Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulent med styr på udbud og efterfølgende Kontraktstyring

Har du gennemført udbud af vare- og tjenesteydelser og føler du dig tryg ved processen og har du stærke opfølgningsmæssige og kommunikative kompetencer – så kom og bliv vores nye kollega. Det kan også være at du er stærk på dele af området, så er vi stadig interesseret.

Kan du analysere og jonglere med tal og statistikker? Er du en god forhandler med styr på dit købmandsskab? Og er du god til at projektlede og skabe relationer? Så er du måske Furesø Kommunes nye kombinerede udbudskonsulent og kontraktstyrer.
I Furesø Kommunes udbuds- og indkøbsfunktion vil du få mulighed for at udvikle dine evner indenfor udbudsprocesser til det perfekte samt at tage dialogen med institution og leverandører.
 
Dine opgaver
Du befinder dig godt i rollen som projektleder, da du kommer til at styre alle dele af udbudsprocessen på egen hånd – lige fra afdækning af markedet, udarbejdelse af kravspecifikation i samarbejde med fagspecialister, interesseorganisationer og brugere, gennemførelse af selve udbudsprocessen til indgåelse af aftalen, medvirken ved implementeringen og efterfølgende opfølgning på kontrakt og leverandør.

Du kan tage initiativ og arbejde selvstændigt, hvor du skal analysere og finde frem til områder der egner sig til udbud. Vi skaber også besparelser ved priskontrol via analysesystemet True Analyser. Du vil også skulle rådgive kommunens institutioner i forbindelse med indkøb og med at følge op på de indgåede aftaler samt være i dialog om compliance.

Som person har du gode kommunikationsevner både i skrift og tale, du er handlekraftig og har naturlig gennemslagskraft på alle niveauer i en organisation. Desuden er du vedholdende, når processerne trækker ud, og du er nyskabende i din tilgang til løsning af opgaverne og med flair for strategisk og taktisk tankegang. Du trives i en stilling med mange interessenter, og du er god til at skabe netværk og relationer. Endelig er du drevet af at kunne få det bedste ud af vores kontrakter for derved at opnå effektivisering og besparelser.
 
Udbud- og Indkøbsfunktionen er en del af regnskabsfunktionen og normeret til tre udbudskonsulenter/analytikere, hvoraf en er på barsel. Udbudsteamet støtter hinanden i skabelsen af resultater. Derudover rådgiver vi om indkøb, udbud, forbrug og kontraktstyring på tværs af fagområder og lovgivning.
 
Vi tilbyder
Et spændende job med et godt fagligt miljø og en stor kontaktflade til leverandører og til kommunens institutioner. I samarbejde med erfarne kollegaer får du mulighed for at opdyrke nye markeder og udbudsområder.  
 
Faglige og personlige kvalifikationer
Vi søger en person med en relevant videregående uddannelse, f.eks. på cand. merc. niveau. Du kan også have en anden baggrund med relevant erfaring.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen (inkl. frokost), og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.
 
Løn forhandles individuelt efter principperne i Ny løn.
 
Spørgsmål til stillingen kan rettes til chefindkøber Carsten Lehrmann 72 16 40 95 eller på e-mail cle@furesoe.dk   
 
Ansøgningsfrist er torsdag den 22. februar 2018 kl. 12:00.
Samtaler vil blive afholdt om formiddagen den 26. februar 2018 med ønske om ansættelsesstart den 1. april 2018 eller snarest muligt.
 
Om Furesø Kommune
Furesø Kommune er en attraktiv arbejdsplads i Nordsjælland. Geografisk er vi godt placeret på Værløse Rådhus tæt ved S-stationen.
 
Kommunens administrative organisation tager afsæt i en enkel forvaltningsstruktur, proaktiv administration og direktion, stærk faglig ledelse med sans for helheden og tværgående prioriteringer og kompetenceudvikling af ledere og medarbejdere.
 
Regnskabsafdelingen er en del af Center for Økonomi og Administration i Furesø Kommune med over 50 ansatte. Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, gode faglige udviklingsmuligheder, en fornuftig balance mellem familie og arbejdsliv og ikke mindst fantastisk gode kollegaer samt gode personalefordele.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758254Phoenix-f527472612018-02-09T13:02:18.880Udbudskonsulent med styr på udbud og efterfølgende KontraktstyringHar du gennemført udbud af vare- og tjenesteydelser og føler du dig tryg ved processen og har du stærke opfølgningsmæssige og kommunikative kompetencer – så kom og bliv vores nye kollega. Det kan også være at du er stærk på dele af området, så er vi stadig interesseret.

Kan du analysere og jonglere med tal og statistikker? Er du en god forhandler med styr på dit købmandsskab? Og er du god til at projektlede og skabe relationer? Så er du måske Furesø Kommunes nye kombinerede udbudskonsulent og kontraktstyrer.
I Furesø Kommunes udbuds- og indkøbsfunktion vil du få mulighed for at udvikle dine evner indenfor udbudsprocesser til det perfekte samt at tage dialogen med institution og leverandører.
 
Dine opgaver
Du befinder dig godt i rollen som projektleder, da du kommer til at styre alle dele af udbudsprocessen på egen hånd – lige fra afdækning af markedet, udarbejdelse af kravspecifikation i samarbejde med fagspecialister, interesseorganisationer og brugere, gennemførelse af selve udbudsprocessen til indgåelse af aftalen, medvirken ved implementeringen og efterfølgende opfølgning på kontrakt og leverandør.

Du kan tage initiativ og arbejde selvstændigt, hvor du skal analysere og finde frem til områder der egner sig til udbud. Vi skaber også besparelser ved priskontrol via analysesystemet True Analyser. Du vil også skulle rådgive kommunens institutioner i forbindelse med indkøb og med at følge op på de indgåede aftaler samt være i dialog om compliance.

Som person har du gode kommunikationsevner både i skrift og tale, du er handlekraftig og har naturlig gennemslagskraft på alle niveauer i en organisation. Desuden er du vedholdende, når processerne trækker ud, og du er nyskabende i din tilgang til løsning af opgaverne og med flair for strategisk og taktisk tankegang. Du trives i en stilling med mange interessenter, og du er god til at skabe netværk og relationer. Endelig er du drevet af at kunne få det bedste ud af vores kontrakter for derved at opnå effektivisering og besparelser.
 
Udbud- og Indkøbsfunktionen er en del af regnskabsfunktionen og normeret til tre udbudskonsulenter/analytikere, hvoraf en er på barsel. Udbudsteamet støtter hinanden i skabelsen af resultater. Derudover rådgiver vi om indkøb, udbud, forbrug og kontraktstyring på tværs af fagområder og lovgivning.
 
Vi tilbyder
Et spændende job med et godt fagligt miljø og en stor kontaktflade til leverandører og til kommunens institutioner. I samarbejde med erfarne kollegaer får du mulighed for at opdyrke nye markeder og udbudsområder.  
 
Faglige og personlige kvalifikationer
Vi søger en person med en relevant videregående uddannelse, f.eks. på cand. merc. niveau. Du kan også have en anden baggrund med relevant erfaring.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen (inkl. frokost), og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.
 
Løn forhandles individuelt efter principperne i Ny løn.
 
Spørgsmål til stillingen kan rettes til chefindkøber Carsten Lehrmann 72 16 40 95 eller på e-mail cle@furesoe.dk   
 
Ansøgningsfrist er torsdag den 22. februar 2018 kl. 12:00.
Samtaler vil blive afholdt om formiddagen den 26. februar 2018 med ønske om ansættelsesstart den 1. april 2018 eller snarest muligt.
 
Om Furesø Kommune
Furesø Kommune er en attraktiv arbejdsplads i Nordsjælland. Geografisk er vi godt placeret på Værløse Rådhus tæt ved S-stationen.
 
Kommunens administrative organisation tager afsæt i en enkel forvaltningsstruktur, proaktiv administration og direktion, stærk faglig ledelse med sans for helheden og tværgående prioriteringer og kompetenceudvikling af ledere og medarbejdere.
 
Regnskabsafdelingen er en del af Center for Økonomi og Administration i Furesø Kommune med over 50 ansatte. Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, gode faglige udviklingsmuligheder, en fornuftig balance mellem familie og arbejdsliv og ikke mindst fantastisk gode kollegaer samt gode personalefordele.
2018-02-22T12:55:04.143 Har du gennemført udbud af vare- og tjenesteydelser og føler du dig tryg ved processen og har du stærke opfølgningsmæssige og kommunikative kompetencer så kom og bliv vores nye kollega. Det kan også være at du er stærk på dele af området, så er vi stadig interesseret.Kan du analysere og jonglere med tal og statistikker? Er du en god forhandler med styr på dit købmandsskab? Og er du god til at projektlede og skabe relationer? Så er du måske Furesø Kommunes nye kombinerede udbudskonsulent og kontraktstyrer.I Furesø Kommunes udbuds- og indkøbsfunktion vil du få mulighed for at udvikle dine evner indenfor udbudsprocesser til det perfekte samt at tage dialogen med institution og leverandører. Dine opgaver Du befinder dig godt i rollen som projektleder, da du kommer til at styre alle dele af udbudsprocessen på egen hånd lige fra afdækning af markedet, udarbejdelse af kravspecifikation i samarbejde med fagspecialister, interesseorganisationer og brugere, gennemførelse af selve udbudsprocessen til indgåelse af aftalen, medvirken ved implementeringen og efterfølgende opfølgning på kontrakt og leverandør.Du kan tage initiativ og arbejde selvstændigt, hvor du skal analysere og finde frem til områder der egner sig til udbud. Vi skaber også besparelser ved priskontrol via analysesystemet True Analyser. Du vil også skulle rådgive kommunens institutioner i forbindelse med indkøb og med at følge op på de indgåede aftaler samt være i dialog om compliance.Som person har du gode kommunikationsevner både i skrift og tale, du er handlekraftig og har naturlig gennemslagskraft på alle niveauer i en organisation. Desuden er du vedholdende, når processerne trækker ud, og du er nyskabende i din tilgang til løsning af opgaverne og med flair for strategisk og taktisk tankegang. Du trives i en stilling med mange interessenter, og du er god til at skabe netværk og relationer. Endelig er du drevet af at kunne få det bedste ud af vores kontrakter for derved at opnå effektivisering og besparelser. Udbud- og Indkøbsfunktionen er en del af regnskabsfunktionen og normeret til tre udbudskonsulenter analytikere, hvoraf en er på barsel. Udbudsteamet støtter hinanden i skabelsen af resultater. Derudover rådgiver vi om indkøb, udbud, forbrug og kontraktstyring på tværs af fagområder og lovgivning. Vi tilbyderEt spændende job med et godt fagligt miljø og en stor kontaktflade til leverandører og til kommunens institutioner. I samarbejde med erfarne kollegaer får du mulighed for at opdyrke nye markeder og udbudsområder. Faglige og personlige kvalifikationerVi søger en person med en relevant videregående uddannelse, f.eks. på cand. merc. niveau. Du kan også have en anden baggrund med relevant erfaring. Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer om ugen (inkl. frokost), og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden. Løn forhandles individuelt efter principperne i Ny løn. Spørgsmål til stillingen kan rettes til chefindkøber Carsten Lehrmann 72 16 40 95 eller på e-mail cle@furesoe.dk Ansøgningsfrist er torsdag den 22. februar 2018 kl. 12:00. Samtaler vil blive afholdt om formiddagen den 26. februar 2018 med ønske om ansættelsesstart den 1. april 2018 eller snarest muligt. Om Furesø KommuneFuresø Kommune er en attraktiv arbejdsplads i Nordsjælland. Geografisk er vi godt placeret på Værløse Rådhus tæt ved S-stationen. Kommunens administrative organisation tager afsæt i en enkel forvaltningsstruktur, proaktiv administration og direktion, stærk faglig ledelse med sans for helheden og tværgående prioriteringer og kompetenceudvikling af ledere og medarbejdere. Regnskabsafdelingen er en del af Center for Økonomi og Administration i Furesø Kommune med over 50 ansatte. Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, gode faglige udviklingsmuligheder, en fornuftig balance mellem familie og arbejdsliv og ikke mindst fantastisk gode kollegaer samt gode personalefordele.10Phoenixf5274726101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:000010https://furesoe.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4e987ece-709c-4344-a425-34ede6f272fb0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3106219Budgetafdelingen11Stiager 23500VærløseDKDanmarkORS/f5274726_logo.jpegORS/Small/f5274726_logo.jpeg0
cle@furesoe.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523617EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5274726https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5274726https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5274726&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5274726&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpg12007991Dansk3Læse/ tale5Kontor og administration352908799Carsten Lehrmanncle@furesoe.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK