Gem job

Udlejnings- og serviceassistent, deltid Aalborg Lufthavn

Udlejnings- og servicemedarbejder, deltid – Aalborg Lufthavn/ Aalborg.

Kan du levere relevante løsninger til vores kunder med engagement og troværdighed og har du lyst til at blive en del af en organisation, hvor vi er hjælpsomme, passionerede og nærværende?

Til vores udlejningskontor i Aalborg Lufthavn/Aalborg, søger vi snarest muligt en ny kollega, der 15 timer om ugen fordelt over en 8 ugers vagtplan, vil være en del af vores skarpe team af engagerede kolleger. Vi samarbejder selvfølgelig på tværs i afdelingen og også med de øvrige Europcar afdelinger.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Udlejning og indtjekning af biler direkte ved skranken
  • Modtagelse og behandling af kundehenvendelser pr. telefon og mail
  • Gennemgang af bilerne sammen med kunderne ved udlevering og aflevering
  • Administrativt og alt forefaldende arbejde i forbindelse ovenstående opgaver
  • Klargøring af biler
Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer

  • Du har min. kørekort kategori B og en vis rutine
  • Du er salgsorienteret, serviceminded og kontaktskabende og opnår gode resultater i relationerne til kunderne
  • Du er energisk, fleksibel og initiativrig
  • Du evner at arbejde selvstændigt og bevare overblikket – også når der er travlt
  • Du er mødestabil og tager ansvar for dine opgaver, dine kolleger og for de gældende procedurer
  • Du har erfaring med IT og behersker som minimum dansk og engelsk i skrift og tale
Vi tilbyder
Et job blandt gode kolleger og velordnede ansættelsesforhold. Arbejdstiden er med vagter på hverdage i tidsrummet mellem kl. 07-24, suppleret med lørdags- og søndagsvagter ca. hver 2. weekend. Der er mulighed for at få ekstra vagter i ferieperioder, ligesom vi selvfølgelig er fleksible i forhold til vores lufthavnskunder og deres flyankomster.
Vi sørger for, at du kender din vagtplan i god tid samt al nødvendig oplæring i vores IT-systemer og mange procedurer. Omgangstonen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle.

Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads som arbejder på tværs af geografiske og kulturelle grænser. Derfor er det vigtigt for os, at sammensætningen af vores team afspejler vores hverdag, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele.
Du er velkommen til at læse mere om Europcar Danmark på https://www.europcar.dk/

Ansøgning
Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV via linket. Bemærk vi kun behandler ansøgninger, der kommer ind via linket.
Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Udlejnings- og serviceassistent, deltid Aalborg Lufthavn

Udlejnings- og servicemedarbejder, deltid – Aalborg Lufthavn/ Aalborg.

Kan du levere relevante løsninger til vores kunder med engagement og troværdighed og har du lyst til at blive en del af en organisation, hvor vi er hjælpsomme, passionerede og nærværende?

Til vores udlejningskontor i Aalborg Lufthavn/Aalborg, søger vi snarest muligt en ny kollega, der 15 timer om ugen fordelt over en 8 ugers vagtplan, vil være en del af vores skarpe team af engagerede kolleger. Vi samarbejder selvfølgelig på tværs i afdelingen og også med de øvrige Europcar afdelinger.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Udlejning og indtjekning af biler direkte ved skranken
  • Modtagelse og behandling af kundehenvendelser pr. telefon og mail
  • Gennemgang af bilerne sammen med kunderne ved udlevering og aflevering
  • Administrativt og alt forefaldende arbejde i forbindelse ovenstående opgaver
  • Klargøring af biler
Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer

  • Du har min. kørekort kategori B og en vis rutine
  • Du er salgsorienteret, serviceminded og kontaktskabende og opnår gode resultater i relationerne til kunderne
  • Du er energisk, fleksibel og initiativrig
  • Du evner at arbejde selvstændigt og bevare overblikket – også når der er travlt
  • Du er mødestabil og tager ansvar for dine opgaver, dine kolleger og for de gældende procedurer
  • Du har erfaring med IT og behersker som minimum dansk og engelsk i skrift og tale
Vi tilbyder
Et job blandt gode kolleger og velordnede ansættelsesforhold. Arbejdstiden er med vagter på hverdage i tidsrummet mellem kl. 07-24, suppleret med lørdags- og søndagsvagter ca. hver 2. weekend. Der er mulighed for at få ekstra vagter i ferieperioder, ligesom vi selvfølgelig er fleksible i forhold til vores lufthavnskunder og deres flyankomster.
Vi sørger for, at du kender din vagtplan i god tid samt al nødvendig oplæring i vores IT-systemer og mange procedurer. Omgangstonen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle.

Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads som arbejder på tværs af geografiske og kulturelle grænser. Derfor er det vigtigt for os, at sammensætningen af vores team afspejler vores hverdag, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele.
Du er velkommen til at læse mere om Europcar Danmark på https://www.europcar.dk/

Ansøgning
Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV via linket. Bemærk vi kun behandler ansøgninger, der kommer ind via linket.
Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.