Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingskonsulent til afdelingen Internationalisering og Bæredygtighed

Vil du være med til at skabe gode muligheder for udvikling af byens kreative erhverv, besøgende og internationale borgere og samtidigt udvikle Københavns Kommunes kultur-, fritids- og borgerservicetilbud? Kan du arbejde som både embedsmand og projektleder, og har du digitale kompetencer? Så har vi en stilling til dig i Kultur- og Fritidsforvaltningen.

Vi søger en konsulent til udviklings- og digitaliseringsopgaver i Internationalisering og Bæredygtighed i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune.

I Internationalisering og Bæredygtighed arbejder vi for at udvikle byens kreative erhverv, styrke turismen ved hjælp af god gæsteservice samt sikre en god modtagelse og fastholdelse af byens internationale borgere. Vi arbejder også med tværgående indsatser i Kultur- og Fritidsforvaltningen såsom forvaltningens bæredygtighedstiltag, forpagtningsaftaler m.m. samt er udviklings- og stabsenhed for flere borgerrettede enheder.

Vi arbejder i tæt samspil med både vores kolleger i Københavns Kommune og eksterne partnere så som staten, andre kommuner, virksomheder, brancheorganisationer mv. Det er derfor vigtigt, at du trives i samspil med mange forskellige parter med forskellige dagsordener, og at du er eminent til interessenthåndtering.

Vores opgaveportefølje er meget varieret, og vi har både kortere og længerevarende projekter, hvor vi skal kunne eksekvere hurtigt, imens vi sideløbende driver en langsigtet strategisk dagsorden. Vi arbejder i en matrix af tværgående fagfællesskaber, hvor holdsammensætningen afhænger af det kompetencebehov, opgaven kræver. Det er bl.a. med til at skabe mest mulig vidensdeling og synergi mellem områderne. Du skal derfor være fleksibel og robust og have lyst til at arbejde med flere forskellige projekter og opgaver i forskellige tempi og have stærke metodiske kompetencer til at kunne omsætte politiske visioner til konkrete projekter.

Du har gerne erfaring med digital udvikling og innovation samt organisations- og partnerskabsudvikling. Du skal kunne bidrage til dine kollegers opgaveløsninger og samtidig også kunne arbejde selvstændigt og styre dine projekter sikkert – hvad end det er i krydsfelt af politiske strategiske pejlemærker, nye teknologiske tendenser eller borgernes eller andre samarbejdspartneres behov.

Baggrund og erfaring
Den ideelle kandidat har bl.a.

  • En relevant videregående uddannelse på kandidatniveau
  • Erhvervserfaring inden for udviklings- og innovationsopgaver med mange samarbejdspartnere og gerne med et digitalt omdrejningspunkt
  • En faglig relevant baggrund inden for ét eller flere af overstående fagområder
  • Erfaring med at begå sig i en politisk styret organisation og betjening af direktion, politisk udvalg m.m. er en del af din værktøjskasse
  • Erfaring med projektledelse og især forståelse for, hvilke kompetencer og roller der i den givne opgave er nødvendige for at lykkes
  • Troen på, at interne og eksterne partnerskaber er altafgørende for vores fælles succes
  • Kapacitet til at prioritere og tilrettelægge din tid, så du er modstandsdygtig over for et til tider stort arbejdspres herunder har håndtering af komplekse opgaver og projekter

Vi tilbyder

  • Et spændende, udfordrende og lærerigt job, hvor du får berøring med mange forskellige fagområder herunder bæredygtighed, turisme, erhvervsudvikling, borgerservice, offentlig innovation og digitalisering
  • Indblik i en stor politisk organisation og mulighed for at arbejde med politisk prioriterede projekter tæt på både beslutningstagere og samarbejdspartnere
  • Et netværksmiljø af ca. 15 kolleger med meget højt kompetenceniveau og mange forskellige fagligheder, som er præget af godt humør, udbredt teamwork-ånd og høje ambitioner
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelse og planlægning af egne arbejdsopgaver
  • En passioneret arbejdsplads, der skaber konkrete forandringer og værdi for byens borgere på en til tider kreativ og utraditionel måde ift. andre offentlige arbejdspladser

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst på baggrund af kvalifikationer og med mulighed for at forhandle tillæg eller indplacering som specialkonsulent.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, og ansættelsesstedet er som udgangspunkt i Hans Nansens Gård i Nyropsgade.

Vi ønsker tiltrædelse den 1. marts 2021 eller snarest muligt.

Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen som arbejdsplads her: www.kk.dk/artikel/kultur-og-fritidsforvaltningen-som-arbejdsplads

Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte kontorchef Jesper Hyldal på 2049 2094 – dog ikke mellem jul og nytår.

Der kan være test i forbindelse med rekrutteringsforløbet samt indhentning af referencer.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 14. januar 2021
Der afholdes samtaler den 21. januar 2021.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.