Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uundværlig administrativ medarbejder til ledelses- og HR betjening til Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration (CBSI)

Kan du gøre dig uundværlig for ledelsen og kollegaerne på Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration? Vil du understøtte ledelsen i et stort beskæftigelsescenter i Københavns Kommune? Så er stillingen som administrativ sekretariatsmedarbejder på Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration (CBSI) måske noget for dig.   
 
Du arbejder bedst i en dynamisk og travl hverdag med mange bolde i luften, som ved endt arbejdsdag ligger på en snorlige række. Du løser opgaverne professionelt, systematisk og med flair for detaljen. Du vil med dine kompetencer bidrage til en styrkelse af den administrative understøttelse af hele ledelsen på centret.
 
CBSI beskæftiger ca. 250 medarbejdere og er en del af Beskæftigelses- og Integra­tions­forvaltningen (BIF) i Københavns Kommune. Centret har en bred opgaveportefølje, da det er jobcenter for gruppen af flygtninge og familiesammenførte, beskæftigelsescenter for jobparate, ledige borgere og sprogcenter for borgere i Københavns Kommune på offentlig ydelse. Opgaven er at sikre, at flest muligt københavnere bliver i stand til at forsørge sig selv – enten gennem job eller uddannelse.  
 
Arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver som administrativ sekretariatsmedarbejder vil være en del af sekretariatets samlede opgaveportefølje.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være
  • Administrativ support for chefgruppen - Stedfortræder, autorisationsansvarlig  
  • Diverse administrative HR opgaver – fraværsregistrering, rekruttering  
  • Generelle administrative sekretariatsopgaver  
Vi forventer, at du  
  • har en administrativ kontoruddannelse og erfaring med professionel HR administration 
  • er en erfaren bruger af officepakken og generelt lærenem i forhold til it-systemer  
  • kan arbejde selvstændigt   
  • er ansvarsbevidst, struktureret og kvalitetsbevidst  
  • har stærke samarbejdskompetencer og kan samarbejde på alle niveauer i organisationen  
  • har et betydeligt personligt drive og er udadvendt  
  • er udviklingsorienteret, målrettet og ambitiøs på din organisations vegne 
Vi tilbyder dig  
  • En nøglefunktion i forhold til betjening af centrets ledelse  
  • En spændende stilling med et bredt ansvarsområde og udviklende opgaver i en stor organisation med mange dygtige og engagerede chefer og medarbejdere  
  • Muligheden for at bidrage til at videreudvikle sekretariatets opgavevaretagelse  
  • Et udfordrende job med en stor kontaktflade   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter aftale om Ny Løn.  
 
Forventet ansættelse pr. 1. april 2018.  
 
Yderligere oplysninger 
Forvaltningen har 1.700 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning, et decentralt drifts­understøttende center og otte decentrale, udførende enheder: fire jobcentre (jobservice), tre beskæf­ti­gel­ses­centre (aktive tilbud) og et ydelsesservicecenter. 
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Janne Schirmer på 2492 8635.  
 
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 16. februar 2018
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 9.  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Center for Diabetes i Københavns Kommune

Center for Diabetes

Er du dynamisk og loyal og kan du jonglere med mange bolde? Har du lyst til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du dagligt skal have forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord? Så læs mere her. Genopslag. Vi søger en medarbejder, der skal ...
Indrykket:20. september 2018
Udløbsdato:18. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Københavns Kommunes Skadedyrsenhed

Skadedyr

København
Skadedyrsenheden søger snarest muligt en ny kollega til en stilling på 37 timer om ugen. Skadedyrsenheden er placeret i Center for Kunderettet Drift Miljø, Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune. Vi bor på Kraftværksvej i København S. He...
Indrykket:3. oktober 2018
Udløbsdato:17. oktober 2018

Serviceorienteret administrativ medarbejder til booking i Sekretariat og Byudvikling

Sekretariat og Byudvikling

København
Sekretariat og Byudvikling søger en serviceorienteret medarbejder, med interesse for foreningsliv og folkeoplysning, som vil være med til at udvikle og styrke arbejdet med booking og facilitetsudvikling. Stillingen er placeret i afdelingens bookingt...
Indrykket:5. oktober 2018
Udløbsdato:20. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Hjemmeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - Administrativ gruppe

København
Er du udpræget serviceorienteret, og evner du at bevare både roen og humøret i en uforudsigelig og hektisk hverdag, så er det dig, vi søger. Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ, som er en organisation med mere end 400 ansatte, søger en erfaren kontorassiste...
Indrykket:9. oktober 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018

Barselsvikar for administrativ medarbejder til Ungeområdet i Borgercenter Handicap

Ungeområdet

Vi mangler Københavns mest tjekkede administrative medarbejder til et barselsvikariat. Ungeområdet i Borgercenter Handicap løser opgaver sammen med unge med handicap og deres familier. Da vores administrative medarbejder skal på barsel, leder vi eft...
Indrykket:10. oktober 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018