Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskoordinator

Vi søger en kollega, der kan hjælpe os med at holde styr på den kommunale udbudsportefølje og medvirke til at skabe gode rammer for udbudsprocessen i Guldborgsund Kommune.
 
Den ledige stilling er placeret i Styring, Innovation & Indkøb, der er en centralt placeret stabsfunktion i Center for Økonomi & IT. Teamet består af en række, mindre faglige fællesskaber, hvoraf Indkøb er det ene, og det er her du vil have din primære referenceramme.
 
Guldborgsund Kommune er optaget af at skabe værdi for sine borgere og virksomheder, og i den sammenhæng spiller teamet en væsentlig rolle i at understøtte vores ledere og medarbejdere i at navigere i deres eget ledelsesrum.
 
Som stabsfunktion er vores rolle todelt, i det vi både skal kunne bidrage med faglig ekspertise på konsulentbasis, men samtidig også medvirke til at sætte rammer og retning for resten af organisationens virke. Den dobbelthed vil også gøre sig gældende for den vakante stilling, og det forventer vi, at du kan mestre. Det er afgørende for os, at være en professionel og pålidelig samarbejdspartner for resten af organisationen. Du vil derfor komme til at indgå i et internt uddannelsesforløb, der har til formål at klæde dig og dine kolleger på til at varetage opgaven og opbygge en fælles konsulentfaglig værktøjskasse.
 
Du vil blive en del af et team, der lægger stor vægt på at være et team. Ud over at levere værdifulde bidrag til de resultater, der bliver skabt i resten af organisationen, skal du også kunne indgå i det interne samarbejde på lige fod med dine dygtige kolleger og bidrage til fællesmængden – både fagligt og personligt.
 
Arbejdsopgaver:
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at:
 

  • Opbygge og vedligeholde et tværgående overblik over Guldborgsund Kommunes udbudsportefølje.
  • Forestå en gennemgribende digitalisering af udbudsprocessen.
  • Formulere en flerårig udbudsplan for hele organisationen.
  • Levere valid og aktuel ledelsesinformation på udbudsområdet.
  • Lede eller deltage i tværorganisatoriske udbud på vegne af hele kommunen.
  • Deltage i relevante aktiviteter i regi af SKI og FUS (kommunalt indkøbsfællesskab) efter behov.
  • Inspirere, rådgive og coache kolleger på alle ledelsesniveauer omkring deres udbudsaktiviteter – både i relation til beslutningsproces, implementering, drift og opfølgning/evaluering.
Du vil samtidig få en nøglerolle i udviklingen og varetagelsen af kommunens fremadrettede arbejde med contract management og compliance.
 
Personlige kompetencer:
Vi lægger stor vægt på, at dine faglige færdigheder er matchet af dine personlige og relationelle kompetencer. Vi leder efter en kollega, der:
 
  • Har en udpræget analytisk sans og kan zoome ud/ind på detalje og helhed,
  • Kan arbejde struktureret og målrettet med opgaveløsningen,
  • Har en åben og ærlig tilgang til sine medmennesker,
  • Er nysgerrig på at udvikle sin egen horisont og evner at kigge indad,
  • Kan møde sine samarbejdspartnere i øjenhøjde, og
  • Trives med at skabe resultater sammen med og ofte gennem andre.
Du skal kunne trives med rollen som rådgiver og sparringspartner inden for dit ekspertisefelt og samtidig forstå at tilpasse din tilgang til den helhed, som du indgår i.
 
Det betyder meget for os, at vi har det godt med hinanden. Vi synes selv, at vi har en fordomsfri omgangstone, og går ikke af vejen for et godt grin. Vi er på udkig efter en kollega, der har de samme præferencer og som er villig til at investere i vores indbyrdes relation.
 
Du vil få store frihedsgrader i forhold til din opgavevaretagelse og vi forventer, at du kan udvise den nødvendige ansvarlighed, til at forvalte dem konstruktivt i samarbejde med dine kolleger og nærmeste leder.
 
Det formelle:
Der er tale om fuldtidsstilling til besættelse pr. 1. maj 2018 og med ansættelse på gældende overenskomstvilkår.
 
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
 
Sidste frist for rettidig ansøgning til stillingen er søndag den 25. februar 2018. Proceduren for ansættelse fremgår af vedlagte bilag.
 
Skulle du have lyst til at høre mere om stillingen eller få afklaret eventuelle spørgsmål i tilknytning hertil, er du mere end velkommen til at kontakte afdelingens leder Nicolai Vedsted på tlf. 25180951 eller pr. mail på nv@guldborgsund.dk.
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755412Phoenix-6221f39312018-02-06T13:05:59.820UdbudskoordinatorVi søger en kollega, der kan hjælpe os med at holde styr på den kommunale udbudsportefølje og medvirke til at skabe gode rammer for udbudsprocessen i Guldborgsund Kommune.
 
Den ledige stilling er placeret i Styring, Innovation & Indkøb, der er en centralt placeret stabsfunktion i Center for Økonomi & IT. Teamet består af en række, mindre faglige fællesskaber, hvoraf Indkøb er det ene, og det er her du vil have din primære referenceramme.
 
Guldborgsund Kommune er optaget af at skabe værdi for sine borgere og virksomheder, og i den sammenhæng spiller teamet en væsentlig rolle i at understøtte vores ledere og medarbejdere i at navigere i deres eget ledelsesrum.
 
Som stabsfunktion er vores rolle todelt, i det vi både skal kunne bidrage med faglig ekspertise på konsulentbasis, men samtidig også medvirke til at sætte rammer og retning for resten af organisationens virke. Den dobbelthed vil også gøre sig gældende for den vakante stilling, og det forventer vi, at du kan mestre. Det er afgørende for os, at være en professionel og pålidelig samarbejdspartner for resten af organisationen. Du vil derfor komme til at indgå i et internt uddannelsesforløb, der har til formål at klæde dig og dine kolleger på til at varetage opgaven og opbygge en fælles konsulentfaglig værktøjskasse.
 
Du vil blive en del af et team, der lægger stor vægt på at være et team. Ud over at levere værdifulde bidrag til de resultater, der bliver skabt i resten af organisationen, skal du også kunne indgå i det interne samarbejde på lige fod med dine dygtige kolleger og bidrage til fællesmængden – både fagligt og personligt.
 
Arbejdsopgaver:
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at:
 
  • Opbygge og vedligeholde et tværgående overblik over Guldborgsund Kommunes udbudsportefølje.
  • Forestå en gennemgribende digitalisering af udbudsprocessen.
  • Formulere en flerårig udbudsplan for hele organisationen.
  • Levere valid og aktuel ledelsesinformation på udbudsområdet.
  • Lede eller deltage i tværorganisatoriske udbud på vegne af hele kommunen.
  • Deltage i relevante aktiviteter i regi af SKI og FUS (kommunalt indkøbsfællesskab) efter behov.
  • Inspirere, rådgive og coache kolleger på alle ledelsesniveauer omkring deres udbudsaktiviteter – både i relation til beslutningsproces, implementering, drift og opfølgning/evaluering.
Du vil samtidig få en nøglerolle i udviklingen og varetagelsen af kommunens fremadrettede arbejde med contract management og compliance.
 
Personlige kompetencer:
Vi lægger stor vægt på, at dine faglige færdigheder er matchet af dine personlige og relationelle kompetencer. Vi leder efter en kollega, der:
 
  • Har en udpræget analytisk sans og kan zoome ud/ind på detalje og helhed,
  • Kan arbejde struktureret og målrettet med opgaveløsningen,
  • Har en åben og ærlig tilgang til sine medmennesker,
  • Er nysgerrig på at udvikle sin egen horisont og evner at kigge indad,
  • Kan møde sine samarbejdspartnere i øjenhøjde, og
  • Trives med at skabe resultater sammen med og ofte gennem andre.
Du skal kunne trives med rollen som rådgiver og sparringspartner inden for dit ekspertisefelt og samtidig forstå at tilpasse din tilgang til den helhed, som du indgår i.
 
Det betyder meget for os, at vi har det godt med hinanden. Vi synes selv, at vi har en fordomsfri omgangstone, og går ikke af vejen for et godt grin. Vi er på udkig efter en kollega, der har de samme præferencer og som er villig til at investere i vores indbyrdes relation.
 
Du vil få store frihedsgrader i forhold til din opgavevaretagelse og vi forventer, at du kan udvise den nødvendige ansvarlighed, til at forvalte dem konstruktivt i samarbejde med dine kolleger og nærmeste leder.
 
Det formelle:
Der er tale om fuldtidsstilling til besættelse pr. 1. maj 2018 og med ansættelse på gældende overenskomstvilkår.
 
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
 
Sidste frist for rettidig ansøgning til stillingen er søndag den 25. februar 2018. Proceduren for ansættelse fremgår af vedlagte bilag.
 
Skulle du have lyst til at høre mere om stillingen eller få afklaret eventuelle spørgsmål i tilknytning hertil, er du mere end velkommen til at kontakte afdelingens leder Nicolai Vedsted på tlf. 25180951 eller pr. mail på nv@guldborgsund.dk.
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
 
2018-02-26T01:03:25.610 Vi søger en kollega, der kan hjælpe os med at holde styr på den kommunale udbudsportefølje og medvirke til at skabe gode rammer for udbudsprocessen i Guldborgsund Kommune. Den ledige stilling er placeret i Styring, Innovation Indkøb, der er en centralt placeret stabsfunktion i Center for Økonomi IT. Teamet består af en række, mindre faglige fællesskaber, hvoraf Indkøb er det ene, og det er her du vil have din primære referenceramme. Guldborgsund Kommune er optaget af at skabe værdi for sine borgere og virksomheder, og i den sammenhæng spiller teamet en væsentlig rolle i at understøtte vores ledere og medarbejdere i at navigere i deres eget ledelsesrum. Som stabsfunktion er vores rolle todelt, i det vi både skal kunne bidrage med faglig ekspertise på konsulentbasis, men samtidig også medvirke til at sætte rammer og retning for resten af organisationens virke. Den dobbelthed vil også gøre sig gældende for den vakante stilling, og det forventer vi, at du kan mestre. Det er afgørende for os, at være en professionel og pålidelig samarbejdspartner for resten af organisationen. Du vil derfor komme til at indgå i et internt uddannelsesforløb, der har til formål at klæde dig og dine kolleger på til at varetage opgaven og opbygge en fælles konsulentfaglig værktøjskasse. Du vil blive en del af et team, der lægger stor vægt på at være et team. Ud over at levere værdifulde bidrag til de resultater, der bliver skabt i resten af organisationen, skal du også kunne indgå i det interne samarbejde på lige fod med dine dygtige kolleger og bidrage til fællesmængden både fagligt og personligt. Arbejdsopgaver:Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at: Opbygge og vedligeholde et tværgående overblik over Guldborgsund Kommunes udbudsportefølje. Forestå en gennemgribende digitalisering af udbudsprocessen. Formulere en flerårig udbudsplan for hele organisationen. Levere valid og aktuel ledelsesinformation på udbudsområdet. Lede eller deltage i tværorganisatoriske udbud på vegne af hele kommunen. Deltage i relevante aktiviteter i regi af SKI og FUS (kommunalt indkøbsfællesskab) efter behov. Inspirere, rådgive og coache kolleger på alle ledelsesniveauer omkring deres udbudsaktiviteter både i relation til beslutningsproces, implementering, drift og opfølgning evaluering. Du vil samtidig få en nøglerolle i udviklingen og varetagelsen af kommunens fremadrettede arbejde med contract management og compliance. Personlige kompetencer:Vi lægger stor vægt på, at dine faglige færdigheder er matchet af dine personlige og relationelle kompetencer. Vi leder efter en kollega, der: Har en udpræget analytisk sans og kan zoome ud ind på detalje og helhed, Kan arbejde struktureret og målrettet med opgaveløsningen, Har en åben og ærlig tilgang til sine medmennesker, Er nysgerrig på at udvikle sin egen horisont og evner at kigge indad, Kan møde sine samarbejdspartnere i øjenhøjde, og Trives med at skabe resultater sammen med og ofte gennem andre. Du skal kunne trives med rollen som rådgiver og sparringspartner inden for dit ekspertisefelt og samtidig forstå at tilpasse din tilgang til den helhed, som du indgår i. Det betyder meget for os, at vi har det godt med hinanden. Vi synes selv, at vi har en fordomsfri omgangstone, og går ikke af vejen for et godt grin. Vi er på udkig efter en kollega, der har de samme præferencer og som er villig til at investere i vores indbyrdes relation. Du vil få store frihedsgrader i forhold til din opgavevaretagelse og vi forventer, at du kan udvise den nødvendige ansvarlighed, til at forvalte dem konstruktivt i samarbejde med dine kolleger og nærmeste leder. Det formelle:Der er tale om fuldtidsstilling til besættelse pr. 1. maj 2018 og med ansættelse på gældende overenskomstvilkår. Send din ansøgning ved at klikke på send ansøgning og vedhæft din ansøgning og dit CV. Sidste frist for rettidig ansøgning til stillingen er søndag den 25. februar 2018. Proceduren for ansættelse fremgår af vedlagte bilag. Skulle du have lyst til at høre mere om stillingen eller få afklaret eventuelle spørgsmål i tilknytning hertil, er du mere end velkommen til at kontakte afdelingens leder Nicolai Vedsted på tlf. 25180951 eller pr. mail på nv@guldborgsund.dk. Mere om Guldborgsund Kommune: Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk10Phoenix6221f393101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:000010https://guldborgsund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7370e9dd-4a4f-43c6-a3cb-400253c830980EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3102518Styring, Innovation & Indkøb11Parkvej 374800Nykøbing FDKDanmarkORS/6221f393_logo.gifORS/Small/6221f393_logo.gif0
nv@guldborgsund.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521086EmplyOfir Minimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6221f393https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6221f393https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6221f393&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6221f393&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du god til at planlægge? Som Koordinator er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Styring, Innovation & Indkøb nu.12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration25Offentlig administration352859157Nicolai Vedstednv@guldborgsund.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK