Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingsansvarlig i 2-årig projektstilling med mulighed for fastansættelse

Center for Papirkunst åbnede i Hune ved Blokhus i marts 2018 og er det eneste museum i Norden som udelukkende har fokus på papirkunst, papirdesign og papirkunsthåndværk. Museet rummer også papirværksted, cafe og butik.

Center for Papirkunst registrerer en stærkt stigende interesse for vores produkt. Vores besøgende vil røres og have meningsfulde, ægte oplevelser, og de vil lære.

Center for Papirkunst ønsker derfor at videreudvikle formidlings- og oplevelsesvirksomheden i museet og søger en forretningsorienteret og strategisk projektleder. Projektmedarbejderen bliver ansvarlig for at udvikle og realisere museets publikumsrettede tilbud.

Arbejdsopgaver:

  • Udvikle og implementere årshjul med fokus på oplevelser.
  • Håndtering af markedsføring, medier og annoncer.
  • Opdyrke netværk og vedligeholde samarbejde med eksterne partnere.
  • Organisere og gennemføre workshops, events og formidlingsopgaver.

Du bliver en del af et lille, men fleksibelt team, hvor vi er afhængige af, at alle er indstillet på at løfte i flok og påtager sig praktiske såvel som repræsentative opgaver, når det er påkrævet.

Vi ønsker at du:

  • Har erfaring med forretningsudvikling på kulturområdet.
  • Har erfaring med idéudvikling, projektledelse og realisering.
  • Er kreativ og visionær.
  • Er målrettet og engageret.
  • Er bruger af Office-pakken og Adobe Indesign.

Ansøgning og CV modtages på mail bit@papercutart.no senest 14.juni 2019.

Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen kontaktes direktør Bit Vejle på 2169 6740 el. bit@papercutart.no eller administrationsleder Ditte Jensen på 6012 9492 el. ditte@centerforpapirkunst.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030223Phoenix-ceca545c12019-05-23T00:00:00Udviklingsansvarlig i 2-årig projektstilling med mulighed for fastansættelse

Center for Papirkunst åbnede i Hune ved Blokhus i marts 2018 og er det eneste museum i Norden som udelukkende har fokus på papirkunst, papirdesign og papirkunsthåndværk. Museet rummer også papirværksted, cafe og butik.

Center for Papirkunst registrerer en stærkt stigende interesse for vores produkt. Vores besøgende vil røres og have meningsfulde, ægte oplevelser, og de vil lære.

Center for Papirkunst ønsker derfor at videreudvikle formidlings- og oplevelsesvirksomheden i museet og søger en forretningsorienteret og strategisk projektleder. Projektmedarbejderen bliver ansvarlig for at udvikle og realisere museets publikumsrettede tilbud.

Arbejdsopgaver:

  • Udvikle og implementere årshjul med fokus på oplevelser.
  • Håndtering af markedsføring, medier og annoncer.
  • Opdyrke netværk og vedligeholde samarbejde med eksterne partnere.
  • Organisere og gennemføre workshops, events og formidlingsopgaver.

Du bliver en del af et lille, men fleksibelt team, hvor vi er afhængige af, at alle er indstillet på at løfte i flok og påtager sig praktiske såvel som repræsentative opgaver, når det er påkrævet.

Vi ønsker at du:

  • Har erfaring med forretningsudvikling på kulturområdet.
  • Har erfaring med idéudvikling, projektledelse og realisering.
  • Er kreativ og visionær.
  • Er målrettet og engageret.
  • Er bruger af Office-pakken og Adobe Indesign.

Ansøgning og CV modtages på mail bit@papercutart.no senest 14.juni 2019.

Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen kontaktes direktør Bit Vejle på 2169 6740 el. bit@papercutart.no eller administrationsleder Ditte Jensen på 6012 9492 el. ditte@centerforpapirkunst.dk

2019-06-15T00:59:59.810 Center for Papirkunst åbnede i Hune ved Blokhus i marts 2018 og er det eneste museum i Norden som udelukkende har fokus på papirkunst, papirdesign og papirkunsthåndværk. Museet rummer også papirværksted, cafe og butik. Center for Papirkunst registrerer en stærkt stigende interesse for vores produkt. Vores besøgende vil røres og have meningsfulde, ægte oplevelser, og de vil lære. Center for Papirkunst ønsker derfor at videreudvikle formidlings- og oplevelsesvirksomheden i museet og søger en forretningsorienteret og strategisk projektleder. Projektmedarbejderen bliver ansvarlig for at udvikle og realisere museets publikumsrettede tilbud. Arbejdsopgaver: Udvikle og implementere årshjul med fokus på oplevelser. Håndtering af markedsføring, medier og annoncer. Opdyrke netværk og vedligeholde samarbejde med eksterne partnere. Organisere og gennemføre workshops, events og formidlingsopgaver. Du bliver en del af et lille, men fleksibelt team, hvor vi er afhængige af, at alle er indstillet på at løfte i flok og påtager sig praktiske såvel som repræsentative opgaver, når det er påkrævet. Vi ønsker at du: Har erfaring med forretningsudvikling på kulturområdet. Har erfaring med id udvikling, projektledelse og realisering. Er kreativ og visionær. Er målrettet og engageret. Er bruger af Office-pakken og Adobe Indesign. Ansøgning og CV modtages på mail bit@papercutart.no senest 14.juni 2019. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen kontaktes direktør Bit Vejle på 2169 6740 el. bit@papercutart.no eller administrationsleder Ditte Jensen på 6012 9492 el. ditte@centerforpapirkunst.dk11jobnetceca545c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugt3533060Bit Denmark ApS11Klitheden Nord 349492BlokhusDKDanmark0bit@papercutart.noDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset766169JobNet4994372499437210023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonUdviklingsansvarlig i 2-årig projektstilling med mulighed for fastansættelse1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361854794Bit Vejlebit@papercutart.noDKDanmarkDKDanmark330102926Er du den kommende bygherre til styring af kloakprojekter i Aalborg Forsyning?Profile Til Aalborg Forsyning, Vanddivisionen søges en engageret projektleder, der har lyst og energi til at arbejde med kloakprojekter, sekundært vandprojekter, og være bindeled mellem Vanddivisionens interne og eksterne parter. Du vil blive ansat i teamet Byggestyring og koordinering , som varetager bygherrefunktionen for såvel vand- som kloakprojekter. Du skal primært arbejde med byggestyring af kloakprojekter. Distributions hovedopgave ligger i fornyelse, nyanlæg og drift af vores vand- og kloaksystem samt planlægningen af de mange vand- og kloakprojekter, som vi hvert år udfører rundt om i Aalborg Kommune. Aalborg Forsyning er et moderne forsyningsselskab, der bl.a. dækker hele det tekniske vandkredsløb fra udpegning af kildepladser til udledning i Limfjorden. Vanddivisionen sørger hver dag for, at en stor del af Aalborg Kommunes borgere og virksomheder har adgang til rent drikkevand fra områdets effektive vandværker, og har mulighed for at aflevere det igen som spildevand på kommunens to renseanlæg via et tidssvarende og robust distributionsnet. Er du uddannet ingeniør? Interesserer du dig for ovenstående og har du lyst til at være en del af Byggestyring og Koordinering og arbejde med følgende opgaver? Så kan det være netop dig, vi søger. Stillingens indhold: Projektledelse og projektstyring af kloakprojekter omfattende separatkloakeringer, saneringer, strømpeforinger, pumpestationer bygværker og bassiner samt sekundært vandprojekter Fokus på overholdelse af tidsplaner og budgetter Samarbejde og koordinering med eksterne entreprenører, rådgivende ingeniører samt vores egen driftsorganisation Deltagelse i byggemøder som bygherre og varetage beslutningskompetencen på de projekter, hvor du er bygherre Deltage i den langsigtede planlægning og prioritering af de årlige anlægsaktiviteter inden for kloakområdet Udviklingsarbejde vedrørende nye materialer, anlægstekniske løsninger og koncepter samt optimering af arbejdsprocesser Dine kvalifikationerVi lægger vægt på, at det, vi beskæftiger os med, er visionært, robust og fungerer i praksis. Vi søger en person, som også evner at omsætte visionerne til praktiske resultater. Vi er underlagt vandsektorlovens krav om økonomisk optimering, hvilket gør det nødvendigt, at vores nye kollega også har en udpræget økonomisk sans og agerer innovativt i tilgangen til fagområdet. Vi forestiller os, at du: Er uddannet ingeniør eller lignende Har arbejdet i vand- og eller kloakbranchen i en længere årrække, gerne mindst 8-10 år Har kendskab til en eller flere af følgende projekttyper: Projektering og udførelse af vand- og eller kloakanlæg Projektledelse og tilsyn, herunder at du er vant til at begå dig på en byggeplads Har arbejdsrelevant erfaring med samspillet mellem tekniske, juridiske og økonomiske forhold Kan tage bestik af forskelligartede situationer, og kan træffe beslutninger herfra, nogle gange beslutninger med stor konsekvens Kan leve med at skulle tage mange beslutninger og have et stort ansvar Kan lide andre mennesker, vægter samarbejde, og er en holdspiller Har gode formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt AnsættelsesforholdVi tilbyder en 37 timers arbejdsuge med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsestidspunktet er den 1. januar 2020 eller efter nærmere aftale. Du vil blive placeret i Aalborg Forsyning, VANDs Distributionsafdeling, pt. placeret på Stigsborg Brygge 5, 9400 Nørresundby. Du er velkommen til at kontakte Afsnitsleder Jan Laursen på tlf. 2715 0101, hvis du vil vide mere om stillingen. Ansøgningsfristen er 27. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i begyndelsen af november. Om osVandivisionen er forankret i Aalborg Vand Holding A S, der ejer og driver 4 datterselskaber herunder Aalborg Vand A S, der leverer ca. 6,6 mio. m3 rent drikkevand om året til ca. 113.000 forbrugere. Aalborg Kloak A S transporterer og renser spildevand for ca. 225.000 personer samt fra virksomheder i Aalborg og Rebild Kommune. I vores løsning af opgaver samarbejder vi med offentlige myndigheder, universitet, private firmaer og brancheorganisationer som f.eks. DANVA (Dansk Vand- og Spildevandsforening).Vores løsninger skal være robuste og holde i 100 år, hvorfor vi arbejder med langsigtede visioner, der fortæller om mission, mål og strategier. Vi fokuserer både på det interne og eksterne miljø og på udviklingen af nye løsninger og tiltag. Du kan læse mere om os på www.aalborgforsyning.dkTil Aalborg Forsyning, Vanddivisionen søges en engageret projektleder, der har lyst og energi til at arbejde med kloakprojekter, sekundært vandprojekter, og være bindeled mellem Vanddivisionens interne og eksterne parter. Du vil blive ansat i teamet ”Byggestyring og koordinering”, som varetager bygherrefunktionen for såvel vand- som kloakprojekter. Du skal primært arbejde med byggestyring af kloakprojekter.
 
Distributions hovedopgave ligger i fornyelse, nyanlæg og drift af vores vand- og kloaksystem samt planlægningen af de mange vand- og kloakprojekter, som vi hvert år udfører rundt om i Aalborg Kommune.
 
Aalborg Forsyning er et moderne forsyningsselskab, der bl.a. dækker hele det tekniske vandkredsløb fra udpegning af kildepladser til udledning i Limfjorden. Vanddivisionen sørger hver dag for, at en stor del af Aalborg Kommunes borgere og virksomheder har adgang til rent drikkevand fra områdets effektive vandværker, og har mulighed for at aflevere det igen som spildevand på kommunens to renseanlæg via et tidssvarende og robust distributionsnet.
 
Er du uddannet ingeniør? Interesserer du dig for ovenstående og har du lyst til at være en del af Byggestyring og Koordinering og arbejde med følgende opgaver? Så kan det være netop dig, vi søger.
 
Stillingens indhold: 
  • Projektledelse og projektstyring af kloakprojekter omfattende separatkloakeringer, saneringer, strømpeforinger, pumpestationer bygværker og bassiner – samt sekundært vandprojekter
  • Fokus på overholdelse af tidsplaner og budgetter
  • Samarbejde og koordinering med eksterne entreprenører, rådgivende ingeniører samt vores egen driftsorganisation
  • Deltagelse i byggemøder som bygherre  og varetage beslutningskompetencen på de projekter, hvor du er bygherre
  • Deltage i den langsigtede planlægning og prioritering af de årlige anlægsaktiviteter inden for kloakområdet
  • Udviklingsarbejde vedrørende nye materialer, anlægstekniske løsninger og koncepter samt optimering af arbejdsprocesser
 
Dine kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at det, vi beskæftiger os med, er visionært, robust og fungerer i praksis. Vi søger en person, som også evner at omsætte visionerne til praktiske resultater.  
Vi er underlagt vandsektorlovens krav om økonomisk optimering, hvilket gør det nødvendigt, at vores nye kollega også har en udpræget økonomisk sans og agerer innovativt i tilgangen til fagområdet.
 
  Vi forestiller os, at du:
  • Er uddannet ingeniør eller lignende
  • Har arbejdet i vand- og/eller kloakbranchen i en længere årrække, gerne mindst 8-10 år
  • Har kendskab til en eller flere af følgende projekttyper:
    • Projektering og udførelse af vand- og/eller kloakanlæg
    • Projektledelse og tilsyn, herunder at du er vant til at begå dig på en byggeplads
  • Har arbejdsrelevant erfaring med samspillet mellem tekniske, juridiske og økonomiske forhold
  • Kan tage bestik af forskelligartede situationer, og kan træffe beslutninger herfra, nogle gange beslutninger med stor konsekvens
  • Kan leve med at skulle tage mange beslutninger og have et stort ansvar
  • Kan lide andre mennesker, vægter samarbejde, og er en holdspiller
  • Har gode formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt
      
Ansættelsesforhold
Vi tilbyder en 37 timers arbejdsuge med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsestidspunktet er den 1. januar 2020 eller efter nærmere aftale.
 
Du vil blive placeret i Aalborg Forsyning, VANDs Distributionsafdeling, pt. placeret på Stigsborg Brygge 5, 9400 Nørresundby. Du er velkommen til at kontakte Afsnitsleder Jan Laursen på tlf. 2715 0101, hvis du vil vide mere om stillingen.
 
Ansøgningsfristen er 27. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i begyndelsen af november.
 
Om os
Vandivisionen er forankret i Aalborg Vand Holding A/S, der ejer og driver 4 datterselskaber; herunder Aalborg Vand A/S, der leverer ca. 6,6 mio. m3 rent drikkevand om året til ca. 113.000 forbrugere. Aalborg Kloak A/S transporterer og renser spildevand for ca. 225.000 personer samt fra virksomheder i Aalborg og Rebild Kommune.

I vores løsning af opgaver samarbejder vi med offentlige myndigheder, universitet, private firmaer og brancheorganisationer som f.eks. DANVA (Dansk Vand- og Spildevandsforening).

Vores løsninger skal være robuste og holde i 100 år, hvorfor vi arbejder med langsigtede visioner, der fortæller om mission, mål og strategier. Vi fokuserer både på det interne og eksterne miljø og på udviklingen af nye løsninger og tiltag.
Du kan læse mere om os på www.aalborgforsyning.dk  

ORS/Small/09922b49_logo.gifAFV Innovation og VidendelingNørresundby2019-10-08T17:00:59.7802019-10-27T00:00:00
330094539Projektleder til Elektromekanisk værkstedRobot Scanel International A S er markedsledende inden for levering af integrerede tekniske systemer, komponenter og serviceydelser til marine- og offshoreindustrien. Scanel er kendt på det globale marked for høj troværdighed, for hurtig respons, for pålidelige løsninger, og for kompetente medarbejdere. Der er stor fremgang i vores elektromekaniske værksted og med den igangværende udvidelse af Frederikshavn Havn, forventer vi fortsat vækst i årene der kommer. Afdelingen består i dag af 11 mand, der udfører service på bl.a. generatorer, elmotorer, ventilatorer, maksimalafbrydere og power management systemer, på værkstedet eller direkte hos kunden. Arbejds- og ansvarsområde Vi søger den projektleder, der kan støtte afdelingslederen i den daglige drift, der bl.a. indebærer: Håndtering af forespørgsler og tilbudsgivning i Microsoft Dynamics Navision Deltagelse i møder og rådgivning for optimal jobudførelse Løbende planlægning og tilpasning af ressourcer i værksted Bistå med den daglige drift af værkstedets opgaver Projektering og indkøb af relevante komponenter, herunder lagerstyring Fakturering og optimering mv. af processer i værkstedet Din baggrund Du har minimum 3-5 års projektledererfaring fra den el-tekniske branche og kan relatere til ovenstående begreber. Ydermere vil det være en stor fordel med en mekanisk baggrund som enten maskinmester eller elektromekaniker. Du har erfaring med at drive en selvstændig enhed med helhedsansvar, men også med at arbejde i teams. Din ledelsesstil er resultatorienteret og anerkendende. I kraft af din ledelsesstil er du i stand til at motivere dine medarbejdere, og du tager ansvar for deres læring og fortsatte udvikling. Personligt er du stabil og motiverende med en troværdig udstråling. Du arbejder struktureret, analyserende og målrettet. Du er en teamplayer, der klarer højt tempo og til tider en hektisk hverdag, der ser muligheder, hvor andre ser forhindringer. Ikke mindst er du fleksibel, da skæve arbejdstider og rejseaktivitet vil forekomme. Vi tilbyder Vi tilbyder en udfordrende hverdag med højt til loftet i en positiv og humørfyldt atmosfære. Du får frihed under ansvar i en resultatorienteret kultur. Vi tilbyder gode arbejdsforhold og personalegoder som f.eks. sundhedsforsikring, frokostordning og sociale aktiviteter. Vi har fem overordnede værdier: Troværdighed, Respekt, Stolthed, Fællesskab, og Retfærdighed, som er fundamentet i vores kultur. Interesseret? Så send din ansøgning og CV til job@scanel.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte til afdelingsleder Mads T. Andersen på tlf.: 45 2222 5314 Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette ansøger. Vi glæder os til at høre fra dig. Læs mere om Scanel International A S på www.scanel.dk

Scanel International A/S er markedsledende inden for levering af integrerede tekniske systemer, komponenter og serviceydelser til marine- og offshoreindustrien. Scanel er kendt på det globale marked for høj troværdighed, for hurtig respons, for pålidelige løsninger, og for kompetente medarbejdere.

 

Der er stor fremgang i vores elektromekaniske værksted og med den igangværende udvidelse af Frederikshavn Havn, forventer vi fortsat vækst i årene der kommer. Afdelingen består i dag af 11 mand, der udfører service på bl.a. generatorer, elmotorer, ventilatorer, maksimalafbrydere og power management systemer, på værkstedet eller direkte hos kunden.

 

Arbejds- og ansvarsområde

Vi søger den projektleder, der kan støtte afdelingslederen i den daglige drift, der bl.a. indebærer:

 

  • Håndtering af forespørgsler og tilbudsgivning i Microsoft Dynamics Navision
  • Deltagelse i møder og rådgivning for optimal jobudførelse
  • Løbende planlægning og tilpasning af ressourcer i værksted
  • Bistå med den daglige drift af værkstedets opgaver
  • Projektering og indkøb af relevante komponenter, herunder lagerstyring
  • Fakturering og optimering mv. af processer i værkstedet

 

Din baggrund

Du har minimum 3-5 års projektledererfaring fra den el-tekniske branche og kan relatere til ovenstående begreber. Ydermere vil det være en stor fordel med en mekanisk baggrund som enten maskinmester eller elektromekaniker. Du har erfaring med at drive en selvstændig enhed med helhedsansvar, men også med at arbejde i teams.

 

Din ledelsesstil er resultatorienteret og anerkendende. I kraft af din ledelsesstil er du i stand til at motivere dine medarbejdere, og du tager ansvar for deres læring og fortsatte udvikling.

 

Personligt er du stabil og motiverende med en troværdig udstråling. Du arbejder struktureret, analyserende og målrettet. Du er en teamplayer, der klarer højt tempo og til tider en hektisk hverdag, der ser muligheder, hvor andre ser forhindringer. Ikke mindst er du fleksibel, da skæve arbejdstider og rejseaktivitet vil forekomme.

 

Vi tilbyder

Vi tilbyder en udfordrende hverdag med højt til loftet i en positiv og humørfyldt atmosfære. Du får frihed under ansvar i en resultatorienteret kultur.

 

Vi tilbyder gode arbejdsforhold og personalegoder som f.eks. sundhedsforsikring, frokostordning og sociale aktiviteter.

 

Vi har fem overordnede værdier: Troværdighed, Respekt, Stolthed, Fællesskab, og Retfærdighed, som er fundamentet i vores kultur.

 

Interesseret?

Så send din ansøgning og CV til job@scanel.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte til afdelingsleder Mads T. Andersen på tlf.: +45 2222 5314

 

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette ansøger.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Læs mere om Scanel International A/S på www.scanel.dk

 

 

 

 

SCANEL INTERNATIONAL A/SFrederikshavn2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du den kommende bygherre til styring af kloakprojekter i Aalborg Forsyning?

AFV Innovation og Videndeling

Nørresundby
Til Aalborg Forsyning, Vanddivisionen søges en engageret projektleder, der har lyst og energi til at arbejde med kloakprojekter, sekundært vandprojekter, og være bindeled mellem Vanddivisionens interne og eksterne parter. Du vil blive ansat i teamet...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Projektleder til Elektromekanisk værksted

SCANEL INTERNATIONAL A/S

Frederikshavn
Scanel International A S er markedsledende inden for levering af integrerede tekniske systemer, komponenter og serviceydelser til marine- og offshoreindustrien. Scanel er kendt på det globale marked for høj troværdighed, for hurtig respons, for påli...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019