Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Underviser med kompetencer inden for fødevarevidenskab til Ernærings- og Sundhedsuddannelsen

Er du en stærk formidler med kompetencer inden for fødevarevidenskab, og brænder du for professionsfeltet ernæring og sundhed? Så er dette job måske noget for dig.

På Københavns Professionshøjskole (KP) arbejder vi ud fra et strategisk pejlemærke, der handler om, at vi skal tilbyde vores studerende fremragende undervisning. På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen har vi, som led heri, blandt andet fokus på en øget inddragelse af professionernes praksis i undervisningen samt på digital didaktik og læring.

Vi står samtidig over for at skulle udarbejde og implementere en ny studieordning. Her skal vi blandt andet udvikle et spændende og relevant undervisningsforløb med kobling af teori og praksis inden for organisation og ledelse til ernærings- og sundhedsprofessionen.

Som vores nye kollega kommer du, sammen med resten af undervisergruppen på uddannelsen, til at spille en aktiv rolle i disse udviklingsprocesser.

Om jobbet
Som adjunkt eller lektor kommer du til at undervise, vejlede og eksaminere på grunduddannelsen og linjen Fødevarer og Ledelse. Du får rig mulighed for på egen hånd at eksperimentere med din undervisningsform og didaktik.

Dine typiske opgaver bliver at:

  • undervise i såvel praktiske som i teoretiske emner inden for fødevarevidenskab og i emner som mikrobiologi, hygiejne, kvalitetssikring, bæredygtighed, sensorik, fødevareproduktion og -lovgivning
  • vejlede de studerende i forbindelse med deres bachelorarbejde og andre projekter
  • give løbende feedback på opgaver, præsentationer mv. både individuelt og til grupper
  • følge de studerende til eksamen, herunder vejlede og rådgive dem i at kunne håndtere situationen
  • deltage i forsknings- og udviklingsprojekter på instituttet.
Du kommer til at indgå i et kollegialt samarbejde internt på uddannelsen og på tværs af instituttet og KP omkring planlægning, udvikling og evaluering af undervisning.

Om dig
Vi forventer, at du har:
  • en uddannelse som professionsbachelor i Ernæring og Sundhed suppleret med relevant kandidatoverbygning inden for fødevarevidenskab som fx Integrated Food Studies eller Fødevareinnovation og sundhed
  • stærke formidlingskompetencer – og meget gerne undervisningserfaring – herunder evnen til at inddrage de studerende aktivt i undervisningen
  • modet til at eksperimentere med forskellige former for undervisning og vejledning
  • gode digitale didaktiske færdigheder og evnen til at gøre teknologien til en integreret del af dit arbejde
  • interesse i at udfordre og udvikle professionen.
Det vil være en stor fordel, hvis du har:
  • bred, praktisk erfaring fra fødevare- eller måltidsproduktion
  • kendskab til måltidsproduktion og tilberedningsmetodik
  • generelt kendskab og evner til at begå sig i praktisk køkkenarbejde.
Vi kan tilbyde:
  • Et grundigt uddannelsesforløb med henblik på lektorkvalificering, såfremt du ansættes som adjunkt – samt gode kompetenceudviklingsmuligheder generelt
  • Et spændende og udfordrende uddannelsesmiljø i en stor, dynamisk organisation med mange muligheder og visioner og et stærkt arbejdsfælleskab
  • Et godt og sundt arbejdsklima
  • Nye fysiske faciliteter, både faglokaler, undervisnings- og kontorfaciliteter
  • Et travlt, men sjovt og engageret kollegateam.
Din arbejdsplads
På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen ser vi hinanden i øjnene, og siger tingene som de er. Vi løser gerne opgaverne i fællesskab, og tror på at kollektivet er stærkest, når vi taler sammen og byder ind med, hvad vi hver især kan. Vi behøver ikke at være enige om alt, og tror på at styrke også ligger i forskellighed.

Vi er 42 medarbejdere fordelt på to uddannelsesledere, der refererer til institutchefen. Uddannelsen er forankret på Institut for Sygeplejerske og Ernæring, som hører til på det Sundhedsfaglige fakultet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2019.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation samt med udgangspunkt i Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, samt deltage i vores ambitiøse adjunktuddannelse. Ansættelse som lektor forudsætter positiv lektorbedømmelse ved en professionshøjskole. jf. Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler, Danmarks Medie og Journalisthøjskole og visse maritime uddannelsesinstitutioner.

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200 København N.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kirstine Hartvig Mahler på telefon 5138 0576.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 19. maj 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 23. maj 2019 og 2. samtaler den 28. maj 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013477Phoenix-afa9e6ea12019-04-30T00:00:00Underviser med kompetencer inden for fødevarevidenskab til Ernærings- og SundhedsuddannelsenEr du en stærk formidler med kompetencer inden for fødevarevidenskab, og brænder du for professionsfeltet ernæring og sundhed? Så er dette job måske noget for dig.

På Københavns Professionshøjskole (KP) arbejder vi ud fra et strategisk pejlemærke, der handler om, at vi skal tilbyde vores studerende fremragende undervisning. På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen har vi, som led heri, blandt andet fokus på en øget inddragelse af professionernes praksis i undervisningen samt på digital didaktik og læring.

Vi står samtidig over for at skulle udarbejde og implementere en ny studieordning. Her skal vi blandt andet udvikle et spændende og relevant undervisningsforløb med kobling af teori og praksis inden for organisation og ledelse til ernærings- og sundhedsprofessionen.

Som vores nye kollega kommer du, sammen med resten af undervisergruppen på uddannelsen, til at spille en aktiv rolle i disse udviklingsprocesser.

Om jobbet
Som adjunkt eller lektor kommer du til at undervise, vejlede og eksaminere på grunduddannelsen og linjen Fødevarer og Ledelse. Du får rig mulighed for på egen hånd at eksperimentere med din undervisningsform og didaktik.

Dine typiske opgaver bliver at:
  • undervise i såvel praktiske som i teoretiske emner inden for fødevarevidenskab og i emner som mikrobiologi, hygiejne, kvalitetssikring, bæredygtighed, sensorik, fødevareproduktion og -lovgivning
  • vejlede de studerende i forbindelse med deres bachelorarbejde og andre projekter
  • give løbende feedback på opgaver, præsentationer mv. både individuelt og til grupper
  • følge de studerende til eksamen, herunder vejlede og rådgive dem i at kunne håndtere situationen
  • deltage i forsknings- og udviklingsprojekter på instituttet.
Du kommer til at indgå i et kollegialt samarbejde internt på uddannelsen og på tværs af instituttet og KP omkring planlægning, udvikling og evaluering af undervisning.

Om dig
Vi forventer, at du har:
  • en uddannelse som professionsbachelor i Ernæring og Sundhed suppleret med relevant kandidatoverbygning inden for fødevarevidenskab som fx Integrated Food Studies eller Fødevareinnovation og sundhed
  • stærke formidlingskompetencer – og meget gerne undervisningserfaring – herunder evnen til at inddrage de studerende aktivt i undervisningen
  • modet til at eksperimentere med forskellige former for undervisning og vejledning
  • gode digitale didaktiske færdigheder og evnen til at gøre teknologien til en integreret del af dit arbejde
  • interesse i at udfordre og udvikle professionen.
Det vil være en stor fordel, hvis du har:
  • bred, praktisk erfaring fra fødevare- eller måltidsproduktion
  • kendskab til måltidsproduktion og tilberedningsmetodik
  • generelt kendskab og evner til at begå sig i praktisk køkkenarbejde.
Vi kan tilbyde:
  • Et grundigt uddannelsesforløb med henblik på lektorkvalificering, såfremt du ansættes som adjunkt – samt gode kompetenceudviklingsmuligheder generelt
  • Et spændende og udfordrende uddannelsesmiljø i en stor, dynamisk organisation med mange muligheder og visioner og et stærkt arbejdsfælleskab
  • Et godt og sundt arbejdsklima
  • Nye fysiske faciliteter, både faglokaler, undervisnings- og kontorfaciliteter
  • Et travlt, men sjovt og engageret kollegateam.
Din arbejdsplads
På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen ser vi hinanden i øjnene, og siger tingene som de er. Vi løser gerne opgaverne i fællesskab, og tror på at kollektivet er stærkest, når vi taler sammen og byder ind med, hvad vi hver især kan. Vi behøver ikke at være enige om alt, og tror på at styrke også ligger i forskellighed.

Vi er 42 medarbejdere fordelt på to uddannelsesledere, der refererer til institutchefen. Uddannelsen er forankret på Institut for Sygeplejerske og Ernæring, som hører til på det Sundhedsfaglige fakultet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2019.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation samt med udgangspunkt i Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, samt deltage i vores ambitiøse adjunktuddannelse. Ansættelse som lektor forudsætter positiv lektorbedømmelse ved en professionshøjskole. jf. Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler, Danmarks Medie og Journalisthøjskole og visse maritime uddannelsesinstitutioner.

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200 København N.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kirstine Hartvig Mahler på telefon 5138 0576.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 19. maj 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 23. maj 2019 og 2. samtaler den 28. maj 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
2019-05-20T00:50:33.440 Er du en stærk formidler med kompetencer inden for fødevarevidenskab, og brænder du for professionsfeltet ernæring og sundhed? Så er dette job måske noget for dig. På Københavns Professionshøjskole (KP) arbejder vi ud fra et strategisk pejlemærke, der handler om, at vi skal tilbyde vores studerende fremragende undervisning. På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen har vi, som led heri, blandt andet fokus på en øget inddragelse af professionernes praksis i undervisningen samt på digital didaktik og læring. Vi står samtidig over for at skulle udarbejde og implementere en ny studieordning. Her skal vi blandt andet udvikle et spændende og relevant undervisningsforløb med kobling af teori og praksis inden for organisation og ledelse til ernærings- og sundhedsprofessionen. Som vores nye kollega kommer du, sammen med resten af undervisergruppen på uddannelsen, til at spille en aktiv rolle i disse udviklingsprocesser. Om jobbet Som adjunkt eller lektor kommer du til at undervise, vejlede og eksaminere på grunduddannelsen og linjen Fødevarer og Ledelse. Du får rig mulighed for på egen hånd at eksperimentere med din undervisningsform og didaktik. Dine typiske opgaver bliver at: undervise i såvel praktiske som i teoretiske emner inden for fødevarevidenskab og i emner som mikrobiologi, hygiejne, kvalitetssikring, bæredygtighed, sensorik, fødevareproduktion og -lovgivning vejlede de studerende i forbindelse med deres bachelorarbejde og andre projekter give løbende feedback på opgaver, præsentationer mv. både individuelt og til grupper følge de studerende til eksamen, herunder vejlede og rådgive dem i at kunne håndtere situationen deltage i forsknings- og udviklingsprojekter på instituttet. Du kommer til at indgå i et kollegialt samarbejde internt på uddannelsen og på tværs af instituttet og KP omkring planlægning, udvikling og evaluering af undervisning. Om dig Vi forventer, at du har: en uddannelse som professionsbachelor i Ernæring og Sundhed suppleret med relevant kandidatoverbygning inden for fødevarevidenskab som fx Integrated Food Studies eller Fødevareinnovation og sundhed stærke formidlingskompetencer og meget gerne undervisningserfaring herunder evnen til at inddrage de studerende aktivt i undervisningen modet til at eksperimentere med forskellige former for undervisning og vejledning gode digitale didaktiske færdigheder og evnen til at gøre teknologien til en integreret del af dit arbejde interesse i at udfordre og udvikle professionen. Det vil være en stor fordel, hvis du har: bred, praktisk erfaring fra fødevare- eller måltidsproduktion kendskab til måltidsproduktion og tilberedningsmetodik generelt kendskab og evner til at begå sig i praktisk køkkenarbejde. Vi kan tilbyde: Et grundigt uddannelsesforløb med henblik på lektorkvalificering, såfremt du ansættes som adjunkt samt gode kompetenceudviklingsmuligheder generelt Et spændende og udfordrende uddannelsesmiljø i en stor, dynamisk organisation med mange muligheder og visioner og et stærkt arbejdsfælleskab Et godt og sundt arbejdsklima Nye fysiske faciliteter, både faglokaler, undervisnings- og kontorfaciliteter Et travlt, men sjovt og engageret kollegateam. Din arbejdsplads På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen ser vi hinanden i øjnene, og siger tingene som de er. Vi løser gerne opgaverne i fællesskab, og tror på at kollektivet er stærkest, når vi taler sammen og byder ind med, hvad vi hver især kan. Vi behøver ikke at være enige om alt, og tror på at styrke også ligger i forskellighed. Vi er 42 medarbejdere fordelt på to uddannelsesledere, der refererer til institutchefen. Uddannelsen er forankret på Institut for Sygeplejerske og Ernæring, som hører til på det Sundhedsfaglige fakultet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2019. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation samt med udgangspunkt i Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, samt deltage i vores ambitiøse adjunktuddannelse. Ansættelse som lektor forudsætter positiv lektorbedømmelse ved en professionshøjskole. jf. Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler, Danmarks Medie og Journalisthøjskole og visse maritime uddannelsesinstitutioner. Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200 København N. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kirstine Hartvig Mahler på telefon 5138 0576. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 19. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 23. maj 2019 og 2. samtaler den 28. maj 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.11jobnetafa9e6ea100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122314&DepartmentId=9592&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3516187Administration + Efter- og videreuddannelser11Sigurdsgade 262200København N51380576DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750660JobNet4980067498006710029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afa9e6eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=afa9e6eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afa9e6ea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afa9e6ea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/20.jpgUnderviser med kompetencer inden for fødevarevidenskab til Ernærings- og Sundhedsuddannelsen12008001Dansk3Læse/ tale334011Underviser9Undervisning og pædagogik361627704Kirstinenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088072Undervisere til NEXT Sydkysten GymnasiumRobot På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange. Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler søger vi nu to undervisere til NEXT Sydkysten Gymnasium. Hele uddannelsessektoren i Danmark er i disse år i hastig forandring. Det gælder også på området for ungdomsuddannelser. Udviklingen påvirker i høj grad NEXT og betyder, at vi som uddannelsesinstitution til stadighed har behov for at tilpasse os de ændrede rammevilkår. Som medarbejder skal du kunne spille en meget aktiv rolle og være med til at sikre, at NEXT også fremstår som en stærk uddannelsesinstitution mange år frem. NEXT Sydkysten Gymnasium søger en underviser i international økonomi (IØ) samt en underviser i idræt. På Sydkysten Gymnasium er der plads til alle, der gerne vil lære, et godt læringsmiljø og et godt fællesskab på tværs af uddannelser og forskelligheder. Her møder eleverne dygtige og engagerede lærere, der ser vore elever og udfordrer dem fagligt. Vi tilskynder eleverne til at udnytte deres fulde potentiale. Her forventer vi, at alle i fællesskab gennem tillid og åben dialog bidrager til at skabe de bedste rammer for god læring og trivsel på skolen. Vi arbejder målrettet med gennemførelse for alle elever og med høj kvalitet i undervisningen. Vi har tre gymnasiale uddannelser, stx, htx og hhx samt eux eud. Underviserne har et velfungerende samarbejde og er gode til at videndele i faggrupperne på tværs af uddannelserne. Din profil, du har en relevant kandidatuddannelse og kompetence til at undervise kan levere undervisning af høj faglig og pædagogisk kvalitet har kompetence til at undervise tværfagligt og it-baseret har interesse for og glæde ved at undervise unge har et positivt syn på dit arbejde, dine kolleger og eleverne har lyst til at blive en del af en engageret og udviklingsorienteret lærergruppe Gode udviklingsmuligheder Du får en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på uddannelse - også af dig. NEXT s mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod. Ansættelsesvilkår Stillingerne er begge på deltid. Stillingen som underviser i IØ er på 60 af en fuldtidsstilling og tidsbegrænset til 30. november 2019 med mulighed for forlængelse. Stillingen som underviser i idræt er på 30 af en fuldtidsstilling og tidsbegrænset til 30. juni 2020. Løn, pension og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten. Vi ønsker, du begynder den 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingerne. Ansøgning Send ansøgning, cv, kopi af kandidatbevis og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange.



Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler søger vi nu to undervisere til NEXT Sydkysten Gymnasium.



Hele uddannelsessektoren i Danmark er i disse år i hastig forandring. Det gælder også på området for ungdomsuddannelser. Udviklingen påvirker i høj grad NEXT og betyder, at vi som uddannelsesinstitution til stadighed har behov for at tilpasse os de ændrede rammevilkår. Som medarbejder skal du kunne spille en meget aktiv rolle og være med til at sikre, at NEXT også fremstår som en stærk uddannelsesinstitution mange år frem.



NEXT Sydkysten Gymnasium søger en underviser i international økonomi (IØ) samt en underviser i idræt.



På Sydkysten Gymnasium er der plads til alle, der gerne vil lære, et godt læringsmiljø og et godt fællesskab på tværs af uddannelser og forskelligheder. Her møder eleverne dygtige og engagerede lærere, der ser vore elever og udfordrer dem fagligt. Vi tilskynder eleverne til at udnytte deres fulde potentiale. Her forventer vi, at alle i fællesskab gennem tillid og åben dialog bidrager til at skabe de bedste rammer for god læring og trivsel på skolen. Vi arbejder målrettet med gennemførelse for alle elever og med høj kvalitet i undervisningen.



Vi har tre gymnasiale uddannelser, stx, htx og hhx samt eux/eud. Underviserne har et velfungerende samarbejde og er gode til at videndele i faggrupperne på tværs af uddannelserne.



Din profil, du

  • har en relevant kandidatuddannelse og kompetence til at undervise
  • kan levere undervisning af høj faglig og pædagogisk kvalitet
  • har kompetence til at undervise tværfagligt og it-baseret
  • har interesse for og glæde ved at undervise unge
  • har et positivt syn på dit arbejde, dine kolleger og eleverne
  • har lyst til at blive en del af en engageret og udviklingsorienteret lærergruppe


Gode udviklingsmuligheder
Du får en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på uddannelse - også af dig. NEXT’s mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod.



Ansættelsesvilkår
Stillingerne er begge på deltid. Stillingen som underviser i IØ er på 60 % af en fuldtidsstilling og tidsbegrænset til 30. november 2019 med mulighed for forlængelse. Stillingen som underviser i idræt er på 30 % af en fuldtidsstilling og tidsbegrænset til 30. juni 2020.

Løn, pension og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten. Vi ønsker, du begynder den 1. oktober 2019 eller snarest muligt.



Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingerne.



Ansøgning
Send ansøgning, cv, kopi af kandidatbevis og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.







NEXT – Uddannelse KøbenhavnValby2019-09-11T00:00:002019-09-24T00:00:00
330086894Trainee-stilling hos Skolen SputnikBasic Skolen Sputnik tilbyder nu trainee-stillinger til lærer- eller pædagogstuderende, der er på 4. år af deres uddannelse. Har du lyst til at afprøve dig selv i praksis på dagbehandlingsområdet? Vil du have kvalificeret studiearbejde det sidste år og øge dine chancer for ansættelse efter endt uddannelse? Hvad er en trainee-stilling? Trainee-stillingerne er inspireret af et pilotprojekt fra Gentofte Kommune og Københavns Professionshøjskole, der bl.a. oprettede dem for at kvalificere praksisdelen af læreruddannelsen. Aftalen varer som udgangspunkt et skoleår, hvor du arbejder 10-13 timer om ugen. Vi tilrettelægger arbejdstiden sammen med dig, så den passer med dit studie. Aftalen må ikke give anledning til en forlængelse af din studietid, men skal være et supplement. Du indgår i et team og deltager i møder på lige fod med øvrige medarbejdere i det omfang skemaet tillader det. Vi tilbyder Introkursus på tre eftermiddage. Hest-føl-ordning med støtte fra erfaren underviser. Praksiserfaring med et pædagogisk og behandlingsmæssigt afsæt, som er grundlaget for dagbehandling. Mulighed for at komme til samtale efter endt uddannelse. En veludviklet pædagogik, fælles metoder og et stærkt værdigrundlag. Kort afstand til ledelsen og stor grad af indflydelse. I Sputnik vil vi gerne være med til at uddanne og kvalificere fremtidens pædagogiske medarbejdere. Vi ser trainee-stillingen som en uddannelsesstilling og forpligter os på at lære fra os. I forlængelse af trainee-stillingen har du mulighed for at skrive dit bachelorprojekt med en konkret empiri, hvis du ønsker det. Det kan i så fald aftales mellem dig og ledelsen på afdelingen. Du kommer som… Lærerstuderende eller pædagogstuderende på 4. år af uddannelsen. Åben, nysgerrig og god til at danne relationer. Nysgerrig efter at arbejde med undervisning, socialpædagogik og pædagogisk behandlingsarbejde. God til navigere i et hus, hvor dagen ikke altid forløber som planlagt, da børnenes og de unges aktuelle dagsform kan variere. Indstillet på at reflektere over både egen og andres praksis. Kort om Sputnik Skolen Sputnik er dagbehandling fordelt på to målgrupper: Børn unge med autisme og psykisk sårbarhed. Børn unge med socio-emotionelle forstyrrelser og ADHD. Vores afdelinger ligger på Vesterbro, Østerbro, København NV, Vanløse, Gentofte, Rødovre og Hillerød. Skriv gerne i din ansøgning, hvis du har præferencer for geografi, målgruppe eller alder. ? Sputnik er en privat organisation, som har eksisteret siden 1999. Vi har overenskomst med SL. Vi har også STU (ungdomsuddannelse), kollegier og eget kursuscenter. Læs mere på www.skolensputnik.dk Ansøgning og praktisk information Ansøgningsfrist: Løbende. For at komme i betragtning til første samtalerunde skal vi have din ansøgning senest d. 20. september kl. 12. Vi læser ansøgninger og holder samtaler løbende. Ansættelse: Snarest muligt. Vi forventer at ansætte 3-4 trainees i dette skoleår, der som udgangspunkt vil være på forskellige afdelinger. Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Jesper Larsen på 20 30 17 85. Send din ansøgning og CV til Olivia Gjelfort via knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at høre fra dig!? Se mere på vores ansøgersite: https: skolensputnik.brandero.comSkolen Sputnik tilbyder nu trainee-stillinger til lærer- eller pædagogstuderende, der er på 4. år af deres uddannelse.

Har du lyst til at afprøve dig selv i praksis på dagbehandlingsområdet? Vil du have kvalificeret studiearbejde det sidste år og øge dine chancer for ansættelse efter endt uddannelse?

Hvad er en trainee-stilling?
Trainee-stillingerne er inspireret af et pilotprojekt fra Gentofte Kommune og Københavns Professionshøjskole, der bl.a. oprettede dem for at kvalificere praksisdelen af læreruddannelsen.

Aftalen varer som udgangspunkt et skoleår, hvor du arbejder 10-13 timer om ugen. Vi tilrettelægger arbejdstiden sammen med dig, så den passer med dit studie.
Aftalen må ikke give anledning til en forlængelse af din studietid, men skal være et supplement.

Du indgår i et team og deltager i møder på lige fod med øvrige medarbejdere i det omfang skemaet tillader det.

Vi tilbyder
  • Introkursus på tre eftermiddage.
  • Hest-føl-ordning med støtte fra erfaren underviser.
  • Praksiserfaring med et pædagogisk og behandlingsmæssigt afsæt, som er grundlaget for dagbehandling.
  • Mulighed for at komme til samtale efter endt uddannelse.
  • En veludviklet pædagogik, fælles metoder og et stærkt værdigrundlag.
  • Kort afstand til ledelsen og stor grad af indflydelse.
I Sputnik vil vi gerne være med til at uddanne og kvalificere fremtidens pædagogiske medarbejdere. Vi ser trainee-stillingen som en uddannelsesstilling og forpligter os på at lære fra os.

I forlængelse af trainee-stillingen har du mulighed for at skrive dit bachelorprojekt med en konkret empiri, hvis du ønsker det. Det kan i så fald aftales mellem dig og ledelsen på afdelingen.

Du kommer som…
  • Lærerstuderende eller pædagogstuderende på 4. år af uddannelsen.
  • Åben, nysgerrig og god til at danne relationer.
  • Nysgerrig efter at arbejde med undervisning, socialpædagogik og pædagogisk behandlingsarbejde.
  • God til navigere i et hus, hvor dagen ikke altid forløber som planlagt, da børnenes og de unges aktuelle dagsform kan variere.
  • Indstillet på at reflektere over både egen og andres praksis.
Kort om Sputnik
Skolen Sputnik er dagbehandling fordelt på to målgrupper:
  • Børn/unge med autisme og psykisk sårbarhed.
  • Børn/unge med socio-emotionelle forstyrrelser og ADHD.
Vores afdelinger ligger på Vesterbro, Østerbro, København NV, Vanløse, Gentofte, Rødovre og Hillerød. Skriv gerne i din ansøgning, hvis du har præferencer for geografi, målgruppe eller alder.
?
Sputnik er en privat organisation, som har eksisteret siden 1999. Vi har overenskomst med SL. Vi har også STU (ungdomsuddannelse), kollegier og eget kursuscenter.

Læs mere på www.skolensputnik.dk

Ansøgning og praktisk information
Ansøgningsfrist: Løbende. For at komme i betragtning til første samtalerunde skal vi have din ansøgning senest d. 20. september kl. 12. Vi læser ansøgninger og holder samtaler løbende.
Ansættelse: Snarest muligt.

Vi forventer at ansætte 3-4 trainees i dette skoleår, der som udgangspunkt vil være på forskellige afdelinger.

Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Jesper Larsen på 20 30 17 85.

Send din ansøgning og CV til Olivia Gjelfort via knappen "Send ansøgning".

Vi glæder os til at høre fra dig!?


Se mere på vores ansøgersite: https://skolensputnik.brandero.com

ORS/Small/dd0ee273_logo.pngSkolen SputnikKøbenhavn NV2019-09-17T00:00:002019-09-20T00:00:00
330086871Underviser og sparringspartner til biblioteketRobot Brænder du igennem, når du underviser? Kan du se dig selv som engageret sparringspartner for alle brugere på et uddannelsesbibliotek? Hvis du kan svare ja, så læs videre! På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi har nemlig en ledig stilling som informationsspecialist med fokus på undervisning og brugervejledning, og vi synes, at det er en rigtig spændende mulighed for at arbejde på et bibliotek i udvikling - og med et vigtigt formål. Kort fortalt søger vi dig, der vil: Skabe stærke og engagerende læringsoplevelser samtidig med at du leverer dyb faglighed i din undervisning Investere dig selv i mødet med vores brugere, så de mærker din faglighed og lyst til at bringe dem videre med viden og inspiration Bidrage fagligt og personligt til vores arbejdsfællesskab, så vi sammen udvikler os som arbejdsplads og fagligt fællesskab Om jobbet Du kommer især til at arbejde med at planlægge, gennemføre og udvikle vores tilbud om undervisning i informationskompetence, og du vil samarbejde med undervisere på KP s uddannelser om dit bidrag til deres undervisning. Du indgår også i den daglige brugerbetjening på vores biblioteker, primært i København, hvor du møder brugere fra alle vores uddannelser. Det giver en stor afveksling i hverdagen, og du vil ofte stå overfor overraskende spørgsmål og nye faglige vinkler. Undervisningsopgaverne og brugerbetjening optager ca. 2 3 af arbejdstiden. Resten af din tid kommer du til at arbejde med blandt andet, at bidrage til udvikling af vores digitale læringstilbud, medvirke til at drive bibliotekets fagguides, deltage i materialevalg og indkøb mv. Om dig Du har en relevant akademisk uddannelse, og skal have erfaring med undervisning i informationskompetence på videregående uddannelser. Det er vigtigt, at man tydeligt kan mærke din erfaring med undervisning, blandt andet ved at du er opmærksom og aktiverende i dialogen med de studerende. Det er også vigtigt for os, at du underviser vores målrettede og krævende studerende med samme overskud og entusiasme, som de søgende og uafklarede studerende. Som person er du sikker på dine kompetencer. Men du er også bevidst om, at du ikke er perfekt. Derfor ser du kollegial sparring og erfaringsudveksling som naturlige muligheder for både at udvikle dig selv, og bidrage aktivt til vores faglige fællesskab. Endelig vil det være vigtigt, at du har erfaring med, og eller lyst til, at arbejde med udvikling af bibliotekets digitale læringstilbud. Om arbejdspladsen Du får 24 engagerede kolleger i Biblioteket, som er i fuld gang med at skabe en fælles kultur og lægge planer for, hvordan vi gør en forskel for vores brugere. Vi er nemlig drevet af at levere vores tydelige bidrag til KP s strategiske mål Fælles om fremragende undervisning . Biblioteket er organiseret i 4 faglige grupper, og du vil indgå i vores undervisningsgruppe sammen med 7 andre kolleger, hvoraf den ene er faglig koordinator. Vi er i alt 25 faste medarbejdere og en gruppe studentermedhjælpere, og vi har biblioteker på 6 adresser, med faste arbejdspladser fordelt på 3 lokaliteter på Vesterbro, Nørrebro og i Hillerød. Vi er en væsentlig del af afdelingen Bibliotek og IT, og vi indgår i KP s fælles administrative organisering Ressourceområdet. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er ledig da en af vores erfarne kolleger går pension, og er til besættelse pr. 1. december 2019. Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer om ugen, og ansættelsen sker i henhold til relevant overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Dit primære arbejdssted vil være på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 Købehavn V. Men vi løser vores opgaver på tværs af alle KP s adresser, så du vil også varetager opgaver på fx Nørrebro, Frederiksberg og i Hillerød. Vil du vide mere? Københavns Professionshøjskole er etableret 1. marts 2018 som en fusion mellem professionshøjskolerne UCC og Metropol. Med en ny strategisk retning Fælles om fremragende undervisning sætter Københavns Professionshøjskole alle sejl til for at styrke undervisningen. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og www.fusionsinfo.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte biblioteksleder Henrik Wium Senfer på tlf. 5163 2427. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest 24. september 2019 kl. 12.00. Vi holder ansættelsessamtaler i to runder henholdsvis fredag den 4. oktober og mandag den 7. oktober 2019. Kandidater, der går videre til anden runde, skal forberede besvarelse af en case. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Brænder du igennem, når du underviser? Kan du se dig selv som engageret sparringspartner for alle brugere på et uddannelsesbibliotek?

Hvis du kan svare ja, så læs videre! På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi har nemlig en ledig stilling som informationsspecialist med fokus på undervisning og brugervejledning, og vi synes, at det er en rigtig spændende mulighed for at arbejde på et bibliotek i udvikling - og med et vigtigt formål. Kort fortalt søger vi dig, der vil:



  • Skabe stærke og engagerende læringsoplevelser samtidig med at du leverer dyb faglighed i din undervisning
  • Investere dig selv i mødet med vores brugere, så de mærker din faglighed og lyst til at bringe dem videre med viden og inspiration
  • Bidrage fagligt og personligt til vores arbejdsfællesskab, så vi sammen udvikler os som arbejdsplads og fagligt fællesskab


Om jobbet

Du kommer især til at arbejde med at planlægge, gennemføre og udvikle vores tilbud om undervisning i informationskompetence, og du vil samarbejde med undervisere på KP’s uddannelser om dit bidrag til deres undervisning.

Du indgår også i den daglige brugerbetjening på vores biblioteker, primært i København, hvor du møder brugere fra alle vores uddannelser. Det giver en stor afveksling i hverdagen, og du vil ofte stå overfor overraskende spørgsmål og nye faglige vinkler.

Undervisningsopgaverne og brugerbetjening optager ca. 2/3 af arbejdstiden. Resten af din tid kommer du til at arbejde med blandt andet, at bidrage til udvikling af vores digitale læringstilbud, medvirke til at drive bibliotekets fagguides, deltage i materialevalg og indkøb mv.



Om dig

Du har en relevant akademisk uddannelse, og skal have erfaring med undervisning i informationskompetence på videregående uddannelser.

Det er vigtigt, at man tydeligt kan mærke din erfaring med undervisning, blandt andet ved at du er opmærksom og aktiverende i dialogen med de studerende. Det er også vigtigt for os, at du underviser vores målrettede og krævende studerende med samme overskud og entusiasme, som de søgende og uafklarede studerende.

Som person er du sikker på dine kompetencer. Men du er også bevidst om, at du ikke er perfekt. Derfor ser du kollegial sparring og erfaringsudveksling som naturlige muligheder for både at udvikle dig selv, og bidrage aktivt til vores faglige fællesskab.

Endelig vil det være vigtigt, at du har erfaring med, og/eller lyst til, at arbejde med udvikling af bibliotekets digitale læringstilbud.



Om arbejdspladsen

Du får 24 engagerede kolleger i Biblioteket, som er i fuld gang med at skabe en fælles kultur og lægge planer for, hvordan vi gør en forskel for vores brugere. Vi er nemlig drevet af at levere vores tydelige bidrag til KP’s strategiske mål ”Fælles om fremragende undervisning”. Biblioteket er organiseret i 4 faglige grupper, og du vil indgå i vores undervisningsgruppe sammen med 7 andre kolleger, hvoraf den ene er faglig koordinator. Vi er i alt 25 faste medarbejdere og en gruppe studentermedhjælpere, og vi har biblioteker på 6 adresser, med faste arbejdspladser fordelt på 3 lokaliteter på Vesterbro, Nørrebro og i Hillerød. Vi er en væsentlig del af afdelingen Bibliotek og IT, og vi indgår i KP’s fælles administrative organisering ”Ressourceområdet.



Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er ledig da en af vores erfarne kolleger går pension, og er til besættelse pr. 1. december 2019.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer om ugen, og ansættelsen sker i henhold til relevant overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.



Dit primære arbejdssted vil være på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 Købehavn V. Men vi løser vores opgaver på tværs af alle KP’s adresser, så du vil også varetager opgaver på fx Nørrebro, Frederiksberg og i Hillerød.



Vil du vide mere?

Københavns Professionshøjskole er etableret 1. marts 2018 som en fusion mellem professionshøjskolerne UCC og Metropol. Med en ny strategisk retning ’Fælles om fremragende undervisning’ sætter Københavns Professionshøjskole alle sejl til for at styrke undervisningen. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og www.fusionsinfo.dk.



For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte biblioteksleder Henrik Wium Senfer på tlf. 5163 2427.



Interesseret?

Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest 24. september 2019 kl. 12.00. Vi holder ansættelsessamtaler i to runder henholdsvis fredag den 4. oktober og mandag den 7. oktober 2019. Kandidater, der går videre til anden runde, skal forberede besvarelse af en case.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.



Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-09-09T00:00:002019-09-24T00:00:00
330086620Albertslund Ungecenters fritidsundervisning.Basic Vi søger undervisere til følgende hold:Tysk for begyndere og fortsættere, Dansk for 2. sprog, Dansk Special, Engelsk, E-sport, Højspænding Adventure hold, Matematik og Parkour, Er du faglig stærk? Brænder du for at undervise inden for dit fagområde og har du lyst til at inspirere og motivere de unge? Så send en ansøgning til os.Løn og ansættelsesforhold: Timelønnen er pt. 344,80 kr. pr time inkl. forberedelse. Vores undervisning ligger kl.16-18.15 og 18.30-21.00Der undervises n gang ugentlig i de fleste fag, men nogle fag afvikles over en weekend.Du kan se mere om holdene på vores hjemmeside www.albertslund-ungecenter.dkTiltrædelsestidspunkt er i uge 39 og vi holder løbende ansættelsessamtaler.For alle stillingerne gælder at ansættelsen sker i henhold til overenskomst for timelønnede lærere m.fl. i Ungdomsskolen. Det er en del af kommunens ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Yderligere oplysninger Ring til skoleleder Ane Marie Kristensen eller afdelingsleder Lisbeth Cantell på tlf. 43642215 for flere detaljer. I Albertslund Kommune er der højt til loftet, langt mellem væggene- og plads til det skæve. Vi er ambitiøse på alle børns vegne. Vi lægger vægt på, at de unge trives i fællesskaber. Derfor prioriterer vi læring, fordybelse og dannelse højt sammen med udvikling af de sociale kompetencer.Vi søger undervisere til følgende hold:

Tysk for begyndere og fortsættere, Dansk for 2. sprog, Dansk Special, Engelsk, E-sport, Højspænding/Adventure hold, Matematik og Parkour, 

Er du faglig stærk? Brænder du for at undervise inden for dit fagområde og har du lyst til at inspirere og motivere de unge? 
Så send en ansøgning til os.

Løn og ansættelsesforhold: 
Timelønnen er pt. 344,80 kr. pr time inkl. forberedelse. 
Vores undervisning ligger kl.16-18.15 og 18.30-21.00
Der undervises én gang ugentlig i de fleste fag, men nogle fag afvikles over en weekend.

Du kan se mere om holdene på vores hjemmeside www.albertslund-ungecenter.dk

Tiltrædelsestidspunkt er i uge 39 og vi holder løbende ansættelsessamtaler.

For alle stillingerne gælder at ansættelsen sker i henhold til overenskomst for timelønnede lærere m.fl. i Ungdomsskolen. Det er en del af kommunens ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. 

Yderligere oplysninger 
Ring til skoleleder Ane Marie Kristensen eller afdelingsleder Lisbeth Cantell på tlf. 43642215 for flere detaljer. 

I Albertslund Kommune er der højt til loftet, langt mellem væggene- og plads til det skæve. Vi er ambitiøse på alle børns vegne. Vi lægger vægt på, at de unge trives i fællesskaber. Derfor prioriterer vi læring, fordybelse og dannelse højt – sammen med udvikling af de sociale kompetencer.
 

ORS/Small/da44f6bd_logo.gifAlbertslund UngecenterAlbertslund2019-09-09T15:03:05.0602019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Undervisere til NEXT Sydkysten Gymnasium

NEXT – Uddannelse København

Valby
På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange. Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler ...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Trainee-stilling hos Skolen Sputnik

Skolen Sputnik

København NV
Skolen Sputnik tilbyder nu trainee-stillinger til lærer- eller pædagogstuderende, der er på 4. år af deres uddannelse. Har du lyst til at afprøve dig selv i praksis på dagbehandlingsområdet? Vil du have kvalificeret studiearbejde det sidste år og øg...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Underviser og sparringspartner til biblioteket

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Brænder du igennem, når du underviser? Kan du se dig selv som engageret sparringspartner for alle brugere på et uddannelsesbibliotek? Hvis du kan svare ja, så læs videre! På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi har nemlig en ledig stilling som...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Albertslund Ungecenters fritidsundervisning.

Albertslund Ungecenter

Albertslund
Vi søger undervisere til følgende hold:Tysk for begyndere og fortsættere, Dansk for 2. sprog, Dansk Special, Engelsk, E-sport, Højspænding Adventure hold, Matematik og Parkour, Er du faglig stærk? Brænder du for at undervise inden for dit fagområde ...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019