Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulent til Indkøbs- og Udbudsteam

Skanderborg Kommunes Indkøbs- og Udbudsteam søger en ny kollega, der brænder for at drive indkøbs- og udbudsprocesser, også når disse bliver komplekse.

Skanderborg Kommunes Indkøbs- og Udbudsteam er organisatorisk placeret i staben Økonomi, Innovation og IT. Geografisk sidder vi i Skanderborg Kommunes administrationsbygning på Skanderborg Fælled (5 min. kørsel fra E45). Du vil indgå i et team med tre andre udbudskonsulenter, en e-handelsmedarbejder/controller og en indkøbschef.

Vi har en travl hverdag, hvor vi varetager alle facetter af udbud og drift af aftaler - samt mange andre opgaver. Den gode, men frie og humoristiske tone samt trygheden ved hinanden hersker side om side med en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed.

Arbejdsområder
I arbejdet som udbudskonsulent får du mulighed for at sætte dit præg på gennemførelsen af projekter på områder med stor bevågenhed.

Dine primære opgaver bliver, at

  • gennemføre EU-udbud - fra den indledende markedsdialog til kontraktindgåelse.
  • være projektleder for - eller deltager i - EU-udbud, herunder også for Jysk Fællesindkøb.
  • udarbejde paradigmer for frivillige aftaler og implementere/drifte disse.
  • deltage i projektgrupper under Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI).
  • rådgive om udbudsretlige og aftaleretlige problemstillinger på tværs af organisationen.
  • implementere aftaler, varetage kontraktstyring, afholde opfølgningsmøder, kontrollere aftaleloyalitet m.v.
  • udarbejde gevinstrealiseringer.
  • indgå i arbejdet med at videreudvikle og fremtidssikre Indkøbs- og Udbudsteamets arbejdsgange og processer.

Din profil
har personlig gennemslagskraft og en opsøgende og vedholdende tilgang til opgaverne, også i en omskiftelig hverdag. Du er energisk, udadvendt og serviceminded, og du har - i kraft af din personlighed - en naturlig lyst og evne til at bidrage til Indkøbs- og Udbudsteamets trivsel og faglige udvikling.

Vi forventer, at du
  • har et relevant uddannelsesmæssigt fundament, eks. cand.merc.jur. eller cand.jur., eller anden videregående uddannelse, eventuelt kombineret med erfaring inden for offentlig konkurrenceudsættelse. Er du nyuddannet, kan du også komme i betragtning. Det er dine faglige kompetencer og din personlighed, der er vigtigst for os.
  • trives med at arbejde selvstændigt og med at arbejde med opgaver under stor bevågenhed fra såvel interne som eksterne interessenter.
  • har god analytisk sans og gode kommunikative egenskaber – både skriftligt og mundtligt.
  • generelt har stærke it-kompetencer og især er fortrolig med Excel.

Ansættelse
Der tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling. Vi ønsker – som udgangspunkt - stillingen besat pr. 1. august 2019.

Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Der vil være mulighed for videreuddannelse og personlig udvikling i stillingen.

Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Indkøbschef Chris Jacobsen på tlf. 51 82 10 30 / 87 94 70 40.

Ansøgningsfrist
Mandag den 3. juni 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 17. juni 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008493Phoenix-7f30785a12019-06-03T00:00:00Udbudskonsulent til Indkøbs- og UdbudsteamSkanderborg Kommunes Indkøbs- og Udbudsteam søger en ny kollega, der brænder for at drive indkøbs- og udbudsprocesser, også når disse bliver komplekse.

Skanderborg Kommunes Indkøbs- og Udbudsteam er organisatorisk placeret i staben Økonomi, Innovation og IT. Geografisk sidder vi i Skanderborg Kommunes administrationsbygning på Skanderborg Fælled (5 min. kørsel fra E45). Du vil indgå i et team med tre andre udbudskonsulenter, en e-handelsmedarbejder/controller og en indkøbschef.

Vi har en travl hverdag, hvor vi varetager alle facetter af udbud og drift af aftaler - samt mange andre opgaver. Den gode, men frie og humoristiske tone samt trygheden ved hinanden hersker side om side med en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed.

Arbejdsområder
I arbejdet som udbudskonsulent får du mulighed for at sætte dit præg på gennemførelsen af projekter på områder med stor bevågenhed.

Dine primære opgaver bliver, at
  • gennemføre EU-udbud - fra den indledende markedsdialog til kontraktindgåelse.
  • være projektleder for - eller deltager i - EU-udbud, herunder også for Jysk Fællesindkøb.
  • udarbejde paradigmer for frivillige aftaler og implementere/drifte disse.
  • deltage i projektgrupper under Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI).
  • rådgive om udbudsretlige og aftaleretlige problemstillinger på tværs af organisationen.
  • implementere aftaler, varetage kontraktstyring, afholde opfølgningsmøder, kontrollere aftaleloyalitet m.v.
  • udarbejde gevinstrealiseringer.
  • indgå i arbejdet med at videreudvikle og fremtidssikre Indkøbs- og Udbudsteamets arbejdsgange og processer.

Din profil
har personlig gennemslagskraft og en opsøgende og vedholdende tilgang til opgaverne, også i en omskiftelig hverdag. Du er energisk, udadvendt og serviceminded, og du har - i kraft af din personlighed - en naturlig lyst og evne til at bidrage til Indkøbs- og Udbudsteamets trivsel og faglige udvikling.

Vi forventer, at du
  • har et relevant uddannelsesmæssigt fundament, eks. cand.merc.jur. eller cand.jur., eller anden videregående uddannelse, eventuelt kombineret med erfaring inden for offentlig konkurrenceudsættelse. Er du nyuddannet, kan du også komme i betragtning. Det er dine faglige kompetencer og din personlighed, der er vigtigst for os.
  • trives med at arbejde selvstændigt og med at arbejde med opgaver under stor bevågenhed fra såvel interne som eksterne interessenter.
  • har god analytisk sans og gode kommunikative egenskaber – både skriftligt og mundtligt.
  • generelt har stærke it-kompetencer og især er fortrolig med Excel.

Ansættelse
Der tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling. Vi ønsker – som udgangspunkt - stillingen besat pr. 1. august 2019.

Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Der vil være mulighed for videreuddannelse og personlig udvikling i stillingen.

Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Indkøbschef Chris Jacobsen på tlf. 51 82 10 30 / 87 94 70 40.

Ansøgningsfrist
Mandag den 3. juni 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 17. juni 2019.

 

2019-06-04T01:06:34.800 Skanderborg Kommunes Indkøbs- og Udbudsteam søger en ny kollega, der brænder for at drive indkøbs- og udbudsprocesser, også når disse bliver komplekse. Skanderborg Kommunes Indkøbs- og Udbudsteam er organisatorisk placeret i staben Økonomi, Innovation og IT. Geografisk sidder vi i Skanderborg Kommunes administrationsbygning på Skanderborg Fælled (5 min. kørsel fra E45). Du vil indgå i et team med tre andre udbudskonsulenter, en e-handelsmedarbejder controller og en indkøbschef. Vi har en travl hverdag, hvor vi varetager alle facetter af udbud og drift af aftaler - samt mange andre opgaver. Den gode, men frie og humoristiske tone samt trygheden ved hinanden hersker side om side med en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed. Arbejdsområder I arbejdet som udbudskonsulent får du mulighed for at sætte dit præg på gennemførelsen af projekter på områder med stor bevågenhed. Dine primære opgaver bliver, atgennemføre EU-udbud - fra den indledende markedsdialog til kontraktindgåelse.være projektleder for - eller deltager i - EU-udbud, herunder også for Jysk Fællesindkøb.udarbejde paradigmer for frivillige aftaler og implementere drifte disse.deltage i projektgrupper under Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI).rådgive om udbudsretlige og aftaleretlige problemstillinger på tværs af organisationen.implementere aftaler, varetage kontraktstyring, afholde opfølgningsmøder, kontrollere aftaleloyalitet m.v.udarbejde gevinstrealiseringer.indgå i arbejdet med at videreudvikle og fremtidssikre Indkøbs- og Udbudsteamets arbejdsgange og processer. Din profil har personlig gennemslagskraft og en opsøgende og vedholdende tilgang til opgaverne, også i en omskiftelig hverdag. Du er energisk, udadvendt og serviceminded, og du har - i kraft af din personlighed - en naturlig lyst og evne til at bidrage til Indkøbs- og Udbudsteamets trivsel og faglige udvikling. Vi forventer, at duhar et relevant uddannelsesmæssigt fundament, eks. cand.merc.jur. eller cand.jur., eller anden videregående uddannelse, eventuelt kombineret med erfaring inden for offentlig konkurrenceudsættelse. Er du nyuddannet, kan du også komme i betragtning. Det er dine faglige kompetencer og din personlighed, der er vigtigst for os.trives med at arbejde selvstændigt og med at arbejde med opgaver under stor bevågenhed fra såvel interne som eksterne interessenter.har god analytisk sans og gode kommunikative egenskaber både skriftligt og mundtligt.generelt har stærke it-kompetencer og især er fortrolig med Excel. Ansættelse Der tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling. Vi ønsker som udgangspunkt - stillingen besat pr. 1. august 2019. Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Der vil være mulighed for videreuddannelse og personlig udvikling i stillingen. Yderligere oplysninger Såfremt du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Indkøbschef Chris Jacobsen på tlf. 51 82 10 30 87 94 70 40. Ansøgningsfrist Mandag den 3. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 17. juni 2019.11jobnet7f30785a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=345770EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3509785Skanderborg Kommune11Skanderborg Fælled 18660SkanderborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746803JobNet4976348497634810016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f30785ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f30785ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f30785a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f30785a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/12.jpgUdbudskonsulent til Indkøbs- og Udbudsteam12008001Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik361492865noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330128264Senior Buyer, OEM & ElectronicsRobot Are you an ambitious and dedicated Buyer with technical experience in your categories? Moreover, does a global environment with several stakeholders excite you? Then read more about what Johnson Controls can offer you! At Johnson Controls in Aarhus, Denmark, we are currently looking for a new Senior Buyer to join our team. Johnson Controls is a global organization with more than 100.000 employees dedicated to creating a safe, comfortable and sustainable future through efficient building technologies and solutions. In Denmark, we are specialized in supplying our worldwide customers with HVAC applications and controls within industrial and offshore segments. What you will do As Senior Buyer, you will responsible for identifying, contracting and implementing suppliers for local categories (OEM Electronics). In collaboration with the local Procurement team and our Category Managers, you will implement global agreements as well as setting the demand in the organization. You will experience a broad role in the organization, where you will be participating in improvement projects, identifying opportunities on your own as well as implementing these. We offer you an exciting chance to join a global organization, where we are dedicated to contributing to a sustainable future as well as the development of our employees. You will experience both local and global stakeholders as well as leading industry experts, who will help you on your way to both professional and personal development. How you will do it More specifically, your main tasks will be: Life cycle management of suppliers. Identifying new suppliers, contracting and implementation. Drive NPI at suppliers in your category. Negotiating new existing pricing agreements. Localize global agreements and implement. Cost control responsible for categories OEM and Electronics. Identify and lead participate in continuous improvement projects. What we are looking for We imagine that you hold degree in Business, Finance or related area, and we expect that you carry solid technical experience within your categories. Alternatively, you could be an Engineer with suitable experience education within Procurement. You also possess excellent knowledge of purchasing practices and applicable laws and regulations. As a person, you are analytical, result-driven and accurate with a flair for influencing other people as well as negotiating with external relations. You thrive in a team-oriented environment and an international matrix organization, where you will experience a wide range of different stakeholders. As of such, you are able to communicate effortlessly in English written and verbal. Application Does this sound like you? Then send us your application today through our website, as we screen continuously. If you wish to learn more, please reach out to Director of Procurement, Gert Fassing at 45 2429 8000.

Are you an ambitious and dedicated Buyer with technical experience in your categories? Moreover, does a global environment with several stakeholders excite you? Then read more about what Johnson Controls can offer you! 

At Johnson Controls in Aarhus, Denmark, we are currently looking for a new Senior Buyer to join our team. Johnson Controls is a global organization with more than 100.000 employees dedicated to creating a safe, comfortable and sustainable future through efficient building technologies and solutions. In Denmark, we are specialized in supplying our worldwide customers with HVAC applications and controls within industrial and offshore segments.  

What you will do 

As Senior Buyer, you will responsible for identifying, contracting and implementing suppliers for local categories (OEM & Electronics). In collaboration with the local Procurement team and our Category Managers, you will implement global agreements as well as setting the demand in the organization. You will experience a broad role in the organization, where you will be participating in improvement projects, identifying opportunities on your own as well as implementing these. 

We offer you an exciting chance to join a global organization, where we are dedicated to contributing to a sustainable future as well as the development of our employees. You will experience both local and global stakeholders as well as leading industry experts, who will help you on your way to both professional and personal development. 

How you will do it 

More specifically, your main tasks will be: 

  • Life cycle management of suppliers.
  • Identifying new suppliers, contracting and implementation.
  • Drive NPI at suppliers in your category.
  • Negotiating new / existing pricing agreements.
  • Localize global agreements and implement.
  • Cost control responsible for categories OEM and Electronics.
  • Identify and lead / participate in continuous improvement projects. 

What we are looking for 

We imagine that you hold degree in Business, Finance or related area, and we expect that you carry solid technical experience within your categories. Alternatively, you could be an Engineer with suitable experience/education within Procurement. You also possess excellent knowledge of purchasing practices and applicable laws and regulations. 

As a person, you are analytical, result-driven and accurate with a flair for influencing other people as well as negotiating with external relations. You thrive in a team-oriented environment and an international matrix organization, where you will experience a wide range of different stakeholders. As of such, you are able to communicate effortlessly in English – written and verbal. 

Application 

Does this sound like you? Then send us your application today through our website, as we screen continuously. 

If you wish to learn more, please reach out to Director of Procurement, Gert Fassing at +45 2429 8000.

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApSHøjbjerg2019-11-21T00:00:002019-12-19T00:00:00
330116974Indkøber for VVS og El -artikler hos en stor online forhandlerRobot Vi søger en kollega med bredt kendskab til VVS og El -artikler, som kan fortsætte med opbygningen af den nystartede kategori. Vi er en super ambitiøs virksomhed i rivende udvikling. Vi driver vores forretning med sund fornuft og godt købmandskab og det har vi gjort siden 1996. Vi er meget uformelle, og har det rigtig godt med hinanden. Du vil få masser af ansvar og vi vil sørge for en god oplæring. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor alt går rivende stærk, og hvor du ikke kommer til at kede dig. Kompetencer: Du er proaktiv, selvkørende, struktureret, arbejdsom, udadvendt og en udpræget hold spiller, der gerne går et ekstra skridt for forretningen og kollegaerne. Du skal have en god og bred forståelse af VVS og el artikler, gerne med tidligere baggrund indenfor faget. Hvis du er erfaren bruger af IT systemer og Excel, så er det en fordel. Opgaver: Kategorisering af varer. Oprettelser af varer. Indkøbsadministration. Planlægning af salgsfremmende tiltag (kampagner). Ansvar for hele varegruppen i samarbejde med Kategorichef. Henvendelse: Ansøgning med CV sendes pr. mail til Ivar Hardarson: ih@proshop.com

Vi søger en kollega med bredt kendskab til VVS og El -artikler, som kan fortsætte med opbygningen af den nystartede kategori.

Vi er en super ambitiøs virksomhed i rivende udvikling. Vi driver vores forretning med sund fornuft og godt købmandskab og det har vi gjort siden 1996. Vi er meget uformelle, og har det rigtig godt med hinanden. Du vil få masser af ansvar og vi vil sørge for en god oplæring. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor alt går rivende stærk, og hvor du ikke kommer til at kede dig.

Kompetencer:

Du er proaktiv, selvkørende, struktureret, arbejdsom, udadvendt og en udpræget hold spiller, der gerne går et ekstra skridt for forretningen og kollegaerne.

Du skal have en god og bred forståelse af VVS og el artikler, gerne med tidligere baggrund indenfor faget.

Hvis du er erfaren bruger af IT systemer og Excel, så er det en fordel.

Opgaver:

Kategorisering af varer.

Oprettelser af varer.

Indkøbsadministration.

Planlægning af salgsfremmende tiltag (kampagner).

Ansvar for hele varegruppen i samarbejde med Kategorichef.

 

Henvendelse:

Ansøgning med CV sendes pr. mail til Ivar Hardarson: ih@proshop.com

 

PROSHOP ApSHøjbjerg2019-11-04T00:00:002019-12-26T00:00:00
330099800Ambitiøs/energisk indkøbstraineeRobot Vi har travlt og søger derfor en indkøbstraniee til vores indkøbssafdeling i Trige - lidt nord for Århus. DCS ApS er en af DK s førende IT distributører med salg af harware til IT forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i dag ca. 45 ansatte. Vores nuværende indkøbsafdeling består af 3-4 indkøbere. Udover i Trige lidt nord for Århus har vi salgskontor i København. Vi er inde i en rivende udvikling både internt og externt - vi har egen IT afdeling der konstant udvikler og optimerer vores systemer. Vi har flad organisationsstruktur og korte beslutningsprocessor. Vores kommende medarbejder skal brænde for IT herunder mobiltelefoner og andet forbruger elektronik samt formå at holde sig orienteret om hvad der sker af udvikling. Du har en handelsuddannelse bag dig evt. færdig som indkøbsøkonom. mangler praktiksted som indkøbsøkonom eller markedsføringsøkonom. Du har måske arbejdet med It før i en detailbutik og har været med til indkøb, nørdet med IT ved selv af samle din PC. Jo mere du ved om IT, jo bedre. Du kan også være IT supporter og gerne vil prøve kræfter med indkøb - vi leder efter talenter, du skal viljen og lysten så har vi også tålmodigfheden. Vi forventer Du interesser dig for IT - og kan følge med I den løbende udvikling Du arbejder målrettet, strukturet og effektivt Du kan analysere data og omdanne data til beslutningsgrundlag Du er resultatorienteret, har drive, tændes af modstand Du kan træffe beslutninger på oplyst grundlag Du kan holde mange bolde i luften og formår at komme i mål. Du behersker dansk i skrift og tale - engelske på forhandlingsniveau Du er udadvendt og serviceminded og kan håndtere leverandører på højt niveau Du har indkøbsgen - og har den lille indkøber i maven Du kan skabe relationer, nysgerrig og energisk af natur Du forstår betydningen af at bidrage i et team Du er løsningsorinteret og lærenem Du kan lide at arbejde med systemer og udnytte dem til det yderste Jobbet Få dine egne varegrupper du skal købe ind Udvikle samarbejdet med nuværende leverandører Opbygning af stærke leverandørrelationer Udvikle dig som produkt manager Finde nye leverandører nye varegrupper Backup for øvrige indkøbere Deltage på messer Vi tilbyder Hurtig og effektiv oplæring Du vil blive en del af et effektivt indkøbsteam og deltage i ugentlige møder Uformlet arbejdsmiljø med blanding af humor professionallisme Gode karriere muligheder Målrettet 2 årig tranieeforløb med 1 2 års evaluering. Efter det 2 årig tranieeforløb vil der være et job som indkøber for egne produktområder eller udviklet sig som produktmanager.. eller hvad det har udviklet sig til. Synes du stillingen lyder interessant modtager vi din ansøgning med opdateret CV hurtigst muligt på jpp@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Ønker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail på jpp@dcs.dk Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer med udgangspunktet i en traniee stilling. Synes du emner du ikke du opfylder kravene til traniee stillingen kan eventuelt tilbydes en elevstilling. udover http: www.dcs.dk der kun er til forhandler sálg har vi også et par detail sider http: www.comopumail.dk samt http: www.pc-lager.dk. Vi behandler ansøgninger løbende - opstart hurtigst muligt.

Vi har travlt og søger derfor en indkøbstraniee til vores indkøbssafdeling i Trige - lidt nord for Århus.

DCS ApS er en af DK's førende IT distributører med salg af harware til IT forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i dag ca. 45 ansatte. Vores nuværende indkøbsafdeling består af 3-4 indkøbere. Udover i Trige lidt nord for Århus har vi salgskontor i København.

Vi er inde i en rivende udvikling både internt og externt - vi har egen IT afdeling der konstant udvikler og optimerer vores systemer. Vi har flad organisationsstruktur og korte beslutningsprocessor.

Vores kommende medarbejder skal brænde for IT herunder mobiltelefoner og andet forbruger elektronik samt formå at holde sig orienteret om hvad der sker af udvikling.

Du har en handelsuddannelse bag dig evt. færdig som indkøbsøkonom. mangler praktiksted som indkøbsøkonom eller markedsføringsøkonom. Du har måske arbejdet med It før i en detailbutik og har været med til indkøb, nørdet med IT ved selv af samle din PC. Jo mere du ved om IT, jo bedre. Du kan også være IT supporter og gerne vil prøve kræfter med indkøb - vi leder efter talenter, du skal viljen og lysten så har vi også tålmodigfheden.

Vi forventer

  • Du interesser dig for IT - og kan følge med I den løbende udvikling
  • Du arbejder målrettet, strukturet og effektivt
  • Du kan analysere data og omdanne data til beslutningsgrundlag
  • Du er resultatorienteret, har drive, tændes af modstand
  • Du kan træffe beslutninger på oplyst grundlag
  • Du kan holde mange bolde i luften og formår at komme i mål.
  • Du behersker dansk i skrift og tale - engelske på forhandlingsniveau
  • Du er udadvendt og serviceminded og kan håndtere leverandører på højt niveau
  • Du har indkøbsgen - og har den lille indkøber i maven
  • Du kan skabe relationer, nysgerrig og energisk af natur
  • Du forstår betydningen af at bidrage i et team
  • Du er løsningsorinteret og lærenem
  • Du kan lide at arbejde med systemer og udnytte dem til det yderste

Jobbet

  • Få dine egne varegrupper du skal købe ind
  • Udvikle samarbejdet med nuværende leverandører
  • Opbygning af stærke leverandørrelationer
  • Udvikle dig som produkt manager
  • Finde nye leverandører / nye varegrupper
  • Backup for øvrige indkøbere
  • Deltage på messer

 

Vi tilbyder

  • Hurtig og effektiv oplæring
  • Du vil blive en del af et effektivt indkøbsteam og deltage i ugentlige møder
  • Uformlet arbejdsmiljø med blanding af humor / professionallisme
  • Gode karriere muligheder
  • Målrettet 2 årig tranieeforløb med 1/2 års evaluering.

Efter det 2 årig tranieeforløb vil der være et job som indkøber for egne produktområder eller udviklet sig som produktmanager.. eller hvad det har udviklet sig til.

Synes du stillingen lyder interessant modtager vi din ansøgning med opdateret CV hurtigst muligt på jpp@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Ønker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail på jpp@dcs.dk

Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer med udgangspunktet i en traniee stilling.

Synes du emner du ikke du opfylder kravene til traniee stillingen kan eventuelt tilbydes en elevstilling.

udover http://www.dcs.dk der kun er til forhandler sálg har vi også et par detail sider http://www.comopumail.dk samt http://www.pc-lager.dk.

Vi behandler ansøgninger løbende - opstart hurtigst muligt.

 

DCS ApSTrige2019-10-03T00:00:002019-11-26T00:00:00
330128874Indkøber med globalt mindset til vækstvirksomhedRobot Bevarer du overblikket og sikrer det bedste match mellem udbud og efterspørgsel? Motiveres du af at opbygge, udvide og vedligeholde langvarige leverandørforhold? Er du vild med at være en del af produktudvikling der reflekterer kundernes behov og kommerciel succes? Er du en skarp købmand, der forstår at indkøb leverer direkte til bundlinjen, når det gøres rigtigt? Så er du helt sikkert et godt match til vores indkøbsteam! Indkøbsafdelingen består af to personer som varetager samtlige indkøbsfunktioner for Jasa Company og Eskimo, og indkøb er dermed det naturlige omdrejningspunkt for rigtig mange af virksomhedernes funktioner. OM JASA ESKIMO Jasa Company A S, Jasa Trading og Eskimo har den samme ejer. Vi er tre individuelle virksomheder, der har tætte relationer og samarbejder om indkøb. Jasa Company A S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark og Norden. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele. Siden grundlæggelsen i 1926 har Eskimo produceret kvalitetsværktøj til den professionelle håndværker. Alle produkter bliver produceret i Danmark og er kendetegnet ved, at vi aldrig går på kompromis med kvaliteten. Eskimo er i dag den største leverandør af murerværktøj til det danske marked og den position fastholder vi med konstant forbedring af vores produkter og processer. Vores kunder er industri, håndværkere og Gør-det-selv-markedet via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtigt og effektiv leverance, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger. OM STILLINGEN Dine arbejdsopgaver er varierende og indeholder alle led af indkøbsprocessen lige fra den kreative start med deltagelse i produktudvikling på komponentniveau, oprettelse og indhentning af priser til ordreplacering, opfølgning samt diverse administrative opgaver. Dine daglige ansvarsområder er primært i den administrative del af processen: Daglige indkøb, varebestilling og vareopfølgning Afsendelse af købsbekræftelse og gennemgang af ordrebekræftelser Disponering og opfølgning samt beregning af Min. Max lagerbeholdning Leverandørkontakt: Ind- og udland Vareprøver: Bestilling, gennemgang og sammenligning Godkende og afstemme fakturaer, herunder sørge for kreditering Oprette varer i ERP-system Transport- shippingdokumentation OM DIG Du har den unikke kombination af egenskaber, der betyder at du trives med at arbejde struktureret, skabe systemer og optimerer processer, mens du på samme tid motiveres af, at være en del af et travlt og dynamisk miljø, hvor kunden altid er i centrum - og der derfor ofte er behov for at prioriterer opgaverne anderledes end planlagt ved dagens begyndelse. Vi vægter datadisciplin og detaljeorientering meget højt, men vi har også brug for en indkøber, der tænker i kreative løsninger og som imødekommer behovet for åben, rettidig og præcis kommunikation til resten af organisationen. Som indkøber har du et meget tæt samarbejde med salg, økonomi og lager produktion, og du fungerer som knudepunkt, når der skal træffes beslutning om leverancer, betingelser og lagerbeholdning. Du anser forholdet til leverandørerne som et partnerskab, hvor alle parter skal tilfredsstilles, men du er også trænet i stærkt købmandsskab og du ved, at indkøb er en stor og vigtig del af organisationens success og bundlinje. Du har minimum 5 års erfaring med internationalt indkøb, gerne fra Kina, du er en mester i ERP og Excel, og hvis du har brancheerfaring, er det et stort plus. INTERESSERET Hvis du matcher ovenstående og er klar til nye udfordringer, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvad du kan bidrage med hos os. Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for både personlig og faglig udvikling, med internationale kunder og leverandører, og du bliver inviteret til at deltage i indkøbsmesser i Europa og leverandørbesøg i Kina. Du kan sende CV og ansøgning på e mail: job@jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!

 

  • Bevarer du overblikket og sikrer det bedste match mellem udbud og efterspørgsel?
  • Motiveres du af at opbygge, udvide og vedligeholde langvarige leverandørforhold?
  • Er du vild med at være en del af produktudvikling der reflekterer kundernes behov og kommerciel succes?
  • Er du en skarp købmand, der forstår at indkøb leverer direkte til bundlinjen, når det gøres rigtigt?

 

Så er du helt sikkert et godt match til vores indkøbsteam!

Indkøbsafdelingen består af to personer som varetager samtlige indkøbsfunktioner for Jasa Company og Eskimo, og indkøb er dermed det naturlige omdrejningspunkt for rigtig mange af virksomhedernes funktioner.

 

OM JASA & ESKIMO

Jasa Company A/S, Jasa Trading og Eskimo har den samme ejer. Vi er tre individuelle

virksomheder, der har tætte relationer og samarbejder om indkøb.

Jasa Company A/S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark og Norden. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse/nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele.

Siden grundlæggelsen i 1926 har Eskimo produceret kvalitetsværktøj til den professionelle håndværker. Alle produkter bliver produceret i Danmark og er kendetegnet ved, at vi aldrig går på kompromis med kvaliteten. Eskimo er i dag den største leverandør af murerværktøj til det danske marked og den position fastholder vi med konstant forbedring af vores produkter og processer.

Vores kunder er industri, håndværkere og ’Gør-det-selv-markedet’ via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtigt og effektiv leverance, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger.

 

OM STILLINGEN

Dine arbejdsopgaver er varierende og indeholder alle led af indkøbsprocessen – lige fra den kreative start med deltagelse i produktudvikling på komponentniveau, oprettelse og indhentning af priser til ordreplacering, opfølgning samt diverse administrative opgaver.

Dine daglige ansvarsområder er primært i den administrative del af processen:

  • Daglige indkøb, varebestilling og vareopfølgning
  • Afsendelse af købsbekræftelse og gennemgang af ordrebekræftelser
  • Disponering og opfølgning samt beregning af Min./Max lagerbeholdning
  • Leverandørkontakt: Ind- og udland
  • Vareprøver: Bestilling, gennemgang og sammenligning
  • Godkende og afstemme fakturaer, herunder sørge for kreditering
  • Oprette varer i ERP-system
  • Transport-/shippingdokumentation

 

OM DIG

Du har den unikke kombination af egenskaber, der betyder at du trives med at arbejde struktureret, skabe systemer og optimerer processer, mens du på samme tid motiveres af, at være en del af et travlt og dynamisk miljø, hvor kunden altid er i centrum - og der derfor ofte er behov for at prioriterer opgaverne anderledes end planlagt ved dagens begyndelse.

Vi vægter datadisciplin og detaljeorientering meget højt, men vi har også brug for en indkøber, der tænker i kreative løsninger og som imødekommer behovet for åben, rettidig og præcis kommunikation til resten af organisationen.

Som indkøber har du et meget tæt samarbejde med salg, økonomi og lager/produktion, og du fungerer som knudepunkt, når der skal træffes beslutning om leverancer, betingelser og lagerbeholdning.

Du anser forholdet til leverandørerne som et partnerskab, hvor alle parter skal tilfredsstilles, men du er også trænet i stærkt købmandsskab og du ved, at indkøb er en stor og vigtig del af organisationens success og bundlinje.

Du har minimum 5 års erfaring med internationalt indkøb, gerne fra Kina, du er en mester i ERP og Excel, og hvis du har brancheerfaring, er det et stort plus.

 

INTERESSERET

Hvis du matcher ovenstående og er klar til nye udfordringer, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvad du kan bidrage med hos os.

Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for både personlig og faglig udvikling, med internationale kunder og leverandører, og du bliver inviteret til at deltage i indkøbsmesser i Europa og leverandørbesøg i Kina.

Du kan sende CV og ansøgning på e mail: job@jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig!

JASA COMPANY A/SLystrup2019-11-22T00:00:002019-12-16T00:00:00
330117804Teknisk IndkøberRobot Eltronic FuelTech savner en kompetent medarbejder, der kan varetage høj kvalitet i det tekniske indkøb og sikre at alle krav overholdes. Stillingen Eltronic FuelTech i Hedensted vækster, og vi har travlt med udvikling og produktion af vores produkter til marinebranchen. Vi søger en erfaren og teknisk dygtig kollega til at varetage det tekniske indkøb til vores produkter. Dine primære arbejdsområder bliver: • Teknisk indkøb til produktionen i projekt- og produktmodnings fasen. • Koordinering af materialeprøvninger af råvare og komponenter til produktion. • Afvigelseshåndtering ud mod vores leverandører. • Deltage i vare indgangskontrol og definering af inspektion krav punkter. • Dokumentation af produkt udførsel herunder svejselogs, NDT-rapporter, materiale- og test certifikater. • Vedligeholdelse og optimering af stamdata og konfigurationer tekniske indkøbsspecifikationer. Med tiden kunne den rette også byde ind på flg.: • Holde sig ajour i krav til udførsel i henhold til 3. parts marine krav • Prisoptimering -reduktion på produkter og komponenter. • Bidrage i udviklingsprojekter med teknisk sparring og valg af indkøb leverandører. Du bliver ansvarlig for egne opgaver, men kommer også til at arbejde tæt sammen med vores 3 dygtige og engagerede medarbejdere i Supply Chain afdelingen. Stillingen refererer til Operation Manager og har daglig base på domicilet i Hedensted. Faglige kvalifikationer Vi forestiller os, at du har erfaring med at indkøbe tekniske komponenter. Har du derudover erfaring med klassekrav og tilhørende certifikater er det en betydelig fordel. Væsentligst er, at du har en stærk forståelse for og kendskab til tekniske komponenter, samt brugen af disse indenfor f.eks. proces anlæg. Personlige kvalifikationer Du er dygtig til dit fag og ikke bange for at stå til ansvar. Dertil nyder du at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø med høje standar-der, stabile hverdage og med plads til både humor og seriøsitet. Du vil kunne trives i vores uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Du bidrager til den gode stemning, og du betragter hjælpsomhed i teamet som en selvfølge. Vi tilbyder En spændende stilling i en innovativ virksomhed præget af højt humør, et uformelt miljø og fantastiske kolleger. Eltronic er en virksomhed i vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Vi tilbyder attraktive personaleforhold, fleksible arbejdstider, løn efter kvalifikationer og en hverdag med nogle af landets dygtigste teknikere og fagfolk inden for mekanik, el og meget andet. Vi sætter en ære i at bibeholde den uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Eltronic FuelTech Eltronic FuelTech udvikler innovative løsninger til den maritime sektor, som bl.a. gør det muligt for skibe at sejle på alternative brændstoffer såsom LNG, LPG, Ethan og Methanol. Eltronic Fueltech er en selvstændig enhed i Eltronic A S, som er et ingeniørhus etableret i 2000. Vi opererer inden for 3 hovedområder: Production Systems, FuelTech og Wind So-lutions. Kunderne er både nationale og globale virksomheder. Du bliver en del af en virksomhed bestående dedikerede og kompetente elektrikere, programmører, maskiningeniører, maskinmestre og andre teknisk interesserede kollegaer. Eltronic beskæftiger ca. 300 engagerede medarbejdere, hvoraf 33 er beskæftiget i forretningsenheden FuelTech. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Christian Brøgger, Operation Manager for Eltronic FuelTech på telefon 45 30 65 47 93. Ansøgningsfrist er den 29. november 2019. Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis rette kandidat dukker op inden da. Ansættelse snarest mulig. Sådan ansøger du

Eltronic FuelTech savner en kompetent medarbejder, der kan varetage høj kvalitet i det tekniske indkøb og sikre at alle krav overholdes.

Stillingen

Eltronic FuelTech i Hedensted vækster, og vi har travlt med udvikling og produktion af vores produkter til marinebranchen. 

Vi søger en erfaren og teknisk dygtig kollega til at varetage det tekniske indkøb til vores produkter. 

Dine primære arbejdsområder bliver:

  • •    Teknisk indkøb til produktionen i projekt- og produktmodnings fasen.
  • •    Koordinering af materialeprøvninger af råvare og komponenter til produktion.
  • •    Afvigelseshåndtering ud mod vores leverandører.
  • •    Deltage i vare indgangskontrol og definering af inspektion krav / punkter.
  • •    Dokumentation af produkt udførsel herunder; svejselogs, NDT-rapporter, materiale- og test certifikater.
  • •    Vedligeholdelse og optimering af stamdata og konfigurationer; tekniske indkøbsspecifikationer. 

Med tiden kunne den rette også byde ind på flg.:

  • •    Holde sig ajour i krav til udførsel i henhold til 3. parts marine krav
  • •    Prisoptimering/-reduktion på produkter og komponenter.
  • •    Bidrage i udviklingsprojekter med teknisk sparring og valg af indkøb/leverandører. 

Du bliver ansvarlig for egne opgaver, men kommer også til at arbejde tæt sammen med vores 3 dygtige og engagerede medarbejdere i Supply Chain afdelingen. Stillingen refererer til Operation Manager og har daglig base på domicilet i Hedensted. 

Faglige kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har erfaring med at indkøbe tekniske komponenter. Har du derudover erfaring med klassekrav og tilhørende certifikater er det en betydelig fordel.

Væsentligst er, at du har en stærk forståelse for og kendskab til tekniske komponenter, samt brugen af disse indenfor f.eks. proces anlæg.

Personlige kvalifikationer

Du er dygtig til dit fag og ikke bange for at stå til ansvar. Dertil nyder du at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø med høje standar-der, stabile hverdage og med plads til både humor og seriøsitet.

Du vil kunne trives i vores uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Du bidrager til den gode stemning, og du betragter hjælpsomhed i teamet som en selvfølge.

Vi tilbyder

En spændende stilling i en innovativ virksomhed præget af højt humør, et uformelt miljø og fantastiske kolleger. Eltronic er en virksomhed i vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.

Vi tilbyder attraktive personaleforhold, fleksible arbejdstider, løn efter kvalifikationer og en hverdag med nogle af landets dygtigste teknikere og fagfolk inden for mekanik, el og meget andet. Vi sætter en ære i at bibeholde den uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt.

Eltronic FuelTech

Eltronic FuelTech udvikler innovative løsninger til den maritime sektor, som bl.a. gør det muligt for skibe at sejle på alternative brændstoffer såsom LNG, LPG, Ethan og Methanol.

Eltronic Fueltech er en selvstændig enhed i Eltronic A/S, som er et ingeniørhus etableret i 2000. Vi opererer inden for 3 hovedområder: Production Systems, FuelTech og Wind So-lutions. Kunderne er både nationale og globale virksomheder. 

Du bliver en del af en virksomhed bestående dedikerede og kompetente elektrikere, programmører, maskiningeniører, maskinmestre og andre teknisk interesserede kollegaer. 

Eltronic beskæftiger ca. 300 engagerede medarbejdere, hvoraf 33 er beskæftiget i forretningsenheden FuelTech.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Christian Brøgger, Operation Manager for Eltronic FuelTech på telefon +45 30 65 47 93. 

Ansøgningsfrist er den 29. november 2019. 

Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis rette kandidat dukker op inden da. Ansættelse snarest mulig.

Sådan ansøger du

Eltronic A/SHedensted2019-11-05T00:00:002019-11-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior Buyer, OEM & Electronics

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApS

Højbjerg
Are you an ambitious and dedicated Buyer with technical experience in your categories? Moreover, does a global environment with several stakeholders excite you? Then read more about what Johnson Controls can offer you! At Johnson Controls in Aarhus,...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:19. december 2019

Indkøber for VVS og El -artikler hos en stor online forhandler

PROSHOP ApS

Højbjerg
Vi søger en kollega med bredt kendskab til VVS og El -artikler, som kan fortsætte med opbygningen af den nystartede kategori. Vi er en super ambitiøs virksomhed i rivende udvikling. Vi driver vores forretning med sund fornuft og godt købmandskab og ...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:26. december 2019

Ambitiøs/energisk indkøbstrainee

DCS ApS

Trige
Vi har travlt og søger derfor en indkøbstraniee til vores indkøbssafdeling i Trige - lidt nord for Århus. DCS ApS er en af DK s førende IT distributører med salg af harware til IT forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Indkøber med globalt mindset til vækstvirksomhed

JASA COMPANY A/S

Lystrup
Bevarer du overblikket og sikrer det bedste match mellem udbud og efterspørgsel? Motiveres du af at opbygge, udvide og vedligeholde langvarige leverandørforhold? Er du vild med at være en del af produktudvikling der reflekterer kundernes behov og ko...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Teknisk Indkøber

Eltronic A/S

Hedensted
Eltronic FuelTech savner en kompetent medarbejder, der kan varetage høj kvalitet i det tekniske indkøb og sikre at alle krav overholdes. Stillingen Eltronic FuelTech i Hedensted vækster, og vi har travlt med udvikling og produktion af vores produkte...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019