Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannelsesstillinger til Specialuddannelsen for sygeplejersker i anæstesiologisk sygepleje

Er du sygeplejerske og brænder for anæstesien, og kan du tænke dig en specialuddannelse inden for dette felt, så se her:

Pr. 1. september 2019 tilbyder hospitalerne i Region Hovedstaden 12 uddannelsesstillinger til Specialuddannelsen for sygeplejersker i anæstesiologisk sygepleje

Om uddannelsen
Specialuddannelsen i anæstesiologisk sygepleje er tilrettelagt som en 2 årig uddannelse.
Således er uddannelsen inddelt i 4 kliniske perioder med kombination af klinisk praksis og teoretisk undervisning og tilrettelægges i individuelle forløb på tre af regionens hospitaler.

Kursister i uddannelsesstilling ansættes i Region Hovedstaden i en 2-årig kontraktbaseret stilling.

Den kliniske uddannelse består af:

  • Kliniske forløb struktureret af en lokal uddannelsesansvarlig anæstesisygeplejerske
  • Kontinuerlig vejledning gennem uddannelsen af kliniske vejledere
  • 16 kliniske kompetencevurderinger
  • Refleksionsseancer
  • Fastlagte evalueringssamtaler i forhold til uddannelsens målbeskrivelser

Den teoretiske uddannelse består af:
  • Struktureret, teoretisk undervisning på de lokale kliniske uddannelsessteder
  • 4 regionale undervisningsdage
  • Løbende simulationsbaseret undervisning
  • Den teoretiske uddannelse består af ca. 200 timer, fordelt over 12 moduler. Efter de første 10 moduler afholdes en skriftlig eksamen
  • 6 ugers praktik på opvågningsafsnittet
  • Uddannelsen afsluttes med en individuel skriftlig opgave

Ansøgningsforudsætninger:
  • Professionsbachelor i sygepleje eller eksamen i sygepleje suppleret med videnskabsteori og metode på diplomniveau
  • 2-4 års klinisk erfaring fra afdelinger med komplekse patientforløb såsom intensiv, kardiologi, opvågning, akutmodtagelse eller neonatalogi
  • Dokumenteret, ajourført faglig viden
  • Fagligt engagement, eks. deltagelse i udviklingsprojekter eller andet
  • Personlige ressourcer til at fuldføre et krævende uddannelsesforløb
  • En veludviklet evne til løbende at tilpasse sig nye kolleger og rutiner i uddannelsen
  • Gode samarbejdsevner samt høj grad af fleksibilitet
  • Høj grad af ansvarlighed og selvindsigt

Ansøgningen
Det er en forudsætning for at søge at downloade og udfylde et prioriteringsskema fra uddannelsens hjemmeside.
I skemaet angives hvilke kliniske uddannelsesforløb, der primært ønskes (1., 2. og 3. prioritet).

Ud over prioriteringsskemaet bedes om følgende dokumenter:
  • Motiveret ansøgning
  • Detaljeret CV. For hver ansættelse angives fra - til (måned og år) og timetal. Evt. orlovsperioder skal fremgå
  • Sygeplejerskeautorisation i kopi eller udskrift fra autorisationsregistret
De fire dokumenter ønskes uploadet ved ansøgningen via vores e-rekrutteringssystem.

Yderligere oplysninger
Ansættelsen er tidsbegrænset til 2 år. Ud over den overenskomstmæssigt fastsatte løn ydes der i den tidsbegrænsede uddannelsesperiode et kvalifikationstillæg (uddannelsestillæg) på 9000 kr. årligt. (1.1 2006 niveau).

Yderligere oplysninger omkring uddannelsesstillingerne kan fås ved henvendelse til uddannelsesadministrator Cecilie Strandberg, Center for HR, tlf. 38 66 96 72.


Ansøgningsfrist: 24. maj 2019
Primo juni 2019 vil udvalgte ansøgere blive kaldt til samtale i et regionalt ansættelsesudvalg. Ansættelsessamtaler afholdes den 11.+12. juni 2019 på Bispebjerg Hospital. For kursister, som søger rul 12, vil der være samtaler den 6. juni 2019 på Bornholms Hospital.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011240Phoenix-1cb16d9812019-04-26T00:00:00Uddannelsesstillinger til Specialuddannelsen for sygeplejersker i anæstesiologisk sygeplejeEr du sygeplejerske og brænder for anæstesien, og kan du tænke dig en specialuddannelse inden for dette felt, så se her:

Pr. 1. september 2019 tilbyder hospitalerne i Region Hovedstaden 12 uddannelsesstillinger til Specialuddannelsen for sygeplejersker i anæstesiologisk sygepleje

Om uddannelsen
Specialuddannelsen i anæstesiologisk sygepleje er tilrettelagt som en 2 årig uddannelse.
Således er uddannelsen inddelt i 4 kliniske perioder med kombination af klinisk praksis og teoretisk undervisning og tilrettelægges i individuelle forløb på tre af regionens hospitaler.

Kursister i uddannelsesstilling ansættes i Region Hovedstaden i en 2-årig kontraktbaseret stilling.

Den kliniske uddannelse består af:
  • Kliniske forløb struktureret af en lokal uddannelsesansvarlig anæstesisygeplejerske
  • Kontinuerlig vejledning gennem uddannelsen af kliniske vejledere
  • 16 kliniske kompetencevurderinger
  • Refleksionsseancer
  • Fastlagte evalueringssamtaler i forhold til uddannelsens målbeskrivelser

Den teoretiske uddannelse består af:
  • Struktureret, teoretisk undervisning på de lokale kliniske uddannelsessteder
  • 4 regionale undervisningsdage
  • Løbende simulationsbaseret undervisning
  • Den teoretiske uddannelse består af ca. 200 timer, fordelt over 12 moduler. Efter de første 10 moduler afholdes en skriftlig eksamen
  • 6 ugers praktik på opvågningsafsnittet
  • Uddannelsen afsluttes med en individuel skriftlig opgave

Ansøgningsforudsætninger:
  • Professionsbachelor i sygepleje eller eksamen i sygepleje suppleret med videnskabsteori og metode på diplomniveau
  • 2-4 års klinisk erfaring fra afdelinger med komplekse patientforløb såsom intensiv, kardiologi, opvågning, akutmodtagelse eller neonatalogi
  • Dokumenteret, ajourført faglig viden
  • Fagligt engagement, eks. deltagelse i udviklingsprojekter eller andet
  • Personlige ressourcer til at fuldføre et krævende uddannelsesforløb
  • En veludviklet evne til løbende at tilpasse sig nye kolleger og rutiner i uddannelsen
  • Gode samarbejdsevner samt høj grad af fleksibilitet
  • Høj grad af ansvarlighed og selvindsigt

Ansøgningen
Det er en forudsætning for at søge at downloade og udfylde et prioriteringsskema fra uddannelsens hjemmeside.
I skemaet angives hvilke kliniske uddannelsesforløb, der primært ønskes (1., 2. og 3. prioritet).

Ud over prioriteringsskemaet bedes om følgende dokumenter:
  • Motiveret ansøgning
  • Detaljeret CV. For hver ansættelse angives fra - til (måned og år) og timetal. Evt. orlovsperioder skal fremgå
  • Sygeplejerskeautorisation i kopi eller udskrift fra autorisationsregistret
De fire dokumenter ønskes uploadet ved ansøgningen via vores e-rekrutteringssystem.

Yderligere oplysninger
Ansættelsen er tidsbegrænset til 2 år. Ud over den overenskomstmæssigt fastsatte løn ydes der i den tidsbegrænsede uddannelsesperiode et kvalifikationstillæg (uddannelsestillæg) på 9000 kr. årligt. (1.1 2006 niveau).

Yderligere oplysninger omkring uddannelsesstillingerne kan fås ved henvendelse til uddannelsesadministrator Cecilie Strandberg, Center for HR, tlf. 38 66 96 72.


Ansøgningsfrist: 24. maj 2019
Primo juni 2019 vil udvalgte ansøgere blive kaldt til samtale i et regionalt ansættelsesudvalg. Ansættelsessamtaler afholdes den 11.+12. juni 2019 på Bispebjerg Hospital. For kursister, som søger rul 12, vil der være samtaler den 6. juni 2019 på Bornholms Hospital.

2019-05-24T13:50:11.457 Er du sygeplejerske og brænder for anæstesien, og kan du tænke dig en specialuddannelse inden for dette felt, så se her: Pr. 1. september 2019 tilbyder hospitalerne i Region Hovedstaden 12 uddannelsesstillinger til Specialuddannelsen for sygeplejersker i anæstesiologisk sygepleje Om uddannelsen Specialuddannelsen i anæstesiologisk sygepleje er tilrettelagt som en 2 årig uddannelse. Således er uddannelsen inddelt i 4 kliniske perioder med kombination af klinisk praksis og teoretisk undervisning og tilrettelægges i individuelle forløb på tre af regionens hospitaler. Kursister i uddannelsesstilling ansættes i Region Hovedstaden i en 2-årig kontraktbaseret stilling. Den kliniske uddannelse består af: Kliniske forløb struktureret af en lokal uddannelsesansvarlig anæstesisygeplejerske Kontinuerlig vejledning gennem uddannelsen af kliniske vejledere 16 kliniske kompetencevurderinger Refleksionsseancer Fastlagte evalueringssamtaler i forhold til uddannelsens målbeskrivelser Den teoretiske uddannelse består af: Struktureret, teoretisk undervisning på de lokale kliniske uddannelsessteder 4 regionale undervisningsdage Løbende simulationsbaseret undervisning Den teoretiske uddannelse består af ca. 200 timer, fordelt over 12 moduler. Efter de første 10 moduler afholdes en skriftlig eksamen 6 ugers praktik på opvågningsafsnittet Uddannelsen afsluttes med en individuel skriftlig opgave Ansøgningsforudsætninger: Professionsbachelor i sygepleje eller eksamen i sygepleje suppleret med videnskabsteori og metode på diplomniveau 2-4 års klinisk erfaring fra afdelinger med komplekse patientforløb såsom intensiv, kardiologi, opvågning, akutmodtagelse eller neonatalogi Dokumenteret, ajourført faglig viden Fagligt engagement, eks. deltagelse i udviklingsprojekter eller andet Personlige ressourcer til at fuldføre et krævende uddannelsesforløb En veludviklet evne til løbende at tilpasse sig nye kolleger og rutiner i uddannelsen Gode samarbejdsevner samt høj grad af fleksibilitet Høj grad af ansvarlighed og selvindsigt Ansøgningen Det er en forudsætning for at søge at downloade og udfylde et prioriteringsskema fra uddannelsens hjemmeside. I skemaet angives hvilke kliniske uddannelsesforløb, der primært ønskes (1., 2. og 3. prioritet). Ud over prioriteringsskemaet bedes om følgende dokumenter: Motiveret ansøgning Detaljeret CV. For hver ansættelse angives fra - til (måned og år) og timetal. Evt. orlovsperioder skal fremgå Sygeplejerskeautorisation i kopi eller udskrift fra autorisationsregistret De fire dokumenter ønskes uploadet ved ansøgningen via vores e-rekrutteringssystem. Yderligere oplysninger Ansættelsen er tidsbegrænset til 2 år. Ud over den overenskomstmæssigt fastsatte løn ydes der i den tidsbegrænsede uddannelsesperiode et kvalifikationstillæg (uddannelsestillæg) på 9000 kr. årligt. (1.1 2006 niveau). Yderligere oplysninger omkring uddannelsesstillingerne kan fås ved henvendelse til uddannelsesadministrator Cecilie Strandberg, Center for HR, tlf. 38 66 96 72. Ansøgningsfrist: 24. maj 2019 Primo juni 2019 vil udvalgte ansøgere blive kaldt til samtale i et regionalt ansættelsesudvalg. Ansættelsessamtaler afholdes den 11. 12. juni 2019 på Bispebjerg Hospital. For kursister, som søger rul 12, vil der være samtaler den 6. juni 2019 på Bornholms Hospital.11jobnet1cb16d98100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=217545&DepartmentId=21789&MediaId=4721&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3513404HR og Uddannelse11Kildegårdsvej 282900Hellerup38669672DKDanmark0cecilie.strandberg@regionh.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset749044JobNet4978766497876610025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb16d98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb16d98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb16d98&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1cb16d98&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonUddannelsesstillinger til Specialuddannelsen for sygeplejersker i anæstesiologisk sygepleje1Dansk3Læse/ tale323102Anæstesisygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg361567225Ceciliececilie.strandberg@regionh.dkDanmarkDanmark330089688Sygeplejersker til Den sociale HjemmeplejeBasic Har du eller kunne du tænke dig at få erfaring indenfor Den sociale Hjemmepleje, hvor du helt sikkert vil blive udfordret og få udviklet dine faglige og personlige kompetencer? I Den sociale Hjemmepleje arbejder vi med borgere, som prøver at skabe sig et godt liv, selv om de har et handikap, et misbrug eller har psykiatriske lidelser. Vi møder vores borgere med respekt, i ligeværdighed og i dialog. Hvis du selv møder mennesker på den måde så læs videre. Faglighed I Den sociale Hjemmepleje Nord er vi midt i en proces, hvor vi styrker vores dokumentation og sygeplejekompetencer, har øget fokus på etik og faglighed, samt optimering af organisationens trivsel. Hvorfor os Du bliver en del af et team, hvor vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø i form af samarbejde, udvikling og høj faglighed, og vi tackler forandringer og udfordringer sammen med et smil. Vi er et team, der sætter en stor ære i at have vores borgere i fokus. Som vores nye kollega får du mulighed for at arbejde kreativt og selvstændigt med sygeplejen. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du får gode, positive og fagligt kompetente kolleger, som gerne hjælper dig. Du vil blive introduceret til området, borgerne og opgaverne, så du føler dig sikker, inden du kører selvstændigt. Vi søger tre sygeplejersker på 32 eller 37 timer om ugen i dagvagt med weekendvagt hver 4. weekend Vi tilbyder Faglige udfordringer Inddragelse i sygeplejens udvikling Introduktionsprogram efter dine kvalifikationer En arbejdsplads med engagerede kolleger, som brænder for vores borgere En arbejdsplads, hvor du er med til at præge egen arbejdsdag En organisation der har fokus på din trivsel Et godt samarbejde med hjemmehjælpen og den administrative stab En arbejdsplads med højt til loftet og masser af humor En arbejdstid der ligger mellem kl. 7.00-15.30 Vi forventer, at du Er sygeplejerske med dansk autorisation Er velovervejet fagligt og personligt Er ansvarlig, idérig og god til at samarbejde Vil aktivt være med til at sikre den faglige udvikling og et godt arbejdsmiljø Arbejder selvstændigt, engageret og deltager aktivt i egen udvikling Godt kan lide at cykle og har du kørekort er det en fordel, men ikke et krav Om dagsygeplejen Dagsygeplejen i Den Sociale Hjemmepleje yder sygepleje til borgere i alderen 18-65 år, som lever med fysiske eller psykiske handicap og eller psykosociale problemstillinger. Vores vision er at møde borgerne med respekt, ligeværdighed og i dialog, og vi tilrettelægger den borgerrettede indsats ud fra vores mission om at bidrage til, at alle københavnere får lige mulighed for at udnytte egne ressourcer til at realisere et godt liv og bidrage til samfundet . Vi har for nuværende elektronisk journal i CSC og skal om 6 måneder overgå til dokumentationssystemet CURA. Du får tjenestecykel, uniform og overtøj til al slags vejr. Skal du køre længere ture har vi elcykler og biler med GPS. Dagsygeplejen i Center Nord ligger fysisk på Lærkevej i København NV. Mere information Du kan få mere at vide om stillingen hos enhedsleder for dagsygeplejen Kim Bo Christensen på 2048 3732. Tiltrædelse er den 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og reglerne for Ny Løn. Der indhentes offentlig straffe- og børneattest på alle nyansatte, hvilket den nyansatte selv skal acceptere. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 27. september 2019 Der afholdes samtaler i uge 40.

Har du – eller kunne du tænke dig – at få erfaring indenfor Den sociale Hjemmepleje, hvor du helt sikkert vil blive udfordret og få udviklet dine faglige og personlige kompetencer?

I Den sociale Hjemmepleje arbejder vi med borgere, som prøver at skabe sig et godt liv, selv om de har et handikap, et misbrug eller har psykiatriske lidelser. Vi møder vores borgere med respekt, i ligeværdighed og i dialog. Hvis du selv møder mennesker på den måde  så læs videre.

Faglighed
I Den sociale Hjemmepleje Nord er vi midt i en proces, hvor vi styrker vores dokumentation og sygeplejekompetencer, har øget fokus på etik og faglighed, samt optimering af organisationens trivsel.

Hvorfor os
Du bliver en del af et team, hvor vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø i form af samarbejde, udvikling og høj faglighed, og vi tackler forandringer og udfordringer sammen med et smil. Vi er et team, der sætter en stor ære i at have vores borgere i fokus. Som vores nye kollega får du mulighed for at arbejde kreativt og selvstændigt med sygeplejen. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du får gode, positive og fagligt kompetente kolleger, som gerne hjælper dig.

Du vil blive introduceret til området, borgerne og opgaverne, så du føler dig sikker, inden du kører selvstændigt.

Vi søger tre sygeplejersker på 32 eller 37 timer om ugen i dagvagt med weekendvagt hver 4. weekend

Vi tilbyder

  • Faglige udfordringer
  • Inddragelse i sygeplejens udvikling
  • Introduktionsprogram efter dine kvalifikationer
  • En arbejdsplads med engagerede kolleger, som brænder for vores borgere
  • En arbejdsplads, hvor du er med til at præge egen arbejdsdag
  • En organisation der har fokus på din trivsel
  • Et godt samarbejde med hjemmehjælpen og den administrative stab
  • En arbejdsplads med højt til loftet og masser af humor
  • En arbejdstid der ligger mellem kl. 7.00-15.30

Vi forventer, at du

  • Er sygeplejerske med dansk autorisation
  • Er velovervejet fagligt og personligt
  • Er ansvarlig, idérig og god til at samarbejde
  • Vil aktivt være med til at sikre den faglige udvikling og et godt arbejdsmiljø
  • Arbejder selvstændigt, engageret og deltager aktivt i egen udvikling
  • Godt kan lide at cykle – og har du kørekort er det en fordel, men ikke et krav

Om dagsygeplejen
Dagsygeplejen i Den Sociale Hjemmepleje yder sygepleje til borgere i alderen 18-65 år, som lever med fysiske eller psykiske handicap og/eller psykosociale problemstillinger.

Vores vision er at møde borgerne med respekt, ligeværdighed og i dialog, og vi tilrettelægger den borgerrettede indsats ud fra vores mission om 'at bidrage til, at alle københavnere får lige mulighed for at udnytte egne ressourcer til at realisere et godt liv og bidrage til samfundet'.

Vi har for nuværende elektronisk journal i CSC og skal om 6 måneder overgå til dokumentationssystemet CURA.

Du får tjenestecykel, uniform og overtøj til al slags vejr. Skal du køre længere ture har vi elcykler og –biler med GPS.

Dagsygeplejen i Center Nord ligger fysisk på Lærkevej i København NV.

Mere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos enhedsleder for dagsygeplejen Kim Bo Christensen på 2048 3732.

Tiltrædelse er den 1. november 2019 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og reglerne for Ny Løn. Der indhentes offentlig straffe- og børneattest på alle nyansatte, hvilket den nyansatte selv skal acceptere.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 27. september 2019
Der afholdes samtaler i uge 40.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDen Sociale Hjemmepleje - Center NordKøbenhavn NV2019-09-13T15:01:41.5572019-09-27T00:00:00
330081305Sygeplejerske i barselsvikariat til BørneUngeKlinikkens Børneonkologiske ambulatoriumRobot Drømmer du om at være en del af et ambulatorium med et bredt tværfagligt samarbejde samt et erfarent team der vægter faglighed og familiecentreret sygepleje højt så er det nu, at du skal søge! BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet søger en sygeplejerske i et 1-årigt barselsvikariat i Børneonkologisk ambulatorium 5002 den 1. november 2019. Børneonkologisk afdeling består af et sengeafsnit med 20 sengepladser, et deldøgnsafsnit med 8 pladser, samt et ambulatorie med ca 6.500 besøg om året, samt et infusionsrum med 4 pladser. Sygeplejegruppen i ambulatoriet består af 10 sygeplejersker. Hver sygeplejerske er tilknyttet et specialeambulatorium, men samtidig er der tale om en fleksibel opgaveløsning de enkelte ambulatorier imellem. Vi søger en sygeplejerske: Der har erfaring indenfor onkologi, hæmatologi eller pædiatri Der har lyst og engagement til at arbejde med alvorligt syge børn og deres familier Der vægter ansvarlighed, faglighed og samarbejde højt Der brænder for at bidrage til et positivt og udviklende arbejds- og læringsmiljø Der er problemløsende, videns søgende og aktiv i udviklingen af sygepleje til børn med kræft Vi kan tilbyde En spændende og udfordrende arbejdsplads der arbejder målrettet med forbedringsprojekter En stilling, hvor du i et dynamisk team arbejder med alvorligt syge børn og deres familier En engageret og stabil arbejdsgruppe med mange års erfaring En personalegruppe der prioriterer faglighed, kvalitet og et godt socialt arbejdsmiljø højt Den største børneonkologiske afdeling i Norden der deltager aktivt i nationalt, nordisk og internationalt udviklings- og forskningsarbejde Ansættelsen er på 37 timer ugentligt med arbejdsweekend hver 5. uge i sengeafsnittet. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst. Er du interesseret i yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Heidi Mia Kirkebye på tlf. 35 45 95 83. Læs mere om børneonkologisk afdeling på www.paediatri.rh.dk Ansøgningsfrist mandag den 16.09.19. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 39. Søg stillingen via linket. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.Drømmer du om at være en del af et ambulatorium med et bredt tværfagligt samarbejde samt et erfarent team der vægter faglighed og familiecentreret sygepleje højt – så er det nu, at du skal søge!



BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet søger en sygeplejerske i et 1-årigt barselsvikariat i Børneonkologisk ambulatorium 5002 den 1. november 2019.



Børneonkologisk afdeling består af et sengeafsnit med 20 sengepladser, et deldøgnsafsnit med 8 pladser, samt et ambulatorie med ca 6.500 besøg om året, samt et infusionsrum med 4 pladser. Sygeplejegruppen i ambulatoriet består af 10 sygeplejersker. Hver sygeplejerske er tilknyttet et specialeambulatorium, men samtidig er der tale om en fleksibel opgaveløsning de enkelte ambulatorier imellem.



Vi søger en sygeplejerske:

  • Der har erfaring indenfor onkologi, hæmatologi eller pædiatri
  • Der har lyst og engagement til at arbejde med alvorligt syge børn og deres familier
  • Der vægter ansvarlighed, faglighed og samarbejde højt
  • Der brænder for at bidrage til et positivt og udviklende arbejds- og læringsmiljø
  • Der er problemløsende, videns søgende og aktiv i udviklingen af sygepleje til børn med kræft


Vi kan tilbyde

  • En spændende og udfordrende arbejdsplads der arbejder målrettet med forbedringsprojekter
  • En stilling, hvor du i et dynamisk team arbejder med alvorligt syge børn og deres familier
  • En engageret og stabil arbejdsgruppe med mange års erfaring
  • En personalegruppe der prioriterer faglighed, kvalitet og et godt socialt arbejdsmiljø højt
  • Den største børneonkologiske afdeling i Norden der deltager aktivt i nationalt, nordisk og internationalt udviklings- og forskningsarbejde


Ansættelsen er på 37 timer ugentligt med arbejdsweekend hver 5. uge i sengeafsnittet.

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst.



Er du interesseret i yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Heidi Mia Kirkebye på tlf. 35 45 95 83.



Læs mere om børneonkologisk afdeling på www.paediatri.rh.dk/



Ansøgningsfrist mandag den 16.09.19.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 39.



Søg stillingen via linket.



Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.



Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.



Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.





RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-08-30T00:00:002019-09-16T00:00:00
330080314Udviklingskonsulent til Center for HRRobot Vil du være med til at uddanne fremtidens akutsygeplejersker i Region Hovedstaden? Region Hovedstadens nye, fælles akutmodtagelser er et politisk strategisk indsatsområde i rivende udvikling, og er kendetegnet ved at være hospitalernes samlede indgang for borgere med akut sygdom. Det betyder i praksis nye arbejdsgange, nye samarbejdsflader, nye kompetencebehov og målrettet kompetenceudvikling. Om os Enhed for Kompetenceudvikling og Uddannelse Sundhedsprofessionelle, Center for HR uddanner for nuværende akutsygeplejersker på diplomniveau, og en kommende specialuddannelse for målgruppen er i udsigt. Vi er en sektion med 30 kompetente medarbejdere med høj motivation som alle er optaget af hvordan uddannelse og læring kan understøtte praksis. Vi er en politisk styret organisation der arbejder med kompetenceudvikling, der skaber sammenhæng for patienter og borgere. Om arbejdsopgaverne Akutteamet består aktuelt af to konsulenter og en studentermedarbejder, der arbejder tæt sammen omkring at: uddannelsesplanlægge den teoretiske del af diplommodulerne i akutsygepleje undervise, evaluere og udvikle modulerne så der kontinuerligt sikres sammenhæng til den virkelighed, hvor den professionelle møder patienten samarbejde med relevante interessenter eks.: det Nationale og det Regionale uddannelsesråd for akutområdet, Københavns Professionshøjskole, simulationsenheden samt kliniske eksperter, ledere og vejledere fra praksis samarbejde og sparre med konsulenter, der arbejder med kompetenceudvikling der har fokus på overgange og forløb Din ansøgerprofil Du er en fagligt engageret sygeplejerske med erfaring fra akutområdet og du har en master- eller kandidatuddannelse. Du har erfaring med at undervise og uddannelsesplanlægge. Det vil være en fordel hvis du også har erfaring med projektledelse og interesse for betydningen af sektorovergange og det samlede tværsektorielle patientforløb. Du er en eminent samarbejdspartner med høj ansvarlighed og et suverænt overblik. Du trives med at arbejde meget selvstændigt, på forskellige matrikler, og du er meget struktureret. Vi tilbyder dig et spændende læringsmiljø, hvor du kan være med til at præge retningen mange forskellige fagligheder, der udfordrer og understøtter hinandens opgaver tæt samarbejde med den virkelighed hvor kompetencerne skal udspilles i en politisk styret organisation i konstant forandring mulighed for løbende kompetenceudvikling og efteruddannelse Om Center for HR Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på fem hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, at det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingskonsulenterne Birgit Norberg på telefon 38669731, Annette Kolding Rørvik på telefon 29662604 eller til sektionschef Jette Holtzmann på telefon 51826304. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt og stillingen er en 2-årig tidsbegrænset stilling. Ansættelse pr. 1. november 2019. Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 16. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 23. september mellem kl. 11 og 14. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Vil du være med til at uddanne fremtidens akutsygeplejersker i Region Hovedstaden?

Region Hovedstadens nye, fælles akutmodtagelser er et politisk strategisk indsatsområde i rivende udvikling, og er kendetegnet ved at være hospitalernes samlede indgang for borgere med akut sygdom. Det betyder i praksis nye arbejdsgange, nye samarbejdsflader, nye kompetencebehov og målrettet kompetenceudvikling.

Om os

Enhed for Kompetenceudvikling og Uddannelse – Sundhedsprofessionelle, Center for HR uddanner for nuværende akutsygeplejersker på diplomniveau, og en kommende specialuddannelse for målgruppen er i udsigt.

Vi er en sektion med 30 kompetente medarbejdere med høj motivation som alle er optaget af hvordan uddannelse og læring kan understøtte praksis. Vi er en politisk styret organisation der arbejder med kompetenceudvikling, der skaber sammenhæng for patienter og borgere.

Om arbejdsopgaverne

Akutteamet består aktuelt af to konsulenter og en studentermedarbejder, der arbejder tæt sammen omkring at:

  • uddannelsesplanlægge den teoretiske del af diplommodulerne i akutsygepleje
  • undervise, evaluere og udvikle modulerne så der kontinuerligt sikres sammenhæng til den virkelighed, hvor den professionelle møder patienten
  • samarbejde med relevante interessenter eks.: det Nationale og det Regionale uddannelsesråd for akutområdet, Københavns Professionshøjskole, simulationsenheden samt kliniske eksperter, ledere og vejledere fra praksis
  • samarbejde og sparre med konsulenter, der arbejder med kompetenceudvikling der har fokus på overgange og forløb
Din ansøgerprofil

Du er en fagligt engageret sygeplejerske med erfaring fra akutområdet og du har en master- eller kandidatuddannelse. Du har erfaring med at undervise og uddannelsesplanlægge. Det vil være en fordel hvis du også har erfaring med projektledelse og interesse for betydningen af sektorovergange og det samlede tværsektorielle patientforløb.

Du er en eminent samarbejdspartner med høj ansvarlighed og et suverænt overblik. Du trives med at arbejde meget selvstændigt, på forskellige matrikler, og du er meget struktureret.

Vi tilbyder dig

  • et spændende læringsmiljø, hvor du kan være med til at præge retningen
  • mange forskellige fagligheder, der udfordrer og understøtter hinandens opgaver
  • tæt samarbejde med den virkelighed hvor kompetencerne skal udspilles i
  • en politisk styret organisation i konstant forandring
  • mulighed for løbende kompetenceudvikling og efteruddannelse
Om Center for HR

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på fem hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, at det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingskonsulenterne Birgit Norberg på telefon 38669731, Annette Kolding Rørvik på telefon 29662604 eller til sektionschef Jette Holtzmann på telefon 51826304.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt og stillingen er en 2-årig tidsbegrænset stilling.

Ansættelse pr. 1. november 2019.

Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 16. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 23. september mellem kl. 11 og 14.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



HR og UddannelseHellerup2019-08-28T00:00:002019-09-16T00:00:00
330079025Sygeplejerske til administrativ stilling, Onkologisk Klinik, RigshospitaletRobot Vi søger en sygeplejerske som har lyst til at bruge sin sundhedsfaglige baggrund i en administrativ stilling i vores sekretærgruppe. Stillingen som er ledig til besættelse i vores Fase 1 enhed, er på 37 timer ugentligt. Fase 1 Enheden er et afsnit, som tilbyder forsøgsbehandling til kræftpatienter, hvor alle konventionelle behandlinger har været afprøvet, og der ikke er andre behandlingstilbud. Fase 1 Enheden er organiseret i en ambulant enhed med 6 senge, 2 ambulatoriespor, sekretariat og eget laboratorium. Stillingen indeholder en bred vifte af administrative opgaver fra visitation af patienterne til de afsluttes i enheden. Der er en stor patientkontakt via telefonen, ligesom der er et meget tæt tværfagligt samarbejde omkring det enkelte patientforløb. Dit ansvar i stillingen vil være at: Sikre optimale administrative patientforløb Koordinere behandlingsforløb og effektuere bestilling af undersøgelser og behandlinger Informere, oplyse og til tider berolige bekymrede patienter over telefonen Indgå i et tæt tværfagligt samarbejde Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet: Visitation og koordinering af patientforløb Bestilling af undersøgelser, booking af tider m.v. Telefonkontakt til patienter, pårørende og samarbejdspartnere Deltagelse i tværfaglige møder samt deltagelse i sekretærmøder Vi kan tilbyde dig: En grundig oplæring i sekretærarbejdsgange i SP En afvekslende hverdag med forskelligartede opgaver Faste mødetider i dagvagter (mandag til torsdag 8-15.30, fredag 8-15) hjælpsomme kollegaer Personlig- som faglig udvikling Vi søger en kollega som vil bidrage med: Sygeplejefaglige kompetencer ind i den administrative opgaveløsning. Overblik og koordinerende sans Fleksibilitet og gode tværfaglige samarbejdsevner Stor lyst til udvikling indenfor den administrative del af patientforløb Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl. Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 23. september 2019 kl. 23.59. Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 80 59.Vi søger en sygeplejerske som har lyst til at bruge sin sundhedsfaglige baggrund i en administrativ stilling i vores sekretærgruppe. Stillingen som er ledig til besættelse i vores Fase 1 enhed, er på 37 timer ugentligt.

Fase 1 Enheden er et afsnit, som tilbyder forsøgsbehandling til kræftpatienter, hvor alle konventionelle behandlinger har været afprøvet, og der ikke er andre behandlingstilbud. Fase 1 Enheden er organiseret i en ambulant enhed med 6 senge, 2 ambulatoriespor, sekretariat og eget laboratorium.

Stillingen indeholder en bred vifte af administrative opgaver fra visitation af patienterne til de afsluttes i enheden. Der er en stor patientkontakt via telefonen, ligesom der er et meget tæt tværfagligt samarbejde omkring det enkelte patientforløb.

Dit ansvar i stillingen vil være at:

  • Sikre optimale administrative patientforløb

  • Koordinere behandlingsforløb og effektuere bestilling af undersøgelser og behandlinger

  • Informere, oplyse og til tider berolige bekymrede patienter over telefonen

  • Indgå i et tæt tværfagligt samarbejde

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Visitation og koordinering af patientforløb

  • Bestilling af undersøgelser, booking af tider m.v.

  • Telefonkontakt til patienter, pårørende og samarbejdspartnere

  • Deltagelse i tværfaglige møder samt deltagelse i sekretærmøder

Vi kan tilbyde dig:

  • En grundig oplæring i sekretærarbejdsgange i SP

  • En afvekslende hverdag med forskelligartede opgaver

  • Faste mødetider i dagvagter (mandag til torsdag 8-15.30, fredag 8-15)

  • hjælpsomme kollegaer

  • Personlig- som faglig udvikling

Vi søger en kollega som vil bidrage med:

  • Sygeplejefaglige kompetencer ind i den administrative opgaveløsning.

  • Overblik og koordinerende sans

  • Fleksibilitet og gode tværfaglige samarbejdsevner

  • Stor lyst til udvikling indenfor den administrative del af patientforløb

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 23. september 2019 kl. 23.59. Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 80 59.


RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-08-27T00:00:002019-09-23T00:00:00
330075737Sygeplejerske til respiratorisk overvågning af 4-årigt barn i KastrupRobot AjourCare søger Sygeplejerske til ansættelse i fast stilling med nattevagter i tidsrummet 21:00- 09:00 i brugers eget hjem i Kastrup. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af dreng på 4 år i maskebehandling. Der vil være enkelte kommunale plejeopgaver indbefattet. Vi søger kompetent, selvstændig og ansvarsbevidst medarbejder: der kan arbejde i mindre miljøer der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem der kan bevare overblikket der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op der kan arbejde med 12-timers nattevagter, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af kommunale dagvagter (aflastningstimer) af 5 8 timers varighed AjourCare tilbyder: et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet ordnede løn- og ansættelsesforhold et godt arbejdsmiljø teamledelse faglig supervision sundhedsforsikring rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ. Der vil blive indhentet straffeattest. Tiltrædelse hurtigst muligt. Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen 4-årig dreng i kastrup. Der indkaldes løbende til samtaler.

AjourCare søger Sygeplejerske til ansættelse i fast stilling med nattevagter i tidsrummet 21:00- 09:00 i brugers eget hjem i Kastrup. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af dreng på 4 år i maskebehandling. Der vil være enkelte kommunale plejeopgaver indbefattet.

Vi søger kompetent, selvstændig og ansvarsbevidst medarbejder:

  • der kan arbejde i mindre miljøer
  • der kan sikre et godt arbejdsklima med få kolleger
  • der kan arbejde i respiratorbrugers eget hjem
  • der kan bevare overblikket
  • der kan indgå i selvsupplerende team, hvor I bakker hinanden op
  • der kan arbejde med 12-timers nattevagter, og ved lejlighed kan være behjælpelig ved dækning af kommunale dagvagter (aflastningstimer) af 5 – 8 timers varighed

AjourCare tilbyder:

  • et spændende og alsidigt job med mangeartede opgaver
  • personlig og menneskelig udvikling med oplæring på stedet
  • ordnede løn- og ansættelsesforhold
  • et godt arbejdsmiljø
  • teamledelse
  • faglig supervision
  • sundhedsforsikring
  • rabataftaler og tilbud til ansatte respirationshjælpere

Forudgående erfaring er ikke nødvendig, da der vil ske en struktureret oplæring. Det vil dog være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med tilsvarende opgaver, eller hvis du har certifikat fra RCØ.

Der vil blive indhentet straffeattest.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Er du interesseret, så læg din ansøgning ind i vores online ansøgningsskema, og anfør at du søger stillingen 4-årig dreng i kastrup.

Der indkaldes løbende til samtaler.

 

AjourCare ApSKastrup2019-08-20T00:00:002019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sygeplejersker til Den sociale Hjemmepleje

Den Sociale Hjemmepleje - Center Nord

København NV
Har du eller kunne du tænke dig at få erfaring indenfor Den sociale Hjemmepleje, hvor du helt sikkert vil blive udfordret og få udviklet dine faglige og personlige kompetencer? I Den sociale Hjemmepleje arbejder vi med borgere, som prøver at skabe s...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Sygeplejerske i barselsvikariat til BørneUngeKlinikkens Børneonkologiske ambulatorium

Rigshospitalet

København Ø
Drømmer du om at være en del af et ambulatorium med et bredt tværfagligt samarbejde samt et erfarent team der vægter faglighed og familiecentreret sygepleje højt så er det nu, at du skal søge! BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet søger en sygeplejer...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Udviklingskonsulent til Center for HR

HR og Uddannelse

Hellerup
Vil du være med til at uddanne fremtidens akutsygeplejersker i Region Hovedstaden? Region Hovedstadens nye, fælles akutmodtagelser er et politisk strategisk indsatsområde i rivende udvikling, og er kendetegnet ved at være hospitalernes samlede indga...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Sygeplejerske til administrativ stilling, Onkologisk Klinik, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger en sygeplejerske som har lyst til at bruge sin sundhedsfaglige baggrund i en administrativ stilling i vores sekretærgruppe. Stillingen som er ledig til besættelse i vores Fase 1 enhed, er på 37 timer ugentligt. Fase 1 Enheden er et afsnit, ...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Sygeplejerske til respiratorisk overvågning af 4-årigt barn i Kastrup

AjourCare ApS

Kastrup
AjourCare søger Sygeplejerske til ansættelse i fast stilling med nattevagter i tidsrummet 21:00- 09:00 i brugers eget hjem i Kastrup. Opgaven vedrører respiratorisk overvågning af dreng på 4 år i maskebehandling. Der vil være enkelte kommunale pleje...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019