Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingshæmmedes LandsForbund ønsker at besætte en stilling som kursuskoordinator i vores kursus- og foredragsafdeling.

Stillingen:

Stillingen er på 25-30 timer ugentligt og ønskes besat fra den 1. maj 2018.

 

Arbejdsopgaver

Dine kerneopgaver bliver markedsføring og salg af vores kurser og foredrag, herunder planlægge markedsføringsstrategien, udarbejde materiale og kontakte potentielle kunder. Kurserne henvender sig til mennesker med et udviklingshandicap, men de potentielle kunder er offentlige instanser der køber kurserne til en gruppe mennesker, de har samlet. Derudover vil du skulle søge om §18-midler i udvalgte kommuner, hjælpe med lave aftaler samt udarbejde rapport og regnskab efter aktiviteterne er afholdt. Du skal desuden koordinere aftalerne, booke undervisere osv.

Vi lægger vægt på

  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Har et godt It-kendskab og kendskab til InDesign
  • Du har gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligt
  • Du har erfaring med markedsføring og salg
  • Du er ansvarsbevidst og kan prioritere opgaver selvstændigt
  • Du er udadvendt, løsningsorienteret, imødekommende og initiativrig
  • Du er god til at samarbejde

 

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job, hvor du får mulighed for skabe gode resultater og selv planlægge dine indsatser
  • En spændende og alsidig arbejdsplads
  • En arbejdsplads hvor værdier som respekt, tolerance og rummelighed vægtes højt

 

Hvem er vi i ULF

ULF er udviklingshæmmedes egen organisation. ULF drives af mennesker med udviklingshæmning og andre med særlige behov på bestyrelses- og ledelsesposter. ULF er delt i forretningen ULF og foreningen ULF.

Til at køre forretningen ULF og vores projekter har vi tilknyttet konsulenter og fagpersoner. Kursus og foredragsafdelingen er en del af forretningen ULF.

Både ansatte i forretningen ULF og foreningen ULF sidder på samme kontor, hvilket betyder, at vi er en broget flok af fuldtidsansatte, mennesker i skåne- eller fleksjob, mennesker med udviklingshandicap eller særlige behov.

Foreningen ULF arbejder bl.a. politisk for udviklingshæmmedes selv- og medbestemmelse. Det gør vi ved at støtte udviklingshæmmede /andre med særlige behov i selv at tage ansvar og stille krav.

Du kan læse mere på http://www.ulf.dk

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Jensen tlf. 51332307 eller ulf@ulf.dk.

 

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge den opslåede stilling.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758523Phoenix-52b9d06212018-02-09T17:12:57.077Udviklingshæmmedes LandsForbund ønsker at besætte en stilling som kursuskoordinator i vores kursus- og foredragsafdeling.

Stillingen:

Stillingen er på 25-30 timer ugentligt og ønskes besat fra den 1. maj 2018.

 

Arbejdsopgaver

Dine kerneopgaver bliver markedsføring og salg af vores kurser og foredrag, herunder planlægge markedsføringsstrategien, udarbejde materiale og kontakte potentielle kunder. Kurserne henvender sig til mennesker med et udviklingshandicap, men de potentielle kunder er offentlige instanser der køber kurserne til en gruppe mennesker, de har samlet. Derudover vil du skulle søge om §18-midler i udvalgte kommuner, hjælpe med lave aftaler samt udarbejde rapport og regnskab efter aktiviteterne er afholdt. Du skal desuden koordinere aftalerne, booke undervisere osv.

Vi lægger vægt på

  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Har et godt It-kendskab og kendskab til InDesign
  • Du har gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligt
  • Du har erfaring med markedsføring og salg
  • Du er ansvarsbevidst og kan prioritere opgaver selvstændigt
  • Du er udadvendt, løsningsorienteret, imødekommende og initiativrig
  • Du er god til at samarbejde

 

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job, hvor du får mulighed for skabe gode resultater og selv planlægge dine indsatser
  • En spændende og alsidig arbejdsplads
  • En arbejdsplads hvor værdier som respekt, tolerance og rummelighed vægtes højt

 

Hvem er vi i ULF

ULF er udviklingshæmmedes egen organisation. ULF drives af mennesker med udviklingshæmning og andre med særlige behov på bestyrelses- og ledelsesposter. ULF er delt i forretningen ULF og foreningen ULF.

Til at køre forretningen ULF og vores projekter har vi tilknyttet konsulenter og fagpersoner. Kursus og foredragsafdelingen er en del af forretningen ULF.

Både ansatte i forretningen ULF og foreningen ULF sidder på samme kontor, hvilket betyder, at vi er en broget flok af fuldtidsansatte, mennesker i skåne- eller fleksjob, mennesker med udviklingshandicap eller særlige behov.

Foreningen ULF arbejder bl.a. politisk for udviklingshæmmedes selv- og medbestemmelse. Det gør vi ved at støtte udviklingshæmmede /andre med særlige behov i selv at tage ansvar og stille krav.

Du kan læse mere på http://www.ulf.dk

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Jensen tlf. 51332307 eller ulf@ulf.dk.

 

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge den opslåede stilling.

 

 

2018-04-07T00:50:37.547 Stillingen: Stillingen er på 25-30 timer ugentligt og ønskes besat fra den 1. maj 2018. Arbejdsopgaver Dine kerneopgaver bliver markedsføring og salg af vores kurser og foredrag, herunder planlægge markedsføringsstrategien, udarbejde materiale og kontakte potentielle kunder. Kurserne henvender sig til mennesker med et udviklingshandicap, men de potentielle kunder er offentlige instanser der køber kurserne til en gruppe mennesker, de har samlet. Derudover vil du skulle søge om §18-midler i udvalgte kommuner, hjælpe med lave aftaler samt udarbejde rapport og regnskab efter aktiviteterne er afholdt. Du skal desuden koordinere aftalerne, booke undervisere osv. Vi lægger vægt på Du kan arbejde selvstændigtHar et godt It-kendskab og kendskab til InDesignDu har gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligtDu har erfaring med markedsføring og salgDu er ansvarsbevidst og kan prioritere opgaver selvstændigtDu er udadvendt, løsningsorienteret, imødekommende og initiativrigDu er god til at samarbejde Vi tilbyder Et selvstændigt job, hvor du får mulighed for skabe gode resultater og selv planlægge dine indsatserEn spændende og alsidig arbejdspladsEn arbejdsplads hvor værdier som respekt, tolerance og rummelighed vægtes højt Hvem er vi i ULF ULF er udviklingshæmmedes egen organisation. ULF drives af mennesker med udviklingshæmning og andre med særlige behov på bestyrelses- og ledelsesposter. ULF er delt i forretningen ULF og foreningen ULF. Til at køre forretningen ULF og vores projekter har vi tilknyttet konsulenter og fagpersoner. Kursus og foredragsafdelingen er en del af forretningen ULF. Både ansatte i forretningen ULF og foreningen ULF sidder på samme kontor, hvilket betyder, at vi er en broget flok af fuldtidsansatte, mennesker i skåne- eller fleksjob, mennesker med udviklingshandicap eller særlige behov. Foreningen ULF arbejder bl.a. politisk for udviklingshæmmedes selv- og medbestemmelse. Det gør vi ved at støtte udviklingshæmmede andre med særlige behov i selv at tage ansvar og stille krav. Du kan læse mere på http: www.ulf.dk Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Jensen tlf. 51332307 eller ulf@ulf.dk. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge den opslåede stilling.11Jobnet52b9d062100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-06T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3106503UDVIKLINGSHÆMMEDES LANDSFORBUND11Dæmningen 587100VejleDKDanmark155.709571009.53624600
ulf@ulf.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent523991JobNet47686891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52b9d062https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=52b9d062https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52b9d062&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52b9d062&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/15.jpgHos UDVIKLINGSHÆMMEDES LANDSFORBUND søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933218Kursuskoordinator9Undervisning og pædagogik352909537Jane Jensenulf@ulf.dkDKDanmarkDKDanmark329940853Vil du have en administrativ nøglerolle?Robot En fra vores administrative team har fået nyt job, og vi søger derfor dig, der har lyst til at være med til at holde sammen på en aftenskole med 150 undervisere og flere tusinde deltagere. Du skal have et stort talent for administration, for hver dag er der mange opgaver, der bliver løst bag kulisserne. Du kommer blandt andet til at oprette nye hold, booke lokaler, håndtere tilmeldinger og betalinger samt lave kontrakter og protokoller til vores undervisere. Du vil få en vigtig rolle i dialogen med vores kursister, undervisere og foredragsholdere. De møder dig direkte, når du tager telefonen eller svarer på mails, og de møder dig indirekte, når de besøger vores kursusportal, som du får hovedansvaret for. Du skal derfor kunne lide at snakke med kunder, også når det går stærkt. Du er den rette for os, hvis: Du har humøret med på arbejde Du har erfaring med administrative processer. Erfaring med kursusadministration er en stor fordel Du kan håndtere mange forskellige opgaver på en dag hver dag Du har lyst til at tage medansvar for, at vi bliver den bedste aftenskole i området Du har lyst til at arbejde i en lille gruppe, hvor vi lægger vægt på samarbejde og at have det godt med hinanden Din plads bliver på skolen på Enghavevej 20 i Vejle. Stillingen er på 30 timer, men du skal være indstillet på svingende arbejdsbelastning, så du arbejder fuld tid i højsæsonen og afspadserer når vi har mindre travlt. Arbejdstiderne er om dagen, selvom vi er en aftenskole. AOF Center Sydjylland dækker 8 kommuner i et bælte tværs over Jylland og driver en af områdets største aftenskoler. Vores primære aktiviteter ligger i Vejle, Kolding og Esbjerg, men vi oplever pæn vækst i de øvrige kommuner. Vi er tre om at drive skolen: Brian, Sandra og dig. Du er velkommen til at kontakte leder af Folkeoplysningen, Brian Kronborg på telefon 25 67 81 57, hvis du har spørgsmål til stillingen. Send din ansøgning til bk@aofsydjylland.dk senest den 20. januar. Vi holder 1. samtale den 29. januar og 2. samtale den 5. februar. Tiltrædelse 1. april eller tidligere.

En fra vores administrative team har fået nyt job, og vi søger derfor dig, der har lyst til at være med til at holde sammen på en aftenskole med 150 undervisere og flere tusinde deltagere.

Du skal have et stort talent for administration, for hver dag er der mange opgaver, der bliver løst bag kulisserne. Du kommer blandt andet til at oprette nye hold, booke lokaler, håndtere tilmeldinger og betalinger samt lave kontrakter og protokoller til vores undervisere.

Du vil få en vigtig rolle i dialogen med vores kursister, undervisere og foredragsholdere. De møder dig direkte, når du tager telefonen eller svarer på mails, og de møder dig indirekte, når de besøger vores kursusportal, som du får hovedansvaret for. Du skal derfor kunne lide at snakke med kunder, også når det går stærkt.

Du er den rette for os, hvis:

  • Du har humøret med på arbejde
  • Du har erfaring med administrative processer. Erfaring med kursusadministration er en stor fordel
  • Du kan håndtere mange forskellige opgaver på en dag – hver dag
  • Du har lyst til at tage medansvar for, at vi bliver den bedste aftenskole i området
  • Du har lyst til at arbejde i en lille gruppe, hvor vi lægger vægt på samarbejde og at have det godt med hinanden

Din plads bliver på skolen på Enghavevej 20 i Vejle. Stillingen er på 30 timer, men du skal være indstillet på svingende arbejdsbelastning, så du arbejder fuld tid i højsæsonen og afspadserer når vi har mindre travlt. Arbejdstiderne er om dagen, selvom vi er en aftenskole.

AOF Center Sydjylland dækker 8 kommuner i et bælte tværs over Jylland og driver en af områdets største aftenskoler. Vores primære aktiviteter ligger i Vejle, Kolding og Esbjerg, men vi oplever pæn vækst i de øvrige kommuner. Vi er tre om at drive skolen: Brian, Sandra – og dig.

Du er velkommen til at kontakte leder af Folkeoplysningen, Brian Kronborg på telefon 25 67 81 57, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Send din ansøgning til bk@aofsydjylland.dk senest den 20. januar. Vi holder 1. samtale den 29. januar og 2. samtale den 5. februar. Tiltrædelse 1. april eller tidligere.

AOF Center SydjyllandVejle2019-01-15T00:00:002019-01-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du have en administrativ nøglerolle?

AOF Center Sydjylland

Vejle
En fra vores administrative team har fået nyt job, og vi søger derfor dig, der har lyst til at være med til at holde sammen på en aftenskole med 150 undervisere og flere tusinde deltagere. Du skal have et stort talent for administration, for hver da...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019