Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ungdomscenter Horsens søger administrativ kollega

Ungdomscenter Horsens blev etableret 1. august 2019 og er en samling af de kommunale ungeindsatser for de 14-29 årige. Organisationsændringen er et led i en større strategisk satsning på at forbedre kommunens resultater for de 14-29 årige på tværs af uddannelses-, beskæftigelses- og socialindsatsen. Målet er at skabe en fælles tilgang til de unge og sætte størst muligt fokus på effekt i forhold til de unges uddannelse og beskæftigelse. Afdelingen er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde.


Arbejdsopgaverne består blandt andet af:

  • Administrativ understøttelse af vores rådgiver- og vejlederteams
  • Økonomi – herunder blandt andet fakturagodkendelse, bogføring samt budgetopfølgning
  • Administrativ sagsbehandling ifm. mellemkommunal refusion på anbragte unge
  • Administrativ sagsbehandling og budgetopfølgning vedr. den Særligt Tilrettelagte Ungdomsuddannelse (STU)
  • Indhentelse og afsendelse af sagsakter
  • Udarbejdelse af dagsordner og mødereferater

Vi forventer at du:
  • Gerne har erfaring fra kommunal forvaltning og gerne lignende opgaver
  • Gerne erfaring med SBSYS, AS2007, KMD Nexus, KMD OPUS og Fasit
  • Har flair for og erfaring med kommunal økonomi
  • Er god til at kommunikere – skriftligt og mundtligt
  • Er ansvarsfuld, selvstændig og kan bevare overblikket
  • Har nemt ved at lære nye IT-systemer
  • Trives i et åbent kontorfællesskab – du vil få arbejdsplads i et åbent kontorlandskab sammen med ca. 35 kolleger

Herudover er det et krav at du:
  • Har en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration

Vi tilbyder: 
  • En organisation med mange fagligheder og bredt samarbejde
  • Arbejdsopgaver med selvstændig kompetence
  • Nærværende ledelse
  • En arbejdsplads i stadig udvikling
  • Løbende faglig udvikling
  • Du bliver en del af et administrativt team med seks kolleger der glæder sig til at tage imod dig!

Der er tale om en fast stilling på 32 t./uge med start 1. februar 2021 eller snarest der efter.
Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heidi Andersen på 30167198.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst, herunder Ny Løn. Ansøgningsfrist: Den 21. januar 2021. Der afholdes samtaler tirsdag den 26 januar 2021.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.