og salg af fast ejendom, udvikling af kommunens grunde og indgåelse af lejekontrakter mv. Københavns Kommune gennemgår i disse år en hastig byudvikling, der omfatter såvel etablerede som nye områder. Afdelingens opgave er blandt andet at sikre kommunens økonomiske interesser som privat ejendomsejer i forbindelse med byudviklingen. Arbejdsopgaverne har ofte stort internt og eksternt fokus. Dette være sig både fra politisk side og fra de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune, som blandt andet har behov for ejendomsmæssig kapacitet til børne-, ungdoms- og kulturformål samt fra borgere og ejendomsmarkedet vedrørende byudvikling og køb og salg af fast ejendom. Arbejdsopgaver Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af: behandling af sager om køb og salg af meget forskellige ejendomme, hvor du er involveret fra de indledende forhandlinger til berigtigelsen af handlen behandling af sager om leje og udleje af fast ejendom behandling af sager om udvikling af kommunens ejendomme udarbejdelse af juridiske aftalegrundlag og juridiske notater selvstændigt ansvar for kontakten til forhandlingsparter, samarbejdspartnere, eksterne rådgivere, erhvervsmæglere og advokater med flere udarbejdelse af indstillinger og beslutningsoplæg til Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen af såvel juridisk som økonomisk karakter Arbejdsopgaverne vil således i overvejende grad omfatte juridisk arbejde i et meget kommercielt og forretningsmæssigt miljø. Kvalifikationer og kompetencer Vi forventer, at du: er cand.jur. eller cand.merc.(jur.) eller lignende med minimum tre års arbejdserfaring fra eksempelvis advokatbranchen, anden kommune, ejendomsudvikling eller lignende har gode juridiske kvalifikationer og kompetencer besidder gode kommunikationsevner og har nemt ved at formidle dit budskab på en klar, enkel og tydelig måde både på skrift og i tale er udadvendt, vedholdende og handlekraftig formår at arbejde selvstændigt og skabe fremdrift og resultater er grundig og detaljeorienteret, samtidig med at du evner at bevare overblikket og se helheden besidder en stærk kommerciel og forretningsmæssig forståelse trives i en organisation, hvor tingene går hurtigt, ligesom du er én, der kan få tingene til at ske har gode forhandlings- og samarbejdsevner og et godt humør. Vi tilbyder: en afdeling med et højt fagligt kompetenceniveau med spændende, inspirerende og komplekse opgaver i et miljø med højt juridisk niveau og med stort kommercielt fokus personlige udviklingsmuligheder, hvor du får lov til at prøve kræfter med de mest spændende problemstillinger på ejendomsområdet i det københavnske ejendomsmarked Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har 37 timers arbejdsuge inklusiv ½ times betalt frokost, og vi har flekstidsordning. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Torben Pilgaard på 5137 2242. Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019 Vi forventer at afholde samtaler i uge 43. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Brænder du for fast ejendom, så har du muligheden for at få en spændende og udfordrende stilling i Københavns Kommunes afdeling for Køb, Salg og Leje under Københavns Ejendomme og Indkøb.

Afdelingen for Køb, Salg og Leje har karakter af et internt advokatkontor i Økonomiforvaltningen, hvis primære arbejdsområde er privatretlige og kommercielle problemstillinger vedrørende fast ejendom, herunder sager om kommunens køb og salg af fast ejendom, udvikling af kommunens grunde og indgåelse af lejekontrakter mv.

Københavns Kommune gennemgår i disse år en hastig byudvikling, der omfatter såvel etablerede som nye områder. Afdelingens opgave er blandt andet at sikre kommunens økonomiske interesser som privat ejendomsejer i forbindelse med byudviklingen. Arbejdsopgaverne har ofte stort internt og eksternt fokus. Dette være sig både fra politisk side og fra de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune, som blandt andet har behov for ejendomsmæssig kapacitet til børne-, ungdoms- og kulturformål samt fra borgere og ejendomsmarkedet vedrørende byudvikling og køb og salg af fast ejendom.

Arbejdsopgaver
Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af:

  • behandling af sager om køb og salg af meget forskellige ejendomme, hvor du er involveret fra de indledende forhandlinger til berigtigelsen af handlen
  • behandling af sager om leje og udleje af fast ejendom
  • behandling af sager om udvikling af kommunens ejendomme
  • udarbejdelse af juridiske aftalegrundlag og juridiske notater
  • selvstændigt ansvar for kontakten til forhandlingsparter, samarbejdspartnere, eksterne rådgivere, erhvervsmæglere og advokater med flere
  • udarbejdelse af indstillinger og beslutningsoplæg til Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen af såvel juridisk som økonomisk karakter

Arbejdsopgaverne vil således i overvejende grad omfatte juridisk arbejde i et meget kommercielt og forretningsmæssigt miljø.

Kvalifikationer og kompetencer
Vi forventer, at du:

  • er cand.jur. eller cand.merc.(jur.) eller lignende med minimum tre års arbejdserfaring fra eksempelvis advokatbranchen, anden kommune, ejendomsudvikling eller lignende
  • har gode juridiske kvalifikationer og kompetencer
  • besidder gode kommunikationsevner og har nemt ved at formidle dit budskab på en klar, enkel og tydelig måde både på skrift og i tale
  • er udadvendt, vedholdende og handlekraftig
  • formår at arbejde selvstændigt og skabe fremdrift og resultater
  • er grundig og detaljeorienteret, samtidig med at du evner at bevare overblikket og se helheden
  • besidder en stærk kommerciel og forretningsmæssig forståelse
  • trives i en organisation, hvor tingene går hurtigt, ligesom du er én, der kan få tingene til at ske
  • har gode forhandlings- og samarbejdsevner og et godt humør.

Vi tilbyder:

  • en afdeling med et højt fagligt kompetenceniveau med spændende, inspirerende og komplekse opgaver i et miljø med højt juridisk niveau og med stort kommercielt fokus
  • personlige udviklingsmuligheder, hvor du får lov til at prøve kræfter med de mest spændende problemstillinger på ejendomsområdet i det københavnske ejendomsmarked

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har 37 timers arbejdsuge inklusiv ½ times betalt frokost, og vi har flekstidsordning.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Torben Pilgaard på 5137 2242.

Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019
Vi forventer at afholde samtaler i uge 43.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation.

Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøb, Salg og LejeKøbenhavn NV2019-09-27T13:02:10.3372019-10-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jurist til byplanlægning i København

Byplan Syd

København S
Vil du være med til at udvikle en levende, sammenhængende og mangfoldig by? Center for Byplanlægning søger en jurist, der skal deltage i arbejdet med lokalplaner. I Center for Byplanlægning arbejder vi for at skabe mest mulig kvalitet i den fremtidi...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Jurist med kompetencer inden for ejendomsjura til Københavns Ejendomme og Indkøb

Køb, Salg og Leje

København NV
Brænder du for fast ejendom, så har du muligheden for at få en spændende og udfordrende stilling i Københavns Kommunes afdeling for Køb, Salg og Leje under Københavns Ejendomme og Indkøb. Afdelingen for Køb, Salg og Leje har karakter af et internt a...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019