Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulent

Vi søger en ny dynamisk og initiativrig medarbejder med personlig gennemslagskraft til udbuds- og indkøbsfunktionen i Tønder Kommune.  
 
Har du lyst til at være med til at planlægge, gennemføre og implementere udbuddene af en bred vifte af Tønder Kommunes indkøb af varer og tjenesteydelser, så se her, hvordan du kan blive en del af et udbudsteam med høj faglighed: 
 
Om stillingen 
Som udbudskonsulent skal du arbejde med udbud i henhold til Udbudsloven og tilbudsindhentning i øvrigt. Din opgave er at være projektleder for din portefølje af udbudsområder, hvor du er ansvarlig for samtlige faser i udbudsprocesserne i Tønder Kommune og i det indkøbssamarbejde, kommunen indgår i. Målet med udbuddene er at konkurrenceudsætte Tønder Kommunes indkøb af varer og tjenesteydelser og derigennem indgå indkøbsaftaler, der understøtter kommunens behov, på de økonomisk mest fordelagtige vilkår. 
 
Udbudsprocessen omfatter alt fra analysefase til projektplanlægning, bidrag til udarbejdelse af kravspecifikation i tæt samarbejde med brugergrupper bestående af fagpersoner, udarbejde udbudsmateriale og kontrakter, tilbudsevaluering samt sikring af implementering og forankring i organisationen. Derudover skal du løbende følge op på de indgåede kontrakter. 
 
Ud over udbudsprocessen skal du yde konsulentbistand til kommunens forvaltninger inden for udbudsreglerne, udbudsprocessens faser og indkøbsområdet generelt. I den forbindelse vil du blive primær kontaktperson for vores Social-, Arbejdsmarked og Sundhedsforvaltning. 
 
Læs hele jobbeskrivelsen her
(Hvis linket ikke virker kan du læse jobbeskrivelsen på Tønder Kommunes hjemmeside under Job og Uddannelse)
 
Om kvalifikationerne 
Du må gerne have erfaring med offentlige indkøb, herunder kendskab til udbudsreglerne, men det er ikke afgørende. Har du en projektlederuddannelse eller på anden måde opnået kompetence inden for projektledelse, vil det være en fordel, ligesom en relevant administrativ baggrund eller offentlig uddannelse vil være det. Har du en juridisk baggrund eller sundhedsfaglig baggrund indenfor plejeområdet kan det også være relevant for din stilling. 
 
Du kan skabe resultater gennem egen indsats, synliggøre og anvende dine tekniske og faglige evner, samt navigere selvstændigt i processer og koordinere disse. Du besidder evnen til at samarbejde, udviser fleksibilitet og omstillingsparathed, og har lyst til at indgå i kontraktforhandlinger.  
 
Ud over dette vil der blive lagt vægt på, at du som menneske er udadvendt, dygtig til at kommunikere på skrift og i tale, initiativrig, robust, løsningsorienteret og i stand til at stå på mål for både populære og mindre populære beslutninger; kort sag har du personlig gennemslagskraft. Du skal være selvstændig og kunne planlægge og strukturere dine opgaver hensigtsmæssigt og bevare overblikket – også i en travl hverdag. Samtidig er du en teamplayer, der er i besiddelse af et godt humør og har lyst og mod på at arbejde i et uhøjtideligt miljø. 
 
Tiltrædelse 
Du kan tiltræde snarest muligt og senest pr. 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Morten E. Snitker på telefon 74 92 90 17 / E-mail: mos@toender.dk eller udbudskonsulent Kristina Hansen på telefon 74 92 90 95 / E-mail: krihan@toender.dk.  
 
Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her