Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

uddannet lægesekretær til Hudafdelingen, Afdeling D/S, med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, eller efter aftale

Stillingen er til besættelse 1. juni, evt. før.

Afdeling D/S består af Hudafdelingen, Sårcentret og Klinik for Kønssygdomme. Hudafdelingen består af flere specialiserede klinikker, hvor vi blandt andet behandler patienter med eksem, psoriasis, hudkræft, bindevævssygdomme og følgesymptomer efter organtransplantation. I afdelingen gives behandlinger med blandt andet laser, lys og røntgen.

Sekretærerne i Hudafdelingen er opdelt i tre teams, hvor hvert team har en teamkoordinator, og opgaven går på skift.

Vores arbejde er meget afvekslende. Nogle dage er vi med på undersøgelsesstuerne sammen med vores læger, sygeplejersker og patienter, hvor vi udfører bestilling af alle patientrelaterede opgaver og undersøgelser; Mikroskopi, blodprøver m.m. samt booking af nye tider, bestilling af tolk og kørsel.

Andre dage er der sekretariatsfunktion med blandt andet telefonpasning og arbejdslister og øvrige opgaver afledt af Sundhedsplatformen. I ferier og ved sygdom kan der være afløsning på vores sengeafsnit.

Vi er i alt 26 superdygtige, uddannede og engagerede lægesekretærer, som er meget glade for vores arbejdsplads.

Vi vil selvfølgelig sørge for, at du får en god og grundig oplæring i alle vores specialiserede funktioner.

Vi ønsker kollega, som:

  • er uddannet lægesekretær, gerne med erfaring fra ambulatorium
  • er certificeret og rutineret i Sundhedsplatformen
  • holder af tæt patientkontakt
  • kan lide udfordringer og afvekslende arbejdsopgaver og ansvarsområder
  • er i stand til at bevare overblikket med et smil i en særdeles travl hverdag
  • er selvstændig, stabil og ansvarsbevidst og som brænder for at yde god service til patienterne
  • vil bidrage til det gode kollegiale samarbejde

Du ønsker at:
  • være med til, at udvikle og sikre det ideelle patientforløb
  • være ansat i en afdeling, hvor der er et godt og konstruktivt, tværfagligt samarbejde
  • være ansat i en afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor god omgangstone er en selvfølge
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Løn og ansættelse iht. gældende overenskomst og Ny løn.

Evt. spørgsmål rettes til ledende lægesekretær Merete Klüver-Jensen på tlf. 38 63 60 79

Ansøgningsfrist: Torsdag den 19. april

Ansættelsessamtaler forventes afholdt: Tirsdag den 24. april


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her