Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uundværlig administrativ medarbejder til ledelses- og HR betjening til Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration (CBSI)

Kan du gøre dig uundværlig for ledelsen og kollegaerne på Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration? Vil du understøtte ledelsen i et stort beskæftigelsescenter i Københavns Kommune? Så er stillingen som administrativ sekretariatsmedarbejder på Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration (CBSI) måske noget for dig.   
 
Du arbejder bedst i en dynamisk og travl hverdag med mange bolde i luften, som ved endt arbejdsdag ligger på en snorlige række. Du løser opgaverne professionelt, systematisk og med flair for detaljen. Du vil med dine kompetencer bidrage til en styrkelse af den administrative understøttelse af hele ledelsen på centret.
 
CBSI beskæftiger ca. 250 medarbejdere og er en del af Beskæftigelses- og Integra­tions­forvaltningen (BIF) i Københavns Kommune. Centret har en bred opgaveportefølje, da det er jobcenter for gruppen af flygtninge og familiesammenførte, beskæftigelsescenter for jobparate, ledige borgere og sprogcenter for borgere i Københavns Kommune på offentlig ydelse. Opgaven er at sikre, at flest muligt københavnere bliver i stand til at forsørge sig selv – enten gennem job eller uddannelse.  
 
Arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver som administrativ sekretariatsmedarbejder vil være en del af sekretariatets samlede opgaveportefølje.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være
  • Administrativ support for chefgruppen - Stedfortræder, autorisationsansvarlig  
  • Diverse administrative HR opgaver – fraværsregistrering, rekruttering  
  • Generelle administrative sekretariatsopgaver  
Vi forventer, at du  
  • har en administrativ kontoruddannelse og erfaring med professionel HR administration 
  • er en erfaren bruger af officepakken og generelt lærenem i forhold til it-systemer  
  • kan arbejde selvstændigt   
  • er ansvarsbevidst, struktureret og kvalitetsbevidst  
  • har stærke samarbejdskompetencer og kan samarbejde på alle niveauer i organisationen  
  • har et betydeligt personligt drive og er udadvendt  
  • er udviklingsorienteret, målrettet og ambitiøs på din organisations vegne 
Vi tilbyder dig  
  • En nøglefunktion i forhold til betjening af centrets ledelse  
  • En spændende stilling med et bredt ansvarsområde og udviklende opgaver i en stor organisation med mange dygtige og engagerede chefer og medarbejdere  
  • Muligheden for at bidrage til at videreudvikle sekretariatets opgavevaretagelse  
  • Et udfordrende job med en stor kontaktflade   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter aftale om Ny Løn.  
 
Forventet ansættelse pr. 1. april 2018.  
 
Yderligere oplysninger 
Forvaltningen har 1.700 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning, et decentralt drifts­understøttende center og otte decentrale, udførende enheder: fire jobcentre (jobservice), tre beskæf­ti­gel­ses­centre (aktive tilbud) og et ydelsesservicecenter. 
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Janne Schirmer på 2492 8635.  
 
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 16. februar 2018
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 9.  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:23. februar 2018
Udløbsdato:9. marts 2018

Engageret administrativ medarbejder til Center for Omsorg og Specialpædagogik

Center for Omsorg og Specialpædagogik - DAE

Center for Omsorg og Specialpædagogik (COS) søger en dygtig og engageret administrativ medarbejder med flair for tal, vagtplan og løn. Stillingen som administrativ medarbejder til løn- og regnskabsopgaver m.m. er på 37 timer om ugen og med ansættels...
Indrykket:23. februar 2018
Udløbsdato:16. marts 2018

Enhedssekretær til Kronborg Slot

Nationalmuseet

København
Få steder i verden er så meget dramatik og historie samlet som på Kronborg. Her samlede Frederik II det bedste fra renæssancen inden for arkitektur, kunst, videnskab og militærførelse, og her mødes Holger Danskes sværd og Shakespeares skarpe pen i e...
Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Bliv kontorelev i Erhvervsministeriets departement eller styrelser - et klogt valg!

Departementet

København
Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? Dygtige kolleger er parate til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Om os: Erhvervsministeriet arbejde...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

Kontorelev i Undervisningsministeriet

Undervisningsministeriet

København
Har du lyst til at blive uddannet kontorelev i et af landets vigtigste ministerier? I Undervisningsministeriet arbejdes der for at skabe et stærkt fagligt fundament for Danmarks fremtid. Det er derfor også en ambition for os at skabe en stærk toårig...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

2 kontorelever med lyst til udfordringer

NIELS BROCK COPENHAGEN BUSINESS COLLEGE

Er du selvstændig, engageret og nysgerrig? Har du mod på at løse mange varierende opgaver? Det kan vi tilbyde Vi søger 2 kontorelever med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2018. Som elev hos Niels Brock får du en velkoor...