UDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud

Virksomhedsbeskrivelse:
Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. 

Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. 

I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. 

Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. 

Egenskaber:
Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. 

Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944222Phoenix-5081b2e712019-01-17T00:00:00UDBUDSKOORDINATOR/KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud

Virksomhedsbeskrivelse:
Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. 

Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. 

I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. 

Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. 

Egenskaber:
Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. 

Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Med stærke kompetencer inden for håndtering af offentlige udbud Virksomhedsbeskrivelse:Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag omkring 25 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at arbejde tæt sammen med tre dedikerede kollegaer, som i dag også er tilknyttet kundeservice. Du får en meget alsidig stilling, hvor kundeservice er et centralt element, men hvor du i perioder også vil bruge op mod halvdelen af din tid på at arbejde med offentlige udbud. Den resterende tid bruges på at servicere kunder og til tider også dine kollegaer i marken. Et af dine vigtigste fokusområder er således håndtering af offentlige udbud. På baggrund af din erfaring inden for udbud og handel med offentlige kunder, løfter du opgaverne inden for området. Du står derfor - i samarbejde med den produktansvarlige - for udfærdigelse og afgivelse af tilbud på de offentlige udbud, som er et område i stadig vækst. I relation til kundeservice kommer du til at sidde med en bred pallette af opgaver som f.eks. ordrebehandling, kunde- og vareoprettelser. I det daglige kommer du også til at disponere og genbestille varer samt kalkulere priser. Du er medvirkende til at effektivisere indkøbsprocessen og opdatere stamdata i systemet. Da du følger ordren fra den oprettes til den leveres hos kunden, er det naturligt for dig, løbende at følge op på pris og leveringstider på igangværende ordrer og samtidig holde kunden orienteret. Egenskaber:Du er en struktureret og detaljeorienteret person, der både er selvstændigt arbejdende, initiativrig og samtidig meget ansvarsbevidst med dit arbejde. Du er en god holdspiller, der sætter en ære i at yde en god kundeservice, og som samtidig er positiv og glad. Du tager gerne initiativ og er foretagsom. Du tilbydes:At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende danskejet virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel. Du er en erfaren bruger af IT, der har godt kendskab til MS Office pakken. Har du kendskab til AX12 er det en fordel. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, deltager i fælles bonusordning samt pensions- og sundhedsordning. Der er mulighed for deltagelse i frokostordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med offentlige kunder og derfor har siddet med offentlige udbud. Samtidig har du givetvis også har haft både kunde- og leverandørkontakt. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.11Jobnet5081b2e7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1891/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3437766PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812600GlostrupDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695648JobNet493214449321441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5081b2e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Kundeservicemedarbejder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360169143Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark329950087Kundeservicemedarbejder søges til FlyttekompagnietRobot Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet Flyttekompagniet søger i skrivende stund en praktikant med kompetencer indenfor kundeservice. Flyttekompagniet er et flyttefirma med speciale i at hjælpe kunder i hele Danmark med at finde komplette, relevante og prisvenlige løsninger på alle former for serviceopgaver. Vores vision er at forbedre marketing og salg i disse brancher, da dette desværre er et nedprioriteret hverv. Vi tilbyder promovering via webdesign, sociale medier, foto billedredigering samt booking, og er et bureau fyldt med kreative, innovative og talentfulde mennesker, der er eksperter indenfor service, salg og marketing. Det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af dit forløb hos os, og du vil derfor som ansat hos os blive en stor del af virksomhedens daglige drift i et innoverende og inspirerende miljø. Du vil ud over dine primære arbejdsområder også komme til at fungere som sparringspartner for virksomhedens teammedlemmer og indgå i virksomhedens produkt- og konceptudvikling. Dine arbejdsopgaver vil være indenfor følgende områder: Kundeservice: Du bliver en af hovedpersonerne i virksomhedens daglige drift og vil altså komme til at arbejde fokuseret med både kundeservice, daglig drift og løbende koordinering af de forskellige opgaver. Synes du at ovenstående lyder interessant, så vil vi se frem til at høre fra dig. Send en ansøgning og et CV til info@flyttekompagniet.dk og vi vender tilbage hurtigst muligt. Mere information om virksomheden kan findes på vores hjemmeside: http: www.flyttekompagniet.dk.

Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet

Flyttekompagniet søger i skrivende stund en praktikant med kompetencer indenfor kundeservice. 

Flyttekompagniet er et flyttefirma med speciale i at hjælpe kunder i hele Danmark med at finde komplette, relevante og prisvenlige løsninger på alle former for serviceopgaver.

Vores vision er at forbedre marketing og salg i disse brancher, da dette desværre er et nedprioriteret hverv. Vi tilbyder promovering via webdesign, sociale medier, foto & billedredigering samt booking, og er et bureau fyldt med kreative, innovative og talentfulde mennesker, der er eksperter indenfor service, salg og marketing.

Det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af dit forløb hos os, og du vil derfor som ansat hos os blive en stor del af virksomhedens daglige drift i et innoverende og inspirerende miljø. Du vil ud over dine primære arbejdsområder også komme til at fungere som sparringspartner for virksomhedens teammedlemmer og indgå i virksomhedens produkt- og konceptudvikling.

Dine arbejdsopgaver vil være indenfor følgende områder:

  • Kundeservice: Du bliver en af hovedpersonerne i virksomhedens daglige drift og vil altså komme til at arbejde fokuseret med både kundeservice, daglig drift og løbende koordinering af de forskellige opgaver. 

Synes du at ovenstående lyder interessant, så vil vi se frem til at høre fra dig. Send en ansøgning og et CV til info@flyttekompagniet.dk og vi vender tilbage hurtigst muligt. Mere information om virksomheden kan findes på vores hjemmeside: http://www.flyttekompagniet.dk.

Flyttekompagniet IVSBrøndby2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329953329Tyrkisk-talende Kundeserviceagent hos Eat Online ApSRobot Eat Online søger nye medarbejdere til vores kundeservice. Dine primære arbejdsopgaver vil være at kommunikere med vores restauranter og slutbrugere på telefon og e-mail, samt indtastning opdatering af restaurant menuer i vores system. Din arbejdstid er typisk mellem kl. 10.00 og 18.00 på hverdage og weekender.Arbejdet vil foregå på vores kontor i Rødovre. Stillingen er omkring 15-20 timer pr. uge. Vi forventer, at du: God til konflikthåndtering Fleksibel Interesseret i 15-20 timers arbejde ugentligt. Har erfaring med kundeservice men ikke et krav. Er glad for at snakke med mange forskellige mennesker med forskellige situationer. Har smil i stemmen og en positiv tilgang til nye opgaver. Har et alment kendskab til brug af IT og har mod på at lære vores interne systemer at kende. Trives godt med mange bolde i luften. Arbejder struktureret og har sans for detaljer. Ansvarsbevidst og pligtopfyldende Kvalitetsbevidst omkring dit arbejde Mødestabil Vi tilbyder: Fleksible arbejdstimer. Et spændende job i et uformelt og energisk arbejdsmiljø Løn efter kvalifikationer Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte os på job@eatonline.dk Vi vil gerne have din ansøgning hurtigst muligt og senest 28.02.2019. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Tiltrædelse snarest. Vi søger løbende medarbejdere

Eat Online søger nye medarbejdere til vores kundeservice. Dine primære arbejdsopgaver vil være at kommunikere med vores restauranter og slutbrugere på telefon og e-mail, samt indtastning/opdatering af restaurant menuer i vores system.


Din arbejdstid er typisk mellem kl. 10.00 og 18.00 på hverdage og weekender.
Arbejdet vil foregå på vores kontor i Rødovre.
Stillingen er omkring 15-20 timer pr. uge.




Vi forventer, at du:

  • God til konflikthåndtering
  • Fleksibel
  • Interesseret i 15-20 timers arbejde ugentligt.
  • Har erfaring med kundeservice men ikke et krav.
  • Er glad for at snakke med mange forskellige mennesker med forskellige situationer. 
  • Har smil i stemmen og en positiv tilgang til nye opgaver.
  • Har et alment kendskab til brug af IT og har mod på at lære vores interne systemer at kende.
  • Trives godt med mange bolde i luften.
  • Arbejder struktureret og har sans for detaljer.
  • Ansvarsbevidst og pligtopfyldende
  • Kvalitetsbevidst omkring dit arbejde
  • Mødestabil

Vi tilbyder:

  • Fleksible arbejdstimer. 
  • Et spændende job i et uformelt og energisk arbejdsmiljø 
  • Løn efter kvalifikationer


Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte os på job@eatonline.dk

Vi vil gerne have din ansøgning hurtigst muligt og senest 28.02.2019.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Tiltrædelse snarest.

Vi søger løbende medarbejdere

Eat Online ApSGlostrup2019-02-03T00:00:002019-02-28T00:00:00
329942275Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/STaastrup2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329962292Svensktalande kundsupportpersonal till Danske BankRobot Jobbet Vi söker svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank i Høje Tåstrup, avdelningen Support Direkte. Vi söker supportpersonal med ett leende i rösten och god kommunikationsförmåga. Stämmer det på dig? Ta då chansen att arbeta i en utmanande, professionell och dynamisk miljö. Danske Bank-koncernens centrala telefonlinje är ett av Nordens ledande kontaktcenter. Här besvaras dagligen samtal från mellan 15 000 30 000 kunder i Danmark och andra länder. Support Direkte har ansvar för att hjälpa alla bankens kunder när de har problem med diverse självbetjäningslösningar. Du kommer att ingå i ett team som ger support åt bankens företagskunder. Det är ett dynamiskt team där alla hjälper varandra och arbetar mot samma mål. Du blir del av en internationell avdelning där medarbetarna kommer från olika länder och det primära språket är engelska. Din profil Du har lätt att lära och är bra på att framföra ditt meddelande professionellt via telefonsupport. Du har förmåga att sätta dig in i kundens situation och levererar därför en perfekt kundupplevelse på svenska och eventuellt även på norska. Du arbetar strukturerat och delar gärna med dig av dina erfarenheter med teamet. Under de första veckorna får du en grundlig utbildning i verktyg och produkter, där du växlar mellan undervisning och learning by doing . Efter utbildningen står du väl rustad att besvara kundernas frågor när telefonerna ringer och tempot är högt. Som person och medarbetare är du: Serviceinriktad Tydlig och noggrann i din kommunikation Positiv och utåtriktad Nyfiken och initiativrik Du har erfarenhet av kundservice, antingen fysiskt eller via telefon. Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande. Du är van att använda IT i vardagen och både vågar och vill lära dig hur IT-systemen i Danske Bank fungerar. Arbetstider och lön Jobbet start 11 mars och 25 mars 2019. Anställningen är en projektanställning på heltid i ca. 4 månader med möjlighet till förlängning. Anställningen inleds med en utbildningsperiod. För att vara aktuell för jobbet är det viktigt att du kan arbeta under hela perioden. Arbetsplatsen ligger i Høje Taastrup 5 minuters gångväg från Høje Taastrups station. Den huvudsakliga arbetstiden är mellan 08.00 17.00 måndag-fredag. Lönen är 149,50 kr. i timmen. Intresserad? För att vara aktuell för jobbet ska du skriva en ansökan där du motiverar varför du vill ha jobbet samt ladda upp ett uppdaterat och komplett CV med din utbildning, yrkeserfarenhet, IT-kompetens, dina språkkunskaper, relevanta kurser och liknande. Moment sköter anställningsprocessen, så alla ansökningar ska skickas dit. Berätta gärna i din ansökan om du har tidigare erfarenhet av telefonsupport, samt på vilket sätt din utbildning eller andra tidigare aktiviteter gör dig kvalificerad för jobbet. Vi ser fram mot att höra av dig!

Jobbet
Vi söker svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank i Høje Tåstrup, avdelningen Support Direkte. Vi söker supportpersonal med ett leende i rösten och god kommunikationsförmåga. Stämmer det på dig? Ta då chansen att arbeta i en utmanande, professionell och dynamisk miljö.

Danske Bank-koncernens centrala telefonlinje är ett av Nordens ledande kontaktcenter. Här besvaras dagligen samtal från mellan 15 000–30 000 kunder i Danmark och andra länder. Support Direkte har ansvar för att hjälpa alla bankens kunder när de har problem med diverse självbetjäningslösningar.

Du kommer att ingå i ett team som ger support åt bankens företagskunder. Det är ett dynamiskt team där alla hjälper varandra och arbetar mot samma mål. Du blir del av en internationell avdelning där medarbetarna kommer från olika länder och det primära språket är engelska.

Din profil
Du har lätt att lära och är bra på att framföra ditt meddelande professionellt via telefonsupport. Du har förmåga att sätta dig in i kundens situation och levererar därför en perfekt kundupplevelse på svenska och eventuellt även på norska. Du arbetar strukturerat och delar gärna med dig av dina erfarenheter med teamet.

Under de första veckorna får du en grundlig utbildning i verktyg och produkter, där du växlar mellan undervisning och ”learning by doing”. Efter utbildningen står du väl rustad att besvara kundernas frågor när telefonerna ringer och tempot är högt.

Som person och medarbetare är du:

  • Serviceinriktad
  • Tydlig och noggrann i din kommunikation
  • Positiv och utåtriktad
  • Nyfiken och initiativrik

Du har erfarenhet av kundservice, antingen fysiskt eller via telefon. Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande. Du är van att använda IT i vardagen och både vågar och vill lära dig hur IT-systemen i Danske Bank fungerar.

Arbetstider och lön
Jobbet start 11 mars och 25 mars 2019. Anställningen är en projektanställning på heltid i ca. 4 månader – med möjlighet till förlängning. Anställningen inleds med en utbildningsperiod. För att vara aktuell för jobbet är det viktigt att du kan arbeta under hela perioden.

Arbetsplatsen ligger i Høje Taastrup – 5 minuters gångväg från Høje Taastrups station.
Den huvudsakliga arbetstiden är mellan 08.00–17.00 måndag-fredag.

Lönen är 149,50 kr. i timmen.

Intresserad?

För att vara aktuell för jobbet ska du skriva en ansökan där du motiverar varför du vill ha jobbet samt ladda upp ett uppdaterat och komplett CV med din utbildning, yrkeserfarenhet, IT-kompetens, dina språkkunskaper, relevanta kurser och liknande.

Moment sköter anställningsprocessen, så alla ansökningar ska skickas dit.
Berätta gärna i din ansökan om du har tidigare erfarenhet av telefonsupport, samt på vilket sätt din utbildning eller andra tidigare aktiviteter gör dig kvalificerad för jobbet.

Vi ser fram mot att höra av dig!

MOMENT A/STaastrup2019-02-18T00:00:002019-03-17T00:00:00
329962325Norsktalende kundesupportmedarbeidere til Danske BankRobot Har du lyst til å yte profesjonell kundesupport på norsk til Danske Banks bedriftskunder? Da tilbyr vi en utfordrende fulltidsjobb i Høje Taastrup i mars. Jobben Til Danske Bank i Høje Tåstrup søker vi norsktalende kundesupportmedarbeidere til avdelingen Support Direkte. Vi søker medarbeidere med smil i stemmen og gode kommunikasjonskunnskaper. Er det deg? Da må du gripe sjansen for en hverdag i et utfordrende, profesjonelt og dynamisk miljø. Danske Bank-konsernets sentrale telefonlinje er et av Nordens ledende kontaktsentre. Her besvares daglig samtaler fra 15 000 til 30 000 kunder i Danmark og utlandet. Support Direkte har ansvaret for å hjelpe alle bankens kunder når de har utfordringer med diverse selvbetjeningsløsninger. Du blir en del av teamet som støtter bankens bedriftskunder. Det er snakk om et dynamisk team, der alle hjelper hverandre og arbeider mot samme mål. Du blir en del av en internasjonal avdeling, der medarbeiderne har forskjellige nasjonaliteter. Din profil Du er lærenem og god til å formidle ditt budskap profesjonelt via telefonisk support og evner å sette deg i kundens sted og dermed levere den perfekte kundeopplevelse på norsk og muligens også på svensk. Du er strukturert i arbeidet og deler gjerne dine erfaringer med teamet. De første ukene gis en grundig opplæring i verktøy og produkter, der det veksles mellom undervisning og learning by doing , så du er godt rustet til å besvare kundenes spørsmål når telefonene kimer og tempoet er høyt. Som person og medarbeider er du: serviceorientert tydelig og presis i kommunikasjonen positiv og utadvendt nysgjerrig og initiativrik Du har erfaring med kundeservice enten fysisk eller telefonisk. Du har som minimum en videregående utdanning eller tilsvarende. Du er vant til å benytte IT i hverdagen og har mot og lyst til å bli kjent med IT-systemene i Danske Bank. Arbeidstider og lønn Det er oppstart i jobben 11. mars og 25. mars 2019. Stillingen er en prosjektansettelse på fulltid i omtrent 4 måneder med mulighet for forlengelse. Ansettelsen innledes med et opplæringsforløp. For å komme i betraktning til jobben er det viktig at du kan se deg selv i jobben i hele perioden. Arbeidsplassen ligger i Høje Taastrup 5 minutters gange fra Høje Tåstrup stasjon. Den primære arbeidstiden ligger i tidsrommet 08.00 17.00 mandag-fredag. Lønnen utgjør 149,50 kr i timen. Interessert? For å komme i betraktning til jobben må du skrive en motivert søknad og laste opp en oppdatert og uttømmende CV med din utdanning, jobberfaring, IT-kompetanse, språkkompetanse og relevante kurs m.m. Moment håndterer ansettelsesprosessen, og derfor må alle søknader til jobben rettes dit. Fortell gjerne i søknaden om du har tidligere erfaring med telefonsupport, og hvordan din utdanning og eller andre tidligere aktiviteter kvalifiserer deg til jobben. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Har du lyst til å yte profesjonell kundesupport på norsk til Danske Banks bedriftskunder? Da tilbyr vi en utfordrende fulltidsjobb i Høje Taastrup i mars.

Jobben
Til Danske Bank i Høje Tåstrup søker vi norsktalende kundesupportmedarbeidere til avdelingen Support Direkte. Vi søker medarbeidere med smil i stemmen og gode kommunikasjonskunnskaper. Er det deg? Da må du gripe sjansen for en hverdag i et utfordrende, profesjonelt og dynamisk miljø.

Danske Bank-konsernets sentrale telefonlinje er et av Nordens ledende kontaktsentre. Her besvares daglig samtaler fra 15 000 til 30 000 kunder i Danmark og utlandet. Support Direkte har ansvaret for å hjelpe alle bankens kunder når de har utfordringer med diverse selvbetjeningsløsninger.

Du blir en del av teamet som støtter bankens bedriftskunder. Det er snakk om et dynamisk team, der alle hjelper hverandre og arbeider mot samme mål. Du blir en del av en internasjonal avdeling, der medarbeiderne har forskjellige nasjonaliteter.

Din profil
Du er lærenem og god til å formidle ditt budskap profesjonelt via telefonisk support og evner å sette deg i kundens sted og dermed levere den perfekte kundeopplevelse på norsk og muligens også på svensk. Du er strukturert i arbeidet og deler gjerne dine erfaringer med teamet.

De første ukene gis en grundig opplæring i verktøy og produkter, der det veksles mellom undervisning og "learning by doing", så du er godt rustet til å besvare kundenes spørsmål når telefonene kimer og tempoet er høyt.

Som person og medarbeider er du:

  • serviceorientert
  • tydelig og presis i kommunikasjonen
  • positiv og utadvendt
  • nysgjerrig og initiativrik

Du har erfaring med kundeservice enten fysisk eller telefonisk. Du har som minimum en videregående utdanning eller tilsvarende. Du er vant til å benytte IT i hverdagen og har mot og lyst til å bli kjent med IT-systemene i Danske Bank.

Arbeidstider og lønn
Det er oppstart i jobben 11. mars og 25. mars 2019. Stillingen er en prosjektansettelse på fulltid i omtrent 4 måneder – med mulighet for forlengelse. Ansettelsen innledes med et opplæringsforløp. For å komme i betraktning til jobben er det viktig at du kan se deg selv i jobben i hele perioden.

Arbeidsplassen ligger i Høje Taastrup – 5 minutters gange fra Høje Tåstrup stasjon.
Den primære arbeidstiden ligger i tidsrommet 08.00–17.00 mandag-fredag.

Lønnen utgjør 149,50 kr i timen.

Interessert?
For å komme i betraktning til jobben må du skrive en motivert søknad og laste opp en oppdatert og uttømmende CV med din utdanning, jobberfaring, IT-kompetanse, språkkompetanse og relevante kurs m.m.

Moment håndterer ansettelsesprosessen, og derfor må alle søknader til jobben rettes dit.
Fortell gjerne i søknaden om du har tidligere erfaring med telefonsupport, og hvordan din utdanning og/eller andre tidligere aktiviteter kvalifiserer deg til jobben.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

MOMENT A/STaastrup2019-02-18T00:00:002019-03-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet

Flyttekompagniet IVS

Brøndby
Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet Flyttekompagniet søger i skrivende stund en praktikant med kompetencer indenfor kundeservice. Flyttekompagniet er et flyttefirma med speciale i at hjælpe kunder i hele Danmark med at finde komplette...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Tyrkisk-talende Kundeserviceagent hos Eat Online ApS

Eat Online ApS

Glostrup
Eat Online søger nye medarbejdere til vores kundeservice. Dine primære arbejdsopgaver vil være at kommunikere med vores restauranter og slutbrugere på telefon og e-mail, samt indtastning opdatering af restaurant menuer i vores system. Din arbejdstid...
Indrykket:3. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Taastrup
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank

MOMENT A/S

Taastrup
Jobbet Vi söker svensktalande kundsupportpersonal till Danske Bank i Høje Tåstrup, avdelningen Support Direkte. Vi söker supportpersonal med ett leende i rösten och god kommunikationsförmåga. Stämmer det på dig? Ta då chansen att arbeta i en utmanan...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:17. marts 2019

Norsktalende kundesupportmedarbeidere til Danske Bank

MOMENT A/S

Taastrup
Har du lyst til å yte profesjonell kundesupport på norsk til Danske Banks bedriftskunder? Da tilbyr vi en utfordrende fulltidsjobb i Høje Taastrup i mars. Jobben Til Danske Bank i Høje Tåstrup søker vi norsktalende kundesupportmedarbeidere til avdel...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:17. marts 2019