Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

UDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud

Virksomhedsbeskrivelse:
Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. 

Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. 

I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. 

Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. 

Egenskaber:
Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. 

Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944222Phoenix-5081b2e712019-01-17T00:00:00UDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud

Virksomhedsbeskrivelse:
Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. 

Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. 

I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. 

Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. 

Egenskaber:
Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. 

Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

2019-03-15T00:50:50.303 Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud Virksomhedsbeskrivelse:Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. Egenskaber:Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom. Du tilbydes:At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.11Jobnet5081b2e7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1891/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3437766PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812600GlostrupDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695648JobNet493214449321441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgUDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDER12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360169143Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330089398Group Buy ApS i Brøndby søger kundeservicemedarbejderRobot KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet. Hvis du også taler svensk eller tysk, vil det være en fordel. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 350.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer på produkter Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og svenske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept. Egenskaber Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidig Du kan lide at arbejde på en arbejdsplads med fart på Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Du har erfaring med telefonisk kundeservice Du har et højt energiniveau og kan holde dig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 26. september 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ”ansigt” udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet. Hvis du også taler svensk eller tysk, vil det være en fordel.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 350.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber.

 

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer på produkter

Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og svenske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept.

Egenskaber

  • Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidig
  • Du kan lide at arbejde på en arbejdsplads med fart på
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Du har erfaring med telefonisk kundeservice
  • Du har et højt energiniveau og kan holde dig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 26. september 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-09-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
330101535Costumer advisor/KundeserviceRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø hvor tempoet er højt Du har gerne et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Huawei og Samsung produkter da vi er Apple, Huawei og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver dansk på modersmåls niveau og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse. IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø hvor tempoet er højt
  • Du har gerne et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple, Huawei og Samsung produkter da vi er Apple, Huawei og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver dansk på modersmåls niveau og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 
  • Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse.

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
330105089Kundeservicemedarbejder søges til internetudbyder i GlostrupRobot Vi søger en dygtig kundeservicemedarbejder helpdesk medarbejder til vores kundesupportafdeling hos Gigabit. Erfaring fra tidligere job er et plus. Jobbet består primært i at svare på telefoniske henvendelser fra vores privat og erhvervskunder, samt at hjælpe med at besvare mails. Derudover er der en del forefaldende administrativt arbejde, som også relaterer sig direkte til kundebehandling. Jobbet er 37 timer om ugen, arbejdstiden ligger i tidsrummet 9-17 mandag til fredag, med mulighed for at tage vagter lørdag efter aftale. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, inklusiv pension. Tiltrædelse asap

Vi søger en dygtig kundeservicemedarbejder / helpdesk medarbejder til vores kundesupportafdeling hos Gigabit.

Erfaring fra tidligere job er et plus. Jobbet består primært i at svare på telefoniske henvendelser fra vores privat og erhvervskunder, samt at hjælpe med at besvare mails. Derudover er der en del forefaldende administrativt arbejde, som også relaterer sig direkte til kundebehandling.

Jobbet er 37 timer om ugen, arbejdstiden ligger i tidsrummet 9-17 mandag til fredag, med mulighed for at tage vagter lørdag efter aftale.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, inklusiv pension.

 

Tiltrædelse asap

Gigabit ApSGlostrup2019-10-11T00:00:002019-10-31T00:00:00
330105528Deltidsjob som brander i BrøndbyRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SBrøndby2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330105736Deltidsjob som brander i HvidovreRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SHvidovre2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Group Buy ApS i Brøndby søger kundeservicemedarbejder

Voksewerk

Brøndby
KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal vær...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Costumer advisor/Kundeservice

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Kundeservicemedarbejder søges til internetudbyder i Glostrup

Gigabit ApS

Glostrup
Vi søger en dygtig kundeservicemedarbejder helpdesk medarbejder til vores kundesupportafdeling hos Gigabit. Erfaring fra tidligere job er et plus. Jobbet består primært i at svare på telefoniske henvendelser fra vores privat og erhvervskunder, samt ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Deltidsjob som brander i Brøndby

RELATIONMEDIA A/S

Brøndby
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Hvidovre

RELATIONMEDIA A/S

Hvidovre
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019