Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver på asylområdet

Udlændingestyrelsens Center for Asyl søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af asylsager. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger.

Om stillingerne
Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. De ledige stillinger befinder sig i Center for Asyl beliggende i Birkerød. Her behandles sager om asyl, og det er asylkontorerne, der har ansvaret for bl.a. at tage stilling til, om det er Danmark eller et andet EU-land, der skal behandle en given asylsag i henhold til EU-forordningen på området.

Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Om dig
Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet.

Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du:

  • er robust, serviceminded og udadvendt
  • har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber
  • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden
  • er åben og fleksibel
  • er kvalitetsbevidst og grundig
Det er en fordel, hvis du har erfaring med:

  • anden relevant erhvervserfaring – f.eks. med kontorarbejde
  • erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel
  • flair for it
Din nye hverdag
Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens asylkontorer, som alle indgår eller bidrager til behandlingen af sager om asyl. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesbaggrunde. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 61 98 33 94 eller e-mail mkdj@uim.dk .

Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330150787Phoenix-2585aa8f12020-01-07T00:00:00Udlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver på asylområdetUdlændingestyrelsens Center for Asyl søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af asylsager. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger.

Om stillingerne
Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. De ledige stillinger befinder sig i Center for Asyl beliggende i Birkerød. Her behandles sager om asyl, og det er asylkontorerne, der har ansvaret for bl.a. at tage stilling til, om det er Danmark eller et andet EU-land, der skal behandle en given asylsag i henhold til EU-forordningen på området.

Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Om dig
Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet.

Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du:

  • er robust, serviceminded og udadvendt
  • har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber
  • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden
  • er åben og fleksibel
  • er kvalitetsbevidst og grundig
Det er en fordel, hvis du har erfaring med:

  • anden relevant erhvervserfaring – f.eks. med kontorarbejde
  • erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel
  • flair for it
Din nye hverdag
Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens asylkontorer, som alle indgår eller bidrager til behandlingen af sager om asyl. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesbaggrunde. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 61 98 33 94 eller e-mail mkdj@uim.dk .

Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf



2020-02-17T18:51:03.843 Udlændingestyrelsens Center for Asyl søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af asylsager. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger. Om stillingerne Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. De ledige stillinger befinder sig i Center for Asyl beliggende i Birkerød. Her behandles sager om asyl, og det er asylkontorerne, der har ansvaret for bl.a. at tage stilling til, om det er Danmark eller et andet EU-land, der skal behandle en given asylsag i henhold til EU-forordningen på området. Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder. Om dig Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet. Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du: er robust, serviceminded og udadvendt har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden er åben og fleksibel er kvalitetsbevidst og grundig Det er en fordel, hvis du har erfaring med: anden relevant erhvervserfaring f.eks. med kontorarbejde erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel flair for it Din nye hverdag Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens asylkontorer, som alle indgår eller bidrager til behandlingen af sager om asyl. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesbaggrunde. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 61 98 33 94 eller e-mail mkdj@uim.dk . Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf11Jobnet2585aa8f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=128429&DepartmentId=8774&MediaId=3177&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3686760US - Birkerød11Sandholmgårdsvej 403460BirkerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000878856JobNet5093428509342810003-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2585aa8fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2585aa8fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2585aa8f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2585aa8f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgUdlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver på asylområdet12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige363876584Ninanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330182417Studentermedhjælper til Webshop i KøbenhavnRobot CHANTI er Scandinavians største smykke website. Vi sælger guld- og sølvsmykker 40 - 70 billigere end Guldsmedene. Vi er en lille dynamisk virksomhed og har brug for 1-2 studenter medhjælpere som kan lide at have travlt. Personprofil: Du er i starten af dit studieforløb, eller har et sabbat år. Du er serviceminded, detaljeorienteret, ansvarsbevidst og pålidelig Du har en naturlig interesse for og lyst til at arbejde med smykker Du bruger Excel og Outlook Du har mulighed for at møde kl. 08.00 16.00 på hverdage Du er fleksibel og parat til at tage ekstra vagter i sommerferien og december. Opgaver: Ordrebehandling pluk og pak Oprettelse af nye produkter på hjemmesiden Tilretning af priser Modtagelse af varer Lettere kontoropgaver Lettere rengøring Viser du engagement og potentiale vil du med tiden få større ansvar og flere spændende arbejdsopgaver. Arbejdstiden er ca. 15-25 timer arbejdstiden er 08:00-16:00. Sted: Lyse lokaler, centralt placeret tæt på Rådhuspladsen i København Ansøgning: Ansøgningen sendes pr. e-mail til Marketing@chanti.dk Vedhæft CV og dokumentation for tidligere beskæftigelse.

CHANTI er Scandinavians største smykke website. Vi sælger guld- og sølvsmykker  40% - 70% billigere end Guldsmedene.

Vi er en lille dynamisk virksomhed og har brug for 1-2 studenter medhjælpere som kan lide at have travlt.

 

Personprofil:

  • Du er i starten af dit studieforløb, eller har et sabbat år.
  • Du er serviceminded, detaljeorienteret, ansvarsbevidst og pålidelig
  • Du har en naturlig interesse for og lyst til at arbejde med smykker
  • Du bruger Excel og Outlook
  • Du har mulighed for at møde kl. 08.00 – 16.00 på hverdage
  • Du er fleksibel og parat til at tage ekstra vagter i sommerferien og december.

 

Opgaver:

  • Ordrebehandling / pluk og pak
  • Oprettelse af nye produkter på hjemmesiden
  • Tilretning af priser
  • Modtagelse af varer
  • Lettere kontoropgaver
  • Lettere rengøring

 

Viser du engagement og potentiale vil du med tiden få større ansvar og flere spændende arbejdsopgaver.

 

Arbejdstiden er ca. 15-25 timer arbejdstiden er 08:00-16:00.

 

Sted:

Lyse lokaler, centralt placeret tæt på Rådhuspladsen i København

 

Ansøgning:

  • Ansøgningen sendes pr. e-mail til Marketing@chanti.dk
  • Vedhæft CV og dokumentation for tidligere beskæftigelse.

 

Chanti ApSBirkerød2020-02-18T00:00:002020-03-30T00:00:00
330175140BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til efteråret 2020Profile Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling! BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2020 med opstart i august september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge Segmentering og prospektering Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse trivselsanalyse Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere BEKEY s salgsmuligheder Er udadvendt og har et højt drive Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på 45 6124 9503. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling!

BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2020 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen.

BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk.

Start din karriere i BEKEY
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende.

Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge
  • Segmentering og prospektering
  • Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system
  • Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse/trivselsanalyse
  • Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter

BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.

Om dig
Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der:

  • Er skarp til at identificere BEKEY’s salgsmuligheder
  • Er udadvendt og har et højt drive
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift

Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os.

Vi tilbyder
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.

Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. 

Interesseret?
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på +45 6124 9503.

BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

ORS/Small/727bc41b_logo.pngBEKEYSøborg2020-02-21T00:00:002020-03-16T00:00:00
330171966Fleksibelt studiejob som juniorsælger - telesalg/telemarketingProfile Har du lyst til at lære mere om salgspsykologi og få relevant erhvervserfaring på dit CV ca. 15 timer om ugen? Og vil du være med til at sælge et produkt, som skaber reel værdi for både virksomheder og mennesker? Og nå ja, så er vi i øvrigt A Great Place to Work .Som juniorsælger studentermedhjælper hos os bliver du en del af vores dygtige og engagerede salgsteam, som rådgiver om og sælger vores jobannoncerings produkt til små og mellemstore virksomheder. Vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites er unikke produkter på markedet, og vi oplever derfor stor vækst og efterspørgsel.Vi værdsætter den energi du kommer med ca. 2 gange om ugen, og vi gengælder den både socialt og fagligt. Vi hylder den gode indsats og sætter en ære i at belønne god performance med udviklingsmuligheder og gode ansættelsesforhold, herunder løn.Du får stor opbakningDu vil løbende få salgstræning, sparring og coaching fra både din leder og dine kollegaer, ligesom vores marketingafdeling vil understøtte din salgsindsats med relevante data, som sikrer, at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.Din kommende leder: Vi arbejder hårdt for at udbrede kendskabet til vores unikke annonceringsløsninger, så vi kan hjælpe endnu flere virksomheder med at finde drømmekandidaten og endnu flere jobsøgere med at finde drømmejobbet. Dine kollegaer og jeg vil tage ansvar for din læring og udvikling og sørge for, at du bliver en endnu bedre sælger. Vi har det virkelig sjovt sammen, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Jeg kan både hjælpe med dine skills på telefonen, til bordfodbold eller bordtennis . Thor Høst, Head of Sales.Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.Om digDu synes det er interessant at udfordre beslutningstagere med spørgsmål over telefonenDu arbejder selvstændigt og ved hvordan du motiverer dig selvDu motiveres af mange forskellige spændende kundedialogerDu har gode resultater, med konkrete opgaver og problemstillinger du tidligere har stået overforHos os får du: Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureSkal du være den heldige?Klik på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler.Spørgsmål?Fang Thor Høst via et kald sms på 42 75 55 57 el. e-mail på t.hoest@ofirjob.dk .Vi glæder os til at modtage din ansøgning som vi behandler yderst fortroligt.
Har du lyst til at lære mere om salgspsykologi og få relevant erhvervserfaring på dit CV ca. 15 timer om ugen? Og vil du være med til at sælge et produkt, som skaber reel værdi for både virksomheder og mennesker? Og nå ja, så er vi i øvrigt ” A Great Place to Work ”.
Som juniorsælger/studentermedhjælper hos os bliver du en del af vores dygtige og engagerede salgsteam, som rådgiver om og sælger vores jobannoncerings produkt til små og mellemstore virksomheder. Vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites er unikke produkter på markedet, og vi oplever derfor stor vækst og efterspørgsel.
Vi værdsætter den energi du kommer med ca. 2 gange om ugen, og vi gengælder den både socialt og fagligt. Vi hylder den gode indsats og sætter en ære i at belønne god performance med udviklingsmuligheder og gode ansættelsesforhold, herunder løn.
Du får stor opbakning
Du vil løbende få salgstræning, sparring og coaching fra både din leder og dine kollegaer, ligesom vores marketingafdeling vil understøtte din salgsindsats med relevante data, som sikrer, at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.
Din kommende leder:
"Vi arbejder hårdt for at udbrede kendskabet til vores unikke annonceringsløsninger, så vi kan hjælpe endnu flere virksomheder med at finde drømmekandidaten og endnu flere jobsøgere med at finde drømmejobbet. Dine kollegaer og jeg vil tage ansvar for din læring og udvikling og sørge for, at du bliver en endnu bedre sælger. Vi har det virkelig sjovt sammen, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Jeg kan både hjælpe med dine skills på telefonen, til bordfodbold eller bordtennis”.
– Thor Høst, Head of Sales.
Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.
Om dig
  • Du synes det er interessant at udfordre beslutningstagere med spørgsmål over telefonen
  • Du arbejder selvstændigt – og ved hvordan du motiverer dig selv
  • Du motiveres af mange forskellige spændende kundedialoger
  • Du har gode resultater, med konkrete opgaver og problemstillinger du tidligere har stået overfor
Hos os får du:
Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Skal du være den heldige?
Klik på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.
Spørgsmål?
Fang Thor Høst via et kald/sms på 42 75 55 57 el. e-mail på t.hoest@ofirjob.dk .
Vi glæder os til at modtage din ansøgning – som vi behandler yderst fortroligt.
ORS/Small/cb2a33ca_logo.pngOfir A/SSøborg2020-02-11T00:00:002020-03-10T00:00:00
330186461KAG Psykoterapi i Region Hovedstadens Psykiatri søger studentermedhjælperRobot Én af vores to fantastiske studentermedhjælpere er desværre stoppet, så vi søger en ny engageret, iderig og selvstændig studentermedhjælper. KAG Psykoterapi sekretariat ligger på Psykoterapeutisk Center Stolpegård og er en del af Region Hovedstadens Psykiatri. Vores primære opgave er at formidle, fremme og udvikle den psykoterapeutiske behandling i Region Hovedstadens Psykiatri. Uddannelse og opkvalificering af psykoterapeutiske medarbejdere udgør en væsentlig del af vores aktiviteter, foruden afholdelse af den årlige begivenhed Forskningens Dag for Psykoterapi. Hvad er en KAG? KAG står for Klinisk Akademisk Gruppe. KAG en skal sikre en tættere kobling mellem klinik, forskning og uddannelse inden for psykoterapi. KAG ledelsen består af Centerchefen for Stolpegård samt to afsnitsledere for psykoterapeutiske enheder i Region Hovedstadens Psykiatri. KAG ledelsen samarbejder med et KAG sekretariat, hvor denne stilling er placeret. Vi er et lille team, bestående af fire personer samt to studentermedhjælpere. Vi søger en studentermedhjælper, der læser kommunikation, psykologi, sociologi, sundhedsfremme, sundhedsvidenskab eller lign., og som endnu ikke har færdiggjort sin bachelor, men er 1-2 år inde i sit studie. Dine arbejdsopgaver omfatter: Indtastning af evalueringsskemaer og afkrydsningsblanketter Udarbejdelse af kompendier, undervisningsmateriale og pjecer Løbende kontakt med undervisere Redigering og opstilling af dokumenter Deltagelse i møder. Vores forventninger til dig Du skal kunne arbejde selvstændigt og være indstillet på en række ad hoc-opgaver udover de mere faste opgaver. De fleste opgaver knytter sig til vores kursusvirksomhed, og nogle opgaver er af mere praktisk karakter, mens andre er mere akademiske. Studentermedhjælpernes arbejde er vigtigt for den daglige drift og er en stor hjælp i hverdagen. Du vil indgå på lige fod med de faste medarbejdere og vi vil værdsætte dine input og ideer. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 10 - 15 timer per uge med start ca. 1. april 2020. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Vi glæder os til at høre fra dig Synes du at ovenstående lyder interessant, så er vi meget interesseret i at høre fra dig. Søg via link senest d. 11. marts 2020. Du bedes uploade CV og andre relevante dokumenter sammen med din ansøgning. Vi forventer at afholde samtaler i uge 12. Har du nogen spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sara Zolfagharian Khodaie på sara.zolfagharian.khodaie@regionh.dk eller Sara Straarup Schwaner på sara.straarup.schwaner@regionh.dkÉn af vores to fantastiske studentermedhjælpere er desværre stoppet, så vi søger en ny engageret, iderig og selvstændig studentermedhjælper.

KAG Psykoterapi sekretariat ligger på Psykoterapeutisk Center Stolpegård og er en del af Region Hovedstadens Psykiatri. Vores primære opgave er at formidle, fremme og udvikle den psykoterapeutiske behandling i Region Hovedstadens Psykiatri. Uddannelse og opkvalificering af psykoterapeutiske medarbejdere udgør en væsentlig del af vores aktiviteter, foruden afholdelse af den årlige begivenhed Forskningens Dag for Psykoterapi.

Hvad er en KAG? KAG står for Klinisk Akademisk Gruppe. KAG’en skal sikre en tættere kobling mellem klinik, forskning og uddannelse inden for psykoterapi. KAG ledelsen består af Centerchefen for Stolpegård samt to afsnitsledere for psykoterapeutiske enheder i Region Hovedstadens Psykiatri. KAG ledelsen samarbejder med et KAG sekretariat, hvor denne stilling er placeret.

Vi er et lille team, bestående af fire personer samt to studentermedhjælpere.


Vi søger en studentermedhjælper, der læser kommunikation, psykologi, sociologi, sundhedsfremme, sundhedsvidenskab eller lign., og som endnu ikke har færdiggjort sin bachelor, men er 1-2 år inde i sit studie.


Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Indtastning af evalueringsskemaer og afkrydsningsblanketter
  • Udarbejdelse af kompendier, undervisningsmateriale og pjecer
  • Løbende kontakt med undervisere
  • Redigering og opstilling af dokumenter
  • Deltagelse i møder.
Vores forventninger til dig

Du skal kunne arbejde selvstændigt og være indstillet på en række ad hoc-opgaver udover de mere faste opgaver. De fleste opgaver knytter sig til vores kursusvirksomhed, og nogle opgaver er af mere praktisk karakter, mens andre er mere akademiske. Studentermedhjælpernes arbejde er vigtigt for den daglige drift og er en stor hjælp i hverdagen.

Du vil indgå på lige fod med de faste medarbejdere og vi vil værdsætte dine input og ideer.


Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 10 - 15 timer per uge med start ca. 1. april 2020.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.


Vi glæder os til at høre fra dig

Synes du at ovenstående lyder interessant, så er vi meget interesseret i at høre fra dig.

Søg via link senest d. 11. marts 2020. Du bedes uploade CV og andre relevante dokumenter sammen med din ansøgning.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 12.

Har du nogen spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sara Zolfagharian Khodaie på sara.zolfagharian.khodaie@regionh.dk eller Sara Straarup Schwaner på sara.straarup.schwaner@regionh.dk

Psykoterapeutisk Center StolpegårdGentofte2020-02-19T00:00:002020-03-11T00:00:00
330186449Studentermedhjælper til KomplikationsforskningenRobot Vil du være en del af en forskningsgruppe, der søger at forebygge nyresygdom hos personer med diabetes? Og har du lyst til at arbejde med klinisk forskning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper på Steno Diabetes Center Copenhagen. Om afdelingen og forskningsgruppen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) har en forskningsgruppe, der arbejder med klinisk forskning inden for diabetiske komplikationer. Gruppen består af et team af læger (heraf en professor, 3 seniorforskere, 2 postdocs, 12 ph.d.-studerende), 3 projektsygeplejersker og en studentermedhjælper. Stillingen Som studentermedhjælper vil du skulle hjælpe til i forbindelse med forskningsprojekter, hvor den primære opgave er at sende breve og ringe til forskningsdeltagere samt indtaste data i elektronisk forskningsdatabase. Opgaverne kan dog være af forskellig art og vil være for udgået af grundig oplæring. Kvalifikationer Du læser medicin. Du er minimum på 6. semester. Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, engageret, resultatorienteret og en god kollega. Du kan både arbejde selvstændigt og i et tæt samarbejde i en tværfaglig gruppe. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og den relevante faglige organisation. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være ca. 8-10 timer ugentligt (efter aftale). Stillingen ønskes besat fra og med 1.marts 2020. Ansøgning og yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til seniorforsker Marie Frimodt-Møller. Telefon 45 3091 3042. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 11 og uge 12. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Vil du være en del af en forskningsgruppe, der søger at forebygge nyresygdom hos personer med diabetes? Og har du lyst til at arbejde med klinisk forskning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper på Steno Diabetes Center Copenhagen.

Om afdelingen og forskningsgruppen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) har en forskningsgruppe, der arbejder med klinisk forskning inden for diabetiske komplikationer. Gruppen består af et team af læger (heraf en professor, 3 seniorforskere, 2 postdocs, 12 ph.d.-studerende), 3 projektsygeplejersker og en studentermedhjælper.

Stillingen

Som studentermedhjælper vil du skulle hjælpe til i forbindelse med forskningsprojekter, hvor den primære opgave er at sende breve og ringe til forskningsdeltagere samt indtaste data i elektronisk forskningsdatabase. Opgaverne kan dog være af forskellig art og vil være for udgået af grundig oplæring.

Kvalifikationer

  • Du læser medicin.
  • Du er minimum på 6. semester.
  • Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, engageret, resultatorienteret og en god kollega.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i et tæt samarbejde i en tværfaglig gruppe.
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og den relevante faglige organisation. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være ca. 8-10 timer ugentligt (efter aftale).

Stillingen ønskes besat fra og med 1.marts 2020.

Ansøgning og yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til seniorforsker Marie Frimodt-Møller. Telefon +45 3091 3042. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 11 og uge 12.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2020-02-19T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Webshop i København

Chanti ApS

Birkerød
CHANTI er Scandinavians største smykke website. Vi sælger guld- og sølvsmykker 40 - 70 billigere end Guldsmedene. Vi er en lille dynamisk virksomhed og har brug for 1-2 studenter medhjælpere som kan lide at have travlt. Personprofil: Du er i starten...
Indrykket:18. februar 2020

BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til efteråret 2020

BEKEY

Søborg
Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsa...
Indrykket:21. februar 2020

Fleksibelt studiejob som juniorsælger - telesalg/telemarketing

Ofir A/S

Søborg
Har du lyst til at lære mere om salgspsykologi og få relevant erhvervserfaring på dit CV ca. 15 timer om ugen? Og vil du være med til at sælge et produkt, som skaber reel værdi for både virksomheder og mennesker? Og nå ja, så er vi i øvrigt A Great ...
Indrykket:11. februar 2020

KAG Psykoterapi i Region Hovedstadens Psykiatri søger studentermedhjælper

Psykoterapeutisk Center Stolpegård

Gentofte
Én af vores to fantastiske studentermedhjælpere er desværre stoppet, så vi søger en ny engageret, iderig og selvstændig studentermedhjælper. KAG Psykoterapi sekretariat ligger på Psykoterapeutisk Center Stolpegård og er en del af Region Hovedstadens...
Indrykket:19. februar 2020

Studentermedhjælper til Komplikationsforskningen

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Vil du være en del af en forskningsgruppe, der søger at forebygge nyresygdom hos personer med diabetes? Og har du lyst til at arbejde med klinisk forskning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper på Steno Diabetes Center Copenhagen. Om afdelin...
Indrykket:19. februar 2020