Gem job

Udenrigsministeriet søger operationel indkøber til nyoprettet stilling i Økonomikontoret

Udenrigsministeriet søger operationel indkøber til nyoprettet stilling i Økonomikontoret Udenrigsministeriet søger en indkøber med viden og erfaring med offentlige indkøb, herunder indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler. Vi søger en ny kollega, der har lyst til at deltage i arbejdet med centraliseringen af disse indkøb, og som har lyst til at være en aktiv medspiller i Udenrigsministeriets arbejde med indkøb under tærskelværdien.

Stillingen er placeret i Økonomikontoret og tilknyttet det team i kontoret, der arbejder med indkøb, udbud, konkurrenceudsættelser og kontraktstyring. Teamet består i dag af 10 engagerede kolleger, der tilsammen udgør et stærkt fagligt miljø, hvor faglig sparring og videndeling er en naturlig del af hverdagen.

Økonomikontoret har ansvaret for styringen af Udenrigsministeriets økonomi og for at fastholde sikker drift og professionel, effektiv og fair ressourcefordeling med fokus på koncernens og enhedernes behov.

Din profil
Vi forestiller os, at du har praktisk erfaring med offentlige indkøb - herunder indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler, at du har en baggrund fra en anden offentlig institution (kommune, region, ministerium), at du har interesse for at arbejde med compliance, at du arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver, og at du har erfaring med at arbejde med Excel.

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os umiddelbart, at du har en kontoruddannelse i offentlig administration, er bachelor-fuldmægtig eller andet.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaringer med at arbejde med indkøb og rådgivning under SKI’s og Økonomistyrelsens rammeaftaler.

Stillingen er udadvendt, og du vil dagligt have en tæt kontakt til de decentrale indkøbere i Udenrigsministeriet. Din hverdag vil derfor blive lettere, hvis du er god til – og trives med - at formidle og rådgive, samt hvis du har interesse i at skabe og opbygge gode samarbejds-relationer.

Om stillingen
I dit nye job som operationel indkøber i Udenrigsministeriet vil du bl.a.:

  • være med til at etablere centralisering af visse indkøb i Udenrigsministeriet
  • skulle arbejde tæt sammen med Udenrigsministeriets koncernindkøber
  • servicere og rådgive kolleger i forbindelse med indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler, herunder rådgive om muligheden for at prioritere grønne og bæredygtige valg
  • gennemføre indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler
  • bidrage til at sikre fuld compliance på Udenrigsministeriets brug af de fællesstatslige rammeaftaler
  • bidrage til implementering af Charter for godt og grønt indkøb
  • indgå i et tæt samarbejde med resten af teamet for at sikre den bedste service til kollegerne/brugerne
De konkrete opgaver vil - alt efter din profil - blive aftalt endeligt i samarbejde med resten af teamet således, at vi sikrer os, at vi som team kan tilbyde organisationen de rette kompetencer.

Udenrigsministeriet som arbejdsplads
Udenrigsministeriet tilbyder en spændende og udviklende stilling i et kontor, der løser opgaver inden for bl.a. budget- og bevillingsforhold, løbende effektiviseringer og optimering af Udenrigsministeriets ressourcestyring, udbud, ministeriets regnskab samt support på det økonomiadministrative område.

Vi lægger vægt på at udvikle os, og vi deltager i relevante kurser og netværk. Vi sætter pris på både det faglige og det kollegiale, ligesom vi prioriterer en sund balance mellem Udenrigsmini-steriet og privatlivet.

Som arbejdsplads kan Udenrigsministeriet tilbyde et godt og motiverende kollegaskab og en international atmosfære, hvor du vil få kontakter til kollegaer og samarbejdspartnere i Danmark og rundt omkring i verden.

Ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår vil være som AC-fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst mellem staten og den relevante faglige organisation. Indplacering og kvalifikationstillæg foretages ud fra din anciennitet og dine kvalifikationer.

Du ansættes uden forflyttelsespligt.

Det er en betingelse for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde din sikkerhedsgodkendelse i løbet af ansættelsen.

Tiltrædelse:
Snarest muligt

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er mandag den 12. september 2022. Vi forventer at afholde samtaler snarest herefter. Du søger under ”job” på http://www.um.dk/. Du skal indsende en målrettet og motiveret ansøgning på maksimum 1 side og et CV indeholdende oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde og øvrige kvalifikationer, niveau for sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæft venligst dit eksamensbevis. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning. Skulle du have spørgsmål til stilling, som ikke er besvaret i opslaget eller kan findes på www.um.dk, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Lone Ravn Gydesen +45 33 92 12 71 / longyd@um.dk og hvis du har spørgsmål til løn og vilkår kan du kontakte: HR-konsulent Thomas Hadrup +45 33 92 10 08 / thohad@um.dk.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset personlig baggrund, til at søge en stilling i UM.

Se her hvordan vi behandler dine personoplysninger, når du ansøger en stilling hos Udenrigsministeriet.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Taktisk indkøber, Global Sourcing

Foss

Hillerød
Så har vi den perfekte udfordring til dig: FOSS Global Sourcing søger en taktisk indkøber til vores team i Hillerød. Global Sourcing er ansvarlig for den globale strategiske og taktiske sourcing til vores produktionssteder i henholdsvis Hillerød og i...
20. september 2022

Procurement konsulent (indkøber): IT indkøb

Emagine

København K
Placering: DK,Danmark Procurement konsulent (indkøber): IT indkøb Start 01-10-2022 Duration 1-3 months Vores kunde har behov for en Procurement konsulent der kan kommer inde og hjælpe med daglige opgaver: indkøb af IT og IT services. Kontrakten vil l...
19. september 2022

Backoffice medarbejder til Produktionsvirksomhed

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Vi søger for vores kunde Accon A/S, beliggende i Hedehusene, en Backoffice medarbejder som skal bidrage til deres fortsatte vækst, og position som førende leverandør af Bulk emballage til industrien i hele Norden. Med over 30 års erfaring, har Accon ...
27. august 2022

Udenrigsministeriet søger operationel indkøber til nyoprettet stilling i Økonomikontoret

Udenrigsministeriet søger operationel indkøber til nyoprettet stilling i Økonomikontoret Udenrigsministeriet søger en indkøber med viden og erfaring med offentlige indkøb, herunder indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler. Vi søger en ny kollega, der har lyst til at deltage i arbejdet med centraliseringen af disse indkøb, og som har lyst til at være en aktiv medspiller i Udenrigsministeriets arbejde med indkøb under tærskelværdien.

Stillingen er placeret i Økonomikontoret og tilknyttet det team i kontoret, der arbejder med indkøb, udbud, konkurrenceudsættelser og kontraktstyring. Teamet består i dag af 10 engagerede kolleger, der tilsammen udgør et stærkt fagligt miljø, hvor faglig sparring og videndeling er en naturlig del af hverdagen.

Økonomikontoret har ansvaret for styringen af Udenrigsministeriets økonomi og for at fastholde sikker drift og professionel, effektiv og fair ressourcefordeling med fokus på koncernens og enhedernes behov.

Din profil
Vi forestiller os, at du har praktisk erfaring med offentlige indkøb - herunder indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler, at du har en baggrund fra en anden offentlig institution (kommune, region, ministerium), at du har interesse for at arbejde med compliance, at du arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver, og at du har erfaring med at arbejde med Excel.

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os umiddelbart, at du har en kontoruddannelse i offentlig administration, er bachelor-fuldmægtig eller andet.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaringer med at arbejde med indkøb og rådgivning under SKI’s og Økonomistyrelsens rammeaftaler.

Stillingen er udadvendt, og du vil dagligt have en tæt kontakt til de decentrale indkøbere i Udenrigsministeriet. Din hverdag vil derfor blive lettere, hvis du er god til – og trives med - at formidle og rådgive, samt hvis du har interesse i at skabe og opbygge gode samarbejds-relationer.

Om stillingen
I dit nye job som operationel indkøber i Udenrigsministeriet vil du bl.a.:

  • være med til at etablere centralisering af visse indkøb i Udenrigsministeriet
  • skulle arbejde tæt sammen med Udenrigsministeriets koncernindkøber
  • servicere og rådgive kolleger i forbindelse med indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler, herunder rådgive om muligheden for at prioritere grønne og bæredygtige valg
  • gennemføre indkøb under de fællesstatslige rammeaftaler
  • bidrage til at sikre fuld compliance på Udenrigsministeriets brug af de fællesstatslige rammeaftaler
  • bidrage til implementering af Charter for godt og grønt indkøb
  • indgå i et tæt samarbejde med resten af teamet for at sikre den bedste service til kollegerne/brugerne
De konkrete opgaver vil - alt efter din profil - blive aftalt endeligt i samarbejde med resten af teamet således, at vi sikrer os, at vi som team kan tilbyde organisationen de rette kompetencer.

Udenrigsministeriet som arbejdsplads
Udenrigsministeriet tilbyder en spændende og udviklende stilling i et kontor, der løser opgaver inden for bl.a. budget- og bevillingsforhold, løbende effektiviseringer og optimering af Udenrigsministeriets ressourcestyring, udbud, ministeriets regnskab samt support på det økonomiadministrative område.

Vi lægger vægt på at udvikle os, og vi deltager i relevante kurser og netværk. Vi sætter pris på både det faglige og det kollegiale, ligesom vi prioriterer en sund balance mellem Udenrigsmini-steriet og privatlivet.

Som arbejdsplads kan Udenrigsministeriet tilbyde et godt og motiverende kollegaskab og en international atmosfære, hvor du vil få kontakter til kollegaer og samarbejdspartnere i Danmark og rundt omkring i verden.

Ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår vil være som AC-fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst mellem staten og den relevante faglige organisation. Indplacering og kvalifikationstillæg foretages ud fra din anciennitet og dine kvalifikationer.

Du ansættes uden forflyttelsespligt.

Det er en betingelse for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde din sikkerhedsgodkendelse i løbet af ansættelsen.

Tiltrædelse:
Snarest muligt

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er mandag den 12. september 2022. Vi forventer at afholde samtaler snarest herefter. Du søger under ”job” på http://www.um.dk/. Du skal indsende en målrettet og motiveret ansøgning på maksimum 1 side og et CV indeholdende oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde og øvrige kvalifikationer, niveau for sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæft venligst dit eksamensbevis. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning. Skulle du have spørgsmål til stilling, som ikke er besvaret i opslaget eller kan findes på www.um.dk, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Lone Ravn Gydesen +45 33 92 12 71 / longyd@um.dk og hvis du har spørgsmål til løn og vilkår kan du kontakte: HR-konsulent Thomas Hadrup +45 33 92 10 08 / thohad@um.dk.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset personlig baggrund, til at søge en stilling i UM.

Se her hvordan vi behandler dine personoplysninger, når du ansøger en stilling hos Udenrigsministeriet.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Taktisk indkøber, Global Sourcing

Foss

Hillerød
Så har vi den perfekte udfordring til dig: FOSS Global Sourcing søger en taktisk indkøber til vores team i Hillerød. Global Sourcing er ansvarlig for den globale strategiske og taktiske sourcing til vores produktionssteder i henholdsvis Hillerød og i...
20. september 2022

Procurement konsulent (indkøber): IT indkøb

Emagine

København K
Placering: DK,Danmark Procurement konsulent (indkøber): IT indkøb Start 01-10-2022 Duration 1-3 months Vores kunde har behov for en Procurement konsulent der kan kommer inde og hjælpe med daglige opgaver: indkøb af IT og IT services. Kontrakten vil l...
19. september 2022

Backoffice medarbejder til Produktionsvirksomhed

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Vi søger for vores kunde Accon A/S, beliggende i Hedehusene, en Backoffice medarbejder som skal bidrage til deres fortsatte vækst, og position som førende leverandør af Bulk emballage til industrien i hele Norden. Med over 30 års erfaring, har Accon ...
27. august 2022