Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Underviser til Frisørskole-deltid (Jylland)

  • Et nyt og stærkt koncept indenfor frisørskoler søger en dygtig underviser. Noget for dig?

Så læs videre her:

Det er planen, at selskabet i Danmark skal uddanne 100+ elever årligt, som får en bred uddannelse med fokus på salg og service. Vi er på udkig efter en underviser til frisørlinjen, en med høj faglig viden og en med stort fokus på salg og kundeservice. Jobbet vil stille krav til dine pædagogiske og styringsmæssige kompetencer, din indsigt i branchen og ikke mindst dine kommunikative evner.

Til dagligt kommer du til at arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige engagerede specialister i virksomheden. Du trives med en travl hverdag hvor du mestrer disciplinen med at have mange bolde i luften på samme tid uden at tabe dem på gulvet.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Teoretisk undervisning i henhold til pensum og supervisering af elever samt deres elevbehandlinger
  • Ansvar for koordinering af bookinger og gensalg til kunder
  • Medansvarlig for indkøb 
  • Medansvarlig for KPI’er og budgetter
  • Afholdelse af arrangementer med eksterne kunder 
  • Afholdelse af brandarrangementer
  • Planlægning af uddannelsesforløb for eleverne 
  • Planlægning af undervisningsplaner 
  • Medansvarlig for at føre fremmøde / fravær for eleverne
  • Medansvarlig for afholdelse af eksamen på skolen i samarbejde med censor
  • Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj standard mht. kundeservice og oplevelse
  • Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj miljøstandard
  • Bidrage med positive budskaber og godt humør i en travl hverdag

KVALIFIKATIONER:

  • Du har erfaring med salg eller arbejde i frisørbranchen. 
  • Du er uddannet frisør eller stylist, altså er du klar med saksen hvis det kræves.
  • Erfaring fra relaterede brancher en fordel men ingen betingelse
  • Du skal være en af konceptets frontfigurer og agere rollemodel
  • Du skal være en udpræget igangsætter og entreprenant i din tankegang
  • Du skal have et højt energi-og serviceniveau
  • Du er ambitiøs og brænder for faget
  • Du er udviklingsorienteret
  • Du er omstillingsparat
  • Du tager ejerskab fra dag et
  • Du kan lære fra dig på en positiv og inspirerende måde
  • Du har flair for IT og er daglig bruger af Officepakken

ARBEJDSTID:

  • 25-30 timer ugentligt

PROCESSEN: 

Hos Speedrecruiters som står for processen er vi naturligt digitale i vores mind-set og derfor benytter vi vores digitale set-up til at finde vores nye underviser. Derfor tager det kun 15 min. for dig at søge dette job. Du skal nemlig ikke skrive en lang og tidskrævende ansøgning, men blot besvare den virtuelle spørgeramme som du ”kalder” ved at trykke på GO i øverste højre hjørne.  

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049822Phoenix-1d01624912019-06-27T11:00:51.583Underviser til Frisørskole-deltid (Jylland)
  • Et nyt og stærkt koncept indenfor frisørskoler søger en dygtig underviser. Noget for dig?

Så læs videre her:

Det er planen, at selskabet i Danmark skal uddanne 100+ elever årligt, som får en bred uddannelse med fokus på salg og service. Vi er på udkig efter en underviser til frisørlinjen, en med høj faglig viden og en med stort fokus på salg og kundeservice. Jobbet vil stille krav til dine pædagogiske og styringsmæssige kompetencer, din indsigt i branchen og ikke mindst dine kommunikative evner.

Til dagligt kommer du til at arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige engagerede specialister i virksomheden. Du trives med en travl hverdag hvor du mestrer disciplinen med at have mange bolde i luften på samme tid uden at tabe dem på gulvet.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Teoretisk undervisning i henhold til pensum og supervisering af elever samt deres elevbehandlinger
  • Ansvar for koordinering af bookinger og gensalg til kunder
  • Medansvarlig for indkøb 
  • Medansvarlig for KPI’er og budgetter
  • Afholdelse af arrangementer med eksterne kunder 
  • Afholdelse af brandarrangementer
  • Planlægning af uddannelsesforløb for eleverne 
  • Planlægning af undervisningsplaner 
  • Medansvarlig for at føre fremmøde / fravær for eleverne
  • Medansvarlig for afholdelse af eksamen på skolen i samarbejde med censor
  • Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj standard mht. kundeservice og oplevelse
  • Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj miljøstandard
  • Bidrage med positive budskaber og godt humør i en travl hverdag

KVALIFIKATIONER:

  • Du har erfaring med salg eller arbejde i frisørbranchen. 
  • Du er uddannet frisør eller stylist, altså er du klar med saksen hvis det kræves.
  • Erfaring fra relaterede brancher en fordel men ingen betingelse
  • Du skal være en af konceptets frontfigurer og agere rollemodel
  • Du skal være en udpræget igangsætter og entreprenant i din tankegang
  • Du skal have et højt energi-og serviceniveau
  • Du er ambitiøs og brænder for faget
  • Du er udviklingsorienteret
  • Du er omstillingsparat
  • Du tager ejerskab fra dag et
  • Du kan lære fra dig på en positiv og inspirerende måde
  • Du har flair for IT og er daglig bruger af Officepakken

ARBEJDSTID:

  • 25-30 timer ugentligt

PROCESSEN: 

Hos Speedrecruiters som står for processen er vi naturligt digitale i vores mind-set og derfor benytter vi vores digitale set-up til at finde vores nye underviser. Derfor tager det kun 15 min. for dig at søge dette job. Du skal nemlig ikke skrive en lang og tidskrævende ansøgning, men blot besvare den virtuelle spørgeramme som du ”kalder” ved at trykke på GO i øverste højre hjørne.  

 

2019-08-02T00:51:44.567 Et nyt og stærkt koncept indenfor frisørskoler søger en dygtig underviser. Noget for dig? Så læs videre her: Det er planen, at selskabet i Danmark skal uddanne 100 elever årligt, som får en bred uddannelse med fokus på salg og service. Vi er på udkig efter en underviser til frisørlinjen, en med høj faglig viden og en med stort fokus på salg og kundeservice. Jobbet vil stille krav til dine pædagogiske og styringsmæssige kompetencer, din indsigt i branchen og ikke mindst dine kommunikative evner. Til dagligt kommer du til at arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige engagerede specialister i virksomheden. Du trives med en travl hverdag hvor du mestrer disciplinen med at have mange bolde i luften på samme tid uden at tabe dem på gulvet. ARBEJDSOPGAVER: Teoretisk undervisning i henhold til pensum og supervisering af elever samt deres elevbehandlinger Ansvar for koordinering af bookinger og gensalg til kunder Medansvarlig for indkøb Medansvarlig for KPI er og budgetter Afholdelse af arrangementer med eksterne kunder Afholdelse af brandarrangementer Planlægning af uddannelsesforløb for eleverne Planlægning af undervisningsplaner Medansvarlig for at føre fremmøde fravær for eleverne Medansvarlig for afholdelse af eksamen på skolen i samarbejde med censor Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj standard mht. kundeservice og oplevelse Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj miljøstandard Bidrage med positive budskaber og godt humør i en travl hverdag KVALIFIKATIONER: Du har erfaring med salg eller arbejde i frisørbranchen. Du er uddannet frisør eller stylist, altså er du klar med saksen hvis det kræves. Erfaring fra relaterede brancher en fordel men ingen betingelse Du skal være en af konceptets frontfigurer og agere rollemodel Du skal være en udpræget igangsætter og entreprenant i din tankegang Du skal have et højt energi-og serviceniveau Du er ambitiøs og brænder for faget Du er udviklingsorienteret Du er omstillingsparat Du tager ejerskab fra dag et Du kan lære fra dig på en positiv og inspirerende måde Du har flair for IT og er daglig bruger af Officepakken ARBEJDSTID: 25-30 timer ugentligt PROCESSEN: Hos Speedrecruiters som står for processen er vi naturligt digitale i vores mind-set og derfor benytter vi vores digitale set-up til at finde vores nye underviser. Derfor tager det kun 15 min. for dig at søge dette job. Du skal nemlig ikke skrive en lang og tidskrævende ansøgning, men blot besvare den virtuelle spørgeramme som du kalder ved at trykke på GO i øverste højre hjørne.10Phoenix1d016249100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://www.speedrecruiters.com/job-run/jobs/1203/start0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3553265Speedrecruiters11Ferskvandscentret Erhvervspark, bygning E, Vejlsøvej 518600SilkeborgDKDanmark0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent784553SpeedRecruitersSpecialpakke 1120300127-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d016249https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d016249https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d016249&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d016249&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/4.jpgUnderviser til Frisørskole-deltid (Jylland)12008001Dansk3Læse/ tale334011Underviser9Undervisning og pædagogik362145840ml@speedrecruiters.comDanmarkDanmark330117247Undervisere i saxofon og trompet til Den Kreative SkoleBasic Vi søger udviklingsorienterede og engagerede musikformidlere til faste stillinger på Den Kreative Skole med tiltrædelse 1. januar 2020. Underviser i saxofon og sammenspilStillingen er i afsættet 14 37 og undervisningen foregår på nuværende tidspunkt onsdag og torsdag. Underviser i trompetStillingen er i udgangspunktet på 3,5 37 og undervisningen foregår i dag om tirsdagen.Hvis muligt vil vi gerne besætte stillingen pr. 1. december. For begge stillinger gælder det, at vi har et ønske om at områderne fortsat udvikles og at samarbejde med byens orkestre og bigbands fortsat understøttes og udvikles. Det betyder også at stillingerne med tiden kan udvides, hvis vi lykkes med at udvikle på området. For at lykkes i opgaven, forventes det af dig som ansøger: at du har lyst til at indgå i arbejdet på tværs af faglige skel og er dygtig til at samarbejde. at du har mod på at arbejde med større og mindre hold gerne skoleklasser. at du har en kreativ og kunstnerisk profil, og at du som udgangspunkt har en musikfaglig uddannelse på højt niveau. at du har autoritet i undervisningssituationen. Vi vil vægte fleksibilitet, højt humør og åbenhed. Derudover vil vi selvfølgelig fokusere på din musikfaglighed men også på dine kommunikative og formidlingsmæssige evner. Generelt om Den Kreative SkoleVi ønsker at være et kreativt hus med højt til loftet, hvor der arbejdes på tværs såvel internt som eksternt det være sig i undervisningssituationen men også i forbindelse med projekter på kryds og tværs. Kan du se dig selv i et alsidigt arbejdsliv, og er du rigtig dygtig til at undervise, kan det være dig vi søger! Eleverne skal blive dygtige, de skal opleve et musikalsk fællesskab med andre unge, de skal vise hvad de kan og de skal spille sammen. Vi søger lærere, som udover undervisningen, er optaget af at bidrage til den faglige udvikling blandt andet med kollegerne på kulturskolen. Det er vigtigt, at du vil prioritere rekruttering af nye elever, og at du er klar på at undervise mindre hold og ensembler. Vi søger undervisere, der kan gøre det levende og spændende for eleverne, og som er fuld af gode ideer, tænker i større sammenhænge og er god til at opbygge gode relationer til elever, forældre og kollegaer.På Den Kreative Skole ønsker vi, at vores undervisere arbejder sammen og opfatter sig selv som en del af fællesskabet på hele kulturskolen. Det forventes derfor, at du er klar til at bidrage og involvere dig i samarbejdet med kolleger på kryds og tværs af fagligheder - og id er til det skæve og eksperimenterende samarbejde bliver hilst velkomment. På Den Kreative Skole er vi ca. 50 medarbejdere, der varetager undervisningen inden for musik, dans, teater, billedkunst og forfatterspor. Derudover har vi et ønske om et styrket samarbejde med folkeskoler i kommunen og en fortsat udvikling af fabulatoriet - vores samarbejde med daginstitutioner og dagplejer.Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og hvor der er plads til forskellighed og spontanitet. Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og på baggrund af kvalifikationer og uddannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kulturskoleleder Knud Mortensen på tlf. 20 46 40 39. Ansøgningsfrist mandag 18. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 22. november i tidsrummet mellem kl. 8.00 15.00. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vi søger udviklingsorienterede og engagerede musikformidlere til faste stillinger på Den Kreative Skole med tiltrædelse 1. januar 2020.
 
Underviser i saxofon og sammenspil
Stillingen er i afsættet 14/37 og undervisningen foregår på nuværende tidspunkt onsdag og torsdag.
 
Underviser i trompet
Stillingen er i udgangspunktet på 3,5/37 og undervisningen foregår i dag om tirsdagen.
Hvis muligt vil vi gerne besætte stillingen pr. 1. december.
 
For begge stillinger gælder det, at vi har et ønske om at områderne fortsat udvikles og at samarbejde med byens orkestre og bigbands fortsat understøttes og udvikles. Det betyder også at stillingerne med tiden kan udvides, hvis vi lykkes med at udvikle på området.
 
For at lykkes i opgaven, forventes det af dig som ansøger:
  • at du har lyst til at indgå i arbejdet på tværs af faglige skel og er dygtig til at samarbejde.
  • at du har mod på at arbejde med større og mindre hold – gerne skoleklasser.
  • at du har en kreativ og kunstnerisk profil, og at du som udgangspunkt har en musikfaglig uddannelse på højt niveau.
  • at du har autoritet i undervisningssituationen.
Vi vil vægte fleksibilitet, højt humør og åbenhed. Derudover vil vi selvfølgelig fokusere på din musikfaglighed men også på dine kommunikative og formidlingsmæssige evner.
 
Generelt om Den Kreative Skole
Vi ønsker at være et kreativt hus med højt til loftet, hvor der arbejdes på tværs såvel internt som eksternt – det være sig i undervisningssituationen men også i forbindelse med projekter på kryds og tværs.
 
Kan du se dig selv i et alsidigt arbejdsliv, og er du rigtig dygtig til at undervise, kan det være dig vi søger!
 
Eleverne skal blive dygtige, de skal opleve et musikalsk fællesskab med andre unge, de skal vise hvad de kan – og de skal spille sammen.
 
Vi søger lærere, som udover undervisningen, er optaget af at bidrage til den faglige udvikling blandt andet med kollegerne på kulturskolen. Det er vigtigt, at du vil prioritere rekruttering af nye elever, og at du er klar på at undervise mindre hold og ensembler.
 
Vi søger undervisere, der kan gøre det levende og spændende for eleverne, og som er fuld af gode ideer, tænker i større sammenhænge og er god til at opbygge gode relationer til elever, forældre og kollegaer.

På Den Kreative Skole ønsker vi, at vores undervisere arbejder sammen og opfatter sig selv som en del af fællesskabet på hele kulturskolen. Det forventes derfor, at du er klar til at bidrage og involvere dig i samarbejdet med kolleger på kryds og tværs af fagligheder - og idéer til det skæve og eksperimenterende samarbejde bliver hilst velkomment.
 
På Den Kreative Skole er vi ca. 50 medarbejdere, der varetager undervisningen inden for musik, dans, teater, billedkunst og forfatterspor. Derudover har vi et ønske om et styrket samarbejde med folkeskoler i kommunen og en fortsat udvikling af fabulatoriet - vores samarbejde med daginstitutioner og dagplejer.

Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og hvor der er plads til forskellighed og spontanitet.
 
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og på baggrund af kvalifikationer og uddannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kulturskoleleder Knud Mortensen på tlf. 20 46 40 39.
 
Ansøgningsfrist mandag 18. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 22. november i tidsrummet mellem kl. 8.00 – 15.00.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/a6b37161_logo.jpegDen Kreative SkoleSilkeborg2019-11-04T14:00:25.2232019-11-18T00:00:00
330112546FGU Østjylland søger almenundervisere i dansk og matematik til afdelingerne i Norddjurs, Syddjurs Randers og Favrskov kommune.Profile Vi beder derfor om, at det på ansøgningen anføres hvilke af FGU Østjyllands uddannelsessteder, der ønskes som tjenestested. FGU Østjylland er et nyt uddannelsestilbud til unge under 25 år, der ikke har gennemført eller er i gang med en ungdomsuddannelse, og som heller ikke er i beskæftigelse. Den Forberedende Grunduddannelse (FGU) skal give de unge kompetencer og motivation til at begynde en ungdomsuddannelse eller et job. Alle forløb tilpasses individuelt og kan justeres undervejs, så de unge får de bedste forudsætninger for at få deres fremtids¬drømme opfyldt i forhold til uddannelse og job. FGU består af tre linjer almengrunduddannelse (AGU), produktionsgrunduddannelse (PGU) og erhvervsgrunduddannelse (EGU). Vi søger en seminarieuddannet underviser til matematik og dansk på niveau G, E og D. Herudover vil undervisningskundskaber i andre relevante fag på FGU, som fx dsa, naturfag, engelsk og samfundsfag vægtes højt.Der undervises i personlige, sociale, faglige og almene kompetencer, hvor praksis (AGU) og værkstedsproduktion (PGU) er integrerede. Du skal undervise eleverne i teoretiske emner i tilknytning til produktionen eller praksis, eks. sikkerhed, tegningsforståelse, tilbudsberegning, interviews m.m. Derudover skal du samarbejde tæt med PGU undervisere og vejledere i integreret og differentieret undervisning.Målet med undervisningen er at motivere og forberede eleverne til uddannelse eller erhvervsarbejde. Vi har brug for en almen underviser med formelle undervisningsmæssige kompetencer:Du har en seminarieuddannelse, solid praktisk erfaring og er fagteoretisk stærk.Du har stærkt talent for pædagogik.Er klar til at indgå i et team.Du kan IT på brugerniveau. Du har kørekort til personbil. Personligt er du:Rollemodel og en naturlig autoritet, som indgyder tillid og tryghed.Ressourceperson som kan forene det at stille tydelige krav, med positive forventninger, stor tålmodighed og empati.Stærk på relationskompetence, du er god til at skabe kontakt og relationer til de unge på en respektfuld og tillidsskabende måde.Teamspiller som ser styrken i at samarbejde fagfagligt og tværfagligt for bedst at løse kerneopgaven.Netværker som finder der interessant at samarbejde med ungdomsuddannelser og erhvervsliv. God til at samarbejde, ubetinget loyal over for kolleger og organisation.Serviceminded og fleksibel. Vi tilbyder:En udfordrende og spændende stilling i en helt ny organisation.En personalegruppe med vidt forskellige baggrunde og kompetencer, med det fælles mål at bringe unge positivt videre i uddannelse eller job.En arbejdsplads, hvor vi har eleverne i centrum, hvor vi drager omsorg for hinanden og hvor vi har plads til vores forskellighederVi tilbyder gode muligheder for personlig og faglig udvikling, et godt arbejdsfællesskab med kolleger som er stærkt engagerede i målgruppenDu bliver en del af et tværfagligt team med værkstedsundervisere, almenunderviser og vejleder. Løn og ansættelsesvilkår:Fuldtidsstilling, 37 timer om ugen, som aflønnes i henhold til organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse (FGU), organisationsaftalen supplerer og eller fraviger den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10.Det er en stilling med fuld tilstedeværelse, 37 timer om ugen.Ansøgning og ansøgningsfrist: 23. december 2019 klokken 12, via knappen send ansøgning Du kan henvende dig til HR-ansvarlig Søren Wistrup (tlf. nr.29295767) eller pædagogisk leder Rikke Krogh Hansen (tlf.nr 41802530), hvis du har spørgsmål. Ansættelsessamtaler: Vi indkalder løbende kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb. Tiltrædelse: 1. januar 2020 eller snarest muligt Ansøgningsfristen er den 23. december 2019. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb, da vi satser på tiltrædelse snarest muligtFGU Østjylland dækker Randers, Norddjurs, Syddjurs og Favrskov kommuner.FGU startede op pr.1.august 2019 med virksomhedsoverførte medarbejdere fra primært produktionsskoler og VUC.FGU Østjylland er målrettet individuelle forløb for unge med forskellige behov.Den relationspædagogiske tilgang, faglige ekspertise og høje fleksibilitet kendetegner vores uddannelser, undervisning og administration. Vores 140 engagerede medarbejdere servicerer 700 årselever. Du kan læse mere om FGU Østjylland på www.fguoj.dk og FGU på www.uvm fguVi beder derfor om, at det på ansøgningen anføres hvilke af FGU Østjyllands uddannelsessteder, der ønskes som tjenestested.

 FGU Østjylland er et nyt uddannelsestilbud til unge under 25 år, der ikke har gennemført eller er i gang med en ungdomsuddannelse, og som heller ikke er i beskæftigelse. Den Forberedende Grunduddannelse (FGU) skal give de unge kompetencer og motivation til at begynde en ungdomsuddannelse eller et job. Alle forløb tilpasses individuelt og kan justeres undervejs, så de unge får de bedste forudsætninger for at få deres fremtids¬drømme opfyldt i forhold til uddannelse og job. FGU består af tre linjer; almengrunduddannelse (AGU), produktionsgrunduddannelse (PGU) og erhvervsgrunduddannelse (EGU).
 
Vi søger en seminarieuddannet underviser til matematik og dansk på niveau G, E og D. Herudover vil undervisningskundskaber i andre relevante fag på FGU, som fx  dsa, naturfag, engelsk og samfundsfag vægtes højt.
Der undervises i personlige, sociale, faglige og almene kompetencer, hvor praksis (AGU) og værkstedsproduktion (PGU) er integrerede. 
Du skal undervise eleverne i teoretiske emner i tilknytning til produktionen eller praksis, eks. sikkerhed, tegningsforståelse, tilbudsberegning, interviews m.m. Derudover skal du samarbejde tæt med PGU undervisere og vejledere i integreret og differentieret undervisning.
Målet med undervisningen er at motivere og forberede eleverne til uddannelse eller erhvervsarbejde. 

Vi har brug for en almen underviser med formelle undervisningsmæssige kompetencer:
  • Du har en seminarieuddannelse, solid praktisk erfaring og er fagteoretisk stærk.
  • Du har stærkt talent for pædagogik.
  • Er klar til at indgå i et team.
  • Du kan IT på brugerniveau. 
  • Du har kørekort til personbil.
Personligt er du:
  • Rollemodel og en naturlig autoritet, som indgyder tillid og tryghed.
  • Ressourceperson som kan forene det at stille tydelige krav, med positive forventninger, stor tålmodighed og empati.
  • Stærk på relationskompetence, du er god til at skabe kontakt og relationer til de unge på en respektfuld og tillidsskabende måde.
  • Teamspiller som ser styrken i at samarbejde fagfagligt og tværfagligt for bedst at løse kerneopgaven.
  • Netværker som finder der interessant at samarbejde med ungdomsuddannelser og erhvervsliv. 
  • God til at samarbejde, ubetinget loyal over for kolleger og organisation.
  • Serviceminded og fleksibel.
Vi tilbyder:
  • En udfordrende og spændende stilling i en helt ny organisation.
  • En personalegruppe med vidt forskellige baggrunde og kompetencer, med det fælles mål at bringe unge positivt videre i uddannelse eller job.
  • En arbejdsplads, hvor vi har eleverne i centrum, hvor vi drager omsorg for hinanden og hvor vi har plads til vores forskelligheder
  • Vi tilbyder gode muligheder for personlig og faglig udvikling, et godt arbejdsfællesskab med kolleger som er stærkt engagerede i målgruppen
  • Du bliver en del af et tværfagligt team med værkstedsundervisere, almenunderviser og vejleder.
Løn og ansættelsesvilkår:
Fuldtidsstilling, 37 timer om ugen, som aflønnes i henhold til organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse (FGU), organisationsaftalen supplerer og/eller fraviger den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10.

Det er en stilling med fuld tilstedeværelse, 37 timer om ugen.

Ansøgning og ansøgningsfrist: 23. december 2019 klokken 12, via knappen "send ansøgning"

Du kan henvende dig til HR-ansvarlig Søren Wistrup (tlf. nr.29295767) eller pædagogisk leder Rikke Krogh Hansen (tlf.nr 41802530), hvis du har spørgsmål.
 
Ansættelsessamtaler: Vi indkalder løbende kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb. 

Tiltrædelse: 1. januar 2020 eller snarest muligt
 
Ansøgningsfristen er den 23. december 2019. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb, da vi satser på tiltrædelse snarest muligt

FGU Østjylland dækker Randers, Norddjurs, Syddjurs og Favrskov kommuner.
FGU startede op pr.1.august 2019 med virksomhedsoverførte medarbejdere fra primært produktionsskoler og VUC.
FGU Østjylland er målrettet individuelle forløb for unge med forskellige behov.
Den relationspædagogiske tilgang, faglige ekspertise og høje fleksibilitet kendetegner vores uddannelser, undervisning og administration. Vores 140 engagerede medarbejdere servicerer 700 årselever. Du kan læse mere om FGU Østjylland på www.fguoj.dk og FGU på www.uvm/fgu
 
ORS/Small/b57c0d97_logo.pngFGU ØstjyllandRanders SØ2019-10-25T14:00:19.5202019-12-23T00:00:00
330122721Underviser med sygeplejefaglig baggrund søges til Social- og Sundhedsskolen FVH, VejleRobot Social- og Sundhedsskolen Fredericia-Vejle-Horsens søger en underviser med kompetencer til at undervise i uddannelsesspecifikke fag på Grundforløb 2 SSH SSA samt i sundhedsfaglige fag på Social- og sundhedshjælperuddannelsen og Social- og sundhedsassistentuddannelsen. Vi søger en underviser med en sundhedsfaglig baggrund, f.eks. sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut. Det er afgørende, at underviseren brænder for den pædagogiske og didaktiske opgave, som det er at undervise en differentieret elevgruppe i et bredt og grundlæggende sundhedsfagligt indhold. Stillingen er tilknyttet afdelingen i Vejle, men undervisning på afdelingerne i Kolding, Fredericia og Horsens kan forekomme. Stillingen er tidsbegrænset i perioden 01.01.20 31.01.21 Vi tilbyder Spændende underviserstillinger i et udviklingsorienteret undervisningsmiljø præget af høj faglighed, ordentlighed og en elevgruppe, som har valgt at uddanne sig inden for social- og sundhedsområdet. Du vil indgå i et team af engagerede kolleger, der alle arbejder tæt sammen om elevernes læring. Vi lægger stor vægt på fælles forberedelse, udvikling og pædagogisk refleksion. Dine væsentligste opgaver bliver At undervise på grundforløb 2 og hovedforløb.At være kontaktlærer.At varetage opgaver i forhold til planlægning, afvikling og evaluering af konkrete undervisningsopgaver ud fra skolens digitale platforme.At udvikle de sundhedsfaglige aspekter i de uddannelsesspecifikke fag.At indgå i tværfaglige undervisningsteams, der skal sikre en høj grad af tværfaglighed, koordinering, udvikling og kvalitet i uddannelsenAt deltage i forskellige typer af pædagogisk, didaktisk og fagligt udviklingsarbejde, særligt i forhold til skolens strategiske indsatsområder Vi forventer At du har en sundhedsfaglig uddannelseAt du har relevant praksiserfaring fra hjemmepleje, somatik eller psykiatriAt du har undervisningserfaring eller lyst til undervisningAt du er motiveret for at undervise mange forskellige elevtyper, og du evner at differentiere din undervisningAt du sætter pris på videndeling og samarbejdeAt du er løsningsorienteret og handlekraftig i forhold til den pædagogiske indsatsAt du kan arbejde tværfagligt, fleksibelt og selvstændigtAt du er initiativrig, imødekommende og har humorAt du evner at holde fokus i en travl hverdag Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Vil du vide mere? Yderligere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Grethe Thing, tlf. 79 211 272 eller uddannelseschef Anne Bak Larsen 2137 3345 Ansøgning og tidsplanAnsættelsesnorm: 37 timer ugentligt Ansøgningsfrist: tirsdag dag d. 19. november 2019, kl. 8.00 Ansættelsessamtaler: fredag den 22. november 2019 Social- og Sundhedsskolen Fredericia-Vejle-Horsens er en selvejende institution under staten med egen bestyrelse og afdelinger i Fredericia, Vejle, Horsens og Kolding. Skolen er omfattet af Erhvervsskolelovgivningen (EUD) og udbyder grundforløb, social- og sundhedsuddannelsen, herunder EUX, den pædagogiske assistentuddannelse samt efter- og videreuddannelser. Skolen har årligt ca. 800 årselever og beskæftiger ca. 135 medarbejdere.

Social- og Sundhedsskolen Fredericia-Vejle-Horsens søger en underviser med kompetencer til at undervise i uddannelsesspecifikke fag på Grundforløb 2 SSH/SSA samt i sundhedsfaglige fag på Social- og sundhedshjælperuddannelsen og Social- og sundhedsassistentuddannelsen.

Vi søger en underviser med en sundhedsfaglig baggrund, f.eks. sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut.

Det er afgørende, at underviseren brænder for den pædagogiske og didaktiske opgave, som det er at undervise en differentieret elevgruppe i et bredt og grundlæggende sundhedsfagligt indhold.

 

Stillingen er tilknyttet afdelingen i Vejle, men undervisning på afdelingerne i Kolding, Fredericia og Horsens kan forekomme.

 

Stillingen er tidsbegrænset i perioden 01.01.20–31.01.21

 

Vi tilbyder

Spændende underviserstillinger i et udviklingsorienteret undervisningsmiljø præget af høj faglighed, ordentlighed og en elevgruppe, som har valgt at uddanne sig inden for social- og sundhedsområdet. Du vil indgå i et team af engagerede kolleger, der alle arbejder tæt sammen om elevernes læring. Vi lægger stor vægt på fælles forberedelse, udvikling og pædagogisk refleksion.

 

Dine væsentligste opgaver bliver

  • At undervise på grundforløb 2 og hovedforløb.
  • At være kontaktlærer.
  • At varetage opgaver i forhold til planlægning, afvikling og evaluering af konkrete undervisningsopgaver ud fra skolens digitale platforme.
  • At udvikle de sundhedsfaglige aspekter i de uddannelsesspecifikke fag.
  • At indgå i tværfaglige undervisningsteams, der skal sikre en høj grad af tværfaglighed, koordinering, udvikling og kvalitet i uddannelsen
  • At deltage i forskellige typer af pædagogisk, didaktisk og fagligt udviklingsarbejde, særligt i forhold til skolens strategiske indsatsområder

 

Vi forventer

  • At du har en sundhedsfaglig uddannelse
  • At du har relevant praksiserfaring fra hjemmepleje, somatik eller psykiatri
  • At du har undervisningserfaring eller lyst til undervisning
  • At du er motiveret for at undervise mange forskellige elevtyper, og du evner at differentiere din undervisning
  • At du sætter pris på videndeling og samarbejde
  • At du er løsningsorienteret og handlekraftig i forhold til den pædagogiske indsats
  • At du kan arbejde tværfagligt, fleksibelt og selvstændigt
  • At du er initiativrig, imødekommende og har humor
  • At du evner at holde fokus i en travl hverdag

 

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne om ny løn.

 

Vil du vide mere?

Yderligere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Grethe Thing, tlf. 79 211 272 eller uddannelseschef Anne Bak Larsen 2137 3345

 

Ansøgning og tidsplan
Ansættelsesnorm: 37 timer ugentligt

Ansøgningsfrist: tirsdag dag d. 19. november 2019, kl. 8.00

Ansættelsessamtaler: fredag den 22. november 2019

 

Social- og Sundhedsskolen Fredericia-Vejle-Horsens er en selvejende institution under staten med egen bestyrelse og afdelinger i Fredericia, Vejle, Horsens og Kolding. Skolen er omfattet af Erhvervsskolelovgivningen (EUD) og udbyder grundforløb, social- og sundhedsuddannelsen, herunder EUX, den pædagogiske assistentuddannelse samt efter- og videreuddannelser. Skolen har årligt ca. 800 årselever og beskæftiger ca. 135 medarbejdere.

Social- og Sundhedsskolen, Fredericia-Vejle-HorsensVejle2019-11-12T00:00:002019-11-19T00:00:00
330120828Underviser inden for planlægning og produktionsoptimering til Value Chain Management-uddannelsenRobot Er du stærk inden for planlægning og produktionsoptimering og kan du formidle din viden til andre? Så er du måske vores nye underviser. Vi søger en underviser til Value Chain Management-uddannelsen i Horsens og Aarhus. Så hvis du har lyst til at uddanne studerende, der kan optimere virksomheders værdikæde og bidrage til at udvikle danske og internationale virksomheder, er du måske vores nye underviserkollega. Lidt om os Vi er et team af højt engagerede undervisere, som brænder for at gøre en forskel for vores studerende og for de virksomheder, som vi uddanner fremtidens medarbejdere til. De fleste af os har mange års erfaring fra erhvervslivet, som vi dagligt bringer i spil i vores undervisning, vejledning og forsknings- og udviklingsaktiviteter, ligesom vi arbejder tæt sammen med en lang række virksomheder i forbindelse med blandt andet projektarbejde. Value Chain Management-uddannelsen er en 3 ½-årig professionsbacheloruddannelse, som udbydes på både dansk og engelsk og på Campus Horsens og Campus Aarhus C. Uddannelsen hører under VIA Business (Storytelling, design og business uddannelserne), som tillige udbyder akademi- og bacheloruddannelser inden for markedsføring og salg. Vi har et unikt internationalt miljø med studerende fra mere end 30 forskellige lande og samarbejdspartnere i og uden for Europa. Læs mere om os og resten af VIA University College på www.via.dk. Dine kompetencer Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse gerne på kandidatniveau (produktionsingeniør, cand. merc. i Operations Management el.lign.) samt mindst 5 års erfaring med planlægning og eller produktion fortrinsvis fra private virksomheder, gerne på ledelsesniveau. Du er en stærk formidler, som formår ikke alene at præsentere den relevante teori, men også at hjælpe vores studerende med at omsætte teorien til praksis og dermed bidrage til levere værdi til de virksomheder, der aftager vores studerende efter endt uddannelse. Du taler og skriver både dansk og engelsk på højt niveau, og har erfaring med at færdes i et internationalt miljø. Ikke mindst er du en team-player med en veludviklet sans for humor og lyst til en afvekslende hverdag i et dynamisk og ambitiøst undervisningsmiljø med gode udviklingsmuligheder og en høj grad af medindflydelse, fleksibilitet og medansvar. Dine opgaver Du skal undervise og vejlede studerende inden for flere af følgende emner: Produktionsplanlægning (MPS, MRP, kapacitetsplanlægning, etc) Produktionsstyring og optimering (herunder simulering af produktion) Forskellige produktionsfilosofier (LEAN, QRM Agile Manufacturing etc.) Digital produktion (Industri 4.0) Produktionsstyringssystemer Kvalitetsstyring Derudover skal du vejlede vores studerende i forbindelse med projektarbejde og praktik, deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter, undervise på efter- og videreuddannelsesområdet samt aktivt bidrage til den løbende udvikling af uddannelsen i et tæt samarbejde med resten af teamet og med erhvervslivet. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er gennemsnitligt på 37 timer ugen. Ansættelsessted er campus Horsens (Chr. M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens). Stillingens løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension. Ansættelsen er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, Professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 04. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23.oktober 2018. Se venligst link til stillingsstruktur: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358 og link til lektorkvalificeringsbekendtgørelse: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627. Tiltrædelse senest 1. februar 2020, men helst 1. januar 2020. For yderligere oplysninger om stillingen er du meget velkommen til at kontakte uddannelsesleder Anne Mette Bryde Nibe, nibe@via.dk, tlf. 45 87 55 44 22 eller uddannelseskoordinator Rickard Lindquist, rl@via.dk, tlf. 45 87 55 44 03. Ansøgningsfrist mv. Vi vil gerne modtage din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 22. november 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Læs information om anvendelse af persondata i forbindelse med rekruttering her:https: www.via.dk da om-via job personoplysninger

Er du stærk inden for planlægning og produktionsoptimering – og kan du formidle din viden til andre? Så er du måske vores nye underviser.                                       

Vi søger en underviser til Value Chain Management-uddannelsen i Horsens og Aarhus. Så hvis du har lyst til at uddanne studerende, der kan optimere virksomheders værdikæde og bidrage til at udvikle danske og internationale virksomheder, er du måske vores nye underviserkollega.

Lidt om os

Vi er et team af højt engagerede undervisere, som brænder for at gøre en forskel for vores studerende og for de virksomheder, som vi uddanner fremtidens medarbejdere til. De fleste af os har mange års erfaring fra erhvervslivet, som vi dagligt bringer i spil i vores undervisning, vejledning og forsknings- og udviklingsaktiviteter, ligesom vi arbejder tæt sammen med en lang række virksomheder i forbindelse med blandt andet projektarbejde.

Value Chain Management-uddannelsen er en 3 ½-årig professionsbacheloruddannelse, som udbydes på både dansk og engelsk og på Campus Horsens og Campus Aarhus C. Uddannelsen hører under VIA Business (Storytelling, design og business uddannelserne), som tillige udbyder akademi- og bacheloruddannelser inden for markedsføring og salg. Vi har et unikt internationalt miljø med studerende fra mere end 30 forskellige lande og samarbejdspartnere i og uden for Europa.

Læs mere om os og resten af VIA University College på www.via.dk.

Dine kompetencer

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse gerne på kandidatniveau (produktionsingeniør, cand. merc. i Operations Management el.lign.) samt mindst 5 års erfaring med planlægning og/eller produktion fortrinsvis fra private virksomheder, gerne på ledelsesniveau. Du er en stærk formidler, som formår ikke alene at præsentere den relevante teori, men også at hjælpe vores studerende med at omsætte teorien til praksis og dermed bidrage til levere værdi til de virksomheder, der aftager vores studerende efter endt uddannelse.

Du taler og skriver både dansk og engelsk på højt niveau, og har erfaring med at færdes i et internationalt miljø. Ikke mindst er du en team-player med en veludviklet sans for humor og lyst til en afvekslende hverdag i et dynamisk og ambitiøst undervisningsmiljø med gode udviklingsmuligheder og en høj grad af medindflydelse, fleksibilitet og medansvar.

Dine opgaver

Du skal undervise og vejlede studerende inden for flere af følgende emner:

  • Produktionsplanlægning (MPS, MRP, kapacitetsplanlægning, etc)
  • Produktionsstyring og optimering (herunder simulering af produktion)
  • Forskellige produktionsfilosofier (LEAN, QRM Agile Manufacturing etc.)
  • Digital produktion (Industri 4.0)
  • Produktionsstyringssystemer
  • Kvalitetsstyring
Derudover skal du vejlede vores studerende i forbindelse med projektarbejde og praktik, deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter, undervise på efter- og videreuddannelsesområdet samt aktivt bidrage til den løbende udvikling af uddannelsen i et tæt samarbejde med resten af teamet og med erhvervslivet.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er gennemsnitligt på 37 timer/ugen. Ansættelsessted er campus Horsens (Chr. M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens).

Stillingens løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension.

Ansættelsen er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, Professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 04. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23.oktober 2018.

Se venligst link til stillingsstruktur: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358 

og link til lektorkvalificeringsbekendtgørelse: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627.

Tiltrædelse senest 1. februar 2020, men helst 1. januar 2020.

For yderligere oplysninger om stillingen er du meget velkommen til at kontakte uddannelsesleder Anne Mette Bryde Nibe, nibe@via.dk, tlf. +45 87 55 44 22  eller uddannelseskoordinator Rickard Lindquist, rl@via.dk, tlf. +45 87 55 44 03.

Ansøgningsfrist mv.

Vi vil gerne modtage din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 22. november 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Læs information om anvendelse af persondata i forbindelse med rekruttering her:https://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger

VIA BusinessHorsens2019-11-08T00:00:002019-11-22T00:00:00
330120816Underviser til Value Chain Management-uddannelsenRobot Er du stærk til tal og kan du formidle din viden til andre? Så er du måske vores nye underviser. Vi søger en underviser til de økonomiske fag samt statistik på Value Chain Management-uddannelsen i Horsens og Aarhus. Så hvis du har lyst til at uddanne studerende, der kan optimere virksomheders værdikæde og bidrage til at udvikle danske og internationale virksomheder, er du måske vores nye underviserkollega. Lidt om os Vi er et team af højt engagerede undervisere, som brænder for at gøre en forskel for vores studerende og for de virksomheder, som vi uddanner fremtidens medarbejdere til. De fleste af os har mange års erfaring fra erhvervslivet, som vi dagligt bringer i spil i vores undervisning, vejledning og forsknings- og udviklingsaktiviteter, ligesom vi arbejder tæt sammen med en lang række virksomheder i forbindelse med blandt andet projektarbejde. Value Chain Management-uddannelsen er en 3 ½-årig professionsbacheloruddannelse, som udbydes på både dansk og engelsk og på Campus Horsens og Campus Aarhus C. Uddannelsen hører under VIA Business, som tillige udbyder akademi- og bacheloruddannelser inden for markedsføring og salg. Vi har et unikt internationalt miljø med studerende fra mere end 30 forskellige lande og samarbejdspartnere i og uden for Europa. Læs mere om os og resten af VIA University College på www.via.dk. Dine kompetencer Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveau (cand. oecon. eller cand merc.) samt mindst 5 års erfaring fra økonomifunktioner i erhvervslivet, gerne på lederniveau. Du er en stærk formidler, som formår ikke alene at præsentere den relevante teori, men også at hjælpe vores studerende med at omsætte teorien til praksis og dermed bidrage til levere værdi til de virksomheder, der aftager vores studerende efter endt uddannelse. Du taler og skriver både dansk og engelsk på højt niveau, og har erfaring med at færdes i et internationalt miljø. Ikke mindst er du en team-player med en veludviklet sans for humor og lyst til en afvekslende hverdag i et dynamisk og ambitiøst undervisningsmiljø med gode udviklingsmuligheder og en høj grad af medindflydelse, fleksibilitet og medansvar. Dine opgaver Du skal undervise og vejlede studerende inden for flere af følgende emner: Erhvervsøkonomi Omkostningsanalyse Regnskabsvæsen Finansiering Investeringsteori Statistik ERP-systemer Derudover skal du vejlede vores studerende i forbindelse med projektarbejde og praktik, deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter, undervise på efter- og videreuddannelsesområdet samt aktivt bidrage til den løbende udvikling af uddannelsen i et tæt samarbejde med resten af teamet og med erhvervslivet. Ansættelsesvilkår Ansættelsen er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. Link til stillingsstrukturen: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358 Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627 Løn, pension og øvrige ansættelsesvilkår fastlægges i overensstemmelse med gældende overenskomster. Tiltrædelse senest 1. februar 2020, men helst 1. januar 2020. For yderligere oplysninger om stillingen er du meget velkommen til at kontakte uddannelsesleder Anne Mette Bryde Nibe, nibe@via.dk, tlf. 45 87 55 44 22 eller uddannelseskoordinator Rickard Lindquist, rl@via.dk, tlf. 45 87 55 44 03. Ansøgningsfrist mv. Vi vil gerne modtage din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 22. november 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Læs information om anvendelse af persondata i forbindelse med rekruttering her: https: www.via.dk da om-via job personoplysninger

Er du stærk til tal – og kan du formidle din viden til andre? Så er du måske vores nye underviser.                                        

Vi søger en underviser til de økonomiske fag samt statistik på Value Chain Management-uddannelsen i Horsens og Aarhus. Så hvis du har lyst til at uddanne studerende, der kan optimere virksomheders værdikæde og bidrage til at udvikle danske og internationale virksomheder, er du måske vores nye underviserkollega.

Lidt om os

Vi er et team af højt engagerede undervisere, som brænder for at gøre en forskel for vores studerende og for de virksomheder, som vi uddanner fremtidens medarbejdere til. De fleste af os har mange års erfaring fra erhvervslivet, som vi dagligt bringer i spil i vores undervisning, vejledning og forsknings- og udviklingsaktiviteter, ligesom vi arbejder tæt sammen med en lang række virksomheder i forbindelse med blandt andet projektarbejde.

Value Chain Management-uddannelsen er en 3 ½-årig professionsbacheloruddannelse, som udbydes på både dansk og engelsk og på Campus Horsens og Campus Aarhus C. Uddannelsen hører under VIA Business, som tillige udbyder akademi- og bacheloruddannelser inden for markedsføring og salg. Vi har et unikt internationalt miljø med studerende fra mere end 30 forskellige lande og samarbejdspartnere i og uden for Europa.

Læs mere om os og resten af VIA University College på www.via.dk.

Dine kompetencer

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveau (cand. oecon. eller cand merc.) samt mindst 5 års erfaring fra økonomifunktioner i erhvervslivet, gerne på lederniveau. Du er en stærk formidler, som formår ikke alene at præsentere den relevante teori, men også at hjælpe vores studerende med at omsætte teorien til praksis og dermed bidrage til levere værdi til de virksomheder, der aftager vores studerende efter endt uddannelse.

Du taler og skriver både dansk og engelsk på højt niveau, og har erfaring med at færdes i et internationalt miljø. Ikke mindst er du en team-player med en veludviklet sans for humor og lyst til en afvekslende hverdag i et dynamisk og ambitiøst undervisningsmiljø med gode udviklingsmuligheder og en høj grad af medindflydelse, fleksibilitet og medansvar.

Dine opgaver

Du skal undervise og vejlede studerende inden for flere af følgende emner:

  • Erhvervsøkonomi
  • Omkostningsanalyse
  • Regnskabsvæsen
  • Finansiering
  • Investeringsteori
  • Statistik
  • ERP-systemer
Derudover skal du vejlede vores studerende i forbindelse med projektarbejde og praktik, deltage i forsknings- og udviklingsaktiviteter, undervise på efter- og videreuddannelsesområdet samt aktivt bidrage til den løbende udvikling af uddannelsen i et tæt samarbejde med resten af teamet og med erhvervslivet.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsen er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018.

 Link til stillingsstrukturen: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358

 Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627

Løn, pension og øvrige ansættelsesvilkår fastlægges i overensstemmelse med gældende overenskomster.

Tiltrædelse senest 1. februar 2020, men helst 1. januar 2020.

For yderligere oplysninger om stillingen er du meget velkommen til at kontakte uddannelsesleder Anne Mette Bryde Nibe, nibe@via.dk, tlf. +45 87 55 44 22 eller uddannelseskoordinator Rickard Lindquist, rl@via.dk, tlf. +45 87 55 44 03.

Ansøgningsfrist mv.

Vi vil gerne modtage din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 22. november 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Læs information om anvendelse af persondata i forbindelse med rekruttering her: https://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger

VIA BusinessHorsens2019-11-08T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Undervisere i saxofon og trompet til Den Kreative Skole

Den Kreative Skole

Silkeborg
Vi søger udviklingsorienterede og engagerede musikformidlere til faste stillinger på Den Kreative Skole med tiltrædelse 1. januar 2020. Underviser i saxofon og sammenspilStillingen er i afsættet 14 37 og undervisningen foregår på nuværende tidspunkt...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019

FGU Østjylland søger almenundervisere i dansk og matematik til afdelingerne i Norddjurs, Syddjurs Randers og Favrskov kommune.

FGU Østjylland

Randers SØ
Vi beder derfor om, at det på ansøgningen anføres hvilke af FGU Østjyllands uddannelsessteder, der ønskes som tjenestested. FGU Østjylland er et nyt uddannelsestilbud til unge under 25 år, der ikke har gennemført eller er i gang med en ungdomsuddann...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:23. december 2019

Underviser med sygeplejefaglig baggrund søges til Social- og Sundhedsskolen FVH, Vejle

Social- og Sundhedsskolen, Fredericia-Vejle-Horsens

Vejle
Social- og Sundhedsskolen Fredericia-Vejle-Horsens søger en underviser med kompetencer til at undervise i uddannelsesspecifikke fag på Grundforløb 2 SSH SSA samt i sundhedsfaglige fag på Social- og sundhedshjælperuddannelsen og Social- og sundhedsas...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Underviser inden for planlægning og produktionsoptimering til Value Chain Management-uddannelsen

VIA Business

Horsens
Er du stærk inden for planlægning og produktionsoptimering og kan du formidle din viden til andre? Så er du måske vores nye underviser. Vi søger en underviser til Value Chain Management-uddannelsen i Horsens og Aarhus. Så hvis du har lyst til at udd...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Underviser til Value Chain Management-uddannelsen

VIA Business

Horsens
Er du stærk til tal og kan du formidle din viden til andre? Så er du måske vores nye underviser. Vi søger en underviser til de økonomiske fag samt statistik på Value Chain Management-uddannelsen i Horsens og Aarhus. Så hvis du har lyst til at uddann...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019