Udgående bylivsrådgiver til dialog og tilsyn med byens aktører i Teknik- og Miljøforvaltningen

Enheden Byliv i Teknik- og Miljøforvaltningen er myndighed for de kommunale vejarealer, pladser og parker. Vi står for at give tilladelser og føre tilsyn inden for områderne mobilt gadesalg, cykeltaxier, stadepladser og pølsevogne, udendørsservering, vareudstilling, reklameskilte, filmoptagelser og arrangementer m.m. Det er vores job at sikre, at byen er fremkommelig og at alle byens mange aktiviteter finder sted i balance mellem borgere, erhvervsliv og besøgende, og i samspil med byens øvrige brug.  
 
Vi søger en kollega, der kan føre tilsyn med vores arbejdsområder, følge op på sager og være med til at sikre balance i bylivet. Vi er ca. 20 faste medarbejdere og seks studenter og vi behandler ca. 10.000 ansøgninger om året.  
 
Om jobbet  
Dine primære opgaver vil bestå i, at:  
  • føre tilsyn og håndhæve tilladelser, vilkår, regler og aftaler
  • sikre fremkommelighed og tilgængelighed primært på byens fortove og pladser  
  • være i tæt dialog med erhvervsdrivende, arrangører, politi og byens borgere  
  • konfliktløse og straksafklare  
  • dokumentere og lave opfølgning på dit arbejde.  
Vi lægger stor vægt på, at vores rolle som myndighed på området forvaltes som et samarbejde mellem kommunen, erhvervsdrivende, arrangører og borgere, hvor vi ikke kun er myndighedspersoner, men også fungerer som sparringspartnere.  
 
Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige Bylivsrådgivere/sagsbehandlere, og du vil indgå i et team på to udgående bylivsrådgivere.  
 
Om dig  
Vi forventer, at du har interesse for bylivet på gaden – og trives med at være meget ude. Du skal udstråle myndighed og samtidig være menneskekender, have god situationsfornemmelse og kunne afhjælpe store, såvel som små problemer og kunne konfliktløse og nedtrappe tilspidsede situationer.  
 
Vi ser gerne, at du er fortrolig med it og digitale sagsbehandlingssystemer, som bruges til at håndtere ansøgninger og dokumenter, da du vil skulle søge oplysninger om tilladelser og dokumentere dit tilsynsarbejde. Jobbet indebærer kontakt med mange forskellige mennesker, fra alle samfundslag og mange forskellige kulturer, som du skal have lyst og evne til at kommunikere med.  
 
Vi ønsker stillingen besat af en person med masser af energi, udadvendthed og godt humør. Du trives med en travl og udfordrende hverdag, og har lyst til at arbejde selvstændigt med fokus på myndighed, service og konfliktløsning. Du ser dig selv som en selvstændig, effektiv og behagelig person, der trives med at hjælpe andre – men du skal også kunne sætte dig selv i respekt i situationer, hvor det er nødvendigt.  
 
Behovet for øget tilsyn er særligt i eftermiddags- og aftentimerne og i weekenden, og vi forventer, at du vil have mulighed for at arbejde her, og i øvrigt være fleksibel – da du vil skulle arbejde i tæt dialog med sagsbehandlerne i Byliv, vil noget af arbejdstiden også være i almindelig kontortid.  
 
Din formelle uddannelse er ikke så vigtig. I den ideelle verden måtte du gerne have erfaringer eller uddannelse, der kombinerer myndighedsopgaver og servicemindedhed med kendskab til offentlig administration, men det er ikke et krav. Er du god til Excel er det et plus.  
 
Vi tilbyder  
  • en offentlig organisation i en spændende udvikling  
  • gode kolleger, som du vil skulle samarbejde tæt med  
  • gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inklusive frokost  
  • masser af frisk luft og byliv.  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig i dagtimer samt aften og weekend efter behov.  
 
Spørgsmål  
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret enhedschef Sabina Zwergius Teilmann på 2014 1721.    
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018.  
Vi forventer at afholde samtaler med udvalgte kandidater i uge 8 og 9.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:29. januar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Er du Alternativets nye økonomiske rådgiver?

Alternativets Folketingsgruppe

Vi søger en progressiv, grønt tænkende økonomisk rådgiver, der evner at koble et klassiskfinanslovsudspil med Alternativets tænkning om tre bundlinjer. Hvis du samtidig har forståelse for politisk strategi og lyst til iværksætter- og erhvervspolitik...
Indrykket:29. januar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Er du Alternativets nye udenrigspolitiske fyrtårn?

Alternativets Folketingsgruppe

Brænder du for at gøre Danmark til det bedste land for verden, og har du samtidig en ambition om at gøre institutioner som EU og FN langt mere demokratiske og gennemsigtige for at sikre en bredere folkelig forankring og større gennemslagskraft? Godt...
Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:18. februar 2018

Jurist med flair for it til it-sikkerhed på beskæftigelsesområdet

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Vil du arbejde med informationssikkerhed? Har du interesse for spændingsfeltet mellem it og jura, og vil du have ansvar fra dag 1? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Digitalisering og Support. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejds...
Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:19. februar 2018

Analytisk stærk AC-medarbejder søges til udvikling af folkeskolens prøver

Undervisningsministeriet

Vil du være med til at sikre, at folkeskolens prøver udvikles og gennemføres så godt som muligt? Så har vi jobbet til dig! Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en engageret medarbejder, der skal løse opgaver i forhold til folkeskolens...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Forretningsudvikler til årsopgørelsen i den kommende Skattestyrelse

SKAT

Vil du hjælpe med at servicere 5 millioner skatteydere? Brænder du for udvikling og for at skabe gode processer? Så har du muligheden nu, hvor du sammen med dygtige kollegaer i vores lønmodtagerteam skal drive udviklingen af årsopgørelsen. Spændende...