Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Unikt museum søger en souschef med stærk økonomi- og udviklingsprofil

Et museum for alle
Kvindemuseet i Danmark skiftede i 2016 ansvarsområde og beskæftiger sig nu bredt med kønnenes kulturhistorie. Museet vil fremstå som en platform for debatten om køn, ligestilling, krop og seksualitet. Museet vil tiltrække et bredt publikum og arbejder ud fra det standpunkt, at ligestilling er for alle.

Museet er inde i en positiv udvikling, hvor fokus er at styrke museet som en af byens væsentlige attraktioner og samarbejdspartnere. Inden for de næste tre år ønsker museet at opnå større egenindtjening, 25% flere gæster og større andel mænd.

Økonomisk og udadvendt profil
Vi ønsker en person med relevant økonomisk uddannelse og erfaring, som med et strategisk overblik brænder for at drifte og forretningsudvikle et museum i forandring.

Du synes, det er spændende at skabe nye produkter, forretningsområder og netværk. Du skal være dialogorienteret, have et digitalt mindset og samtidig have gennemslagskraft og evne til at sikre en stringent styring af hele museets økonomi. Vi forudsætter gode lederegenskaber, forretningssans, en udadvendt personlighed og et hjerte, der banker for museets vision og ansvarsområde.

Dine kerneområder bliver økonomi, regnskab og personaleadministration, samt ansvar for cafédrift og museets IT og sikkerhed. Du udgør sammen med direktøren museets ledelse og skal kunne yde sparring om strategi og forretningsudvikling.

Du bliver en del af en travl, spændende og hjertevarm arbejdsplads med konstant skiftende opgaver. Vi betragter museet som en levende organisme, hvor alle tager ansvar og arbejder med og mod fælles mål.

  • Fuldtidsstilling. Stillingen refererer til museets direktør.
  • Ansøgningsfristen er 2. juni. Send ansøgningen til info@kvindemuseet.dk
    helst i PDF-format og i ét samlet dokument. Samtaler i uge 24 og 25
  • Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge
  • Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til museumsdirektør
    Julie Rokkjær Birch: jrb@kvindemuseet.dk | 25 45 45 23

Kvindemuseet er en selvejende institution og et statsanerkendt, nationalt museum.
Museet har en årlig omsætning på omkring 15 mio kr. og besøges årligt af ca. 40.000 gæster. Museet har en socioøkonomisk profil med flere ansatte i stillinger på særlige vilkår.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010932Phoenix-137e490112019-04-24T00:00:00Unikt museum søger en souschef med stærk økonomi- og udviklingsprofil

Et museum for alle
Kvindemuseet i Danmark skiftede i 2016 ansvarsområde og beskæftiger sig nu bredt med kønnenes kulturhistorie. Museet vil fremstå som en platform for debatten om køn, ligestilling, krop og seksualitet. Museet vil tiltrække et bredt publikum og arbejder ud fra det standpunkt, at ligestilling er for alle.

Museet er inde i en positiv udvikling, hvor fokus er at styrke museet som en af byens væsentlige attraktioner og samarbejdspartnere. Inden for de næste tre år ønsker museet at opnå større egenindtjening, 25% flere gæster og større andel mænd.

Økonomisk og udadvendt profil
Vi ønsker en person med relevant økonomisk uddannelse og erfaring, som med et strategisk overblik brænder for at drifte og forretningsudvikle et museum i forandring.

Du synes, det er spændende at skabe nye produkter, forretningsområder og netværk. Du skal være dialogorienteret, have et digitalt mindset og samtidig have gennemslagskraft og evne til at sikre en stringent styring af hele museets økonomi. Vi forudsætter gode lederegenskaber, forretningssans, en udadvendt personlighed og et hjerte, der banker for museets vision og ansvarsområde.

Dine kerneområder bliver økonomi, regnskab og personaleadministration, samt ansvar for cafédrift og museets IT og sikkerhed. Du udgør sammen med direktøren museets ledelse og skal kunne yde sparring om strategi og forretningsudvikling.

Du bliver en del af en travl, spændende og hjertevarm arbejdsplads med konstant skiftende opgaver. Vi betragter museet som en levende organisme, hvor alle tager ansvar og arbejder med og mod fælles mål.

  • Fuldtidsstilling. Stillingen refererer til museets direktør.
  • Ansøgningsfristen er 2. juni. Send ansøgningen til info@kvindemuseet.dk
    helst i PDF-format og i ét samlet dokument. Samtaler i uge 24 og 25
  • Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge
  • Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til museumsdirektør
    Julie Rokkjær Birch: jrb@kvindemuseet.dk | 25 45 45 23

Kvindemuseet er en selvejende institution og et statsanerkendt, nationalt museum.
Museet har en årlig omsætning på omkring 15 mio kr. og besøges årligt af ca. 40.000 gæster. Museet har en socioøkonomisk profil med flere ansatte i stillinger på særlige vilkår.

2019-06-03T00:54:11.123 Et museum for alle Kvindemuseet i Danmark skiftede i 2016 ansvarsområde og beskæftiger sig nu bredt med kønnenes kulturhistorie. Museet vil fremstå som en platform for debatten om køn, ligestilling, krop og seksualitet. Museet vil tiltrække et bredt publikum og arbejder ud fra det standpunkt, at ligestilling er for alle. Museet er inde i en positiv udvikling, hvor fokus er at styrke museet som en af byens væsentlige attraktioner og samarbejdspartnere. Inden for de næste tre år ønsker museet at opnå større egenindtjening, 25 flere gæster og større andel mænd. Økonomisk og udadvendt profil Vi ønsker en person med relevant økonomisk uddannelse og erfaring, som med et strategisk overblik brænder for at drifte og forretningsudvikle et museum i forandring. Du synes, det er spændende at skabe nye produkter, forretningsområder og netværk. Du skal være dialogorienteret, have et digitalt mindset og samtidig have gennemslagskraft og evne til at sikre en stringent styring af hele museets økonomi. Vi forudsætter gode lederegenskaber, forretningssans, en udadvendt personlighed og et hjerte, der banker for museets vision og ansvarsområde. Dine kerneområder bliver økonomi, regnskab og personaleadministration, samt ansvar for cafédrift og museets IT og sikkerhed. Du udgør sammen med direktøren museets ledelse og skal kunne yde sparring om strategi og forretningsudvikling. Du bliver en del af en travl, spændende og hjertevarm arbejdsplads med konstant skiftende opgaver. Vi betragter museet som en levende organisme, hvor alle tager ansvar og arbejder med og mod fælles mål. Fuldtidsstilling. Stillingen refererer til museets direktør. Ansøgningsfristen er 2. juni. Send ansøgningen til info@kvindemuseet.dk helst i PDF-format og i ét samlet dokument. Samtaler i uge 24 og 25 Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til museumsdirektør Julie Rokkjær Birch: jrb@kvindemuseet.dk 25 45 45 23 Kvindemuseet er en selvejende institution og et statsanerkendt, nationalt museum. Museet har en årlig omsætning på omkring 15 mio kr. og besøges årligt af ca. 40.000 gæster. Museet har en socioøkonomisk profil med flere ansatte i stillinger på særlige vilkår.11jobnet137e4901100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3513063KVINDEMUSEET I DANMARK11Domkirkepladsen 58000Aarhus CDKDanmark0
info@kvindemuseet.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent748808JobNet4978145497814510024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=137e4901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=137e4901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=137e4901&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=137e4901&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSom Administrationschef hos KVINDEMUSEET I DANMARK bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef6Ledelse361564203Julie Birchinfo@kvindemuseet.dkDKDanmarkDKDanmark330039797Teamleder til InfrastrukturRobot Aarhus Universitets fælles IT-afdeling søger en teamleder, der kan lede og coache vores medarbejdere i Infrastrukturteamet, og som har lyst til at deltage i digitaliseringen af en spændende, kompleks og ambitiøs organisation.Om stillingenSom teamleder for Infrastruktur får du ledelsesansvar for 23 dygtige og engagerede medarbejdere, der alle brænder for at skabe den bedst mulige digitale infrastruktur for universitetets medarbejdere og studerende. I teamet er der ud over 18 fagligt specialiserede medarbejdere tilknyttet 3-5 elever. Infrastrukturteamet står primært for vores netværk og VMware miljø men dækker bredt de platforme, som vi drifter vores systemer og applikationer på.Du bliver en del af universitetets fælles IT-afdeling (AU IT), som tæller 137 medarbejdere. Vi er i gang med en større forandringsproces og har sat en række vigtige temaer på dagsordenen. Målet er at øge vores leveranceevne, at skabe større agilitet i vores processer, at blive mere innovative og at få sat nye teknologier på dagsordenen.Ud over ledelsen af dit eget team kan du forvente at få ansvar for en eller flere tværgående strategiske indsatser, som skal medvirke til at imødekomme disse mål. Karakteren af disse indsatser vil afhænge af din profil og din erfaring.Hvem er du?Du brænder for ledelse og har lysten til at lede et team af højt specialiserede og motiverede medarbejdereDu har en forståelse for og erfaring med teknologier og arbejdsgange, der anvendes i netværks-, server- og storage-infrastrukturDu har erfaring med Hybrid Cloud som et supplement til mere traditionelle on-premise løsningerDu kan sætte rammer og retning for dit team og sætter en ære i, at teamet har en høj leveranceevneDu forstår at motivere dine medarbejdere og skaber høj trivsel ved at være både inddragende og tillidsskabendeDu er opsøgende og nysgerrig og har appetit på hele tiden at øge dine egne og dine medarbejderes kompetencer.Du arbejder struktureret, målrettet og er meget resultatorienteretDu har gode samarbejdsevner, er vedholdende og tør at udfordre andreDu har et agilt mindset, trives med forandringer og har mod på selv at drive forandringsprocesserDu har enten mange års ledelseserfaring, eller du kan være et ledelsestalent, der gerne vil have større udfordringerHvem er AU IT?AU IT er Aarhus Universitets IT-afdeling. Vi arbejder målrettet og dedikeret på at skabe effektive og brugervenlige digitale løsninger for medarbejdere og studerende på Aarhus Universitet.AU IT har 137 medarbejdere fordelt på tre afdelinger. Den ledige stilling er i Infrastrukturteamet, som udgør en del af Driftsafdelingen.Infrastruktur:I Infrastrukturteamet står vi for det meste IT-hardware, dvs. server, storage, netværk og telefoni. Derudover driver vi en del infrastrukturservices, f.eks. DNS, DHCP, Radius, loadbalancering, backup, server-virtualisering, desktop-virtualisering og internetforbindelse. Infrastrukturteamet er organiseret i en række arbejdsgrupper, der varetager de forskellige opgaver, og der er en udstrakt grad af samarbejde såvel internt som på tværs af arbejdsgrupperne.Infrastrukturteamet i tal:100 fysiske servere, som primært hoster vores virtualiseringsmiljøer2.000 virtuelle servere og 200 virtuelle desktops12.000TB storage kapacitet, hvor 2.000TB bruges til virtualisering1.100 switche med 50.000 netværksporte, fordelt i hele Danmark3.000 access points, der dagligt bruges af 25.000 brugere100.000 enheder besøger dagligt universitetets trådløse netværk60 routere servicerer universitetets backbone og datacenter-netLæs mere om AU IT på www.medarbejdere.au.dk administration administration au-it Hvad kan vi tilbyde dig?Du bliver en del af en stor IT-afdeling, der ønsker at skabe de bedste digitale rammer for universitetets medarbejdere og studerendeEt fagligt skarpt og inspirerende miljøGode muligheder for både faglig og personlig kompetenceudviklingFleksible arbejdsforhold, hvor der er plads til familien og privatlivetEt afslappet miljø med en uformel omgangstone, hvor vi interesserer os for hinanden og husker at grine sammenVi lægger vægt på at give hinanden kvalificeret sparringLæs mere om AU IT på www.medarbejdere.au.dk administration administration au-it Læs mere om Aarhus universitet på www.au.dkLøn og ansættelsesvilkårStillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation (AC eller Prosa) afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.Arbejdsstedet er Helsingforsgade 10, 8200 Aarhus N.Tiltrædelse er 1. september 2019 eller snarest herefter.For yderligere oplysninger om stillingenKontakt driftschef Søren Christensen, schristensen@au.dk tlf: 2338 2388.AnsættelsesprocessenAnsættelsessamtaler afholdes ultimo juni primo juli 2019. Den forventede tidsplan indebærer, at der er første samtale tirsdag den 25. juni eller onsdag den 26. juni, og hvis du udtages til anden samtale, vil denne foregå mandag den 1. juli.Kandidater, som går videre til anden runde samtaler, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest (PI - Predictive Index).Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:23. juni 2019Aarhus Universitets fælles IT-afdeling søger en teamleder, der kan lede og coache vores medarbejdere i Infrastrukturteamet, og som har lyst til at deltage i digitaliseringen af en spændende, kompleks og ambitiøs organisation.

Om stillingen
Som teamleder for Infrastruktur får du ledelsesansvar for 23 dygtige og engagerede medarbejdere, der alle brænder for at skabe den bedst mulige digitale infrastruktur for universitetets medarbejdere og studerende. I teamet er der ud over 18 fagligt specialiserede medarbejdere tilknyttet 3-5 elever. Infrastrukturteamet står primært for vores netværk og VMware miljø men dækker bredt de platforme, som vi drifter vores systemer og applikationer på.

Du bliver en del af universitetets fælles IT-afdeling (AU IT), som tæller 137 medarbejdere. Vi er i gang med en større forandringsproces og har sat en række vigtige temaer på dagsordenen. Målet er at øge vores leveranceevne, at skabe større agilitet i vores processer, at blive mere innovative og at få sat nye teknologier på dagsordenen.

Ud over ledelsen af dit eget team kan du forvente at få ansvar for en eller flere tværgående strategiske indsatser, som skal medvirke til at imødekomme disse mål. Karakteren af disse indsatser vil afhænge af din profil og din erfaring.

Hvem er du?
  • Du brænder for ledelse og har lysten til at lede et team af højt specialiserede og motiverede medarbejdere
  • Du har en forståelse for og erfaring med teknologier og arbejdsgange, der anvendes i netværks-, server- og storage-infrastruktur
  • Du har erfaring med Hybrid Cloud som et supplement til mere traditionelle on-premise løsninger
  • Du kan sætte rammer og retning for dit team og sætter en ære i, at teamet har en høj leveranceevne
  • Du forstår at motivere dine medarbejdere og skaber høj trivsel ved at være både inddragende og tillidsskabende
  • Du er opsøgende og nysgerrig og har appetit på hele tiden at øge dine egne og dine medarbejderes kompetencer.
  • Du arbejder struktureret, målrettet og er meget resultatorienteret
  • Du har gode samarbejdsevner, er vedholdende og tør at udfordre andre
  • Du har et agilt mindset, trives med forandringer og har mod på selv at drive forandringsprocesser
  • Du har enten mange års ledelseserfaring, eller du kan være et ledelsestalent, der gerne vil have større udfordringer

Hvem er AU IT?
AU IT er Aarhus Universitets IT-afdeling. Vi arbejder målrettet og dedikeret på at skabe effektive og brugervenlige digitale løsninger for medarbejdere og studerende på Aarhus Universitet.

AU IT har 137 medarbejdere fordelt på tre afdelinger. Den ledige stilling er i Infrastrukturteamet, som udgør en del af Driftsafdelingen.

Infrastruktur:
I Infrastrukturteamet står vi for det meste IT-hardware, dvs. server, storage, netværk og telefoni. Derudover driver vi en del infrastrukturservices, f.eks. DNS, DHCP, Radius, loadbalancering, backup, server-virtualisering, desktop-virtualisering og internetforbindelse. Infrastrukturteamet er organiseret i en række arbejdsgrupper, der varetager de forskellige opgaver, og der er en udstrakt grad af samarbejde såvel internt som på tværs af arbejdsgrupperne.

Infrastrukturteamet i tal:
  • 100 fysiske servere, som primært hoster vores virtualiseringsmiljøer
  • 2.000 virtuelle servere og 200 virtuelle desktops
  • 12.000TB storage kapacitet, hvor 2.000TB bruges til virtualisering
  • 1.100 switche med 50.000 netværksporte, fordelt i hele Danmark
  • 3.000 access points, der dagligt bruges af 25.000 brugere
  • 100.000 enheder besøger dagligt universitetets trådløse netværk
  • 60+ routere servicerer universitetets backbone og datacenter-net

Læs mere om AU IT på www.medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-it/

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Du bliver en del af en stor IT-afdeling, der ønsker at skabe de bedste digitale rammer for universitetets medarbejdere og studerende
  • Et fagligt skarpt og inspirerende miljø
  • Gode muligheder for både faglig og personlig kompetenceudvikling
  • Fleksible arbejdsforhold, hvor der er plads til familien og privatlivet
  • Et afslappet miljø med en uformel omgangstone, hvor vi interesserer os for hinanden og husker at grine sammen
  • Vi lægger vægt på at give hinanden kvalificeret sparring
Læs mere om AU IT på www.medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-it/
Læs mere om Aarhus universitet på www.au.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation (AC eller Prosa) afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.

Arbejdsstedet er Helsingforsgade 10, 8200 Aarhus N.

Tiltrædelse er 1. september 2019 eller snarest herefter.

For yderligere oplysninger om stillingen
Kontakt driftschef Søren Christensen, schristensen@au.dk / tlf: 2338 2388.

Ansættelsesprocessen
Ansættelsessamtaler afholdes ultimo juni/primo juli 2019. Den forventede tidsplan indebærer, at der er første samtale tirsdag den 25. juni eller onsdag den 26. juni, og hvis du udtages til anden samtale, vil denne foregå mandag den 1. juli.

Kandidater, som går videre til anden runde samtaler, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest (PI - Predictive Index).

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
23. juni 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-06-07T00:00:002019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Infrastruktur

Aarhus Universitet

Aarhus N
Aarhus Universitets fælles IT-afdeling søger en teamleder, der kan lede og coache vores medarbejdere i Infrastrukturteamet, og som har lyst til at deltage i digitaliseringen af en spændende, kompleks og ambitiøs organisation.Om stillingenSom teamled...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019