Underdirektør til Persondata i Skattestyrelsen (genopslag)

Vil du være med til at udvikle løsninger på Skattestyrelsens opgaver inden for nye trends som deleøkonomi og kryptovaluta? Er du visionær, har politisk tæft, erfaring med ledelse af ledere, og er du stærk på driftsstyring? Så er du måske den, vi søger som ny underdirektør for Persondata.

Ansvarsområder
Som underdirektør for afdelingen Persondata spiller du en central rolle i at understøtte korrekt skattebetaling for alle borgere i Danmark. Du får det overordnede ansvar for at udvikle, sikre og styre anvendelsen af tredjepartsdata, dvs. den information og data som Skattestyrelsen håndterer fra fx arbejdsgivere, banker, pensionsselskaber mv., i både ind- og udland. Området er under stor udvikling, fordi måden at arbejde og tjene penge på ændrer sig i disse år i takt med globalisering, nye investeringsformer og nye arbejdsformer. Det betyder, at du som underdirektør aktivt er med til at tilrettelægge og udvikle, hvordan aktiviteter inden for fx deleøkonomi, kryptovaluta, indtægter fra personer, der skiftevis er konsulenter, selvstændige og lønmodtagere, kan blive opgjort som en tredjepartsindberetning.

Du bliver ansvarlig for at sikre den løbende udvikling, styring og planlægning af en effektiv administration, og du bidrager til, at områdets strategier og formål efterleves på en ambitiøs og professionel måde.

Din kommende afdeling Persondata
Afdelingen Persondata har til formål at understøtte alle opgaver omkring planlægning, styring og gennemførsel af aktiviteter, der danner grundlag for, at tredjepartsindberetninger er retvisende, at dataudveksling sker korrekt, og at kvaliteten er høj.

Faglighed og samspil er i højsæde hos alle medarbejdere, dette sikrer du gennem ledelse af dit team af 11 personaleledere. Du vil også komme til at indgå i flere tværgående projekter i Skattestyrelsen, og med de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen, så evnen til at etablere gode relationer og kunne sætte sig ind i fagligt komplekse problemstillinger er central.

Du vil referere til fagdirektøren for Person i Skattestyrelsen og indgå i Personledelsen med fem andre underdirektører. I Personledelsen har vi fokus på som team at løfte den samlede opgaveportefølje i Person. Fagdirektøren for Person er del af direktørkredsen og refererer direkte til Skattestyrelsens direktør.

Forventninger til den kommende underdirektør
Du har solid erfaring med topledelse og udvikling/digitalisering af administrative opgaver, da en stor opgave bliver at stå i spidsen for løbende effektivisering af drift og processer inden for den afsatte økonomiske ramme, samt udvikling af nye processer og implementering af strategi, samt mål- og resultatstyring.

Vi lægger desuden vægt på, at underdirektøren for Persondata kan sætte nedenstående kompetencer i spil:

  • Flere års erfaring med ledelse af ledere
  • Væsentlig strategisk ledererfaring fra politisk ledede organisationer
  • Stor forståelse for og erfaring med samspillet mellem IT, drift og strategi
  • Dokumenterede resultater med driftsstyring
  • Bevæger sig let mellem at have det store overblik og styr på detaljer
  • Erfaring som styregruppeformand for komplekse tværorganisatoriske projekter
  • Visionær, forandringsstærk og kommunikative evner, der skaber følgeskab


Vi forestiller os, at du har en relevant samfundsfaglig eller økonomisk baggrund på akademisk niveau eller tilsvarende, og vi ser gerne, at du har suppleret din uddannelsesmæssige baggrund med en relevant lederuddannelse. Det vil særligt være en fordel, hvis du har medvirket i større forandringsprojekter.

Vi tilbyder
Et virkeligt spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at præge og påvirke udviklingen inden for Skattestyrelsens arbejde med Persondataområdet, så vi får udviklet og implementeret fremtidsparate løsninger, der sikrer vores skattegrundlag. Du får med udgangspunkt fra Odense ledelsesansvaret for 11 personaleledere. Skattestyrelsens hovedsæde ligger i København, og dine ledere er placeret i Odense, Høje Taastrup, Ribe og Struer, hvorfor der vil være rejseaktivitet knyttet til stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen indplaceres i løngruppe 2, svarende til lønramme 38. Løn og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen forventes besat på åremål. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Lerchesgade 35, 5000 Odense C.

Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 21. oktober 2019.

Vi forventer at holde samtaler løbende. Derudover skal du afsætte yderligere tid til test samt 2. samtale, hvis du går videre i rekrutteringsprocessen. Vi forventer at anvende test, hvor vi samarbejder med konsulentfirmaet Mercuri Urval A/S.

Yderligere oplysninger omkring stillingen og rekrutteringsforløbet kan fås ved kontakt til fagdirektør for Person Karin Bergen på tlf.: 30 57 39 27 eller Christian Kofoed-Enevoldsen, Mercuri Urval A/S på tlf.: 20 30 45 60.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330093538Phoenix-40d089f212019-09-20T00:00:00Underdirektør til Persondata i Skattestyrelsen (genopslag)Vil du være med til at udvikle løsninger på Skattestyrelsens opgaver inden for nye trends som deleøkonomi og kryptovaluta? Er du visionær, har politisk tæft, erfaring med ledelse af ledere, og er du stærk på driftsstyring? Så er du måske den, vi søger som ny underdirektør for Persondata.

Ansvarsområder
Som underdirektør for afdelingen Persondata spiller du en central rolle i at understøtte korrekt skattebetaling for alle borgere i Danmark. Du får det overordnede ansvar for at udvikle, sikre og styre anvendelsen af tredjepartsdata, dvs. den information og data som Skattestyrelsen håndterer fra fx arbejdsgivere, banker, pensionsselskaber mv., i både ind- og udland. Området er under stor udvikling, fordi måden at arbejde og tjene penge på ændrer sig i disse år i takt med globalisering, nye investeringsformer og nye arbejdsformer. Det betyder, at du som underdirektør aktivt er med til at tilrettelægge og udvikle, hvordan aktiviteter inden for fx deleøkonomi, kryptovaluta, indtægter fra personer, der skiftevis er konsulenter, selvstændige og lønmodtagere, kan blive opgjort som en tredjepartsindberetning.

Du bliver ansvarlig for at sikre den løbende udvikling, styring og planlægning af en effektiv administration, og du bidrager til, at områdets strategier og formål efterleves på en ambitiøs og professionel måde.

Din kommende afdeling Persondata
Afdelingen Persondata har til formål at understøtte alle opgaver omkring planlægning, styring og gennemførsel af aktiviteter, der danner grundlag for, at tredjepartsindberetninger er retvisende, at dataudveksling sker korrekt, og at kvaliteten er høj.

Faglighed og samspil er i højsæde hos alle medarbejdere, dette sikrer du gennem ledelse af dit team af 11 personaleledere. Du vil også komme til at indgå i flere tværgående projekter i Skattestyrelsen, og med de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen, så evnen til at etablere gode relationer og kunne sætte sig ind i fagligt komplekse problemstillinger er central.

Du vil referere til fagdirektøren for Person i Skattestyrelsen og indgå i Personledelsen med fem andre underdirektører. I Personledelsen har vi fokus på som team at løfte den samlede opgaveportefølje i Person. Fagdirektøren for Person er del af direktørkredsen og refererer direkte til Skattestyrelsens direktør.

Forventninger til den kommende underdirektør
Du har solid erfaring med topledelse og udvikling/digitalisering af administrative opgaver, da en stor opgave bliver at stå i spidsen for løbende effektivisering af drift og processer inden for den afsatte økonomiske ramme, samt udvikling af nye processer og implementering af strategi, samt mål- og resultatstyring.

Vi lægger desuden vægt på, at underdirektøren for Persondata kan sætte nedenstående kompetencer i spil:

  • Flere års erfaring med ledelse af ledere
  • Væsentlig strategisk ledererfaring fra politisk ledede organisationer
  • Stor forståelse for og erfaring med samspillet mellem IT, drift og strategi
  • Dokumenterede resultater med driftsstyring
  • Bevæger sig let mellem at have det store overblik og styr på detaljer
  • Erfaring som styregruppeformand for komplekse tværorganisatoriske projekter
  • Visionær, forandringsstærk og kommunikative evner, der skaber følgeskab


Vi forestiller os, at du har en relevant samfundsfaglig eller økonomisk baggrund på akademisk niveau eller tilsvarende, og vi ser gerne, at du har suppleret din uddannelsesmæssige baggrund med en relevant lederuddannelse. Det vil særligt være en fordel, hvis du har medvirket i større forandringsprojekter.

Vi tilbyder
Et virkeligt spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at præge og påvirke udviklingen inden for Skattestyrelsens arbejde med Persondataområdet, så vi får udviklet og implementeret fremtidsparate løsninger, der sikrer vores skattegrundlag. Du får med udgangspunkt fra Odense ledelsesansvaret for 11 personaleledere. Skattestyrelsens hovedsæde ligger i København, og dine ledere er placeret i Odense, Høje Taastrup, Ribe og Struer, hvorfor der vil være rejseaktivitet knyttet til stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen indplaceres i løngruppe 2, svarende til lønramme 38. Løn og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen forventes besat på åremål. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Lerchesgade 35, 5000 Odense C.

Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 21. oktober 2019.

Vi forventer at holde samtaler løbende. Derudover skal du afsætte yderligere tid til test samt 2. samtale, hvis du går videre i rekrutteringsprocessen. Vi forventer at anvende test, hvor vi samarbejder med konsulentfirmaet Mercuri Urval A/S.

Yderligere oplysninger omkring stillingen og rekrutteringsforløbet kan fås ved kontakt til fagdirektør for Person Karin Bergen på tlf.: 30 57 39 27 eller Christian Kofoed-Enevoldsen, Mercuri Urval A/S på tlf.: 20 30 45 60.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vil du være med til at udvikle løsninger på Skattestyrelsens opgaver inden for nye trends som deleøkonomi og kryptovaluta? Er du visionær, har politisk tæft, erfaring med ledelse af ledere, og er du stærk på driftsstyring? Så er du måske den, vi søger som ny underdirektør for Persondata. Ansvarsområder Som underdirektør for afdelingen Persondata spiller du en central rolle i at understøtte korrekt skattebetaling for alle borgere i Danmark. Du får det overordnede ansvar for at udvikle, sikre og styre anvendelsen af tredjepartsdata, dvs. den information og data som Skattestyrelsen håndterer fra fx arbejdsgivere, banker, pensionsselskaber mv., i både ind- og udland. Området er under stor udvikling, fordi måden at arbejde og tjene penge på ændrer sig i disse år i takt med globalisering, nye investeringsformer og nye arbejdsformer. Det betyder, at du som underdirektør aktivt er med til at tilrettelægge og udvikle, hvordan aktiviteter inden for fx deleøkonomi, kryptovaluta, indtægter fra personer, der skiftevis er konsulenter, selvstændige og lønmodtagere, kan blive opgjort som en tredjepartsindberetning. Du bliver ansvarlig for at sikre den løbende udvikling, styring og planlægning af en effektiv administration, og du bidrager til, at områdets strategier og formål efterleves på en ambitiøs og professionel måde. Din kommende afdeling Persondata Afdelingen Persondata har til formål at understøtte alle opgaver omkring planlægning, styring og gennemførsel af aktiviteter, der danner grundlag for, at tredjepartsindberetninger er retvisende, at dataudveksling sker korrekt, og at kvaliteten er høj. Faglighed og samspil er i højsæde hos alle medarbejdere, dette sikrer du gennem ledelse af dit team af 11 personaleledere. Du vil også komme til at indgå i flere tværgående projekter i Skattestyrelsen, og med de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen, så evnen til at etablere gode relationer og kunne sætte sig ind i fagligt komplekse problemstillinger er central. Du vil referere til fagdirektøren for Person i Skattestyrelsen og indgå i Personledelsen med fem andre underdirektører. I Personledelsen har vi fokus på som team at løfte den samlede opgaveportefølje i Person. Fagdirektøren for Person er del af direktørkredsen og refererer direkte til Skattestyrelsens direktør. Forventninger til den kommende underdirektør Du har solid erfaring med topledelse og udvikling digitalisering af administrative opgaver, da en stor opgave bliver at stå i spidsen for løbende effektivisering af drift og processer inden for den afsatte økonomiske ramme, samt udvikling af nye processer og implementering af strategi, samt mål- og resultatstyring. Vi lægger desuden vægt på, at underdirektøren for Persondata kan sætte nedenstående kompetencer i spil: Flere års erfaring med ledelse af ledere Væsentlig strategisk ledererfaring fra politisk ledede organisationer Stor forståelse for og erfaring med samspillet mellem IT, drift og strategi Dokumenterede resultater med driftsstyring Bevæger sig let mellem at have det store overblik og styr på detaljer Erfaring som styregruppeformand for komplekse tværorganisatoriske projekter Visionær, forandringsstærk og kommunikative evner, der skaber følgeskab Vi forestiller os, at du har en relevant samfundsfaglig eller økonomisk baggrund på akademisk niveau eller tilsvarende, og vi ser gerne, at du har suppleret din uddannelsesmæssige baggrund med en relevant lederuddannelse. Det vil særligt være en fordel, hvis du har medvirket i større forandringsprojekter. Vi tilbyder Et virkeligt spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at præge og påvirke udviklingen inden for Skattestyrelsens arbejde med Persondataområdet, så vi får udviklet og implementeret fremtidsparate løsninger, der sikrer vores skattegrundlag. Du får med udgangspunkt fra Odense ledelsesansvaret for 11 personaleledere. Skattestyrelsens hovedsæde ligger i København, og dine ledere er placeret i Odense, Høje Taastrup, Ribe og Struer, hvorfor der vil være rejseaktivitet knyttet til stillingen. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen indplaceres i løngruppe 2, svarende til lønramme 38. Løn og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen forventes besat på åremål. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Tiltrædelse hurtigst muligt. Dit arbejdssted bliver indtil videre Lerchesgade 35, 5000 Odense C. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 21. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler løbende. Derudover skal du afsætte yderligere tid til test samt 2. samtale, hvis du går videre i rekrutteringsprocessen. Vi forventer at anvende test, hvor vi samarbejder med konsulentfirmaet Mercuri Urval A S. Yderligere oplysninger omkring stillingen og rekrutteringsforløbet kan fås ved kontakt til fagdirektør for Person Karin Bergen på tlf.: 30 57 39 27 eller Christian Kofoed-Enevoldsen, Mercuri Urval A S på tlf.: 20 30 45 60. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet40d089f2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=125512&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3615929Skatteforvaltningen, Odense, Lerchesgade11Lerchesgade 355000Odense CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent827011JobNet5047945504794510020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40d089f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=40d089f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40d089f2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40d089f2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgUnderdirektør til Persondata i Skattestyrelsen (genopslag)12008001Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse362790733noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330100542Afdelingsdirektør til Keolis Odense LetbaneRobot Ønsker du et meningsfyldt job, hvor du grønt og bæredygtigt er ansvarlig for at transportere passagererne sikkert rundt med letbanen i Odense? Så er det måske dig der skal være vores nye afdelingsdirektør for Keolis Odense Letbane. Som afdelingsdirektør bliver du ansvarlig for at lede og mobilisere Keolis letbaneafdeling i Odense, og skal efter idriftsættelsen sikre den samlede drift og vedligeholdelse af Odense Letbane. Din arbejdsplads er i starten på Keolis Odense Letbanes kontor på Banegårdspladsen i Odense, og herefter på Letbanecenteret, der er under konstruktion i den sydlige del af Odense. Odense Letbane vil efter forventet driftstart i 2021 blive ryggraden i den kollektive trafik i Odense.16 letbanetog og 14,5 km. dobbeltspor vil skabe et sammenhængende transporttilbud og forbinde byen med 26 stationer fra Tarup i nordvest og via det centrale Odense til Hjallese i syd. Keolis har fået ansvaret for driften af letbanen, herunder trafikstyring, daglig drift samt vedligehold og eftersyn af letbanetog og infrastruktur. Opgaven vil blive gennemført i tæt kontakt med vores opdragsgiver Odense Letbane P S. Primære opgaver: Sikre, at Keolis mobilisering forløber planmæssigt frem mod driftsstart. Ansvarlig for Keolis Odense Letbanes kontrakt - herunder sikre, at kvalitetsmålene efterleves og kontinuerligt forbedres. Etablering og udarbejdelse af rammer for samarbejdsrelationer samt kontraktstyring af de væsentligste partnere: Odense Letbane P S, Aarsleff Rail (underleverandør på vedligehold af infrastruktur) og Stadler Service (underleverandør på vedligehold af letbanetog.) Linjeansvar for ledere og chefer i Keolis Odense Letbane. Sikre, at ny lovgivning på letbaneområdet bliver implementeret og efterlevet. Indgå i vagtordning. Kort om dig: Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst og formår at holde et godt overblik over både egne opgaver samt organisationens opgaver. Du er god til holdningsbearbejdning, du er velformuleret og konflikthåndterende. Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og er omstillingsparat ved forandringer Du evner at prioritere dine opgaverne efter vigtighed i en travl hverdag. Du har stor gennemslagskraft og evner at sætte handling bag ordene Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret. Du trives i en regelstyret branche og evner at sætte dig ind i komplicerede lovtekster og kan handle på baggrund af disse. Erfaring med driftsledelse er et must, og du må også gerne have erfaring med projektledelse Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale. Du er bosiddende maksimalt 45 minutters kørsel fra Odense. Det er et stort plus, hvis du har erfaring indenfor sporbaseret kollektiv trafik, og erfaring med at arbejde ud fra love og bekendtgørelser, samt arbejde med offentlige myndigheder. Keolis tilbyder Stort ansvar og et udfordrende job med løbende efteruddannelse, gode kolleger, og du bliver en del af en stor international transportvirksomhed. I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen. Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark og 65.000 verden over. I Danmark varetager vi driften af Aarhus Letbane og driver også 10 busanlæg med egne værksteder. Dertil kommer, at Keolis er verdens førende operatør af letbaner i bl.a. Norge, Frankrig, Australien, England og Canada. Sådan kommer du videre For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som afdelingsdirektør til http: www.keolis.dk job-karriere ledige-stillinger - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under søg stillingen . Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Thomas Friis Brændstrup på mobil 4195 4001. Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, så snart vi har den rette kandidat.

Ønsker du et meningsfyldt job, hvor du grønt og bæredygtigt er ansvarlig for at transportere passagererne sikkert rundt med letbanen i Odense? Så er det måske dig der skal være vores nye afdelingsdirektør for Keolis Odense Letbane.

Som afdelingsdirektør bliver du ansvarlig for at lede og mobilisere Keolis’ letbaneafdeling i Odense, og skal efter idriftsættelsen sikre den samlede drift og vedligeholdelse af Odense Letbane. Din arbejdsplads er i starten på Keolis Odense Letbanes kontor på Banegårdspladsen i Odense, og herefter på Letbanecenteret, der er under konstruktion i den sydlige del af Odense.

Odense Letbane vil efter forventet driftstart i 2021 blive ryggraden i den kollektive trafik i Odense.16 letbanetog og 14,5 km. dobbeltspor vil skabe et sammenhængende transporttilbud og forbinde byen med 26 stationer fra Tarup i nordvest og via det centrale Odense til Hjallese i syd. Keolis har fået ansvaret for driften af letbanen, herunder trafikstyring, daglig drift samt vedligehold og eftersyn af letbanetog og infrastruktur. Opgaven vil blive gennemført i tæt kontakt med vores opdragsgiver Odense Letbane P/S.

Primære opgaver:
  • Sikre, at Keolis’ mobilisering forløber planmæssigt frem mod driftsstart.
  • Ansvarlig for Keolis Odense Letbanes kontrakt - herunder sikre, at kvalitetsmålene efterleves og kontinuerligt forbedres.
  • Etablering og udarbejdelse af rammer for samarbejdsrelationer samt kontraktstyring af de væsentligste partnere: Odense Letbane P/S, Aarsleff Rail (underleverandør på vedligehold af infrastruktur) og Stadler Service (underleverandør på vedligehold af letbanetog.)
  • Linjeansvar for ledere og chefer i Keolis Odense Letbane.
  • Sikre, at ny lovgivning på letbaneområdet bliver implementeret og efterlevet.
  • Indgå i vagtordning.
Kort om dig:
  • Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst og formår at holde et godt overblik over både egne opgaver samt organisationens opgaver.
  • Du er god til holdningsbearbejdning, du er velformuleret og konflikthåndterende.
  • Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og er omstillingsparat ved forandringer
  • Du evner at prioritere dine opgaverne efter vigtighed i en travl hverdag.
  • Du har stor gennemslagskraft og evner at sætte handling bag ordene
  • Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret.
  • Du trives i en regelstyret branche og evner at sætte dig ind i komplicerede lovtekster og kan handle på baggrund af disse.
  • Erfaring med driftsledelse er et must, og du må også gerne have erfaring med projektledelse
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Du er bosiddende maksimalt 45 minutters kørsel fra Odense.
  • Det er et stort plus, hvis du har erfaring indenfor sporbaseret kollektiv trafik, og erfaring med at arbejde ud fra love og bekendtgørelser, samt arbejde med offentlige myndigheder.
Keolis tilbyder

Stort ansvar og et udfordrende job med løbende efteruddannelse, gode kolleger, og du bliver en del af en stor international transportvirksomhed.

I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen. Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark – og 65.000 verden over. I Danmark varetager vi driften af Aarhus Letbane og driver også 10 busanlæg med egne værksteder. Dertil kommer, at Keolis er verdens førende operatør af letbaner i bl.a. Norge, Frankrig, Australien, England og Canada.

Sådan kommer du videre

For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som afdelingsdirektør til http://www.keolis.dk/job-karriere/ledige-stillinger/ - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under "søg stillingen".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Thomas Friis Brændstrup på mobil 4195 4001.

Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, så snart vi har den rette kandidat.

Keolis DanmarkOdense C2019-10-04T00:00:002019-11-27T00:00:00
330099770DirektørRobot UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en visionær, udviklingsorienteret og handlekraftig direktør til Området for Sundhed, der gennem dialog, samspil og resultatskabelse kan skabe nye muligheder, følgeskab og sammenhængskraft på tværs af Områdets Afdelinger og uddannelser samt på tværs i UCL. UCL består af 5 direktørområder: Erhverv, Pædagogik og Samfund, Kompetence- og Organisationsudvikling, Fællesområdet samt Sundhed. Området for Sundhed omfatter Afdelingen for uddannelse til ergoterapeut og sygeplejerske i Odense, Afdelingen for uddannelse til bioanalytiker, fysioterapeut, laborant og radiograf i Odense, Afdelingen for uddannelse til sygeplejerske i Svendborg og Vejle samt Afdelingen for Anvendt Sundhedsforskning. Området har et årligt driftsbudget på ca 110 mio kr, optager 1005 studerende og har 140 ansatte. I Området er der ansat 3 uddannelseschefer og 7 uddannelsesledere samt en forskningschef og en forskningsleder. Jobprofil Direktøren indgår i UCLs direktion og har det overordnede ansvar for den strategiske ledelse i Området for Sundhed samt for Områdets uddannelser, forskningsafdeling og de samlede aktiviteter, personale og ressourcer. Kerneopgaverne vil være udvikling af UCL og Området for Sundhed. Direktøren er i særlig grad ansvarlig for At bidrage til den strategiske rammesætning i UCL, og ansvaret for en række tværgående strategiske indsatsområder i UCL.At understøtte realiseringen af UCLs strategiske ambition i og på tværs af Områder i UCL og arbejde for, at direktionen bliver et stærkt ledelsesteam, der sikrer indfrielse af ambitionen.At Områdets uddannelser står centralt i velfærdssamfundets udvikling, og udvikles og fornys i samspil med aftagere og professioner.At understøtte, at uddannelsernes pædagogiske og faglige udvikling er i front og befordrer et uddannelsesmiljø, der er attraktivt og øger rekruttering- og fastholdelse af studerende, og styrker overgang fra uddannelse til job eller videreuddannelse.At monitorere, at uddannelserne gennemfører kvalitetssikring i overensstemmelse med UCLs kvalitetspolitik og retningslinjer samt for, at der gennemføres velbegrundet og rettidig opfølgning på kvalitetsudfordringer på afdelings- og uddannelsesniveau.At Områdets forskningsaktiviteter yder et væsentligt bidrag ift. udvikling af samfundets velfærdsydelser samt til styrkelse af uddannelsernes videngrundlag.At etablere strategiske netværk- og stærke alliancer med vigtige eksterne interessenter - kommuner, region, faglige organisationer, uddannelsesinstitutioner, civilsamfund m.flAt repræsentere UCL Området for Sundhed lokalt, nationalt og internationalt i uddannelses- og erhvervsmæssige sammenhænge.At sikre en professionel og attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderne har de rette faglige og pædagogiske kompetencer, og hvor alsidige og differentierede karrieremuligheder er væsentlige pejlemærker.At der er en velfungerende drift og økonomisk styring, samt at der sker en løbende tilpasning og effektivisering af Områdets drift, uden at gå på kompromis med kvalitetskravene. Personprofil Vi søger en direktør, der har et indgående kendskab til- og erfaring fra sundhedsvæsenet samt erfaring med at navigere i komplekse miljøer. Du har en solid ledelsesmæssig baggrund, gerne indenfor uddannelsessektoren, erfaring med at lede viden-medarbejdere og skal kunne dokumentere erfaring med ledelse af ledere. Desuden erfaring med udvikling og ledelse af enheder, hvor både politik, marked og faglighed sætter rammerne, og kan navigere sikkert hvor forskellige interesser skal tilgodeses. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har en sundhedsfaglig uddannelse og en relevant lederuddannelse. De personlige og ledelsesmæssige kompetencer skal være karakteriseret ved en visionær og samlende leder, der kan sætte en klar retning og formidle den, så andre får lyst til at følge den. Du skal samtidig have fokus på vigtigheden af processer som forudsætning for, at skabe følgeskab, udvikling og implementering af UCLs ambitioner og Områdets udviklingsplaner. Direktøren skal være synlig og praktisere en lederstil, der er dialogsøgende og anerkendende. Direktøren skal være handlekraftig og gå foran for at skabe muligheder og resultater. Direktøren skal have overblik og gode analytiske kompetencer som grundlag for, at sikre kompetent styring og prioritering af ressourcer og en kompleks organisation. Direktøren forstår betydningen af, at bidrage til at skabe en professionel organisation, som understøtter en fælles identitet og sammenhængskraft på tværs af Områder og uddannelser i UCL. Ansættelse Tiltrædelse den 1. december 2019. Stillingen forventes indplaceret indenfor lønbåndet i lønramme 38. Der indgår resultatløn i stillingen. Ansættelsen finder sted i henhold til Cirkulære om aftale om Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område . Der er ansøgningsfrist den 22. oktober 2019. Send din ansøgning elektronisk via www.ucl.dk job. Første samtalerunde forventes afviklet den 25. oktober 2019 og anden samtalerunde den 29. oktober 2019. Yderligere information Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information, kan du kontakte rektor Jens Mejer Pedersen på tlf.: 4530621240.

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en visionær, udviklingsorienteret og handlekraftig direktør til Området for Sundhed, der gennem dialog, samspil og resultatskabelse kan skabe nye muligheder, følgeskab og sammenhængskraft på tværs af Områdets Afdelinger og uddannelser samt på tværs i UCL.

UCL består af 5 direktørområder: Erhverv, Pædagogik og Samfund, Kompetence- og Organisationsudvikling, Fællesområdet samt Sundhed. Området for Sundhed omfatter Afdelingen for uddannelse til ergoterapeut og sygeplejerske i Odense, Afdelingen for uddannelse til bioanalytiker, fysioterapeut, laborant og radiograf i Odense, Afdelingen for uddannelse til sygeplejerske i Svendborg og Vejle samt Afdelingen for Anvendt Sundhedsforskning. Området har et årligt driftsbudget på ca 110 mio kr, optager 1005 studerende og har 140 ansatte. I Området er der ansat 3 uddannelseschefer og 7 uddannelsesledere samt en forskningschef og en forskningsleder.

Jobprofil

Direktøren indgår i UCLs direktion og har det overordnede ansvar for den strategiske ledelse i Området for Sundhed samt for Områdets uddannelser, forskningsafdeling og de samlede aktiviteter, personale og ressourcer. Kerneopgaverne vil være udvikling af UCL og Området for Sundhed.

Direktøren er i særlig grad ansvarlig for

  • At bidrage til den strategiske rammesætning i UCL, og ansvaret for en række tværgående strategiske indsatsområder i UCL.
  • At understøtte realiseringen af UCLs strategiske ambition i og på tværs af Områder i UCL og arbejde for, at direktionen bliver et stærkt ledelsesteam, der sikrer indfrielse af ambitionen.
  • At Områdets uddannelser står centralt i velfærdssamfundets udvikling, og udvikles og fornys i samspil med aftagere og professioner.
  • At understøtte, at uddannelsernes pædagogiske og faglige udvikling er i front og befordrer et uddannelsesmiljø, der er attraktivt og øger rekruttering- og fastholdelse af studerende, og styrker overgang fra uddannelse til job eller videreuddannelse.
  • At monitorere, at uddannelserne gennemfører kvalitetssikring i overensstemmelse med UCLs kvalitetspolitik og retningslinjer samt for, at der gennemføres velbegrundet og rettidig opfølgning på kvalitetsudfordringer på afdelings- og uddannelsesniveau.
  • At Områdets forskningsaktiviteter yder et væsentligt bidrag ift. udvikling af samfundets velfærdsydelser samt til styrkelse af uddannelsernes videngrundlag.
  • At etablere strategiske netværk- og stærke alliancer med vigtige eksterne interessenter - kommuner, region, faglige organisationer, uddannelsesinstitutioner, civilsamfund m.fl
  • At repræsentere UCL/Området for Sundhed lokalt, nationalt og internationalt i uddannelses- og erhvervsmæssige sammenhænge.
  • At sikre en professionel og attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderne har de rette faglige og pædagogiske kompetencer, og hvor alsidige og differentierede karrieremuligheder er væsentlige pejlemærker.
  • At der er en velfungerende drift og økonomisk styring, samt at der sker en løbende tilpasning og effektivisering af Områdets drift, uden at gå på kompromis med kvalitetskravene.

Personprofil

Vi søger en direktør, der har et indgående kendskab til- og erfaring fra sundhedsvæsenet samt erfaring med at navigere i komplekse miljøer.

Du har en solid ledelsesmæssig baggrund, gerne indenfor uddannelsessektoren, erfaring med at lede viden-medarbejdere og skal kunne dokumentere erfaring med ledelse af ledere. Desuden erfaring med udvikling og ledelse af enheder, hvor både politik, marked og faglighed sætter rammerne, og kan navigere sikkert hvor forskellige interesser skal tilgodeses. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har en sundhedsfaglig uddannelse og en relevant lederuddannelse.

De personlige og ledelsesmæssige kompetencer skal være karakteriseret ved en visionær og samlende leder, der kan sætte en klar retning og formidle den, så andre får lyst til at følge den. Du skal samtidig have fokus på vigtigheden af processer som forudsætning for, at skabe følgeskab, udvikling og implementering af UCLs ambitioner og Områdets udviklingsplaner.

Direktøren skal være synlig og praktisere en lederstil, der er dialogsøgende og anerkendende.

Direktøren skal være handlekraftig og gå foran for at skabe muligheder og resultater.

Direktøren skal have overblik og gode analytiske kompetencer som grundlag for, at sikre kompetent styring og prioritering af ressourcer og en kompleks organisation.

Direktøren forstår betydningen af, at bidrage til at skabe en professionel organisation, som understøtter en fælles identitet og sammenhængskraft på tværs af Områder og uddannelser i UCL.

Ansættelse

Tiltrædelse den 1. december 2019.

Stillingen forventes indplaceret indenfor lønbåndet i lønramme 38. Der indgår resultatløn i stillingen.

Ansættelsen finder sted i henhold til "Cirkulære om aftale om Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område".

Der er ansøgningsfrist den 22. oktober 2019. Send din ansøgning elektronisk via www.ucl.dk/job. 

Første samtalerunde forventes afviklet den 25. oktober 2019  og anden samtalerunde den 29. oktober 2019.

Yderligere information

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information, kan du kontakte rektor Jens Mejer Pedersen på tlf.: +4530621240.

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-10-03T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsdirektør til Keolis Odense Letbane

Keolis Danmark

Odense C
Ønsker du et meningsfyldt job, hvor du grønt og bæredygtigt er ansvarlig for at transportere passagererne sikkert rundt med letbanen i Odense? Så er det måske dig der skal være vores nye afdelingsdirektør for Keolis Odense Letbane. Som afdelingsdire...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. november 2019

Direktør

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en visionær, udviklingsorienteret og handlekraftig direktør til Området for Sundhed, der gennem dialog, samspil og resultatskabelse kan skabe nye muligheder, følgeskab og sammenhængskraft på tværs af ...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019