Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingskonsulent

– med særligt fokus på psykisk arbejdsmiljø

Er du en dygtig samtalepartner, der har fokus på kerneopgaven, organisationen og samtidigt blik på det enkelte menneske? I HR og Arbejdsmiljø søger vi en udviklingskonsulent med stærke kompetencer i at holde individuelle samtaler og arbejde med psykisk arbejdsmiljø.

Du bliver en del af en stærkt værdibaseret offentlig organisation med høje ambitioner om at sikre sammenhængende ydelser for borgerne og et bæredygtigt arbejdsmiljø for ca. 7.000 engagerede ledere og medarbejdere.  
 
Om stillingen og opgaverne
I HR og Arbejdsmiljø bidrager vi til at skabe vækst, effektive og attraktive arbejdspladser. Vores vigtigste opgave at understøtte kommunens ledelse, MED-system og arbejdspladser i at skabe sammenhængende og værdiskabende ydelser for borgerne.

Som udviklingskonsulent inden for psykisk arbejdsmiljø holder du afklarende og visiterende samtaler med medarbejdere, der har arbejdsrelateret stress eller har været involveret i fx vold, trusler eller chikane.

Det er en forudsætning, at du har erfaring med og er uddannet i at gennemføre den type samtaler.

Du faciliterer også debriefing-processer i grupper, ligesom du sparrer og uddanner ledere, så de selv formår at håndtere konflikter og lede, når samarbejdet er udfordret.
Dertil kommer udvikling af kurser, planlægning og facilitering af temadage og lederseminarer.

Vi forventer derfor, at du kan:

  • Yde psykisk førstehjælp og gennemføre defusing og debriefing
  • Undervise og facilitere processer på gruppe- og individniveau (samarbejdsproblematikker, krisehåndtering, holdundervisning m.v.)
  • Understøtte ledere i ledelses- og organisationsudviklingsprocesser
  • Sparre med ledere på strategisk, taktisk og operationelt niveau
  • Understøtte strategiske og politiske dagsordener
Du bliver en del af en fagligt stærk og velfungerende afdeling, og dine arbejdsopgaver vil derfor kunne tilpasses din profil.

Du kan læse mere om den ramme, vi arbejder inden for, i Viborg Kommunes personalepolitiske værdier, MED-aftalen og ledelsesgrundlaget på vores hjemmeside:
https://kommune.viborg.dk/Om-kommunen/Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune/At-vaere-ansat-ved-VK

Om dig
  • Du har en relevant uddannelse. Gerne en psykologfaglig baggrund (f.eks. cand.psych., cand.pæd.psyk.) kombineret med en proceskonsulentuddannelse eller lignende
  • Du har solid erfaring og teoretisk viden på højt niveau inden for opgavefeltet, og har demonstreret evner som professionel samtalepartner og proceskonsulent
  • Helt afgørende er din personlighed, hvor vi forventer, at du kan læse og forstå organisationen, omsætte behov til konkret handling og håndtere rollerne i en stabsfunktion i en fagligt stærk organisation.
  • Du har en analytisk og helhedsorienteret tilgang, er udadvendt og har gennemslagskraft.
  • Du er god til at samarbejde og videndele, og er indstillet på at dele dine metoder med andre og i fællesskab udvikle de bedste til tværorganisatoriske standarder.

Om os
Som vores nye kollega skal du sidde sammen med 35 medarbejdere i Personale og Organisation i Viborg Kommunes moderne og åbne kontorbyggeri, hvor vi sætter tværfaglighed og samarbejde på tværs af afdelinger højt. HR og Arbejdsmiljø består af 13 medarbejdere, heraf to administrative koordinatorer og 11 konsulenter, og er den ene af to afdelinger i Personale og Organisation: HR og Arbejdsmiljø samt Løn og Personale. Samlet beskæftiger vi os med en bred vifte af personalerelaterede emner fra personalepolitiske, organisatoriske og arbejdsmiljømæssige emner til løn- og personaleadministration, lønforhandlinger og personalejura.

Du bliver således en del af en arbejdsplads, hvor dine kolleger repræsenterer en mangfoldighed af fagligheder samt generelle og specifikke kompetenceområder. En arbejdsplads med de mange udviklingsmuligheder, der ligger i at være en del af et tværfagligt miljø. Vi sætter kvalitet i arbejdet højt, har en uhøjtidelig omgangstone, og der er fleksibilitet i opgaveløsningen.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
 
Har du spørgsmål om stillingen og opgaverne kan du kontakte afdelingsleder Ulla Kirkedal på telefon 2253 9631 eller mail: uki@viborg.dk.

Vi forventer at afholde samtaler den 24. og 27. juni samt 1. juli 2019.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034170Phoenix-bed3431b12019-06-03T00:00:00Udviklingskonsulent– med særligt fokus på psykisk arbejdsmiljø

Er du en dygtig samtalepartner, der har fokus på kerneopgaven, organisationen og samtidigt blik på det enkelte menneske? I HR og Arbejdsmiljø søger vi en udviklingskonsulent med stærke kompetencer i at holde individuelle samtaler og arbejde med psykisk arbejdsmiljø.

Du bliver en del af en stærkt værdibaseret offentlig organisation med høje ambitioner om at sikre sammenhængende ydelser for borgerne og et bæredygtigt arbejdsmiljø for ca. 7.000 engagerede ledere og medarbejdere.  
 
Om stillingen og opgaverne
I HR og Arbejdsmiljø bidrager vi til at skabe vækst, effektive og attraktive arbejdspladser. Vores vigtigste opgave at understøtte kommunens ledelse, MED-system og arbejdspladser i at skabe sammenhængende og værdiskabende ydelser for borgerne.

Som udviklingskonsulent inden for psykisk arbejdsmiljø holder du afklarende og visiterende samtaler med medarbejdere, der har arbejdsrelateret stress eller har været involveret i fx vold, trusler eller chikane.

Det er en forudsætning, at du har erfaring med og er uddannet i at gennemføre den type samtaler.

Du faciliterer også debriefing-processer i grupper, ligesom du sparrer og uddanner ledere, så de selv formår at håndtere konflikter og lede, når samarbejdet er udfordret.
Dertil kommer udvikling af kurser, planlægning og facilitering af temadage og lederseminarer.

Vi forventer derfor, at du kan:
  • Yde psykisk førstehjælp og gennemføre defusing og debriefing
  • Undervise og facilitere processer på gruppe- og individniveau (samarbejdsproblematikker, krisehåndtering, holdundervisning m.v.)
  • Understøtte ledere i ledelses- og organisationsudviklingsprocesser
  • Sparre med ledere på strategisk, taktisk og operationelt niveau
  • Understøtte strategiske og politiske dagsordener
Du bliver en del af en fagligt stærk og velfungerende afdeling, og dine arbejdsopgaver vil derfor kunne tilpasses din profil.

Du kan læse mere om den ramme, vi arbejder inden for, i Viborg Kommunes personalepolitiske værdier, MED-aftalen og ledelsesgrundlaget på vores hjemmeside:
https://kommune.viborg.dk/Om-kommunen/Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune/At-vaere-ansat-ved-VK

Om dig
  • Du har en relevant uddannelse. Gerne en psykologfaglig baggrund (f.eks. cand.psych., cand.pæd.psyk.) kombineret med en proceskonsulentuddannelse eller lignende
  • Du har solid erfaring og teoretisk viden på højt niveau inden for opgavefeltet, og har demonstreret evner som professionel samtalepartner og proceskonsulent
  • Helt afgørende er din personlighed, hvor vi forventer, at du kan læse og forstå organisationen, omsætte behov til konkret handling og håndtere rollerne i en stabsfunktion i en fagligt stærk organisation.
  • Du har en analytisk og helhedsorienteret tilgang, er udadvendt og har gennemslagskraft.
  • Du er god til at samarbejde og videndele, og er indstillet på at dele dine metoder med andre og i fællesskab udvikle de bedste til tværorganisatoriske standarder.

Om os
Som vores nye kollega skal du sidde sammen med 35 medarbejdere i Personale og Organisation i Viborg Kommunes moderne og åbne kontorbyggeri, hvor vi sætter tværfaglighed og samarbejde på tværs af afdelinger højt. HR og Arbejdsmiljø består af 13 medarbejdere, heraf to administrative koordinatorer og 11 konsulenter, og er den ene af to afdelinger i Personale og Organisation: HR og Arbejdsmiljø samt Løn og Personale. Samlet beskæftiger vi os med en bred vifte af personalerelaterede emner fra personalepolitiske, organisatoriske og arbejdsmiljømæssige emner til løn- og personaleadministration, lønforhandlinger og personalejura.

Du bliver således en del af en arbejdsplads, hvor dine kolleger repræsenterer en mangfoldighed af fagligheder samt generelle og specifikke kompetenceområder. En arbejdsplads med de mange udviklingsmuligheder, der ligger i at være en del af et tværfagligt miljø. Vi sætter kvalitet i arbejdet højt, har en uhøjtidelig omgangstone, og der er fleksibilitet i opgaveløsningen.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
 
Har du spørgsmål om stillingen og opgaverne kan du kontakte afdelingsleder Ulla Kirkedal på telefon 2253 9631 eller mail: uki@viborg.dk.

Vi forventer at afholde samtaler den 24. og 27. juni samt 1. juli 2019.



 

2019-06-17T00:55:57.743 med særligt fokus på psykisk arbejdsmiljø Er du en dygtig samtalepartner, der har fokus på kerneopgaven, organisationen og samtidigt blik på det enkelte menneske? I HR og Arbejdsmiljø søger vi en udviklingskonsulent med stærke kompetencer i at holde individuelle samtaler og arbejde med psykisk arbejdsmiljø. Du bliver en del af en stærkt værdibaseret offentlig organisation med høje ambitioner om at sikre sammenhængende ydelser for borgerne og et bæredygtigt arbejdsmiljø for ca. 7.000 engagerede ledere og medarbejdere. Om stillingen og opgaverne I HR og Arbejdsmiljø bidrager vi til at skabe vækst, effektive og attraktive arbejdspladser. Vores vigtigste opgave at understøtte kommunens ledelse, MED-system og arbejdspladser i at skabe sammenhængende og værdiskabende ydelser for borgerne. Som udviklingskonsulent inden for psykisk arbejdsmiljø holder du afklarende og visiterende samtaler med medarbejdere, der har arbejdsrelateret stress eller har været involveret i fx vold, trusler eller chikane. Det er en forudsætning, at du har erfaring med og er uddannet i at gennemføre den type samtaler. Du faciliterer også debriefing-processer i grupper, ligesom du sparrer og uddanner ledere, så de selv formår at håndtere konflikter og lede, når samarbejdet er udfordret. Dertil kommer udvikling af kurser, planlægning og facilitering af temadage og lederseminarer. Vi forventer derfor, at du kan:Yde psykisk førstehjælp og gennemføre defusing og debriefingUndervise og facilitere processer på gruppe- og individniveau (samarbejdsproblematikker, krisehåndtering, holdundervisning m.v.)Understøtte ledere i ledelses- og organisationsudviklingsprocesserSparre med ledere på strategisk, taktisk og operationelt niveauUnderstøtte strategiske og politiske dagsordenerDu bliver en del af en fagligt stærk og velfungerende afdeling, og dine arbejdsopgaver vil derfor kunne tilpasses din profil. Du kan læse mere om den ramme, vi arbejder inden for, i Viborg Kommunes personalepolitiske værdier, MED-aftalen og ledelsesgrundlaget på vores hjemmeside: https: kommune.viborg.dk Om-kommunen Ledige-jobs-hos-Viborg-Kommune At-vaere-ansat-ved-VK Om digDu har en relevant uddannelse. Gerne en psykologfaglig baggrund (f.eks. cand.psych., cand.pæd.psyk.) kombineret med en proceskonsulentuddannelse eller lignendeDu har solid erfaring og teoretisk viden på højt niveau inden for opgavefeltet, og har demonstreret evner som professionel samtalepartner og proceskonsulentHelt afgørende er din personlighed, hvor vi forventer, at du kan læse og forstå organisationen, omsætte behov til konkret handling og håndtere rollerne i en stabsfunktion i en fagligt stærk organisation.Du har en analytisk og helhedsorienteret tilgang, er udadvendt og har gennemslagskraft.Du er god til at samarbejde og videndele, og er indstillet på at dele dine metoder med andre og i fællesskab udvikle de bedste til tværorganisatoriske standarder. Om os Som vores nye kollega skal du sidde sammen med 35 medarbejdere i Personale og Organisation i Viborg Kommunes moderne og åbne kontorbyggeri, hvor vi sætter tværfaglighed og samarbejde på tværs af afdelinger højt. HR og Arbejdsmiljø består af 13 medarbejdere, heraf to administrative koordinatorer og 11 konsulenter, og er den ene af to afdelinger i Personale og Organisation: HR og Arbejdsmiljø samt Løn og Personale. Samlet beskæftiger vi os med en bred vifte af personalerelaterede emner fra personalepolitiske, organisatoriske og arbejdsmiljømæssige emner til løn- og personaleadministration, lønforhandlinger og personalejura. Du bliver således en del af en arbejdsplads, hvor dine kolleger repræsenterer en mangfoldighed af fagligheder samt generelle og specifikke kompetenceområder. En arbejdsplads med de mange udviklingsmuligheder, der ligger i at være en del af et tværfagligt miljø. Vi sætter kvalitet i arbejdet højt, har en uhøjtidelig omgangstone, og der er fleksibilitet i opgaveløsningen. Løn og ansættelsesforhold Løn i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer. Har du spørgsmål om stillingen og opgaverne kan du kontakte afdelingsleder Ulla Kirkedal på telefon 2253 9631 eller mail: uki@viborg.dk. Vi forventer at afholde samtaler den 24. og 27. juni samt 1. juli 2019.11jobnetbed3431b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=1eb873a3-c077-4b38-b865-6592b6a057bb0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3537270Beskæftigelse, Økonomi & Personale11Prinsens Alle 58800ViborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769786JobNet4997400499740010029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed3431bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed3431bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed3431b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed3431b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonUdviklingskonsulent1Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration361950865noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330083869Udviklingskonsulent til Regional UdviklingBasic Vil du være med til at skabe Fremtidens Syddanmark? Regional Udvikling søger en engageret og alsidig kollega til Strategisekretariatet for den regionale udviklingsstrategi. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse. Om jobbet Strategisekretariatet arbejder med udvikling, implementering og forankring af den regionale udviklingsstrategi samt med tværgående fyrtårnsprojekter. Organisatorisk er Strategisekretariatet placeret i Afdeling for Sundhedsinnovation og Kultur, men opgaverne går oftest på tværs af afdelinger. Eksempelvis er de tværgående indsatser inden for digitalisering og datacentre forankret i Strategisekretariatet. Den regionale udviklingsstrategi 2020-2023 for Region Syddanmark, Fremtidens Syddanmark, foreligger i udkast, og skal sendes i offentlig høring i efteråret. Den forventes politisk vedtaget primo 2020. Udviklingsstrategien sætter fokus på de områder, hvor vi som region kan spille en særlig rolle, og hvor vi i fælleskab med samarbejdspartnere i hele regionen har værktøjer til at løfte fælles udfordringer og udnytte regionens særlige potentialer. Strategien har FN s verdensmål som ramme. Vi søger på den baggrund en kollega, som bl.a. kan bidrage til: Strategiudvikling, -eksekvering og -opfølgning. Løbende sagsbehandling, projektudvikling og projektopfølgning. Udarbejdelse af dagsordenspunkter, notater og oplæg til politikere og ledelse, samt Identificering og modning af nye strategiske dagsordener og udviklingsmuligheder. Din profil Vi vil bl.a. lægge vægt på følgende kompetencer: Relevant videregående uddannelse. Erfaring med eller kompetencer inden for strategiudvikling og -eksekvering. Interesse og flair for arbejdet i en politisk styret organisation, kombineret med evnen til at kommunikere klart og enkelt. Kendskab til og gerne erfaring med at tilrettelægge, facilitere og sikre fremdrift i udviklingsprojekter og -initiativer. Samarbejdsevner ift. en bred kreds af eksterne interessenter og kolleger på tværs af afdelinger. Har du erfaring med arbejdet i en politisk-administrativ organisation og med strategiudvikling i praksis, vil det være en fordel, men du kan også være nyuddannet med de rette kompetencer. Det vil også være et plus, hvis du har kendskab til regional udvikling og til relevante samarbejdsparter i Syddanmark. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende stilling med mange forskellige opgaver og kontaktflader. Vi er en arbejdsplads med en uformel tone og et godt kollegialt sammenhold, hvor samarbejde, erfaringsudveksling og et stærkt fagligt miljø er i højsædet. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Jeppe Kristensen på tlf. 5164 1013 eller afdelingschef Dorthe Kusk på tlf. 2920 1801. Ansøgningsfristen er den 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 41. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Der er forventet tiltrædelse senest 1. december 2019.

Vil du være med til at skabe Fremtidens Syddanmark?

Regional Udvikling søger en engageret og alsidig kollega til Strategisekretariatet for den regionale udviklingsstrategi.

I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse.

Om jobbet
Strategisekretariatet arbejder med udvikling, implementering og forankring af den regionale udviklingsstrategi samt med tværgående fyrtårnsprojekter. Organisatorisk er Strategisekretariatet placeret i Afdeling for Sundhedsinnovation og Kultur, men opgaverne går oftest på tværs af afdelinger. Eksempelvis er de tværgående indsatser inden for digitalisering og datacentre forankret i Strategisekretariatet.

Den regionale udviklingsstrategi 2020-2023 for Region Syddanmark, Fremtidens Syddanmark, foreligger i udkast, og skal sendes i offentlig høring i efteråret. Den forventes politisk vedtaget primo 2020. Udviklingsstrategien sætter fokus på de områder, hvor vi som region kan spille en særlig rolle, og hvor vi i fælleskab med samarbejdspartnere i hele regionen har værktøjer til at løfte fælles udfordringer og udnytte regionens særlige potentialer. Strategien har FN’s verdensmål som ramme.

Vi søger på den baggrund en kollega, som bl.a. kan bidrage til:

  • Strategiudvikling, -eksekvering og -opfølgning.
  • Løbende sagsbehandling, projektudvikling og projektopfølgning.
  • Udarbejdelse af dagsordenspunkter, notater og oplæg til politikere og ledelse, samt
  • Identificering og modning af nye strategiske dagsordener og udviklingsmuligheder.

Din profil
Vi vil bl.a. lægge vægt på følgende kompetencer:

  • Relevant videregående uddannelse.
  • Erfaring med eller kompetencer inden for strategiudvikling og -eksekvering.
  • Interesse og flair for arbejdet i en politisk styret organisation, kombineret med evnen til at kommunikere klart og enkelt.
  • Kendskab til og gerne erfaring med at tilrettelægge, facilitere og sikre fremdrift i udviklingsprojekter og -initiativer.
  • Samarbejdsevner ift. en bred kreds af eksterne interessenter og kolleger på tværs af afdelinger.

Har du erfaring med arbejdet i en politisk-administrativ organisation og med strategiudvikling i praksis, vil det være en fordel, men du kan også være nyuddannet med de rette kompetencer. Det vil også være et plus, hvis du har kendskab til regional udvikling og til relevante samarbejdsparter i Syddanmark.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling med mange forskellige opgaver og kontaktflader. Vi er en arbejdsplads med en uformel tone og et godt kollegialt sammenhold, hvor samarbejde, erfaringsudveksling og et stærkt fagligt miljø er i højsædet.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Jeppe Kristensen på tlf. 5164 1013 eller afdelingschef Dorthe Kusk på tlf. 2920 1801.

Ansøgningsfristen er den 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 41.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Der er forventet tiltrædelse senest 1. december 2019.

ORS/Small/dc9cc908_logo.pngSundhedsinnovation og KulturVejle2019-09-04T13:00:59.0502019-09-29T00:00:00
330087631Vil du være med til at løfte det dansk-tyske samarbejde?Basic Regional Udvikling søger en engageret og netværksorienteret kollega, der har lyst til at videreudvikle regionens deltagelse i dansk-tyske samarbejde. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og Jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse. Du bliver placeret i Sundhedsinnovation og Kultur, hvor regionens internationale arbejde i forbindelse med regional udvikling er placeret. Jobbet Syddanmark har som grænseregion en særlig mulighed for at skabe udvikling gennem samarbejde med vores sydlige naboregion, Slesvig-Holsten, og stor interesse i at bidrage til gode regionale levevilkår med udsyn og samarbejde på tværs af grænsen. Derfor er det også ambitionen med den nye regionale udviklingsstrategi, Fremtidens Syddanmark 2020-23, at videreudvikle og synliggøre de udviklingspotentialer, som ligger ved landegrænsen og porten mod syd, bl.a. gennem samarbejdet inden for strategiens forskellige spor. Et vigtigt omdrejningspunkt for det dansk-tyske samarbejde er en række samarbejder, aftaler og programmer, herunder særligt samarbejdet mellem Region Syddanmark og delstaten Slesvig-Holsten, det nuværende og det fremtidige dansk-tyske Interreg A-program samt det grænsenære samarbejde, herunder Region Sønderjylland-Schleswig samarbejdet. Vi søger en udviklingskonsulent, som skal: være drivkraft i udmøntningen af ambitionerne i den regionale udviklingsstrategi i forhold til det dansk-tyske samarbejde. sekretariatsbetjene syddanske regionsrådspolitikere og medlemmer af diverse samarbejdsorganer, herunder Region Sønderjylland-Schleswig. medvirke i forhandlingerne om fremtidens dansk-tyske Interreg-program og i arbejdet i Interreg-udvalgets formandskab. koordinere og være drivkraft i strategi og årsplaner for samarbejdet mellem delstaten Slesvig-Holsten og Region Syddanmark. spotte udviklingsmuligheder og facilitere tværgående udviklingsprocesser i relation til det dansk-tyske samarbejde. understøtte samarbejde med en bred kreds af aktører om udvikling af nye dansk-tyske initiativer. Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone, et godt kollegialt samarbejde og et højt ambitionsniveau. Vi arbejder i og på tværs af teams, og du kommer til at indgå i et stærkt fagligt miljø. Vi stiller høje krav til fagligheden og forventer, at du løbende holder dig ajour med viden og kvalifikationer. Vi tilbyder gode muligheder for kompetenceudvikling. Vores forventninger til dig Den ideelle kandidat kan bl.a. fremvise følgende kompetencer: Samfundsvidenskabelig eller anden relevant akademisk uddannelse. Stærke kommunikationsevner skriftligt og mundtlig på dansk og gode sprogkundskaber på tysk. Forståelse for og solid erfaring med at tilrettelægge og drive strategiske processer og komplekse samarbejdsinitiativer i en politisk kontekst, gerne i en dansk-tysk kontekst. Personlig gennemslagskraft og evne til at navigere i et komplekst aktørfelt med mange interesser på spil. Interesse for og gerne kendskab til regionalt dansk-tysk samarbejde og Interreg. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Dagligt arbejdssted vil være Regionshuset, Damhaven 12 i Vejle. Der forventes en del mødeaktivitet udenfor Regionshuset. Yderligere oplysninger om Region Syddanmark kan du finde på www.regionsyddanmark.dk. Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Kasper Westh på 7663 1456 eller afdelingschef Dorthe Kusk, tlf. 2920 1801. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er søndag 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 43. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Regional Udvikling søger en engageret og netværksorienteret kollega, der har lyst til at videreudvikle regionens deltagelse i dansk-tyske samarbejde.

I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og Jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse. Du bliver placeret i Sundhedsinnovation og Kultur, hvor regionens internationale arbejde i forbindelse med regional udvikling er placeret.

Jobbet
Syddanmark har som grænseregion en særlig mulighed for at skabe udvikling gennem samarbejde med vores sydlige naboregion, Slesvig-Holsten, og stor interesse i at bidrage til gode regionale levevilkår med udsyn og samarbejde på tværs af grænsen. Derfor er det også ambitionen med den nye regionale udviklingsstrategi, Fremtidens Syddanmark 2020-23, at videreudvikle og synliggøre de udviklingspotentialer, som ligger ved landegrænsen og porten mod syd, bl.a. gennem samarbejdet inden for strategiens forskellige spor.

Et vigtigt omdrejningspunkt for det dansk-tyske samarbejde er en række samarbejder, aftaler og programmer, herunder særligt samarbejdet mellem Region Syddanmark og delstaten Slesvig-Holsten, det nuværende og det fremtidige dansk-tyske Interreg A-program samt det grænsenære samarbejde, herunder Region Sønderjylland-Schleswig samarbejdet.

Vi søger en udviklingskonsulent, som skal:

  • være drivkraft i udmøntningen af ambitionerne i den regionale udviklingsstrategi i forhold til det dansk-tyske samarbejde.
  • sekretariatsbetjene syddanske regionsrådspolitikere og medlemmer af diverse samarbejdsorganer, herunder Region Sønderjylland-Schleswig.
  • medvirke i forhandlingerne om fremtidens dansk-tyske Interreg-program og i arbejdet i Interreg-udvalgets formandskab.
  • koordinere og være drivkraft i strategi og årsplaner for samarbejdet mellem delstaten Slesvig-Holsten og Region Syddanmark.
  • spotte udviklingsmuligheder og facilitere tværgående udviklingsprocesser i relation til det dansk-tyske samarbejde.
  • understøtte samarbejde med en bred kreds af aktører om udvikling af nye dansk-tyske initiativer.

Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone, et godt kollegialt samarbejde og et højt ambitionsniveau. Vi arbejder i og på tværs af teams, og du kommer til at indgå i et stærkt fagligt miljø. Vi stiller høje krav til fagligheden og forventer, at du løbende holder dig ajour med viden og kvalifikationer. Vi tilbyder gode muligheder for kompetenceudvikling.

Vores forventninger til dig
Den ideelle kandidat kan bl.a. fremvise følgende kompetencer:

  • Samfundsvidenskabelig eller anden relevant akademisk uddannelse.
  • Stærke kommunikationsevner skriftligt og mundtlig på dansk og gode sprogkundskaber på tysk.
  • Forståelse for og solid erfaring med at tilrettelægge og drive strategiske processer og komplekse samarbejdsinitiativer i en politisk kontekst, gerne i en dansk-tysk kontekst.
  • Personlig gennemslagskraft og evne til at navigere i et komplekst aktørfelt med mange interesser på spil.
  • Interesse for og gerne kendskab til regionalt dansk-tysk samarbejde og Interreg.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Dagligt arbejdssted vil være Regionshuset, Damhaven 12 i Vejle. Der forventes en del mødeaktivitet udenfor Regionshuset.

Yderligere oplysninger om Region Syddanmark kan du finde på www.regionsyddanmark.dk.

Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Kasper Westh på 7663 1456 eller afdelingschef Dorthe Kusk, tlf. 2920 1801.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er søndag 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 43.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

ORS/Small/13f6eb03_logo.pngSundhedsinnovation og KulturVejle2019-09-10T17:06:00.3602019-09-29T00:00:00
330087051International Trainer, SKOV AcademyRobot SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy. The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems. In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be: Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises. Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers premises globally. Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality. Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods. In order to be a success in your new job we expect that you: have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and or climate solutions will be beneficial. have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control regulation, management systems. are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization. can travel 40-60 days per year. On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere. If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær. We offer you: Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility. The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development. Application: If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply. We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy.                           

The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems.

In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be:

  • Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises.
  • Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers’ premises globally.
  • Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality.
  • Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods.

In order to be a success in your new job we expect that you:

  • have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and/or climate solutions will be beneficial.
  • have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control & regulation, management systems.
  • are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization.
  • can travel 40-60 days per year.

On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere.

If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær.

We offer you:
Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility.

The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development.

Application:
If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply.

We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV A/S GLYNGØRERoslev2019-09-10T00:00:002019-10-06T00:00:00
330087037International Trainer, SKOV AcademyRobot SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy. The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems. In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be: Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises. Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers premises globally. Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality. Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods. In order to be a success in your new job we expect that you: have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and or climate solutions will be beneficial. have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control regulation, management systems. are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization. can travel 40-60 days per year. On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere. If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær. We offer you: Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility. The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development. Application: If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply. We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy.                           

The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems.

In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be:

  • Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises.
  • Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers’ premises globally.
  • Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality.
  • Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods.

In order to be a success in your new job we expect that you:

  • have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and/or climate solutions will be beneficial.
  • have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control & regulation, management systems.
  • are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization.
  • can travel 40-60 days per year.

On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere.

If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær.

We offer you:
Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility.

The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development.

Application:
If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply.

We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV A/S GLYNGØRERoslev2019-09-10T00:00:002019-10-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingskonsulent til Regional Udvikling

Sundhedsinnovation og Kultur

Vejle
Vil du være med til at skabe Fremtidens Syddanmark? Regional Udvikling søger en engageret og alsidig kollega til Strategisekretariatet for den regionale udviklingsstrategi. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Vil du være med til at løfte det dansk-tyske samarbejde?

Sundhedsinnovation og Kultur

Vejle
Regional Udvikling søger en engageret og netværksorienteret kollega, der har lyst til at videreudvikle regionens deltagelse i dansk-tyske samarbejde. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

International Trainer, SKOV Academy

SKOV A/S GLYNGØRE

Roslev
SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experie...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

International Trainer, SKOV Academy

SKOV A/S GLYNGØRE

Roslev
SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experie...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019