Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udgravningsledere til Københavns Museum

Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov.

Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer.

Du skal løse følgende opgaver

  • Forestå små og store byarkæologiske udgravninger
  • Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi
  • Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen
  • Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter
  • Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis
  • Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang

Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer

  • Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi
  • Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav
  • Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift
  • Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav
  • Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel
  • Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel
  • Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt
  • Kørekort til personbil (B) er ønskeligt

Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder.

Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil.
Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033114Phoenix-63b93a5612019-05-28T14:00:52.347Udgravningsledere til Københavns Museum

Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov.

Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer.

Du skal løse følgende opgaver

  • Forestå små og store byarkæologiske udgravninger
  • Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi
  • Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen
  • Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter
  • Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis
  • Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang

Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer

  • Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi
  • Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav
  • Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift
  • Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav
  • Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel
  • Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel
  • Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt
  • Kørekort til personbil (B) er ønskeligt

Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder.

Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil.
Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

2019-06-21T06:59:41.080 Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer. Du skal løse følgende opgaver Forestå små og store byarkæologiske udgravninger Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt Kørekort til personbil (B) er ønskeligt Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder. Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil. Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 201910Phoenix63b93a56101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158712&DepartmentId=19070&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536392Københavns Museum11Stormgade 201555København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset768917KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15871200028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63b93a56https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=63b93a56https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63b93a56&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63b93a56&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361937240mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330056066Leder til Fritidsinstitutionen på Kalvebod Fælled SkoleBasic På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. oktober 2019 til skolens fritidsinstitution en erfaren og visionær leder, der ser store muligheder i at være med til at bygge en helt ny skole med tilhørende fritidsinstitution op. Det er et job for den ambitiøse og nærværende leder, der sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag. Kalvebod Fælled Skole er en helt ny skole under opbygning. Selve skolebygningen stod klar i sommeren 2018. Kalvebod Fælled Skole ligger tæt på skønne naturområder ved Kalvebod Fælled, og den har et særligt fokus på idræt og bevægelse. Dette afspejler sig både i børnenes skole og fritidsliv og i selve den nye skolebygnings udformning og arkitektur. I dette skoleår består skolen af fem 0. klasser, fire 1. klasser, tre 2. klasser, tre 3. klasser, to 4. klasser og to 5. klasser. På Kalvebod Fælled Skole arbejder lærere og pædagoger fra fritidsinstitutionen tæt sammen i teams og er fælles om ansvaret for at skabe trivsel og udvikling i barnets hele dag. Vi leder derfor efter en leder til fritidsinstitutionen, der ligesom resten af de ansatte ser, at lærernes og pædagogernes fagligheder komplimenterer og understøtter hinanden, og at begge fagligheder i et samspil skaber den allerbedste ramme for gode, trygge og lærerige dage for børnene. En ramme, der på sigt skal danne grundlag for et godt voksenliv for vores børn. Vi forventer, at du Er uddannet pædagog og har solid ledelseserfaring, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, f.eks. diplom i ledelse: Du lægger særlig vægt på synlig, tillidsfuld personaleledelse, pædagogisk udvikling samt et tæt samarbejdet med forældre og andre interessenter. Er en pædagogisk inspirator: Du skal med faglig og professionel, pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at fritidsinstitutionens børn får et godt og spændende fritidsliv med tæt kobling til deres skoleliv og skolens fokus på motion og idræt. Er en dygtig personaleleder: Du skal have en god forståelse for andre mennesker, skal kunne motivere, inspirere og anerkende personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave. Er modig, ser muligheder og vil brænde for at bidrage til skolens og fritidsinstitutionens opbygning og udvikling. Ser et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde: Du skal prioritere et godt samarbejde med vores forældre, hvor inddragelse og løbende kommunikation er nøgleordene, og hvor der åbent lyttes til ris, ros, begejstring og bekymringer, og hvor der handles aktivt på relevant kritik. Er indstillet på, at børnetid i fritidsinstitutionen fylder en del og kan se de muligheder, der ligger i at være helt tæt på det pædagogiske arbejde i det daglige. Er indstillet på, at ansvaret for børnesager deles ligeligt i ledelsesteamet. Kan arbejde selvstændigt, i fællesskaber og håndtere sårbare samtaler hensigtsmæssigt og empatisk. Respekterer de trædesten, der allerede er lagt herunder skolens værdigrundlag og samtidig ikke er bange for at udvikle og sætte dit eget præg på skolen og fritidsordningen. Er struktureret og følger tingene til dørs. Er lyttende, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn. På Kalvebod Fælled Skole kan vi tilbyde En positiv, engageret og international forældrekreds og skolebestyrelse En åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe med pionérånd og stor lyst til at være med til at skabe en helt ny skole og fritidsordning En god atmosfære i personalegruppe og i lederteamet Faglige og personlige udfordringer En arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet En flok glade Ørestadsbørn, hvor din indsats som leder i fritidsinstitutionen gør en forskel Et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor Et tæt samarbejde med fritidsinstitutionen på Ørestad Skole, samt daginstitutionerne og fritidscenteret i Ørestad. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes børneattest og straffeattest. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes. Ansættelse ønskes pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte skoleleder Maria Bælum på 8256 6990 for yderligere information. Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019 Der indkaldes til samtaler fredag den 16. august. Der afholdes samtaler tirsdag den 20. august fra kl. 14.00-18.00 (1. runde) og tirsdag den 27. august fra kl. 15.00-18.00 (2. runde).

På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. oktober 2019 til skolens fritidsinstitution en erfaren og visionær leder, der ser store muligheder i at være med til at bygge en helt ny skole med tilhørende fritidsinstitution op.

Det er et job for den ambitiøse og nærværende leder, der sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer/pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag.

Kalvebod Fælled Skole er en helt ny skole under opbygning. Selve skolebygningen stod klar i sommeren 2018.

Kalvebod Fælled Skole ligger tæt på skønne naturområder ved Kalvebod Fælled, og den har et særligt fokus på idræt og bevægelse. Dette afspejler sig både i børnenes skole og fritidsliv og i selve den nye skolebygnings udformning og arkitektur.

I dette skoleår består skolen af fem 0. klasser, fire 1. klasser, tre 2. klasser, tre 3. klasser, to 4. klasser og to 5. klasser.

På Kalvebod Fælled Skole arbejder lærere og pædagoger fra fritidsinstitutionen tæt sammen i teams og er fælles om ansvaret for at skabe trivsel og udvikling i barnets hele dag. Vi leder derfor efter en leder til fritidsinstitutionen, der ligesom resten af de ansatte ser, at lærernes og pædagogernes fagligheder komplimenterer og understøtter hinanden, og at begge fagligheder i et samspil skaber den allerbedste ramme for gode, trygge og lærerige dage for børnene. En ramme, der på sigt skal danne grundlag for et godt voksenliv for vores børn.

Vi forventer, at du

  • Er uddannet pædagog og har solid ledelseserfaring, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, f.eks. diplom i ledelse: Du lægger særlig vægt på synlig, tillidsfuld personaleledelse, pædagogisk udvikling samt et tæt samarbejdet med forældre og andre interessenter.
  • Er en pædagogisk inspirator: Du skal med faglig og professionel, pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at fritidsinstitutionens børn får et godt og spændende fritidsliv med tæt kobling til deres skoleliv og skolens fokus på motion og idræt.
  • Er en dygtig personaleleder: Du skal have en god forståelse for andre mennesker, skal kunne motivere, inspirere og anerkende personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave.
  • Er modig, ser muligheder og vil brænde for at bidrage til skolens og fritidsinstitutionens opbygning og udvikling.
  • Ser et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde: Du skal prioritere et godt samarbejde med vores forældre, hvor inddragelse og løbende kommunikation er nøgleordene, og hvor der åbent lyttes til ris, ros, begejstring og bekymringer, og hvor der handles aktivt på relevant kritik.
  • Er indstillet på, at børnetid i fritidsinstitutionen fylder en del og kan se de muligheder, der ligger i at være helt tæt på det pædagogiske arbejde i det daglige.
  • Er indstillet på, at ansvaret for børnesager deles ligeligt i ledelsesteamet.
  • Kan arbejde selvstændigt, i fællesskaber og håndtere sårbare samtaler hensigtsmæssigt og empatisk.
  • Respekterer de trædesten, der allerede er lagt – herunder skolens værdigrundlag – og samtidig ikke er bange for at udvikle og sætte dit eget præg på skolen og fritidsordningen.
  • Er struktureret og følger tingene til dørs.
  • Er lyttende, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn.

På Kalvebod Fælled Skole kan vi tilbyde

  • En positiv, engageret og international forældrekreds og skolebestyrelse
  • En åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe med pionérånd og stor lyst til at være med til at skabe en helt ny skole og fritidsordning
  • En god atmosfære i personalegruppe og i lederteamet
  • Faglige og personlige udfordringer
  • En arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet
  • En flok glade Ørestadsbørn, hvor din indsats som leder i fritidsinstitutionen gør en forskel
  • Et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor
  • Et tæt samarbejde med fritidsinstitutionen på Ørestad Skole, samt daginstitutionerne og fritidscenteret i Ørestad.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst.

Ved ansættelse indhentes børneattest og straffeattest.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.

Ansættelse ønskes pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte skoleleder Maria Bælum på 8256 6990 for yderligere information.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Der indkaldes til samtaler fredag den 16. august.
Der afholdes samtaler tirsdag den 20. august fra kl. 14.00-18.00 (1. runde) og tirsdag den 27. august fra kl. 15.00-18.00 (2. runde).

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKalvebod Fælled SkoleKøbenhavn S2019-07-08T02:00:572019-08-09T00:00:00
330056989Kulturskabende pædagogisk leder med stor drivkraft til Nokken - en del af Amager Klynge BBasic Genopslag I klyngen har vi et stærkt, fælles ledelsesteam, der løser opgaverne gennem dialog og sparring med hinanden. Vi trækker i samme retning, vi hjælper, støtter og udfordrer hinanden, og vi udvikler os sammen. Vil du være med til at fastholde og videreudvikle dette? I Nokken er vi i gang med en spændende udviklingsproces, hvor du som vores kommende pædagogiske leder får mulighed for at udfolde hele dit lederpotentiale. Kan du inspirere og motivere dine medarbejdere, så de hver dag går hjem med tanken: jeg har gjort en forskel i børnenes liv i dag ? Har du i tidligere ansættelser haft succes med at fastlægge og drive lærerige og udviklende processer for en ny personalegruppe, der skal lære hinanden og en arbejdsproces at kende? Vil du gribe og overtage den udvikling, der allerede er igangsat, og tilføre den dine egne idéer og input? Kan du fremme arbejdsglæde og -trivsel, så samhørigheden i arbejdsfællesskabet bliver den bærende kraft i samarbejdet omkring børnene og deres forældre? Har du ledelseserfaring fra 0-6 års området? Og er du uddannet pædagog? Så opfordrer vi dig til at søge denne stilling! Amager Klynge B består udover Nokken af Børnehuset Gullfossgade, Børnehuset ved Volden og Snorretoppen. Du står ikke alene med opgaven I Nokken har vi et samarbejdsparat forældreråd, en tillidsrepræsentant og en arbejdsmiljørepræsentant, der alle brænder for Nokken. Derudover har vi særlige muligheder for at få skabt et nyt arbejdsfællesskab omkring børnene, da vi har kompetencepædagoger og pædagogiske konsulenter tilknyttet. Vi har i klyngens MED-udvalg og i ledelsen en del aftaler, politikker og retningslinjer, og vi tænker, at du ved, at du som ny træder ind i dette med respekt og loyalitet. Samtidig må du også gerne udfordre os med andre og måske bedre tanker. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til klyngeleder Diana W.R. Jensen på 2462 6883. Læg eventuelt en besked, så ringer Diana tilbage. Vi forventer, at du i din ansøgning og dit CV forholder dig til Børne- og Ungdomsforvaltningens (BUF) klyngeledelsesprofil og annoncens indhold. Du kan få klyngeledelsesprofilen og klyngens vision tilsendt ved at skrive til Diana på dijens@kk.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 6. august 2019 Vi afholder 1. samtalerunde onsdag den 14. august fra kl. 16.30 og 2. samtalerunde tirsdag den 20. august fra 17.00.

Genopslag

I klyngen har vi et stærkt, fælles ledelsesteam, der løser opgaverne gennem dialog og sparring med hinanden. Vi trækker i samme retning, vi hjælper, støtter og udfordrer hinanden, og vi udvikler os sammen. Vil du være med til at fastholde og videreudvikle dette?

I Nokken er vi i gang med en spændende udviklingsproces, hvor du som vores kommende pædagogiske leder får mulighed for at udfolde hele dit lederpotentiale.

  • Kan du inspirere og motivere dine medarbejdere, så de hver dag går hjem med tanken: ”jeg har gjort en forskel i børnenes liv i dag”?
  • Har du i tidligere ansættelser haft succes med at fastlægge og drive lærerige og udviklende processer for en ny personalegruppe, der skal lære hinanden og en arbejdsproces at kende?
  • Vil du gribe og overtage den udvikling, der allerede er igangsat, og tilføre den dine egne idéer og input?
  • Kan du fremme arbejdsglæde og -trivsel, så samhørigheden i arbejdsfællesskabet bliver den bærende kraft i samarbejdet omkring børnene og deres forældre?
  • Har du ledelseserfaring fra 0-6 års området?

Og er du uddannet pædagog?

Så opfordrer vi dig til at søge denne stilling!

Amager Klynge B består udover Nokken af Børnehuset Gullfossgade, Børnehuset ved Volden og Snorretoppen.

Du står ikke alene med opgaven
I Nokken har vi et samarbejdsparat forældreråd, en tillidsrepræsentant og en arbejdsmiljørepræsentant, der alle brænder for Nokken.

Derudover har vi særlige muligheder for at få skabt et nyt arbejdsfællesskab omkring børnene, da vi har kompetencepædagoger og pædagogiske konsulenter tilknyttet.

Vi har i klyngens MED-udvalg og i ledelsen en del aftaler, politikker og retningslinjer, og vi tænker, at du ved, at du som ny træder ind i dette med respekt og loyalitet. Samtidig må du også gerne udfordre os med andre og måske bedre tanker.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til klyngeleder Diana W.R. Jensen på 2462 6883. Læg eventuelt en besked, så ringer Diana tilbage.

Vi forventer, at du i din ansøgning og dit CV forholder dig til Børne- og Ungdomsforvaltningens (BUF) klyngeledelsesprofil og annoncens indhold. Du kan få klyngeledelsesprofilen og klyngens vision tilsendt ved at skrive til Diana på dijens@kk.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 6. august 2019
Vi afholder 1. samtalerunde onsdag den 14. august fra kl. 16.30 og 2. samtalerunde tirsdag den 20. august fra 17.00.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNokkenKøbenhavn S2019-07-09T12:00:19.7572019-08-06T00:00:00
330058756Klyngeleder, der brænder for børns trivsel, læring, udvikling og dannelse til Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge DBasic Er du drivkraften for faglig ledelse af velkvalificerede pædagogiske ledere, og har du høje ambitioner for børns trivsel og læring? Så er klyngelederstillingen i klynge D på Vesterbro måske noget for dig. Vi søger en faglig visionær og empatisk klyngeleder til en klynge af daginstitutioner i klynge D i Område Valby Vesterbro og Kgs. Enghave i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Klyngen er en klynge midt på det pulserende Vesterbro, hvor der bor mangfoldige børnefamilier, og hvor forældrene er optaget af at være en del af deres barns dagligdag i institutionen. Vi søger en klyngeleder, som har solid ledererfaring og evner at lede fagligt, strategisk og professionelt i sit daglige virke har en pædagogisk baggrund med en relevant lederuddannelse kan lede og udvikle kvaliteten i den pædagogiske praksis gennem ledelse af de pædagogiske ledere kan stå i spidsen for ledelsesteamet, er stærk i procesledelse og kan inspirere og motivere teamet kan skabe et professionelt og trygt arbejdsfællesskab ved at lytte til og inddrage medarbejderne med fokus på kerneydelsen kan sikre det gode samarbejde gennem en tydelig, anerkendende og løsningsorienteret kommunikation med MED-udvalget via MED-aftalen, i forældrebestyrelsen og med andre samarbejdspartnere herunder skolen arbejder ud fra, at klyngeledelsesteamet er den primære drivkraft for klyngens udvikling med en tydelig retning og mål for forandringsprocesser kan videreudvikle en proces for udfoldelse af klyngens definition af kerneopgaven med fokus på stærke arbejdsfællesskaber i alle institutionerne i klyngen kan arbejde strategisk med klyngens ressourcer, så både økonomi og vidensressourcer understøtter klyngens drift og pædagogiske udvikling er energisk, konkret og løsningsorienteret i sin opgaveløsning I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores klynger foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af klyngen og med fokus på mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle klyngens medarbejdere arbejder i fælles retning. Vi har klare forventninger til, hvilke kompetencer vore klyngeledelsesteam skal besidde, og hvilke indsatsområder klyngeledelsen skal prioritere, for at det har en god effekt på børnenes udvikling. Forventningerne er beskrevet i denne klyngeledelsesprofilen for de københavnske klyngeledelser. Vi tilbyder Som kommende klyngeleder bliver du en del af ledelsesteamet, der består af seks pædagogiske ledere på nuværende tidspunkt. Du vil have klyngekontor centralt i klyngen på Vesterbro. Du bliver en del af et kollegialt arbejdsfællesskab med områdets seks andre klyngeledere i VVK, et fagligt fællesskab med 39 klynger i København og et tæt samarbejde med områdets skoler og fritidsinstitutioner. Som klyngeleder refererer du til områdechefen, som står til rådighed med sparring om ledelsesopgaven og med tværfaglig support til klyngen. Klyngen består p.t. af seks daginstitutioner. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og forhåndsaftale og aflønnes på trin 50. Yderligere information Vil du høre mere om stillingen og om klyngen, er du velkommen til at kontakte områdechef Kate Obeid på 2777 0335. Søg via nedenstående link senest lørdag den 3. august 2019. Vi holder første ansættelsessamtaler den 12. august kl. 17-21.00 og anden samtaler den 26. august. Der vil være test af kandidater inden anden samtalerunde.

 Er du drivkraften for faglig ledelse af velkvalificerede pædagogiske ledere, og har du høje ambitioner for børns trivsel og læring? Så er klyngelederstillingen i klynge D på Vesterbro måske noget for dig.

Vi søger en faglig visionær og empatisk klyngeleder til en klynge af daginstitutioner i klynge D i Område Valby/Vesterbro og Kgs. Enghave i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

Klyngen er en klynge midt på det pulserende Vesterbro, hvor der bor mangfoldige børnefamilier, og hvor forældrene er optaget af at være en del af deres barns dagligdag i institutionen.

Vi søger en klyngeleder, som

  • har solid ledererfaring og evner at lede fagligt, strategisk og professionelt i sit daglige virke
  • har en pædagogisk baggrund med en relevant lederuddannelse
  • kan lede og udvikle kvaliteten i den pædagogiske praksis gennem ledelse af de pædagogiske ledere
  • kan stå i spidsen for ledelsesteamet, er stærk i procesledelse og kan inspirere og motivere teamet
  • kan skabe et professionelt og trygt arbejdsfællesskab ved at lytte til og inddrage medarbejderne med fokus på kerneydelsen
  • kan sikre det gode samarbejde gennem en tydelig, anerkendende og løsningsorienteret kommunikation med MED-udvalget via MED-aftalen, i forældrebestyrelsen og med andre samarbejdspartnere herunder skolen
  • arbejder ud fra, at klyngeledelsesteamet er den primære drivkraft for klyngens udvikling med en tydelig retning og mål for forandringsprocesser
  • kan videreudvikle en proces for udfoldelse af klyngens definition af kerneopgaven med fokus på stærke arbejdsfællesskaber i alle institutionerne i klyngen
  • kan arbejde strategisk med klyngens ressourcer, så både økonomi og vidensressourcer understøtter klyngens drift og pædagogiske udvikling
  • er energisk, konkret og løsningsorienteret i sin opgaveløsning

I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores klynger foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af klyngen og med fokus på mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle klyngens medarbejdere arbejder i fælles retning.

Vi har klare forventninger til, hvilke kompetencer vore klyngeledelsesteam skal besidde, og hvilke indsatsområder klyngeledelsen skal prioritere, for at det har en god effekt på børnenes udvikling. Forventningerne er beskrevet i denne klyngeledelsesprofilen for de københavnske klyngeledelser.

Vi tilbyder
Som kommende klyngeleder bliver du en del af ledelsesteamet, der består af seks pædagogiske ledere på nuværende tidspunkt. Du vil have klyngekontor centralt i klyngen på Vesterbro. Du bliver en del af et kollegialt arbejdsfællesskab med områdets seks andre klyngeledere i VVK, et fagligt fællesskab med 39 klynger i København og et tæt samarbejde med områdets skoler og fritidsinstitutioner. Som klyngeleder refererer du til områdechefen, som står til rådighed med sparring om ledelsesopgaven og med tværfaglig support til klyngen. Klyngen består p.t. af seks daginstitutioner.

Ansættelsesvilkår
Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og forhåndsaftale og aflønnes på trin 50.

Yderligere information
Vil du høre mere om stillingen og om klyngen, er du velkommen til at kontakte områdechef Kate Obeid på 2777 0335.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 3. august 2019.
Vi holder første ansættelsessamtaler den 12. august kl. 17-21.00 og anden samtaler den 26. august. Der vil være test af kandidater inden anden samtalerunde.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngValby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge DKøbenhavn V2019-07-11T18:01:07.4502019-08-03T00:00:00
330059468Faglig og motiverende leder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej (barselsvikariat)Basic Er du udannet pædagog, og er du en faglig stærk leder? Kan du udstikke klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og motivation hos medarbejdere? Er du god til at skabe relationer og gennem tillidsbaseret ledelse engagere medarbejdere til god holdånd? Så er det dig, vi søger som afdelingsleder og nye kollega til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej. På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige, pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver, samt 15 hjertevarme frivillige. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi søger en leder, som brænder for at understøtte dette arbejde. Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk som en stærk ressource. Vi har høje ambitioner for vores faglighed og ønsker os en faglig stærk og motiverende afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse. Om arbejdet Som afdelingsleder på Musvågevej vil du blive en del af et ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og i alt fem afdelingsledere. Vi prioriterer høj faglig kvalitet, evidensbaserede og resultatorienterede indsatser og et godt, socialt arbejdsmiljø. Sammen med ledelsesteamet får du ansvar for drift, udvikling samt ledelse af medarbejdere. Medarbejderne varetager komplekse social-og sundhedsfaglige opgaver og har brug for en troværdig afdelingsleder, som understøtter deres indsats og fungerer som faglig supervisor og sparringspartner. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du er handlekraftig og kan træffe beslutninger på egen hånd. Udover dit ansvar for konkrete afdelinger bliver du en del af et ledelsesteam, hvor vi sammen har ansvar for, at hele huset fungerer. Vi prioriterer derfor daglig sparring og arbejder tæt sammen om at forankre den faglige kvalitet. Hos os er der højt til loftet og fokus på udvikling af ledelsens faglighed, så vi skaber de bedste rammer for borgere og medarbejderne. Som afdelingsleder vil du få ansvar for daglig ledelse af den faglige indsats og opfølgning på den faglige dokumentation at motivere medarbejdere til at tage ansvar og skabe resultater for borgerne at planlægge og strukturere ressourcerne samt daglig drift (udarbejde arbejdsplaner, taste løn, indberette ferie osv.) at rekruttere nye medarbejdere og afholde MUS GRUS og sygefraværssamtaler Om dig Som afdelingsleder er det vigtigt, at du trives med en kombination af arbejdsopgaver af både administrativ og udviklingsorienteret karakter. Du har et godt blik for dine medarbejdere og lederkollegaer og en god forståelse for at bringe dine medarbejdernes kompetencer og viden i spil. Du formår at skabe tydelig retning og går foran som faglig pædagogisk leder. Vi ønsker os derfor en ny leder og kollega, som minimum er uddannet pædagog har gode lederevner og gerne erfaring med ledelse har viden om og erfaring med målgruppen, gerne autismeforståelse er fagligt velfunderet og forstår vigtigheden af faglig dokumentation kan sikre, at medarbejderne har den nødvendige faglige viden er en motiverende og synlig leder, som inddrager borgere, netværk og medarbejdere formår at skabe rammer for et godt arbejdsmiljø Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på udvikling for borgere og medarbejdere et udviklende og udfordrende job med indflydelse på eget arbejde tæt samarbejde og faglig sparring et imødekommende, socialt og uformelt arbejdsmiljø blandt dygtige og hjælpsomme kolleger gode faglige og personlige udviklingsmuligheder et ansvarsområde, hvor der er mulighed for at skabe synlige resultater Om os Bo- og dagtilbuddet Musvågevej er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik. I vores nordfløj bor primært borgere med varig nedsat psykisk funktionsevne og autisme. Borgerne har brug for omfattende støtte baseret på autismepædagogiske principper. I vores sydfløj bor primært borgere med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Borgerne i botilbuddet har generelt stor variation i diagnoser og kognitiv udvikling og stiller derfor store krav til medarbejdernes faglighed og omstillingsevne. Indsatsen bygger på størst mulig selvbestemmelse for borgerne, der alle har brug for en empatisk, rolig og vedholdende pædagogisk indsats, hvor deres behov imødekommes i et trygt, forudsigeligt og udviklende miljø. Du kan læse mere om Musvågevej på https: centercas.kk.dk artikel musvaagevej. Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Der er tale om et barselsvikariat. Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Vi er en røgfri arbejdsplads. Som afdelingsleder har du botilbuddets nødtelefon ca. hver 6. weekend, indimellem på hverdage. Herudover er man som synlig ledelse indimellem på arbejdet en aften eller en weekenddag, men hovedarbejdstiden ligger på hverdagene i dagtimerne. I henhold til gældende aftaler i Københavns Kommune kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget straffeattest fra politiet. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Ulla Rødgaard Henningsen på 2497 6274 (dog ikke i uge 31). Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019

Er du udannet pædagog, og er du en faglig stærk leder? Kan du udstikke klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og motivation hos medarbejdere? Er du god til at skabe relationer og gennem tillidsbaseret ledelse engagere medarbejdere til god holdånd?

Så er det dig, vi søger som afdelingsleder og nye kollega til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej.

På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige, pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver, samt 15 hjertevarme frivillige. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi søger en leder, som brænder for at understøtte dette arbejde.

Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk som en stærk ressource. Vi har høje ambitioner for vores faglighed og ønsker os en faglig stærk og motiverende afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.

Om arbejdet
Som afdelingsleder på Musvågevej vil du blive en del af et ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og i alt fem afdelingsledere. Vi prioriterer høj faglig kvalitet, evidensbaserede og resultatorienterede indsatser og et godt, socialt arbejdsmiljø. Sammen med ledelsesteamet får du ansvar for drift, udvikling samt ledelse af medarbejdere.

Medarbejderne varetager komplekse social-og sundhedsfaglige opgaver og har brug for en troværdig afdelingsleder, som understøtter deres indsats og fungerer som faglig supervisor og sparringspartner. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du er handlekraftig og kan træffe beslutninger på egen hånd.

Udover dit ansvar for konkrete afdelinger bliver du en del af et ledelsesteam, hvor vi sammen har ansvar for, at hele huset fungerer. Vi prioriterer derfor daglig sparring og arbejder tæt sammen om at forankre den faglige kvalitet. Hos os er der højt til loftet og fokus på udvikling af ledelsens faglighed, så vi skaber de bedste rammer for borgere og medarbejderne.

Som afdelingsleder vil du få ansvar for

  • daglig ledelse af den faglige indsats og opfølgning på den faglige dokumentation
  • at motivere medarbejdere til at tage ansvar og skabe resultater for borgerne
  • at planlægge og strukturere ressourcerne samt daglig drift (udarbejde arbejdsplaner, taste løn, indberette ferie osv.)
  • at rekruttere nye medarbejdere og afholde MUS/GRUS og sygefraværssamtaler

Om dig
Som afdelingsleder er det vigtigt, at du trives med en kombination af arbejdsopgaver af både administrativ og udviklingsorienteret karakter. Du har et godt blik for dine medarbejdere og lederkollegaer og en god forståelse for at bringe dine medarbejdernes kompetencer og viden i spil. Du formår at skabe tydelig retning og går foran som faglig pædagogisk leder.

Vi ønsker os derfor en ny leder og kollega, som

  • minimum er uddannet pædagog
  • har gode lederevner og gerne erfaring med ledelse
  • har viden om og erfaring med målgruppen, gerne autismeforståelse
  • er fagligt velfunderet og forstår vigtigheden af faglig dokumentation
  • kan sikre, at medarbejderne har den nødvendige faglige viden
  • er en motiverende og synlig leder, som inddrager borgere, netværk og medarbejdere
  • formår at skabe rammer for et godt arbejdsmiljø

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads med fokus på udvikling for borgere og medarbejdere
  • et udviklende og udfordrende job med indflydelse på eget arbejde
  • tæt samarbejde og faglig sparring
  • et imødekommende, socialt og uformelt arbejdsmiljø blandt dygtige og hjælpsomme kolleger
  • gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • et ansvarsområde, hvor der er mulighed for at skabe synlige resultater

Om os
Bo- og dagtilbuddet Musvågevej er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik. I vores nordfløj bor primært borgere med varig nedsat psykisk funktionsevne og autisme. Borgerne har brug for omfattende støtte baseret på autismepædagogiske principper. I vores sydfløj bor primært borgere med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.

Borgerne i botilbuddet har generelt stor variation i diagnoser og kognitiv udvikling og stiller derfor store krav til medarbejdernes faglighed og omstillingsevne. Indsatsen bygger på størst mulig selvbestemmelse for borgerne, der alle har brug for en empatisk, rolig og vedholdende pædagogisk indsats, hvor deres behov imødekommes i et trygt, forudsigeligt og udviklende miljø.

Du kan læse mere om Musvågevej på https://centercas.kk.dk/artikel/musvaagevej.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Der er tale om et barselsvikariat.

Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Som afdelingsleder har du botilbuddets nødtelefon ca. hver 6. weekend, indimellem på hverdage. Herudover er man som synlig ledelse indimellem på arbejdet en aften eller en weekenddag, men hovedarbejdstiden ligger på hverdagene i dagtimerne.

I henhold til gældende aftaler i Københavns Kommune kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget straffeattest fra politiet.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Ulla Rødgaard Henningsen på 2497 6274 (dog ikke i uge 31).

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngMusvågevejKøbenhavn NV2019-07-14T01:00:09.1502019-08-13T00:00:00
330056891Social medie-assistent søges til Go' morgen og Go' aften DanmarkRobot Social medie-assistent søges til Go morgen og Go aften Danmark Ved du, hvad der virker og ikke virker på sociale medier - hvad der udløser likes, kommentarer og delinger? Så er det måske dig, vi leder efter. Go morgen Danmark og Go aften Danmark søger en ny social medie-assistent, der skal dække vores to programmer, mens de bliver til, og som kan vride vores historier, så de storhitter på Instagram og Facebook. Så kan du nikke ja til følgende, så send os din ansøgning: Du skriver 100 procent fejlfrit. Du har arbejdet med videoredigering i Adobe Premiere Pro. Du arbejder selvsikkert med Facebook og opslag og Stories på Instagram, dyrker det selv og har en finger på pulsen. Du har helt styr på, hvordan man tager et godt foto. Du er udadvendt og kan arbejde selvstændigt i situationer, hvor der skal tages en hurtig beslutning. Om stillingen: Stillingen er en deltidsstilling med en fast timeløn og har indtil videre har været besat som studiejob. Det er en klar fordel, hvis du har arbejdet professionelt med sociale medier før, men det er ikke et krav. Arbejdstiden er fra kl. 5.45 til 10.15 for morgenvagter og fra kl. 16.00 til 19.00 for en aftenvagt, og vagterne deles mellem dig og to andre kollegaer. Hovedsageligt kommer du til at opholde dig i vores studie i Tivoli, men der kan være dage, hvor det påkræves, at du møder et andet sted, hvis produktionen rykkes ud. Send din ansøgning samt CV sammen med link til to af dine bedste eksempler på opslag på hhv. Instagram og Facebook til jobdenmark@nordiskfilmtv.dkog skriv Dit navn SoMe til Go morgen og Go aften Danmark i emnefeltet. I din ansøgning på du gerne skrive, hvilket andet medie, du mener, vi med fordel kunne lade os inspirere af på vores sociale medier. Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte digital redaktør Thomas Jørgen Seerup på tlf. 24678144. Deadline for ansøgning er mandag den 29. juli 2019. Vi ser frem til at høre fra dig.

Social medie-assistent søges til
Go’ morgen og Go’ aften Danmark

Ved du, hvad der virker og ikke virker på sociale medier - hvad der udløser likes, kommentarer og delinger?

Så er det måske dig, vi leder efter.

Go’ morgen Danmark og Go’ aften Danmark søger en ny social medie-assistent, der skal dække vores to programmer, mens de bliver til, og som kan vride vores historier, så de storhitter på Instagram og Facebook.

Så kan du nikke ja til følgende, så send os din ansøgning:

  • Du skriver 100 procent fejlfrit.
  • Du har arbejdet med videoredigering i Adobe Premiere Pro.
  • Du arbejder selvsikkert med Facebook og opslag og Stories på Instagram, dyrker det selv og har en finger på pulsen.
  • Du har helt styr på, hvordan man tager et godt foto.
  • Du er udadvendt og kan arbejde selvstændigt i situationer, hvor der skal tages en hurtig beslutning.

Om stillingen:

Stillingen er en deltidsstilling med en fast timeløn og har indtil videre har været besat som studiejob. Det er en klar fordel, hvis du har arbejdet professionelt med sociale medier før, men det er ikke et krav.

Arbejdstiden er fra kl. 5.45 til 10.15 for morgenvagter og fra kl. 16.00 til 19.00 for en aftenvagt, og vagterne deles mellem dig og to andre kollegaer.

Hovedsageligt kommer du til at opholde dig i vores studie i Tivoli, men der kan være dage, hvor det påkræves, at du møder et andet sted, hvis produktionen rykkes ud.

Send din ansøgning samt CV sammen med link til to af dine bedste eksempler på opslag på hhv. Instagram og Facebook til jobdenmark@nordiskfilmtv.dkog skriv ’Dit navn + SoMe til Go’ morgen og Go’ aften Danmark’ i emnefeltet. I din ansøgning på du gerne skrive, hvilket andet medie, du mener, vi med fordel kunne lade os inspirere af på vores sociale medier.

Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte digital redaktør Thomas Jørgen Seerup på tlf. 24678144.

Deadline for ansøgning er mandag den 29. juli 2019. Vi ser frem til at høre fra dig.

Nordisk Film TV A/SKøbenhavn V2019-07-09T00:00:002019-07-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Fritidsinstitutionen på Kalvebod Fælled Skole

Kalvebod Fælled Skole

København S
På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. oktober 2019 til skolens fritidsinstitution en erfaren og visionær leder, der ser store muligheder i at være med til at bygge en helt ny skole med tilhørende fritidsinstitution op. Det er et job for den ambit...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Kulturskabende pædagogisk leder med stor drivkraft til Nokken - en del af Amager Klynge B

Nokken

København S
Genopslag I klyngen har vi et stærkt, fælles ledelsesteam, der løser opgaverne gennem dialog og sparring med hinanden. Vi trækker i samme retning, vi hjælper, støtter og udfordrer hinanden, og vi udvikler os sammen. Vil du være med til at fastholde ...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Klyngeleder, der brænder for børns trivsel, læring, udvikling og dannelse til Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge D

Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge D

København V
Er du drivkraften for faglig ledelse af velkvalificerede pædagogiske ledere, og har du høje ambitioner for børns trivsel og læring? Så er klyngelederstillingen i klynge D på Vesterbro måske noget for dig. Vi søger en faglig visionær og empatisk klyn...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:3. august 2019

Faglig og motiverende leder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej (barselsvikariat)

Musvågevej

København NV
Er du udannet pædagog, og er du en faglig stærk leder? Kan du udstikke klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og motivation hos medarbejdere? Er du god til at skabe relationer og gennem tillidsbaseret ledelse engagere medar...
Indrykket:14. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Social medie-assistent søges til Go' morgen og Go' aften Danmark

Nordisk Film TV A/S

København V
Social medie-assistent søges til Go morgen og Go aften Danmark Ved du, hvad der virker og ikke virker på sociale medier - hvad der udløser likes, kommentarer og delinger? Så er det måske dig, vi leder efter. Go morgen Danmark og Go aften Danmark søg...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:29. juli 2019