Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ungekonsulent til døgnområdet

Ungeindsatsen Viborg søger ungekonsulent
-med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn
 
Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig.
 
Da én af vores kollegaer har fået andet arbejde, søger vi én ungekonsulent til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag.  
Stillingen er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne, du bliver knyttet til Døgnområdet, hvor du får 10 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger.
 
Opgaven består i at støtte og vejlede de unge som er anbragt i egen bolig, hvor de har brug for hjælp og støtte til hverdagsopgaver (ADL træning i egen bolig), økonomi, struktur mv. Støtte de unge i forhold til skole, uddannelse og arbejde. Støtte de unge i sociale relationer, ved kammerater og fritid. Støtte de unge i personlig udvikling og identitetsdannelse.
Deltage sammen med de unge i netværksmøder, ved eks. Familieafdelingen og Jobcenter.
Samarbejde med de unges netværk, kommunikation med deres forældre.
 
Hvem er du?
Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du:

   • Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund.
   • Har kørekort og egen bil.
   • Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage.
   • Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker – og kan reflektere i nuet over egen indsats.
   • Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse.
   • Er vedholdende i arbejdet med de unge.
   • Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner.
   • Er tydelig i skrift og tale.
   • Kan begå dig i diverse IT-systemer.
   • Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og AART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde
   • Have lyst til opgaver der til tider kan være brede, og meget tidskrævende
   • Kunne varetage opgaver som praktisk pædagogisk støtte i hjemmet ved de unge

 
Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan.
 
 
Det tilbyder vi
Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger.
 
Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især:

   • At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling.
   • Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
   • Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.
   • Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen.

 
 
Om Ungeindsatsen i Viborg
Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år.
 
Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder
.
 
Læs mere om Ungeindsatsen på www.viborg.dk/ungeindsatsen
 
Samtaler:
Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.13.00 - 19.00.
 
Løn og ansættelse:
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen:
Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942038Phoenix-a6e7eb7e12019-01-14T00:00:00ungekonsulent til døgnområdetUngeindsatsen Viborg søger ungekonsulent
-med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn
 
Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig.
 
Da én af vores kollegaer har fået andet arbejde, søger vi én ungekonsulent til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag.  
Stillingen er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne, du bliver knyttet til Døgnområdet, hvor du får 10 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger.
 
Opgaven består i at støtte og vejlede de unge som er anbragt i egen bolig, hvor de har brug for hjælp og støtte til hverdagsopgaver (ADL træning i egen bolig), økonomi, struktur mv. Støtte de unge i forhold til skole, uddannelse og arbejde. Støtte de unge i sociale relationer, ved kammerater og fritid. Støtte de unge i personlig udvikling og identitetsdannelse.
Deltage sammen med de unge i netværksmøder, ved eks. Familieafdelingen og Jobcenter.
Samarbejde med de unges netværk, kommunikation med deres forældre.
 
Hvem er du?
Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du:

   • Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund.
   • Har kørekort og egen bil.
   • Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage.
   • Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker – og kan reflektere i nuet over egen indsats.
   • Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse.
   • Er vedholdende i arbejdet med de unge.
   • Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner.
   • Er tydelig i skrift og tale.
   • Kan begå dig i diverse IT-systemer.
   • Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og AART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde
   • Have lyst til opgaver der til tider kan være brede, og meget tidskrævende
   • Kunne varetage opgaver som praktisk pædagogisk støtte i hjemmet ved de unge

 
Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan.
 
 
Det tilbyder vi
Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger.
 
Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især:

   • At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling.
   • Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
   • Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.
   • Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen.

 
 
Om Ungeindsatsen i Viborg
Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år.
 
Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder
.
 
Læs mere om Ungeindsatsen på www.viborg.dk/ungeindsatsen
 
Samtaler:
Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.13.00 - 19.00.
 
Løn og ansættelse:
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen:
Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.
 

 

2019-02-22T00:50:43.717 Ungeindsatsen Viborg søger ungekonsulent -med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig. Da n af vores kollegaer har fået andet arbejde, søger vi n ungekonsulent til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag. Stillingen er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne, du bliver knyttet til Døgnområdet, hvor du får 10 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger. Opgaven består i at støtte og vejlede de unge som er anbragt i egen bolig, hvor de har brug for hjælp og støtte til hverdagsopgaver (ADL træning i egen bolig), økonomi, struktur mv. Støtte de unge i forhold til skole, uddannelse og arbejde. Støtte de unge i sociale relationer, ved kammerater og fritid. Støtte de unge i personlig udvikling og identitetsdannelse. Deltage sammen med de unge i netværksmøder, ved eks. Familieafdelingen og Jobcenter. Samarbejde med de unges netværk, kommunikation med deres forældre. Hvem er du? Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund. Har kørekort og egen bil. Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage. Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker og kan reflektere i nuet over egen indsats. Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse. Er vedholdende i arbejdet med de unge. Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner. Er tydelig i skrift og tale. Kan begå dig i diverse IT-systemer. Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og AART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde Have lyst til opgaver der til tider kan være brede, og meget tidskrævende Kunne varetage opgaver som praktisk pædagogisk støtte i hjemmet ved de unge Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan. Det tilbyder vi Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især: At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling. Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus. Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen. Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen. Om Ungeindsatsen i Viborg Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år. Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder. Læs mere om Ungeindsatsen på www.viborg.dk ungeindsatsen Samtaler: Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.13.00 - 19.00. Løn og ansættelse: Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen: Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.11Jobneta6e7eb7e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-21T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d91d2531-1c94-407f-92a8-2bce1e08ddbf0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3435095Ungeindsatsen Viborg - Dagområdet Sct. Laurentii Vej11Sct. Laurentii Vej 14B8800ViborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693638JobNet493028349302831000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6e7eb7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6e7eb7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6e7eb7e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6e7eb7e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/14.jpgØnsker du et spændende job som Socialpædagog? Hos Ungeindsatsen Viborg - Dagområdet Sct. Laurentii Vej tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik360113145Mettenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330069791Socialpsykiatrisk medarbejderRobot Psykiatrien i Viborg Kommune søger en socialpsykiatrisk medarbejder til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Det er en fast stilling på 37 timer med skiftende arbejdstider dag aften nat alle ugens dage. Der må påregnes arbejde hver anden weekend i 8 timers vagter. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder visiteret døgndækket bostøtte til 24 borgere i almennyttige boliger fra 2004. Vores kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkeltes muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv. I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK. Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat. Vi søger derfor en kollega, der matcher dette, fx en pædagog, social- sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut. Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.Har gode samarbejdsevner.Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.Kan arbejde struktureret og selvstændigt.Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.Har kendskab til flair for IT-baserede løsninger. Til gengæld tilbyder vi:Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.Stor grad af medbestemmelse og ansvar.Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.Godt samarbejde med nabotilbud.Teamdag p-møder hver 6. uge.Supervision og undervisning.Mulighed for kurser kompetenceudvikling. Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35. Ansøgningsfrist: mandag den 26. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 3. september 2019. Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.Psykiatrien i Viborg Kommune søger en socialpsykiatrisk medarbejder til Botilbuddet Guldblommevej 14-16.
 
Det er en fast stilling på 37 timer med skiftende arbejdstider dag/aften/nat alle ugens dage. Der må påregnes arbejde hver anden weekend i 8 timers vagter. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest derefter. 
 
Botilbuddet Guldblommevej 14-16 yder visiteret døgndækket bostøtte til 24 borgere i almennyttige boliger fra 2004. Vores kerneopgave er at medvirke til at fremme den enkeltes muligheder for at mestre og skabe mening i eget liv.
 
I dagligdagen arbejder vi pædagogisk og socialfagligt ud fra delmål efter SMART-modellen og sundhedsfagligt ud fra de 12 sygeplejefaglige problemområder. Dokumentation foretages i System Bosted og medicinadministration via FMK.
 
Opgaverne i det socialpsykiatriske område er af både pædagogisk, social- og sundhedsfaglig karakter, hvorfor vi ønsker vores teams tværfagligt sammensat.

Vi søger derfor en kollega, der matcher dette, fx en pædagog, social- & sundhedsassistent, sygeplejerske eller ergoterapeut.

 
Vi forventer desuden, at vores fremtidige kollega:
  • Har erfaring inden for det psykiatriske, pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område.
  • Har gode samarbejdsevner.
  • Har fokus på opgaven og kan løse denne professionelt.
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt.
  • Kan bevare overblikket og træffe beslutninger i akutte og komplekse situationer.
  • Kan indgå i en ligeværdig dialog med borgere, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Er udviklingsorienteret og fleksibel, herunder i forhold til arbejdstider.
  • Har gode kommunikative kompetencer, mundtlige som skriftlige.
  • Har kendskab til/flair for IT-baserede løsninger.
     
Til gengæld tilbyder vi:
  • Udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et dynamisk og givende arbejdsmiljø.
  • Stor grad af medbestemmelse og ansvar.
  • Medindflydelse på egen arbejdstidsplan.
  • Engagerede kollegaer i et tværfagligt miljø.
  • En kultur hvor ledelse og samarbejde baseres på værdier.
  • Godt samarbejde med nabotilbud.
  • Teamdag/p-møder hver 6. uge.
  • Supervision og undervisning.
  • Mulighed for kurser/kompetenceudvikling.
 
Yderligere oplysninger kan ses på: www.guldblommevej14og16.viborg.dk

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Spørgsmål besvares gerne ved henvendelse til afdelingsleder Karen Korsgaard Andersen på hverdage mellem kl. 08 og kl. 16 på telefon 30 31 52 35.

Ansøgningsfrist: mandag den 26. august 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 3. september 2019.

Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og straffeattest.
 

Social, Sundhed & OmsorgViborg2019-08-08T00:00:002019-08-26T00:00:00
330070075Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskades afdeling i AssentoftBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. Svalevej er opdelt i 5 afdelinger, hvor der ydes bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Ansøgningsfrist: søndag den 25. august 2019.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Samtaler forventes afholdt onsdag den 28. august og torsdag den 29. august 2019.Ansættelse pr. 1. oktober 2019.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28 eller Lennart Brix på tlf. 92 43 70 42.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
Svalevej er opdelt i 5 afdelinger, hvor der ydes bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Ansøgningsfrist: søndag den 25. august 2019.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Samtaler forventes afholdt onsdag den 28. august og torsdag den 29. august 2019.
Ansættelse pr. 1. oktober 2019.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte Afdelingsleder Karina Rousing på tlf. 51 89 12 28 eller Lennart Brix på tlf. 92 43 70 42.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/96be0d2b_logo.gifSvalevej Team 3Randers SØ2019-08-08T13:00:22.4272019-08-25T00:00:00
330073739Socialpædagog til §85 bostedet LandlystRobot Er du uddannet socialpædagog, gerne med erfaring indenfor misbrug psykiatri, så er jobbet her. Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter hver 2. weekend. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug. Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden. Vi forventer at du: Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør. Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær. Er indstillet på også at udføre praktiske opgaver, ligeledes indgår plejeopgaver. Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne. Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback. Kørekort B er en nødvendighed. Vi kan tilbyde dig: Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængen indsats. En spændende og udfordrende arbejdsplads. En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer. Personlig og faglig udvikling indenfor specialet. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. En røgfri arbejdsplads. Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til leder Mogens Fog tlf: 20649373. Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk. Ansættelsessamtaler afholders løbende. Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat. Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https: www.godrumgruppen.dk ledige-stillinger

Er du uddannet socialpædagog, gerne med erfaring indenfor misbrug/psykiatri, så er jobbet her.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter hver 2. weekend.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Landlyst er et mindre bosted og er en del af Godrum Gruppen. Vi har 7 boliger for personer med misbrugsproblemer, fysiske funktionsnedsættelser og en adfærd, der bevirker at vedkommende ikke altid kan indgå i normale sociale sammenhænge. Beboerne kan have et aktivt misbrug.

Du kan forvente, at der vil være røg i lejlighederne, da det er beboernes eget hjem, vi befinder os i. Dog ryger personalet ikke i arbejdstiden.

 

Vi forventer at du:

  • Faglig kompetent, energisk, fleksibel og med godt humør.
  • Har erfaring indenfor misbrugsområdet eller psykiatrien
  • Er fysisk og psykisk robust og har stor empati, tålmodighed og nærvær.
  • Er indstillet på også at udføre praktiske opgaver, ligeledes indgår plejeopgaver.
  • Kan handle og yde akut hjælp i forhold til beboerne.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og kan arbejde selvstændigdigt, men også indgå konstruktivt i samarbejde med kollegaer, som giver hinanden feedback.
  • Kørekort B er en nødvendighed.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • Dialog, fælles forståelse, fælles forventninger og sammenhængen indsats.
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads.
  • En arbejdsplads, der er åben for nytænkning, og hvor du kan være med til at præge indhold og rammer.
  • Personlig og faglig udvikling indenfor specialet.
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
  • En røgfri arbejdsplads.

 

Yderligere oplysninger kan indhentes ved henvendelse til leder Mogens Fog tlf: 20649373.

Ansøgningen bedes sendt på mail til landlyst@godrum.dk. Ansættelsessamtaler afholders løbende.

Der gøres opmærksom på, at der indhentes straffeattest på den person der ønskes ansat.

Læs om, hvordan vi behandler dine personoplysninger her: https://www.godrumgruppen.dk/ledige-stillinger/

LandlystHampen2019-08-16T00:00:002019-10-09T00:00:00
330066956Medarbejder til Hyldgården Hus 7 - Center for HandicapRobot Hus 7 søger en ny medarbejder socialpædagog, social- og sundhedsassistent, ergoterapeut, psykomotorisk terapeut eller fysioterapeut.Stillingen er en fast stilling på 30 timer. Tiltrædelse snarest.Der skal påregnes arbejde dag-, aften, samt hver 2. weekend. Pt. arbejdes der hver 3. weekend.Hus 7 er et botilbud til fem borgere. Borgerne er diagnosticeret inden for autismespektret, og med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.Hverdagen er tilrettelagt ud fra individuelle støttesystemer, hvor struktur og forudsigelighed er vigtige elementer, for at den enkeltes hverdag kan fungere.Der er brug for en høj specialiseret indsats, hvor man skal være god til at aflæse og tilrette aktiviteter til den enkeltes dagsform, for at opnå den bedste dag for borgeren.Det er vigtigt at kunne være tydelig i sin tilgang, og kunne reagerer på borgernes udtryk og kropssprog, da flere af borgerne ikke har verbalt sprog. Borgerne kan reagere uhensigtsmæssigt i pressede situationer, hvor der kan forekomme udad reagerende adfærd pga. manglende impulsstyring.Der arbejdes ud fra principperne fra KRAP, mindste indgrebsprincip og motivationsarbejde fremfor at presse og stille krav. Den sansemotoriske, neuropædagogisk indsigt og viden om High and Low aurosal er basale grundsten for borgernes trivsel.Kerneopgaven i Center for Handicap er Vi samskaber det kvalificerede hverdagsliv for og med borgeren . Dette er baseret på en recovery baseret tilgang.Medarbejdergruppen er tværfaglig sammensat.Vi ønsker, at du:Er engageret og faglig stærk.Er fysisk og psykisk robust.Har en tydelig personlighed, modenhed og i stand til at sætte grænser.Har erfaring med konflikthåndtering.Har erfaring inden for autismespektret, samt fysisk og psykisk udviklingshæmmede.Er rummelig og har et positivt menneskesyn.Ser samarbejdet med pårørende som en vigtig del i borgerens liv.Er loyal overfor fælles beslutninger.Har fokus på borgernes ressourcer, og er anerkendende i dit arbejde.Kan skabe tryghed, forudsigelighed og trivsel i strukturerede rammer.Ser udarbejdelse af handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af det pædagogiske arbejde.Er fleksibel omstilling parat og loyal overfor fælles beslutninger.Er aktivt deltagende i supervision og efteruddannelse.Vi tilbyder:5 spændende og livsbekræftende borgere.Fokus på et godt arbejdsmiljø, faglig sparing, høj etik og humor.Et arbejde hvor kommunikationen er grundlæggende.Supervision og efteruddannelse.LønDu bliver aflønnet efter reglerne for Ny-løn.Du er velkommen til at kontakte koordinator Monica Andersen 96 11 65 42 eller funktionsleder Lene Byskov 24 81 15 38, hvis du har spørgsmål.Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest mandag den 26.08.19 2019 kl. 8.00.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 30.08.2019.Hus 7 søger en ny medarbejder – socialpædagog, social- og sundhedsassistent, ergoterapeut, psykomotorisk terapeut eller fysioterapeut.
Stillingen er en fast stilling på 30 timer. Tiltrædelse snarest.
Der skal påregnes arbejde dag-, aften, samt hver 2. weekend. Pt. arbejdes der hver 3. weekend.

Hus 7 er et botilbud til fem borgere. Borgerne er diagnosticeret inden for autismespektret, og med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.
Hverdagen er tilrettelagt ud fra individuelle støttesystemer, hvor struktur og forudsigelighed er vigtige elementer, for at den enkeltes hverdag kan fungere.
Der er brug for en høj specialiseret indsats, hvor man skal være god til at aflæse og tilrette aktiviteter til den enkeltes dagsform, for at opnå den bedste dag for borgeren.

Det er vigtigt at kunne være tydelig i sin tilgang, og kunne reagerer på borgernes udtryk og kropssprog, da flere af borgerne ikke har verbalt sprog. Borgerne kan reagere uhensigtsmæssigt i pressede situationer, hvor der kan forekomme udad reagerende adfærd pga. manglende impulsstyring.
Der arbejdes ud fra principperne fra KRAP, mindste indgrebsprincip og motivationsarbejde fremfor at presse og stille krav. Den sansemotoriske, neuropædagogisk indsigt og viden om High and Low aurosal er basale grundsten for borgernes trivsel.

Kerneopgaven i Center for Handicap er ”Vi samskaber det kvalificerede hverdagsliv for og med borgeren”. Dette er baseret på en recovery baseret tilgang.
Medarbejdergruppen er tværfaglig sammensat.

Vi ønsker, at du:
  • Er engageret og faglig stærk.
  • Er fysisk og psykisk robust.
  • Har en tydelig personlighed, modenhed og i stand til at sætte grænser.
  • Har erfaring med konflikthåndtering.
  • Har erfaring inden for autismespektret, samt fysisk og psykisk udviklingshæmmede.
  • Er ”rummelig” og har et positivt menneskesyn.
  • Ser samarbejdet med pårørende som en vigtig del i borgerens liv.
  • Er loyal overfor fælles beslutninger.
  • Har fokus på borgernes ressourcer, og er anerkendende i dit arbejde.
  • Kan skabe tryghed, forudsigelighed og trivsel i strukturerede rammer.
  • Ser udarbejdelse af handleplaner, dokumentation og evaluering som en naturlig del af det pædagogiske arbejde.
  • Er fleksibel / omstilling parat og loyal overfor fælles beslutninger.
  • Er aktivt deltagende i supervision og efteruddannelse.

Vi tilbyder:
  • 5 spændende og livsbekræftende borgere.
  • Fokus på et godt arbejdsmiljø, faglig sparing, høj etik og humor.
  • Et arbejde hvor kommunikationen er grundlæggende.
  • Supervision og efteruddannelse.

Løn
Du bliver aflønnet efter reglerne for Ny-løn.
Du er velkommen til at kontakte koordinator Monica Andersen 96 11 65 42 eller funktionsleder Lene Byskov 24 81 15 38, hvis du har spørgsmål.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest mandag den 26.08.19 2019 kl. 8.00.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 30.08.2019.

 

Holstebro KommuneHolstebro2019-08-01T00:00:002019-08-26T00:00:00
330065350Erfaren socialpædagogRobot Brænder for senhjerneskadeområdet.....Brænder du for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da en medarbejder herfra ikke vender tilbage efter endt orlov.Stillingen er på 32 timer uge. Der vil være mulighed for ekstratimer i forbindelse med sygdom og ferie.Vi ønsker stillingen besat pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.Boligerne Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere. Derudover har vi et aktivitetscenter med såvel interne som eksterne brugere.Den ledige stilling er i boligerne. Du vil således få skiftende dag- og aftenvagter og arbejde hver anden weekendBeboerne her er præget af funktionsnedsættelser der kræver omfattende hjælp og omsorg i forbindelse med alle praktiske gøremål i hverdagen.Vi søger en kollega der er fagligt velfunderet, handlingsorienteret med en rolig attitude.Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer og kompetencer.Uddannelse pædagog med interesse for det neuropædagogiske områdeGerne relevant erfaring med og efter- videreuddannelse i ft.senhjerneskadeområdethar gode samarbejdsevner og kan lide tværfagligt arbejdeEr stærk i koblingen omsætningen imellem teori og praksisKan reflektere over egen og kollegers praksis - og er indstillet på at modtage og give konstruktiv feedback med henblik på at udvikle praksis.Har evnen til professionel kontakt med brugerne, og kan håndtere balancen mellem brugerens selvbestemmelsesret og egne faglige ambitionerVi ønsker følgende kvaliteterPersonligt engagementEn inkluderende, anerkendende og empatisk tilgang.Flair for relations arbejde og tværfaglighed.Kan lide at samarbejde såvel i teamet og på tværs af hele huset, - hvilket kræver en vis fleksibilitet omstillingsevne.Er i stand til at håndtere og bevare roen overblikket når der er travlt og ved konflikter.Du skal være indstillet på og gerne have erfaring medVaretagelse af basale plejeopgaverStor plejetyngde og fysisk krævende arbejde fylder en del i vores husDeltagelse i ferietureVi tilbyderEfteruddannelse i neuropædagogikBeboere og kolleger der værdsætter de gode grin med hinanden.Et hus hvor der er fokus på de små succeser i hverdagen.Et livfuldt hus med mange aktiviteter.En arbejdsplads, hvor god kommunikation og trivsel er i fokus.Faglige og engagerede kollegaer.Muligheder for at præge pædagogikken og kulturen.Ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor vi dokumenterer effekten af vores arbejde og reflekterer over praksis. Vi arbejder med handleplaner.Gode kolleger.Kørekort en fordel.AnsættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerHenvendelse til afdelingsleder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40 eller leder af socialområdets senhjerneskadeindsats Bente Østrup Brøgger, mobil 23 83 21 17.Ansøgningen sendes via link i stillingsopslaget.Der afholdes orienteringsmøde mandag den 9. september kl. 16.00 tilmelding skal ske til ha@randers.dkAnsøgningsfrist den søndag den 15. september 2019Udvælgelse til samtale vil ske tirsdag den 17. september 2019.Samtaler forventes at finde sted fredag den 20. september 2019AnsættelsesforholdHer skriver I hvorvidt det er en fuldtid eller deltidsstilling og om det er en fastansættelse eller tidsbegrænset stilling.Tiltrædelse01-10-2019Ansøgningsfrist15-09-2019 23:59Virksomhedens oplysningerBoligerne Lene BredahlsgadeKontaktpersonBente Østrup Brøgger mobil 23832117Brænder for senhjerneskadeområdet.....

Brænder du for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?

Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da en medarbejder herfra ikke vender tilbage efter endt orlov.

Stillingen er på 32 timer/uge. Der vil være mulighed for ekstratimer i forbindelse med sygdom og ferie.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Boligerne Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere. Derudover har vi et aktivitetscenter med såvel interne som eksterne brugere.
Den ledige stilling er i boligerne. Du vil således få skiftende dag- og aftenvagter og arbejde hver anden weekend

Beboerne her er præget af funktionsnedsættelser der kræver omfattende hjælp og omsorg i forbindelse med alle praktiske gøremål i hverdagen.

Vi søger en kollega der er fagligt velfunderet, handlingsorienteret med en rolig attitude.

Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer og kompetencer.
  • Uddannelse pædagog med interesse for det neuropædagogiske område
  • Gerne relevant erfaring med og efter-/videreuddannelse i ft.senhjerneskadeområdet
  • har gode samarbejdsevner og kan lide tværfagligt arbejde
  • Er stærk i koblingen/omsætningen imellem teori og praksis
  • Kan reflektere over egen og kollegers praksis - og er indstillet på at modtage og give konstruktiv feedback med henblik på at udvikle praksis.
  • Har evnen til professionel kontakt med brugerne, og kan håndtere balancen mellem brugerens selvbestemmelsesret og egne faglige ambitioner

Vi ønsker følgende kvaliteter
  • Personligt engagement
  • En inkluderende, anerkendende og empatisk tilgang.
  • Flair for relations arbejde og tværfaglighed.
  • Kan lide at samarbejde såvel i teamet og på tværs af hele huset, - hvilket kræver en vis fleksibilitet/omstillingsevne.
  • Er i stand til at håndtere og bevare roen / overblikket når der er travlt og ved konflikter.

Du skal være indstillet på og gerne have erfaring med
  • Varetagelse af basale plejeopgaver
  • Stor plejetyngde og fysisk krævende arbejde fylder en del i vores hus
  • Deltagelse i ferieture

Vi tilbyder
  • Efteruddannelse i neuropædagogik
  • Beboere og kolleger der værdsætter de gode grin med hinanden.
  • Et hus hvor der er fokus på de små succeser i hverdagen.
  • Et livfuldt hus med mange aktiviteter.
  • En arbejdsplads, hvor god kommunikation og trivsel er i fokus.
  • Faglige og engagerede kollegaer.
  • Muligheder for at præge pædagogikken og kulturen.
  • Ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor vi dokumenterer effekten af vores arbejde og reflekterer over praksis. Vi arbejder med handleplaner.
  • Gode kolleger.

Kørekort en fordel.

Ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Henvendelse til afdelingsleder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40 eller leder af socialområdets senhjerneskadeindsats Bente Østrup Brøgger, mobil 23 83 21 17.

Ansøgningen sendes via link i stillingsopslaget.
Der afholdes orienteringsmøde mandag den 9. september kl. 16.00 – tilmelding skal ske til ha@randers.dk

Ansøgningsfrist den søndag den 15. september 2019

Udvælgelse til samtale vil ske tirsdag den 17. september 2019.

Samtaler forventes at finde sted fredag den 20. september 2019

Ansættelsesforhold
Her skriver I hvorvidt det er en fuldtid eller deltidsstilling og om det er en fastansættelse eller tidsbegrænset stilling.

Tiltrædelse
01-10-2019

Ansøgningsfrist
15-09-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Boligerne Lene Bredahlsgade

Kontaktperson
Bente Østrup Brøgger mobil 23832117

 

Randers KommuneRanders C2019-07-29T00:00:002019-09-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpsykiatrisk medarbejder

Social, Sundhed & Omsorg

Viborg
Psykiatrien i Viborg Kommune søger en socialpsykiatrisk medarbejder til Botilbuddet Guldblommevej 14-16. Det er en fast stilling på 37 timer med skiftende arbejdstider dag aften nat alle ugens dage. Der må påregnes arbejde hver anden weekend i 8 tim...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskades afdeling i Assentoft

Svalevej Team 3

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Socialpædagog til §85 bostedet Landlyst

Landlyst

Hampen
Er du uddannet socialpædagog, gerne med erfaring indenfor misbrug psykiatri, så er jobbet her. Arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Der vil være både dagvagter, aftenvagter og weekendvagter hver 2. weekend. Stillingen ønskes besat snarest...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Medarbejder til Hyldgården Hus 7 - Center for Handicap

Holstebro Kommune

Holstebro
Hus 7 søger en ny medarbejder socialpædagog, social- og sundhedsassistent, ergoterapeut, psykomotorisk terapeut eller fysioterapeut.Stillingen er en fast stilling på 30 timer. Tiltrædelse snarest.Der skal påregnes arbejde dag-, aften, samt hver 2. w...
Indrykket:1. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Erfaren socialpædagog

Randers Kommune

Randers C
Brænder for senhjerneskadeområdet.....Brænder du for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da en medarbejder herfra ikke vender tilbage efter endt orlo...
Indrykket:29. juli 2019
Udløbsdato:15. september 2019