Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for København

Beskrivelse

Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Forecast
  • Financial controlling
  • Deltagelse i budgetprocessen
  • KPI rapportering
  • Analyser
  • Optimering af processer
  • Implementering af nyt ERP-system
  • Opbygning af nyt BI system
  • Opbygge og vedligeholdes dashboards
  • Deltagelse i projekter
  • Backup for regnskabschef og CFO
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc.

Dertil har du erfaring fra lignende stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126907Phoenix-19d2416612019-11-19T14:01:13.540Udviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for København

Beskrivelse

Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Forecast
  • Financial controlling
  • Deltagelse i budgetprocessen
  • KPI rapportering
  • Analyser
  • Optimering af processer
  • Implementering af nyt ERP-system
  • Opbygning af nyt BI system
  • Opbygge og vedligeholdes dashboards
  • Deltagelse i projekter
  • Backup for regnskabschef og CFO
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc.

Dertil har du erfaring fra lignende stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-12-07T21:50:56.397 Beskrivelse Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Rapportering Forecast Financial controlling Deltagelse i budgetprocessen KPI rapportering Analyser Optimering af processer Implementering af nyt ERP-system Opbygning af nyt BI system Opbygge og vedligeholdes dashboards Deltagelse i projekter Backup for regnskabschef og CFO Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer. Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. Dertil har du erfaring fra lignende stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale. Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix19d24166101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-07T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9130EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658915Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/19d24166_logo.jpegORS/Small/19d24166_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent842517ProselectionMinimum91301123-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19d24166https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=19d24166https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19d24166&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19d24166&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonUdviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for København1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi363576804kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330137233Financial Controllere til Center for Finans i Koncernservice, ØkonomiforvaltningenBasic Vil du være med til at styrke kvaliteten i centrets afstemninger og regnskabsmæssige leverancer, understøtte implementering af digitale værktøjer samt optimere regnskabsprocesser på tværs af Københavns Kommune? Vi søger to nye medarbejdere, som har lyst til at understøtte centrets ambitiøse målsætninger. Du vil blive en del af Debitorafstemning sammen med seks kolleger. Om jobbet Du får ansvaret for løsning af opgaver, som knytter sig til kommunens balancekonti for debitorer. Du får speciale indenfor et eller flere af nedenstående opgaveområder: afstemning af og opfølgning på komplekse balancekonti afstemning af fagsystemer analyse af regnskabsprocesser med henblik på optimering udvikling af effektive løsninger med brug af robotter faglig support til forvaltningerne på debitorområdet Vi er i en proces, hvor vi har meget travlt og er i gang med mange nye tiltag, som kræver, at du trives med forandringer. Vi arbejder løbende med udviklingsprojekter, og på den lidt længere bane skal der ske automatisering af dele af afstemningsarbejdet. Om dig Du er revisions- eller regnskabsuddannet på HD- eller kandidatniveau. Vi forventer, at du: er analytisk stærk, ser mønstre og kan forstå komplekse systemsammenhænge er en særdeles avanceret bruger af Excel har god it-forståelse, gerne erfaring med ERP-systemer og det er en fordel, hvis du har SAP-erfaring er en dygtig formidler af fagligt komplicerede emner, såvel skriftligt som mundtligt er en god sparringspartner, der kan kommunikere let på alle niveauer, både når det gælder en kollega, der skal hjælpes, og når du holder møde med en regnskabschef er nysgerrig efter at lære og søger proaktivt ny viden arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med deadlines og leverancer og leverer til tiden i høj kvalitet Vi tilbyder Du får spændende udfordringer i et fagligt stærkt arbejdsmiljø. Hos os får du gode muligheder for kollegial og ledelsesmæssig sparring og en uhøjtidelig omgangstone. Vi tilbyder gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Kompetenceudvikling i centret sker via digitale udviklingsprojekter, efter behov supporteret af eksterne specialister. det kan også foregå ved tværgående og individuelle kurser, intern undervisning samt ved løbende justering af opgaveportefølje. Økonomiforvaltningen har eget kompetencekatalog, hvor du har rig mulighed for uddannelsesaktiviteter afhængig af profil og interesser. Vi har ydermere massage- og kantineordning samt træningsfaciliteter, og du kan jævnligt gå til fredagsbar og hygge med kollegerne. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Individuelle tillæg forhandles på baggrund af dine kompetencer og erfaring. Stillingerne er på fuld tid 37 timer ugentligt inkl. frokost. Ansættelsessted er Borups Allé, København NV lige ved Fuglebakken St. Vil du vide mere? Du er velkommen til at ringe til teamleder Ann-Birgitte Witt Lentz (Debitor) på 2465 5750. Søg via nedenstående link senest søndag den 5. januar 2020 Vi forventer at afholde samtaler i uge 2 og 3.

Vil du være med til at styrke kvaliteten i centrets afstemninger og regnskabsmæssige leverancer, understøtte implementering af digitale værktøjer samt optimere regnskabsprocesser på tværs af Københavns Kommune?

Vi søger to nye medarbejdere, som har lyst til at understøtte centrets ambitiøse målsætninger.

Du vil blive en del af Debitorafstemning sammen med seks kolleger.

Om jobbet
Du får ansvaret for løsning af opgaver, som knytter sig til kommunens balancekonti for debitorer.

Du får speciale indenfor et eller flere af nedenstående opgaveområder:

  • afstemning af og opfølgning på komplekse balancekonti
  • afstemning af fagsystemer
  • analyse af regnskabsprocesser med henblik på optimering
  • udvikling af effektive løsninger med brug af robotter
  • faglig support til forvaltningerne på debitorområdet

Vi er i en proces, hvor vi har meget travlt og er i gang med mange nye tiltag, som kræver, at du trives med forandringer. Vi arbejder løbende med udviklingsprojekter, og på den lidt længere bane skal der ske automatisering af dele af afstemningsarbejdet.

Om dig
Du er revisions- eller regnskabsuddannet på HD- eller kandidatniveau.

Vi forventer, at du: 

  • er analytisk stærk, ser mønstre og kan forstå komplekse systemsammenhænge
  • er en særdeles avanceret bruger af Excel
  • har god it-forståelse, gerne erfaring med ERP-systemer og det er en fordel, hvis du har SAP-erfaring
  • er en dygtig formidler af fagligt komplicerede emner, såvel skriftligt som mundtligt
  • er en god sparringspartner, der kan kommunikere let på alle niveauer, både når det gælder en kollega, der skal hjælpes, og når du holder møde med en regnskabschef
  • er nysgerrig efter at lære og søger proaktivt ny viden
  • arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med deadlines og leverancer – og leverer til tiden i høj kvalitet

Vi tilbyder
Du får spændende udfordringer i et fagligt stærkt arbejdsmiljø. Hos os får du gode muligheder for kollegial og ledelsesmæssig sparring og en uhøjtidelig omgangstone.
Vi tilbyder gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Kompetenceudvikling i centret sker via digitale udviklingsprojekter, efter behov supporteret af eksterne specialister. det kan også foregå ved tværgående og individuelle kurser, intern undervisning samt ved løbende justering af opgaveportefølje.

Økonomiforvaltningen har eget kompetencekatalog, hvor du har rig mulighed for uddannelsesaktiviteter afhængig af profil og interesser.

Vi har ydermere massage- og kantineordning samt træningsfaciliteter, og du kan jævnligt gå til fredagsbar og hygge med kollegerne.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Individuelle tillæg forhandles på baggrund af dine kompetencer og erfaring. Stillingerne er på fuld tid – 37 timer ugentligt inkl. frokost. 

Ansættelsessted er Borups Allé, København NV – lige ved Fuglebakken St.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at ringe til teamleder Ann-Birgitte Witt Lentz (Debitor) på 2465 5750.

Søg via nedenstående link senest søndag den 5. januar 2020
Vi forventer at afholde samtaler i uge 2 og 3.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDebitorafstemningKøbenhavn NV2019-12-10T12:00:42.8132020-01-05T00:00:00
330114058Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6b746617_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-29T15:00:46.9602019-12-12T00:00:00
330131598Engageret og ansvarlig junior financial controller søges til spændende og kreativ mediekoncern i ValbyProfile Beskrivelse Som junior financial controller vil du agere som regnskabschefens højre hånd i koncernens veletablerede shared service center. Du vil få ansvaret for regnskabs- og controlling opgaver for to mindre enheder i den danske del af koncernen og derudover hjælpe med rapporterings- og regnskabsopgaver i flere af de øvrige enheder i koncernen. Koncernen har flere kontorer i København, og du vil have din daglige gang på hovedkontoret i Valby. Dog skal du være indstillet på indimellem at deltage i møder på enkelte af de andre kontorer, primært på Østerbro. Du vil derfor få en alsidig hverdag og gode muligheder for at lære og udvikle dig både personligt og fagligt. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Månedsrapportering til Group Afstemninger til månedsluk Momsindberetninger til SKAT Cash forecast rapportering Budgettering i samarbejde med regnskabschefen Klargøring af materiale til revision for flere enheder Bogføring, fakturering af kunder, rykke for betalinger mv. Dialog med kunder internt og eksternt Inkluderes i videreudvikling af ERP-systemer og interne optimeringsprocesser Diverse ad hoc-opgaver og -analyser Om virksomheden Her er tale om en spændende mediekoncern, som beskæftiger ca. 250 kreative og ambitiøse medarbejdere i Danmark og ca. 1200 i Norden. Der eksisterer en behagelig, positiv og uformel atmosfære i virksomheden, hvor er der højt til loftet og plads til innovation og humor i hverdagen. Der lægges derudover vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom kantine, pensionsordning, sundhedsforsikring, rabatordninger og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ansvarsfuld, proaktiv, struktureret og detaljeorienteret. Der lægges vægt på, at du er god til at samarbejde med dine kolleger, er imødekommende og fleksibel. Derudover er du god til at agere i en travl hverdag, du er omstillingsparat, og du kan begå dig i forskellige typer af miljøer. Sidst er du vedholdende i din opgaveløsning og hjælper til, hvor er der behov for det. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring Du har en HD-R eller er i gang med at læse en HD-R. Erfaring fra en lignende stilling er en fordel. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som junior financial controller vil du agere som regnskabschefens højre hånd i koncernens veletablerede shared service center. Du vil få ansvaret for regnskabs- og controlling opgaver for to mindre enheder i den danske del af koncernen og derudover hjælpe med rapporterings- og regnskabsopgaver i flere af de øvrige enheder i koncernen. Koncernen har flere kontorer i København, og du vil have din daglige gang på hovedkontoret i Valby. Dog skal du være indstillet på indimellem at deltage i møder på enkelte af de andre kontorer, primært på Østerbro. Du vil derfor få en alsidig hverdag og gode muligheder for at lære og udvikle dig både personligt og fagligt. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Månedsrapportering til Group
  • Afstemninger til månedsluk
  • Momsindberetninger til SKAT
  • Cash forecast rapportering
  • Budgettering i samarbejde med regnskabschefen
  • Klargøring af materiale til revision for flere enheder
  • Bogføring, fakturering af kunder, rykke for betalinger mv.
  • Dialog med kunder internt og eksternt
  • Inkluderes i videreudvikling af ERP-systemer og interne optimeringsprocesser
  • Diverse ad hoc-opgaver og -analyser

Om virksomheden

Her er tale om en spændende mediekoncern, som beskæftiger ca. 250 kreative og ambitiøse medarbejdere i Danmark og ca. 1200 i Norden. Der eksisterer en behagelig, positiv og uformel atmosfære i virksomheden, hvor er der højt til loftet og plads til innovation og humor i hverdagen. Der lægges derudover vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom kantine, pensionsordning, sundhedsforsikring, rabatordninger og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsfuld, proaktiv, struktureret og detaljeorienteret. Der lægges vægt på, at du er god til at samarbejde med dine kolleger, er imødekommende og fleksibel. Derudover er du god til at agere i en travl hverdag, du er omstillingsparat, og du kan begå dig i forskellige typer af miljøer. Sidst er du vedholdende i din opgaveløsning og hjælper til, hvor er der behov for det.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

Du har en HD-R eller er i gang med at læse en HD-R. Erfaring fra en lignende stilling er en fordel.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/1eb5ffcd_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-27T15:02:43.6732020-01-11T00:00:00
330128188Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på MidtsjællandProfile Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder Arbejdsopgaver Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost Analyse af pris- og produktionsvarianser Analyse af produktmarginer og performance Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering Transfer Pricing Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer. Uddannelse HD-R, Cand.merc.aud merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk er er et krav Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/8f33b9bd_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-21T02:00:01.4372020-01-05T00:00:00
330126910Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaProfile Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/bfc5ab2a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:01:21.7302020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Financial Controllere til Center for Finans i Koncernservice, Økonomiforvaltningen

Debitorafstemning

København NV
Vil du være med til at styrke kvaliteten i centrets afstemninger og regnskabsmæssige leverancer, understøtte implementering af digitale værktøjer samt optimere regnskabsprocesser på tværs af Københavns Kommune? Vi søger to nye medarbejdere, som har ...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:5. januar 2020

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og sel...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Engageret og ansvarlig junior financial controller søges til spændende og kreativ mediekoncern i Valby

Proselection

København K
Beskrivelse Som junior financial controller vil du agere som regnskabschefens højre hånd i koncernens veletablerede shared service center. Du vil få ansvaret for regnskabs- og controlling opgaver for to mindre enheder i den danske del af koncernen o...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:11. januar 2020

Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på Midtsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation ...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:5. januar 2020

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020