Udviklingssygeplejerske til Privathjælpen Struer

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for sygeplejefaglig udvikling, og har interesse for ledelse?

Da vores sygeplejefaglige leder har valgt at gå på efterløn, søger vi en ny sygeplejerske, der vil være med til løbende at udvikle og højne det faglige niveau i Privathjælpen i Struer. Derudover skal du kunne fungere som stedfortræder for den daglige leder, når der er behov for dette.

I samarbejde med den daglige leder skal du være med til at afdække udviklingspotentialer samt sikre den faglige kvalitet og patientsikkerhed i plejen af vores borgere, herunder bl.a. rapportering af UTH, faldregistrering m.m. Derudover skal du have interesse i at være med til at planlægge og koordinere opgaver i dagligdagen.

KOMPETENCER / ØNSKER TIL DIG:

-Du skal have erfaring med faglig koordinering af borgerforløb og godt kendskab til Nexus / FSIII.

-Erfaring / interesse for tværfagligt samarbejde.

-Erfaring / lyst til at undervise og vejlede kolleger, studerende og samarbejdspartnere.

-Du er bevidst om høj sygeplejefaglig kvalitet og nysgerrig på ny viden og udvikling.

-Er tillidsskabende og kan bevare overblikket i pressede situationer.

-Mestrer dialogen og kan argumentere fagligt og sagligt.

 -Er ansvarsbevidst, fleksibel og målrettet.

-Er teamplayer og en god kollega, der træder til, når der er behov for det.

-Bidrager til at opretholde en humoristisk tone.

-Du er struktureret og har gode IT og administrative færdigheder.

-Du er god til at lytte og arbejder bevidst med medinddragelse af dine kollegaer i dagligdagen.

-Du arbejder selvstændigt og har et stort personligt drive ift. selv at have blik for nye opgaver og arbejdsområder.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og lønnen aftales individuelt ift. kvalifikationer. Arbejdet er fortrinsvis i dagtimerne, men der kan forekomme arbejde i aften-/nattevagt og weekenderne. Derudover vil du få adgang til nogle forskellige personalerabatter.


LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
I dette job vil du få stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, og kan selv være med til at præge din stilling. Lyder ovenstående som noget for dig, så send os din ansøgning og CV pr. mail: info@privathjaelpen.dk
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt daglig leder: Camilla Havemann, tlf. 9684 0140

Privathjælpen er et privat plejefirma, der blev etableret i Struer i 2003. Vi er ca. 70 medarbejdere fordelt på dag-, aften og nattevagter. I 2020 startede vi en afdeling i Holstebro, hvor vi er ca. 14 medarbejdere. Vi har en meget flad ledelsesstruktur, hvor der ikke er langt fra idé til handling.
Vi behandler vores medarbejdere med respekt, og går op i at have et godt arbejdsmiljø, hvor alle trives.

Privathjælpen har ca. 40% af alle visiterede ydelser. Vi har primært kun faglært personale ansat, da vi mener det sikrer højere kvalitet i den pleje og omsorg, som vi har ansvaret for at levere til borgerne.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Udviklingssygeplejerske til Privathjælpen Struer

Brænder du for sygeplejefaglig udvikling, og har interesse for ledelse?

Da vores sygeplejefaglige leder har valgt at gå på efterløn, søger vi en ny sygeplejerske, der vil være med til løbende at udvikle og højne det faglige niveau i Privathjælpen i Struer. Derudover skal du kunne fungere som stedfortræder for den daglige leder, når der er behov for dette.

I samarbejde med den daglige leder skal du være med til at afdække udviklingspotentialer samt sikre den faglige kvalitet og patientsikkerhed i plejen af vores borgere, herunder bl.a. rapportering af UTH, faldregistrering m.m. Derudover skal du have interesse i at være med til at planlægge og koordinere opgaver i dagligdagen.

KOMPETENCER / ØNSKER TIL DIG:

-Du skal have erfaring med faglig koordinering af borgerforløb og godt kendskab til Nexus / FSIII.

-Erfaring / interesse for tværfagligt samarbejde.

-Erfaring / lyst til at undervise og vejlede kolleger, studerende og samarbejdspartnere.

-Du er bevidst om høj sygeplejefaglig kvalitet og nysgerrig på ny viden og udvikling.

-Er tillidsskabende og kan bevare overblikket i pressede situationer.

-Mestrer dialogen og kan argumentere fagligt og sagligt.

 -Er ansvarsbevidst, fleksibel og målrettet.

-Er teamplayer og en god kollega, der træder til, når der er behov for det.

-Bidrager til at opretholde en humoristisk tone.

-Du er struktureret og har gode IT og administrative færdigheder.

-Du er god til at lytte og arbejder bevidst med medinddragelse af dine kollegaer i dagligdagen.

-Du arbejder selvstændigt og har et stort personligt drive ift. selv at have blik for nye opgaver og arbejdsområder.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og lønnen aftales individuelt ift. kvalifikationer. Arbejdet er fortrinsvis i dagtimerne, men der kan forekomme arbejde i aften-/nattevagt og weekenderne. Derudover vil du få adgang til nogle forskellige personalerabatter.


LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
I dette job vil du få stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, og kan selv være med til at præge din stilling. Lyder ovenstående som noget for dig, så send os din ansøgning og CV pr. mail: info@privathjaelpen.dk
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt daglig leder: Camilla Havemann, tlf. 9684 0140

Privathjælpen er et privat plejefirma, der blev etableret i Struer i 2003. Vi er ca. 70 medarbejdere fordelt på dag-, aften og nattevagter. I 2020 startede vi en afdeling i Holstebro, hvor vi er ca. 14 medarbejdere. Vi har en meget flad ledelsesstruktur, hvor der ikke er langt fra idé til handling.
Vi behandler vores medarbejdere med respekt, og går op i at have et godt arbejdsmiljø, hvor alle trives.

Privathjælpen har ca. 40% af alle visiterede ydelser. Vi har primært kun faglært personale ansat, da vi mener det sikrer højere kvalitet i den pleje og omsorg, som vi har ansvaret for at levere til borgerne.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.