Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vækstorienteret kollega søges til salg og markedsføring

Vækstorienteret kollega søges til salg og markedsføring

 

Om CEKURA

CEKURA er en dansk virksomhed og er uden sammenligning fremtiden indenfor ældresikkerhed, ældreservice og tryghed for alle.
Vi tilbyder den service og de produkter, som er nødvendige for, at borgere i Danmark kan føle sig trygge og sikre – både i eget hjem og udenfor døgnet rundt – året rundt. Noget vi mener er en ret for alle i samfundet.
Vi leverer det nyeste og bedste udstyr på markedet, som er gennemtestet til mindste detalje. Et produkt, som gør at du kan føle dig tryg både indenfor i hjemmet, samt udenfor.
Hos CEKURA hjælper vi dig til en mere sikker og tryg hverdag, så du kan fungere på bedst mulige måde. CEKURA tilbyder en service som bygger på tillid, erfaring og empati.

Stillingen

CEKURA søger en innovativ salgsmedarbejder, som sammen med en kollega skal varetage og udvikle virksomhedens B2B og B2G salg og tilhørende markedsføring.

Som salgsmedarbejder hos CEKURA er du med til at planlægge og eksekvere på B2B markedet. Det er derfor et krav at du har bred erfaring i samarbejdet med B2B og meget gerne med B2G.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Udvikling og implementering og eksekvering af salgsstrategier.
  • Udvikle og eksekvere på B2B markedet i samarbejde med kolleger.
  • Skabe og vedligeholde relationer til nuværende og potentielle samarbejdspartnere.
  • Deltage i salgs- og marketingaktiviteter – herunder events, messer o.l.
  • Deltage i kundemøder med eksisterende og potentielle large accounts.
  • Forskelligt projektarbejde.

Kvalifikationer

  • Minimum to års erfaring med salg og markedsføring indenfor B2B og gerne B2G.
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger på et stærkt marked.
  • Du er idérig, udadvendt, selvstændig og innovativ – ”tænker ud af boksen”.
  • Kan arbejde selvstændigt og ofte med stramme deadlines.
  • Du er flydende i dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk.

Som person skal du kunne trives i en mindre virksomhed, hvor vi samarbejder på tværs i hele organisationen - og drives af ansvarlighed og eksekvering på et bredt område – og kan leve op til ofte korte deadlines på projekter.
Du skal være struktureret og god til at prioritere dine mangeartede opgaver i et travlt og uformelt miljø.
Det er et plus hvis du har erfaring med salg og markedsføring på B2G markedet

Stillingen er fuldtid og arbejdsstedet er København S. Løn efter kvalifikationer.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Søren Nielsen på tlf. 23 35 12 71.

Ansøgning og CV sendes snarest muligt til marsaa@cekura.dk


Tiltrædelse snarest muligt.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746802Phoenix-e0c9b8a812018-01-25T03:02:34.887Vækstorienteret kollega søges til salg og markedsføring

Vækstorienteret kollega søges til salg og markedsføring

 

Om CEKURA

CEKURA er en dansk virksomhed og er uden sammenligning fremtiden indenfor ældresikkerhed, ældreservice og tryghed for alle.
Vi tilbyder den service og de produkter, som er nødvendige for, at borgere i Danmark kan føle sig trygge og sikre – både i eget hjem og udenfor døgnet rundt – året rundt. Noget vi mener er en ret for alle i samfundet.
Vi leverer det nyeste og bedste udstyr på markedet, som er gennemtestet til mindste detalje. Et produkt, som gør at du kan føle dig tryg både indenfor i hjemmet, samt udenfor.
Hos CEKURA hjælper vi dig til en mere sikker og tryg hverdag, så du kan fungere på bedst mulige måde. CEKURA tilbyder en service som bygger på tillid, erfaring og empati.

Stillingen

CEKURA søger en innovativ salgsmedarbejder, som sammen med en kollega skal varetage og udvikle virksomhedens B2B og B2G salg og tilhørende markedsføring.

Som salgsmedarbejder hos CEKURA er du med til at planlægge og eksekvere på B2B markedet. Det er derfor et krav at du har bred erfaring i samarbejdet med B2B og meget gerne med B2G.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Udvikling og implementering og eksekvering af salgsstrategier.
  • Udvikle og eksekvere på B2B markedet i samarbejde med kolleger.
  • Skabe og vedligeholde relationer til nuværende og potentielle samarbejdspartnere.
  • Deltage i salgs- og marketingaktiviteter – herunder events, messer o.l.
  • Deltage i kundemøder med eksisterende og potentielle large accounts.
  • Forskelligt projektarbejde.

Kvalifikationer

  • Minimum to års erfaring med salg og markedsføring indenfor B2B og gerne B2G.
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger på et stærkt marked.
  • Du er idérig, udadvendt, selvstændig og innovativ – ”tænker ud af boksen”.
  • Kan arbejde selvstændigt og ofte med stramme deadlines.
  • Du er flydende i dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk.

Som person skal du kunne trives i en mindre virksomhed, hvor vi samarbejder på tværs i hele organisationen - og drives af ansvarlighed og eksekvering på et bredt område – og kan leve op til ofte korte deadlines på projekter.
Du skal være struktureret og god til at prioritere dine mangeartede opgaver i et travlt og uformelt miljø.
Det er et plus hvis du har erfaring med salg og markedsføring på B2G markedet

Stillingen er fuldtid og arbejdsstedet er København S. Løn efter kvalifikationer.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Søren Nielsen på tlf. 23 35 12 71.

Ansøgning og CV sendes snarest muligt til marsaa@cekura.dk


Tiltrædelse snarest muligt.

 

2018-02-21T15:02:24.023 Vækstorienteret kollega søges til salg og markedsføring Om CEKURA CEKURA er en dansk virksomhed og er uden sammenligning fremtiden indenfor ældresikkerhed, ældreservice og tryghed for alle. Vi tilbyder den service og de produkter, som er nødvendige for, at borgere i Danmark kan føle sig trygge og sikre både i eget hjem og udenfor døgnet rundt året rundt. Noget vi mener er en ret for alle i samfundet. Vi leverer det nyeste og bedste udstyr på markedet, som er gennemtestet til mindste detalje. Et produkt, som gør at du kan føle dig tryg både indenfor i hjemmet, samt udenfor. Hos CEKURA hjælper vi dig til en mere sikker og tryg hverdag, så du kan fungere på bedst mulige måde. CEKURA tilbyder en service som bygger på tillid, erfaring og empati. Stillingen CEKURA søger en innovativ salgsmedarbejder, som sammen med en kollega skal varetage og udvikle virksomhedens B2B og B2G salg og tilhørende markedsføring. Som salgsmedarbejder hos CEKURA er du med til at planlægge og eksekvere på B2B markedet. Det er derfor et krav at du har bred erfaring i samarbejdet med B2B og meget gerne med B2G. Dine opgaver vil bl.a. være Udvikling og implementering og eksekvering af salgsstrategier. Udvikle og eksekvere på B2B markedet i samarbejde med kolleger. Skabe og vedligeholde relationer til nuværende og potentielle samarbejdspartnere. Deltage i salgs- og marketingaktiviteter herunder events, messer o.l. Deltage i kundemøder med eksisterende og potentielle large accounts. Forskelligt projektarbejde. Kvalifikationer Minimum to års erfaring med salg og markedsføring indenfor B2B og gerne B2G. Du ser muligheder fremfor begrænsninger på et stærkt marked. Du er id rig, udadvendt, selvstændig og innovativ tænker ud af boksen . Kan arbejde selvstændigt og ofte med stramme deadlines. Du er flydende i dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk. Som person skal du kunne trives i en mindre virksomhed, hvor vi samarbejder på tværs i hele organisationen - og drives af ansvarlighed og eksekvering på et bredt område og kan leve op til ofte korte deadlines på projekter. Du skal være struktureret og god til at prioritere dine mangeartede opgaver i et travlt og uformelt miljø. Det er et plus hvis du har erfaring med salg og markedsføring på B2G markedet Stillingen er fuldtid og arbejdsstedet er København S. Løn efter kvalifikationer. For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Søren Nielsen på tlf. 23 35 12 71. Ansøgning og CV sendes snarest muligt til marsaa@cekura.dk Tiltrædelse snarest muligt.11Jobnete0c9b8a8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-26T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3086558CEKURA A/S11Amagerbrogade 412300København SDKDanmark155.6642215012.60094990
marsaa@cekura.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512788JobNet47491811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c9b8a8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c9b8a8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c9b8a8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0c9b8a8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse352497467Maria Saddmarsaa@cekura.dkDKDanmarkDKDanmark329940018Inside Sales Manager Nordics & BeneluxRobot Falcon.io is a Danish born social media management platform rapidly expanding our presence in several markets including the Nordics and the Benelux. The Inside Sales Manager will be responsible for managing a team of sales development representatives whose primary focus will be on opportunity generation within the respective market.What you ll do: You will directly report into the Director of Inside Sales and be held responsible for weekly monthly forecasting, training ongoing learning and development efforts, and be on the ground providing support, coaching, and feedback to your team Involved directly in the hiring, coaching, and development of the SDR team to help them master the skills across sales development including cold-calling, Falcon s go-to-market strategy, understanding our ideal customer profile and personas, facilitating discovery calls, all with the aim of booking qualified opportunities for the Account Executive team Manage the day to day activities of the SDR team including coaching and mentoring, being on top of the team s pipeline, and understand key metrics and conversions Stay attentive and be responsible to monitor Team Performance using Business Intelligence data. With this data, you have to be able to spot future developments and be prepared to act on negative trends in time Identifying opportunities and providing recommendations to help further improve our processes with the aim to increase productivity and efficiencies on the team Manage and own both team and individual projects to ensure optimal execution and adoption relevant to the team s success Contribute in identifying new business opportunities and market segments for the SDR team to penetrate, developing playbooks, talk tracks, and emails in tandem with the Inside Sales Management EMEA as well as the wider team Conduct personal and career development discussions with the goal of grooming and preparing high performing SDR s into the next steps in their career What you have: Proven track record of exceeding targets in a sales role and also 1-2 years experience with managing teams Experience working with Salesforce, knowing how to utilise it on a basic level to pull key reports, and create dashboards You should be data and metrics driven with the goal of understanding the key numbers that drive activity and production Natural charismatic leader and a team player - you ll have the passion and ability to lead a team of people and be able to inspire your direct team and others around you You are ready to tackle any challenge or problem (big or small) that may come your way and be solutions oriented Excellent written and verbal communication skills in English is a must and any Nordic or Benelux language is an added bonus, but not essential. How we sell: We build our opportunity pipeline by identifying ideal industry verticals and persons with relevant outreach utilizing a breadth of touchpoint through cold-calling, emailing, social media, and other relevant forms of communication Understanding key trends working alongside marketing to identify and penetrate into new business segments We work with both effort and performance based KPIs at individual and team level, setting high standards on all Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram. Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Melbourne, and Sofia. We re a highly diverse team, and we re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment. Contact: jobs@falcon.io

Falcon.io is a Danish born social media management platform rapidly expanding our presence in several markets including the Nordics and the Benelux. The Inside Sales Manager will be responsible for managing a team of sales development representatives whose primary focus will be on opportunity generation within the respective market.What you'll do:

    • You will directly report into the Director of Inside Sales and be held responsible for weekly & monthly forecasting, training & ongoing learning and development efforts, and be on the ground providing support, coaching, and feedback to your team  
    • Involved directly in the hiring, coaching, and development of the SDR team to help them master the skills across sales development including cold-calling, Falcon’s go-to-market strategy, understanding our ideal customer profile and personas, facilitating discovery calls, all with the aim of booking qualified opportunities for the Account Executive team
    • Manage the day to day activities of the SDR team including coaching and mentoring, being on top of the team’s pipeline, and understand key metrics and conversions
    • Stay attentive and be responsible to monitor Team Performance using Business Intelligence data. With this data, you have to be able to spot future developments and be prepared to act on negative trends in time
    • Identifying opportunities and providing recommendations to help further improve our processes with the aim to increase productivity and efficiencies on the team 
    • Manage and own both team and individual projects to ensure optimal execution and adoption relevant to the team’s success 
    • Contribute in identifying new business opportunities and market segments for the SDR team to penetrate, developing playbooks, talk tracks, and emails in tandem with the Inside Sales Management EMEA as well as the wider team 
    • Conduct personal and career development discussions with the goal of grooming and preparing high performing SDR’s into the next steps in their career 

What you have:

    • Proven track record of exceeding targets in a sales role and also 1-2 years experience with managing teams
    • Experience working with Salesforce, knowing how to utilise it on a basic level to pull key reports, and create dashboards 
    • You should be data and metrics driven with the goal of understanding the key numbers that drive activity and production
    • Natural charismatic leader and a team player - you’ll have the passion and ability to lead a team of people and be able to inspire your direct team and others around you 
    • You are ready to tackle any challenge or problem (big or small) that may come your way and be solutions oriented 
    • Excellent written and verbal communication skills in English is a must and any Nordic or Benelux language is an added bonus, but not essential.

How we sell:

    • We build our opportunity pipeline by identifying ideal industry verticals and persons with relevant outreach utilizing a breadth of touchpoint through cold-calling, emailing, social media, and other relevant forms of communication 
    • Understanding key trends working alongside marketing to identify and penetrate into new business segments 
    • We work with both effort and performance based KPIs at individual and team level, setting high standards on all

Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.
Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Melbourne, and Sofia. We’re a highly diverse team, and we’re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.

Contact: jobs@falcon.io

Falcon.io ApSKøbenhavn V2019-01-10T00:00:002019-02-13T00:00:00
329938561Regional Sales Manager Nordics ( IoT and Future NBIoT)Robot Regional Sales Manager Nordics ( IoT and Future NBIoT) We are looking for a Sales Manager, in the Copenhagen area for IoT services. with focus on Selling Sim solutions The role is best suited to a Sales New business development manager. The ideal candidate has worked in the IoT industry, System Integrator and or a wireless network sales position. This is a hunter position and requires a highly motivated and self-directed individual. Candidate must be a go-getter who refuses to lose. The Regional Sales Manager ( RSS) will be responsible for direct sales of IoT connectivity offering in the Nordics. Minimum requirements include: 5 years of sales experience.Must be able to show a proven track record of consistently meeting and exceeding corporate objectives and quotas. Additional requirements include: Technically proficient with a successful background in long services sales cycles.A self-starter with a will-to-win.Must convey strong customer commitment and have a proven history in excelling in a fast-paced, professional environment.Must have excellent oral and written communication skills and be able to communicate effectively with people of diverse backgrounds and experiences.Ability to anticipate, identify, and resolve customer problems. Owns customer issues and maintains customer communication through resolution.Travel within territory 40 -60 of the time. We need a skilled Sales manager, with proven success performance good salary package, with bonus scheme is offered Perfect Danish and English is needed Please include references VIGTIGT Send Ansøgning med henvisning til reference, i tekst feltet: job 2170

Regional Sales Manager Nordics ( IoT and Future NBIoT)

We are looking for a Sales Manager, in the Copenhagen area for IoT services. with focus on Selling Sim solutions

The role is best suited to a Sales/New business development manager.

The ideal candidate has worked in the IoT industry, System Integrator and/or a wireless network sales position. This is a hunter position and requires a highly motivated and self-directed individual. Candidate must be a go-getter who refuses to lose.

The Regional Sales Manager ( RSS) will be responsible for direct sales of IoT connectivity offering in the Nordics.

Minimum requirements include:

5+ years of sales experience.
Must be able to show a proven track record of consistently meeting and exceeding corporate objectives and quotas.

Additional requirements include:

Technically proficient with a successful background in long services sales cycles.
A self-starter with a will-to-win.
Must convey strong customer commitment and have a proven history in excelling in a fast-paced, professional environment.
Must have excellent oral and written communication skills and be able to communicate effectively with people of diverse backgrounds and experiences.
Ability to anticipate, identify, and resolve customer problems. Owns customer issues and maintains customer communication through resolution.
Travel within territory 40%-60% of the time.

We need a skilled Sales manager, with proven success performance

good salary package, with bonus scheme is offered

Perfect Danish and English is needed

Please include references

 

VIGTIGT

Send Ansøgning med henvisning til reference, i tekst feltet:  job 2170

WAVETEL ApSKøbenhavn Ø2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329940929Ydelseschef til det kommunale område - Attraktiv løn i nyoprettet stillingRobot CareMatch søger for velfærdsleverandør i København Til vækstvirksomhed inden for velfærdsydelser søger vi en kommunal ydelseschef til at sælge, drifte og udvikle ydelser til sjællandske kommuner. Drift og udvikling af ydelser på Sjælland Opgaven er et strategisk fokusområde, hvor vi forventer markant vækst. Du skal styrke salget, og salgsopgaven er at forstærke samarbejdsrelationerne med samarbejdspartnere på Sjælland, hvor vi i dag har de fleste aktiviteter. Vi mangler en stærk leder, der kan hjælpe med at udvikle vores velfærdsydelser på det specialiserede socialområdet. Dertil skal du udvikle koncepter, der skal bane vejen for, at vi kan arbejde endnu mere vidensbaseret. Kommerciel erfaring og kommunal indsigt Stillingen kræver kommerciel erfaring og stor kommunal indsigt opnået gennem erfaring, for eksempel fra konsulentbranchen eller lignende. I samspillet med vores kunder og øvrige interessenter vil du få brug for din faglighed, din kommercielle erfaring og dine analytiske evner. Vi samarbejder med borgere og myndigheder i hele landet. Vi løser opgaver for statslige myndigheder, regioner, kommuner og institutioner. Din faglige og personlige profil Socialrådgiver, socialpædagog eller sygeplejerske Gerne akademisk overbygning Ledelseserfaring Kommerciel salgserfaring Værdier, kultur og ledelse Der er stærke værdier og et stærk engageret miljø og kultur, der er bygget på ejerledelse gennem mange år med ildsjæle, som forstår både borgerens og myndighedens perspektiv. Du vil få betydeligt ledelsesansvar og indgå i ledelsesgruppen. Her lægger vi vægt på fælles ansvar, god ledelseskoordinering og sparring. Yderligere informationer Stillingen er centralt placeret i forhold til vækststrategien og med direkte reference til divisionsdirektøren. Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at vide mere, så er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957 eller sfc@carematch.dk Din løn aftales med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen er til besættelse 1. marts 2019.

CareMatch søger for velfærdsleverandør i København

Til vækstvirksomhed inden for velfærdsydelser søger vi en kommunal ydelseschef til at sælge, drifte og udvikle ydelser til sjællandske kommuner.

Drift og udvikling af ydelser på Sjælland

Opgaven er et strategisk fokusområde, hvor vi forventer markant vækst. Du skal styrke salget, og salgsopgaven er at forstærke samarbejdsrelationerne med samarbejdspartnere på Sjælland, hvor vi i dag har de fleste aktiviteter.

Vi mangler en stærk leder, der kan hjælpe med at udvikle vores velfærdsydelser på det specialiserede socialområdet. Dertil skal du udvikle koncepter, der skal bane vejen for, at vi kan arbejde endnu mere vidensbaseret.

Kommerciel erfaring og kommunal indsigt

Stillingen kræver kommerciel erfaring og stor kommunal indsigt opnået gennem erfaring, for eksempel fra konsulentbranchen eller lignende. I samspillet med vores kunder og øvrige interessenter vil du få brug for din faglighed, din kommercielle erfaring og dine analytiske evner.

Vi samarbejder med borgere og myndigheder i hele landet. Vi løser opgaver for statslige myndigheder, regioner, kommuner og institutioner.

Din faglige og personlige profil

  • Socialrådgiver, socialpædagog eller sygeplejerske
  • Gerne akademisk overbygning
  • Ledelseserfaring
  • Kommerciel salgserfaring

Værdier, kultur og ledelse

Der er stærke værdier og et stærk engageret miljø og kultur, der er bygget på ejerledelse gennem mange år med ildsjæle, som forstår både borgerens og myndighedens perspektiv.

Du vil få betydeligt ledelsesansvar og indgå i ledelsesgruppen. Her lægger vi vægt på fælles ansvar, god ledelseskoordinering og sparring.

Yderligere informationer

Stillingen er centralt placeret i forhold til vækststrategien og med direkte reference til divisionsdirektøren.

Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at vide mere, så er du velkommen til at kontakte Stefan Førster-Christensen på 30 950 957 eller sfc@carematch.dk

Din løn aftales med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen er til besættelse 1. marts 2019.

CareMatch ApSKøbenhavn K2019-01-11T00:00:002019-01-27T00:00:00
329945989ScanPeople søger en Technical Sales Manager for Wink Danmark A/SRobot Hvis du søger nye udfordringer med meget attraktive fremtidsperspektiver så læs videre! Wink oplever i dag en større interesse for deres produkter og services. Derfor søger ScanPeople, på vegne af Wink, en Technical Sales Manager, med fokus på at levere en fantastisk service til de eksisterende kunder samtidig med, at du også fokuserer på at tilføje nye kunder til porteføljen. Med din tekniske baggrund og forståelse, vil du være i stand til at rådgive dine kunder til at købe de helt rette produkter. Som markedsleder i Europa, tilbyder Wink ultra-præcise standseplader, rotationsvalse og stanseforme til etikette- og emballageindustrien til virksomhedens kunder i hele verden. Hvert enkelt produkt hos Wink er produceret enkeltvis og produceres på baggrund af de brugertilpassede krav og specifikationer, kunden ønsker. Dette gøres ved brug af den seneste og topavancerede CNC-teknologi. Wink-koncernen har afdelinger kontorer i Tyskland, Danmark, Italien og USA med mere end 250 ansatte globalt. Da Winks forretning er i vækst, ønsker virksomheden at udvide deres team med en Technical Sales Manager. Du kan læse mere om Wink her: http: www.wink.de dk Dine arbejdsopgaver og ansvar: Du vil blive en vigtig del af det skandinaviske salgsteam og samarbejder med det internationale salgsteam. Som person, trives du i et travlt miljø og du er parat til at rejse i hele Skandinavien. Din hverdag foregår således: Du servicerer eksisterende kunder i samarbejde med det interne salgsteam. Du er ansvarlig for salgsaktiviteterne - og ansvarlig for at styrke Winks position i Skandinavien. Du er parat til at besøge kunder i hele Skandinavien (meget rejseaktivitet). Du vil besøge personer på forskellige hierarkiske niveauer direktører, tekniske chefer, indkøbschefer, ingeniører, teknikere m.v. Du løser kundernes tekniske problemstillinger og har et talent for at spotte muligheder for mersalg. Du repræsenterer firmaet på konferencer og messer. Netop dette job har unikke fremtidsperspektiver. Hvis du er interesseret - og kvalificeret - vil du have mulighed for at avancere til stillingen som General Manager Country Manager for Wink Danmark inden for en overskuelig fremtid. Faglige kvalifikationer og krav: Du har minimum 3 års erfaring inden for eksternt salg. Du har en teknisk uddannelse som automatiktekniker, automationsteknolog, maskinmester, maskiningeniør, industritekniker, værktøjsmager eller tilsvarende. Du har gerne erfaring fra den grafiske branche (fordel absolut ikke et krav). Du taler og skriver dansk og engelsk forstår du svensk og eller tysk, er dette en fordel, men ikke et krav. Du er struktureret og har gode kommunikationsevner. Du er opportunistisk, ambitiøs og en problemløser. Du trives med og motiveres af salg. Du finder det naturligt at navigere i Office-pakken. Du tilbydes: En unik chance for at sikre fremtidsudsigterne i en markedsledende og voksende virksomhed. Et alsidigt og udfordrende job både på det personlige- og professionelle plan. En solid lønpakke inkl. sundhedsforsikring, lækker firmabil og gode provisonsmuligheder. Et intensivt oplæringsforløb og regelmæssig oplærings- samt opkvalificeringskurser. Et godt arbejdsmiljø med venskabelige, professionelle og talentfulde kolleger. Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10708 Kontakt: Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Wilhelm Brammer på telefon eller e-mail: Telefon: ( 45) 43 31 00 71 E-mail: cbo@scanpeople.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for

Hvis du søger nye udfordringer med meget attraktive fremtidsperspektiver – så læs videre!

Wink oplever i dag en større interesse for deres produkter og services. Derfor søger ScanPeople, på vegne af Wink, en Technical Sales Manager, med fokus på at levere en fantastisk service til de eksisterende kunder – samtidig med, at du også fokuserer på at tilføje nye kunder til porteføljen.
Med din tekniske baggrund og forståelse, vil du være i stand til at rådgive dine kunder til at købe de helt rette produkter.

Som markedsleder i Europa, tilbyder Wink ultra-præcise standseplader, rotationsvalse og stanseforme til etikette- og emballageindustrien til virksomhedens kunder i hele verden.

Hvert enkelt produkt hos Wink er produceret enkeltvis – og produceres på baggrund af de brugertilpassede krav og specifikationer, kunden ønsker. Dette gøres ved brug af den seneste og topavancerede CNC-teknologi.  

Wink-koncernen har afdelinger/kontorer i Tyskland, Danmark, Italien og USA – med mere end 250 ansatte globalt.
Da Winks forretning er i vækst, ønsker virksomheden at udvide deres team med en Technical Sales Manager.

Du kan læse mere om Wink her: http://www.wink.de/dk/

Dine arbejdsopgaver og ansvar:
Du vil blive en vigtig del af det skandinaviske salgsteam – og samarbejder med det internationale salgsteam. Som person, trives du i et travlt miljø – og du er parat til at rejse i hele Skandinavien.

Din hverdag foregår således:

  • Du servicerer eksisterende kunder i samarbejde med det interne salgsteam.
  • Du er ansvarlig for salgsaktiviteterne - og ansvarlig for at styrke Winks position i Skandinavien.
  • Du er parat til at besøge kunder i hele Skandinavien (meget rejseaktivitet).
  • Du vil besøge personer på forskellige hierarkiske niveauer – direktører, tekniske chefer, indkøbschefer, ingeniører, teknikere m.v.
  • Du løser kundernes tekniske problemstillinger – og har et talent for at spotte muligheder for mersalg.
  • Du repræsenterer firmaet på konferencer og messer.

Netop dette job har unikke fremtidsperspektiver. Hvis du er interesseret - og kvalificeret - vil du have mulighed for at avancere til stillingen som General Manager / Country Manager for Wink Danmark inden for en overskuelig fremtid.

Faglige kvalifikationer og krav:

  • Du har minimum 3 års erfaring inden for eksternt salg.
  • Du har en teknisk uddannelse som automatiktekniker, automationsteknolog, maskinmester, maskiningeniør, industritekniker, værktøjsmager eller tilsvarende.
  • Du har gerne erfaring fra den grafiske branche (fordel – absolut ikke et krav).
  • Du taler og skriver dansk og engelsk – forstår du svensk og/eller tysk, er dette en fordel, men ikke et krav.
  • Du er struktureret og har gode kommunikationsevner.
  • Du er opportunistisk, ambitiøs og en problemløser.
  • Du trives med og motiveres af salg.
  • Du finder det naturligt at navigere i Office-pakken.


Du tilbydes:

  • En unik chance for at sikre fremtidsudsigterne i en markedsledende og voksende virksomhed.
  • Et alsidigt og udfordrende job – både på det personlige- og professionelle plan.
  • En solid lønpakke inkl. sundhedsforsikring, lækker firmabil og gode provisonsmuligheder.
  • Et intensivt oplæringsforløb og regelmæssig oplærings- samt opkvalificeringskurser.
  • Et godt arbejdsmiljø med venskabelige, professionelle og talentfulde kolleger.

Ansøgningsfrist:
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10708

Kontakt:

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Wilhelm Brammer på telefon eller e-mail:

Telefon: (+45) 43 31 00 71

E-mail: cbo@scanpeople.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om ScanPeople:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for

SCANPEOPLE ApSKastrup2019-01-21T00:00:002019-01-30T00:00:00
329934330DEDIKATION söker en svensktalanda Account Manager till JUC!Basic Vill du vara med och göra en skillnad för några av de tyngsta och mest intressanta profilerna på den svenska marknaden och samtidigt vara en del av drivkrafterna i vår fortsatta tillväxt? Vi har de senaste åren upplevt ett stort intresse för våra professionella nätverksgrupper, och söker därför en målrättad säljare som ser en spännande uppgift i att via telefonen kommunicera direkt med detta segment av kunder och som önskar arbeta med en kvalitetsprodukt. Jobbet: Hos JUC får du inblick i affärsvärlden och kännedom om de stora namnen inom marknadens samtliga branscher. Du kommer ingå i djupgående och relationsskapande dialoger med potentiella deltagare och diskutera möjligheterna för deltagande i våra nätverk. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på lyhördhet, frågvishet och reflektion. Därtillär det viktigt att du besitter förmågan att visualisera och presentera de många möjligheterna om erbjuds genom ett deltagande i en professionell nätverksgrupp. Du kommer i hög grad uppleva att ditt arbete gör en skillnad eftersom du är med till att stärka deltagarprofilernas kompetenser och bredda deras kontaktnätverk. Som Account Manager (vi kallar det Network Consultant) kommer dina säljkompetenser i spel och vi tar en aktiv och stödjande roll genom din upplärningsprocess och säkerställer att din ryggsäck fylls med de rätta verktygen för att du ska lyckas väl hos oss. Du får en unik möjlighet att utveckla dig och skapa din egen säljkarriär i nära samråd med kompetenta kollegor och vi lär dig bemästra rådgivande försäljning förutsatt att du inte redan bemästrar det. Din profil: Vi förväntar att du har erfarenhet med uppsökande försäljning, är driven och analytisk men viktigast av allt att du är envis och öppen för att lära och utveckla dig. Du kan genomföra en levande dialog och en djupgående behovsavvägning samt presentera våra produkter på ett professionellt och försäljningsinriktat sätt. Vi ser gärna att du har försäljningsvana, kanske i förhållande till en mindre kvalitetstung produkt, och ser detta som din möjlighet för att ta ett kliv framåt i karriären och pröva något nytt. Du har lust att utveckla dig, är ambitiös och kan se fördelarna förknippat med att sälja en kvalitetsprodukt som har hög relevans för kunden. Du förväntas kunna svenska på modersmålsniv och är välformulerad i såväl tal som skrift. Vad vi erbjuder: För oss är det viktigt att arbeta målinriktat och ha en gemytlig arbetsmiljö en miljö där vi känner varandra väl och blir inspirerade. Du kommer vara en del av ett företag i tillväxt som är på en spännande och målinrik- tad resa där vi har roligt tillsammans. Detta är en del av vårt DNA. Du kommer ingå i ett fastlagt utvecklingsprogram och vara en del av en givande teamorienterad miljö där man gärna delar med sig av sina erfarenheter. Vi erbjuder självfallet en konkurrenskraftig grundlön samt en attraktiv bonus och provisionsordning utan tak. JUC ligger i fina och ljusa lokaler med högt till tak i centrum av Köpenhamn och har en välsmakande lunchordning. Om JUC: JUC är ett specialiserad kurs- och nätverksföretag som etablerades i 2001. Vi är marknadsledande i Danmark när det kommer till kurser, nätverk och konferenser som hänvänder sig till advokater, jurister, revisorer, mäklare samt en stor grupp av professionella profiler. Vi har under de sista tre åren vuxit med 50 procent årligt och finns nu i Danmark, Norge, Sverige och Tyskland. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
Vill du vara med och göra en skillnad för några av de tyngsta och mest intressanta profilerna på den svenska marknaden och samtidigt vara en del av drivkrafterna i vår fortsatta tillväxt?
 
Vi har de senaste åren upplevt ett stort intresse för våra professionella nätverksgrupper, och söker därför en målrättad säljare som ser en spännande uppgift i att via telefonen kommunicera direkt med detta segment av kunder och som önskar arbeta med en kvalitetsprodukt. 
   
Jobbet: 
 
Hos JUC får du inblick i affärsvärlden och kännedom om de stora namnen inom marknadens samtliga branscher. Du kommer ingå i djupgående och relationsskapande dialoger med potentiella deltagare och diskutera möjligheterna för deltagande i våra nätverk. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på lyhördhet, frågvishet och reflektion. Därtillär det viktigt att du besitter förmågan att visualisera och presentera de många möjligheterna om erbjuds genom ett deltagande i en professionell nätverksgrupp.
 
Du kommer i hög grad uppleva att ditt arbete gör en skillnad eftersom du är med till att stärka deltagarprofilernas kompetenser och bredda deras kontaktnätverk.
 
Som Account Manager (vi kallar det Network Consultant) kommer dina säljkompetenser i spel och vi tar en aktiv och stödjande roll genom din upplärningsprocess och säkerställer att din ryggsäck fylls med de rätta verktygen för att du ska lyckas väl hos oss.
 
Du får en unik möjlighet att utveckla dig och skapa din egen säljkarriär i nära samråd med kompetenta kollegor och vi lär dig bemästra rådgivande försäljning –  förutsatt att du inte redan bemästrar det. 
 
Din profil:
 
Vi förväntar att du har erfarenhet med uppsökande försäljning, är driven och analytisk men viktigast av allt att du är envis och öppen för att lära och utveckla dig. Du kan genomföra en levande dialog och en djupgående behovsavvägning samt presentera våra produkter på ett professionellt och försäljningsinriktat sätt. Vi ser gärna att du har försäljningsvana, kanske i förhållande till en mindre kvalitetstung produkt, och ser detta som din möjlighet för att ta ett kliv framåt i karriären och pröva något nytt.
 
Du har lust att utveckla dig, är ambitiös och kan se fördelarna förknippat med att sälja en kvalitetsprodukt som har hög relevans för kunden.
 
Du förväntas kunna svenska på modersmålsniv och är välformulerad i såväl tal som skrift.
 
Vad vi erbjuder:
 
För oss är det viktigt att arbeta målinriktat och ha en gemytlig arbetsmiljö – en miljö där vi känner varandra väl och blir inspirerade. Du kommer vara en del av ett företag i tillväxt som är på en spännande och målinrik- tad resa där vi har roligt tillsammans. Detta är en del av vårt DNA.
 
Du kommer ingå i ett fastlagt utvecklingsprogram och vara en del av en givande teamorienterad miljö där man gärna delar med sig av sina erfarenheter.
 
Vi erbjuder självfallet en konkurrenskraftig grundlön samt en attraktiv bonus 
och provisionsordning utan tak.
 
JUC ligger i fina och ljusa lokaler med högt till tak i centrum av Köpenhamn och har en välsmakande lunchordning. 
 
Om JUC: 
JUC är ett specialiserad kurs- och nätverksföretag som etablerades i 2001. Vi är marknadsledande i Danmark när det kommer till kurser, nätverk och konferenser som hänvänder sig till advokater, jurister, revisorer, mäklare samt en stor grupp av professionella profiler. Vi har under de sista tre åren vuxit med 50 procent årligt och finns nu i Danmark, Norge, Sverige och Tyskland.
 
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!   
  
 
ORS/Small/9df0a0c1_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-01-01T18:00:18.3302019-02-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Inside Sales Manager Nordics & Benelux

Falcon.io ApS

København V
Falcon.io is a Danish born social media management platform rapidly expanding our presence in several markets including the Nordics and the Benelux. The Inside Sales Manager will be responsible for managing a team of sales development representative...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:13. februar 2019

Regional Sales Manager Nordics ( IoT and Future NBIoT)

WAVETEL ApS

København Ø
Regional Sales Manager Nordics ( IoT and Future NBIoT) We are looking for a Sales Manager, in the Copenhagen area for IoT services. with focus on Selling Sim solutions The role is best suited to a Sales New business development manager. The ideal ca...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Ydelseschef til det kommunale område - Attraktiv løn i nyoprettet stilling

CareMatch ApS

København K
CareMatch søger for velfærdsleverandør i København Til vækstvirksomhed inden for velfærdsydelser søger vi en kommunal ydelseschef til at sælge, drifte og udvikle ydelser til sjællandske kommuner. Drift og udvikling af ydelser på Sjælland Opgaven er ...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019

ScanPeople søger en Technical Sales Manager for Wink Danmark A/S

SCANPEOPLE ApS

Kastrup
Hvis du søger nye udfordringer med meget attraktive fremtidsperspektiver så læs videre! Wink oplever i dag en større interesse for deres produkter og services. Derfor søger ScanPeople, på vegne af Wink, en Technical Sales Manager, med fokus på at le...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:30. januar 2019

DEDIKATION söker en svensktalanda Account Manager till JUC!

JUC

København K
Vill du vara med och göra en skillnad för några av de tyngsta och mest intressanta profilerna på den svenska marknaden och samtidigt vara en del av drivkrafterna i vår fortsatta tillväxt? Vi har de senaste åren upplevt ett stort intresse för våra pr...
Indrykket:1. januar 2019
Udløbsdato:16. februar 2019