Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulent

Gribskov Kommune søger stærk udbudsprofil med talent for det intelligente indkøb

Gribskov Kommune er en organisation med stort fokus på at optimere og højne kvaliteten af offentlige indkøb. Vi bestræber os på at gå forrest, og er ikke bange for at udfordre plejer. Et eksempel er, at vi pt deltager i et tværkommunalt samarbejde med henblik på at gentænke de traditionelle indkøbskategorier i det offentlige. Derudover er vi, målt på IKU, Danmarks mest konkurrenceudsatte kommune, hvorfor vi også bliver nødt til at udfordre os selv. Så har du lyst til at udfordre, hvordan det offentlige køber ind, og samtidig skaber værdi for kommunens borgere, så er det måske lige din profil vi søger.

Om dig
Vi forventer at du har en relevant uddannelse – gerne på kandidatniveau - med fokus på jura, kontraktret, supply chain management (som f.eks. Cand.jur., cand.merc.jur, cand.merc.scm). Vi forestiller os, at du har minimum et par års erfaring fra lignende eller tilsvarende stilling.

Som person trives du som projektleder, hvor målet er at kombinere faglige behov med det udbudsjuridiske regelsæt. Du vil få kompetente kolleger, der vil samarbejde og understøtte dig i dialogen med fagcentrene og understøtte dig i arbejdet med at levere de bedste indkøb til gavn for borgerne i Gribskov Kommune.

Udover at du er en faglig stærk udbuds- og projektleder, forventer vi, at du

  • evner at være faglig sparringspartner for både kolleger og ledelse
  • er god til at skabe, og vedligeholde netværk og relationer
  • er åben og omgængelig med respekt og empati for andre
  • arbejder struktureret i en travl hverdag, og kan prioritere opgaver
  • er god til at indgå i et team, hvor opgaver og udfordringer oftest løses via faglig og åben sparring
  • kan navigere sikkert i de gældende udbudsregler men er samtidig nysgerrig efter at tilegne dig ny viden på området
  • er nytænkende i din tilgang til løsning af opgaverne med flair for det strategiske og taktiske
  • er vedholdende, også når processerne trækker ud
  • har en naturlig proaktiv kommerciel tankegang, med fokus på både økonomien og forretningen.
  • er i besiddelse af godt humør og trives i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kollegar

Om jobbet
Udbudsopgaverne er organiseret som selvstændige projekter, hvor du som udbudskonsulent er projektleder og ansvarlig for hele udbudsprocessen i samarbejde med fagpersoner på tværs af fagcentrene. Efter kontraktindgåelse overgår ansvaret for kontraktopfølgning til fagcenteret, hvor du vil bistå med den nødvendige understøttelse af kontraktstyringen.

Som udbudskonsulent vil du have følgende kerneopgaver:
  • Projektledelse og rådgivning på gennemførsel af udbud både over og under tærskelværdierne
  • Understøttel fagcentrene bl.a. igennem åben dialog og godt samarbejde
  • Kommunikation med/håndtering af eksterne interessenter og samarbejdspartnere
  • Igangsætte og deltage i udviklingsprojekter på området
  • Deltage i indkøbsfællesskaber som IN og SKI.

Vi laver en introduktionsplan, så du bliver klædt på til opgaverne, og kommer godt i gang med arbejdet. Du vil løbende have mulighed for at udvikle dine kompetencer.

Arbejdstiden er 37 timer/uge med flextid og mulighed for at arbejde hjemmefra. Løn- og ansættelsesvilkår sker med afsæt i gældende overenskomst.

Om os
Stillingen er placeret i Team udbud & Kontrakter med reference til teamleder Gitte Lykke Hove. Teamet er et af fem teams, der organisatorisk er placeret i Center for Koncernstyring & IT med reference til centerchef Sascha Volmer Sørensen. Vi er ca. 50 medarbejdere i centeret, og har til huse i et åbent kontormiljø på rådhuset i Helsinge. Centeret er en stabsfunktion, og du bliver en del af en funktion, hvor sparring og vidensdeling såvel internt som eksternt er i højsædet.

Du bliver en del af et team med tre udbudskonsulenter (du er den ene), en udbuds- og analysekonsulent, en E-handelskoordinator samt en teamleder. Vi gennemfører indkøb under tærskelværdierne, egne EU udbud samt EU udbud i indkøbsfællesskaber (IN og SKI). I Team Udbud & Kontrakter har vi det overordnede ansvar for koordinering af Gribskov Kommunes udbud og indkøb, og er rådgivende for hele kommunen vedrørende indkøbs- og udbudsspørgsmål. Et team hvor der i høj grad er fokus på videndeling og samarbejde.

Vi har en varieret hverdag, hvor vi lægger vægt på en professionel tilgang til opgaverne sammenholdt med et godt kollegialt sammenhold og en naturlig interesse for et godt socialt samvær.

Gribskov Kommunes værdier
  • Åbenhed
  • Tillid
  • Respekt
  • Deltagelse
  • Mod
  • Fleksibilitet

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål om stillingen eller ønsker drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold til stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Alle henvendelser behandles fortroligt. Henvendelse kan rettes til teamleder Gitte lykke Hove på tlf. 7249 6926 el. mail glhov@gribskov.dk.

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som skal være modtaget senest den 15. februar 2018.

Vi holder ansættelsessamtaler den 20. og 22. februar 2018.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her