Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologien

Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af.

Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer/sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer.

Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det.

Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet.

Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring.

Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat.

Dine personlige kvalifikationer

  • Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
Du tilbydes
  • Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr.
  • Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker.
  • En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Tæt samarbejde med alle faggrupper.
Yderlige oplysninger

Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen.

Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside – www.bispebjerghospital.dk

Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.00





Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014561Phoenix-a6eaf7bb12019-05-01T00:00:00Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologienVi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af.

Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer/sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer.

Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det.

Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet.

Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring.

Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat.

Dine personlige kvalifikationer
  • Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
Du tilbydes
  • Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr.
  • Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker.
  • En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Tæt samarbejde med alle faggrupper.
Yderlige oplysninger

Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen.

Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside – www.bispebjerghospital.dk

Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.00




2019-05-23T00:51:54.917 Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer. Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det. Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet. Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring. Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat. Dine personlige kvalifikationer Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du tilbydes Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr. Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker. En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Tæt samarbejde med alle faggrupper. Yderlige oplysninger Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen. Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside www.bispebjerghospital.dk Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.0011stara6eaf7bb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218162&DepartmentId=18507&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3517245Bispebjerg Hospital11Bispebjerg Bakke 232400København NV38635225DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752012JobNet4981332498133210001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6eaf7bbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6eaf7bbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6eaf7bb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6eaf7bb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgMed et job indenfor Sundhed får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361633801Mariannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330029019Ledende lægesekretær til BørneUngeKlinikken på RigshospitaletRobot BørneUngeKlinikken i Juliane Marie Centeret på Rigshospitalet søger en visionær, dynamisk og faglig stærk ledende lægesekretær, der lægger vægt på trivsel, tværfaglighed og et højt serviceniveau. En leder der evner at skabe sammenhæng mellem kerneopgaver, ressourcer og arbejdstilrettelæggelse samt have det organisatoriske overblik. Du skal være i besiddelse af gode samarbejds- og kommunikationsevner og have fokus på kompetenceudvikling i lægesekretærgruppen i forhold til den udvikling og forandring, der hele tiden foregår, og specielt i forhold til Sundhedsplatformen og de anderledes arbejdsgange den fortsat kræver. Vi tilbyder: Vi lægger stor vægt på tværfagligt samarbejde, teamwork og god omgangstone. Som ledende lægesekretær deltager du bl.a. i møder med klinikledelsen og i klinikrådet. Du vil have ledelses mæssige- og administrative opgaver, specielt i forhold til igangværende og kommende forandringsprocesser hvor Sundhedsplatformen har en central rolle. BørneUngeKlinikken varetager primært den højtspecialiserede pædiatri og har 11 fagområdeambulatorier, 3 daghospitaler, 1 børne-unge-modtagelse og 4 sengeafsnit. Der er ansat 19 lægesekretærer, hvoraf én er ansat som klinikledelsessekretær. Den ledende lægesekretærs opgaver: Være overordnet ansvarlig for arbejdstilrettelæggelsen i sekretærgruppen Være ansvarlig for ansættelse og introduktion af nye lægesekretærer Være ansvarlig for kompetenceudvikling samt videre- og efteruddannelse af sekretærerne Afholde årlige medarbejderudviklingssamtaler Afholde møder med lægesekretærgruppen Deltage ved møder i netværket af ledende lægesekretærer i JMC og på RH, samt registreringsmøder Tæt dialog og samarbejde med afsnitsledelserne Vi forventer Du er uddannet lægesekretær med ledererfaring og lederuddannelse Du er robust, har gennemslagskraft og er god til at skabe overblik Du har indgående kendskab til patientadministrative systemer og arbejdsgange Du har et positivt livssyn og en god portion humor Du har flair for og lyst til at arbejde med trivsel og et godt psykisk arbejdsmiljø At du medinddrager lægesekretærerne i beslutninger og har en tilgang til ledelse, der bygger på respekt, anerkendelse og tillid Har fokus på høj faglighed At du engagerer dig i den daglige drift, er serviceminded og fleksibel At du er visionær i forhold til lægesekretærernes arbejdsområder For yderligere oplysninger: Har du lyst til at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte klinikchef Karen Vitting Andersen på 35451349 eller ledende oversygeplejerske Inger Thing Dittmann på 35459548. Du kan herudover finde information om klinikken på www.paediatri.rh.dk Ansøgningsfrist: torsdag den 13. juni kl.12.00. Første samtaler afholdes mandag den 17. juni og evt. 2. samtale afholdes den 24. juni. Søg stillingen via linket. Løn - og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og HK. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.BørneUngeKlinikken i Juliane Marie Centeret på Rigshospitalet søger en visionær, dynamisk og faglig stærk ledende lægesekretær, der lægger vægt på trivsel, tværfaglighed og et højt serviceniveau.

En leder der evner at skabe sammenhæng mellem kerneopgaver, ressourcer og arbejdstilrettelæggelse samt have det organisatoriske overblik. Du skal være i besiddelse af gode samarbejds- og kommunikationsevner og have fokus på kompetenceudvikling i lægesekretærgruppen i forhold til den udvikling og forandring, der hele tiden foregår, og specielt i forhold til Sundhedsplatformen og de anderledes arbejdsgange den fortsat kræver.



Vi tilbyder:

Vi lægger stor vægt på tværfagligt samarbejde, teamwork og god omgangstone. Som ledende lægesekretær deltager du bl.a. i møder med klinikledelsen og i klinikrådet. Du vil have ledelses­mæssige- og administrative opgaver, specielt i forhold til igangværende og kommende forandringsprocesser hvor Sundhedsplatformen har en central rolle.

BørneUngeKlinikken varetager primært den højtspecialiserede pædiatri og har 11 fagområdeambulatorier, 3 daghospitaler, 1 børne-unge-modtagelse og 4 sengeafsnit.

Der er ansat 19 lægesekretærer, hvoraf én er ansat som klinikledelsessekretær.



Den ledende lægesekretærs opgaver:

  • Være overordnet ansvarlig for arbejdstilrettelæggelsen i sekretærgruppen

  • Være ansvarlig for ansættelse og introduktion af nye lægesekretærer

  • Være ansvarlig for kompetenceudvikling samt videre- og efteruddannelse af sekretærerne

  • Afholde årlige medarbejderudviklingssamtaler

  • Afholde møder med lægesekretærgruppen

  • Deltage ved møder i netværket af ledende lægesekretærer i JMC og på RH, samt registreringsmøder

  • Tæt dialog og samarbejde med afsnitsledelserne

Vi forventer

  • Du er uddannet lægesekretær med ledererfaring og lederuddannelse

  • Du er robust, har gennemslagskraft og er god til at skabe overblik

  • Du har indgående kendskab til patientadministrative systemer og arbejdsgange

  • Du har et positivt livssyn og en god portion humor

  • Du har flair for og lyst til at arbejde med trivsel og et godt psykisk arbejdsmiljø

  • At du medinddrager lægesekretærerne i beslutninger og har en tilgang til ledelse, der bygger på respekt, anerkendelse og tillid

  • Har fokus på høj faglighed

  • At du engagerer dig i den daglige drift, er serviceminded og fleksibel

  • At du er visionær i forhold til lægesekretærernes arbejdsområder

For yderligere oplysninger: Har du lyst til at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte klinikchef Karen Vitting Andersen på 35451349 eller ledende oversygeplejerske Inger Thing Dittmann på 35459548. Du kan herudover finde information om klinikken på www.paediatri.rh.dk

Ansøgningsfrist: torsdag den 13. juni kl.12.00.

Første samtaler afholdes mandag den 17. juni og evt. 2. samtale afholdes den 24. juni.

Søg stillingen via linket.



Løn - og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og HK.



Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.



Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.



Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.




RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-05-22T00:00:002019-06-13T00:00:00
330027946Thoraxanæstesiologisk Klinik søger klinikledelsessekretær pr. 1. august 2019Robot Vi søger en uddannet lægesekretær 28-30 timer ugentligt til varetagelse af de mange administrative opgaver i klinikken. Opgaverne spænder over arbejde i modul tjenestetid, SP, SAP, administration af diverse konti, indkaldelse til og rolle som referent ved diverse møder mv. Klinikken er landets største Thoraxanæstesiologiske Klinik og varetager anæstesi og intensiv terapi i forbindelse med både hjerte- og lungekirurgi og kardiologi. Klinikken varetager desuden forskning og uddannelse på sit område og har i alt ca. 300 medarbejdere. Klinikken består organisatorisk af en operationsgang, anæstesi, perfusion og et stort intensiv afsnit. Thoraxanæstesiologisk klinik har højt specialiseret funktion for hjerte- og lungekirurgiske patienter, både børn og voksne, herunder patienter til hjerte- og lungetransplantation, patienter med behov for mekanisk cirkulationsstøtte, ECMO, traumepatienter m.v. Der modtages patienter fra hele Danmark, Færøerne og Grønland. Vi forventer at du: Er uddannet lægesekretær Er rutineret SP bruger Har en høj grad af selvstændighed og kan tage personligt initiativ og ansvar Er fleksibel og i stand til at manøvrere i en arbejdsdag med skiftende og mangeartede opgaver Sætter professionalismen højt, er serviceminded, imødekommende og engageret samt evner at skabe godt tværfagligt samarbejde Har situationsfornemmelse og er god til at kommunikere såvel skriftligt som mundtligt. Er positiv, uformel, har et godt humør, åben og nysgerrig for nye opgaver og kan deltage med et smittende engagement Er systematisk og velstruktureret Gerne har erfaring med registrering af løn, ferie mm Vi kan tilbyde dig et spændende, selvstændigt og alsidigt arbejde med varierende arbejdsopgaver i et dynamisk og stimulerende miljø. Du vil være placeret tæt på klinikledelsen som du også vil referere til ledelsesmæssigt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Har du lyst til at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte klinikchef Jens Christin Nilsson tlf. 35451221 eller oversygeplejerske Charlotte Illum tlf. 35451206. Ansøgningsfrist er den 17. juni 2019 kl. 12.00. Der afholdes ansættelsessamtaler fredag den 21. juni 2019Vi søger en uddannet lægesekretær 28-30 timer ugentligt til varetagelse af de mange administrative opgaver i klinikken. Opgaverne spænder over arbejde i modul tjenestetid, SP, SAP, administration af diverse konti, indkaldelse til og rolle som referent ved diverse møder mv.

Klinikken er landets største Thoraxanæstesiologiske Klinik og varetager anæstesi og intensiv terapi i forbindelse med både hjerte- og lungekirurgi og kardiologi. Klinikken varetager desuden forskning og uddannelse på sit område og har i alt ca. 300 medarbejdere.
Klinikken består organisatorisk af en operationsgang, anæstesi, perfusion og et stort intensiv afsnit. Thoraxanæstesiologisk klinik har højt specialiseret funktion for hjerte- og lungekirurgiske patienter, både børn og voksne, herunder patienter til hjerte- og
lungetransplantation, patienter med behov for mekanisk cirkulationsstøtte, ECMO, traumepatienter m.v. Der modtages patienter fra hele Danmark, Færøerne og Grønland.


Vi forventer at du:
  • Er uddannet lægesekretær
  • Er rutineret SP bruger
  • Har en høj grad af selvstændighed og kan tage personligt initiativ og ansvar
  • Er fleksibel og i stand til at manøvrere i en arbejdsdag med skiftende og mangeartede opgaver
  • Sætter professionalismen højt, er serviceminded, imødekommende og engageret samt evner at skabe godt tværfagligt samarbejde
  • Har situationsfornemmelse og er god til at kommunikere såvel skriftligt som mundtligt.
  • Er positiv, uformel, har et godt humør, åben og nysgerrig for nye opgaver og kan deltage med et smittende engagement
  • Er systematisk og velstruktureret
  • Gerne har erfaring med registrering af løn, ferie mm

Vi kan tilbyde dig et spændende, selvstændigt og alsidigt arbejde med varierende arbejdsopgaver i et dynamisk og stimulerende miljø.

Du vil være placeret tæt på klinikledelsen som du også vil referere til ledelsesmæssigt.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Har du lyst til at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte klinikchef Jens Christin Nilsson tlf. 35451221 eller oversygeplejerske Charlotte Illum tlf. 35451206.

Ansøgningsfrist er den 17. juni 2019 kl. 12.00.
Der afholdes ansættelsessamtaler fredag den 21. juni 2019






RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-05-21T00:00:002019-06-17T00:00:00
330026934Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?Robot Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger. Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier. Klinikprofil Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik. I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens (www.regionh.dk til-fagfolk Sundhed kronisk-sygdom Sider Forloebsprogram-for-demens). Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer. Dine opgaver bliver f.eks.: telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere Visitation (håndtering af henvisninger) Booking og indkaldelse af patienter Registrerings- og kodningsopgaver Sekretær for faste læger Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen. Vi tilbyder: Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov Mulighed for udvikling og diverse kursus Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer Kvalifikationer: Du er uddannet lægesekretær Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen Fakta Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde Arbejdstider Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Ansøgning og Ansøgningsfrist Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12 Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger.

Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier.

Klinikprofil
Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik.
I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens
(www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens).

Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer.

Dine opgaver bliver f.eks.:
  • telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • Visitation (håndtering af henvisninger)
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Registrerings- og kodningsopgaver
  • Sekretær for faste læger
Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen.

Vi tilbyder:
  • Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger
  • Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver
  • Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
  • Mulighed for udvikling og diverse kursus
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer

Kvalifikationer:
  • Du er uddannet lægesekretær
  • Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen

Fakta
  • Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område
  • Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb
  • Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende
  • Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver
  • Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde
Arbejdstider
Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

Ansøgning og Ansøgningsfrist
Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12

Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08
RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-05-20T00:00:002019-06-19T00:00:00
330026749Psykiatrisk Center København søger 5 nye lægesekretærkollegerRobot Vi søger 5 uddannede lægesekretærer til to af vores ambulatorier, Akutmodtagelsen samt to flyverfunktioner. Psykiatrisk Center København er Danmarks største center indenfor psykiatri med en akutmodtagelse, sengeafsnit, ambulatorier, kompetencecentre, ECT-afsnit og specialambulatorier. Med baggrund i at flere af vores kolleger har valgt at fratræde arbejdsmarkedet, nogle har søgt nye udfordringer og vi henover en længere periode har friholdt vakante stillinger, søger vi 5 nye kolleger. Alle stillinger er på 32-37 timer per uge, fastansættelse og til besættelse snarest muligt. 3 af stillingerne tilknyttes henholdsvis: Akutmodtagelsen sengeafsnit på Bispebjerg Hospital Psykiatrisk Ambulatorium i Nimbusparken, Frederiksberg optageområde Psykiatrisk Ambulatorium på Strandboulevarden, Østerbro Indre by optageområde 2 flyverstillinger Begge stillinger indeholder tilknytning til 2 forskellige ambulatorier. Det vil sige, at du på ugentlig basis veksler i lokalt fremmøde på fastlagte ugedage. Der må dog forventes ændringer i fremmøde ved ferie, kurser eller fravær af anden grund. Den samlede sekretærgruppe i PC København arbejder på tværs af centret. Det vil sige, at vi løser vores administrative opgaver lokalt, men hjælper også hinanden primært langdistance med forskellige opgaver i Sundhedsplatformen. Vi udvikler os derudover løbende ift. fremmøde på andre matrikler ved behov. Det taler vi videre om ved samtalen ud fra dine ønsker og vores behov. Udover de forskellige arbejdsopgaver relateret til Sundhedsplatformen, patientforløb m.v. arbejder vi efter principperne i Ventet og Velkommen. Som faggruppe sikrer vi, at vores patienter bliver modtaget ved ankomst og vi besvarer telefonen, når de eller andre samarbejdspartnere har brug for vores hjælp. Din arbejdstid vil derfor afspejle rammerne for Ventet og Velkommen indenfor tidsrummet kl. 8-16 på hverdage. Vores center fordeler sig for nuværende på 11 matrikler. Alle vores sengeafsnit, akutmodtagelsen og en stor del af vores ambulatorier skal samles på Bispebjerg Hospital i 2022 2023. Du kan læse mere om fremtidens psykiatri i Region Hovedstaden og Ny Psykiatri Bispebjerg her. Forventninger til dig Du er uddannet lægesekretær Rutineret bruger af Region Hovedstadens IT-¬systemer herunder Sundhedsplatformen Du har stærke kompetencer og rutine i registreringspraksis og arbejdsopgaver, der relaterer sig til enten sengeafsnit, ambulatorier eller akutmodtagelse Du har rutine i arbejdet med Ventet og velkommen og trives med det Du arbejder selvstændigt, systematisk, er proaktiv med samtidig forståelse af det mono- som tværfaglige samarbejde mhp. at understøtte vores patientforløb Vi forventer, at du er fleksibel ift. vores måde at arbejde på tværs af matrikler Du har en positiv tilgang til arbejdsopgaver, patienter, kolleger og samarbejdspartnere og tager aktivt ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø Du har et stærkt fokus på, at vores fagprofil hører til i servicefaget Lægesekretærer med psykiatrierfaring foretrækkes, men er ikke et krav. Det vigtigste for os er, at du har lyst til at arbejde med psykiatrispecialet. Send en motiveret ansøgning samt CV til os via linket på denne side med beskrivelse af dine ønsker for ugentlig arbejdstid samt hvilke af de nævnte arbejdsområder du har præference for at arbejde med. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder June Mosel på mail june.mosel@regionh.dk eller telefon 30 34 49 88. Alternativt kan administrationschef Ane Broberg kontaktes på mail ane.johanne.broberg.01@regionh.dk Ansættelsesdato: Snareste muligt Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 04.06.19 kl. 15.00. Ansættelsessamtaler: Vi indkalder løbende relevante ansøgere til samtale. Ved ansættelsessamtalen bedes oplyst 1-2 referencepersoner, som vi kan henvende os til, såfremt vi vælger at tilbyde dig en af stillingerne. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med HK og principper om Ny Løn. Læs mere om os Klik på dette link http: www.psykiatri-regionh.dk for mere information om Region Hovedstadens Psykiatri og Psykiatrisk Center København.Vi søger 5 uddannede lægesekretærer til to af vores ambulatorier, Akutmodtagelsen samt to flyverfunktioner.

Psykiatrisk Center København er Danmarks største center indenfor psykiatri med en akutmodtagelse, sengeafsnit, ambulatorier, kompetencecentre, ECT-afsnit og specialambulatorier.

Med baggrund i at flere af vores kolleger har valgt at fratræde arbejdsmarkedet, nogle har søgt nye udfordringer og vi henover en længere periode har friholdt vakante stillinger, søger vi 5 nye kolleger.

Alle stillinger er på 32-37 timer per uge, fastansættelse og til besættelse snarest muligt.

3 af stillingerne tilknyttes henholdsvis:
  • Akutmodtagelsen/sengeafsnit på Bispebjerg Hospital
  • Psykiatrisk Ambulatorium i Nimbusparken, Frederiksberg optageområde
  • Psykiatrisk Ambulatorium på Strandboulevarden, Østerbro/Indre by optageområde

2 flyverstillinger
Begge stillinger indeholder tilknytning til 2 forskellige ambulatorier. Det vil sige, at du på ugentlig basis veksler i lokalt fremmøde på fastlagte ugedage. Der må dog forventes ændringer i fremmøde ved ferie, kurser eller fravær af anden grund.

Den samlede sekretærgruppe i PC København arbejder på tværs af centret. Det vil sige, at vi løser vores administrative opgaver lokalt, men hjælper også hinanden – primært langdistance med forskellige opgaver i Sundhedsplatformen. Vi udvikler os derudover løbende ift. fremmøde på andre matrikler ved behov. Det taler vi videre om ved samtalen ud fra dine ønsker og vores behov.

Udover de forskellige arbejdsopgaver relateret til Sundhedsplatformen, patientforløb m.v. arbejder vi efter principperne i Ventet og Velkommen. Som faggruppe sikrer vi, at vores patienter bliver modtaget ved ankomst og vi besvarer telefonen, når de eller andre samarbejdspartnere har brug for vores hjælp. Din arbejdstid vil derfor afspejle rammerne for Ventet og Velkommen indenfor tidsrummet kl. 8-16 på hverdage.

Vores center fordeler sig for nuværende på 11 matrikler. Alle vores sengeafsnit, akutmodtagelsen og en stor del af vores ambulatorier skal samles på Bispebjerg Hospital i 2022/2023. Du kan læse mere om fremtidens psykiatri i Region Hovedstaden og Ny Psykiatri Bispebjerg her.

Forventninger til dig
  • Du er uddannet lægesekretær
  • Rutineret bruger af Region Hovedstadens IT-¬systemer – herunder Sundhedsplatformen
  • Du har stærke kompetencer og rutine i registreringspraksis og arbejdsopgaver, der relaterer sig til enten sengeafsnit, ambulatorier eller akutmodtagelse
  • Du har rutine i arbejdet med Ventet og velkommen og trives med det
  • Du arbejder selvstændigt, systematisk, er proaktiv med samtidig forståelse af det mono- som tværfaglige samarbejde mhp. at understøtte vores patientforløb
  • Vi forventer, at du er fleksibel ift. vores måde at arbejde på tværs af matrikler
  • Du har en positiv tilgang til arbejdsopgaver, patienter, kolleger og samarbejdspartnere og tager aktivt ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø
  • Du har et stærkt fokus på, at vores fagprofil hører til i servicefaget
Lægesekretærer med psykiatrierfaring foretrækkes, men er ikke et krav. Det vigtigste for os er, at du har lyst til at arbejde med psykiatrispecialet.

Send en motiveret ansøgning samt CV til os via linket på denne side med beskrivelse af dine ønsker for ugentlig arbejdstid samt hvilke af de nævnte arbejdsområder du har præference for at arbejde med.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder June Mosel på mail june.mosel@regionh.dk eller telefon 30 34 49 88. Alternativt kan administrationschef Ane Broberg kontaktes på mail ane.johanne.broberg.01@regionh.dk

Ansættelsesdato: Snareste muligt
Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 04.06.19 kl. 15.00.
Ansættelsessamtaler: Vi indkalder løbende relevante ansøgere til samtale.

Ved ansættelsessamtalen bedes oplyst 1-2 referencepersoner, som vi kan henvende os til, såfremt vi vælger at tilbyde dig en af stillingerne. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med HK og principper om Ny Løn.

Læs mere om os
Klik på dette link http://www.psykiatri-regionh.dk for mere information om Region Hovedstadens Psykiatri og Psykiatrisk Center København.


Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-05-18T00:00:002019-06-04T00:00:00
330022018Luftfartslæge søges til Trafik-, Bygge- og BoligstyrelsenRobot Interesserer du dig for luftfart, og fungerer du godt i krydsfeltet mellem medicin og lovgivning? Trives du i en afvekslende hverdag med fokus på medicin og sagsbehandling, så kunne du være vores nye kollega i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Vi søger en engageret læge med flyvemedicinsk baggrund fra enten det civile eller militære område, der har lyst til at skifte fra arbejdet med at udføre helbredsundersøgelser over til arbejdet som embedsmand på området. Vi har brug for en erfaren flyvelæge, der selvstændigt og struktureret kan understøtte udviklingen af styrelsens lægefaglige arbejde på luftfartsområdet. Vi tilbyder et spændende og fagligt udfordrende job med en bred kontaktflade og engagerede kolleger. Vi lægger herudover stor værdi i at kunne tilbyde dig en hverdag, der rummer plads til fritid og familieliv. En dynamisk hverdag med faglige udfordringer Du vil indgå i et fagligt stærkt team af læger, der udover luftfartslæger også omfatter de læger, der varetager helbredsattester og certifikater inden for styrelsens øvrige transportområder. Dine væsentligste arbejdsopgaver som vores nye luftfartslæge: • Føre tilsyn med helbredsattester og certifikater for danske piloter, flyveledere og cabin crew. • Træffe afgørelse i sager, der er henvist til styrelsen fra de danske flyvelæger. • Levere sparring til flyvelæger vedr. lægefaglige problemstillinger i forbindelse med helbredsattester. • Certificere og føre tilsyn med flyvelæger og flyvemedicinske klinikker i Danmark. • Sikre implementering af ny regulering på området i samarbejde med juristerne. • Understøtte en effektiv sagsbehandling mellem læger, jurister og assisterende personale. • Varetage generel sparring med andre læger i styrelsen om trafikmedicinske problemstillinger. • Sparring med styrelsens jurister og de tekniske kolleger i flyvelægefaglige sager. • Deltage i internationalt arbejde vedr. regulering af området (møder i EASA). • Varetage undervisning af læger på det flyvemedicinske område, herunder tilrettelæggelse af kursusaktivitet. • Samarbejde med branche og interessenter, herunder besvare forespørgsler om vurderinger og fortolkninger af reglerne på området. Jobbet indebærer nogen rejseaktivitet i forbindelse med tilsynsaktiviteten, forskellige uddannelsesaktiviteter, samt mødedeltagelse hos Europæisk Luftfarts Sikkerheds Agentur (EASA). Din profil: Vi forventer, at du: • Er læge med flyvemedicinsk baggrund og har erfaring med helbredsgodkendelse på området • Er imødekommende og interesseret i at indgå i et socialt fællesskab på tværs af fagligheder • Har stærke kommunikative kompetencer og kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i et let tilgængeligt sprog både på dansk og engelsk • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i et lille stærkt team • Har evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye regler på fagområdet • Er samarbejdsorienteret og har lyst til at bidrage aktivt til teamsamarbejdet Det vil være en fordel, om du har erfaring med at arbejde i en offentlig forvaltning, men det er ikke en forudsætning for stillingen. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med arbejdsplads tæt på Dybbølsbro Station. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Finansministeriet. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos vicedirektør Kåre Clemmesen på telefon 25 40 88 96 eller overlæge Torben Hærslev på telefon 41 78 04 10. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen. Der vil indgå tests i rekrutteringsforløbet. Du vil ikke kunne drive en privat flyvemedicinsk praksis ved siden af jobbet som luftfartslæge. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest mandag d. 3. juni 2019 kl 9.00. Samtaler forventes afholdt den 6. og 7. juni.
Interesserer du dig for luftfart, og fungerer du godt i krydsfeltet mellem medicin og lovgivning? Trives du i en afvekslende hverdag med fokus på medicin og sagsbehandling, så kunne du være vores nye kollega i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.

Vi søger en engageret læge med flyvemedicinsk baggrund fra enten det civile eller militære område, der har lyst til at skifte fra arbejdet med at udføre helbredsundersøgelser over til arbejdet som embedsmand på området. Vi har brug for en erfaren flyvelæge, der selvstændigt og struktureret kan understøtte udviklingen af styrelsens lægefaglige arbejde på luftfartsområdet.

Vi tilbyder et spændende og fagligt udfordrende job med en bred kontaktflade og engagerede kolleger. Vi lægger herudover stor værdi i at kunne tilbyde dig en hverdag, der rummer plads til fritid og familieliv.

En dynamisk hverdag med faglige udfordringer
Du vil indgå i et fagligt stærkt team af læger, der udover luftfartslæger også omfatter de læger, der varetager helbredsattester og certifikater inden for styrelsens øvrige transportområder.

Dine væsentligste arbejdsopgaver som vores nye luftfartslæge:

• Føre tilsyn med helbredsattester og certifikater for danske piloter, flyveledere og cabin crew.
• Træffe afgørelse i sager, der er henvist til styrelsen fra de danske flyvelæger.
• Levere sparring til flyvelæger vedr. lægefaglige problemstillinger i forbindelse med helbredsattester.
• Certificere og føre tilsyn med flyvelæger og flyvemedicinske klinikker i Danmark.
• Sikre implementering af ny regulering på området i samarbejde med juristerne.
• Understøtte en effektiv sagsbehandling mellem læger, jurister og assisterende personale.
• Varetage generel sparring med andre læger i styrelsen om trafikmedicinske problemstillinger.
• Sparring med styrelsens jurister og de tekniske kolleger i flyvelægefaglige sager.
• Deltage i internationalt arbejde vedr. regulering af området (møder i EASA).
• Varetage undervisning af læger på det flyvemedicinske område, herunder tilrettelæggelse af kursusaktivitet.
• Samarbejde med branche og interessenter, herunder besvare forespørgsler om vurderinger og fortolkninger af reglerne på området.

Jobbet indebærer nogen rejseaktivitet i forbindelse med tilsynsaktiviteten, forskellige uddannelsesaktiviteter, samt mødedeltagelse hos Europæisk Luftfarts Sikkerheds Agentur (EASA).

Din profil:
Vi forventer, at du:

• Er læge med flyvemedicinsk baggrund og har erfaring med helbredsgodkendelse på området
• Er imødekommende og interesseret i at indgå i et socialt fællesskab på tværs af fagligheder
• Har stærke kommunikative kompetencer og kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i et let tilgængeligt sprog – både på dansk og engelsk
• Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i et lille stærkt team
• Har evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye regler på fagområdet
• Er samarbejdsorienteret og har lyst til at bidrage aktivt til teamsamarbejdet

Det vil være en fordel, om du har erfaring med at arbejde i en offentlig forvaltning, men det er ikke en forudsætning for stillingen.



Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med arbejdsplads tæt på Dybbølsbro Station. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Finansministeriet. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos vicedirektør Kåre Clemmesen på telefon 25 40 88 96 eller overlæge Torben Hærslev på telefon 41 78 04 10.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen. Der vil indgå tests i rekrutteringsforløbet.

Du vil ikke kunne drive en privat flyvemedicinsk praksis ved siden af jobbet som luftfartslæge.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest mandag d. 3. juni 2019 kl 9.00.

Samtaler forventes afholdt den 6. og 7. juni.



    TrafikstyrelsenKøbenhavn V2019-05-10T00:00:002019-06-03T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Ledende lægesekretær til BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet

    Rigshospitalet

    København Ø
    BørneUngeKlinikken i Juliane Marie Centeret på Rigshospitalet søger en visionær, dynamisk og faglig stærk ledende lægesekretær, der lægger vægt på trivsel, tværfaglighed og et højt serviceniveau. En leder der evner at skabe sammenhæng mellem kerneop...
    Indrykket:22. maj 2019
    Udløbsdato:13. juni 2019

    Thoraxanæstesiologisk Klinik søger klinikledelsessekretær pr. 1. august 2019

    Rigshospitalet

    København Ø
    Vi søger en uddannet lægesekretær 28-30 timer ugentligt til varetagelse af de mange administrative opgaver i klinikken. Opgaverne spænder over arbejde i modul tjenestetid, SP, SAP, administration af diverse konti, indkaldelse til og rolle som refere...
    Indrykket:21. maj 2019
    Udløbsdato:17. juni 2019

    Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?

    Rigshospitalet

    København Ø
    Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, ...
    Indrykket:20. maj 2019
    Udløbsdato:19. juni 2019

    Psykiatrisk Center København søger 5 nye lægesekretærkolleger

    Psykiatrisk Center København

    København Ø
    Vi søger 5 uddannede lægesekretærer til to af vores ambulatorier, Akutmodtagelsen samt to flyverfunktioner. Psykiatrisk Center København er Danmarks største center indenfor psykiatri med en akutmodtagelse, sengeafsnit, ambulatorier, kompetencecentre...
    Indrykket:18. maj 2019
    Udløbsdato:4. juni 2019

    Luftfartslæge søges til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

    Trafikstyrelsen

    København V
    Interesserer du dig for luftfart, og fungerer du godt i krydsfeltet mellem medicin og lovgivning? Trives du i en afvekslende hverdag med fokus på medicin og sagsbehandling, så kunne du være vores nye kollega i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Vi s...
    Indrykket:10. maj 2019
    Udløbsdato:3. juni 2019