Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannelsessekretær til Herningsholm Erhvervsskole

Uddannelsessekretær til Herningsholm Erhvervsskole

Har du lyst til at være en vigtig brik i arbejdet med at sikre mennesker uddannelse, så har vi en spændende administrativ stilling i et meget centralt kundecenter. Som uddannelsessekretær er du et vigtigt omdrejningspunkt for elever, uddannelsesledere og undervisere.

Vi er på Herningsholm Erhvervsskole drevet af en stor passion for at være en central og fremtidsorienteret uddannelsesinstitution i et stærkt midt- og vestjysk vækstmiljø. Vi er en arbejdsplads med ca. 360 medarbejdere.

Som medarbejder på Herningsholm Erhvervsskole har du mulighed for faglige udfordringer, og videreudvikling er et vigtigt fokus, da vi jo lever af at udfordre unge mentalt og fagligt. Internt gør vi vores ypperste for at arbejde effektivt sammen på kryds og tværs af afdelingerne ud fra grundholdninger som respektfuldhed, ansvarlighed og kundefokus. I kundecentret er der i alt 14 engagerede medarbejdere, der hjælper hinanden og værdsætter godt arbejdsklima og godt humør.

Om stillingen i kundecentret
Du har som uddannelsessekretær ansvaret for al elevadministration, fra en elev søger ind på Herningsholm Erhvervsskole, til eleven har gennemført uddannelsen. De væsentligste opgaver er:
•    Diverse sagsbehandling, herunder bl.a. administration af uddannelsesaftaler
•    Planlægning og indkaldelse til skoleophold, diverse møder m.m.
•    Kontakt og rådgivning til elever, virksomheder og undervisningsafdelinger
•    Administrative opgaver i forbindelse med eksamensplanlægning
•    Udarbejdelse af eksamensbeviser og skolebeviser
•    Ad hoc opgaver.

Vi søger en uddannelsessekretær med følgende kvalifikationer:
•    Evner at arbejde systematisk, struktureret og har styr på detaljerne
•    Overbliksevne som betyder, du kan sætte dig ind i kompliceret lovstof, holde styr på elevlister og hold m.m.
•    Omstillingsparat, fleksibel og nytænkende
•    Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner så du kan formidle letforståeligt og interessant
•    Udadvendt, imødekommende og får energi af at lykkes i samarbejdet med andre
•    Lyst og evner til at være med til at styrke kundecentret
•    Det er en fordel, hvis du har erfaring med erhvervsuddannelserne eller kendskab til uddannelsessektoren
•    Erfaring med brug af administrative systemer og rutineret bruger af hele Office pakken. Det er vigtigt, du har flair for at sætte dig ind i IT systemer  
•    Relevant uddannelse f.eks. kontor, offentlig administration, logistik.

Vil du vide mere
Er du velkommen til at kontakte leder Marianne E. Henningsen på tlf. 7213 4745.

Tiltrædelse, løn & ansættelsesvilkår
Hurtigst muligt eller senest 1. april 2018.
Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er betalt pensionsordning.

Elektronisk ansøgning
For at komme i betragtning til stillingen skal din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer sendes via ”søg jobbet”. Skulle der opstå problemer, kontakt venligst Heidi Bentzen på tlf. 7213 4552.

Ansøgningsfrist
Torsdag den 22. februar 2018 kl. 9.00.
Ansøgerne vurderes og indkaldes løbende.    
Alle interesserede, uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her