vågen nattevagt

Ungeindsatsen Viborg søger vågen nattevagt
-med høj faglighed og et anerkende menneskesyn
 
Vi søger 1 vågen nattevagt til en spændende, udfordrende og afvekslende funktion med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 29 timer.
Du vil blive en del af et fast nattevagtsteam med 2 øvrige kollegaer. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være fra kl.22.30-08.00 og hver 3 weekend, fordelt i en 12 ugers vagtplan.
 
Hvem er du?
Ud over du trives med at arbejde på egen hånd om natten, forventer vi at du:

   • Er uddannet/har erfaring inden for det sociale og sundhedsfaglige område.
   • Er tydelig i skrift og tale.
   • Kan begå dig i diverse IT systemer.
   • Har kørekort.
   • At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.
   • At du kan reflektere i nuet og over egen indsats, være fleksibel i opgaveløsningen.
   • Have flair for udførelsen af administrative og praktiske opgaver, så som at bage, vaske tøj, mindre opgaver der kræver lidt håndværker snilde.
   • At du er rolig som person, har et godt humør og kan træffe selvstændige beslutninger.
   • At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.
   • Gerne erfaring med arbejdet omkring anbragte børn og unge.
 

Det tilbyder vi

   • Vi har høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
   • Vi vægter højt det tværfaglige samarbejde som en fast redskab i hverdagen.
   • Vi har engageret og tydelig ledelse.
   • Vi har plads til nytænkning samt kreativitet i opgaveløsningen.
   • Sparring og supervision ved nærmeste leder

 
Det er en vigtig forudsætning, at du er god til at være i dialog med de unge, så de inddrages mest muligt i eget liv.
At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker og formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følge og understøtte den unges initiativer og ønsker.
Varetage omsorg for de unge og sikre deres trivsel om natten.
 
Om Ungeindsatsen Viborg
Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområde, og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialudsatte børn og unge, i alderen (0-)13-23 år.
Afdelingen består af 22 ungekonsulenter, 3 nattevagter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder.
Medarbejdergruppen er sammensat af en række erfarne medarbejdere. Fælles for alle medarbejdere er, at de er dygtige og fagligt meget engagerede. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning.
Vi tilbyder en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, en hverdag, hvor der trods travlhed er plads til et godt grin mellem kollegaer.

 
Læs mere om Ungeindsatsen Viborg på www.viborg.dk/ungeindsatsen
 
Samtaler:
Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.09:00 - 12:00.
 
Løn og ansættelse:
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen:
Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35
 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942044Phoenix-bffcda3f12019-01-14T00:00:00vågen nattevagtUngeindsatsen Viborg søger vågen nattevagt
-med høj faglighed og et anerkende menneskesyn
 
Vi søger 1 vågen nattevagt til en spændende, udfordrende og afvekslende funktion med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 29 timer.
Du vil blive en del af et fast nattevagtsteam med 2 øvrige kollegaer. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være fra kl.22.30-08.00 og hver 3 weekend, fordelt i en 12 ugers vagtplan.
 
Hvem er du?
Ud over du trives med at arbejde på egen hånd om natten, forventer vi at du:

   • Er uddannet/har erfaring inden for det sociale og sundhedsfaglige område.
   • Er tydelig i skrift og tale.
   • Kan begå dig i diverse IT systemer.
   • Har kørekort.
   • At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.
   • At du kan reflektere i nuet og over egen indsats, være fleksibel i opgaveløsningen.
   • Have flair for udførelsen af administrative og praktiske opgaver, så som at bage, vaske tøj, mindre opgaver der kræver lidt håndværker snilde.
   • At du er rolig som person, har et godt humør og kan træffe selvstændige beslutninger.
   • At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.
   • Gerne erfaring med arbejdet omkring anbragte børn og unge.
 

Det tilbyder vi

   • Vi har høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
   • Vi vægter højt det tværfaglige samarbejde som en fast redskab i hverdagen.
   • Vi har engageret og tydelig ledelse.
   • Vi har plads til nytænkning samt kreativitet i opgaveløsningen.
   • Sparring og supervision ved nærmeste leder

 
Det er en vigtig forudsætning, at du er god til at være i dialog med de unge, så de inddrages mest muligt i eget liv.
At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker og formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følge og understøtte den unges initiativer og ønsker.
Varetage omsorg for de unge og sikre deres trivsel om natten.
 
Om Ungeindsatsen Viborg
Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområde, og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialudsatte børn og unge, i alderen (0-)13-23 år.
Afdelingen består af 22 ungekonsulenter, 3 nattevagter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder.
Medarbejdergruppen er sammensat af en række erfarne medarbejdere. Fælles for alle medarbejdere er, at de er dygtige og fagligt meget engagerede. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning.
Vi tilbyder en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, en hverdag, hvor der trods travlhed er plads til et godt grin mellem kollegaer.

 
Læs mere om Ungeindsatsen Viborg på www.viborg.dk/ungeindsatsen
 
Samtaler:
Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.09:00 - 12:00.
 
Løn og ansættelse:
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen:
Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35
 
 

Ungeindsatsen Viborg søger vågen nattevagt -med høj faglighed og et anerkende menneskesyn Vi søger 1 vågen nattevagt til en spændende, udfordrende og afvekslende funktion med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 29 timer. Du vil blive en del af et fast nattevagtsteam med 2 øvrige kollegaer. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være fra kl.22.30-08.00 og hver 3 weekend, fordelt i en 12 ugers vagtplan. Hvem er du? Ud over du trives med at arbejde på egen hånd om natten, forventer vi at du: Er uddannet har erfaring inden for det sociale og sundhedsfaglige område. Er tydelig i skrift og tale. Kan begå dig i diverse IT systemer. Har kørekort. At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne. At du kan reflektere i nuet og over egen indsats, være fleksibel i opgaveløsningen. Have flair for udførelsen af administrative og praktiske opgaver, så som at bage, vaske tøj, mindre opgaver der kræver lidt håndværker snilde. At du er rolig som person, har et godt humør og kan træffe selvstændige beslutninger. At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer. Gerne erfaring med arbejdet omkring anbragte børn og unge. Det tilbyder vi Vi har høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus. Vi vægter højt det tværfaglige samarbejde som en fast redskab i hverdagen. Vi har engageret og tydelig ledelse. Vi har plads til nytænkning samt kreativitet i opgaveløsningen. Sparring og supervision ved nærmeste leder Det er en vigtig forudsætning, at du er god til at være i dialog med de unge, så de inddrages mest muligt i eget liv. At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker og formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følge og understøtte den unges initiativer og ønsker. Varetage omsorg for de unge og sikre deres trivsel om natten. Om Ungeindsatsen Viborg Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområde, og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialudsatte børn og unge, i alderen (0-)13-23 år. Afdelingen består af 22 ungekonsulenter, 3 nattevagter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder. Medarbejdergruppen er sammensat af en række erfarne medarbejdere. Fælles for alle medarbejdere er, at de er dygtige og fagligt meget engagerede. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi tilbyder en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, en hverdag, hvor der trods travlhed er plads til et godt grin mellem kollegaer. Læs mere om Ungeindsatsen Viborg på www.viborg.dk ungeindsatsen Samtaler: Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.09:00 - 12:00. Løn og ansættelse: Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen: Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 3511Jobnetbffcda3f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-21T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=2fed5812-90a4-482f-b19b-54f788aecb170EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3435101Ungeindsatsen Viborg - Døgnområdet Sct. Laurentii Vej11Sct. Laurentii Vej 148800ViborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent693637JobNet493029049302901000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bffcda3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bffcda3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bffcda3f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bffcda3f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Administrativ medarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration360113151Mettenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329950812Vil du være indkøbschefens højre hånd?Robot Deltidsmedarbejder søges til indkøbsafdelingen til kontor- og edb- arbejde ca. 25 timer uge. Arbejdsopgaverne vil være: Oprettelse og overvågning af indkøbsordrer. Registrering af ordrebekræftelser. Opdatering af stamdata. Vi forventer, at du er: Selvstændig og ikke bange for at give et ekstra nap når der er brug for det. Systematisk. IT teknisk stærk. Bekendt med Navision. Vi tilbyder: Du får et selvstændigt, inspirerende og udfordrende job i en spændende virksomhed. Vores høje kvalitetsniveau gennem hele processen giver dig en god mulighed for personlig og faglig udvikling. Virksomheden har et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer, der værdsætter resultater og udvikling. Tiltrædelse snarest muligt med løn efter kvalifikationer. Henvendelse til Indkøbschef Kurt NielsenE-mail knl@fjero.comTlf. 96 16 00 16 FJERO A S er en førende dansk producent af hydrauliske cylindre til blandt andet offshore- og vindmølleindustrien. Læs mere på www.fjero.com FJEROpower of motionGemsevej 13 Oddervej 207800 Skive

Deltidsmedarbejder søges til indkøbsafdelingen til kontor- og edb- arbejde ca. 25 timer/uge.

Arbejdsopgaverne vil være:

  • Oprettelse og overvågning af indkøbsordrer.
  • Registrering af ordrebekræftelser.
  • Opdatering af stamdata.

Vi forventer, at du er:

  • Selvstændig og ikke bange for ”at give et ekstra nap” når der er brug for det.
  • Systematisk.
  • IT teknisk stærk.
  • Bekendt med Navision.

Vi tilbyder:

Du får et selvstændigt, inspirerende og udfordrende job i en spændende virksomhed.

Vores høje kvalitetsniveau gennem hele processen giver dig en god mulighed for personlig og faglig udvikling.

Virksomheden har et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer, der værdsætter resultater og udvikling.

Tiltrædelse snarest muligt med løn efter kvalifikationer.

Henvendelse til Indkøbschef Kurt Nielsen
E-mail knl@fjero.com
Tlf. 96 16 00 16

FJERO A/S er en førende dansk producent af hydrauliske cylindre til blandt andet offshore- og vindmølleindustrien. Læs mere på www.fjero.com

 

FJERO
power of motion
Gemsevej 13 / Oddervej 20
7800 Skive 

FJERO A/SSkive2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
329950097Elever til Tinglysningsretten 2019Robot Er du klar til at tinglyse? 2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Hvem er vi? Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra september 2009, har taget sig af al tinglysning i Danmark. Tinglysningsretten beskæftiger op mod 110 personer, bor i nyere lokaler med gode parkeringsforhold og tæt ved offentlig befordring. Tinglysningsrettens kerneopgave er tinglysning af digitale dokumenter vedrørende fast ejendom, biler, andelsboliger og ægtepagter mv. Arbejdet består i at undersøge, om betingelserne for tinglysning er opfyldt og i at tinglyse de dokumenter, der ikke kan tinglyses automatisk. Herudover servicerer vi eksterne brugere med support og vejledning. Tinglysningsretten kan som elevplads tilbyde… oplæring i tinglysning af digitale dokumenter som f.eks. skøder, pantebreve, servitutter mv. opgaver med personaleadministration, løn og kasse. opnå kendskab til vores Hotline og Chatfunktion. et godt arbejdsklima blandt kollegaer. flekstidsordning. personaleforening med flere sociale arrangementer. godt netværk med øvrige elever i huset og fra andre retter. Du er måske vores næste elev, hvis du… er engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og udadvendt og du har ordenssans og er god til dansk retskrivning. har bestået består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration. Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre. Uddannelsen kvalificerer dig… Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved andre offentlige myndigheder eller i det private erhvervsliv. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du kombinerer den praktiske oplæring med skoleophold med andre offentligt ansatte elever. Der vil under uddannelsen være 2 elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever ved domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejleder. Løn- og ansættelsesforhold Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammenhængen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne. Spørgsmål Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til administrationschef Janni Laustsen på tlf. 99 68 59 02 eller mobil 25 43 17 52. Ansøgning Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på http: www.tinglysningsretten.dk under job i Tinglysningsretten. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen søg stilling i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakter) m.v. Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.Er du klar til at tinglyse?
2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter.
Hvem er vi?
Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra september 2009, har taget sig af al tinglysning i Danmark. Tinglysningsretten beskæftiger op mod 110 personer, bor i nyere lokaler med gode parkeringsforhold og tæt ved offentlig befordring.

Tinglysningsrettens kerneopgave er tinglysning af digitale dokumenter vedrørende fast ejendom, biler, andelsboliger og ægtepagter mv. Arbejdet består i at undersøge, om betingelserne for tinglysning er opfyldt og i at tinglyse de dokumenter, der ikke kan tinglyses automatisk. Herudover servicerer vi eksterne brugere med support og vejledning.

Tinglysningsretten kan som elevplads tilbyde…
  • oplæring i tinglysning af digitale dokumenter som f.eks. skøder, pantebreve, servitutter mv.
  • opgaver med personaleadministration, løn og kasse.
  • opnå kendskab til vores Hotline og Chatfunktion.
  • et godt arbejdsklima blandt kollegaer.
  • flekstidsordning.
  • personaleforening med flere sociale arrangementer.
  • godt netværk med øvrige elever i huset og fra andre retter.
Du er måske vores næste elev, hvis du…
  • er engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og udadvendt – og du har ordenssans og er god til dansk retskrivning.
  • har bestået/består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag.
Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration.

Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre.

Uddannelsen kvalificerer dig…
Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at gøre karriere ved andre offentlige myndigheder eller i det private erhvervsliv.

Skoleforløb og elevseminarer med andre elever
Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du kombinerer den praktiske oplæring med skoleophold med andre offentligt ansatte elever. Der vil under uddannelsen være 2 elevseminarer, hvor du er sammen med andre elever ved domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejleder.

Løn- og ansættelsesforhold
Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammenhængen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.

Spørgsmål
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til administrationschef Janni Laustsen på tlf. 99 68 59 02 eller mobil 25 43 17 52.

Ansøgning
Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på http://www.tinglysningsretten.dk under job i Tinglysningsretten. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”søg stilling” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.
Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakter) m.v.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.






TinglysningsrettenHobro2019-02-04T00:00:002019-02-25T00:00:00
329950025Administrativ medarbejder til Område 3Robot Område 3 er et område med 5 plejecentre beliggende i henholdsvis Højslev, Hald, Rønbjerg, Hem og Skive (Marienlyst).Vi søger en Administrativ medarbejder med tjeneste på Marienlyst Plejecenter.Vi kan tilbyde et barselsvikariat på gennemsnitlig 30 timer pr. uge fra den 15. april 2019 eller efter aftale.Vi kan tilbyde en arbejdsplads medet godt arbejdsmiljø med mange udfordringeret engageret medarbejderteam med mange visioner og stor faglighedudvikling, trivsel og ordentlighedsundhedsordning.Vi forventer en medarbejder derønsker at sætte præg på et område i udviklinger god til at samarbejde, arbejde målrettet, er fleksibel og visionærhar et godt humør, udviser arbejdsglæde og engagementtager ansvar, udviser initiativ og har viljen og lysten til at lære nyt og udviklehar en administrativ uddannelse eller erfaring indenfor dette område.Arbejdsopgaver vil blandt andet værefakturabehandlingmedvirke ved budgetopfølgning økonomirapporter analyserklientbetalinglønadministrationadministrative opgaver i forbindelse med ansøgninger, ansættelser og fratrædelseadministration af overenskomster og aftalerbetjening af borgere, medarbejdere og øvrige samarbejdspartnerevedligeholdelse af hjemmeside og tilbudsportalvarekøbforsikringsadministrationsupport af IT og andet teknisk udstyr.AnsættelsesforholdAnsættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem HK og KL.Den vi vælger at tilbyde ansættelse i Skive Kommunes Pleje og Omsorg, skal fremvise en tilfredsstillende straffeattest før ansættelsen.OplysningerØnsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at ringe til Områdeleder Annette Siig Toft på 20 34 30 23 eller Områdeleder Margrethe Odland på 20 34 30 20.Du kan læse mere om Pleje og Omsorg på http: www.plejeogomsorgskive.dkKompetenceprofil kan rekvireresAnsøgningSenest den 21. februar 2019.Vedhæft venligst uddannelsesbevis, CV og andre relevante papirer.Samtaler forventes afholdt i uge 9.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkOmråde 3 er et område med 5 plejecentre beliggende i henholdsvis Højslev, Hald, Rønbjerg, Hem og Skive (Marienlyst).

Vi søger en Administrativ medarbejder med tjeneste på Marienlyst Plejecenter.

Vi kan tilbyde et barselsvikariat på gennemsnitlig 30 timer pr. uge fra den 15. april 2019 eller efter aftale.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med
  • et godt arbejdsmiljø med mange udfordringer
  • et engageret medarbejderteam med mange visioner og stor faglighed
  • udvikling, trivsel og ordentlighed
  • sundhedsordning.

Vi forventer en medarbejder der
  • ønsker at sætte præg på et område i udvikling
  • er god til at samarbejde, arbejde målrettet, er fleksibel og visionær
  • har et godt humør, udviser arbejdsglæde og engagement
  • tager ansvar, udviser initiativ og har viljen og lysten til at lære nyt og udvikle
  • har en administrativ uddannelse eller erfaring indenfor dette område.

Arbejdsopgaver vil blandt andet være
  • fakturabehandling
  • medvirke ved budgetopfølgning / økonomirapporter / analyser
  • klientbetaling
  • lønadministration
  • administrative opgaver i forbindelse med ansøgninger, ansættelser og fratrædelse
  • administration af overenskomster og aftaler
  • betjening af borgere, medarbejdere og øvrige samarbejdspartnere
  • vedligeholdelse af hjemmeside og tilbudsportal
  • varekøb
  • forsikringsadministration
  • support af IT og andet teknisk udstyr.

Ansættelsesforhold
Ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem HK og KL.

Den vi vælger at tilbyde ansættelse i Skive Kommunes Pleje og Omsorg, skal fremvise en tilfredsstillende straffeattest før ansættelsen.

Oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at ringe til Områdeleder Annette Siig Toft på 20 34 30 23 eller Områdeleder Margrethe Odland på 20 34 30 20.

Du kan læse mere om Pleje og Omsorg på http://www.plejeogomsorgskive.dk

Kompetenceprofil kan rekvireres

Ansøgning
Senest den 21. februar 2019.

Vedhæft venligst uddannelsesbevis, CV og andre relevante papirer.

Samtaler forventes afholdt i uge 9.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-01-29T00:00:002019-02-21T00:00:00
329949314Kontorelev ved Vestre LandsretRobot Bliv elev ved Vestre Landsret - et job, der giver mening! Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og samtidig få et unikt indblik i den 3. statsmagt? Så er du lige den, vi søger! Vestre Landsret søger to kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spænden­de og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at skabe tryghed og retssikkerhed i Danmark. Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, har bestået EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og IT på niveau C. Hvad skal du lave? Du vil som elev ved Vestre Landsret blandt andet komme til at arbejde med retssager og admini­stration. Det betyder, at du vil få ansvar og stor kontakt til rettens brugere, ligesom du vil blive oplært i journal- og kasse­funktioner. Oplæring i an­vendelsen af vores IT-system indgår som et væsentligt element i uddannelsen. Du vil også i dit daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden. I løbet af din elevtid vil du få kontakt med mange andre elever både i dagligdagen og på årlige elev­seminarer. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du i et sammenhængende forløb kombinerer den praktiske oplæring hos os med skoleophold fordelt over hele perioden. Praktik i udlandet er også en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for spændende og selvstændige arbejdsopgaver i Danmarks Domstole og hos domstolenes samarbejdspartnere. Det kan for eksempel være i advo­katbranchen, hos politiet eller i en anden offentlig myndighed. Hvis du vil vide mere, så se http: www.domstol.dk eller http: www.vestrelandsret.dk, hvor du også kan til­melde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi publicerer en ny stilling. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Ønsker du at søge en elevplads ved Vestre Landsret, skal du sende din ansøgning elektronisk til Vestre Landsret. Det sker via vores rekrutteringssystem på http: www.domstol.dk eller http: www.vestrelandsret.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutterings-pro­cessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v. Ansøgningsfrist Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest tirsdag den 26. februar 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 10 eller 11. Løn- og ansættelsesvilkår Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministe­riet og HK STAT. Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesse­rede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillin­gerne. Vil du vide mere? Kan du ringe til personalekonsulent Connie Nordkvist på tlf. 99 68 80 00. Hvem er vi? Vestre Landsret er en del af Danmarks Domstole. Vi er ca. 100 ansatte, hvoraf lidt over halvdelen er jurister. Vi har et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor vi lægger stor vægt på at skabe god trivsel i en travl og afvekslende hverdag. Danmarks Domstole omfatter domstolene, Domstolsstyrelsen, der har ansvaret for administration og udvikling af domstolene, samt Procesbevillingsnævnet. Danmarks Domstole har ca. 2.500 ansatte fordelt med 2.400 ansatte i domstolene, 85 ansatte i Domstolsstyrelsen og 15 ansatte i Procesbevillingsnævnet.

Bliv elev ved Vestre Landsret

- et job, der giver mening!




Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og samtidig få et unikt indblik i den 3. statsmagt? Så er du lige den, vi søger!

Vestre Landsret søger to kontorelever inden for offentlig administration. Vi kan tilbyde en spænden­de og afvekslende hverdag. Du får et jobindhold, der giver mening, fordi du er med til at skabe tryghed og retssikkerhed i Danmark.


Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, har bestået EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og IT på niveau C.



Hvad skal du lave?

Du vil som elev ved Vestre Landsret blandt andet komme til at arbejde med retssager og admini­stration. Det betyder, at du vil få ansvar og stor kontakt til rettens brugere, ligesom du vil blive oplært i journal- og kasse­funktioner. Oplæring i an­vendelsen af vores IT-system indgår som et væsentligt element i uddannelsen. Du vil også i dit daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden.


I løbet af din elevtid vil du få kontakt med mange andre elever både i dagligdagen og på årlige elev­seminarer. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor du i et sammenhængende forløb kombinerer den praktiske oplæring hos os med skoleophold fordelt over hele perioden. Praktik i udlandet er også en mulighed.

Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for spændende og selvstændige arbejdsopgaver i Danmarks Domstole og hos domstolenes samarbejdspartnere. Det kan for eksempel være i advo­katbranchen, hos politiet eller i en anden offentlig myndighed.


Hvis du vil vide mere, så se http://www.domstol.dk eller http://www.vestrelandsret.dk, hvor du også kan til­melde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi publicerer en ny stilling.


Hvor skal du sende din ansøgning hen?

Ønsker du at søge en elevplads ved Vestre Landsret, skal du sende din ansøgning elektronisk til Vestre Landsret. Det sker via vores rekrutteringssystem på http://www.domstol.dk eller http://www.vestrelandsret.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutterings-pro­cessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.

Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v.

Ansøgningsfrist

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest tirsdag den 26. februar 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 10 eller 11.


Løn- og ansættelsesvilkår

Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministe­riet og HK/STAT.


Danmarks Domstole vil gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesse­rede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillin­gerne.


Vil du vide mere?
Kan du ringe til personalekonsulent Connie Nordkvist på tlf. 99 68 80 00.

Hvem er vi?
Vestre Landsret er en del af Danmarks Domstole. Vi er ca. 100 ansatte, hvoraf lidt over halvdelen er jurister. Vi har et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor vi lægger stor vægt på at skabe god trivsel i en travl og afvekslende hverdag.
Danmarks Domstole omfatter domstolene, Domstolsstyrelsen, der har ansvaret for administration og udvikling af domstolene, samt Procesbevillingsnævnet. Danmarks Domstole har ca. 2.500 ansatte fordelt med 2.400 ansatte i domstolene, 85 ansatte i Domstolsstyrelsen og 15 ansatte i Procesbevillingsnævnet.



Vestre LandsretViborg2019-01-28T00:00:002019-02-26T00:00:00
329944439Økonomimedarbejder med kendskab til HR-områdetRobot Erfaren økonomimedarbejder med kendskab til HR-området søges til Retten i Viborg Retten i Viborg søger en kontormedarbejder til administrationen. Stillingen er 37 timer om ugen. Stillingen er en fast stilling med tiltrædelse 1. maj 2019. Retten i Viborg Retten i Viborg er en af landets 24 byretter. Vi er ca. 50 medarbejdere fordelt på dommere, jurister, kontormedarbejdere, elever og studerende. Vi har en uformel omgangstone og arbejder sammen med respekt for hinandens fagligheder. Kritiske egenskaber der er nødvendig for succes du er kontoruddannet og kan betjene en pc du har lyst og evne til at lære nyt du kan indgå i et travlt team med godt humør du kan bevare overblikket i pressede situationer du er god til at samarbejde og er serviceminded du er engageret, ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt du er positiv og rar at være sammen med Jobbet Du skal som økonomimedarbejder i samarbejde med administrationschefen sikre at arbejdet er tilrettelagt, så der sker en effektiv sagsbehandling af højeste kvalitet. På daglig basis har du ansvaret for de regnskabsmæssige opgaver der knytter sig til sagsbehandlingen i de forskellige fagafdelinger. Debet og kredit bogholder, budgettering og regnskabsstyring. HR-opgaverne omfatter bl.a. løn- og andre udbetalinger til rettens ansatte og brugere. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til rettens sagsområder eller har arbejdet ved en byret. Vi tilbyder Sparring i et uhøjtideligt og tværfagligt miljø, hvor vi har øje for at spille hinanden bedre. Mulighed for senere deltagelse i Danmarks Domstoles interne kurser. Stor frihed under ansvar og hjælpsomme kolleger med godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er omfattet af lokalløn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Du vil som udgangspunkt blive indplaceret i løngruppe 2, sats 1, hvor lønnen for tiden udgør ca. 23.000 kr. om måneden, ekskl. pension. For den rette ansøger, der har erfaring med opgaverne, vil der være mulighed for at forhandle et mindre kvalifikationstillæg. Du kan få flere oplysninger om jobbet ved at kontakte administrationschef Dennis Kirkegaard på telefonnummer: 99 68 30 02 eller via mailadressen: dki@domstol.dk eller Kontorfuldmægtig Karen Holme på telefonnummer: 99 68 30 03 eller via mailadressen kart@domstol.dk. Alle relevante ansøgere opfordres til at søge jobbet uanset køn, alder, religion, seksualitet eller etnisk oprindelse. Der indhentes straffeattest, hvor det forudsættes, at du kan godkendes til jobbet på baggrund af din straffeattest. Ansøgningsfristen er fredag den 22. februar 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler ultimo februar. Du kan læse mere om retten og værdier på http: www.domstol.dk viborg omretteniviborg organisation Pages default.aspx og http: www.domstol.dk om maalogvaerdier Pages default.aspx Søg stillingen Du sender din ansøgning via vores rekrutteringssystem. Du vil blive guidet igennem rekrutteringsproces-sen ved at trykke på knappen Søg stilling . Det er også muligt at vedhæfte relevante bilag. Alle ansøgninger læses og behandles via rekrutteringssystemet, hvorfor en ansøgning sendt på en anden måde, ikke kan forventes at blive behandlet.Erfaren økonomimedarbejder med kendskab til HR-området søges til Retten i Viborg
Retten i Viborg søger en kontormedarbejder til administrationen.

Stillingen er 37 timer om ugen. Stillingen er en fast stilling med tiltrædelse 1. maj 2019.

Retten i Viborg
Retten i Viborg er en af landets 24 byretter. Vi er ca. 50 medarbejdere fordelt på dommere, jurister, kontormedarbejdere, elever og studerende. Vi har en uformel omgangstone og arbejder sammen med respekt for hinandens fagligheder.

Kritiske egenskaber der er nødvendig for succes
du er kontoruddannet og kan betjene en pc
du har lyst og evne til at lære nyt
du kan indgå i et travlt team med godt humør
du kan bevare overblikket i pressede situationer
du er god til at samarbejde og er serviceminded
du er engageret, ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt
du er positiv og rar at være sammen med

Jobbet
Du skal som økonomimedarbejder i samarbejde med administrationschefen sikre at arbejdet er tilrettelagt, så der sker en effektiv sagsbehandling af højeste kvalitet.

På daglig basis har du ansvaret for de regnskabsmæssige opgaver der knytter sig til sagsbehandlingen i de forskellige fagafdelinger. Debet og kredit bogholder, budgettering og regnskabsstyring. HR-opgaverne omfatter bl.a. løn- og andre udbetalinger til rettens ansatte og brugere. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til rettens sagsområder eller har arbejdet ved en byret.

Vi tilbyder
Sparring i et uhøjtideligt og tværfagligt miljø, hvor vi har øje for at spille hinanden bedre. Mulighed for senere deltagelse i Danmarks Domstoles interne kurser. Stor frihed under ansvar og hjælpsomme kolleger med godt humør.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af lokalløn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Du vil som udgangspunkt blive indplaceret i løngruppe 2, sats 1, hvor lønnen for tiden udgør ca. 23.000 kr. om måneden, ekskl. pension. For den rette ansøger, der har erfaring med opgaverne, vil der være mulighed for at forhandle et mindre kvalifikationstillæg.

Du kan få flere oplysninger om jobbet ved at kontakte administrationschef Dennis Kirkegaard på telefonnummer: 99 68 30 02 eller via mailadressen: dki@domstol.dk eller Kontorfuldmægtig Karen Holme på telefonnummer: 99 68 30 03 eller via mailadressen kart@domstol.dk.

Alle relevante ansøgere opfordres til at søge jobbet uanset køn, alder, religion, seksualitet eller etnisk oprindelse.

Der indhentes straffeattest, hvor det forudsættes, at du kan godkendes til jobbet på baggrund af din straffeattest.

Ansøgningsfristen er fredag den 22. februar 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler ultimo februar. Du kan læse mere om retten og værdier på http://www.domstol.dk/viborg/omretteniviborg/organisation/Pages/default.aspx og http://www.domstol.dk/om/maalogvaerdier/Pages/default.aspx

Søg stillingen
Du sender din ansøgning via vores rekrutteringssystem. Du vil blive guidet igennem rekrutteringsproces-sen ved at trykke på knappen "Søg stilling". Det er også muligt at vedhæfte relevante bilag. Alle ansøgninger læses og behandles via rekrutteringssystemet, hvorfor en ansøgning sendt på en anden måde, ikke kan forventes at blive behandlet.
Retten i ViborgViborg2019-01-17T00:00:002019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være indkøbschefens højre hånd?

FJERO A/S

Skive
Deltidsmedarbejder søges til indkøbsafdelingen til kontor- og edb- arbejde ca. 25 timer uge. Arbejdsopgaverne vil være: Oprettelse og overvågning af indkøbsordrer. Registrering af ordrebekræftelser. Opdatering af stamdata. Vi forventer, at du er: Se...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

Elever til Tinglysningsretten 2019

Tinglysningsretten

Hobro
Er du klar til at tinglyse? 2 stillinger som elev ved Tinglysningsretten er ledige til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Hvem er vi? Tinglysningsretten er en landsdækkende domstol, der ved hjælp af et avanceret it-system, fra ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Administrativ medarbejder til Område 3

Skive Kommune

Skive
Område 3 er et område med 5 plejecentre beliggende i henholdsvis Højslev, Hald, Rønbjerg, Hem og Skive (Marienlyst).Vi søger en Administrativ medarbejder med tjeneste på Marienlyst Plejecenter.Vi kan tilbyde et barselsvikariat på gennemsnitlig 30 ti...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Kontorelev ved Vestre Landsret

Vestre Landsret

Viborg
Bliv elev ved Vestre Landsret - et job, der giver mening! Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og samtidig få et unikt indblik i den 3. statsmagt? Så er du lige den, vi søger! Vestre Landsret s...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:26. februar 2019

Økonomimedarbejder med kendskab til HR-området

Retten i Viborg

Viborg
Erfaren økonomimedarbejder med kendskab til HR-området søges til Retten i Viborg Retten i Viborg søger en kontormedarbejder til administrationen. Stillingen er 37 timer om ugen. Stillingen er en fast stilling med tiltrædelse 1. maj 2019. Retten i Vi...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019