Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uundværlig administrativ medarbejder til ledelses- og HR betjening til Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration (CBSI)

Kan du gøre dig uundværlig for ledelsen og kollegaerne på Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration? Vil du understøtte ledelsen i et stort beskæftigelsescenter i Københavns Kommune? Så er stillingen som administrativ sekretariatsmedarbejder på Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration (CBSI) måske noget for dig.   
 
Du arbejder bedst i en dynamisk og travl hverdag med mange bolde i luften, som ved endt arbejdsdag ligger på en snorlige række. Du løser opgaverne professionelt, systematisk og med flair for detaljen. Du vil med dine kompetencer bidrage til en styrkelse af den administrative understøttelse af hele ledelsen på centret.
 
CBSI beskæftiger ca. 250 medarbejdere og er en del af Beskæftigelses- og Integra­tions­forvaltningen (BIF) i Københavns Kommune. Centret har en bred opgaveportefølje, da det er jobcenter for gruppen af flygtninge og familiesammenførte, beskæftigelsescenter for jobparate, ledige borgere og sprogcenter for borgere i Københavns Kommune på offentlig ydelse. Opgaven er at sikre, at flest muligt københavnere bliver i stand til at forsørge sig selv – enten gennem job eller uddannelse.  
 
Arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver som administrativ sekretariatsmedarbejder vil være en del af sekretariatets samlede opgaveportefølje.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være
  • Administrativ support for chefgruppen - Stedfortræder, autorisationsansvarlig  
  • Diverse administrative HR opgaver – fraværsregistrering, rekruttering  
  • Generelle administrative sekretariatsopgaver  
Vi forventer, at du  
  • har en administrativ kontoruddannelse og erfaring med professionel HR administration 
  • er en erfaren bruger af officepakken og generelt lærenem i forhold til it-systemer  
  • kan arbejde selvstændigt   
  • er ansvarsbevidst, struktureret og kvalitetsbevidst  
  • har stærke samarbejdskompetencer og kan samarbejde på alle niveauer i organisationen  
  • har et betydeligt personligt drive og er udadvendt  
  • er udviklingsorienteret, målrettet og ambitiøs på din organisations vegne 
Vi tilbyder dig  
  • En nøglefunktion i forhold til betjening af centrets ledelse  
  • En spændende stilling med et bredt ansvarsområde og udviklende opgaver i en stor organisation med mange dygtige og engagerede chefer og medarbejdere  
  • Muligheden for at bidrage til at videreudvikle sekretariatets opgavevaretagelse  
  • Et udfordrende job med en stor kontaktflade   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter aftale om Ny Løn.  
 
Forventet ansættelse pr. 1. april 2018.  
 
Yderligere oplysninger 
Forvaltningen har 1.700 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning, et decentralt drifts­understøttende center og otte decentrale, udførende enheder: fire jobcentre (jobservice), tre beskæf­ti­gel­ses­centre (aktive tilbud) og et ydelsesservicecenter. 
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Janne Schirmer på 2492 8635.  
 
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 16. februar 2018
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 9.  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med regnskabserfaring til Center for Innovation og Digitalisering

Afdeling for Digital Forandring

Vil du være med til at sikre den administrative understøttelse af digitaliseringen i landets største sundhedsforvaltning? Så er du måske den kollega, vi søger! Center for Innovation og Digitalisering i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvalt...
Indrykket:30. juli 2018
Udløbsdato:22. august 2018

Økonomi- og administrativ medarbejder

S/I Hafnia-Hallen

København
Administrativ økonomi medarbejder til Hafnia-Hallen Hafnia-Hallen åbnede i april 2017 og efter 15 måneders travlhed ønsker vi at opgradere vores administrative platform, så en administrativ deltidsstilling opgraderes til fuldtid. Derfor slår vi nu d...
Indrykket:8. august 2018
Udløbsdato:20. august 2018

Administrativ medarbejder til lokalsekretariatet i Borgercenter Børn og Unge

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse - Sekretariatet

Er du klar til at yde den bedste service til borgere, samarbejdspartnere og kolleger i en nyoprettet stilling i lokalsekretariatet i Borgercenter Børn og Unge, Brønshøj-Husum-Vanløse? Så er du måske vores nye kollega. Da vi har foretaget en intern o...
Indrykket:6. august 2018
Udløbsdato:31. august 2018

Administrativ medarbejder med flair for tal til Ejendomsadministration i Økonomiforvaltningen

Ejendomsadministration

Er du interesseret i administration af lejemål, lejeret og fast ejendom? Så læs mere her. Vi er en stærk afdeling i Københavns Ejendomme & Indkøb, der varetager lokalebehovene for de forskellige forvaltninger i Københavns Kommune. Vi forhandler og i...
Indrykket:15. august 2018
Udløbsdato:10. september 2018

Bülowsvej - for Børn og Familier søger en administrativ medarbejder 30 timer/ugen.

Bülowsvej - for børn og familier

Frederiksberg
Stillingen er ledig pr. 1. oktober 2018. B lowsvej for Børn og Familier, er et dag- og døgntilbud til børn og familier beliggende på Frederiksberg. Vi kan modtage 10 børn og 3 familier i døgnophold, 18 familier i ambulant familiebehandling, samt et ...
Indrykket:6. august 2018
Udløbsdato:24. august 2018