Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannet lægesekretær

Røntgenafdelingen på Vejle og Middelfart Sygehuse er i rivende udvikling - vi konverterer derfor et vikariat til en fast stilling.
 
Vi søger en uddannet lægesekretær til fuldtidsstilling pr. 01.03.2018, eller efter aftale.
 
Vores afdeling består af flere matrikler – Røntgenafdelingen på Vejle og Middelfart Sygehuse samt Mammografiafsnittet beliggende på Vejle Sygehus.
 
Du vil indgå i en dynamisk gruppe på 14 dygtige sekretærer, som er fordelt på de forskellige matrikler. Du vil som udgangspunkt være tilknyttet Vejle Sygehus, men må være indstillet på at være dage i Middelfart efter behov.  
Arbejdstiden ligger mandag til fredag. Vi har fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse, hvor vi gennemsnitligt har 1 arbejdsdag til kl. 21.30 hver 14. dag.  
Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med de øvrige sekretærer i receptionen og sekretariatet samt et tværfagligt samarbejde med de øvrige kollegaer på de 2 matrikler.
 
Lidt om dig:  
Du er uddannet lægesekretær.  
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til RIS.  
Du har flair for IT, da stillingen kræver, at der kan arbejdes i flere systemer, og alt billedmateriale behandles elektronisk.  
Du er god til at samarbejde og har lyst til at arbejde i et team, hvor vi hjælper hinanden på tværs.  
Du kan arbejde selvstændigt og er samtidig en holdspiller, der kan prioritere arbejdsopgaverne.  
Du er fleksibel og omstillingsparat.  
Du er stabil, positiv og ser muligheder frem for begrænsninger.  
Da du bl.a. vil være vores sekretær udadtil, søger vi en imødekommende og serviceminded person.
 
Arbejdsopgaver:  
Du vil primært være frontperson og modtage vores patienter i receptionen. Vi har åbent ambulatorium, hvor mange kommer uanmeldt til forskellige undersøgelser. Der vil derfor være en del undersøgelser, som skal bookes i vores RIS system.  
Du kommer til at besvare mange telefonopkald, da du ofte vil være den første kontakt til afdelingen.  
Derudover er der diverse administrative opgaver, der følger med et patientforløb på Røntgenafdelingen.  
Opgaverne løses i samarbejde med dine kollegaer på Røntgenafdelingen.
 
Vi kan tilbyde:  
En arbejdsplads, hvor vi vægter arbejdsglæde og indbyrdes samspil højt.  
Et varieret job i tværfaglige omgivelser, hvor vi hjælper hinanden.  
Grundig oplæring og introduktion til Røntgenafdelingen.  
Et spændende arbejdsmiljø, hvor ingen arbejdsdage er ens.  
En afdeling, der har fokus på kvalitet og sætter patienten i centrum.
 
Ønsker du yderligere information eller funktionsbeskrivelse, kan du kontakte ledende lægesekretær Berit Andersen på telefon 7940 5337 eller mail berit.andersen@rsyd.dk
 
Ansøgningsfrist 14.02.2018  
Ansættelsessamtaler uge 8.  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her