Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannelseskoordinator søges til Kvalitet og HR Udvikling ved Hospitalsstaben, Aarhus Universitetshospital

Brænder du for læring, uddannelse og kompetenceudvikling? Så er denne stilling måske noget for dig. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2020 og der er tale om en fast stilling på 32 timer pr. uge.

Aarhus Universitetshospital (AUH) varetager en stor opgave med at uddanne fremtidens sundhedspersonale. Hospitalet prioriterer uddannelsesområdet meget højt, og vi søger derfor en dygtig uddannelseskoordinator, der brænder for netop dette område. I Kvalitet og HR Udvikling er vi et Uddannelsesteam på syv koordinatorer/konsulenter, der arbejder sammen om opgaver indenfor læring, uddannelse og kompetenceudvikling.

Som koordinator får du det overordnede ansvar for at planlægge, koordinere og udvikle uddannelsen for lægesekretærelever på AUH.


Du skal som koordinator varetage følgende opgaver

  • koordinering og planlægning af uddannelsesforløb, ansættelse og fordeling af elever på hospitalet
  • ajourføring af uddannelsesdokumenter og elevkontrakter
  • bindeled til uddannelsesinstitution
  • pædagogisk vejledning og kontakt til ledende lægesekretærer og elevansvarlige
  • understøtte og vejlede afdelingsledelser og sekretærer vedrørende læring, uddannelse og kompetenceudvikling
  • forbedring og kvalitetssikring af grunduddannelsesområdet
  • sagsbehandling samt deltagelse i analysearbejde og dataudvikling på grunduddannelsesområdet
  • netværksdannelse og branding af AUH på uddannelsesområdet.

Vi sætter pris på, at du
  • har erfaring fra en lignende stilling indenfor HR eller uddannelse
  • har et godt kendskab til og interesse for sundhedsfagligt arbejde på et hospital
  • har en uddannelse som lægesekretær eller kendskab til faget f.eks. via erfaring fra ansættelse på et hospital med ledelse af lægesekretærer eller en uddannelsesinstitution
  • har en overbygning, der er indenfor uddannelse, ledelse, kompetenceudvikling eller offentlig administration
  • tager selvstændigt ansvar og kan prioritere opgaver og ressourcer effektivt
  • arbejder målrettet og vedholdende, har gennemslagskraft og er i stand til at sikre fremdrift
  • evner at skabe og vedligeholde gode relationer, har gode formidlings- og kommunikationsevner og mestrer samarbejdet med mange aktører med forskellige interesser
  • har fokus på kvalitet og bidrager med innovative løsninger
  • trives i en hverdag, hvor ikke alle opgaver er klart definerede, og hvor der sker forandringer af både organiseringen og fordelingen af arbejdsopgaverne
  • har erfaring med eller lyst til at arbejde med proces- og projektledelse samt implementering af større organisatoriske projekter
  • er en rutineret bruger af Office og Excel, og formulerer dig sikkert i tale og skrift.

I løbet af et til to år forventes en ny uddannelse til "sundhedsadministrativ medarbejder", der skal erstatte den nuværende lægesekretæruddannelse. I forbindelse med overgangen mellem de to uddannelser, vil koordinatoropgaven ændres til også at omfatte konsulentopgaver.

Eksempelvis vil der også skulle løses opgaver, som handler om at
  • foretage kulturarbejde og implementere nye uddannelsestiltag på hospitalsniveau, ofte i tæt samspil med andre samarbejdspartnere på hospitalet eller i regionen
  • udvikle nye kliniknære kompetenceudviklingsforløb og –metoder for elevansvarlige vejledere
  • initiere tværprofessionel undervisning/kurser/vejledningsopgaver for uddannelsesledere og elevansvarlige samt øvrigt personale på AUH
  • afholde informationsmøder og temadage.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du kommer fra en stilling uden for Region Midt må der påregnes prøvetid de første tre måneder af ansættelsen.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af uddannelsesteamet Helle Hjørnholm Volhøj på 4032 8350.

Ansættelsessamtaler finder sted den 24. februar 2020.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162825Phoenix-c359e9c012020-01-22T17:01:41.870Uddannelseskoordinator søges til Kvalitet og HR Udvikling ved Hospitalsstaben, Aarhus UniversitetshospitalBrænder du for læring, uddannelse og kompetenceudvikling? Så er denne stilling måske noget for dig. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2020 og der er tale om en fast stilling på 32 timer pr. uge.

Aarhus Universitetshospital (AUH) varetager en stor opgave med at uddanne fremtidens sundhedspersonale. Hospitalet prioriterer uddannelsesområdet meget højt, og vi søger derfor en dygtig uddannelseskoordinator, der brænder for netop dette område. I Kvalitet og HR Udvikling er vi et Uddannelsesteam på syv koordinatorer/konsulenter, der arbejder sammen om opgaver indenfor læring, uddannelse og kompetenceudvikling.

Som koordinator får du det overordnede ansvar for at planlægge, koordinere og udvikle uddannelsen for lægesekretærelever på AUH.


Du skal som koordinator varetage følgende opgaver
  • koordinering og planlægning af uddannelsesforløb, ansættelse og fordeling af elever på hospitalet
  • ajourføring af uddannelsesdokumenter og elevkontrakter
  • bindeled til uddannelsesinstitution
  • pædagogisk vejledning og kontakt til ledende lægesekretærer og elevansvarlige
  • understøtte og vejlede afdelingsledelser og sekretærer vedrørende læring, uddannelse og kompetenceudvikling
  • forbedring og kvalitetssikring af grunduddannelsesområdet
  • sagsbehandling samt deltagelse i analysearbejde og dataudvikling på grunduddannelsesområdet
  • netværksdannelse og branding af AUH på uddannelsesområdet.

Vi sætter pris på, at du
  • har erfaring fra en lignende stilling indenfor HR eller uddannelse
  • har et godt kendskab til og interesse for sundhedsfagligt arbejde på et hospital
  • har en uddannelse som lægesekretær eller kendskab til faget f.eks. via erfaring fra ansættelse på et hospital med ledelse af lægesekretærer eller en uddannelsesinstitution
  • har en overbygning, der er indenfor uddannelse, ledelse, kompetenceudvikling eller offentlig administration
  • tager selvstændigt ansvar og kan prioritere opgaver og ressourcer effektivt
  • arbejder målrettet og vedholdende, har gennemslagskraft og er i stand til at sikre fremdrift
  • evner at skabe og vedligeholde gode relationer, har gode formidlings- og kommunikationsevner og mestrer samarbejdet med mange aktører med forskellige interesser
  • har fokus på kvalitet og bidrager med innovative løsninger
  • trives i en hverdag, hvor ikke alle opgaver er klart definerede, og hvor der sker forandringer af både organiseringen og fordelingen af arbejdsopgaverne
  • har erfaring med eller lyst til at arbejde med proces- og projektledelse samt implementering af større organisatoriske projekter
  • er en rutineret bruger af Office og Excel, og formulerer dig sikkert i tale og skrift.

I løbet af et til to år forventes en ny uddannelse til "sundhedsadministrativ medarbejder", der skal erstatte den nuværende lægesekretæruddannelse. I forbindelse med overgangen mellem de to uddannelser, vil koordinatoropgaven ændres til også at omfatte konsulentopgaver.

Eksempelvis vil der også skulle løses opgaver, som handler om at
  • foretage kulturarbejde og implementere nye uddannelsestiltag på hospitalsniveau, ofte i tæt samspil med andre samarbejdspartnere på hospitalet eller i regionen
  • udvikle nye kliniknære kompetenceudviklingsforløb og –metoder for elevansvarlige vejledere
  • initiere tværprofessionel undervisning/kurser/vejledningsopgaver for uddannelsesledere og elevansvarlige samt øvrigt personale på AUH
  • afholde informationsmøder og temadage.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du kommer fra en stilling uden for Region Midt må der påregnes prøvetid de første tre måneder af ansættelsen.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af uddannelsesteamet Helle Hjørnholm Volhøj på 4032 8350.

Ansættelsessamtaler finder sted den 24. februar 2020.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

2020-02-18T00:50:23.663 Brænder du for læring, uddannelse og kompetenceudvikling? Så er denne stilling måske noget for dig. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2020 og der er tale om en fast stilling på 32 timer pr. uge.Aarhus Universitetshospital (AUH) varetager en stor opgave med at uddanne fremtidens sundhedspersonale. Hospitalet prioriterer uddannelsesområdet meget højt, og vi søger derfor en dygtig uddannelseskoordinator, der brænder for netop dette område. I Kvalitet og HR Udvikling er vi et Uddannelsesteam på syv koordinatorer konsulenter, der arbejder sammen om opgaver indenfor læring, uddannelse og kompetenceudvikling.Som koordinator får du det overordnede ansvar for at planlægge, koordinere og udvikle uddannelsen for lægesekretærelever på AUH.Du skal som koordinator varetage følgende opgaver koordinering og planlægning af uddannelsesforløb, ansættelse og fordeling af elever på hospitalet ajourføring af uddannelsesdokumenter og elevkontrakter bindeled til uddannelsesinstitution pædagogisk vejledning og kontakt til ledende lægesekretærer og elevansvarlige understøtte og vejlede afdelingsledelser og sekretærer vedrørende læring, uddannelse og kompetenceudvikling forbedring og kvalitetssikring af grunduddannelsesområdet sagsbehandling samt deltagelse i analysearbejde og dataudvikling på grunduddannelsesområdet netværksdannelse og branding af AUH på uddannelsesområdet. Vi sætter pris på, at du har erfaring fra en lignende stilling indenfor HR eller uddannelse har et godt kendskab til og interesse for sundhedsfagligt arbejde på et hospital har en uddannelse som lægesekretær eller kendskab til faget f.eks. via erfaring fra ansættelse på et hospital med ledelse af lægesekretærer eller en uddannelsesinstitution har en overbygning, der er indenfor uddannelse, ledelse, kompetenceudvikling eller offentlig administration tager selvstændigt ansvar og kan prioritere opgaver og ressourcer effektivt arbejder målrettet og vedholdende, har gennemslagskraft og er i stand til at sikre fremdrift evner at skabe og vedligeholde gode relationer, har gode formidlings- og kommunikationsevner og mestrer samarbejdet med mange aktører med forskellige interesser har fokus på kvalitet og bidrager med innovative løsninger trives i en hverdag, hvor ikke alle opgaver er klart definerede, og hvor der sker forandringer af både organiseringen og fordelingen af arbejdsopgaverne har erfaring med eller lyst til at arbejde med proces- og projektledelse samt implementering af større organisatoriske projekter er en rutineret bruger af Office og Excel, og formulerer dig sikkert i tale og skrift. I løbet af et til to år forventes en ny uddannelse til sundhedsadministrativ medarbejder , der skal erstatte den nuværende lægesekretæruddannelse. I forbindelse med overgangen mellem de to uddannelser, vil koordinatoropgaven ændres til også at omfatte konsulentopgaver.Eksempelvis vil der også skulle løses opgaver, som handler om at foretage kulturarbejde og implementere nye uddannelsestiltag på hospitalsniveau, ofte i tæt samspil med andre samarbejdspartnere på hospitalet eller i regionen udvikle nye kliniknære kompetenceudviklingsforløb og metoder for elevansvarlige vejledere initiere tværprofessionel undervisning kurser vejledningsopgaver for uddannelsesledere og elevansvarlige samt øvrigt personale på AUH afholde informationsmøder og temadage. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du kommer fra en stilling uden for Region Midt må der påregnes prøvetid de første tre måneder af ansættelsen.For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af uddannelsesteamet Helle Hjørnholm Volhøj på 4032 8350.Ansættelsessamtaler finder sted den 24. februar 2020.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixc359e9c0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f53a58a4-8ca3-4f8c-9e93-a9597cd8daa90EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3696529Hospitalsstaben11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/c359e9c0_logo.gifORS/Small/c359e9c0_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent10001889982EmplyGrund Jobannonce669be61d-0029-4657-ba97-bba5a13883db_13044800022-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c359e9c0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c359e9c0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c359e9c0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c359e9c0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgUddannelseskoordinator søges til Kvalitet og HR Udvikling ved Hospitalsstaben, Aarhus Universitetshospital12008001Dansk3Læse/ tale231010Uddannelseskoordinator10Sundhed363975101rikkhans@rm.dkDanmarkDanmarkda-DK