Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udlændingestyrelsen søger strukturerede kontorfunktionærer med gå-på-mod til indkøb

Har du lyst til at prøve kræfter med indkøb til hele Udlændingestyrelsen? Har du en struktureret tilgang til dit arbejde og er vant til at drible med mange bolde på en gang? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Om stillingen
Som kontorfunktionær i Kontoret for Økonomi og Indkvartering skal du indgå i Team Udbud og Indkøb. Teamet er nyoprettet og vil have det overordnede ansvar for kontrakter og indkøb i Udlændingestyrelsen. Teamet vil stå for indkøb og udbud på en bred vifte af opgaver, lige fra store entrepriser på asylcentrene til indkøb af kontorartikler og små indkøb af hardware i Udlændingestyrelsen.

Vi søger to skarpe kontorfunktionær til at hjælpe med at opbygge og stå for den daglige drift af opgaverne i teamet. Dine primære arbejdsopgaver vil være på indkøbsområdet, hvor du skal tage imod bestillinger og indkøbe varer og ydelser. Indkøbene består blandt andet af statsaftaler/SKI-aftaler, og derudover skal du foretage vurderinger af, om indkøbet er dækket af en aftale. Du vil også få en vigtig rolle i implementeringen af den nye statslige indkøbsportal. Endelig vil du få en bred samarbejdsflade i hele Udlændingestyrelsen.

Om dig
Du kan både lide at tage et stort ansvar og lære nyt. Vi forventer, at du har masser af gå-på-mod og er klar på at være med til at opbygge et godt team, hvor det er vigtigt, at du er serviceminded og god til at samarbejde.

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:

  • har øje for detaljen og er grundig
  • er god til at formulere dig klart og præcist på skrift og i tale
  • tager ansvar for egne opgaver
  • synes det er sjovt at arbejde i systemer som IndFak – eller hurtigt lærer det
  • er klar til at være skarp på, hvilke indkøb der er omfattet af statsaftaler/SKI
  • har interesse for jura og forvaltning
Din nye hverdag
Du skal arbejde i Kontoret for Økonomi og Indkvartering. Kontoret har udover de nævnte opgaver også ansvaret for Udlændingestyrelsens økonomi og regnskab. Herudover dækker kontoret økonomi i forhold til indkvartering af asylansøgere (asylcentrene) og det bygningsmæssige område i forhold til asylindkvartering.

I kontoret er vi engagerede i arbejdet, og vi lægger også stor vægt på et godt socialt miljø med en munter omgangstone samt en fornuftig balance mellem arbejdsliv og fritid.

Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag, en fire-dages-arbejdsuge eller nedsat tid. De konkrete vilkår aftales med din chef.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Catrine Primdahl på telefonnummer 30 35 87 61 eller e-mail ctpr@us.dk eller Heidi Stenfeldt Fabricius på telefonnummer 35 30 83 34 eller e-mail hsm@us.dk.

Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 17. februar 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166663Phoenix-51377d7212020-01-29T00:00:00Udlændingestyrelsen søger strukturerede kontorfunktionærer med gå-på-mod til indkøbHar du lyst til at prøve kræfter med indkøb til hele Udlændingestyrelsen? Har du en struktureret tilgang til dit arbejde og er vant til at drible med mange bolde på en gang? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Om stillingen
Som kontorfunktionær i Kontoret for Økonomi og Indkvartering skal du indgå i Team Udbud og Indkøb. Teamet er nyoprettet og vil have det overordnede ansvar for kontrakter og indkøb i Udlændingestyrelsen. Teamet vil stå for indkøb og udbud på en bred vifte af opgaver, lige fra store entrepriser på asylcentrene til indkøb af kontorartikler og små indkøb af hardware i Udlændingestyrelsen.

Vi søger to skarpe kontorfunktionær til at hjælpe med at opbygge og stå for den daglige drift af opgaverne i teamet. Dine primære arbejdsopgaver vil være på indkøbsområdet, hvor du skal tage imod bestillinger og indkøbe varer og ydelser. Indkøbene består blandt andet af statsaftaler/SKI-aftaler, og derudover skal du foretage vurderinger af, om indkøbet er dækket af en aftale. Du vil også få en vigtig rolle i implementeringen af den nye statslige indkøbsportal. Endelig vil du få en bred samarbejdsflade i hele Udlændingestyrelsen.

Om dig
Du kan både lide at tage et stort ansvar og lære nyt. Vi forventer, at du har masser af gå-på-mod og er klar på at være med til at opbygge et godt team, hvor det er vigtigt, at du er serviceminded og god til at samarbejde.

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:

  • har øje for detaljen og er grundig
  • er god til at formulere dig klart og præcist på skrift og i tale
  • tager ansvar for egne opgaver
  • synes det er sjovt at arbejde i systemer som IndFak – eller hurtigt lærer det
  • er klar til at være skarp på, hvilke indkøb der er omfattet af statsaftaler/SKI
  • har interesse for jura og forvaltning
Din nye hverdag
Du skal arbejde i Kontoret for Økonomi og Indkvartering. Kontoret har udover de nævnte opgaver også ansvaret for Udlændingestyrelsens økonomi og regnskab. Herudover dækker kontoret økonomi i forhold til indkvartering af asylansøgere (asylcentrene) og det bygningsmæssige område i forhold til asylindkvartering.

I kontoret er vi engagerede i arbejdet, og vi lægger også stor vægt på et godt socialt miljø med en munter omgangstone samt en fornuftig balance mellem arbejdsliv og fritid.

Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag, en fire-dages-arbejdsuge eller nedsat tid. De konkrete vilkår aftales med din chef.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Catrine Primdahl på telefonnummer 30 35 87 61 eller e-mail ctpr@us.dk eller Heidi Stenfeldt Fabricius på telefonnummer 35 30 83 34 eller e-mail hsm@us.dk.

Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 17. februar 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.

2020-02-17T20:50:44.623 Har du lyst til at prøve kræfter med indkøb til hele Udlændingestyrelsen? Har du en struktureret tilgang til dit arbejde og er vant til at drible med mange bolde på en gang? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen. Om stillingen Som kontorfunktionær i Kontoret for Økonomi og Indkvartering skal du indgå i Team Udbud og Indkøb. Teamet er nyoprettet og vil have det overordnede ansvar for kontrakter og indkøb i Udlændingestyrelsen. Teamet vil stå for indkøb og udbud på en bred vifte af opgaver, lige fra store entrepriser på asylcentrene til indkøb af kontorartikler og små indkøb af hardware i Udlændingestyrelsen. Vi søger to skarpe kontorfunktionær til at hjælpe med at opbygge og stå for den daglige drift af opgaverne i teamet. Dine primære arbejdsopgaver vil være på indkøbsområdet, hvor du skal tage imod bestillinger og indkøbe varer og ydelser. Indkøbene består blandt andet af statsaftaler SKI-aftaler, og derudover skal du foretage vurderinger af, om indkøbet er dækket af en aftale. Du vil også få en vigtig rolle i implementeringen af den nye statslige indkøbsportal. Endelig vil du få en bred samarbejdsflade i hele Udlændingestyrelsen. Om dig Du kan både lide at tage et stort ansvar og lære nyt. Vi forventer, at du har masser af gå-på-mod og er klar på at være med til at opbygge et godt team, hvor det er vigtigt, at du er serviceminded og god til at samarbejde. Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du: har øje for detaljen og er grundig er god til at formulere dig klart og præcist på skrift og i tale tager ansvar for egne opgaver synes det er sjovt at arbejde i systemer som IndFak eller hurtigt lærer det er klar til at være skarp på, hvilke indkøb der er omfattet af statsaftaler SKI har interesse for jura og forvaltning Din nye hverdag Du skal arbejde i Kontoret for Økonomi og Indkvartering. Kontoret har udover de nævnte opgaver også ansvaret for Udlændingestyrelsens økonomi og regnskab. Herudover dækker kontoret økonomi i forhold til indkvartering af asylansøgere (asylcentrene) og det bygningsmæssige område i forhold til asylindkvartering. I kontoret er vi engagerede i arbejdet, og vi lægger også stor vægt på et godt socialt miljø med en munter omgangstone samt en fornuftig balance mellem arbejdsliv og fritid. Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag, en fire-dages-arbejdsuge eller nedsat tid. De konkrete vilkår aftales med din chef. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Catrine Primdahl på telefonnummer 30 35 87 61 eller e-mail ctpr@us.dk eller Heidi Stenfeldt Fabricius på telefonnummer 35 30 83 34 eller e-mail hsm@us.dk. Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 17. februar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.11Jobnet51377d72100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129325&DepartmentId=8774&MediaId=3177&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3700420US - København11Ryesgade 532100København Ø30358761DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000891851JobNet5106017510601710027-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51377d72https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=51377d72https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51377d72&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51377d72&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/419014-225-1.jpgUdlændingestyrelsen søger strukturerede kontorfunktionærer med gå-på-mod til indkøb12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration364040666Catrinenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK