Undervisere til holdundervisning i medicinsk biokemi for stud. med. ved Institut for Biomedicin

Ved Institut for Biomedicin (Medicinsk Biokemi), Health, Aarhus Universitet søges studenterundervisere til at varetage holdundervisning i medicinsk biokemi for 3.sem. stud. med. for efteråret 2019.

Holdundervisningen ligger i perioden 26. august 2019 til 2. december 2019. Et hold har 54 dobbelttimer i hele semestret. Der undervises i kemi fra 26. august – 5. september alle hverdage med 2 daglige dobbeltlektioner, kl. 08.15-10.00 og kl. 10.15-12.00. Der undervises i biokemi fra 6. september. – 2. december. Timerne ligger på skiftende tider for hver uge, med enkelte undtagelser typisk fra kl. 8.15-10.00 eller kl. 10.15 – 12.00.
Uge 42 er undervisningsfri – efterårsferie

Der aflønnes efter overenskomst. Vi vil i så stor udstrækning, som det er muligt efterkomme specielle ønsker med hensyn til antallet af konfrontationstimer samt tidsmæssig placering.

Fagbeskrivelse samt time- og emneplan kan rekvireres fra Institut for Biomedicin (Medicinsk Biokemi), sekretær Inger Marie Bro, e-mail: imb@biomed.au.dk eller evt. på tlf. 8716 7807

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og SUL.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:

  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser), samt evt. tidligere undervisningserfaring
  • Foretrukket tidspunkt og hvilken periode/eller perioder undervisning kan påtages indenfor efterårssemesteret 2019 (26. august 2019 til 2. december 2019)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
4. august 2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049725Phoenix-22196ca112019-06-27T00:00:00Undervisere til holdundervisning i medicinsk biokemi for stud. med. ved Institut for BiomedicinVed Institut for Biomedicin (Medicinsk Biokemi), Health, Aarhus Universitet søges studenterundervisere til at varetage holdundervisning i medicinsk biokemi for 3.sem. stud. med. for efteråret 2019.

Holdundervisningen ligger i perioden 26. august 2019 til 2. december 2019. Et hold har 54 dobbelttimer i hele semestret. Der undervises i kemi fra 26. august – 5. september alle hverdage med 2 daglige dobbeltlektioner, kl. 08.15-10.00 og kl. 10.15-12.00. Der undervises i biokemi fra 6. september. – 2. december. Timerne ligger på skiftende tider for hver uge, med enkelte undtagelser typisk fra kl. 8.15-10.00 eller kl. 10.15 – 12.00.
Uge 42 er undervisningsfri – efterårsferie

Der aflønnes efter overenskomst. Vi vil i så stor udstrækning, som det er muligt efterkomme specielle ønsker med hensyn til antallet af konfrontationstimer samt tidsmæssig placering.

Fagbeskrivelse samt time- og emneplan kan rekvireres fra Institut for Biomedicin (Medicinsk Biokemi), sekretær Inger Marie Bro, e-mail: imb@biomed.au.dk eller evt. på tlf. 8716 7807

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og SUL.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser), samt evt. tidligere undervisningserfaring
  • Foretrukket tidspunkt og hvilken periode/eller perioder undervisning kan påtages indenfor efterårssemesteret 2019 (26. august 2019 til 2. december 2019)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
4. august 2019

 

Ved Institut for Biomedicin (Medicinsk Biokemi), Health, Aarhus Universitet søges studenterundervisere til at varetage holdundervisning i medicinsk biokemi for 3.sem. stud. med. for efteråret 2019. Holdundervisningen ligger i perioden 26. august 2019 til 2. december 2019. Et hold har 54 dobbelttimer i hele semestret. Der undervises i kemi fra 26. august 5. september alle hverdage med 2 daglige dobbeltlektioner, kl. 08.15-10.00 og kl. 10.15-12.00. Der undervises i biokemi fra 6. september. 2. december. Timerne ligger på skiftende tider for hver uge, med enkelte undtagelser typisk fra kl. 8.15-10.00 eller kl. 10.15 12.00. Uge 42 er undervisningsfri efterårsferie Der aflønnes efter overenskomst. Vi vil i så stor udstrækning, som det er muligt efterkomme specielle ønsker med hensyn til antallet af konfrontationstimer samt tidsmæssig placering. Fagbeskrivelse samt time- og emneplan kan rekvireres fra Institut for Biomedicin (Medicinsk Biokemi), sekretær Inger Marie Bro, e-mail: imb@biomed.au.dk eller evt. på tlf. 8716 7807 Ansættelsesgrundlag Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og SUL. Ansøgning Din ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser), samt evt. tidligere undervisningserfaringForetrukket tidspunkt og hvilken periode eller perioder undervisning kan påtages indenfor efterårssemesteret 2019 (26. august 2019 til 2. december 2019)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere. Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 4. august 201911jobnet22196ca1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=fefbf9c6-5302-455b-8c4f-37d53100d1f40EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3553226Aarhus Universitet11Ole Worms Allé 38000Aarhus CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset783950JobNet5009784500978410026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22196ca1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=22196ca1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22196ca1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22196ca1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/14.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale334011Underviser9Undervisning og pædagogik362145781noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330056811Underviser og konsulent til beskæftigelsesområdetRobot Social, beskæftigelse og sundhedsområdet VIA Efter og videreuddannelserne søger adjunkt lektor med underviser- og konsulenterfaring. Vi vil styrke beskæftigelses- området yderligere i Region Midt og Nordjylland, og søger derfor en kollega, der vil være med til at udfordre og udvikle beskæftigelsesområdet i samspil med dygtige kolleger i VIA. Din faglige baggrund kunne være socialrådgiver med akademisk overbygning, samt et indgående kendskab til, og interesse for udvikling af, beskæftigelsesområdet. Du får tjenestested i Aarhus.DINE OPGAVER ER:• at fungere som underviser og konsulent - primært inden for beskæftigelses- og arbejdsmarkedsområdet.• at procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver sammen med kunder herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb og efterfølgende koordinere og implementere• at planlægge og gennemføre akademi- og diplommoduler samt andre kursusaktiviteter• at have fokus på tværfagligt og tværsektorielt samarbejde i udarbejdelse af særligt tilrettelagte kompetence-udviklingsforløb• udarbejde projektansøgninger og projektledelse• afhængigt af stilling (adjunkt lektor) undervise på grund- og efter og videreuddannelseDINE KOMPETENCER:Vi forventer, at du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, og at du har særdeles gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energiniveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre. Du er i besiddelse af en solid beskæftigelsesfaglig baggrund, og har en relevant uddannelse på kandidat, master eller Ph.d. niveau inden for det sociale område. Du har stærke socialfaglige kompetencer og viden om praksis, som du kan anvende som både underviser og konsulent. Endvidere er du god til at skabe kontakt med kunder, og kan tænke og udvikle aktiviteter som skaber værdi for borgerne. Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for projektansøgning, projektledelse og kommunikation. VI TILBYDER: En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer med spændende og udfordrende opgaver inden for især beskæftigelsesområdet. Herunder:• varierende opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis • et stærkt fagligt miljø inden for de sociale, sundhedsfaglige og beskæftigelsesrettede efter- og videreuddannelser • stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social- og sundhedsområdet • et højt drive og udvikling af en mere salgsorienteret enhed • en uhøjtidelig omgangsform og en organisation der værdsætter ansvarlighed og selvstændighedLØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD: Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inklusiv pensionsbidrag. Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed. Stillingen er til besættelse pr. 01.10.2019. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt.Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. Link til stillingsstrukturen: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358 Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627 ER DU INTERESSERET?Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Lykke Kolby Stengaard tlf. 8755 1834, adjunkt Edda Luth tlf. 8755 1904 eller lektor Trine Glassow tlf. 8755 3382.Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem.Vi skal have din ansøgning senest den 21.08.2019.Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 35 1. runde afholdes d. 28.08, mens 2. runde afholdes den 29.08.Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger.VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Social, beskæftigelse og sundhedsområdet VIA Efter– og videreuddannelserne søger adjunkt/lektor med underviser- og konsulenterfaring. Vi vil styrke beskæftigelses- området yderligere i Region Midt – og Nordjylland, og søger derfor en kollega, der vil være med til at udfordre og udvikle beskæftigelsesområdet i samspil med dygtige kolleger i VIA.

Din faglige baggrund kunne være socialrådgiver med akademisk overbygning, samt et indgående kendskab til, og interesse for udvikling af, beskæftigelsesområdet.

Du får tjenestested i Aarhus.

DINE OPGAVER ER:

• at fungere som underviser og konsulent - primært inden for beskæftigelses- og arbejdsmarkedsområdet.
• at procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver sammen med kunder; herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb og efterfølgende koordinere og implementere
• at planlægge og gennemføre akademi- og diplommoduler; samt andre kursusaktiviteter
• at have fokus på tværfagligt og tværsektorielt samarbejde i udarbejdelse af særligt tilrettelagte kompetence-udviklingsforløb
• udarbejde projektansøgninger og projektledelse
• afhængigt af stilling (adjunkt/lektor) undervise på grund- og efter– og videreuddannelse

DINE KOMPETENCER:

Vi forventer, at du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, og at du har særdeles gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energiniveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre.

Du er i besiddelse af en solid beskæftigelsesfaglig baggrund, og har en relevant uddannelse på kandidat, master eller Ph.d. niveau inden for det sociale område.

Du har stærke socialfaglige kompetencer og viden om praksis, som du kan anvende som både underviser og konsulent. Endvidere er du god til at skabe kontakt med kunder, og kan tænke og udvikle aktiviteter som skaber værdi for borgerne.

Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for projektansøgning, projektledelse og kommunikation.

VI TILBYDER:

En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer med spændende og udfordrende opgaver inden for især beskæftigelsesområdet.

Herunder:

• varierende opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis
• et stærkt fagligt miljø inden for de sociale, sundhedsfaglige og beskæftigelsesrettede efter- og videreuddannelser
• stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social- og sundhedsområdet
• et højt drive og udvikling af en mere salgsorienteret enhed
• en uhøjtidelig omgangsform og en organisation der værdsætter ansvarlighed og selvstændighed

LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD:

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inklusiv pensionsbidrag.

Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed.

Stillingen er til besættelse pr. 01.10.2019.

Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt.

Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018.

Link til stillingsstrukturen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358

Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627


ER DU INTERESSERET?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Lykke Kolby Stengaard tlf. 8755 1834, adjunkt Edda Luth tlf. 8755 1904 eller lektor Trine Glassow tlf. 8755 3382.

Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem.

Vi skal have din ansøgning senest den 21.08.2019.

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 35; 1. runde afholdes d. 28.08, mens 2. runde afholdes den 29.08.

Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.
 

VIA EVU Social og SundhedsområdetAarhus N2019-07-09T00:00:002019-08-21T00:00:00
330058930Underviser og konsulent til det sociale områdeRobot Underviser og konsulent til det sociale område Social- beskæftigelses og sundhedsområdet i VIA Efter og videreuddannelse søger adjunkt lektor med undervisnings- og projekterfaring. Vi vil styrke det sociale område særligt inden for området unge i udsatte positioner 15 til 30 års området, og har lige nu brug for en kollega til at undervise og varetage konsulentopgaver. Så ønsker du en udfordrende og udviklende hverdag i samspil med dygtige kolleger og kunder, er du personen, vi søger. Din faglige baggrund er socialrådgiver eller socialpædagog med akademisk overbygning, og du har et indgående kendskab til det sociale område. Du får tjenestested i Aarhus, Campus Nord, men med aktiviteter i Region Midt- og Nordjylland. Dine opgaver er At fungere som underviser og konsulent At procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver sammen med kunder herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb og efterfølgende koordinere og implementere At planlægge og gennemføre akademi- og diplommoduler samt andre kursusaktiviteter At udarbejde projektansøgninger og varetage projektledelse At have fokus på tværfagligt og tværsektorielt samarbejde i udarbejdelse af særligt tilrettelagte kompetenceforløb Afhængigt af stilling (adjunkt eller lektor) at undervise både på grund- og efter og videreuddannelse Dine kompetencer: Vi forventer, at du har vilje til at skabe resultater, at du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, og at du har særdeles gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energi niveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre. Du har indgående kendskab til arbejdet med unge i udsatte positioner, og er vant til at arbejde med den kompleksitet og krav om eklektiske tilgange, der kendetegner området. Du er i besiddelse af en solid socialfaglig baggrund, og har en relevant uddannelse på kandidat-, master eller Ph.d. niveau inden for det sociale område. Du har stærke socialfaglige kompetencer og viden om praksis, som du kan anvende som både underviser og konsulent. Endvidere er du god til at skabe kontakt med kunder, og sammen med dem tænke og udvikle aktiviteter som skaber værdi for borgerne. Vi tilbyder: En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer ugentligt med spændende og udfordrende opgaver. Herunder: · varierede opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis · et stærkt fagligt miljø inden for de sociale uddannelser og videreuddannelser · stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social- og sundhedsområdet · en uhøjtidelig omgangsform og en høj grad af ansvarlighed og selvstændighed LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inklusiv pensionsbidrag. Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed. Stillingen er til besættelse pr. 01.10.2019. Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. Link til stillingsstrukturen: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358 Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627 ER DU INTERESSERET? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Lykke Kolby Stengaard tlf. 8755 1834 eller lektor Charlotte Vange Løvstad tlf. 8755 3727. Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem. Vi skal have din ansøgning senest den 19.08.2019 Der afholdes ansættelsessamtaler og 1. runde afholdes den 22.08.2019. 2. runde samtaler afholdes den 27.08.2019. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Underviser og konsulent til det sociale område

Social- beskæftigelses og sundhedsområdet i VIA Efter– og videreuddannelse søger adjunkt/lektor med undervisnings- og projekterfaring. Vi vil styrke det sociale område særligt inden for området unge i udsatte positioner 15 til 30 års området, og har lige nu brug for en kollega til at undervise og varetage konsulentopgaver.

Så ønsker du en udfordrende og udviklende hverdag i samspil med dygtige kolleger og kunder, er du personen, vi søger. Din faglige baggrund er socialrådgiver eller socialpædagog med akademisk overbygning, og du har et indgående kendskab til det sociale område.

Du får tjenestested i Aarhus, Campus Nord, men med aktiviteter i Region Midt- og Nordjylland.

Dine opgaver er

  • At fungere som underviser og konsulent
  • At procesdesigne, tilrettelægge og facilitere opgaver sammen med kunder; herunder udvikle strategiske kompetenceudviklingsforløb og efterfølgende koordinere og implementere
  • At planlægge og gennemføre akademi- og diplommoduler; samt andre kursusaktiviteter
  • At udarbejde projektansøgninger og varetage projektledelse
  • At have fokus på tværfagligt og tværsektorielt samarbejde i udarbejdelse af særligt tilrettelagte kompetenceforløb
  • Afhængigt af stilling (adjunkt eller lektor) at undervise både på grund- og efter– og videreuddannelse

Dine kompetencer:

Vi forventer, at du har vilje til at skabe resultater, at du som person er ambitiøs, engageret og samarbejdsorienteret, og at du har særdeles gode kommunikative evner. Du trives med frihed og ansvar for egne indsatser og resultater. Du er udadvendt og har et højt energi niveau og stort fagligt netværk i kommunerne. Ligeledes besidder du personligt mod til at udfordre dig selv - og os andre.

Du har indgående kendskab til arbejdet med unge i udsatte positioner, og er vant til at arbejde med den kompleksitet og krav om eklektiske tilgange, der kendetegner området.

Du er i besiddelse af en solid socialfaglig baggrund, og har en relevant uddannelse på kandidat-, master eller Ph.d. niveau inden for det sociale område. Du har stærke socialfaglige kompetencer og viden om praksis, som du kan anvende som både underviser og konsulent. Endvidere er du god til at skabe kontakt med kunder, og sammen med dem tænke og udvikle aktiviteter som skaber værdi for borgerne.

Vi tilbyder:

En fuldtidsstilling på gennemsnitlig 37 timer ugentligt med spændende og udfordrende opgaver.

Herunder:

·         varierede opgaver som placerer dig i et spændingsfelt mellem teori og praksis

·         et stærkt fagligt miljø inden for de sociale uddannelser og videreuddannelser

·         stor indflydelse på den interne koordination af aktiviteter, der sker i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere og ledelsen i social- og sundhedsområdet

·         en uhøjtidelig omgangsform og en høj grad af ansvarlighed og selvstændighed

LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inklusiv pensionsbidrag.

Det forventes, at du har kørekort og bil til rådighed.

Stillingen er til besættelse pr. 01.10.2019.

Der henvises særligt til Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. Link til stillingsstrukturen: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358 Link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627

ER DU INTERESSERET? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Lykke Kolby Stengaard tlf. 8755 1834 eller lektor Charlotte Vange Løvstad tlf. 8755 3727.

Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem.

Vi skal have din ansøgning senest den 19.08.2019

Der afholdes ansættelsessamtaler og 1. runde afholdes den 22.08.2019.

2. runde samtaler afholdes den 27.08.2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

 

VIA EVU Social og SundhedsområdetAarhus N2019-07-12T00:00:002019-08-19T00:00:00
330060247Underviser i projektledelseRobot Professionsbacheloruddannelsen i Kristendom, Kultur og Kommunikation (3K) søger timelærer inden for Innovation og projektledelse VIA University College, Professionsbacheloruddannelsen i Kristendom, Kultur og Kommunikation (3K), søger en underviser inden organisation og ledelse. 3K-uddannelsen er en 4-årig uddannelse, der sigter mod beskæftigelse indenfor bl.a. det kirkelige arbejdsmarked, NGO-området, integrations- og boligsocialt arbejde og de frie skoler. Vi søger en underviser der har kendskab til 3Ks professionsfelt. Dine opgaver er Tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisning i innovation og projektledelse Dertil knyttede faglige og studiemæssige vejledningsopgaver Undervisningen ligger mandag, tirsdag og torsdag formiddag fra september 2019 til januar 2020. Planen for undervisningen udarbejdes i samarbejde med dig, dog med udgangspunkt i tilsvarende tidligere undervisningsforløb. Vi forventer at du har En relevant videregående uddannelse på master, kandidat- eller ph.d.-niveau Erfaring med projektledelse, evt. også fundraising. Undervisningserfaring Vi tilbyder En arbejdsplads, hvor man er tæt på de studerende og stor frihed til at udvikle uddannelsen, et uformelt miljø med engagerede og ansvarlige medarbejdere. Uddannelsen foregår på Diakonhøjskolen, Lyseng Allé 15, 8270 Højbjerg, et hus der også rummer Professionsbacheloruddannelsen i Diakoni og Socialpædagogik, som vi samarbejder med. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til cirkulære om timelønnet undervisning: https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 5373 Tiltrædelse: 1.september 2019. Send din ansøgning og CV til VIAs elektroniske rekrutteringssystem senest fredag den 2. august 2019. Ansættelsessamtaler: Tirsdag den 6.august 2019. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Ullrich Zeitler på tlf. 8755 3601 eller ved at maile til ulze@via.dk.Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysningerVIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Professionsbacheloruddannelsen i Kristendom, Kultur og Kommunikation (3K) søger timelærer inden for Innovation og projektledelse

VIA University College, Professionsbacheloruddannelsen i Kristendom, Kultur og Kommunikation (3K), søger en underviser inden organisation og ledelse. 3K-uddannelsen er en 4-årig uddannelse, der sigter mod beskæftigelse indenfor bl.a. det kirkelige arbejdsmarked, NGO-området, integrations- og boligsocialt arbejde og de frie skoler.

Vi søger en underviser der har kendskab til 3Ks professionsfelt.

Dine opgaver er

  • Tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisning i innovation og projektledelse
  • Dertil knyttede faglige og studiemæssige vejledningsopgaver

 

Undervisningen ligger mandag, tirsdag og torsdag formiddag fra september 2019 til januar 2020. Planen for undervisningen udarbejdes i samarbejde med dig, dog med udgangspunkt i tilsvarende tidligere undervisningsforløb.

 

Vi forventer at du har

  • En relevant videregående uddannelse på master, kandidat- eller ph.d.-niveau
  • Erfaring med projektledelse, evt. også fundraising.
  • Undervisningserfaring

 

Vi tilbyder

En arbejdsplads, hvor man er tæt på de studerende og stor frihed til at udvikle uddannelsen, et uformelt

miljø med engagerede og ansvarlige medarbejdere. Uddannelsen foregår på Diakonhøjskolen, Lyseng Allé

15, 8270 Højbjerg, et hus der også rummer Professionsbacheloruddannelsen i Diakoni og Socialpædagogik,

som vi samarbejder med.

 

Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til cirkulære om timelønnet undervisning: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=5373

Tiltrædelse: 1.september 2019.

Send din ansøgning og CV til VIAs elektroniske rekrutteringssystem senest fredag den 2. august 2019.

Ansættelsessamtaler: Tirsdag den 6.august 2019.

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Ullrich Zeitler på tlf. 8755 3601 eller ved at maile til ulze@via.dk.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link

http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

 

VIA 3 K uddannelsenHøjbjerg2019-07-16T00:00:002019-08-02T00:00:00
330054997FGU Østjylland søger almenunderviser i primært dansk, dansk som andetsprog og matematik.Profile Hovedarbejdssted på Åstruphegnet i Grenå eller på Engboulevarden i Randers eller på Dalagervej i Randers.FGU Østjylland er et nyt uddannelsestilbud til unge under 25 år, der ikke har gennemført eller er i gang med en ungdomsuddannelse, og som heller ikke er i beskæftigelse. Den Forberedende Grunduddannelse (FGU) skal give de unge kompetencer og motivation til at begynde en ungdomsuddannelse eller et job. Alle forløb tilpasses individuelt og kan justeres undervejs, så de unge får de bedste forudsætninger for at få deres fremtidsdrømme opfyldt i forhold til uddannelse og job. FGU består af 3 linjer almengrunduddannelse (AGU), produktionsgrunduddannelse (PGU) og erhvervsgrunduddannelse (EGU).Du er seminarieuddannet med linjefag i dansk, gerne med videreuddannelse i dansk som andetsprog, og eller linjefag i matematik. Eller evt. uddannelse som kan sidestilles.Der undervises i personlige, sociale, faglige og almene kompetencer, hvor praksis og værkstedsproduktion er integrerede.Du skal undervise eleverne i teoretiske emner i tilknytning til produktionen, eks. sikkerhed, tegningsforståelse og tilbudsberegning. Derudover skal du samarbejde tæt med PGU undervisere og vejledere i integreret og differentieret undervisning.Målet med undervisningen er at motivere og forberede eleverne til uddannelse eller erhvervsarbejde. Vi har brug for en almen underviser med formelle undervisningsmæssige kompetencer:Du har en seminarieuddannelse, solid praktisk erfaring og er fagteoretisk stærk.Du har stærkt talent for pædagogik.Er klar til at indgå i et team.Du kan IT på brugerniveau.Du har kørekort til personbil. Personligt er du:Rollemodel og en naturlig autoritet, som indgyder tillid og tryghed.Ressourceperson som kan forene det at stille tydelige krav, med positive forventninger, stor tålmodighed og empati.Teamspiller som ser styrken i at samarbejde fagfagligt og tværfagligt for bedst at løse kerneopgaven.Netværker som finder der interessant at samarbejde med ungdomsuddannelser og erhvervsliv. God til at samarbejde, ubetinget loyal over for kolleger og organisation.Serviceminded og fleksibel. Vi tilbyder:En udfordrende stilling i en helt ny organisation. Mulighed for at sætte sit præg på indhold og tilrettelæggelse.En personalegruppe med vidt forskellige baggrunde og kompetencer, med det fælles mål at bringe unge positivt videre i uddannelse eller job.En arbejdsplads, hvor vi har eleverne i centrum, hvor vi drager omsorg for hinanden og hvor vi har plads til vores forskellighederVi tilbyder gode muligheder for personlig og faglig udvikling, et godt arbejdsfællesskab med kolleger som er stærkt engagerede i målgruppenDu bliver en del af et tværfagligt team med værkstedsundervisere, almenunderviser og vejleder. Løn og ansættelsesvilkår:Fuldtidsstilling som aflønnes i henhold til organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse (FGU), organisationsaftalen supplerer og eller fraviger den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10.Ansøgning og ansøgningsfrist: 26. juli 2019 klokken 12, via knappen send ansøgning I uge 30 kan du henvende dig til pædagogisk leder Rikke Krogh Hansen (tlf.nr 41802530), hvis du har spørgsmål. Tiltrædelse: 1.8.2019 eller snarest muligtFGU Østjylland dækker Randers, Norddjurs, Syddjurs og Favrskov kommuner. FGU starter op pr.1.august 2019 med 130 virksomhedsoverførte medarbejdere fra primært produktionsskoler og VUC.FGU Østjylland er målrettet individuelle forløb for unge med forskellige behov. Den relations pædagogiske tilgang, faglige ekspertise og høje fleksibilitet kendetegner vores uddannelser, undervisning og administration. Vores 130 engagerede medarbejdere forventer at servicere 600 årselever. Du kan læse mere om FGU Østjylland på www.fguoj.dk og FGU på www.uvm fguHovedarbejdssted på; Åstruphegnet i Grenå eller på Engboulevarden i Randers eller på Dalagervej i Randers.

FGU Østjylland er et nyt uddannelsestilbud til unge under 25 år, der ikke har gennemført eller er i gang med en ungdomsuddannelse, og som heller ikke er i beskæftigelse. Den Forberedende Grunduddannelse (FGU) skal give de unge kompetencer og motivation til at begynde en ungdomsuddannelse eller et job. Alle forløb tilpasses individuelt og kan justeres undervejs, så de unge får de bedste forudsætninger for at få deres fremtidsdrømme opfyldt i forhold til uddannelse og job. FGU består af 3 linjer; almengrunduddannelse (AGU), produktionsgrunduddannelse (PGU) og erhvervsgrunduddannelse (EGU).

Du er seminarieuddannet med linjefag i dansk, gerne med videreuddannelse i dansk som andetsprog, og/eller linjefag i matematik. Eller evt. uddannelse som kan sidestilles.
Der undervises i personlige, sociale, faglige og almene kompetencer, hvor praksis og værkstedsproduktion er integrerede.
Du skal undervise eleverne i teoretiske emner i tilknytning til produktionen, eks. sikkerhed, tegningsforståelse og tilbudsberegning. Derudover skal du samarbejde tæt med PGU undervisere og vejledere i integreret og differentieret undervisning.
Målet med undervisningen er at motivere og forberede eleverne til uddannelse eller erhvervsarbejde. 

Vi har brug for en almen underviser med formelle undervisningsmæssige kompetencer:
  • Du har en seminarieuddannelse, solid praktisk erfaring og er fagteoretisk stærk.
  • Du har stærkt talent for pædagogik.
  • Er klar til at indgå i et team.
  • Du kan IT på brugerniveau.
  • Du har kørekort til personbil.
Personligt er du:
  • Rollemodel og en naturlig autoritet, som indgyder tillid og tryghed.
  • Ressourceperson som kan forene det at stille tydelige krav, med positive forventninger, stor tålmodighed og empati.
  • Teamspiller som ser styrken i at samarbejde fagfagligt og tværfagligt for bedst at løse kerneopgaven.
  • Netværker som finder der interessant at samarbejde med ungdomsuddannelser og erhvervsliv. 
  • God til at samarbejde, ubetinget loyal over for kolleger og organisation.
  • Serviceminded og fleksibel.
Vi tilbyder:
  • En udfordrende stilling i en helt ny organisation. Mulighed for at sætte sit præg på indhold og tilrettelæggelse.
  • En personalegruppe med vidt forskellige baggrunde og kompetencer, med det fælles mål at bringe unge positivt videre i uddannelse eller job.
  • En arbejdsplads, hvor vi har eleverne i centrum, hvor vi drager omsorg for hinanden og hvor vi har plads til vores forskelligheder
  • Vi tilbyder gode muligheder for personlig og faglig udvikling, et godt arbejdsfællesskab med kolleger som er stærkt engagerede i målgruppen
  • Du bliver en del af et tværfagligt team med værkstedsundervisere, almenunderviser og vejleder.
Løn og ansættelsesvilkår:
Fuldtidsstilling som aflønnes i henhold til organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse (FGU), organisationsaftalen supplerer og/eller fraviger den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10.

Ansøgning og ansøgningsfrist: 26. juli 2019 klokken 12, via knappen "send ansøgning"
I uge 30 kan du henvende dig til pædagogisk leder Rikke Krogh Hansen (tlf.nr 41802530), hvis du har spørgsmål.
 
Tiltrædelse: 1.8.2019 eller snarest muligt

FGU Østjylland dækker Randers, Norddjurs, Syddjurs og Favrskov kommuner. FGU starter op pr.1.august 2019 med 130 virksomhedsoverførte medarbejdere fra primært produktionsskoler og VUC.
FGU Østjylland er målrettet individuelle forløb for unge med forskellige behov. Den relations pædagogiske tilgang, faglige ekspertise og høje fleksibilitet kendetegner vores uddannelser, undervisning og administration. Vores 130 engagerede medarbejdere forventer at servicere 600 årselever. Du kan læse mere om FGU Østjylland på www.fguoj.dk og FGU på www.uvm/fgu
ORS/Small/8104ab6d_logo.pngFGU ØstjyllandRanders SØ2019-07-05T10:34:32.0072019-07-26T00:00:00
330049865Underviser til Frisørskole (Region Syddanmark)Basic Et nyt og stærkt koncept indenfor frisørskoler søger en dygtig underviser. Noget for dig? Så læs videre her: Det er planen, at selskabet i Danmark skal uddanne 100 elever årligt, som får en bred uddannelse med fokus på salg og service. Vi er på udkig efter en underviser til frisørlinjen, en med høj faglig viden og en med stort fokus på salg og kundeservice. Jobbet vil stille krav til dine pædagogiske og styringsmæssige kompetencer, din indsigt i branchen og ikke mindst dine kommunikative evner. Til dagligt kommer du til at arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige engagerede specialister i virksomheden. Du trives med en travl hverdag hvor du mestrer disciplinen med at have mange bolde i luften på samme tid uden at tabe dem på gulvet. ARBEJDSOPGAVER: Teoretisk undervisning i henhold til pensum og supervisering af elever samt deres elevbehandlinger Ansvar for koordinering af bookinger og gensalg til kunder Medansvarlig for indkøb Medansvarlig for KPI er og budgetter Afholdelse af arrangementer med eksterne kunder Afholdelse af brandarrangementer Planlægning af uddannelsesforløb for eleverne Planlægning af undervisningsplaner Medansvarlig for at føre fremmøde fravær for eleverne Medansvarlig for afholdelse af eksamen på skolen i samarbejde med censor Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj standard mht. kundeservice og oplevelse Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj miljøstandard Bidrage med positive budskaber og godt humør i en travl hverdag KVALIFIKATIONER: Du har erfaring med salg eller arbejde i frisørbranchen. Du er uddannet frisør eller stylist, altså er du klar med saksen hvis det kræves. Erfaring fra relaterede brancher en fordel men ingen betingelse Du skal være en af konceptets frontfigurer og agere rollemodel Du skal være en udpræget igangsætter og entreprenant i din tankegang Du skal have et højt energi-og serviceniveau Du er ambitiøs og brænder for faget Du er udviklingsorienteret Du er omstillingsparat Du tager ejerskab fra dag et Du kan lære fra dig på en positiv og inspirerende måde Du har flair for IT og er daglig bruger af Officepakken ARBEJDSTID: Fuldtidsstilling PROCESSEN: Hos Speedrecruiters som står for processen er vi naturligt digitale i vores mind-set og derfor benytter vi vores digitale set-up til at finde vores nye underviser. Derfor tager det kun 15 min. for dig at søge dette job. Du skal nemlig ikke skrive en lang og tidskrævende ansøgning, men blot besvare den virtuelle spørgeramme som du kalder ved at trykke på GO i øverste højre hjørne.
  • Et nyt og stærkt koncept indenfor frisørskoler søger en dygtig underviser. Noget for dig?

Så læs videre her:

Det er planen, at selskabet i Danmark skal uddanne 100+ elever årligt, som får en bred uddannelse med fokus på salg og service. Vi er på udkig efter en underviser til frisørlinjen, en med høj faglig viden og en med stort fokus på salg og kundeservice. Jobbet vil stille krav til dine pædagogiske og styringsmæssige kompetencer, din indsigt i branchen og ikke mindst dine kommunikative evner.

Til dagligt kommer du til at arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige engagerede specialister i virksomheden. Du trives med en travl hverdag hvor du mestrer disciplinen med at have mange bolde i luften på samme tid uden at tabe dem på gulvet.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Teoretisk undervisning i henhold til pensum og supervisering af elever samt deres elevbehandlinger
  • Ansvar for koordinering af bookinger og gensalg til kunder
  • Medansvarlig for indkøb 
  • Medansvarlig for KPI’er og budgetter
  • Afholdelse af arrangementer med eksterne kunder 
  • Afholdelse af brandarrangementer
  • Planlægning af uddannelsesforløb for eleverne 
  • Planlægning af undervisningsplaner 
  • Medansvarlig for at føre fremmøde / fravær for eleverne
  • Medansvarlig for afholdelse af eksamen på skolen i samarbejde med censor
  • Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj standard mht. kundeservice og oplevelse
  • Medansvarlig for at skolen til enhver tid har en høj miljøstandard
  • Bidrage med positive budskaber og godt humør i en travl hverdag

KVALIFIKATIONER:

  • Du har erfaring med salg eller arbejde i frisørbranchen. 
  • Du er uddannet frisør eller stylist, altså er du klar med saksen hvis det kræves.
  • Erfaring fra relaterede brancher en fordel men ingen betingelse
  • Du skal være en af konceptets frontfigurer og agere rollemodel
  • Du skal være en udpræget igangsætter og entreprenant i din tankegang
  • Du skal have et højt energi-og serviceniveau
  • Du er ambitiøs og brænder for faget
  • Du er udviklingsorienteret
  • Du er omstillingsparat
  • Du tager ejerskab fra dag et
  • Du kan lære fra dig på en positiv og inspirerende måde
  • Du har flair for IT og er daglig bruger af Officepakken

ARBEJDSTID:

  • Fuldtidsstilling

PROCESSEN: 

Hos Speedrecruiters som står for processen er vi naturligt digitale i vores mind-set og derfor benytter vi vores digitale set-up til at finde vores nye underviser. Derfor tager det kun 15 min. for dig at søge dette job. Du skal nemlig ikke skrive en lang og tidskrævende ansøgning, men blot besvare den virtuelle spørgeramme som du ”kalder” ved at trykke på GO i øverste højre hjørne.  

 

SpeedrecruitersSilkeborg2019-06-27T13:00:42.8972019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Underviser og konsulent til beskæftigelsesområdet

VIA EVU Social og Sundhedsområdet

Aarhus N
Social, beskæftigelse og sundhedsområdet VIA Efter og videreuddannelserne søger adjunkt lektor med underviser- og konsulenterfaring. Vi vil styrke beskæftigelses- området yderligere i Region Midt og Nordjylland, og søger derfor en kollega, der vil v...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Underviser og konsulent til det sociale område

VIA EVU Social og Sundhedsområdet

Aarhus N
Underviser og konsulent til det sociale område Social- beskæftigelses og sundhedsområdet i VIA Efter og videreuddannelse søger adjunkt lektor med undervisnings- og projekterfaring. Vi vil styrke det sociale område særligt inden for området unge i ud...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Underviser i projektledelse

VIA 3 K uddannelsen

Højbjerg
Professionsbacheloruddannelsen i Kristendom, Kultur og Kommunikation (3K) søger timelærer inden for Innovation og projektledelse VIA University College, Professionsbacheloruddannelsen i Kristendom, Kultur og Kommunikation (3K), søger en underviser i...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

FGU Østjylland søger almenunderviser i primært dansk, dansk som andetsprog og matematik.

FGU Østjylland

Randers SØ
Hovedarbejdssted på Åstruphegnet i Grenå eller på Engboulevarden i Randers eller på Dalagervej i Randers.FGU Østjylland er et nyt uddannelsestilbud til unge under 25 år, der ikke har gennemført eller er i gang med en ungdomsuddannelse, og som heller...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Underviser til Frisørskole (Region Syddanmark)

Speedrecruiters

Silkeborg
Et nyt og stærkt koncept indenfor frisørskoler søger en dygtig underviser. Noget for dig? Så læs videre her: Det er planen, at selskabet i Danmark skal uddanne 100 elever årligt, som får en bred uddannelse med fokus på salg og service. Vi er på udki...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019