Udviklingskonsulent søges til Sundhed, Pleje & Omsorg i Albertslund Kommune

  • Har du erfaring med skriftlig kommunikation og er god til at formulere dig?
  • Har du det store overblik, er systematisk og har sans for rettidighed?
  • Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation?

Vi søger en kvalitetsbevidst og proaktiv udviklingskonsulent til Strategi
og Udvikling i Afdelingen for Sundhed Pleje og Omsorg i Albertslund Kommune.

Brænder du for ældreområdet, og kunne du tænke dig, at være med til at omsætte politikker og visioner i praksis? Albertslund Kommune søger en udviklingskonsulent til ældreområdet som vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne for ældreområdet i kommunen.
Du bliver en del af et konsulentteam på 3 medarbejdere og en faglig leder, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og den hverdag, som vores borgere og sundhedsfaglige personale oplever. Du får et tæt samarbejde med afdelingschefen, den faglige leder og de øvrige udviklingskonsulenter, hvis fagligheder spænder vidt med arbejdsopgaver og funktioner inden forsundheds- og ældreområdet, politisk betjening, økonomi, udvikling, GDPR, uddannelse og projektledelse. 

Dine opgaver
  • Udarbejdelse af udvalgssager og politiske beslutningsoplæg
  • Udarbejdelse og vedligehold af kvalitetstandarder på området
  • Puljeadministration og projektstyring
  • Administrative ad hoc opgaver

Vi forestiller os at du
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation gerne fra ældreområdet
  • Har en sundhedsfagliguddannelse med en samfundsvidenskabelig overbygning på kandidatniveau, gerne med et par års erfaring
  • Har erfaring og kompetencer indenfor projektstyring
  • Er opsøgende og hele tiden på forkant i forhold til behov og efterspørgsler, og du planlægger og prioriterer knivskarpt
  • Er analytisk skarp og reflekterende
  • Tager initiativ og kan sætte opgaver i gang og følge dem til dørs
  • Har flair for ledelsesmæssig og politisk betjening
  • Har økonomisk forståelse
  • Er struktureret og med en systematisk tilgang til opgaveløsningen
  • Er kvalitetsbevidst, holder deadlines og leverer kvalitet – også når det skal gå stærkt
Vi tilbyder

Afdelingen Sundhed, Pleje & Omsorg har ca. 500 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og Sygeplejen, Genoptræningen, Rehabiliteringsafdeling, Plejeboligområdet, Sundhedshuset, Myndighedsområdet og Hjælpemiddelcenter samt specialist funktioner såsom demenskonsulent, uddannelseskonsulenter, forebyggende medarbejdere, forløbskoordinatorer, diætister, udviklingskonsulenter og administrativt personale. Som konsulent skal du arbejde bredt og på tværs af områderne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist søndag den 2. juni 2019.
Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: ”Send ansøgning”. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24 og 25. 

Hvis du vil vide mere
Kan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte afdelingschef Ida Kock Møller på 23315502 eller faglig leder Sara Koldkjær Langsted på 23317054.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015576Phoenix-6a3f4cea12019-05-02T17:01:14.190Udviklingskonsulent søges til Sundhed, Pleje & Omsorg i Albertslund Kommune
  • Har du erfaring med skriftlig kommunikation og er god til at formulere dig?
  • Har du det store overblik, er systematisk og har sans for rettidighed?
  • Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation?

Vi søger en kvalitetsbevidst og proaktiv udviklingskonsulent til Strategi
og Udvikling i Afdelingen for Sundhed Pleje og Omsorg i Albertslund Kommune.

Brænder du for ældreområdet, og kunne du tænke dig, at være med til at omsætte politikker og visioner i praksis? Albertslund Kommune søger en udviklingskonsulent til ældreområdet som vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne for ældreområdet i kommunen.
Du bliver en del af et konsulentteam på 3 medarbejdere og en faglig leder, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og den hverdag, som vores borgere og sundhedsfaglige personale oplever. Du får et tæt samarbejde med afdelingschefen, den faglige leder og de øvrige udviklingskonsulenter, hvis fagligheder spænder vidt med arbejdsopgaver og funktioner inden forsundheds- og ældreområdet, politisk betjening, økonomi, udvikling, GDPR, uddannelse og projektledelse. 

Dine opgaver
  • Udarbejdelse af udvalgssager og politiske beslutningsoplæg
  • Udarbejdelse og vedligehold af kvalitetstandarder på området
  • Puljeadministration og projektstyring
  • Administrative ad hoc opgaver

Vi forestiller os at du
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation gerne fra ældreområdet
  • Har en sundhedsfagliguddannelse med en samfundsvidenskabelig overbygning på kandidatniveau, gerne med et par års erfaring
  • Har erfaring og kompetencer indenfor projektstyring
  • Er opsøgende og hele tiden på forkant i forhold til behov og efterspørgsler, og du planlægger og prioriterer knivskarpt
  • Er analytisk skarp og reflekterende
  • Tager initiativ og kan sætte opgaver i gang og følge dem til dørs
  • Har flair for ledelsesmæssig og politisk betjening
  • Har økonomisk forståelse
  • Er struktureret og med en systematisk tilgang til opgaveløsningen
  • Er kvalitetsbevidst, holder deadlines og leverer kvalitet – også når det skal gå stærkt
Vi tilbyder

Afdelingen Sundhed, Pleje & Omsorg har ca. 500 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og Sygeplejen, Genoptræningen, Rehabiliteringsafdeling, Plejeboligområdet, Sundhedshuset, Myndighedsområdet og Hjælpemiddelcenter samt specialist funktioner såsom demenskonsulent, uddannelseskonsulenter, forebyggende medarbejdere, forløbskoordinatorer, diætister, udviklingskonsulenter og administrativt personale. Som konsulent skal du arbejde bredt og på tværs af områderne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist søndag den 2. juni 2019.
Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: ”Send ansøgning”. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24 og 25. 

Hvis du vil vide mere
Kan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte afdelingschef Ida Kock Møller på 23315502 eller faglig leder Sara Koldkjær Langsted på 23317054.

 

Har du erfaring med skriftlig kommunikation og er god til at formulere dig? Har du det store overblik, er systematisk og har sans for rettidighed? Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation? Vi søger en kvalitetsbevidst og proaktiv udviklingskonsulent til Strategiog Udvikling i Afdelingen for Sundhed Pleje og Omsorg i Albertslund Kommune.Brænder du for ældreområdet, og kunne du tænke dig, at være med til at omsætte politikker og visioner i praksis? Albertslund Kommune søger en udviklingskonsulent til ældreområdet som vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne for ældreområdet i kommunen.Du bliver en del af et konsulentteam på 3 medarbejdere og en faglig leder, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og den hverdag, som vores borgere og sundhedsfaglige personale oplever. Du får et tæt samarbejde med afdelingschefen, den faglige leder og de øvrige udviklingskonsulenter, hvis fagligheder spænder vidt med arbejdsopgaver og funktioner inden forsundheds- og ældreområdet, politisk betjening, økonomi, udvikling, GDPR, uddannelse og projektledelse. Dine opgaver Udarbejdelse af udvalgssager og politiske beslutningsoplæg Udarbejdelse og vedligehold af kvalitetstandarder på området Puljeadministration og projektstyring Administrative ad hoc opgaver Vi forestiller os at du Har erfaring fra en politisk styret organisation gerne fra ældreområdet Har en sundhedsfagliguddannelse med en samfundsvidenskabelig overbygning på kandidatniveau, gerne med et par års erfaring Har erfaring og kompetencer indenfor projektstyring Er opsøgende og hele tiden på forkant i forhold til behov og efterspørgsler, og du planlægger og prioriterer knivskarpt Er analytisk skarp og reflekterende Tager initiativ og kan sætte opgaver i gang og følge dem til dørs Har flair for ledelsesmæssig og politisk betjening Har økonomisk forståelse Er struktureret og med en systematisk tilgang til opgaveløsningen Er kvalitetsbevidst, holder deadlines og leverer kvalitet også når det skal gå stærkt Vi tilbyderAfdelingen Sundhed, Pleje Omsorg har ca. 500 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og Sygeplejen, Genoptræningen, Rehabiliteringsafdeling, Plejeboligområdet, Sundhedshuset, Myndighedsområdet og Hjælpemiddelcenter samt specialist funktioner såsom demenskonsulent, uddannelseskonsulenter, forebyggende medarbejdere, forløbskoordinatorer, diætister, udviklingskonsulenter og administrativt personale. Som konsulent skal du arbejde bredt og på tværs af områderne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.AnsøgningsfristDer er ansøgningsfrist søndag den 2. juni 2019.Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: Send ansøgning . Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24 og 25. Hvis du vil vide mereKan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte afdelingschef Ida Kock Møller på 23315502 eller faglig leder Sara Koldkjær Langsted på 23317054.10Phoenix6a3f4cea101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=19b11c4d-df58-4532-a299-60e420f69ae90EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3518557Sundhed, Pleje og Omsorg11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/6a3f4cea_logo.gifORS/Small/6a3f4cea_logo.gif0
ikm@albertslund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752940EmplyMinimum pakken - 35 dagec725efc4-d3d6-4d8d-a249-c5d041356af2_343800002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4ceahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4ceahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4cea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4cea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Sundhed, Pleje og Omsorg søger vi en dygtig medarbejder.12008971Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration25Offentlig administration361659610Ida Kock Møllerikm@albertslund.dkDanmarkDanmark330018655Sektionsleder til Koncern IT's Portefølje styringRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at skabe god IT for politiforretningen? Og kan bidrage til koordineringen af it-udviklingsprojekter med stort overblik og samarbejde mellem politifagligheden og it-fagligheden i fokus? Så kan du gøre en forskel som leder i vores sektion for porteføljestyring. Koncern IT er dansk politis centrale it-afdeling. Vi har det overordnede ansvar for atsikre, at politiets kerneopgaver it-understøttes bedst muligt gennem drift og udvikling afprofessionelle it-løsninger.Koncern IT er i gang med en gennemgribende udvikling af it-organisationen og afpolitiets samlede it-installation, og er således en utrolig spændene organisation i rivende udvikling. Som sektionsleder i Portefølje vil du få en meget central rolle med koordinering og prioritering af it porteføljen. Koncern IT har 4 centre som en klassisk opbygget it organisation: Center for Drift, Center for Service, Center for Udvikling og Staben. Porteføljestyring er placeret i Center for Udvikling og du vil referere til centerchefen her. Center for Udvikling består af 113 medarbejdere fordelt på 7 sektioner. Portefølje består af 8 fagligt stærke ac ere, som dels har ansvar for porteføljestyring, dels for at forberede møder i politiets organer, som godkender it projekter. Leder med overblik og fokus på relationer til at koordinere politiets it porteføljeDu skal som sektionsleder for Portefølje sikre, at ledelsen i Koncern IT til hver tid har overblik over it-porteføljen og ressourceallokering og ressourcetræk i porteføljen. Konkret skal der indkøbes og implementeres et nyt porteføljestyringssystem. Og du skal sikre understøttelse af centerchefen i møder i Forretningskollegiet og sikre forberedelse samt deltage i møder i IT-komite. Du skal sammen med sektionslederen for Projektledelse sikre opfølgning på projektrapportering samt behandle projektøkonomi i samarbejde med Koncernøkonomi.Du skal som leder være stærk på at skabe relationer til forretningen og have et stærkt blik for det politiske. Du skal trives i en travl og afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver. Du skal kunne strukturere og prioritere dine egne og dine medarbejderes opgaver. Du har et stort overblik, fokus på detaljen og på samtidig at kunne formidle helheden. Kommunikation på tværs og op ned i organisationen er vigtig for opgaveløsning. Din skriftlige og mundtlige kommunikation og sagsfremstilling skal være af høj kvalitet. Du skal have: Flere års arbejde med porteføljestyring Flere års erfaring fra arbejde i politisk styret organisation Kendskab til it-projekter og it-portefølje LedererfaringDine personlige kompetencer: At du kan skabe følgeskab hos dine medarbejdere At du har et stærkt fokus på personaleledelse At du er en aktiv medspiller i Koncern IT s ledergruppe At du kan skabe godt samarbejde på tværs i organisationen. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, og dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du henvende dig til centerchef Lars Romerdahl, mobil 51 72 29 66. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at holde samtaler 3. juni 2019 Koncern ITCirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Brænder du for at skabe god IT for politiforretningen? Og kan bidrage til koordineringen af it-udviklingsprojekter med stort overblik og samarbejde mellem politifagligheden og it-fagligheden i fokus? Så kan du gøre en forskel som leder i vores sektion for porteføljestyring.

Koncern IT er dansk politis centrale it-afdeling. Vi har det overordnede ansvar for at
sikre, at politiets kerneopgaver it-understøttes bedst muligt gennem drift og udvikling af
professionelle it-løsninger.

Koncern IT er i gang med en gennemgribende udvikling af it-organisationen og af
politiets samlede it-installation, og er således en utrolig spændene organisation i rivende udvikling. Som sektionsleder i Portefølje vil du få en meget central rolle med koordinering og prioritering af it porteføljen.

Koncern IT har 4 centre som en klassisk opbygget it organisation: Center for Drift, Center for Service, Center for Udvikling og Staben. Porteføljestyring er placeret i Center for Udvikling og du vil referere til centerchefen her. Center for Udvikling består af 113 medarbejdere fordelt på 7 sektioner. Portefølje består af 8 fagligt stærke ac’ere, som dels har ansvar for porteføljestyring, dels for at forberede møder i politiets organer, som godkender it projekter.

Leder med overblik og fokus på relationer til at koordinere politiets it portefølje
Du skal som sektionsleder for Portefølje sikre, at ledelsen i Koncern IT til hver tid har overblik over it-porteføljen og ressourceallokering og ressourcetræk i porteføljen. Konkret skal der indkøbes og implementeres et nyt porteføljestyringssystem. Og du skal sikre understøttelse af centerchefen i møder i Forretningskollegiet og sikre forberedelse samt deltage i møder i IT-komite.

Du skal sammen med sektionslederen for Projektledelse sikre opfølgning på projektrapportering samt behandle projektøkonomi i samarbejde med Koncernøkonomi.

Du skal som leder være stærk på at skabe relationer til forretningen og have et stærkt blik for det politiske. Du skal trives i en travl og afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver. Du skal kunne strukturere og prioritere dine egne og dine medarbejderes opgaver. Du har et stort overblik, fokus på detaljen og på samtidig at kunne formidle helheden.

Kommunikation på tværs og op/ned i organisationen er vigtig for opgaveløsning. Din skriftlige og mundtlige kommunikation og sagsfremstilling skal være af høj kvalitet.

Du skal have:
• Flere års arbejde med porteføljestyring
• Flere års erfaring fra arbejde i politisk styret organisation
• Kendskab til it-projekter og it-portefølje
• Ledererfaring
Dine personlige kompetencer:
• At du kan skabe følgeskab hos dine medarbejdere
• At du har et stærkt fokus på personaleledelse
• At du er en aktiv medspiller i Koncern IT’s ledergruppe
• At du kan skabe godt samarbejde på tværs i organisationen.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, og dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du henvende dig til centerchef Lars Romerdahl, mobil 51 72 29 66. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at holde samtaler 3. juni 2019

Koncern IT
Cirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet.

Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Koncern ITHvidovre2019-05-07T00:00:002019-05-27T00:00:00
330027808Udviklingskonsulent til børn og voksne i Furesø KommuneBasic Brænder du for at arbejde med udvikling af området for udsatte børn, unge og voksne gennem tværfagligt samarbejde og inddragelse af borgerne så er stillingen som udviklingskonsulent i Center for Børn og Voksne i Furesø Kommune måske noget for dig.Som frikommune er vi med helt fremme til at sætte den velfærdspolitiske dagsorden med forebyggende og sammenhængende indsatser sammen med borgerne. Inddragelse af borgerne er en naturlig del af vores arbejde i såvel det daglige møde med kommunen som ved udvikling og implementering af nye tiltag. Vores mål er, at borgerne skal kunne mestre deres eget liv. At de bliver selvhjulpne, og at det sker gennem forløb, hvor de bliver set, lyttet til, inddraget og respekteret. Center for Børn og Voksne består af Forebyggelse for børn og unge, Myndighed for børn, unge og voksne, Specialiserede indsatser for børn, unge og voksne. Vi er godt 300 medarbejdere, 10 afdelingsledere, 3 områdeledere og en centerchef.Du bliver en del af staben, som består af 2 udviklingskonsulenter og 2 økonomikonsulenter.Dine overordnede opgaver bliver, at: Udarbejde analyser, notater og evalueringer mm. Udarbejde sagsfremstillinger til det politiske niveau Varetage interne udviklings- og innovationsopgaver Stå for processtyring og projektledelse i samarbejde med områdets ledere Aktuelle opgaver der venter på dig: Forankring af det Inddragende netværksmøde Projekter i forbindelse med tidlig opsporing og forebyggende indsatser (Sverigesmodellen) Omstillingsplan på voksen og børneområdet med faglige og økonomiske prioriteringer Vi lægger vægt på, at du: Har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse eller lignende og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation Har kendskab til velfærdsområdet og gerne erfaring med børneområdet Har stærke analytiske kompetencer Er struktureret, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver Kan facilitere processer og styre projekter igennem fra start til slut Kan formulere komplicerede budskaber i et let forståeligt sprog Kan samarbejde med både ledelse og frontmedarbejdere Er en god og uhøjtidelig kollega, der ubesværet kan indgå i et arbejdsmiljø præget af tværfaglighed og samarbejde Vi tilbyder: Gode muligheder for at præge de opgavemæssige rammer og for at indgå i tværfaglige samarbejder Kompetente og engagerede kolleger Et uhøjtideligt arbejdsmiljø Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen Arbejdsplads i et helt nybygget rådhus med en central placering i Værløse, kun 2 min. fra stationen. Du bliver organisatorisk placeret med reference til centerchefen, og du vil derudover have et tæt samarbejde med centrets sagsbehandlere, afdelingsledere, områdeledere og konsulenter.Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. august 2019. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. juni 2019Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Charlotte Kruse Lange på tlf. 7216 3980 eller konsulent Emil Hermund på tlf. 7216 4467.Vi skal have din ansøgning senest den 11. juni 2019.Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.Brænder du for at arbejde med udvikling af området for udsatte børn, unge og voksne gennem tværfagligt samarbejde og inddragelse af borgerne – så er stillingen som udviklingskonsulent i Center for Børn og Voksne i Furesø Kommune måske noget for dig.

Som frikommune er vi med helt fremme til at sætte den velfærdspolitiske dagsorden med forebyggende og sammenhængende indsatser sammen med borgerne. Inddragelse af borgerne er en naturlig del af vores arbejde i såvel det daglige møde med kommunen som ved udvikling og implementering af nye tiltag.  

Vores mål er, at borgerne skal kunne mestre deres eget liv. At de bliver selvhjulpne, og at det sker gennem forløb, hvor de bliver set, lyttet til, inddraget og respekteret.
 
Center for Børn og Voksne består af Forebyggelse for børn og unge, Myndighed for børn, unge og voksne, Specialiserede indsatser for børn, unge og voksne. Vi er godt 300 medarbejdere, 10 afdelingsledere, 3 områdeledere og en centerchef.

Du bliver en del af staben, som består af 2 udviklingskonsulenter og 2 økonomikonsulenter.

Dine overordnede opgaver bliver, at:
  • Udarbejde analyser, notater og evalueringer mm.
  • Udarbejde sagsfremstillinger til det politiske niveau
  • Varetage interne udviklings- og innovationsopgaver
  • Stå for processtyring og projektledelse i samarbejde med områdets ledere
     
Aktuelle opgaver der venter på dig:
  • Forankring af det ”Inddragende netværksmøde”
  • Projekter i forbindelse med tidlig opsporing og forebyggende indsatser (Sverigesmodellen)
  • Omstillingsplan på voksen og børneområdet med faglige og økonomiske prioriteringer
     
    Vi lægger vægt på, at du:
  • Har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse eller lignende og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har kendskab til velfærdsområdet og gerne erfaring med børneområdet
  • Har stærke analytiske kompetencer
  • Er struktureret, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver 
  • Kan facilitere processer og styre projekter igennem fra start til slut
  • Kan formulere komplicerede budskaber i et let forståeligt sprog 
  • Kan samarbejde med både ledelse og frontmedarbejdere
  • Er en god og uhøjtidelig kollega, der ubesværet kan indgå i et arbejdsmiljø præget af tværfaglighed og samarbejde 
     
    Vi tilbyder:
  • Gode muligheder for at præge de opgavemæssige rammer og for at indgå i tværfaglige samarbejder
  • Kompetente og engagerede kolleger
  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen
  • Arbejdsplads i et helt nybygget rådhus med en central placering i Værløse, kun 2 min. fra stationen.

Du bliver organisatorisk placeret med reference til centerchefen, og du vil derudover have et tæt samarbejde med centrets sagsbehandlere, afdelingsledere, områdeledere og konsulenter.

Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. august 2019. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. juni 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Charlotte Kruse Lange på tlf. 7216 3980 eller konsulent Emil Hermund på tlf. 7216 4467.

Vi skal have din ansøgning senest den 11. juni 2019.

Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.


 
 
 

ORS/Small/cb75d8fa_logo.jpegCenter for Børn og VoksneVærløse2019-05-21T10:00:38.5132019-06-11T00:00:00
330027572Konsulent til projektledelse i Pædagogik og SkoleRobot Har du erfaring med ledelse af små, store og komplekse pædagogiske udviklings- og kompetenceudviklingsprojekter? Har du indsigt i ungdoms- og voksenpædagogiske udfordringer? Har du forretningssans, og er du i stand til at opdyrke nye markeder sammen med fagligt stærke kollegaer? Så er du måske vores nye konsulent. Afdelingen Uddannelse, Vejledning og Erhverv under videreuddannelsesområdet Pædagogik og Skole mangler lige nu en erfaren konsulent til at lede og opdyrke projekter inden for især det ungdoms- og voksenpædagogiske område. I afdelingen er vi især optaget af at gøre en forskel i udskolingen, på Forberedende grunduddannelse (FGU), ungdomsuddannelser, voksenuddannelser og i forskellige offentlige erhverv. Din første opgave vil være at lede et igangværende projekt, hvor professionshøjskolerne på tværs af hele landet laver kompetenceløft for ledere og lærere i de nye FGU-institutioner. Om jobbet Som konsulent skal du lede udviklings- og kompetenceudviklingsprojekter på tværs af Pædagogik og Skoles områder og især inden for det ungdoms- og voksenpædagogiske område. Mere konkret skal du forestå: Planlægning, udvikling, gennemførelse og evaluering af projekter i samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere Formulering af ansøgninger til puljer samt andre former for fundraising og svar på udbud Støtte og facilitering af arbejdet med at opdyrke nye forretningsområder. Du får et tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen, som bidrager ind i projekter og indsatser med deres respektive faglige ekspertiseområder. Du skal desuden samarbejde med en lang række aktører såvel indenfor som uden for professionshøjskolesektoren, herunder særligt de involverede daginstitutioner, folkeskoler m.v. Din profil Vi forventer, at du har følgende baggrund: Relevant uddannelse på kandidatniveau, fx cand.scient.soc., cand.scient.pol. eller lign. Erfaring med udvikling og kompetenceudvikling inden for skole og uddannelse Dokumenteret erfaring med projektledelse af udviklingsprojekter, herunder erfaring med økonomi- og ressourcestyring samt en god forretningsforståelse Erfaring med ledelse af alle projektfaser fra tilbudsskrivning over scoping til aflevering af leverancer Stærke formidlingsevner og erfaring med skriftlig og mundtlig formidling til forskelligartede målgrupper, herunder udarbejdelse af ansøgninger, tilbud, afrapporteringer og vejledninger. Vi lægger desuden vægt på, at du: har gode kommunikative evner, hvormed du skaber engagement og motivation i opgaveløsningen kan sikre fremdrift, forankring og effekt i dine projekter har lyst til selvstændigt ansvar og kan skabe struktur og rammer i dit arbejde og i de projekter, som du leder har strategiske evner og kan se sammenhænge og muligheder på tværs af projekter har en stærk kundeorientering og evne til at forstå og fortolke kundens behov kan navigere i komplekse projekter med mange interessenter, forskellige faglige hensyn og interesser samt klare deadlines kan etablere og vedligeholde et godt samarbejde med både medarbejdere og kunder på alle organisatoriske niveauer. Hvad kan vi tilbyde? Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og et stærkt fagligt miljø. Du kan se frem til hjælpsomme og interesserede kollegaer, der vil glæde sig til at byde dig velkommen. Sammen med dine kollegaer vil du indgå i et spændende fagmiljø med fokus på at levere den bedst mulige kompetenceudvikling for velfærdsprofessionerne. Om os Københavns Professionshøjskole er hovedstadsregionens nye uddannelsesinstitution. Vi leverer praksisnær uddannelse og forskning til store dele af samfundet og har en ambition om at tilbyde studerende og kursister uddannelse af højeste kvalitet. Vi tilbyder og løser opgaver i spændingsfeltet mellem undervisning, udvikling og forskning. Stillingen er med ansættelse i området Pædagogik og Skole i Københavns Professionshøjskoles Videreuddannelse under afdelingen Uddannelse, Vejledning og Erhverv. Her understøtter vi professionelle i at fremme unge og voksnes læring inden for udskoling, forberedende tilbud, ungdoms- og voksenuddannelser, videregående uddannelser og arbejdsliv. Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer om ugen med ønsket tiltrædelse den 1. august 2019. Du ansættes som konsulent efter gældende overenskomst, og for den rette kandidat vil der være mulighed for indplacering som chef- eller specialkonsulent. Dit arbejdssted vil være på Videreuddannelsen, Tagensvej 18, 2200 København N. Du vil have flere arbejdsdage ugentligt på Humletorvet 3, 1799 København V. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som Professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og vores strategi på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte videreuddannelsesleder Rasmus Kjær på telefon 2429 6388. Interesseret? Send din ansøgning, CV og evt. relevante dokumenter hurtigst muligt og senest 10. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 14. juni og 21. juni 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du erfaring med ledelse af små, store og komplekse pædagogiske udviklings- og kompetenceudviklingsprojekter? Har du indsigt i ungdoms- og voksenpædagogiske udfordringer? Har du forretningssans, og er du i stand til at opdyrke nye markeder sammen med fagligt stærke kollegaer? Så er du måske vores nye konsulent.

Afdelingen Uddannelse, Vejledning og Erhverv under videreuddannelsesområdet Pædagogik og Skole mangler lige nu en erfaren konsulent til at lede og opdyrke projekter inden for især det ungdoms- og voksenpædagogiske område. I afdelingen er vi især optaget af at gøre en forskel i udskolingen, på Forberedende grunduddannelse (FGU), ungdomsuddannelser, voksenuddannelser og i forskellige offentlige erhverv.

Din første opgave vil være at lede et igangværende projekt, hvor professionshøjskolerne på tværs af hele landet laver kompetenceløft for ledere og lærere i de nye FGU-institutioner.

Om jobbet
Som konsulent skal du lede udviklings- og kompetenceudviklingsprojekter på tværs af Pædagogik og Skoles områder og især inden for det ungdoms- og voksenpædagogiske område.

Mere konkret skal du forestå:
  • Planlægning, udvikling, gennemførelse og evaluering af projekter i samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Formulering af ansøgninger til puljer samt andre former for fundraising og svar på udbud
  • Støtte og facilitering af arbejdet med at opdyrke nye forretningsområder.
Du får et tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen, som bidrager ind i projekter og indsatser med deres respektive faglige ekspertiseområder. Du skal desuden samarbejde med en lang række aktører såvel indenfor som uden for professionshøjskolesektoren, herunder særligt de involverede daginstitutioner, folkeskoler m.v.

Din profil
Vi forventer, at du har følgende baggrund:
  • Relevant uddannelse på kandidatniveau, fx cand.scient.soc., cand.scient.pol. eller lign.
  • Erfaring med udvikling og kompetenceudvikling inden for skole og uddannelse
  • Dokumenteret erfaring med projektledelse af udviklingsprojekter, herunder erfaring med økonomi- og ressourcestyring samt en god forretningsforståelse
  • Erfaring med ledelse af alle projektfaser fra tilbudsskrivning over scoping til aflevering af leverancer
  • Stærke formidlingsevner og erfaring med skriftlig og mundtlig formidling til forskelligartede målgrupper, herunder udarbejdelse af ansøgninger, tilbud, afrapporteringer og vejledninger.
Vi lægger desuden vægt på, at du:
  • har gode kommunikative evner, hvormed du skaber engagement og motivation i opgaveløsningen
  • kan sikre fremdrift, forankring og effekt i dine projekter
  • har lyst til selvstændigt ansvar og kan skabe struktur og rammer i dit arbejde og i de projekter, som du leder
  • har strategiske evner og kan se sammenhænge og muligheder på tværs af projekter
  • har en stærk kundeorientering og evne til at forstå og fortolke kundens behov
  • kan navigere i komplekse projekter med mange interessenter, forskellige faglige hensyn og interesser samt klare deadlines
  • kan etablere og vedligeholde et godt samarbejde med både medarbejdere og kunder på alle organisatoriske niveauer.
Hvad kan vi tilbyde?
Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og et stærkt fagligt miljø. Du kan se frem til hjælpsomme og interesserede kollegaer, der vil glæde sig til at byde dig velkommen. Sammen med dine kollegaer vil du indgå i et spændende fagmiljø med fokus på at levere den bedst mulige kompetenceudvikling for velfærdsprofessionerne.

Om os
Københavns Professionshøjskole er hovedstadsregionens nye uddannelsesinstitution. Vi leverer praksisnær uddannelse og forskning til store dele af samfundet og har en ambition om at tilbyde studerende og kursister uddannelse af højeste kvalitet. Vi tilbyder og løser opgaver i spændingsfeltet mellem undervisning, udvikling og forskning.

Stillingen er med ansættelse i området Pædagogik og Skole i Københavns Professionshøjskoles Videreuddannelse under afdelingen Uddannelse, Vejledning og Erhverv. Her understøtter vi professionelle i at fremme unge og voksnes læring inden for udskoling, forberedende tilbud, ungdoms- og voksenuddannelser, videregående uddannelser og arbejdsliv.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen med ønsket tiltrædelse den 1. august 2019.

Du ansættes som konsulent efter gældende overenskomst, og for den rette kandidat vil der være mulighed for indplacering som chef- eller specialkonsulent.

Dit arbejdssted vil være på Videreuddannelsen, Tagensvej 18, 2200 København N. Du vil have flere arbejdsdage ugentligt på Humletorvet 3, 1799 København V.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som Professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og vores strategi på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte videreuddannelsesleder Rasmus Kjær på telefon 2429 6388.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og evt. relevante dokumenter hurtigst muligt og senest 10. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 14. juni og 21. juni 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-05-20T00:00:002019-06-10T00:00:00
330021159Udviklingsorienteret konsulent til strategisk fundingRobot Vil du være med til at gøre en forskel for velfærden i Danmark og velfærdens nøglemedarbejdere? Er du fagligt stærk og formår at balancere mellem langsigtede strategiske indsatser og store konkrete udviklingsprojekter? Så har vi jobbet til dig. Københavns Professionshøjskole søger en dygtig og engageret medarbejder med et par års erfaring til Stab for Forskning og Udvikling. Vi har en ambition om at udvikle et tværgående strategisk arbejde omkring funding med udgangspunkt i erfaringer og inspiration fra det øvrige Europa. Til det, har vi brug for dig, der trives i et job, hvor du kommer til at betræde ukendt grund, hvor en ny kultur skal skabes og relationer internt og eksternt skal bygges op. Om Jobbet I konsulentstillingen får du en central rolle i arbejdet med udvikling og implementering af vores strategiske fundraising omkring de største strategiske initiativer og projekter i organisationen. Du vil skulle arbejde tæt sammen med to erfarne konsulenter fra staben samt deltage i udviklingen af konkrete initiativer, projekter og ansøgninger. Herudover bliver dine opgaver blandt andet, at: udvikle modeller, metoder samt facilitere processer, der bidrager til struktur og kvalificering af det strategiske arbejde med ekstern finansiering og med konkrete ansøgninger rådgive ledelsen om fundingrelaterede emner skabe og deltage i brede samarbejder internt i organisationen samt understøtte nøglepersoner i relationsopbygning til centrale eksterne samarbejdspartnere bidrage til at skabe en ny kultur for ambitionen omkring strategisk fundraising, herunder generere ny viden, arbejdsdeling, fælles kommunikation og engagement på tværs af organisationen formidle strategiske indsatser og projekter gennem stærk og vedkommende kommunikation og historiefortælling i både tekst og tale følge de politiske dagsordener samt overvåge og analysere udviklingstendenser og strategier i finansieringslandskabet. Om dig Du har et par års relevant erfaring, eksempelvis omkring ansøgningsarbejde eller lignende, og så har du en relevant kandidatuddannelse. Det er desuden en fordel, hvis du: er bekendt med projektforståelse og har erfaring med udvikling af forsknings- og eller udviklingsprojekter, projektmodeller, projektbudgettering eller lignende kan kommunikere målrettet og oversætte komplekse problemstillinger og ambitioner til fængende budskaber har erfaring med udvikling og eller implementering af strategiske initiativer eller på anden måde har arbejdet strategisk kan agere i og trives med mange samarbejdsflader til kollegaer og ledelsen tager initiativ og ansvar. Jobbet kræver væsentlig selvstændighed og der er til tider stramme deadlines Om os Udover dig, er vi 9 forholdsvis erfarne medarbejdere, med forskellig baggrund og faglighed samt 2 studentermedhjælpere i Stab for Forskning og Udvikling. Staben har blandt andet ansvaret for finansiering til og understøttelse af udviklingsinitiativer, strategiske satsninger og forskningsprojekter på tværs af Københavns Professionshøjskole. Staben ledes af chefen for Forskning og Udvikling og har et tæt samarbejde med direktionen, de øvrige stabe, samt institutter på alle tre fakulteter og i videreuddannelsen. Københavns Professionshøjskole er gennem fusionen af UCC og Metropol blevet en af de største uddannelsesinstitutioner i Hovedstaden med over 20.000 studerende og 1.800 ansatte. Vi uddanner fundamentet i det danske velfærdssamfund, herunder folkeskolelærere, pædagoger, sygeplejesker, fysioterapeuter, socialrådgivere m.fl. Grundlaget for Københavns Professionshøjskoles mange ambitioner er strategien Fælles om fremragende undervisning. Vi tilbyder: en arbejdsplads i konstant udvikling og forandring, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag. mange forskellige udfordrende og spændende arbejdsopgaver, både internt i enheden og på tværs af organisationen. en enhed med en uformel omgangstone og en høj faglighed vi trives bedst, når det er både sjovt, udfordrende og spændende at gå på arbejde. en stilling med en stejl læringskurve og et stort udviklingspotentiale, hvor du arbejder selvstændigt, men også indgår i tæt parløb og får stærk faglig sparring. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. august 2019. Du ansættes som konsulent efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med mulig for forhandling af tillæg efter principperne i NyLøn. Arbejdspladsen er på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, København V. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Nærmere oplysninger om Københavns Professionshøjskole og Staben for Forskning og Udvikling kan læses på www.kp.dk. Her kan du også læse mere om vores strategi. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Forskning og Udvikling Tobias Høygaard Lindeberg på tlf.: 5163 2570. Eller chefkonsulent i Stab for Forskning og Udvikling Martin Ullerup på tlf.: 2373 3320. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 2 juni 2019. Vigtige datoer: Ansøgningsfrist 2. juni 1. samtaler 12. juni 2. samtaler 19. juni Tiltrædelse 1. august Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Vil du være med til at gøre en forskel for velfærden i Danmark og velfærdens nøglemedarbejdere? Er du fagligt stærk og formår at balancere mellem langsigtede strategiske indsatser og store konkrete udviklingsprojekter? Så har vi jobbet til dig.

Københavns Professionshøjskole søger en dygtig og engageret medarbejder med et par års erfaring til Stab for Forskning og Udvikling. Vi har en ambition om at udvikle et tværgående strategisk arbejde omkring funding med udgangspunkt i erfaringer og inspiration fra det øvrige Europa. Til det, har vi brug for dig, der trives i et job, hvor du kommer til at betræde ukendt grund, hvor en ny kultur skal skabes og relationer internt og eksternt skal bygges op.

Om Jobbet
I konsulentstillingen får du en central rolle i arbejdet med udvikling og implementering af vores strategiske fundraising omkring de største strategiske initiativer og projekter i organisationen. Du vil skulle arbejde tæt sammen med to erfarne konsulenter fra staben samt deltage i udviklingen af konkrete initiativer, projekter og –ansøgninger.

Herudover bliver dine opgaver blandt andet, at:
  • udvikle modeller, metoder samt facilitere processer, der bidrager til struktur og kvalificering af det strategiske arbejde med ekstern finansiering og med konkrete ansøgninger
  • rådgive ledelsen om fundingrelaterede emner
  • skabe og deltage i brede samarbejder internt i organisationen samt understøtte nøglepersoner i relationsopbygning til centrale eksterne samarbejdspartnere
  • bidrage til at skabe en ny kultur for ambitionen omkring strategisk fundraising, herunder generere ny viden, arbejdsdeling, fælles kommunikation og engagement på tværs af organisationen
  • formidle strategiske indsatser og projekter gennem stærk og vedkommende kommunikation og historiefortælling i både tekst og tale
  • følge de politiske dagsordener samt overvåge og analysere udviklingstendenser og strategier i finansieringslandskabet.
Om dig
Du har et par års relevant erfaring, eksempelvis omkring ansøgningsarbejde eller lignende, og så har du en relevant kandidatuddannelse.

Det er desuden en fordel, hvis du:
  • er bekendt med projektforståelse og har erfaring med udvikling af forsknings- og/eller udviklingsprojekter, projektmodeller, projektbudgettering eller lignende
  • kan kommunikere målrettet og ”oversætte” komplekse problemstillinger og ambitioner til fængende budskaber
  • har erfaring med udvikling og/eller implementering af strategiske initiativer eller på anden måde har arbejdet strategisk
  • kan agere i og trives med mange samarbejdsflader til kollegaer og ledelsen
  • tager initiativ og ansvar. Jobbet kræver væsentlig selvstændighed og der er til tider stramme deadlines
Om os
Udover dig, er vi 9 forholdsvis erfarne medarbejdere, med forskellig baggrund og faglighed samt 2 studentermedhjælpere i Stab for Forskning og Udvikling. Staben har blandt andet ansvaret for finansiering til og understøttelse af udviklingsinitiativer, strategiske satsninger og forskningsprojekter på tværs af Københavns Professionshøjskole. Staben ledes af chefen for Forskning og Udvikling og har et tæt samarbejde med direktionen, de øvrige stabe, samt institutter på alle tre fakulteter og i videreuddannelsen.

Københavns Professionshøjskole er gennem fusionen af UCC og Metropol blevet en af de største uddannelsesinstitutioner i Hovedstaden med over 20.000 studerende og 1.800 ansatte. Vi uddanner fundamentet i det danske velfærdssamfund, herunder folkeskolelærere, pædagoger, sygeplejesker, fysioterapeuter, socialrådgivere m.fl. Grundlaget for Københavns Professionshøjskoles mange ambitioner er strategien Fælles om fremragende undervisning.

Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads i konstant udvikling og forandring, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag.
  • mange forskellige udfordrende og spændende arbejdsopgaver, både internt i enheden og på tværs af organisationen.
  • en enhed med en uformel omgangstone og en høj faglighed – vi trives bedst, når det er både sjovt, udfordrende og spændende at gå på arbejde.
  • en stilling med en stejl læringskurve og et stort udviklingspotentiale, hvor du arbejder selvstændigt, men også indgår i tæt parløb og får stærk faglig sparring.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. august 2019.

Du ansættes som konsulent efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med mulig for forhandling af tillæg efter principperne i NyLøn.

Arbejdspladsen er på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, København V.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Nærmere oplysninger om Københavns Professionshøjskole og Staben for Forskning og Udvikling kan læses på www.kp.dk. Her kan du også læse mere om vores strategi.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Forskning og Udvikling Tobias Høygaard Lindeberg på tlf.: 5163 2570. Eller chefkonsulent i Stab for Forskning og Udvikling Martin Ullerup på tlf.: 2373 3320.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 2 juni 2019.

Vigtige datoer:
  • Ansøgningsfrist 2. juni
  • 1. samtaler 12. juni
  • 2. samtaler 19. juni
  • Tiltrædelse 1. august
Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-05-09T00:00:002019-06-02T00:00:00
330017866Senior PowerApps developer, 2-3 months, on-site Copenhagen, start ASAPRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8249 We urgently need a Senior PowerApps specialist to join and lead a team in Copenhagen. To take on this role you need to have extensive experience with powerapps and you will be one the the team can look to for ideas and guidance. Start date is ASAP and full time for 2-3 months. Send your application here on Worksome.dk ASAP so we can get you started. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8249

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8249

 

We urgently need a Senior PowerApps specialist to join and lead a team in Copenhagen.

To take on this role you need to have extensive experience with powerapps and you will be one the the team can look to for ideas and guidance.

Start date is ASAP and full time for 2-3 months.

Send your application here on Worksome.dk ASAP so we can get you started.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8249

Worksome ApSFrederiksberg2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sektionsleder til Koncern IT's Portefølje styring

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at skabe god IT for politiforretningen? Og kan bidrage til koordineringen af it-udviklingsprojekter med stort overblik og samarbejde mellem politifagligheden og it-fagligheden i fokus? Så kan du gøre...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Udviklingskonsulent til børn og voksne i Furesø Kommune

Center for Børn og Voksne

Værløse
Brænder du for at arbejde med udvikling af området for udsatte børn, unge og voksne gennem tværfagligt samarbejde og inddragelse af borgerne så er stillingen som udviklingskonsulent i Center for Børn og Voksne i Furesø Kommune måske noget for dig.So...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Konsulent til projektledelse i Pædagogik og Skole

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Har du erfaring med ledelse af små, store og komplekse pædagogiske udviklings- og kompetenceudviklingsprojekter? Har du indsigt i ungdoms- og voksenpædagogiske udfordringer? Har du forretningssans, og er du i stand til at opdyrke nye markeder sammen...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Udviklingsorienteret konsulent til strategisk funding

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Vil du være med til at gøre en forskel for velfærden i Danmark og velfærdens nøglemedarbejdere? Er du fagligt stærk og formår at balancere mellem langsigtede strategiske indsatser og store konkrete udviklingsprojekter? Så har vi jobbet til dig. Købe...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Senior PowerApps developer, 2-3 months, on-site Copenhagen, start ASAP

Worksome ApS

Frederiksberg
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8249 We urgently need a Senior PowerApp...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019