Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingskonsulent søges til Sundhed, Pleje & Omsorg i Albertslund Kommune

  • Har du erfaring med skriftlig kommunikation og er god til at formulere dig?
  • Har du det store overblik, er systematisk og har sans for rettidighed?
  • Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation?

Vi søger en kvalitetsbevidst og proaktiv udviklingskonsulent til Strategi
og Udvikling i Afdelingen for Sundhed Pleje og Omsorg i Albertslund Kommune.

Brænder du for ældreområdet, og kunne du tænke dig, at være med til at omsætte politikker og visioner i praksis? Albertslund Kommune søger en udviklingskonsulent til ældreområdet som vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne for ældreområdet i kommunen.
Du bliver en del af et konsulentteam på 3 medarbejdere og en faglig leder, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og den hverdag, som vores borgere og sundhedsfaglige personale oplever. Du får et tæt samarbejde med afdelingschefen, den faglige leder og de øvrige udviklingskonsulenter, hvis fagligheder spænder vidt med arbejdsopgaver og funktioner inden forsundheds- og ældreområdet, politisk betjening, økonomi, udvikling, GDPR, uddannelse og projektledelse. 

Dine opgaver
  • Udarbejdelse af udvalgssager og politiske beslutningsoplæg
  • Udarbejdelse og vedligehold af kvalitetstandarder på området
  • Puljeadministration og projektstyring
  • Administrative ad hoc opgaver

Vi forestiller os at du
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation gerne fra ældreområdet
  • Har en sundhedsfagliguddannelse med en samfundsvidenskabelig overbygning på kandidatniveau, gerne med et par års erfaring
  • Har erfaring og kompetencer indenfor projektstyring
  • Er opsøgende og hele tiden på forkant i forhold til behov og efterspørgsler, og du planlægger og prioriterer knivskarpt
  • Er analytisk skarp og reflekterende
  • Tager initiativ og kan sætte opgaver i gang og følge dem til dørs
  • Har flair for ledelsesmæssig og politisk betjening
  • Har økonomisk forståelse
  • Er struktureret og med en systematisk tilgang til opgaveløsningen
  • Er kvalitetsbevidst, holder deadlines og leverer kvalitet – også når det skal gå stærkt
Vi tilbyder

Afdelingen Sundhed, Pleje & Omsorg har ca. 500 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og Sygeplejen, Genoptræningen, Rehabiliteringsafdeling, Plejeboligområdet, Sundhedshuset, Myndighedsområdet og Hjælpemiddelcenter samt specialist funktioner såsom demenskonsulent, uddannelseskonsulenter, forebyggende medarbejdere, forløbskoordinatorer, diætister, udviklingskonsulenter og administrativt personale. Som konsulent skal du arbejde bredt og på tværs af områderne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist søndag den 2. juni 2019.
Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: ”Send ansøgning”. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24 og 25. 

Hvis du vil vide mere
Kan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte afdelingschef Ida Kock Møller på 23315502 eller faglig leder Sara Koldkjær Langsted på 23317054.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015576Phoenix-6a3f4cea12019-05-02T17:01:14.190Udviklingskonsulent søges til Sundhed, Pleje & Omsorg i Albertslund Kommune
  • Har du erfaring med skriftlig kommunikation og er god til at formulere dig?
  • Har du det store overblik, er systematisk og har sans for rettidighed?
  • Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation?

Vi søger en kvalitetsbevidst og proaktiv udviklingskonsulent til Strategi
og Udvikling i Afdelingen for Sundhed Pleje og Omsorg i Albertslund Kommune.

Brænder du for ældreområdet, og kunne du tænke dig, at være med til at omsætte politikker og visioner i praksis? Albertslund Kommune søger en udviklingskonsulent til ældreområdet som vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne for ældreområdet i kommunen.
Du bliver en del af et konsulentteam på 3 medarbejdere og en faglig leder, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og den hverdag, som vores borgere og sundhedsfaglige personale oplever. Du får et tæt samarbejde med afdelingschefen, den faglige leder og de øvrige udviklingskonsulenter, hvis fagligheder spænder vidt med arbejdsopgaver og funktioner inden forsundheds- og ældreområdet, politisk betjening, økonomi, udvikling, GDPR, uddannelse og projektledelse. 

Dine opgaver
  • Udarbejdelse af udvalgssager og politiske beslutningsoplæg
  • Udarbejdelse og vedligehold af kvalitetstandarder på området
  • Puljeadministration og projektstyring
  • Administrative ad hoc opgaver

Vi forestiller os at du
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation gerne fra ældreområdet
  • Har en sundhedsfagliguddannelse med en samfundsvidenskabelig overbygning på kandidatniveau, gerne med et par års erfaring
  • Har erfaring og kompetencer indenfor projektstyring
  • Er opsøgende og hele tiden på forkant i forhold til behov og efterspørgsler, og du planlægger og prioriterer knivskarpt
  • Er analytisk skarp og reflekterende
  • Tager initiativ og kan sætte opgaver i gang og følge dem til dørs
  • Har flair for ledelsesmæssig og politisk betjening
  • Har økonomisk forståelse
  • Er struktureret og med en systematisk tilgang til opgaveløsningen
  • Er kvalitetsbevidst, holder deadlines og leverer kvalitet – også når det skal gå stærkt
Vi tilbyder

Afdelingen Sundhed, Pleje & Omsorg har ca. 500 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og Sygeplejen, Genoptræningen, Rehabiliteringsafdeling, Plejeboligområdet, Sundhedshuset, Myndighedsområdet og Hjælpemiddelcenter samt specialist funktioner såsom demenskonsulent, uddannelseskonsulenter, forebyggende medarbejdere, forløbskoordinatorer, diætister, udviklingskonsulenter og administrativt personale. Som konsulent skal du arbejde bredt og på tværs af områderne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist søndag den 2. juni 2019.
Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: ”Send ansøgning”. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24 og 25. 

Hvis du vil vide mere
Kan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte afdelingschef Ida Kock Møller på 23315502 eller faglig leder Sara Koldkjær Langsted på 23317054.

 

2019-06-03T00:54:17.890 Har du erfaring med skriftlig kommunikation og er god til at formulere dig? Har du det store overblik, er systematisk og har sans for rettidighed? Kender du til vilkårene i en politisk styret organisation? Vi søger en kvalitetsbevidst og proaktiv udviklingskonsulent til Strategiog Udvikling i Afdelingen for Sundhed Pleje og Omsorg i Albertslund Kommune.Brænder du for ældreområdet, og kunne du tænke dig, at være med til at omsætte politikker og visioner i praksis? Albertslund Kommune søger en udviklingskonsulent til ældreområdet som vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne for ældreområdet i kommunen.Du bliver en del af et konsulentteam på 3 medarbejdere og en faglig leder, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og den hverdag, som vores borgere og sundhedsfaglige personale oplever. Du får et tæt samarbejde med afdelingschefen, den faglige leder og de øvrige udviklingskonsulenter, hvis fagligheder spænder vidt med arbejdsopgaver og funktioner inden forsundheds- og ældreområdet, politisk betjening, økonomi, udvikling, GDPR, uddannelse og projektledelse. Dine opgaver Udarbejdelse af udvalgssager og politiske beslutningsoplæg Udarbejdelse og vedligehold af kvalitetstandarder på området Puljeadministration og projektstyring Administrative ad hoc opgaver Vi forestiller os at du Har erfaring fra en politisk styret organisation gerne fra ældreområdet Har en sundhedsfagliguddannelse med en samfundsvidenskabelig overbygning på kandidatniveau, gerne med et par års erfaring Har erfaring og kompetencer indenfor projektstyring Er opsøgende og hele tiden på forkant i forhold til behov og efterspørgsler, og du planlægger og prioriterer knivskarpt Er analytisk skarp og reflekterende Tager initiativ og kan sætte opgaver i gang og følge dem til dørs Har flair for ledelsesmæssig og politisk betjening Har økonomisk forståelse Er struktureret og med en systematisk tilgang til opgaveløsningen Er kvalitetsbevidst, holder deadlines og leverer kvalitet også når det skal gå stærkt Vi tilbyderAfdelingen Sundhed, Pleje Omsorg har ca. 500 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og Sygeplejen, Genoptræningen, Rehabiliteringsafdeling, Plejeboligområdet, Sundhedshuset, Myndighedsområdet og Hjælpemiddelcenter samt specialist funktioner såsom demenskonsulent, uddannelseskonsulenter, forebyggende medarbejdere, forløbskoordinatorer, diætister, udviklingskonsulenter og administrativt personale. Som konsulent skal du arbejde bredt og på tværs af områderne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.AnsøgningsfristDer er ansøgningsfrist søndag den 2. juni 2019.Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: Send ansøgning . Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24 og 25. Hvis du vil vide mereKan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte afdelingschef Ida Kock Møller på 23315502 eller faglig leder Sara Koldkjær Langsted på 23317054.10Phoenix6a3f4cea101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=19b11c4d-df58-4532-a299-60e420f69ae90EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3518557Sundhed, Pleje og Omsorg11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/6a3f4cea_logo.gifORS/Small/6a3f4cea_logo.gif0
ikm@albertslund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752940EmplyMinimum pakken - 35 dagec725efc4-d3d6-4d8d-a249-c5d041356af2_343800002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4ceahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4ceahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4cea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3f4cea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgUdviklingskonsulent søges til Sundhed, Pleje & Omsorg i Albertslund Kommune12008971Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration25Offentlig administration361659610Ida Kock Møllerikm@albertslund.dkDanmarkDanmark330093283Udviklingskonsulent med strategisk tæft og proceskompetencerRobot Du brænder for at arbejde med strategisk udvikling, forandringsprocesser og implementering. Du kan lide at have mange bolde i luften og være med til at løse komplekse udfordringer. Hos os får du en spændende stilling i kommunens tværgående udviklingsenhed tæt på kommunens øverste ledelse. Som vores nye rutinerede og kompetente kollega, bliver du en del af Team Strategi og Udvikling, som er en central udviklingsfunktion i Høje-Taastrup Kommunes Byrådscenter. Dine opgaver Vores opgave er at drive, facilitere og implementere tværgående udviklingsindsatser i tæt samarbejde med kommunens ledelse, fagcentre, medarbejdere, politikere og borgere. Vores opgaver er mangeartede, og der er god mulighed for at sætte dit personlige præg. Du skal som en del af teamet understøtte kommunens tværgående udviklingsindsatser som løbende ændrer sig, men lige nu vedrører: Udvikling af kommunens velfærdsservices, forenkling, en effektiv organisation, fremtidens borgerkontakt, innovation og kvalitetsudvikling, strategi- og politikudvikling. Dertil kommer løbende opgaver for Direktion og Byråd. Om dig Du skal kunne arbejde selvstændigt med projekt- og forandringsledelse, have flair for praksisnære forandringsprocesser og være god til at planlægge og udføre processer med øje for robust implementering. Du skal kunne navigere ift. politiske processer og være klædt godt på til at arbejde med analyser, strategi-, kvalitets- og organisationsudvikling. Du skal befinde dig godt med og have erfaring med at understøtte og facilitere processer med ledergrupper både på direktions- og chefniveau, samt blandt driftsledere og på kommunale institutioner. Vi forventer derudover, at du: Har en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse eller lignende.Har erfaring med at arbejde i en politisk organisationHar projektledelseserfaring og effektivt kan gennemføre og afslutte opgaver.Kan skabe overblik og trives i en til tider hektisk hverdag.Tør gå forrest med at nytænke og udfordre det eksisterende med øje for at opnå forenkling og solid implementering.Er god til at invitere og motivere til samarbejde ift. kollegaer, borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.Har erfaring med at arbejde tværfagligt tværorganisatorisk.Har erfaring med at betjene direktions- og chefniveauEr en stærk formidler både skriftligt og mundtligt også hvad angår politiske sagsfremstillinger og oplæg.Evner at koble strategi, udvikling og implementering. Byrådscenteret Høje-Taastrup Kommune er en kommune i rivende udvikling, både inden for byudvikling og de store serviceområder. Tæt kobling mellem drift og udvikling, kvalitetsudvikling, innovation, tværgående samarbejde og borgerinvolvering er fokusområder i den måde vi arbejder på. Byrådscenteret servicerer kommunens Byråd og Direktion og understøtter kommunens strategiske udvikling. Byrådscentret servicerer organisationen med organisationsudvikling, erhvervsservice, kommunikationssparring og juridisk rådgivning. Vi har et stærkt konsulentmiljø med mange samarbejdsflader og et nysgerrigt omverdensfokus. Vi er et team med inspirerende og engagerede kollegaer, der gerne vil give sparring og samtidig inspireres af din viden og erfaring. Vi har en uformel tone og sætter pris på et godt grin. Yderligere oplysninger Stillingen er 37 timer om ugen. Ansættelse pr. 1. december 2019 eller snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn og fastlægges på baggrund af din erfaring og kompetence. Ansøgningsfristen er onsdag den 9. oktober 2019 Vi holder 1. samtale den 22. oktober og 2. samtale den 29. oktober 2019. Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes via kommunens e-rekrutteringssystem. Hvis du vil høre mere om jobbet og os, er du velkommen til at kontakte teamleder Trine Groth Rasmussen på 22423940.Du brænder for at arbejde med strategisk udvikling, forandringsprocesser og implementering. Du kan lide at have mange bolde i luften og være med til at løse komplekse udfordringer.

Hos os får du en spændende stilling i kommunens tværgående udviklingsenhed tæt på kommunens øverste ledelse. Som vores nye rutinerede og kompetente kollega, bliver du en del af Team Strategi og Udvikling, som er en central udviklingsfunktion i Høje-Taastrup Kommunes Byrådscenter.

Dine opgaver
Vores opgave er at drive, facilitere og implementere tværgående udviklingsindsatser i tæt samarbejde med kommunens ledelse, fagcentre, medarbejdere, politikere og borgere. Vores opgaver er mangeartede, og der er god mulighed for at sætte dit personlige præg.

Du skal som en del af teamet understøtte kommunens tværgående udviklingsindsatser som løbende ændrer sig, men lige nu vedrører: Udvikling af kommunens velfærdsservices, forenkling, en effektiv organisation, fremtidens borgerkontakt, innovation og kvalitetsudvikling, strategi- og politikudvikling. Dertil kommer løbende opgaver for Direktion og Byråd.

Om dig
Du skal kunne arbejde selvstændigt med projekt- og forandringsledelse, have flair for praksisnære forandringsprocesser og være god til at planlægge og udføre processer med øje for robust implementering. Du skal kunne navigere ift. politiske processer og være klædt godt på til at arbejde med analyser, strategi-, kvalitets- og organisationsudvikling. Du skal befinde dig godt med og have erfaring med at understøtte og facilitere processer med ledergrupper både på direktions- og chefniveau, samt blandt driftsledere og på kommunale institutioner.

Vi forventer derudover, at du:
  • Har en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse eller lignende.
  • Har erfaring med at arbejde i en politisk organisation
  • Har projektledelseserfaring og effektivt kan gennemføre og afslutte opgaver.
  • Kan skabe overblik og trives i en til tider hektisk hverdag.
  • Tør gå forrest med at nytænke og udfordre det eksisterende med øje for at opnå forenkling og solid implementering.
  • Er god til at invitere og motivere til samarbejde ift. kollegaer, borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.
  • Har erfaring med at arbejde tværfagligt/tværorganisatorisk.
  • Har erfaring med at betjene direktions- og chefniveau
  • Er en stærk formidler både skriftligt og mundtligt også hvad angår politiske sagsfremstillinger og oplæg.
  • Evner at koble strategi, udvikling og implementering.

Byrådscenteret
Høje-Taastrup Kommune er en kommune i rivende udvikling, både inden for byudvikling og de store serviceområder. Tæt kobling mellem drift og udvikling, kvalitetsudvikling, innovation, tværgående samarbejde og borgerinvolvering er fokusområder i den måde vi arbejder på. Byrådscenteret servicerer kommunens Byråd og Direktion og understøtter kommunens strategiske udvikling. Byrådscentret servicerer organisationen med organisationsudvikling, erhvervsservice, kommunikationssparring og juridisk rådgivning.

Vi har et stærkt konsulentmiljø med mange samarbejdsflader og et nysgerrigt omverdensfokus. Vi er et team med inspirerende og engagerede kollegaer, der gerne vil give sparring og samtidig inspireres af din viden og erfaring. Vi har en uformel tone og sætter pris på et godt grin.

Yderligere oplysninger
Stillingen er 37 timer om ugen. Ansættelse pr. 1. december 2019 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn og fastlægges på baggrund af din erfaring og kompetence.

Ansøgningsfristen er onsdag den 9. oktober 2019
Vi holder 1. samtale den 22. oktober og 2. samtale den 29. oktober 2019.

Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes via kommunens e-rekrutteringssystem.

Hvis du vil høre mere om jobbet og os, er du velkommen til at kontakte teamleder Trine Groth Rasmussen på 22423940.

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-09-20T00:00:002019-10-09T00:00:00
330093389Barselsvikariat: HR analyse- og udviklingskonsulentRobot Vi søger en faglig stærk analyse- og udviklingskonsulent til et nyoprettet team med fokus på HR-analyser, effektmålinger og porteføljestyring. Du bliver en del af et tværgående uformelt team, som har det sjovt sammen også når der er travlt. Du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, opgaverne bliver løst. En bred vifte af analyse, statistik og strategiske opgaver Banedanmark står over for at skulle implementere en ambitiøs strategi, som spænder over en række initiativer, der rummer store forandrings- og effektiviseringsprojekter. Teamet har til formål at understøtte denne udvikling, blandt andet ved at: Udarbejde tværgående analyser og effektmålinger, som kan danne grundlag for udvikling af mere sammenhængende indsatser og HR-initiativer. Samarbejde med både forretningen og områderne i HR om, at udarbejde og fremsætte forslag til, hvordan mere sammenhængende indsatser og nye tværgående løsninger bedst muligt organiseres og implementeres i såvel HR som Banedanmark. Bidrage til, at beslutningsgrundlag og HR-løsninger understøttes med nyeste data samt en dokumenteret viden om, hvad der virker. Du vil således, i samarbejde med dine kollegaer i teamet, være en drivende kraft i at sikre datadrevet HR-information til direktionen og andre interessenter. Du skal derfor kunne se værdien i at bruge HR-data strategisk, samt kunne anvende såvel kvalitativ som kvantitativt data til at understøtte fremdriften, gennemførelsen og implementeringen af diverse projekter i samarbejde med HR-divisionen og på tværs af Banedanmarks divisioner. Teamet varetager ydermere en række opgaver, som spænder bredt og samarbejdet herom er central. Derfor forventes det, at du i større eller mindre grad blandt andet vil kunne bidrage til såvel forbedringer af HR-datastrukturen, direktionsrapportering, projektstyring, strategiimplementering og afvikling af større divisionsseminarer. Høj faglighed suppleret af en positiv og åben indstilling Du har en akademisk uddannelse, med stærke metodiske og analytiske kompetencer og har relevant erfaring fra den offentlige sektor, konsulentbranchen, forskningsinstitutioner eller lignende. Det vigtigste er, at du har flair for tal, kan lide at skabe overblik og nyder at videreformidle din viden. Du skal desuden kunne formulere dig på dansk på et højt fagligt niveau - både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du er erfaren bruger af Excel og PowerPoint samt har kendskab til SAP-databaser og journaliseringsprogrammet F2. Som person ser du muligheder frem for begrænsninger. Du evner at opbygge gode samarbejdsrelationer, da du kommer i kontakt med mange mennesker med forskellige faglige baggrunde. Du er struktureret med blik for detaljerne og fanger de bolde, der kan blive tabt i en travl hverdag. Du arbejder selvstændigt og kan prioritere opgaver i forhold til deadlines. Du sætter høje kvalitetsmæssige krav til dine leverancer og du håndterer fortrolige oplysninger diskret. Løn Du ansættes i forhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sarah Deis-Bach. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende.Vi søger en faglig stærk analyse- og udviklingskonsulent til et nyoprettet team med fokus på HR-analyser, effektmålinger og porteføljestyring.

Du bliver en del af et tværgående uformelt team, som har det sjovt sammen – også når der er travlt. Du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, opgaverne bliver løst.

En bred vifte af analyse, statistik og strategiske opgaver

Banedanmark står over for at skulle implementere en ambitiøs strategi, som spænder over en række initiativer, der rummer store forandrings- og effektiviseringsprojekter. Teamet har til formål at understøtte denne udvikling, blandt andet ved at:

  • Udarbejde tværgående analyser og effektmålinger, som kan danne grundlag for udvikling af mere sammenhængende indsatser og HR-initiativer.
  • Samarbejde med både forretningen og områderne i HR om, at udarbejde og fremsætte forslag til, hvordan mere sammenhængende indsatser og nye tværgående løsninger bedst muligt organiseres og implementeres i såvel HR som Banedanmark.
  • Bidrage til, at beslutningsgrundlag og HR-løsninger understøttes med nyeste data samt en dokumenteret viden om, hvad der virker.
Du vil således, i samarbejde med dine kollegaer i teamet, være en drivende kraft i at sikre datadrevet HR-information til direktionen og andre interessenter. Du skal derfor kunne se værdien i at bruge HR-data strategisk, samt kunne anvende såvel kvalitativ som kvantitativt data til at understøtte fremdriften, gennemførelsen og implementeringen af diverse projekter i samarbejde med HR-divisionen og på tværs af Banedanmarks divisioner.

Teamet varetager ydermere en række opgaver, som spænder bredt og samarbejdet herom er central. Derfor forventes det, at du i større eller mindre grad blandt andet vil kunne bidrage til såvel forbedringer af HR-datastrukturen, direktionsrapportering, projektstyring, strategiimplementering og afvikling af større divisionsseminarer.

Høj faglighed suppleret af en positiv og åben indstilling

Du har en akademisk uddannelse, med stærke metodiske og analytiske kompetencer og har relevant erfaring fra den offentlige sektor, konsulentbranchen, forskningsinstitutioner eller lignende.

Det vigtigste er, at du har flair for tal, kan lide at skabe overblik og nyder at videreformidle din viden. Du skal desuden kunne formulere dig på dansk på et højt fagligt niveau - både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du er erfaren bruger af Excel og PowerPoint samt har kendskab til SAP-databaser og journaliseringsprogrammet F2.

Som person ser du muligheder frem for begrænsninger. Du evner at opbygge gode samarbejdsrelationer, da du kommer i kontakt med mange mennesker med forskellige faglige baggrunde. Du er struktureret med blik for detaljerne og fanger de bolde, der kan blive tabt i en travl hverdag.

Du arbejder selvstændigt og kan prioritere opgaver i forhold til deadlines. Du sætter høje kvalitetsmæssige krav til dine leverancer og du håndterer fortrolige oplysninger diskret.

Løn

Du ansættes i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sarah Deis-Bach. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-20T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingskonsulent med strategisk tæft og proceskompetencer

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Du brænder for at arbejde med strategisk udvikling, forandringsprocesser og implementering. Du kan lide at have mange bolde i luften og være med til at løse komplekse udfordringer. Hos os får du en spændende stilling i kommunens tværgående udvikling...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Barselsvikariat: HR analyse- og udviklingskonsulent

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en faglig stærk analyse- og udviklingskonsulent til et nyoprettet team med fokus på HR-analyser, effektmålinger og porteføljestyring. Du bliver en del af et tværgående uformelt team, som har det sjovt sammen også når der er travlt. Du vil f...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019