Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingskonsulenter

Vi søger to udviklingskonsulenter til børne- og ungeområdet i Rebild Kommune. Konsulenterne vil hovedsageligt skulle løse opgaver inden for Center Børn og Unge, som er et fagcenter, der løser opgaver på dagtilbudsområdet og skoleområdet. Hertil hører også SSP og PPR.

Vi opslår to stillinger. Den ene en fast stilling og den anden en treårig projektansættelse, som følge af at Rebild Kommunes dagtilbud er blevet frisat som et led i velfærdsaftalerne. I begge stillinger vil der være opgaver både i forhold til skole- og dagtilbudsområdet. Du vil komme til at indgå i et mindre konsulentteam, som arbejder meget fleksibel i forhold til opgaverne på baggrund af kompetencer og arbejdsopgaver i øvrigt. I de kommende år vil fokus især være på at implementere den netop besluttede vision for inklusion “udviklende fællesskaber”, arbejdet med en spændende og motiverende skoledag og endelig arbejdet omkring velfærdsaftalen på dagtilbudsområdet.

Vi søger udviklingskonsulenter, som kan tage ansvar for egne opgaver og samtidig være med til at understøtte tværfaglige processer. Da vi er en mindre kommune, vil der være en række opgaver af administrativ karakter, der ligeledes løses af konsulentteamet.

De primære arbejdsopgaver
Du bliver tilknyttet et mindre konsulentteam, som altid er villige til at hjælpe og guide dig i opgaveløsningen. Arbejdsopgaverne vil være mangeartede og vekslende med forskellige typer af drifts- og udviklingsopgaver, herunder projekter i nært samarbejde med ledere og medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver kan være

  • sagsfremstillinger til det politiske niveau
  • projektledelse, for eksempel at facilitere og styre projekter
  • tovholderfunktion og koordinerende arbejde inden for skole- og dagtilbudsområdet
  • fortolkning af lovgivning og bekendtgørelse
  • sparring med skole- og dagtilbudsledere i forhold til lovgivningen med mere
  • at udarbejde og implementere sagsgange og administrationsgrundlag både internt og på tværs
  • behandling og videreformidling af data og statistik
  • at indgå i diverse arbejdsgrupper på tværs af hele kommunen
  • diverse administrative driftsopgaver
  • ad. hoc. opgaver.

Vi forventer, at du
  • har en relevant videregående uddannelse
  • er analytisk og metodisk stærk
  • arbejder systematisk og struktureret
  • er god til hurtigt at sætte dig ind i nye fagområder samt fortolke og videreformidle dem
  • er i stand til at handle praktisk, hurtigt og konstruktivt i opgaveløsningen
  • er skarp og præcis i din kommunikation - både skriftligt og mundtligt
  • har en god forståelse for økonomi og det kommunale budget
  • har flair for statistik og databehandling
  • har erfaring med, og kan bidrage til, at understøtte tværfaglige processer og samarbejde
  • har en god procesforståelse og kan anvende denne til at opnå resultater
  • er god til at etablere tillidsfulde relationer med mange forskellige mennesker på alle niveauer
  • er fleksibel og kan arbejde under pres, når der er behov for det
  • gerne har erfaring inden for skole og/eller dagtilbudsområdet - det er en fordel, men ikke en nødvendighed.

Du kan forvente
  • et spændende job med mulighed for faglig udvikling
  • fleksible arbejdsvilkår
  • at indgå i et konsulentteam fyldt med humor og hjælpsomhed
  • ansættelse efter relevant overenskomst.

Dit primære ansættelsessted vil være i administrationsbygningen i Terndrup, men der må påregnes en del møder på skoler og dagtilbud i hele kommunen.

Vil du vide mere?
Har du lyst til at høre mere om jobbet, så kontakt sekretariatsleder Helle Grynderup på 99 88 77 92.

Ansøgningsfrist
17. januar 2021. Husk at angive om du er interesseret i den ene, den anden eller begge stillinger.
Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. marts 2021.
Ansættelsessamtaler afholdes 21. januar 2021.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.