Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingsansvarlig i 2-årig projektstilling med mulighed for fastansættelse

Center for Papirkunst åbnede i Hune ved Blokhus i marts 2018 og er det eneste museum i Norden som udelukkende har fokus på papirkunst, papirdesign og papirkunsthåndværk. Museet rummer også papirværksted, cafe og butik.

Center for Papirkunst registrerer en stærkt stigende interesse for vores produkt. Vores besøgende vil røres og have meningsfulde, ægte oplevelser, og de vil lære.

Center for Papirkunst ønsker derfor at videreudvikle formidlings- og oplevelsesvirksomheden i museet og søger en forretningsorienteret og strategisk projektleder. Projektmedarbejderen bliver ansvarlig for at udvikle og realisere museets publikumsrettede tilbud.

Arbejdsopgaver:

  • Udvikle og implementere årshjul med fokus på oplevelser.
  • Håndtering af markedsføring, medier og annoncer.
  • Opdyrke netværk og vedligeholde samarbejde med eksterne partnere.
  • Organisere og gennemføre workshops, events og formidlingsopgaver.

Du bliver en del af et lille, men fleksibelt team, hvor vi er afhængige af, at alle er indstillet på at løfte i flok og påtager sig praktiske såvel som repræsentative opgaver, når det er påkrævet.

Vi ønsker at du:

  • Har erfaring med forretningsudvikling på kulturområdet.
  • Har erfaring med idéudvikling, projektledelse og realisering.
  • Er kreativ og visionær.
  • Er målrettet og engageret.
  • Er bruger af Office-pakken og Adobe Indesign.

Ansøgning og CV modtages på mail bit@papercutart.no senest 14.juni 2019.

Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen kontaktes direktør Bit Vejle på 2169 6740 el. bit@papercutart.no eller administrationsleder Ditte Jensen på 6012 9492 el. ditte@centerforpapirkunst.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030223Phoenix-ceca545c12019-05-23T00:00:00Udviklingsansvarlig i 2-årig projektstilling med mulighed for fastansættelse

Center for Papirkunst åbnede i Hune ved Blokhus i marts 2018 og er det eneste museum i Norden som udelukkende har fokus på papirkunst, papirdesign og papirkunsthåndværk. Museet rummer også papirværksted, cafe og butik.

Center for Papirkunst registrerer en stærkt stigende interesse for vores produkt. Vores besøgende vil røres og have meningsfulde, ægte oplevelser, og de vil lære.

Center for Papirkunst ønsker derfor at videreudvikle formidlings- og oplevelsesvirksomheden i museet og søger en forretningsorienteret og strategisk projektleder. Projektmedarbejderen bliver ansvarlig for at udvikle og realisere museets publikumsrettede tilbud.

Arbejdsopgaver:

  • Udvikle og implementere årshjul med fokus på oplevelser.
  • Håndtering af markedsføring, medier og annoncer.
  • Opdyrke netværk og vedligeholde samarbejde med eksterne partnere.
  • Organisere og gennemføre workshops, events og formidlingsopgaver.

Du bliver en del af et lille, men fleksibelt team, hvor vi er afhængige af, at alle er indstillet på at løfte i flok og påtager sig praktiske såvel som repræsentative opgaver, når det er påkrævet.

Vi ønsker at du:

  • Har erfaring med forretningsudvikling på kulturområdet.
  • Har erfaring med idéudvikling, projektledelse og realisering.
  • Er kreativ og visionær.
  • Er målrettet og engageret.
  • Er bruger af Office-pakken og Adobe Indesign.

Ansøgning og CV modtages på mail bit@papercutart.no senest 14.juni 2019.

Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen kontaktes direktør Bit Vejle på 2169 6740 el. bit@papercutart.no eller administrationsleder Ditte Jensen på 6012 9492 el. ditte@centerforpapirkunst.dk

2019-06-15T00:59:59.810 Center for Papirkunst åbnede i Hune ved Blokhus i marts 2018 og er det eneste museum i Norden som udelukkende har fokus på papirkunst, papirdesign og papirkunsthåndværk. Museet rummer også papirværksted, cafe og butik. Center for Papirkunst registrerer en stærkt stigende interesse for vores produkt. Vores besøgende vil røres og have meningsfulde, ægte oplevelser, og de vil lære. Center for Papirkunst ønsker derfor at videreudvikle formidlings- og oplevelsesvirksomheden i museet og søger en forretningsorienteret og strategisk projektleder. Projektmedarbejderen bliver ansvarlig for at udvikle og realisere museets publikumsrettede tilbud. Arbejdsopgaver: Udvikle og implementere årshjul med fokus på oplevelser. Håndtering af markedsføring, medier og annoncer. Opdyrke netværk og vedligeholde samarbejde med eksterne partnere. Organisere og gennemføre workshops, events og formidlingsopgaver. Du bliver en del af et lille, men fleksibelt team, hvor vi er afhængige af, at alle er indstillet på at løfte i flok og påtager sig praktiske såvel som repræsentative opgaver, når det er påkrævet. Vi ønsker at du: Har erfaring med forretningsudvikling på kulturområdet. Har erfaring med id udvikling, projektledelse og realisering. Er kreativ og visionær. Er målrettet og engageret. Er bruger af Office-pakken og Adobe Indesign. Ansøgning og CV modtages på mail bit@papercutart.no senest 14.juni 2019. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen kontaktes direktør Bit Vejle på 2169 6740 el. bit@papercutart.no eller administrationsleder Ditte Jensen på 6012 9492 el. ditte@centerforpapirkunst.dk11jobnetceca545c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugt3533060Bit Denmark ApS11Klitheden Nord 349492BlokhusDKDanmark0bit@papercutart.noDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset766169JobNet4994372499437210023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ceca545c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361854794Bit Vejlebit@papercutart.noDKDanmarkDKDanmark330045907Projektleder indenfor designRobot På vegne af vores samarbejdspartner Body Bike Production i Frederikshavn, søger Randstad en erfaren projektleder til fortsat udvikling af Body Bikes Productions produktportefølje. Du skal agere bindeled mellem udvikling og produktion og samtidig tage ansvar for, at alle retningslinjer er overholdt. Du bliver en del af et team i en spændende branche og som hele tiden udvikler og bevæger sig i positiv retning. Din hverdag vil være præget af mange forskellige og udfordrende opgaver, som vil stille store krav til din faglighed og selvstændighed. Ansvarsområder 3D modellering konstruktion i Solid Works Ensretning af eksisterende tegningsmateriale samt udarbejdelse af fremadrettet dokumentation Fastholdelse og videreudvikling af nuværende høje kvalitet på komponenter Udvikling og udvidelse af nuværende produktportefølje Agere bindeled mellem produktion og udviklingsafdelingKreativ og udviklingsorienteretDet forventes at du har en relevant uddannelse og kan være uddannet industriel designer, teknisk designer eller produktionsteknolog med 3-5 års erfaring og meget gerne indenfor metal og plast. Du har et naturligt flair for IT og skal kunne mestre Solid Works og 3D-modellering med alle de tekniske aspekter i arbejdet. Samtidig behersker du teknisk engelsk på et højt niveau, både skriftlig og mundtlig. Du er selvstændig, kreativ og i stand til at udfordre Body Bikes opfattelse af, hvordan tingene er og kan blive udført. Du skal være en teamplayer og samtidigt være den, som kan tage ansvar og komme med innovative ideer.Du skal forstå dig på kulturen og livsstilen, som karakteriserer fitness- og sportsverdenen, eller andre aktive livsstilverdener. Det er en klar fordel, hvis du selv har en aktiv livsstil.Du besidder høj moral, god energi og har fokus på at levere høj kvalitet og samtidig overholde de eksisterende specifikationer, terminer og økonomiske rammer. Din arbejdsstil er struktureret og velorganiseret.Body Bike ProductionDu tilbydes et spændende job i en dynamisk og international produktionsvirksomhed i Nordjylland, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med underleverandører. Body Bike Production er en international markedsførende virksomhed inden for design og produktion af indendørs motionscykler. De forsøger hele tiden, at udvikle eksisterende produkter og samtidigt udvikle nye produkter. De trives på det globale marked og ved, at der skal leveres kvalitet og innovation hver eneste dag. Ansøgning og spørgsmålRandstad håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Body Bike Production og du skal derfor sende din ansøgning via linket, hvor der løbende vil blive evalueret, dog senest 1 8-2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Birgitte Larsen 45 30 35 15 71. Alle henvendelser behandles fortroligt.Randstad er blandt de førende rekrutteringsbureauer i Danmark med afdelinger i København, Aarhus, Kolding, Aalborg og Esbjerg. Fra vores fem kontorer servicerer vores fagspecialiserede konsulenter en bred vifte af kunder med hele Randstads produktportefølje. Randstad er en del af den internationale Randstad Group og blev grundlagt i 1960 af Frits Goldschmeding. Siden da er vi vækstet mere end 30.000 medarbejdere, fordelt på 4.700 kontorer i 39 lande og repræsenterer mere end 90 procent af det globale marked for HR-løsninger. Med en omsætning i 2017 på 23,4 mia. er Randstad en af verdens største HR-konsulentvirksomheder.

På vegne af vores samarbejdspartner Body Bike Production i Frederikshavn, søger Randstad en erfaren projektleder til fortsat udvikling af Body Bikes Productions produktportefølje.

Du skal agere bindeled mellem udvikling og produktion og samtidig tage ansvar for, at alle retningslinjer er overholdt. Du bliver en del af et team i en spændende branche og som hele tiden udvikler og bevæger sig i positiv retning. Din hverdag vil være præget af mange forskellige og udfordrende opgaver, som vil stille store krav til din faglighed og selvstændighed.

Ansvarsområder• 3D modellering konstruktion i Solid Works
• Ensretning af eksisterende tegningsmateriale samt udarbejdelse af fremadrettet dokumentation
• Fastholdelse og videreudvikling af nuværende høje kvalitet på komponenter
• Udvikling og udvidelse af nuværende produktportefølje
• Agere bindeled mellem produktion og udviklingsafdeling

Kreativ og udviklingsorienteretDet forventes at du har en relevant uddannelse og kan være uddannet industriel designer, teknisk designer eller produktionsteknolog med 3-5 års erfaring og meget gerne indenfor metal og plast.
Du har et naturligt flair for IT og skal kunne mestre Solid Works og 3D-modellering med alle de tekniske aspekter i arbejdet. Samtidig behersker du teknisk engelsk på et højt niveau, både skriftlig og mundtlig.

Du er selvstændig, kreativ og i stand til at udfordre Body Bikes opfattelse af, hvordan tingene er og kan blive udført. Du skal være en teamplayer og samtidigt være den, som kan tage ansvar og komme med innovative ideer.

Du skal forstå dig på kulturen og livsstilen, som karakteriserer fitness- og sportsverdenen, eller andre aktive livsstilverdener. Det er en klar fordel, hvis du selv har en aktiv livsstil.

Du besidder høj moral, god energi og har fokus på at levere høj kvalitet og samtidig overholde de eksisterende specifikationer, terminer og økonomiske rammer. Din arbejdsstil er struktureret og velorganiseret.

Body Bike ProductionDu tilbydes et spændende job i en dynamisk og international produktionsvirksomhed i Nordjylland, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med underleverandører.
Body Bike Production er en international markedsførende virksomhed inden for design og produktion af indendørs motionscykler. De forsøger hele tiden, at udvikle eksisterende produkter og samtidigt udvikle nye produkter. De trives på det globale marked og ved, at der skal leveres kvalitet og innovation hver eneste dag.

Ansøgning og spørgsmålRandstad håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Body Bike Production og du skal derfor sende din ansøgning via linket, hvor der løbende vil blive evalueret, dog senest 1/8-2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Birgitte Larsen +45 30 35 15 71.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Randstad er blandt de førende rekrutteringsbureauer i Danmark med afdelinger i København, Aarhus, Kolding, Aalborg og Esbjerg. Fra vores fem kontorer servicerer vores fagspecialiserede konsulenter en bred vifte af kunder med hele Randstads produktportefølje.

Randstad er en del af den internationale Randstad Group og blev grundlagt i 1960 af Frits Goldschmeding. Siden da er vi vækstet mere end 30.000 medarbejdere, fordelt på 4.700 kontorer i 39 lande og repræsenterer mere end 90 procent af det globale marked for HR-løsninger. Med en omsætning i 2017 på € 23,4 mia. er Randstad en af verdens største HR-konsulentvirksomheder.

BODY BIKE PRODUCTION A/SFrederikshavn2019-06-21T00:00:002019-08-01T00:00:00
330036183Erfaren projektleder til Benny Petersen A/SRobot Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.? Om virksomheden Benny Petersen A S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland. Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber. Benny Petersen A S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A S. Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver Som projektleder hos Benny Petersen A S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering. Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A S. Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering. Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte: Forhandling med underentreprenører og leverandører. Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser. Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse. Din faglige profil Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen. Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på. Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD. Du taler og skriver flydende engelsk. Din personlige profil Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser. Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse. Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel d n, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt. Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift. Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter. Benny Petersen A S tilbyder En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes. Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe. En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter. Løn efter kvalifikationer.

Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed?

Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom?

Så er det dig vi søger!

I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.?

Om virksomheden

Benny Petersen A/S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland.

Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber.

Benny Petersen A/S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A/S.

Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver

Som projektleder hos Benny Petersen A/S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering.

Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A/S.

Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering.

Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte:

  • Forhandling med underentreprenører og leverandører.
  • Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser.
  • Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse.

Din faglige profil

  • Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen.
  • Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på.
  • Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD.
  • Du taler og skriver flydende engelsk.

Din personlige profil

  • Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser.
  • Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse.
  • Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel dén, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt.
  • Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift.
  • Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter.

Benny Petersen A/S tilbyder

  • En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes.
  • Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe.
  • En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter.
  • Løn efter kvalifikationer.
Asgaard RecruitmentJerslev Sjælland2019-06-13T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder indenfor design

BODY BIKE PRODUCTION A/S

Frederikshavn
På vegne af vores samarbejdspartner Body Bike Production i Frederikshavn, søger Randstad en erfaren projektleder til fortsat udvikling af Body Bikes Productions produktportefølje. Du skal agere bindeled mellem udvikling og produktion og samtidig tag...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Erfaren projektleder til Benny Petersen A/S

Asgaard Recruitment

Jerslev Sjælland
Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en n...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019