Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udlejningskonsulent søges til Aarhus!

Er du ordrebehandler med kundeservice i dit DNA og har du kendskab til udlejning og entreprenørbranchen - så kig her?

For stor landsdækkende kunde, søger vi en dygtig og velkvalificeret udlejningskonsulent til omgående tiltrædelse i Aarhus. Så er du vant til arbejdet på en byggeplads, Har hænderne skruet rigtigt på og har erfaring med branchen, kendskab til materiellet og har du lyst til at arbejde for Europas største udlejer af maskiner, lifte, skurvogne og andet materiel samt være en aktiv del af en ISO-certificeret, succesfuld virksomhed, så hører vi gerne fra dig.

Jobprofil

Du vil indgå i vores udlejningsteam i afdelingen i Århus her vil du servicere vores kunder, ordrebehandle og udleje materiel til vore kunder i området. Først og fremmest ekspederer og ordrebehandler du kunders bestillinger, forbereder korrekte leveringer til tiden samt rådgiver og bistår vore kunder i alle spørgsmål om udlejning af vores materiel. Du skal vide at som ISO certificeret virksomhed er der høje krav til dokumentation og administrativ opfølgning. Du refererer til afdelingslederen. Stillingen ønskes som sagt besat snarest.

Opgaverne er:

• håndtere alle former for kundehenvendelser

• effektiv og professionel ordrebehandling af udlejningsaftaler

• indgå som en integreret del af udlejningsteamet i løsning af alle typer af opgaver i kundeservice og udlejning

• rådgive kunder om løsninger af opgaver, med henblik på udlejning og salg

• være engageret, proaktiv og udføre relations skabende kundeservice i telefonen, på skrivebordet og på pladsen

• samarbejde med resten af teamet i afdelingen - i en positiv og deltagende ånd

• Selv kunne pakke en ordre ved at, klargøre maskiner og andet materiel på pladsen, klar til afhentning.

• disponere og planlægge intern og ekstern transport i forhold til materiellets tilgængelighed

• følge op på gennemførte udlejninger, leveringer og kundehenvendelser og rapporterer i de anvendte systemer.

Den ideelle kandidat trives i et travlt og beslutningskrævende miljø og er klar til at tage fat. Du kan have forskellige indgangsvinkler til jobbet, men som nævnt tidligere vil det være en fordel hvis du har erfaring med branchen og byggepladser, kendskab til materiellet og har erfaring med udlejning af entreprenørmateriel.

Vi tilbyder dig et job i en spændende international virksomhed i udvikling. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone. Aktivitetsniveauet er højt og der gås ikke på kompromis med kvalitet og service.

Løn i forhold til kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Det er et krav, at du taler, forstår og skriver dansk.

Du bedes fremsende din ansøgning, CV samt relevante dokumenter til Regionschef Peter Kiær Sønderbæk på e-mail: peter@megaflex.dk Der afholdes løbende samtaler.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her