Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannelse i administration og økonomi ved Skagens Kunstmuseer - med interesse for IT, turisme og kommunikation.

Skagens Kunstmuseer har en ledig elevstilling til en person med det rette engagement og servicegen.

Vi kan tilbyde:

  • Et kreativt og engageret miljø med kollegaer med interesser i kunst, kommunikation og økonomi
  • Et dynamisk og travlt miljø en uformel omgangstone
  • Uddannelsesmiljø inden for administration, økonomi og IT
  • Kontakt og inspiration fra medarbejdere med interesse for kunst og kulturhistorie

Vi forventer af dig:

  • Grundlæggende uddannelse fra gymnasiet, handelsgymnasiet eller tilsvarende niveau
  • At du er uddannelsesparat, loyal og ansvarsbevidst
  • Kendskab eller flair for IT og Office-pakken på brugerniveau
  • Åben, ærlig og modtagelig for indlæring
  • Engagement med humor og gå på mod
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Straffeattest skal fremvises og gerne kørekort

Vi forventer at uddannelsesperioden starter 1. februar 2018.

Yderligere oplysninger på http://www.skagenskunstmuseer.dk, og evt. henvendelse til økonomi- og administrationschef Lars Zacho Rath på tlf. 9679 1010.

Ansøgning på mail: info@skagenskunstmuseer.dk. Der er ingen ansøgningsfrist; vi behandler løbende de indkommende ansøgninger, men venter gerne på den rette kandidat.

Skagens Kunstmuseer er et statsanerkendt kunstmuseum i vækst og med stærk fokus på nytænkning, høj oplevelsesværdi og faglig funderet formidling. Museet beskæftiger sig med verdens største samling af skagensmalernes værker og historien om kunstnerkolonien i Skagen og perioden i slutningen af 1800-tallet. Museet har ca. 55 ansatte og tre besøgsadresser: Anchers Hus, Drachmanns Hus og Skagens Museum. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329721155Phoenix-4781b53112017-12-07T04:01:44.720Uddannelse i administration og økonomi ved Skagens Kunstmuseer - med interesse for IT, turisme og kommunikation.

Skagens Kunstmuseer har en ledig elevstilling til en person med det rette engagement og servicegen.

Vi kan tilbyde:

  • Et kreativt og engageret miljø med kollegaer med interesser i kunst, kommunikation og økonomi
  • Et dynamisk og travlt miljø en uformel omgangstone
  • Uddannelsesmiljø inden for administration, økonomi og IT
  • Kontakt og inspiration fra medarbejdere med interesse for kunst og kulturhistorie

Vi forventer af dig:

  • Grundlæggende uddannelse fra gymnasiet, handelsgymnasiet eller tilsvarende niveau
  • At du er uddannelsesparat, loyal og ansvarsbevidst
  • Kendskab eller flair for IT og Office-pakken på brugerniveau
  • Åben, ærlig og modtagelig for indlæring
  • Engagement med humor og gå på mod
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Straffeattest skal fremvises og gerne kørekort

Vi forventer at uddannelsesperioden starter 1. februar 2018.

Yderligere oplysninger på http://www.skagenskunstmuseer.dk, og evt. henvendelse til økonomi- og administrationschef Lars Zacho Rath på tlf. 9679 1010.

Ansøgning på mail: info@skagenskunstmuseer.dk. Der er ingen ansøgningsfrist; vi behandler løbende de indkommende ansøgninger, men venter gerne på den rette kandidat.

Skagens Kunstmuseer er et statsanerkendt kunstmuseum i vækst og med stærk fokus på nytænkning, høj oplevelsesværdi og faglig funderet formidling. Museet beskæftiger sig med verdens største samling af skagensmalernes værker og historien om kunstnerkolonien i Skagen og perioden i slutningen af 1800-tallet. Museet har ca. 55 ansatte og tre besøgsadresser: Anchers Hus, Drachmanns Hus og Skagens Museum. 

2018-01-26T02:00:34.523 Skagens Kunstmuseer har en ledig elevstilling til en person med det rette engagement og servicegen. Vi kan tilbyde: Et kreativt og engageret miljø med kollegaer med interesser i kunst, kommunikation og økonomiEt dynamisk og travlt miljø en uformel omgangstoneUddannelsesmiljø inden for administration, økonomi og ITKontakt og inspiration fra medarbejdere med interesse for kunst og kulturhistorie Vi forventer af dig: Grundlæggende uddannelse fra gymnasiet, handelsgymnasiet eller tilsvarende niveauAt du er uddannelsesparat, loyal og ansvarsbevidstKendskab eller flair for IT og Office-pakken på brugerniveauÅben, ærlig og modtagelig for indlæringEngagement med humor og gå på modDansk og engelsk i skrift og taleStraffeattest skal fremvises og gerne kørekort Vi forventer at uddannelsesperioden starter 1. februar 2018. Yderligere oplysninger på http: www.skagenskunstmuseer.dk, og evt. henvendelse til økonomi- og administrationschef Lars Zacho Rath på tlf. 9679 1010. Ansøgning på mail: info@skagenskunstmuseer.dk. Der er ingen ansøgningsfrist vi behandler løbende de indkommende ansøgninger, men venter gerne på den rette kandidat. Skagens Kunstmuseer er et statsanerkendt kunstmuseum i vækst og med stærk fokus på nytænkning, høj oplevelsesværdi og faglig funderet formidling. Museet beskæftiger sig med verdens største samling af skagensmalernes værker og historien om kunstnerkolonien i Skagen og perioden i slutningen af 1800-tallet. Museet har ca. 55 ansatte og tre besøgsadresser: Anchers Hus, Drachmanns Hus og Skagens Museum.11Jobnet4781b531100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-25T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3040071SKAGENS MUSEUM11Brøndumsvej 49990SkagenDKDanmarkORS/blank.png0
info@skagenskunstmuseer.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent498166JobNet46977271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4781b531https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4781b531https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4781b531&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4781b531&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee351577062info@skagenskunstmuseer.dkinfo@skagenskunstmuseer.dkDKDanmarkDKDanmark329923477Studieadministrativ medarbejder til UCN StudiekontorRobot UCN Studiekontor, Campus Hobrovej søger en studieadministrativ medarbejder. Dit arbejde vil primært være studieadministration af Business uddannelserne. Vi arbejder teambaseret og opgaveløsningen foregår i fællesskab og på tværs af organisationen. Stillingen kræver, at du er en engageret person, der er villig til at indgå i en åben og uformel dialog med øvrige medarbejdere på campus. Vi er et team på 10 studieadministrative medarbejdere, en kontorelev, samt en teamleder, der sidder i et åbent kontorfællesskab med mange spændende faglige udfordringer i en travl hverdag. Vi tilbyder En spændende og varieret hverdag, hvor du kommer til at indgå i et kollegafællesskab med kompetente og engagerede kollegaer og teamleder på UCN Studiekontor, Campus Hobrovej. Opgaverne i UCN Studiekontor er i konstant udvikling og forandring, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver over tid, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling. Arbejdsopgaver Der er tale om en bred vifte af studieadministrative opgaver for vores Business uddannelser herunder: Optagelse af nye studerende på uddannelserne Prøveadministration, herunder også udarbejdelse af beviser Selvstændig sagsbehandling af studentersager Administration af engelsksprogede uddannelser Indberetninger og opgørelser til Uddannelsesministeriet og Danmarks Statistik Udarbejdelse af dagsordener og referater til diverse møder på uddannelsen Sekretæropgaver Vi søger en kollega med nedenstående profil: Du har en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse. Du har erfaring med og indsigt i varetagelse af studieadministrative opgaver og har flair for planlægning. Du er analytisk og har gode digitale kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Word og Excel og mod på at lære nye systemer. Du kan formulere dig sikkert og tydeligt på skrift, både på dansk og på engelsk. Du har veludviklede samarbejdskompetencer og ser det som en fordel, at du indgår i et team, hvor der er fokus på, at vi har et fælles ansvar for at få løst afdelingens opgaver. Du kan selvstændigt varetage arbejdsopgaver og være bevidst om, at du som tovholder på egne opgaver sikrer en ansvarlig professionel løsning af samme. Du trives i et travlt miljø med mange forskelligartede opgaver, hvor der arbejdes med mange opgaver på en gang. Du kan prioritere opgavernes vigtighed og er god til at skabe overblik. Du er udadvendt, imødekommende, serviceorienteret, stabil og en positiv kollega. Du er struktureret, fleksibel, handlekraftig, tænker og arbejder systematisk. UCN Studiekontor: UCN Studiekontor varetager studieadministration for grunduddannelserne på UCN, der udbydes på 4 campusadresser i Aalborg, 1 campusadresse i Hjørring og 1 campusadresse i Thisted. UCN Studiekontor bygger dermed på campusbaserede studieadministrationer og en institutionel studieadministrativ enhed, der i et tæt og koordineret samarbejde varetager de studieadministrative opgaver ved UCN. Der er knyttet en Teamleder til hvert Campus i Aalborg og Hjørring. Studieadministrationen i Thisted er knyttet til et team i Aalborg. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK (Stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 2 med mulighed for forhandling. Yderligere oplysninger: Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. februar 2019. Yderligere oplysninger vedrørende stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder, Tina Torp Staffe på tlf.: 7269 1315 eller mail: TTS@ucn.dk. Samtaler afholdes torsdag den 20. december 2018 Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.UCN Studiekontor, Campus Hobrovej søger en studieadministrativ medarbejder. Dit arbejde vil primært være studieadministration af Business uddannelserne. Vi arbejder teambaseret og opgaveløsningen foregår i fællesskab og på tværs af organisationen. Stillingen kræver, at du er en engageret person, der er villig til at indgå i en åben og uformel dialog med øvrige medarbejdere på campus.

Vi er et team på 10 studieadministrative medarbejdere, en kontorelev, samt en teamleder, der sidder i et åbent kontorfællesskab med mange spændende faglige udfordringer i en travl hverdag.

Vi tilbyder
En spændende og varieret hverdag, hvor du kommer til at indgå i et kollegafællesskab med kompetente og engagerede kollegaer og teamleder på UCN Studiekontor, Campus Hobrovej.

Opgaverne i UCN Studiekontor er i konstant udvikling og forandring, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver over tid, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling.

Arbejdsopgaver
Der er tale om en bred vifte af studieadministrative opgaver for vores Business uddannelser; herunder:
  • Optagelse af nye studerende på uddannelserne
  • Prøveadministration, herunder også udarbejdelse af beviser
  • Selvstændig sagsbehandling af studentersager
  • Administration af engelsksprogede uddannelser
  • Indberetninger og opgørelser til Uddannelsesministeriet og Danmarks Statistik
  • Udarbejdelse af dagsordener og referater til diverse møder på uddannelsen
  • Sekretæropgaver

Vi søger en kollega med nedenstående profil:
  • Du har en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse.
  • Du har erfaring med og indsigt i varetagelse af studieadministrative opgaver og har flair for planlægning.
  • Du er analytisk og har gode digitale kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Word og Excel og mod på at lære nye systemer.
  • Du kan formulere dig sikkert og tydeligt på skrift, både på dansk og på engelsk.
  • Du har veludviklede samarbejdskompetencer og ser det som en fordel, at du indgår i et team, hvor der er fokus på, at vi har et fælles ansvar for at få løst afdelingens opgaver.
  • Du kan selvstændigt varetage arbejdsopgaver og være bevidst om, at du som tovholder på egne opgaver sikrer en ansvarlig professionel løsning af samme.
  • Du trives i et travlt miljø med mange forskelligartede opgaver, hvor der arbejdes med mange opgaver på en gang. Du kan prioritere opgavernes vigtighed og er god til at skabe overblik.
  • Du er udadvendt, imødekommende, serviceorienteret, stabil og en positiv kollega.
  • Du er struktureret, fleksibel, handlekraftig, tænker og arbejder systematisk.

UCN Studiekontor:
UCN Studiekontor varetager studieadministration for grunduddannelserne på UCN, der udbydes på 4 campusadresser i Aalborg, 1 campusadresse i Hjørring og 1 campusadresse i Thisted. UCN Studiekontor bygger dermed på campusbaserede studieadministrationer og en institutionel studieadministrativ enhed, der i et tæt og koordineret samarbejde varetager de studieadministrative opgaver ved UCN. Der er knyttet en Teamleder til hvert Campus i Aalborg og Hjørring. Studieadministrationen i Thisted er knyttet til et team i Aalborg.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK (Stat).
Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 2 med mulighed for forhandling.

Yderligere oplysninger:
Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. februar 2019.

Yderligere oplysninger vedrørende stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder, Tina Torp Staffe på tlf.: 7269 1315 eller mail: TTS@ucn.dk.

Samtaler afholdes torsdag den 20. december 2018

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.


Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.

University College Nordjylland - HobrovejAalborg2018-12-05T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studieadministrativ medarbejder til UCN Studiekontor

University College Nordjylland - Hobrovej

Aalborg
UCN Studiekontor, Campus Hobrovej søger en studieadministrativ medarbejder. Dit arbejde vil primært være studieadministration af Business uddannelserne. Vi arbejder teambaseret og opgaveløsningen foregår i fællesskab og på tværs af organisationen. S...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018