Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ungdomsinstitutionen Egely søger pædagoger til fast stilling på særlig sikret afdeling D

”Med høj faglighed og professionelt samarbejde, arbejder personalet på Egely vedvarende, kompromisløst og sammen med den unge om at genvinde, vedligeholde eller fremme dennes kompetencer”.

Ungdomsinstitutionen Egely er en sikret døgninstitution med i alt 19 pladser fordelt på fire afdelinger, hvoraf afdeling D er særlig sikret. Målgruppen er unge mellem 15-18 år. Størstedelen er anbragt i varetægtssurrogat eller som led i en ungdomssanktion. En mindre del anbringes i pædagogisk observation eller efter andre særlige lovmæssige kriterier f.eks. mindreårige uledsagede flygtninge, længerevarende behandling eller på farlighedskriteriet.

Unge der anbringes på Egely, har ofte svære sociale problemstillinger og misbrugsproblematikker. Nogle har desuden særlige psykiske problemstillinger, der ikke altid er udredt, inden de kommer Egely.

Unge som anbringes på særlig sikret afdeling, har en forudgående særlig udadreagerende- eller psykisk afvigende adfærd, som gør at de ikke kan anbringes på en almindelig sikret afdeling. Det betyder at der tilrettelægges særlige pædagogiske indsatser for denne målgruppe og afdelingen har højere normering.

Arbejdet med komplekse problemstillinger stiller høje krav til fagligheden og en robust personlighed.

Som pædagog på Egely vil du indgå i et team med ansvar for 1-2 unge. Teamets opgave er blandt andet at tilrettelægge den socialpædagogiske indsats med udgangspunkt i den individuelle pædagogiske plan, hvor der arbejdes med den unges udvikling og trivsel ud fra en rehabiliterende tilgang. Den faglige pædagogiske praksis er fokuseret omkring udvalgte elementer af KRAP (Kognitiv, Anerkendende og Ressourcefokuseret Pædagogik), Mentalisering, ART (Aggression Replacement Training) og M-MI (misbrugsscreening og motiverende interview). Det er en fordel at have kendskab til- eller erfaring med angivne teori, men ikke et krav, men du skal være indstillet på at opkvalificere dine kompetencer og deltage i kurser og efteruddannelse.

Du kan læse mere om Egelys kerneopgave, ydelser, omsætningsrum og faglige tilgange på: http://egelysfagligecirkel.dk

Stillingen indeholder skiftende arbejdstider samt weekendarbejde hver anden weekend. Der må påregnes arbejde på søn- og helligdage.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet pædagog
  • Har erfaring med målgruppen
  • Har viden om kognitive teorier og metoder samt psykiatri og misbrugsproblematikker
  • Indgår i et professionelt samarbejde på tvær af faggrupper
  • Kan formulere dig skriftligt og omsætte den pædagogiske praksis til skriftlig udredning
  • Har kendskab til IT på brugerniveau
  • Har stærke relationelle kompetencer og er bevidst om, at ansvaret for relationen er medarbejderens
  • Er tydelig og nærværende i samspillet med de unge og kan holde til at blive udfordret psykisk og fysisk
  • Deltager i udvalg og arbejdsgrupper på tværs af afdelingerne

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med fokus på høj faglighed og det professionelle samarbejde
  • Et afvekslende job i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation
  • Gode professionelle og engagerede kollegaer
  • Supervision og efteruddannelse
  • Løn i henhold til overenskomst samt særlige tillæg jf. forhåndsaftale med SL.   

Vi anbefaler at interesserede ansøgere deltager i vores informationsmøde torsdag d. 4. juli 2019 fra kl. 17.00 – 19.00 der afholdes på Egely.  Tilmelding til informationsmøde på egely@rsyd.dk. Mrk. Informationsmøde.

Ansøgningsfrist: Fredag den 9. august 2019

Samtaler: Forventes afholdt i uge 33.  

Tiltrædelse: Den 1. oktober 2019 eller efter aftale.

Arbejdssted: Socialcenter Lillebælt, Egely, Søndergårdsvej 9, 5580 Nr. Åby tlf. 99 44 21 00


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050688Phoenix-f1919c1e12019-06-28T14:00:36.630Ungdomsinstitutionen Egely søger pædagoger til fast stilling på særlig sikret afdeling D

”Med høj faglighed og professionelt samarbejde, arbejder personalet på Egely vedvarende, kompromisløst og sammen med den unge om at genvinde, vedligeholde eller fremme dennes kompetencer”.

Ungdomsinstitutionen Egely er en sikret døgninstitution med i alt 19 pladser fordelt på fire afdelinger, hvoraf afdeling D er særlig sikret. Målgruppen er unge mellem 15-18 år. Størstedelen er anbragt i varetægtssurrogat eller som led i en ungdomssanktion. En mindre del anbringes i pædagogisk observation eller efter andre særlige lovmæssige kriterier f.eks. mindreårige uledsagede flygtninge, længerevarende behandling eller på farlighedskriteriet.

Unge der anbringes på Egely, har ofte svære sociale problemstillinger og misbrugsproblematikker. Nogle har desuden særlige psykiske problemstillinger, der ikke altid er udredt, inden de kommer Egely.

Unge som anbringes på særlig sikret afdeling, har en forudgående særlig udadreagerende- eller psykisk afvigende adfærd, som gør at de ikke kan anbringes på en almindelig sikret afdeling. Det betyder at der tilrettelægges særlige pædagogiske indsatser for denne målgruppe og afdelingen har højere normering.

Arbejdet med komplekse problemstillinger stiller høje krav til fagligheden og en robust personlighed.

Som pædagog på Egely vil du indgå i et team med ansvar for 1-2 unge. Teamets opgave er blandt andet at tilrettelægge den socialpædagogiske indsats med udgangspunkt i den individuelle pædagogiske plan, hvor der arbejdes med den unges udvikling og trivsel ud fra en rehabiliterende tilgang. Den faglige pædagogiske praksis er fokuseret omkring udvalgte elementer af KRAP (Kognitiv, Anerkendende og Ressourcefokuseret Pædagogik), Mentalisering, ART (Aggression Replacement Training) og M-MI (misbrugsscreening og motiverende interview). Det er en fordel at have kendskab til- eller erfaring med angivne teori, men ikke et krav, men du skal være indstillet på at opkvalificere dine kompetencer og deltage i kurser og efteruddannelse.

Du kan læse mere om Egelys kerneopgave, ydelser, omsætningsrum og faglige tilgange på: http://egelysfagligecirkel.dk

Stillingen indeholder skiftende arbejdstider samt weekendarbejde hver anden weekend. Der må påregnes arbejde på søn- og helligdage.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet pædagog
  • Har erfaring med målgruppen
  • Har viden om kognitive teorier og metoder samt psykiatri og misbrugsproblematikker
  • Indgår i et professionelt samarbejde på tvær af faggrupper
  • Kan formulere dig skriftligt og omsætte den pædagogiske praksis til skriftlig udredning
  • Har kendskab til IT på brugerniveau
  • Har stærke relationelle kompetencer og er bevidst om, at ansvaret for relationen er medarbejderens
  • Er tydelig og nærværende i samspillet med de unge og kan holde til at blive udfordret psykisk og fysisk
  • Deltager i udvalg og arbejdsgrupper på tværs af afdelingerne

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med fokus på høj faglighed og det professionelle samarbejde
  • Et afvekslende job i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation
  • Gode professionelle og engagerede kollegaer
  • Supervision og efteruddannelse
  • Løn i henhold til overenskomst samt særlige tillæg jf. forhåndsaftale med SL.   

Vi anbefaler at interesserede ansøgere deltager i vores informationsmøde torsdag d. 4. juli 2019 fra kl. 17.00 – 19.00 der afholdes på Egely.  Tilmelding til informationsmøde på egely@rsyd.dk. Mrk. Informationsmøde.

Ansøgningsfrist: Fredag den 9. august 2019

Samtaler: Forventes afholdt i uge 33.  

Tiltrædelse: Den 1. oktober 2019 eller efter aftale.

Arbejdssted: Socialcenter Lillebælt, Egely, Søndergårdsvej 9, 5580 Nr. Åby tlf. 99 44 21 00

2019-08-03T00:51:25.260 Med høj faglighed og professionelt samarbejde, arbejder personalet på Egely vedvarende, kompromisløst og sammen med den unge om at genvinde, vedligeholde eller fremme dennes kompetencer . Ungdomsinstitutionen Egely er en sikret døgninstitution med i alt 19 pladser fordelt på fire afdelinger, hvoraf afdeling D er særlig sikret. Målgruppen er unge mellem 15-18 år. Størstedelen er anbragt i varetægtssurrogat eller som led i en ungdomssanktion. En mindre del anbringes i pædagogisk observation eller efter andre særlige lovmæssige kriterier f.eks. mindreårige uledsagede flygtninge, længerevarende behandling eller på farlighedskriteriet. Unge der anbringes på Egely, har ofte svære sociale problemstillinger og misbrugsproblematikker. Nogle har desuden særlige psykiske problemstillinger, der ikke altid er udredt, inden de kommer Egely. Unge som anbringes på særlig sikret afdeling, har en forudgående særlig udadreagerende- eller psykisk afvigende adfærd, som gør at de ikke kan anbringes på en almindelig sikret afdeling. Det betyder at der tilrettelægges særlige pædagogiske indsatser for denne målgruppe og afdelingen har højere normering. Arbejdet med komplekse problemstillinger stiller høje krav til fagligheden og en robust personlighed. Som pædagog på Egely vil du indgå i et team med ansvar for 1-2 unge. Teamets opgave er blandt andet at tilrettelægge den socialpædagogiske indsats med udgangspunkt i den individuelle pædagogiske plan, hvor der arbejdes med den unges udvikling og trivsel ud fra en rehabiliterende tilgang. Den faglige pædagogiske praksis er fokuseret omkring udvalgte elementer af KRAP (Kognitiv, Anerkendende og Ressourcefokuseret Pædagogik), Mentalisering, ART (Aggression Replacement Training) og M-MI (misbrugsscreening og motiverende interview). Det er en fordel at have kendskab til- eller erfaring med angivne teori, men ikke et krav, men du skal være indstillet på at opkvalificere dine kompetencer og deltage i kurser og efteruddannelse. Du kan læse mere om Egelys kerneopgave, ydelser, omsætningsrum og faglige tilgange på: http: egelysfagligecirkel.dk Stillingen indeholder skiftende arbejdstider samt weekendarbejde hver anden weekend. Der må påregnes arbejde på søn- og helligdage. Vi forventer at du: Er uddannet pædagog Har erfaring med målgruppen Har viden om kognitive teorier og metoder samt psykiatri og misbrugsproblematikker Indgår i et professionelt samarbejde på tvær af faggrupper Kan formulere dig skriftligt og omsætte den pædagogiske praksis til skriftlig udredning Har kendskab til IT på brugerniveau Har stærke relationelle kompetencer og er bevidst om, at ansvaret for relationen er medarbejderens Er tydelig og nærværende i samspillet med de unge og kan holde til at blive udfordret psykisk og fysisk Deltager i udvalg og arbejdsgrupper på tværs af afdelingerne Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på høj faglighed og det professionelle samarbejde Et afvekslende job i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation Gode professionelle og engagerede kollegaer Supervision og efteruddannelse Løn i henhold til overenskomst samt særlige tillæg jf. forhåndsaftale med SL. Vi anbefaler at interesserede ansøgere deltager i vores informationsmøde torsdag d. 4. juli 2019 fra kl. 17.00 19.00 der afholdes på Egely. Tilmelding til informationsmøde på egely@rsyd.dk. Mrk. Informationsmøde. Ansøgningsfrist: Fredag den 9. august 2019 Samtaler: Forventes afholdt i uge 33. Tiltrædelse: Den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Arbejdssted: Socialcenter Lillebælt, Egely, Søndergårdsvej 9, 5580 Nr. Åby tlf. 99 44 21 0010Phoenixf1919c1e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=208004&DepartmentId=17569&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3554018Socialcenter Lillebælt, Region Syddanmark11Fredehjemsvej 25591GelstedDKDanmarkORS/f1919c1e_logo.pngORS/Small/f1919c1e_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent785367RegionSyddanmarkMinimum20800400028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1919c1ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1919c1ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1919c1e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1919c1e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/6.jpgUngdomsinstitutionen Egely søger pædagoger til fast stilling på særlig sikret afdeling D12007991Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik362149394merete.bo.larsen@rsyd.dkDanmarkDanmark330124473Pædagog søges til Børnehaven SolsikkenBasic Børnehaven Solsikken søger 1 pædagog.Vi søger en uddannet pædagog 30 timer om ugen, pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.Solsikken er normeret til 90 børn i alderen 2,10 år til 6 år, og med11 personaler ansat. Børnene er fordelt på 3 grupperum, hvor rummene er indrettet efter børnegrupperne. Stuerne er aldersopdelte. Vi har en Café, der danner ramme om vores madordning, spisning, køkkenaktiviteter og andre aktiviteter med en mindre børnegruppe.Vores målsætning og det daglige arbejde tager udgangspunkt i fællesskaber og det enkelte barn. Vi arbejder med den styrkede læreplan og arbejder bl.a. i temaer hen over året. Vi har en dejlig stor legeplads inddelt i mange legerum områder, hvor der er plads til fordybelse og udfordringer. F.eks. har vi højbede og bålplads, der bliver brugt til madlavning og hygge, et udendørs værksted med byggeplads og en dejlig stor sandkasse.Solsikken har sin egen skurvogn kaldet Troldehytten . Den er placeret ude i et naturområde, hvor vi klatrer i træer, bygger huler, laver bål mad og får kendskab til naturens rytme, samt bruger årstidens muligheder. Alle grupper er, på skift, i Troldehytten en uge af gangen. Solsikken har egen bus, som vi bruger til Troldehytten, samt ture ud i oplandet.Vi forventer har brug for, at duEr en naturelsker , som trives ude i al slags vejr. Fra maj til oktober er vi ude hele dagen, resten af året prioriteres udelivet også meget højt.Har erfaring i arbejdet med børn i alderen 3-6 årHar indlevelsesevne og indgår i børns leg.Tager medansvar for børns læring og trivsel.Samarbejder med og involverer forældreneHolder dig fagligt opdateret, og gerne deler ud af din faglighed.Er aktivt deltagende i hverdagens praktiske gøremål.Er i stand til at arbejde selvstændigt, er initiativrig, og er loyal over for Solsikkens værdigrundlag.Er nærværende og, engageret, med en god portion humør.Er flexibel, bl.a. ift. åbne og lukkevagter og ændringer i mødeplanen.Kan IT på brugerniveauHar dette vakt din interesse og ønsker flere informationer, kan du gå ind på hjemmesiden: www.middelfart.inst.dk , eller henvende dig til dagtilbudsleder Janne Dam Rasmussen på tlf.: 60205400Vi gør opmærksom på, at der indhentes børne- straffeattest.Løn og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst.Ansøgningsfrist den 27. nov. 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 50.Børnehaven Solsikken søger 1 pædagog.

Vi søger en uddannet pædagog 30 timer om ugen, pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.
Solsikken er normeret til 90 børn i alderen 2,10 år til 6 år, og med11 personaler ansat. Børnene er fordelt på 3 grupperum, hvor rummene er indrettet efter børnegrupperne. Stuerne er aldersopdelte. Vi har en Café, der danner ramme om vores madordning, spisning, køkkenaktiviteter og andre aktiviteter med en mindre børnegruppe.
Vores målsætning og det daglige arbejde tager udgangspunkt i fællesskaber og det enkelte barn. Vi arbejder med den styrkede læreplan og arbejder bl.a. i temaer hen over året. Vi har en dejlig stor legeplads inddelt i mange legerum/områder, hvor der er plads til fordybelse og udfordringer. F.eks. har vi højbede og bålplads, der bliver brugt til madlavning og hygge, et udendørs værksted med byggeplads og en dejlig stor sandkasse.
Solsikken har sin egen skurvogn kaldet "Troldehytten". Den er placeret ude i et naturområde, hvor vi klatrer i træer, bygger huler, laver bål mad og får kendskab til naturens rytme, samt bruger årstidens muligheder. Alle grupper er, på skift, i Troldehytten en uge af gangen. Solsikken har egen bus, som vi bruger til Troldehytten, samt ture ud i oplandet.

Vi forventer/har brug for, at du
  • Er en ”naturelsker”, som trives ude i al slags vejr. Fra maj til oktober er vi ude hele dagen, resten af året prioriteres udelivet også meget højt.
  • Har erfaring i arbejdet med børn i alderen 3-6 år
  • Har indlevelsesevne og indgår i børns leg.
  • Tager medansvar for børns læring og trivsel.
  • Samarbejder med og involverer forældrene
  • Holder dig fagligt opdateret, og gerne deler ud af din faglighed.
  • Er aktivt deltagende i hverdagens praktiske gøremål.
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt, er initiativrig, og er loyal over for Solsikkens værdigrundlag.
  • Er nærværende og, engageret, med en god portion humør.
  • Er flexibel, bl.a. ift. åbne og lukkevagter og ændringer i mødeplanen.
  • Kan IT på brugerniveau

    Har dette vakt din interesse og ønsker flere informationer, kan du gå ind på hjemmesiden: www.middelfart.inst.dk , eller henvende dig til dagtilbudsleder Janne Dam Rasmussen på tlf.: 60205400

    Vi gør opmærksom på, at der indhentes børne- straffeattest.

    Løn og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst.

    Ansøgningsfrist den 27. nov. 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 50.
ORS/Small/44a979fb_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-11-14T09:00:04.4102019-11-26T00:00:00
330123922Pædagog barselsvikariat Dalby SkoleBasic Arbejdssted: Dalby Skole SFO Arbejdstid: 35 timer Ansættelsestidspunkt: 01.01.2020 Da en af vores medarbejdere er gået på barsel, mangler vi en ny barselsvikar pædagog på vores skole SFO. Kvalifikationer: At være en synlig del af vores pædagogiske verden. At være fleksibel i for hold til div. pædagogiske opgaver og dagligdagens gøremål. At være vild med børn og den pædagogiske verden omkring dem. At have en udadvendt, robust og glad personlighed. At arbejde i årgangsteam på tværs med lærerne. Knyttes til en 2. klasse. Stor interesse lyst inden for natur, leg og bevægelse. Aktive udfoldelser og idræts aktiviteter. Vores omgivelser giver store muligheder i form af natur og sport faciliteter. At samarbejde med forældre. Hvem er vi? Dalby skole en skole der gror! Dalby Skole ligger i Koldings sydlige udkant, som nabo til skov, å og tæt på fjorden. Vi er en skole i vækst på grund af stor søgning og nybyggeri i vores område. Vi bruger meget vores nærmiljø, hvilket giver os store muligheder for aktive kreative udfoldelser, hvilket også betyder en stor tilgang i SFO-delen. Næsten alle børn (94 ) fra indskolingen er tilmeldt SFO. Vores SFO er normeret til 245 børn og 15 ansatte. Dalby skole har det kommende skoleår ca. 500 elever i to tre spor fra børnehaveklasse til 6. klasse. Vores pædagoger arbejder i årgangsteam på tværs med lærere skoledelen og i et tæt samarbejde med de klasselærere man er tilknyttet. Pædagogisk læreplan for Dalby Skolens SFO kan ses på vores hjemmeside www.dalby-skole.kolding.dk Dalby SFO ligger stor vægt på at lave pædagogisk kvalitet i fritidsdelen og i undervisningsdelen. Mængden og kvaliteten af aktiviteterne i fritidsdelen er høj og du skal forvente arbejdstider til 16.00 17.00 næsten hver dag. Vores Pædagoger arbejder med inklusion, trivselsarbejde og bevægelsesbånd i undervisningsdelen. Løn: Efter gældende overenskomst Nærmere oplysninger og en rundvisning kan fås ved henvendelse til: Indskolingsleder Leon Jensen telefon 79797830 79797959 Afdelingsleder Gitte Mønster telefon 79797830 79797956 Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg vedlagt oplysninger om tidligere beskæftigelse og kopi af relevante eksamensbeviser. Ansøgningsfrist: Fredag d. 22.11.19 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler: Tirsdag d. 26.11.19 Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Dalby Skole / SFO

Arbejdstid: 35 timer

Ansættelsestidspunkt: 01.01.2020

Da en af vores medarbejdere er gået på barsel, mangler vi en ny barselsvikar/ pædagog på vores skole/SFO.

 Kvalifikationer:

  • At være en synlig del af vores pædagogiske verden.
  • At være fleksibel i for hold til div. pædagogiske opgaver og dagligdagens gøremål.
  • At være vild med børn og den pædagogiske verden omkring dem.
  • At have en udadvendt, robust og glad personlighed.
  • At arbejde i årgangsteam på tværs med lærerne. Knyttes til en 2. klasse.
  • Stor interesse/ lyst inden for natur, leg og bevægelse. Aktive udfoldelser og idræts aktiviteter. Vores omgivelser giver store muligheder i form af natur og sport faciliteter.
  • At samarbejde med forældre.

Hvem er vi? Dalby skole – en skole der gror!

Dalby Skole ligger i Koldings sydlige udkant, som nabo til skov, å og tæt på fjorden.

Vi er en skole i vækst på grund af stor søgning og nybyggeri i vores område. Vi bruger meget vores nærmiljø, hvilket giver os store muligheder for aktive/kreative udfoldelser, hvilket også betyder en stor tilgang i SFO-delen. Næsten alle børn (94%) fra indskolingen er tilmeldt SFO.

Vores SFO er normeret til 245 børn og 15 ansatte. Dalby skole har det kommende skoleår ca. 500 elever i to/tre spor fra børnehaveklasse til 6. klasse.

Vores pædagoger arbejder i årgangsteam på tværs med lærere/skoledelen og i et tæt samarbejde med de klasselærere man er tilknyttet.

Pædagogisk læreplan for Dalby Skolens SFO kan ses på vores hjemmeside www.dalby-skole.kolding.dk

Dalby SFO ligger stor vægt på at lave pædagogisk kvalitet i fritidsdelen og i undervisningsdelen. Mængden og kvaliteten af aktiviteterne i fritidsdelen er høj og du skal forvente arbejdstider til 16.00/17.00 næsten hver dag. Vores Pædagoger arbejder med inklusion, trivselsarbejde og bevægelsesbånd i undervisningsdelen.

 

Løn: Efter gældende overenskomst

 

Nærmere oplysninger og en rundvisning kan fås ved henvendelse til:

  • Indskolingsleder Leon Jensen telefon 79797830/ 79797959
  • Afdelingsleder Gitte Mønster telefon 79797830/79797956


Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg" vedlagt oplysninger om tidligere beskæftigelse og kopi af relevante eksamensbeviser.

Ansøgningsfrist: Fredag d. 22.11.19 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler: Tirsdag d. 26.11.19

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/f6cda1cf_logo.pngDalby SkoleKolding2019-11-13T14:01:12.4472019-11-22T00:00:00
330124679Pædagoger KildemosenBasic Arbejdssted: Daginstitution Kildemosen, Lykkegårdsvej 48, 6000 Kolding Arbejdstid: 30 tim uge Ansættelsestidspunkt: 1. januar og 1. februar Hvad kan vi tilbyde: En spændende og udfordrende hverdag, med gode kollegaer, højt fagligt niveau og muligheder for udvikling. Vores pædagogik tager udgangspunkt i den positive psykologi, relations kompetence, styrkebaseret pædagogik og inklusions tankegangen. Funktioner: Den ene stilling er et barselvikariat i et børnehaveteam. Du skal varetage primærfunktion for en gruppe børn og være læreplansansvarlig for sprog eller kultur. Du skal sammen med dine kollegaer varetage den pædagogiske hverdag, med planlægning, udførelser og evaluering. Den anden stilling er som puljemedarbejder i henhold til Pulje til flere pædagoger i institutioner med mange børn i udsatte positioner . Du skal bl.a. medvirke til at skabe et pædagogisk miljø, hvor der arbejdes med særlige indsatser i mindre grupper i både børnehave og vuggestue. Stillingen er tidsbegrænset til 31.12.20. Da vi på sigt går op i børnetal, kan efterfølgende ansættelse evt. blive en mulighed. Vi vægter: Du er nærværende og respektfuld og møder børn, kolleger og forældre positivt med et ressourcesyn. Du besidder overblik og situationsfornemmelse og kan agere i pressede situationer. Du er tydelig og god til rammesætning. Du er god til at tage pædagogiske initiativer ud fra det enkelte barn, såvel som gruppens behov. Du prioriterer den daglige forældrekontakt og kan tage de svære samtaler. Du er teamplayer, men er også god til at arbejde selvstændigt. Du skal kunne formulere dig på skrift og kunne bruge IT som arbejdsredskab. Du er fagligt velfunderet og holder dig opdateret. Du kan håndtere forandringer og sætte nye mål. Humor som en del af hverdagen. Hvem er vi? Daginstitutionen Kildemosen er en fusioneret institution, som i januar 2020 flytter i nybyggede lokaler. Du vil altså i disse stillinger skulle deltage i etableringen i de nye rammer og opbygningen af den pædagogiske hverdag. Institutionens bærende princip er Det lille i det store huset er fordelt i 4 Klynger, som hver indeholder 2 vuggestuegrupper og 2 børnehavegrupper og børn og forældre skal forholde sig til én klynge. Som personale drager vi fordel af den store personale gruppe, som giver rig mulighed for faglig sparring. Vi er en velfungerende og rummelig personalegruppe og har en interesseret og positiv forældregruppe. Vi vægter forskellighed og giver hinanden plads til at være den bedste udgave af os selv. Se mere om os på: http: dikildemosen.kolding.dk Løn: efter principperne om ny løn Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Institutionsleder Vibeke Mortensen 23315349 Afdelingsleder Karin Bremer 29497125 Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 4. december 2019 Ansættelsessamtaler: Afholdes i uge 50 Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Daginstitution Kildemosen, Lykkegårdsvej 48, 6000 Kolding

Arbejdstid: 30 tim/uge

Ansættelsestidspunkt: 1. januar og 1. februar

Hvad kan vi tilbyde:
En spændende og udfordrende hverdag, med gode kollegaer, højt fagligt niveau og muligheder for udvikling. Vores pædagogik tager udgangspunkt i den positive psykologi, relations kompetence, styrkebaseret pædagogik og inklusions tankegangen.

Funktioner:

Den ene stilling er et barselvikariat i et børnehaveteam. Du skal varetage primærfunktion for en gruppe børn og være læreplansansvarlig for sprog eller kultur. Du skal sammen med dine kollegaer varetage den pædagogiske hverdag, med planlægning, udførelser og evaluering.

 

Den anden stilling er som puljemedarbejder i henhold til ”Pulje til flere pædagoger i institutioner med mange børn i udsatte positioner”. Du skal bl.a. medvirke til at skabe et pædagogisk miljø, hvor der arbejdes med særlige indsatser i mindre grupper i både børnehave og vuggestue. Stillingen er tidsbegrænset til 31.12.20.

 

Da vi på sigt går op i børnetal, kan efterfølgende ansættelse evt. blive en mulighed.

Vi vægter:

  • Du er nærværende og respektfuld og møder børn, kolleger og forældre positivt med et ressourcesyn.
  • Du besidder overblik og situationsfornemmelse og kan agere i pressede situationer.
  • Du er tydelig og god til rammesætning.
  • Du er god til at tage pædagogiske initiativer ud fra det enkelte barn, såvel som gruppens behov.
  • Du prioriterer den daglige forældrekontakt og kan tage de svære samtaler.
  • Du er teamplayer, men er også god til at arbejde selvstændigt.
  • Du skal kunne formulere dig på skrift og kunne bruge IT som arbejdsredskab.
  • Du er fagligt velfunderet og holder dig opdateret.
  • Du kan håndtere forandringer og sætte nye mål.
  • Humor som en del af hverdagen.


Hvem er vi?

Daginstitutionen Kildemosen er en fusioneret institution, som i januar 2020 flytter i nybyggede lokaler. Du vil altså i disse stillinger skulle deltage i etableringen i de nye rammer og opbygningen af den pædagogiske hverdag.

Institutionens bærende princip er ”Det lille i det store” – huset er fordelt i 4 Klynger, som hver indeholder 2 vuggestuegrupper og 2 børnehavegrupper og børn og forældre skal forholde sig til én klynge.

Som personale drager vi fordel af den store personale gruppe, som giver rig mulighed for faglig sparring.

Vi er en velfungerende og rummelig personalegruppe og har en interesseret og positiv forældregruppe.

Vi vægter forskellighed og giver hinanden plads til at være den bedste udgave af os selv.

 

Se mere om os på: http://dikildemosen.kolding.dk/


Løn: efter principperne om ny løn

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Institutionsleder Vibeke Mortensen 23315349

Afdelingsleder Karin Bremer 29497125

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 4. december 2019

Ansættelsessamtaler: Afholdes i uge 50

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/944c1d61_logo.pngKildemosenKolding2019-11-14T15:04:12.4502019-12-04T00:00:00
330120112Kværndrup Børnehave søger ny leder (genopslag)Profile Centralt i Kværndrup omgivet af skov og grønne arealer ligger vores skønne, trygge, lille private børnehave som nu søger ny leder! Vi har stor fokus på rummelighed, et godt og sundt børnefællesskab på tværs af forskellige aldersgrupper, frihed under ansvar og til bare at være . Vi tilbyder vores børn en dejlig og spændende legeplads, hvor fantasien og kreativiteten får frit spil. Her styrkes motorikken og sanserne. Børnehaven er derudover opbygget med flere stuer, og der er noget for hver en smag, om der skal køres ræs, bygges slotte af puder, pusles med dukker eller danses i musikrummet. Børnene får her fokus på glæden i at være en god og omsorgsfuld ven, og lærer vigtigheden i at hjælpe hinanden og opnå samarbejde. Vores mål er ud over det daglige arbejde med lærerplaner, at bevare det gode børneliv! At sikre et godt samarbejde mellem alle parter børn forældre personale og bestyrelse. Samtidig er der øje for, at vi i Kværndrup Børnehave gør vores børn skoleparate. Ikke at det skal forstås som læring af bogstaver og tal men sociale kvaliteter, som at overholde aftaler, vente i kø, tage hensyn, rydde op efter sig selv m.m. er noget vi øver dagligt som en naturlig ting og del af vores hverdag. Forventning til dig som leder:Vi søger en tydelig leder, som kan lide at fungere i samarbejdet med en lille børnehave. En som trives i samværet med børn, forældre og personalet. Du ser det som naturligt at deltage og have en tydelig tilstedeværelse ved husets arrangementer som f.eks. sommerfest, arbejdsdage, åbent hus og øvrige arrangementer i huset - samt kan deltage ved børnehavens årlige 3 dages koloni. Du skal vægte børns frie leg og give børnene medbestemmelse, samt respektere retten til børnenes egne ønsker for dagens gang, og deltagelse ved aktiviteter. Vores vision, om at Børnehaven er - gammeldags på den gode måde - ønskes videreført. Bestyrelse og personale ønsker ingen ændringer i læringsstilen, f.eks. med inddragelse af IT til børnene, og børnenes hverdag generelt. Du skal ønske at ville medinddrage personalet i børnehavens gang og lederens opgaver, og derved skabe et åbent samarbejde med personale og bestyrelsen, f.eks. ved at sikre referat ved eksterne møder. I stillingen er der samspil mellem dit administrative arbejde og arbejdet med børnetimer (gulvtid). Det forventede antal timer på kontoret er 15 timer ugentlig, resten af tiden er gulvtid , men der forventes en vis fleksibilitet. Vores krav:IT-erfaring.Erfaring med GDPR (persondataforordningen).Kendskab erfaring med læreplaner, og meget gerne de nye styrkede lærerplaner.Ledererfaring er ønskeligt.Synlig og tilstedeværende leder.En som kan promovere børnehaven. Gøre den synlig og sælge den til forældre i Kværndrup og omegn.Have fokus på efteruddannelse til personalet.Have høj faglig bevidsthed og tænke denne ind i kreative løsninger.Uddannet pædagog.Vi tilbyder dig: Som vores nye leder tilbyder vi dig en børnehave med rolige hjemlige forhold, hvor samvær med børnene vægtes højt og med nærværende personale som har holdninger og meninger. Til vores faste stab har vi et stabilt vikarhold. Der er tale om en fuldtidsstilling som vi ønsker besat hurtigst muligt. Løn er efter gældende overenskomst mellem LDD og BUPL. Læs meget gerne mere omkring Kværndrup Børnehave på vores hjemmeside: www.kvaerndrupboernehave.dk Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte pædagog Dorte Schou på tlf: 6227 1551 hvor du også ville kunne aftale tid til et eventuelt besøg hos os. Kværndrup Børnehave er medlem af Landsorganisationen Danske Daginstitutioner. Send ansøgningSend din ansøgning samt relevante bilag via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: kvaerndrupboernehave.ofir.com
Centralt i Kværndrup omgivet af skov og grønne arealer ligger vores skønne, trygge, lille private børnehave som nu søger ny leder!

Vi har stor fokus på rummelighed, et godt og sundt børnefællesskab på tværs af forskellige aldersgrupper, frihed under ansvar – og til bare ”at være”.

Vi tilbyder vores børn en dejlig og spændende legeplads, hvor fantasien og kreativiteten får frit spil. Her styrkes motorikken og sanserne. Børnehaven er derudover opbygget med flere stuer, og der er noget for hver en smag, om der skal køres ræs, bygges slotte af puder, pusles med dukker eller danses i musikrummet. Børnene får her fokus på glæden i at være en god og omsorgsfuld ven, og lærer vigtigheden i at hjælpe hinanden og opnå samarbejde.

Vores mål er – ud over det daglige arbejde med lærerplaner, at bevare det ”gode” børneliv! At sikre et godt samarbejde mellem alle parter – børn/forældre/personale og bestyrelse. Samtidig er der øje for, at vi i Kværndrup Børnehave gør vores børn skoleparate. Ikke at det skal forstås som læring af bogstaver og tal – men sociale kvaliteter, som at overholde aftaler, vente i kø, tage hensyn, rydde op efter sig selv m.m. er noget vi øver dagligt som en naturlig ting og del af vores hverdag.

Forventning til dig som leder:
Vi søger en tydelig leder, som kan lide at fungere i samarbejdet med en lille børnehave. En som trives i samværet med børn, forældre og personalet. Du ser det som naturligt at deltage og have en tydelig tilstedeværelse ved husets arrangementer som f.eks. sommerfest, arbejdsdage, åbent hus og øvrige arrangementer i huset - samt kan deltage ved børnehavens årlige 3 dages koloni.

Du skal vægte børns frie leg og give børnene medbestemmelse, samt respektere retten til børnenes egne ønsker for dagens gang, og deltagelse ved aktiviteter.

Vores vision, om at Børnehaven er - ”gammeldags – på den gode måde” - ønskes videreført. Bestyrelse og personale ønsker ingen ændringer i læringsstilen, f.eks. med inddragelse af IT til børnene, og børnenes hverdag generelt.

Du skal ønske at ville medinddrage personalet i børnehavens gang og lederens opgaver, og derved skabe et åbent samarbejde med personale og bestyrelsen, f.eks. ved at sikre referat ved eksterne møder.

I stillingen er der samspil mellem dit administrative arbejde og arbejdet med børnetimer (gulvtid). Det forventede antal timer på kontoret er 15 timer ugentlig, resten af tiden er ”gulvtid”, men der forventes en vis fleksibilitet.

Vores krav:
  • IT-erfaring.
  • Erfaring med GDPR (persondataforordningen).
  • Kendskab/erfaring med læreplaner, og meget gerne de nye styrkede lærerplaner.
  • Ledererfaring er ønskeligt.
  • Synlig og tilstedeværende leder.
  • En som kan promovere børnehaven. Gøre den synlig og ”sælge” den til forældre i Kværndrup og omegn.
  • Have fokus på efteruddannelse til personalet.
  • Have høj faglig bevidsthed og tænke denne ind i kreative løsninger.
  • Uddannet pædagog.
Vi tilbyder dig:
Som vores nye leder tilbyder vi dig en børnehave med rolige hjemlige forhold, hvor samvær med børnene vægtes højt og med nærværende personale som har holdninger og meninger. Til vores faste stab har vi et stabilt vikarhold.

Der er tale om en fuldtidsstilling som vi ønsker besat hurtigst muligt. Løn er efter gældende overenskomst mellem LDD og BUPL.

Læs meget gerne mere omkring Kværndrup Børnehave på vores hjemmeside: www.kvaerndrupboernehave.dk

Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte pædagog Dorte Schou på tlf: 6227 1551 hvor du også ville kunne aftale tid til et eventuelt besøg hos os.

Kværndrup Børnehave er medlem af Landsorganisationen Danske Daginstitutioner.

Send ansøgning
Send din ansøgning samt relevante bilag via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://kvaerndrupboernehave.ofir.com

ORS/Small/d7c1f190_logo.pngKværndrup BørnehaveKværndrup2019-11-07T15:02:46.1172019-12-21T00:00:00
330120857Adjunkter/lektorer til PædagoguddannelsenRobot Adjunkter lektorer til undervisning på de tre specialiseringer til Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg Vi søger pr. 1. marts 2020 fem adjunkter lektorer til undervisning på henholdsvis Dagtilbudsspecialisering, Skole- og Fritidsspecialisering samt Social- og Specialpædagogisk specialisering. Gældende for ansættelsen i alle tre specialiseringer er, at du kan undervise, vejlede og har kompetencer indenfor: Professionel kommunikation i relation til det pædagogiske område, eksempelvis i forhold til forældresamarbejde, mennesker med kommunikative udfordringer, samt tværprofessionelt samarbejdeLedelse af læringsmiljøer klasserumsledelsePædagogens professionsidentitet, herunder forskellige perspektiver på pædagogisk arbejdeBearbejdning af empiri, herunder eksempelvis praksisfortællinger, videoanalyse mv.Bearbejdning af aktuelle praksisoplevelser fra de studerendes praktikkerEtablering af kunstneriske og æstetiske læringsprocesserStudietekniske færdighederVejledning og forskellige former for feedback til mindre grupper Ovenstående vil rette sit fokus mod den specialisering, du skal undervise på. Undervisningens formål vil primært være at støtte de studerende i refleksivt at forholde sig til pædagogisk praksis, dels gennem teoretisk perspektivering og dels gennem øvelse i de handlekompetencer, de skal bruge i deres kommende virke som pædagog. Vi lægger vægt på, at du kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt og alsidigt fagligt niveau. Du kan skabe en høj grad af motivation og engagement hos de studerende, og du er i stand til at arbejde tæt sammen med det øvrige team af undervisere. Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig og praktisk erfaring. Det er en fordel, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksisog pædagoguddannelsens målgrupper. Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 50 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt i Odense og Svendborg. Ansættelse Alle stillinger er med tiltrædelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt derefter. På Dagtilbudsspecialiseringen er der tale om 2 stillinger med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. På Skole- og Fritidsspecialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. På Social- og Specialpædagogisk specialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Du bedes tydeliggøre i din ansøgning, hvilken af stillingerne du søger. Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn. Ansættes du som adjunkt i en fast stilling, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Kandidater med en ph.d. er velkomne til at søge stillingerne. Ansættes du i en fast stilling med ph.d., vil du på sigt få mulighed for at blive tilknyttet vores forskningsafdeling Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 15. og 17. januar 2020. Ansøgningsfrist Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk job senest den 31. december 2019.

Adjunkter/lektorer til undervisning på de tre specialiseringer til Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg

Vi søger pr. 1. marts 2020 fem adjunkter/lektorer til undervisning på henholdsvis Dagtilbudsspecialisering, Skole- og Fritidsspecialisering samt Social- og Specialpædagogisk specialisering. Gældende for ansættelsen i alle tre specialiseringer er, at du kan undervise, vejlede og har kompetencer indenfor:

  • Professionel kommunikation i relation til det pædagogiske område, eksempelvis i forhold til forældresamarbejde, mennesker med kommunikative udfordringer, samt tværprofessionelt samarbejde
  • Ledelse af læringsmiljøer/klasserumsledelse
  • Pædagogens professionsidentitet, herunder forskellige perspektiver på pædagogisk arbejde
  • Bearbejdning af empiri, herunder eksempelvis praksisfortællinger, videoanalyse mv.
  • Bearbejdning af aktuelle praksisoplevelser fra de studerendes praktikker
  • Etablering af kunstneriske og æstetiske læringsprocesser
  • Studietekniske færdigheder
  • Vejledning og forskellige former for feedback til mindre grupper

Ovenstående vil rette sit fokus mod den specialisering, du skal undervise på.

Undervisningens formål vil primært være at støtte de studerende i refleksivt at forholde sig til pædagogisk praksis, dels gennem teoretisk perspektivering og dels gennem øvelse i de handlekompetencer, de skal bruge i deres kommende virke som pædagog.

Vi lægger vægt på, at du kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt og alsidigt fagligt niveau. Du kan skabe en høj grad af motivation og engagement hos de studerende, og du er i stand til at arbejde tæt sammen med det øvrige team af undervisere.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig og praktisk erfaring. Det er en fordel, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksisog pædagoguddannelsens målgrupper.

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 50 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt i Odense og Svendborg.

Ansættelse

Alle stillinger er med tiltrædelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt derefter.

På Dagtilbudsspecialiseringen er der tale om 2 stillinger med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

På Skole- og Fritidsspecialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

På Social- og Specialpædagogisk specialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer.

Du bedes tydeliggøre i din ansøgning, hvilken af stillingerne du søger.

Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Ansættes du som adjunkt i en fast stilling, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Kandidater med en ph.d. er velkomne til at søge stillingerne. Ansættes du i en fast stilling med ph.d., vil du på sigt få mulighed for at blive tilknyttet vores forskningsafdeling Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. 

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 15. og 17. januar 2020.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk/job senest den 31. december 2019.

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-11-08T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagog søges til Børnehaven Solsikken

Middelfart Kommune

Middelfart
Børnehaven Solsikken søger 1 pædagog.Vi søger en uddannet pædagog 30 timer om ugen, pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.Solsikken er normeret til 90 børn i alderen 2,10 år til 6 år, og med11 personaler ansat. Børnene er fordelt på 3 grupperum...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Pædagog barselsvikariat Dalby Skole

Dalby Skole

Kolding
Arbejdssted: Dalby Skole SFO Arbejdstid: 35 timer Ansættelsestidspunkt: 01.01.2020 Da en af vores medarbejdere er gået på barsel, mangler vi en ny barselsvikar pædagog på vores skole SFO. Kvalifikationer: At være en synlig del af vores pædagogiske v...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Pædagoger Kildemosen

Kildemosen

Kolding
Arbejdssted: Daginstitution Kildemosen, Lykkegårdsvej 48, 6000 Kolding Arbejdstid: 30 tim uge Ansættelsestidspunkt: 1. januar og 1. februar Hvad kan vi tilbyde: En spændende og udfordrende hverdag, med gode kollegaer, højt fagligt niveau og mulighed...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Kværndrup Børnehave søger ny leder (genopslag)

Kværndrup Børnehave

Kværndrup
Centralt i Kværndrup omgivet af skov og grønne arealer ligger vores skønne, trygge, lille private børnehave som nu søger ny leder! Vi har stor fokus på rummelighed, et godt og sundt børnefællesskab på tværs af forskellige aldersgrupper, frihed under...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:21. december 2019

Adjunkter/lektorer til Pædagoguddannelsen

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Adjunkter lektorer til undervisning på de tre specialiseringer til Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg Vi søger pr. 1. marts 2020 fem adjunkter lektorer til undervisning på henholdsvis Dagtilbudsspecialisering, Skole- og Fritidsspecialisering s...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019