Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udlejnings- og klargøringsmedarbejder, 10-15 timer pr. uge

Kan du levere relevante løsninger til vores kunder med engagement og troværdighed og har du lyst til at blive en del af en organisation, hvor vi er hjælpsomme, passionerede og nærværende?

Til vores udlejningskontor i Nyropsgade i København, søger vi snarest muligt en ny kollega, der vil være en del af vores dygtige team på i alt 7 medarbejdere.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Klargøring af biler
  • Udlejning og indtjekning af biler direkte ved skranken
  • Modtagelse og behandling af kundehenvendelser pr. telefon og mail
  • Administrativt og alt forefaldende arbejde i forbindelse ovenstående opgaver
  • Kørsel – udlevering/afhentning
  •  

Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer

  • Du har kørekort kategori B, en vis rutine og teknisk flair
  • Du er salgsorienteret, serviceminded og kontaktskabende og opnår gode resultater i relationerne til kunderne
  • Du er energisk, fleksibel og initiativrig
  • Du evner at arbejde selvstændigt og bevare overblikket – også når der er travlt
  • Du er mødestabil og føler ansvar for dine opgaver, dine kolleger og for de gældende procedurer
  • Du har erfaring med IT og behersker minimum dansk og engelsk i skrift og tale

 

Vi tilbyder Et job blandt gode kolleger og velordnede ansættelsesforhold. Arbejdstiden, som er på ca. 10-15 timer om ugen, er med skiftende i tidsrummet mellem kl. 07.00 til 12:00 i weekender og kl. 07.00 til 18:00 i hverdagen.

Vi sørger selvfølgelig for at du kender din vagtplan i god tid samt al nødvendig oplæring i vores systemer og mange procedurer. Omgangstonen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle. Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele. Du er velkommen til at læse mere driveon.net på: https://www.driveon.net/

Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Jannick Borup Schärer på telefon: +45 3393 0393 på hverdage mellem kl. 8.00 og kl. 16.00.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til Jannick Borup Schärer på jbs@driveon.net. Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792045Phoenix-0482fda612018-04-12T00:00:00Udlejnings- og klargøringsmedarbejder, 10-15 timer pr. uge

Kan du levere relevante løsninger til vores kunder med engagement og troværdighed og har du lyst til at blive en del af en organisation, hvor vi er hjælpsomme, passionerede og nærværende?

Til vores udlejningskontor i Nyropsgade i København, søger vi snarest muligt en ny kollega, der vil være en del af vores dygtige team på i alt 7 medarbejdere.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Klargøring af biler
  • Udlejning og indtjekning af biler direkte ved skranken
  • Modtagelse og behandling af kundehenvendelser pr. telefon og mail
  • Administrativt og alt forefaldende arbejde i forbindelse ovenstående opgaver
  • Kørsel – udlevering/afhentning
  •  

Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer

  • Du har kørekort kategori B, en vis rutine og teknisk flair
  • Du er salgsorienteret, serviceminded og kontaktskabende og opnår gode resultater i relationerne til kunderne
  • Du er energisk, fleksibel og initiativrig
  • Du evner at arbejde selvstændigt og bevare overblikket – også når der er travlt
  • Du er mødestabil og føler ansvar for dine opgaver, dine kolleger og for de gældende procedurer
  • Du har erfaring med IT og behersker minimum dansk og engelsk i skrift og tale

 

Vi tilbyder Et job blandt gode kolleger og velordnede ansættelsesforhold. Arbejdstiden, som er på ca. 10-15 timer om ugen, er med skiftende i tidsrummet mellem kl. 07.00 til 12:00 i weekender og kl. 07.00 til 18:00 i hverdagen.

Vi sørger selvfølgelig for at du kender din vagtplan i god tid samt al nødvendig oplæring i vores systemer og mange procedurer. Omgangstonen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle. Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele. Du er velkommen til at læse mere driveon.net på: https://www.driveon.net/

Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Jannick Borup Schärer på telefon: +45 3393 0393 på hverdage mellem kl. 8.00 og kl. 16.00.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til Jannick Borup Schärer på jbs@driveon.net. Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.

2018-05-15T00:51:16.080 Kan du levere relevante løsninger til vores kunder med engagement og troværdighed og har du lyst til at blive en del af en organisation, hvor vi er hjælpsomme, passionerede og nærværende? Til vores udlejningskontor i Nyropsgade i København, søger vi snarest muligt en ny kollega, der vil være en del af vores dygtige team på i alt 7 medarbejdere. Dine vigtigste arbejdsopgaver Klargøring af biler Udlejning og indtjekning af biler direkte ved skranken Modtagelse og behandling af kundehenvendelser pr. telefon og mail Administrativt og alt forefaldende arbejde i forbindelse ovenstående opgaver Kørsel udlevering afhentning Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer Du har kørekort kategori B, en vis rutine og teknisk flair Du er salgsorienteret, serviceminded og kontaktskabende og opnår gode resultater i relationerne til kunderne Du er energisk, fleksibel og initiativrig Du evner at arbejde selvstændigt og bevare overblikket også når der er travlt Du er mødestabil og føler ansvar for dine opgaver, dine kolleger og for de gældende procedurer Du har erfaring med IT og behersker minimum dansk og engelsk i skrift og tale Vi tilbyder Et job blandt gode kolleger og velordnede ansættelsesforhold. Arbejdstiden, som er på ca. 10-15 timer om ugen, er med skiftende i tidsrummet mellem kl. 07.00 til 12:00 i weekender og kl. 07.00 til 18:00 i hverdagen. Vi sørger selvfølgelig for at du kender din vagtplan i god tid samt al nødvendig oplæring i vores systemer og mange procedurer. Omgangstonen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle. Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele. Du er velkommen til at læse mere driveon.net på: https: www.driveon.net Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Jannick Borup Sch rer på telefon: 45 3393 0393 på hverdage mellem kl. 8.00 og kl. 16.00. Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til Jannick Borup Sch rer på jbs@driveon.net. Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.11Jobnet0482fda6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-14T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3213440DRIVE ON NET11Nyropsgade 61602København VDKDanmark155.6798690012.56118410
jbs@driveon.netDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent553667JobNet48080771000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0482fda6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0482fda6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0482fda6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0482fda6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/5.jpgSom medarbejder hos DRIVE ON NET bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale28Industri354318099a sjbs@driveon.netDKDanmarkDKDanmarkda-DK